reklama
reklama

Konspirační teorie jsou levičácké bláboly

Autor: Jiří Kohoutek | Publikováno: 5.5.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Elvis nezemřel, Kennedyho nechala zavraždit KGB, Gagarin stále krouží ve vesmíru a Hitler skonal v Indonésii, a to až v roce 1970. To je jen malý výčet nejoblíbenějších konspiračních teorií, které svého času obletěly celý svět. V Čechách by se snad ještě slušelo a patřilo přidat báječné historky o tom, že 17. listopad 1989 od začátku koordinovala STB.

Podobné nesmysly fascinovaly a i nadále jistě fascinovat budou mnoho z nás. V posledních 10 letech ale určitě patří k nejoblíbenějším konspiračních teoriím události spojené s 11. zářím 2001. Nejvíce jsem se pobavil nad sledováním dokumentu popleteného levičáckého režiséra Michaela Moora a jeho dílku s názvem Fahrenheit 9/11. Už méně úsměvné bylo, že tento propagandistický blábol získal před 7 lety Zlatou palmu na festivalu v Cannes. Teorie o tom, že si útoky na dvojčata „zorganizovali“ Američani vlastně sami, se ale objevily vzápětí po 11. září.  

Obvykle s těmito hloupostmi přicházejí zneuznaní socialisté, zatvrzelí trockisté a vůbec celá levičácká verbež. Pokud se člověk pokusí s těmito konspirátory diskutovat, obvykle se zlou potáže. Je nazván přinejmenším naivním ovčanem a zahlcen spoustou tzv. „důkazů“, které přeci na první pohled dokazují pravdivost dané konspirační teorie.

Berme tedy konspirační teorie jako kolorit, který občas pobaví a rozesměje. Zabývat se většinou z nich zcela vážně je ovšem ztráta času. A je úplně jedno, jestli je hlásá český poradce prezidenta, syn bývalého ministra obrany nebo profesor americké univerzity. 

 

 

  

reklama
2397 čtenářů | 52 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(vizír, 5.5.2011 0:42:33)
Odpovědět
Politika jako obor lidské činnosti je založena na konspiraci jako metodě,
kdo si myslí že konspirace neexistují a tudíž konspirační teorie ,které se snaží ony konspirace dekonspirovat, se zabývají něčím co neexistuje ... je přesně onen ovčan s dokonale vymytým mozkem.
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(ferda, 5.5.2011 11:39:58)
Odpovědět
Ono je to možná dobré přirovnat k církvi jako takové,kdo by i dnes věřil, že se nejen konspirace jako taková, ale docela běžné vraždění nejen politických nepřátel odehrávala ve společnosti tak vážené, jako je zástupce Boha na zemi v hodnosti kardinála,kde se nejen on,bude věnovat takové konspiraci, úskoků a podvodů, mučení a vraždění pro světské zájmy, jako byl kardinál Richelieu /Armand Jean du Plesis vévoda z Richelieu že ? :-))
kdo by to byl řekl, že ???:-))))
níže malý příklad :

...Pařížské tehdy obávané věznici Bastilla farář Grandieur vězněn a vyslýchán utrpným právem kdesamotným mučením Richelieu se sám aktivně učastnil výslechu a radil katovým pacholkum jak mu správně lámat prsty v palečnici a vytahovat na žebříku a pálit tělo žhavými železi aby se ke všemu přiznal a druhý den byl na rynku Le Greeve za čarodějnictví,spojenectví s dáblem farář Urban Grandieur zaživa upálen na hranici i jeho zvrhlé jeptišky ale byli zatím hlavně intriky intriky Kardinála Richlieu který chtěl získat majetek Grandiera. Za třicetileté války,ovládalo Rakousko většinu Německa a hrozilo že ovládne Evropu tedy i Francií.Kardinál Richelieu chtěl oslabit Rakousko a tak zaplatil Švédsku,Nizozemí a Dánsku aby bojovali proti společnému nepříteli....

takže vy všichni, kteří nevěříte na konspirační teorie,různá spiknutí, podlost, faleš ač v zájmu čehokoli,jste ,slušně řečeno, velmi, velmi naivní :-)))
ps. Chtělo by se vám povědět: "Oh ,ty svatá prostoto...:-)))"

jste užitečnÝMI IDIOTY, kteří pak jen kvičí,cokoli o levičáckých ,nepravdivých teoriích :-))))
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(alfa27, 5.5.2011 22:55:49)
Odpovědět
čarodějnické procesy nebyly žádná konspirace, naopak probíhaly veřejně a byly podrobně zdokumentovány. Pokud se týká kardinála Richelieu, byl to v prvé řadě politik až pak katolický činovník. Fakticky vládl Francii a ta byla s Habsburky na nože ne tak kvůli Rakousku, ale hlavně kvůli Španělsku, kde Habsburkové taky vládli a které bylo konkurentem Francie.Co to mí společného s blbými teoriemi o nepřistání na Měsíci, zbourání dvojčat apod. opravdu nevím. Kardinál nijak nekonspiroval, jasně říkal, kdo je jeho (Francie) nepřítel a podle toho jednal(ano i vraždil).
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(sorry, 6.5.2011 1:19:43)
Odpovědět
Ferda je prece znamy blb. Kde exceluje je nanejvys parazitovani na uplatcich, ktere jeho rodina brala "snad ode vsech firem", jak priznal v diskusi. Co jineho, nez blably, lze cekat od takoveho odpadu?
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Kalous, 5.5.2011 6:37:28)
Odpovědět
Dosti hloupá srovnávání. Pohřeb Elvise se konal (Usáma byl hned hozen do moře z americké válečné lodi), ve vraždě Kennedyho měli prsty agenti CIA a ne KGB, na smrt Hitlera byla spousta svědků z jeho okolí. U 11.9.WTO není téměř možné aby CIA vůbec nic o přípravách nevěděla, přinejmenším vše podcenila. U výbuchů je řada technicky nevysvětlitelných věcí (např. jen hoření leteckého benzínu nemůže zničit ocelové konstrukce, únos 3 letadel zaráz 3 skoro laiky je něco "geniálního" bez velké základny lidí a informací). Kolem Bin Ládina je už 10 let všemožných řečí, záhad - min. 90% muselo být smyšlených - tak proč mít jistotu, že tento jeho konec je "autentický, skutečný a pravý"?
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Free, 5.5.2011 10:50:25)
Odpovědět
Protože patříte k těm, které zcela správně otaxoval. O londýnském metru a madridském nádraží také nikdo dopředu nic nevěděl, nebo snad ano? udělali si to tedy španělé sami, protože dle vás to věděli? Typická konspirace!
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Kalous, 5.5.2011 15:28:17)
Odpovědět
Asi je rozdíl koordinovat 3 atentátníky s bombami na těle nebo v kabeli. Ale vycvičit piloty k řízení Boingů, vytvořit jim zázemí je již trochu horší. Ale o to ani nejde - celá asi 2O členná komise odborníků z různých statiků, chemiků konstatovala, že zřícení dvojčat pouhým nárazem Boingů a hořením leteckého benzínu není možné, aby se mrakodrapy tak rychle zřítili. Takže buď letouny byly ještě něčím bnacpány, nebo bylo něco jako termitová bomba již připraveno v mrakodrapech. Navíc se sama CIA přiznala, že měla indicie např. výcvik Arabů k pilotáži - ale "včas a správně to nevyhodnotila". To také kdysi při náletu Japonců na Pearl Harbour byla levicová konspirace - když president Rooswelt měl informace o útoku několk hodin dříve než se útok stal (ze 2 zdrojů) a záměrně nic nekonal, protože se mu to hodilo naštvat Američany aby vstoupili do války , Bush měl podobné problémy s "terorismem" a popularitou také.
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(alfa27, 5.5.2011 23:04:34)
Odpovědět
Milý konspirátore, proč tedy věže spadly, když ne kvůli letadlům. Připustím li teorii, že tam někdo navozil bomby do sklepa,pak nechápu proč ta letadla. Jinak ta vaše teorie o tom, že ocel se nerozpustí při hoření benzínu je pravdivá. Ono totiž stačí když změkne,pak se konstrukce vlastní váhou zřítí. Zeptejte se nějakého kováře zda opracovává kov až v tekutém stavu.Pohyb a činnost těch "rychlopilotů" byla taky zdokumentována.A co ta ostatní letadla?(Pentagon,jeno zřícené,když přemohli cestující teroristy).A proč se k tomu Ládin a jeho kámoši tak hlásili?
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Kalous, 6.5.2011 3:50:55)
Odpovědět
Předně to není můj názor - ale názor světových odborníků na dané vědní obory z různých zemí a ne nějakého kováře, konstrukční ocel je takového charakteru aby "přežila" požár se kterým se asi při budování mrakodrapů i počítá. Jinak je diskuse zbytečná - kdo o tom chce něco vědět nezaujatě, najde si to - materiálů je spousta.
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Trinnity, 6.5.2011 17:46:01)
Odpovědět
Skutečným konspirátorem jste vy a vám podobní, kteří VĚŘÍ neskutečnému oficiálnímu blábolu - přece je nemožné abyste byli tak hloupí. Proboha začnete už myslet... http://www.overstream.net/view.php?oid=m3nfrbiharue
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Tonda Koniášů, 5.5.2011 7:47:07)
Odpovědět
Pánové, zde máte kousek poodhalené pravdy.

http://vimeo.com/21563166
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Dr.Str., 5.5.2011 7:52:26)
Odpovědět
Proč to píšete? Jaký to má smysl? O čem to je? Vyjádření názoru? K čemu? K sedm let starému filmu?
Autor solidně dogmatizuje. Ale já se ptám - opravdu je konspirační teorie záležitost levičáků? To každý pravičák věří v Deux ex machina a v nic jiného?
Smutné, není již pravda?
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Dr.Str., 5.5.2011 7:53:58)
Odpovědět
Tedy samozřejmě deus ex machina. Člověk se občas upíše :-)
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(felix.julec, 5.5.2011 8:06:38)
Odpovědět
NAŠTĚSTÍ ČLÁNEK NEBYL MOC DLOUHÝ,TAK JSEM JEJ PŘEČETL až do konce.Průměrný občan tohoto státu musí denně řešit ale jiné problémy.Nevím však jak autor přišel na to,že ty teorie které popisuje jsou zrovna levičácké.
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Stallker, 5.5.2011 8:24:17)
Odpovědět
Autor vůbec neví, o čem píše.

Včera jsem s Elvisem mluvil, je naprosto v pohodě...
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Jeeves, 5.5.2011 10:17:36)
Odpovědět
:-)
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Karkulka, 5.5.2011 22:20:58)
Odpovědět
A stávají se Vám takové věci často?
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(alfa27, 5.5.2011 22:37:52)
Odpovědět
Já s Gagarinem, vysílačkou, taky si nestěžoval.
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Frank, 6.5.2011 14:32:42)
Odpovědět
Tak to když věříte na elvise, musel jste věřit i na usámu, to dá rozum.
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Theo, 5.5.2011 8:46:54)
Odpovědět
http://www.reformy.cz/zpravy/11-zari-2001-jako-prilezitost-na-vytvoreni-noveho-svetoveho-radu/

Doporučuji přečíst sekci o levičáctví
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Pero, 5.5.2011 11:05:29)
Odpovědět
autor je typický pravicový bulík ,pravda ho nezajímá.
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly-tvrdí pravičáčtí trotlové
(ferda, 5.5.2011 11:20:59)
Odpovědět
Odsudky ,které Kohoutek používá mnoho napovídají o něm samotném:-)
Kdo si dnes myslí, že svět funguje křištálově čistě, bez konspiračních metod a vytvářením tendenčních kauz, které slouží zájmovým skupinám, které více či méně dnes ovládají mnohé státní uspořádání, je přinejmenším člověk prostoduchý a nebo patří do některé výše zmíněné skupiny.

Omluvte z jednoduchosti, prosím, pana Kohoutka, co po něm můžeme chtít za inteligenční rozhled, když jeho žena je Slepička, že ? :-)))
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(jirkahk, 5.5.2011 18:05:34)
Odpovědět
Přesně tak, pravičácké lži a bláboly. Za 20 roků mi už nemusejí nic říkat. Co slovo to lež. A ty jejich mírové mise.....
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(pavjan, 5.5.2011 12:31:35)
Odpovědět
Nevěřím příliš na konspirační teorie, ale musím po pravdě přiznat, že u výše diskutovaných událostí nemám šanci se dovědět, jak to doopravdy bylo.
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Klen, 5.5.2011 15:43:12)
Odpovědět
Kohoutku, ty jsi blbec!
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Jouda, 5.5.2011 17:39:55)
Odpovědět
Ano, soudruzi pomatenci Klen+Vizir+Dr.Str. se ozvali. Že by autor článku něco konspiroval?
Jen dodatek: WTO je Světové ne Americké obchodní centrum.
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Tonda Koniášů, 5.5.2011 20:48:28)
Odpovědět
JOUDO, zapomněl jsi na mně, s možná ještě na pár nicků zde, ať už to máš kompletní.

Je mi srdečně jedno, jak to nazýváš, třeba soudruzi. Už jsem si nějak zvykl i na lůzu a další podobné. Můžu odpovědně říci, že mě takové oslovení v době, kdy slova ztrácejí pravého významu vůbec nevzrušuje.
Velmi rád bych si s Tebou sedl ke stolu a rozebrali bychom téma, které si zvolíš z dnešní politiky, a věřím, že by se ukázalo kdo je pomatený. Oslovení "soudruh", pouze papouškuješ a možná ani nevíš co to bylo, jinak bys jej tak levně nepoužíval.

A propó, když už jsi se tak rozjel v ponižovacím oslovování, můžeš nám sdělit v čem jseš špičkovým odborníkem, v čem vynikáš nad své okolí, abychom si nemysleli, že jenom v psaní urážlivých anonymních textů v diskuzi na webu?
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Jouda, 5.5.2011 21:02:51)
Odpovědět
Tondo sám ses přihlásil mezi levicové blábolisty. Cítíš se být ponížen. soudruzi rádi hájí slabé,to jsou jejich nejvěrnější.
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Tonda Koniášů, 5.5.2011 21:20:42)
Odpovědět
Joudo, jseš na velkém omylu.
Snad si bláhově nemyslíš, že mě může nějaký Jouda ponížit. Natož, když mně někdo nazve soudruhem, bolšánem a pod. kterým jsem v životě nebyl a ani jsem s nimi neměl nic společného.
Také se mýlíš, že se zastávám slabších, jak tak sleduji a pročítám diskuzi, tak ti chlapi vědí o čem hovoří, ale ty jsi zatím mimo urážky neuvedl žádný argument, věříš že i to je vypovídající hodnota, která něco říká o úrovni pisatele?
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(sorry, 6.5.2011 1:35:40)
Odpovědět
Pad dvojcat byl vysvetlen mnoha specialisty z oblasti materialu, statiky i pozaru. Komu je milejsi davat prednost blabolum o svetovem spiknuti, samozrejme dava prednost i blabolum vyse uvedenym. Do teto skupiny patri i chudaci s narusenou osobnosti, kteri maji potrebu se zviditelnovat pomoci spikleneckeho pseudotematu, kdyz vysledky jejich zivotu jim ke zviditelneni moznost nedavaji. Konspirační teorie levičácké bláboly jsou, o tom nemuze byt nejmensiho sporu. :)
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Kalous, 6.5.2011 3:55:13)
Odpovědět
Stejně tak bylo oficielní vysvětlení pádu mrakodrapů světovými odborníky z různých zemí zpochybněno. A s tím levicovým blábolem - pan P. Hájek je levičák, podobně jak pan president. Blábolíte sám.
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Trinnity, 6.5.2011 17:48:31)
Odpovědět
Co to melete proboha. Dochodil jste alespoň základku?
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(SamOpal, 6.5.2011 7:28:54)
Odpovědět
Tondo,mám takový dojem ,že pana "joudu" znám.
Jeho tatínek bývával svého času tkzv. střední komunistický kádr - pohlavár.
Dnes je to však kovaný pravičák , podnikatel, a příznivec "kapitalismu bez přívlastků".
No a pan "jouda" pouze interpretuje zde jeho současné "názory", protože své ,coby individuum rozumu značně zemdleného - nemá.
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Šoumen, 6.5.2011 17:20:30)
Odpovědět
Tondo, když je někdo totálně hloupý, tak jsem se už setkal s oslovením dotyčného "TY JOUDO". Myslím že tento případ to již úplně vysvětluje.
Největší srážka pod sluncem je vždycky jen z blbcem.
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Tonda Koniášů, 8.5.2011 18:00:45)
Odpovědět
Pánové, chvíli jsem byl od kompu vzdálen, a asi jsme již out, ale pro pořádek.:
-Šoumen - vím, co znamená slovo Jouda, proto jsem odpověděl, tak jak jsem odpověděl :-))
-SamOpal- Znám také několik Joudů...no commnet
-Trinity-Kalous-sorry-
Samozřejmě, že kolem pádu dvojčat bylo hodně odborných keců. Mám informace přímo od člověka, který byl ihned po pádu dvojek na místě, i ten zpochybnil pád po nárazu letadel, bylo to odpáleno.
Nicméně, to nejsou jen dvojčata, to byly např. pády ptáků po velkém ohňostroji, až nakonec vyplavalo napovrch, že je otrávili fosgenem jen proto, že jim údajně žerou úrodu. Jakou úrodu jim může sežrat kos?... ten se živí hmyzem...
A další bláboly kolem tohoto.
Stejná oblbovačka kolem Libye...
Stejné je to nyní s Bin Ládinem...
např.:

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-novinky-zahranici/152896/bin-ladin-zemrel-v-roce-2001-tvrdi-clen-americke-vlady.html

nebo:

http://www.osud.cz/vysoce-postaveny-insider-americke-vlady-hrajeme-svetu-divadylko-kvuli-obamovi-bin-ladin-zemrel-v-r-2

A pak je otázkou, kdo čemu věří a nebo chce věřit.
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Dr.Str., 6.5.2011 7:35:46)
Odpovědět
Juhů, na kapitalistu Joudu zase šijem boudu. Až tu boudu ušijem, tak mu hubu rozbijem.
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Zacheus, 5.5.2011 17:36:49)
Odpovědět
Jsem rád, že pan Kohoutek patří k těm vzorným občanům,které potřebujeme. Snad jen chybí prvomájový alegorický vůz.

Je přece jasné,že Johna F. Kennedyho zastřelil L. H. Oswald úplně sám a nešlo o žádné spiknutí těch sil, kterým stál v cestě. Dvojčata se také ll. září zřítila způsobně sama, snad ani nepotřebovala pomoc počítačem naváděných letadel. Krvavá jatka Velké francouzské revoluce také nikdo nepřipravoval, s protikatolickým běsněním neměli žádní lóžoví bratři nic společeného. Jen více takových Kohoutků a bude dobře...:-).
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Zacheus, 5.5.2011 17:38:06)
Odpovědět
Jsem rád, že pan Kohoutek patří k těm vzorným občanům,které potřebujeme. Snad jen chybí prvomájový alegorický vůz.

Je přece jasné,že Johna F. Kennedyho zastřelil L. H. Oswald úplně sám a nešlo o žádné spiknutí těch sil, kterým stál v cestě. Dvojčata se také ll. září zřítila způsobně sama, snad ani nepotřebovala pomoc počítačem naváděných letadel. Krvavá jatka Velké francouzské revoluce také nikdo nepřipravoval, s protikatolickým běsněním neměli žádní lóžoví bratři nic společného. Jen více takových Kohoutků a bude dobře...:-).
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(jirka, 5.5.2011 18:02:34)
Odpovědět
Já jsem ten článek celý ani nedočetl, to nemá smysl, protože to je zbytečné. Kdo řekne pravdu ten je levičák....A co se týče 17 listopadu? Ten zařídil Gorbačov, který se na schůzce už nevím na kterém ostrově ve středomoří a na lodi v roce 1988 dohodl s americkým prezidentem na tom, že z ekonomických důvodů (otevření východních trhů) to odpískají.
Američané nebyli na měsíci
Dvočata si shodili sami, dopoledene aby nebylo tolik obětí
A s tím Aladinem to je podfuk do očí bijící. Oni ctili tradice ...to určitě.
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(sorry, 6.5.2011 1:43:08)
Odpovědět
Nikoli "kdo řekne pravdu, ten je levičák....", to vyvraci jiz goebbelsovske "stokrat opakovana lez se stava pravdou" nebo rathovske "lzi pouzivam kazdy den", ale kdo je levicak, je blb. To je vetsinove platna implikace.
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Dr.Str., 6.5.2011 7:42:07)
Odpovědět
nezapomeňte, že tisíckrát opakovaná pravda se stává lží...
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(alfa27, 5.5.2011 22:34:37)
Odpovědět
Doufám, že tento článek si přečte i poradce Hájek, který za levičáka a marxistu označuje kdejoho.Nyní s úděsem zjistí, že je sám marxisrou a spáchá harakiri.
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(hal4000, 6.5.2011 0:10:24)
Odpovědět
Čím to je že jsou ti levičáci jako vy tak posedlí vražděním, že by levičáctví byla spíš psychiatrická diagnoza než světonázor ??
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Kalous, 6.5.2011 4:00:17)
Odpovědět
Nejspíše spáchej harakiri alfo sám - pan Hájek má pravděpodobně v tomto případě mnohem více informací než vy. A pak - je to jeho názor, tak ho nech ty pravicový fanatiku žít a nepřej mu harakiri.
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Leoš Novotný, 6.5.2011 1:11:35)
Odpovědět
Děkuji pane Kohoutku. Konečně normální slovo,normálního člověka...A podívejte se jak levičáci řádí...Už z toho mám velkou radost.
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Kalous, 6.5.2011 4:05:47)
Odpovědět
Proč by řádili - spíše jsou zde vypěnění pravičáci. Navíc je ta diskuse i článek debilní v tom že se ohání pravicí a levicí - jde o osobní vyhodnocení informací technického, politického, historického a logického rázu. Někdo pindá a nemá třeba informace žádné. Nepopiratelné je, že události typu smrt Kennedyho, útok na WTO či okolnosti smrti Bin Ládina jsou při důsledném rozboru podivné - mění se, evidentně je okolo snaha i lhát. A proč?
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Jeeves, 6.5.2011 9:47:07)
Odpovědět
Ano. Fantazie ani manipulace nesouvisí s nějakým levičáctvím, nebo pravičáctvím. Fantazie je vlastní všem lidem a manipulaci ovládají také všichni. (Napříč politickým spektrem. :-))
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(bezhauz, 6.5.2011 7:42:54)
Odpovědět
Teda pokud si dobře pamatuju tak hitler začal tak,že zapálil Reichstag a, házel to na ostatní. Pak zemřelo 20 miliónů lidí. Když Lenin 20 let varoval před eskalací imperialistického nasílí, tak ho západ považoval za blázna a nebezpečného fanatika. Menší pravičácká minela, ale co, šak se zas tak nic hrozného nestalo.:( A ještě dotaz směrem k redakci. Který ústav dovoluje přetisknout článek nesvéprávného jedince?
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(berg, 6.5.2011 16:57:42)
Odpovědět
fabuluješ jako klasický levičák :-)) hitler i lenin patřili do stejného hnízda, toho extrémně levičáckého(v podstatě rodní bratři i když se kariérou o chlup minuli) a počty obětí, těchto budovatelů lepších zítřků, jsou podstatně vyšší než nějakých 20 mega, to bys je urazil
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Roman, 6.5.2011 12:50:01)
Odpovědět
Myslím, že je celkem jedno zda je pravda taková nebo maková a jestli někdo věří tomu či onomu. Až se všichni navzájem začneme respektovat a přijmeme, že svoboda jednoho končí tam kde začíná svoboda druhého přestanou se takové věci dít a nebude třeba si klást podobné otázky. Zatím se téměř celý svět chová jako partička primitivů, kteří mají neustále z něčeho strach.
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Xantypa, 6.5.2011 22:42:33)
Odpovědět
Tomu, že listopad je dílem studentů už může opravdu věřit jen diletant.

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/5553-opilec-vaclav-havel-svedek-vypravi-o-byvalem-prezidentovi.aspx

http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/431-havel-si-pral-navrat-sudetskych-nemcu-i-jejich-majetku.aspx

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/7150-tajemne-restituce-vaclava-havla.aspx
Re: Konspirační teorie jsou levičácké bláboly
(Pavel, 26.7.2011 9:53:51)
Odpovědět
Ty jsi dobrá tykev Kohoutku:)) to se jen tak nevidí qa nečte:
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama