reklama
reklama

Zbláznila se ODS nebo Klaus?

Autor: Petr Paulczynski  | Publikováno: 19.4.2011 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

Jeden nestačí koukat, co se to okolo nás děje. Rozpoutala se podivná, ba  přímo nepřehledná taškařice okolo Věcí Veřejných. Huml, Škárka, Kočí, Babák, John, Tluchoř, Topolánek, Dalík a možná přijde i kouzelník. Klaus se rozhodl, že pád vlády není na pořadu dne a ještě k tomu prý ukradl pero, čímž se stal naprosto neschopným. Různí znalci a politologové se předhánějí v  zaručených zprávách, co Klaus smí a co nesmí. 

A do toho socani mající co dělat sami se sebou se rozhodli silou svých 56 hlasů shodit vládu. Vystupování ústavních představitelů v ČT překonává úroveň televizní show Šéfka. Mělo by se proto v programovém schématu přesunout. Nejlépe někam do hajzlu. A pak se divme, že lidé jsou frustrovaní, což vydatně živí především televize, zejména  naše-vaše ČT s pomocí jedněch a týchž politologů, bavičů, odborářů z nichž někteří dokonce prorokují, že lidé vyjdou do ulic. A všichni (snad kromě Klause) volají po nových volbách.

K čemu nové volby, ptám se s Klausem? Co si od toho kdo slibuje? Jaké v tom vidí kdo výhody? Nevznikne-li zase koalice která po sobě vzápětí bude plivat jak Řepka na soupeře, bude velká koalice. Opravdu si někdo myslí, že to je řešení? Nebo zase volbami zahýbá nějaká podivná ministranička, protože se najde dost truhlíků co na její kecy naletí? Opravdu si někdo myslí, že důvodem pro pád vlády a nové volby jsou obskurní výroky jedné blonďaté poslankyně o tom s kým "píchá" nebo"píchat" hodlá?

Myslím, že především ODS by si měla zamést před vlastním prahem. Zcela nekoordinované vystupování jejích jednotlivých členů působí jako by ODS zešílela. Skryté mocenské ambice jednotlivých frakcí vybublávají na povrch jako bubliny ze smrdutého močálu. Myslím, že TOP09 pod vedením mazaného Kalouska šikovně schovaného za oblíbeného knížete se může umlátit smíchy.

Nemohu si pomoci, ale z výroků jednotlivých politiků ODS na všech úrovních mám pocit, že ODS si před čtvrteční oslavou 20-tého výročí založení chystá spíš smuteční tryznu. Nehodlám spekulovat kdo rozehrál tuto hru. K tomu mám zatraceně málo informací. Ale ať je to kdo chce, Klaus to rozhodně nebyl. Zdá se mi, že je poslední, kdo si zachovává alespoň špetku zdravého rozumu. I když mnozí říkají, že "načural do mraveniště" a teď pozoruje jak mravenci zmateně pobíhají s volají: sakra co to bylo, co to bylo.

Milí kolegové z ODS. Jestli si ve čtvrtek nemáme dát vzájemně po hubě, poprosil bych vás, abyste si na chvíli dali hubu na zámek. Protože jestli si někdo myslí, že nové volby jsou něco co nám pomůže, tak ať se nechá vyšetřit. Protože to co jsem si přečetl na http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/194658.aspx mne upřímně vyděsilo.

Vyděsilo tak, že na otázku z titulku jsem nucen si odpovědět, že a) je správně.

Psáno pro blog.iDnes.cz

reklama
5946 čtenářů | 26 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Zbláznila se ODS nebo Klaus?
(Davidan, 19.4.2011 2:57:03)
Odpovědět
Takoví jste celých dvacet let, akorát jsi si toho, milý Petře všiml, až dnes.
Otevřený dopis PROMOPRO alias VONDRA
(svobodný občan, 19.4.2011 21:21:16)
Odpovědět
Dobrý den, prosím odpovězte mi jednoduše, krátce, logicky, tak abych to
pochopil i já, obyčejný pracující "otrok", této "svobodné" země a rukojmí
této vládnoucí arogantní garnitury.
Když já, jako občan, způsobím komukoli, ať státu, nebo soukromé osobě
škodu nad 5 tisíc, jde o trestný čin a budu se zodpovídat před soudem.
Pokud poslanec, politik, ministr způsobí státu škodu víc jak půl
miliardy, stačí se mu omluvit a všechno je v pořádku? Mluvím o tom
arogantním
nadčlověku Vondrovi a korupci s firmou Promopro. Protože dělám ve stejném
oboru
jako jsou poskytované služby promoprem, mohu konstatovat, že zakázka byla
minimálně 10x předražená. Pro mne a většinu svéprávných lidí je na první
pohled
jasné, že utekly stovky milionů v době, kdy údajně vládě záleží na každé
koruně
a ždímá bezcitně peníze i z těch nejchudších...
Vysvětlete mi, jak je vůbec možné, že člověk, který má pohádkový plat
taky za to, že zodpovídá za určitý rezort a dojde k takovému průseru, že
vůbec
může setrvat ve své funkci a to nemyslím ze své vůle, ale že nemá
hodinovou výpověď, jakou by dostal v každé soukromé firmě, kdyby prošustroval on nebo jeho podřízení jen zlomek z částky o které je řeč. Jak je vůbec možné a jaké to máme zákony, že takový člověk vůbec ještě má
přístup do parlamentu, vlády, že pobírá plat a další ministersjké výhody??? Za co má svúj plat a výhody???
Odpovězte ať to pochopím já i další miliony voličů a občanů, kteří si
kladou stejnou otázku!
Proč lidé ve vládě, poslanci a ti co mají moc, mohou okrádat stát, tedy
nás všechny, proč potom vůbec platíme daně, na co, komu?? Aby jste měli na
své zlodějny, tunely, podvody, korupce? Kolik z toho rozkradeného bilionu
korun za posledních 10 let se vyšetřilo, objasnilo a kolik lidí za to bylo
exemplárně odsouzeno, byl jim zabaven majetek a obstaveny konta?
Proč nehledáte peníze tam kde jsou, na těch tajných kontech zkorumpovaných politiků, tam jsou ty stovky miliard!!!
Proč je chcete tahat z kapes lidí kteří žijí od výplaty k výplatě se
strachem jestli koncem měsíce budou mít na nájem? Je směšná vaše důchodová reforma a hledání 2 miliard na platy lékařů v době kdy díky korupci mizí stovky miliard. Jak bychom se měli dobře i bez reforem, kdyby jste pánové politici vystačili se svým nemalým platem a dělali jen svou práci. A nebo je účel toho tiátru opět nasrat slušné lidi, kterých je pořád většina, do té míry, že zase vyjdou do ulic, protože je tam vyžene pocit
bezmoci stejně jako před 20ti lety? Myslím, že dnes by byla revoluce možná oprávněnější než tehdy, většina těch, co cinkala klíčema, měli tenkát vyšší životní úroveň než dnes a o sociálních jistotách ani nemluvím!!! Proč se korupce neposuzuje a netrestá jako vlastizrada výjimečnými tresty? Vždyť jde o vlastizradu, jde o ten nejhorší čin po vraždě, vždyť vraždíte národ jako takový! Nebo se řídíte heslem Stalina, že když zemře /trpí/ jeden člověk, je to tragédie, ale když zemřou /trpí/ tisíce, je to statistika??? To co se v této zemi děje, je tragédie i když trpí miliony. Je to nepochopitelné, neomluvitelné a bohužel naprosto beznadějné. Jako občan už naprosto ničemu nevěřím, ani v lepší budoucnost, ani ve spravedlnost, v nic. Zůstává jen hořká příchuť beznaděje a bezmoci... A toho jste pánové
dosáhli po 20 letech od revoluce. GRATULUJI. Musíte být na sebe, jako politici opravdu pyšní.
Uzavřu to moudrým a pravdivým konstatováním: KOMUNISTI NÁS 40 LET VEDLI
DO PR..LE, ALE VY JSTE NAŠLI ZKRATKU !!!
Re: Otevřený dopis PROMOPRO alias VONDRA
(drup, 19.4.2011 23:33:08)
Odpovědět
proč tak dlouhý článek ?Že jsi hlupák ,stačilo napsat jednou větou .
Re: Otevřený dopis PROMOPRO alias VONDRA
(Alberto Kvěch, 20.4.2011 7:58:20)
Odpovědět
A tys zapomněl na své dobré vychování a přesvědčil ostatní, že bys nebyl schopen napsat ani dva smysluplnné řádky.Bohužel, jsou tady i tací diskutující jako ty.Neuvažující ,jen plácající.
Re: Otevřený dopis PROMOPRO alias VONDRA
(fiskus, 20.4.2011 7:59:52)
Odpovědět
RE drup:Ty jsi arogantní hňup,kterému není pomoci."Román" napsal člověk,který sakra ví zač je kůrka chleba a jak dlouho trvá než na ni člověk vydělá peníze.
Re: Otevřený dopis PROMOPRO alias VONDRA
(PETR, 20.4.2011 21:40:17)
Odpovědět
TY JSI OBYČEJNÝ BLBEC KTERÝ NEPOCHOPIL OBSAH ČLÁNKU.TAKOVÝ HLUPÁCI POTŘEBUJE TAHLE PROLHANÁ VLÁDA TĚM MŮŽE NAKECAT CO CHCE A BUDOU SPOKOJENÍ.
Re: Zbláznila se ODS nebo Klaus?
(Alberto Kvěch, 20.4.2011 8:25:28)
Odpovědět
Kvěcha nebude rozhodně nikdo podezřívat,že prosazuje Klause.Myslím , že se prezident v posledních dnech zachoval správně.To měl vážení okamžitě plnit požadavky Nečase, který blbne každým dnem více? Měl Nečase okamžitě odvolat a hnát svinským krokem.Nečas je neschopný.Jinak Klaus zaujal správný postoj.Prezident nemůže politickým stranám v marastu, který tady nastolují plnit funkci blbečka a kývala.Klaus se v mezích možností zachoval správně vážení.Je dobře,že se těm intrikářům trochu vzepřel.Politici se chovaj jako pitomci.Tečka.
Re: Zbláznila se ODS nebo Klaus?
(jira22, 19.4.2011 7:43:27)
Odpovědět
Celou dobu tihle zloději nedělali nic jiného než okrádali národ. Lidi už nepůjdou volit, vezmou klacky a tuhle zlodějskou pakáž poženou někam za Uhry do mongolskejch stepí.Bohužel český národ je nepoučitelný a pokud taky současně nepožene opilé kalousky, tak se dočká dalších tunelů. A už jsou připraveny, důchodová reforma ve formě naprosto nepředstavitelného vejvaru. Ovládnutí státu soukromými firmami a předplacenými médii. A cesta z toho? Nové formy socialismu a komunismu. I když se z toho fanatikům kroutí střeva nic jiného nebude a pokud se budou zloději snažit tak jako nyní, tak to nebude ani tak dlouho trvat.
Super hra na voliče!! Něco tu ale už dost dlouho smrdí ....!!!
(Jj., 19.4.2011 7:53:38)
Odpovědět
Tak jsem se dnes ráno ve zprávách ubezpečil, že současná vláda je zkrátka jenom VLÁDA KORYTA A MOCI. Místo neschopného Radka Johna tam dají na vnitro naopak všehoschopného někdejšího odešlého policistu Jana Kubiceho. Své křeslo ve vládě uhájil i další neschopný ministr školství Josef Dobeš. Ministerstvo dopravy načas povede místo profláknutého Víta Bárty, který podal demisi, jeho dosavadní náměstek Radek Šmerda. Vlastně to ministerstvo stejně bude řídit za oponou Bárta! Už vidím taky dopředu - přijdou další aféry, na Bártovy unfér triky se zapomene a do konce roku je zpět na ministerstvu. Nic jiného si ani nejslabší tzv. premiér Nečas stejně netroufne udělat. To bylo jeho keců o úspornější administrativě a teď pro chudáčka nepostradatelného bez funkce Johna "na vlastní oči" vymyslí nový úřad bez portfeje - ministr proti korupci. Bude to stejně jen vytloukání klínu klínem. Znáte přece tu povídačku KOZEL ZAHRADNÍKEM!! Tak to je hlavní sdělení zbabělého Petra Nečase. Občané mu a jeho ODS snad v příštích volbách už konečně dají červenou kartu!!
Re: Super hra na voliče!! Něco tu ale už dost dlouho smrdí ....!!!
(felix.julec, 19.4.2011 9:45:48)
Odpovědět
NEBOJTE SE.PŘED VOLBAMI ZASE PŘIJDE MfD S NOVÝMI ZPRÁVAMI A ZARUČENÝMI POMLUVAMI SOCANŮ.Vždycky stejný scénář.Před volbami aby zbourali Paroubka přišli s "Kubiceho zprávou" a jak úspěšně to fungovalo.No a podívejte se kde je dnes Kubice.Jen primitiv,nebo tupan si to nedá do souvislosti. Novinářská špína zase něco originálního vymyslí.Už teď mají nejvyšší pohotovost a vymýšlí nějakou fintu,aby byli včas připraveni na manipulování myšlení před volbami.Hlavně,že máme nezávislá media.Ve vhodný čas začnou náležitě a v pravý čas dávkovat.Užiteční volové za které myslí MfD si ochotně nechají poradit.Dožijeme se zase nějaké podobné "vlády rozpočtové odpovědnosti".Jsem zvědavý s čím začnou zase strašit.Poslušné ovce si ochotně nechají poradit.Skutečně jsme stádo tupců?
Re: Zbláznila se ODS nebo Klaus?
(Čtenář 1, 19.4.2011 8:32:12)
Odpovědět
Silně pochybuji o tom, že Klaus si zachoval špetku rozumu. Je to on, kdo neustále okopává kotníky Nečasovi, předtím Topolánkovi, paktuje se s Bártou, udílí hraběcí rady atd. Protože hodně už pamatuji, byly doby, kdy neustále připomínal Havlovi, že on je premiér a tudíž do sestavování vlády a pod. věcí nemá prezident co kecat....
Re: Zbláznila se ODS nebo Klaus?
(soudruzi, 19.4.2011 9:25:53)
Odpovědět
reakce na článek je stále stejná,ba stále stejnější.Zdejší komunistická chátra se vzteky zkřiveným a brunátným obličejem,(přesně tak jak je známe z prvomájových oslav,když kynuli davu zuboženého národa pod tribunou)dává najevo svoji nelibost nad tím,jak je už nikdo nepotřebuje .
Re: Zbláznila se ODS nebo Klaus?
(felix.julec, 19.4.2011 9:55:07)
Odpovědět
NO A TY JSI ZASE ASI TA MODRÁ DNEŠNÍ ZLODĚJSKÁ ELITA,KTERÁ BUDE URČOVAT KDO A KOLIK PROJEDL a jak velký dluh napáchal.Zahrab se zase zpátky do hnoje a zůstaň tam ještě měsíc/do voleb/.Vy jste ti magoři,kteří svojí strategií naháníte komoušům voliče.Proto mají pořád kolem 10%.
Re: Zbláznila se ODS nebo Klaus?
(di Scaldorini, 19.4.2011 10:21:00)
Odpovědět
Ty to nějak důvěrně znáš.Ty jsi byl tehdy asi na tribuně,když tak důvěrně víš jak 1.máj probíhal.Teď sedíš zase v jiném/v modrém/ křesle.Typická vyžírka.Jste ve všech partajích,jen se jinak nazývají.
Re: Zbláznila se ODS nebo Klaus?
(Kekule, 19.4.2011 13:36:42)
Odpovědět
To je jakoby to někdo opsal z Rudého práva z padesátých let, jen ty přívlastky jsou trochu obrácené. Bravo!
Re: Zbláznila se ODS nebo Klaus? ne ,celý svět se zbláznil :-)
(ferda, 19.4.2011 14:57:58)
Odpovědět
Kubice ministr vnitra??? :-))) h,hi,hi,
pak ale musíte uvěřit i tomu, že tchoř/pozor! neplést si jej s Tluchořem/ je nejvonavější zvíře na světě!!! :-)))

Lid tété země dostal zase pěknou nakládačku:-))

a dobře mu tak, pokud si toto vytření prd.e.l.e. nechává líbit :-)))
Re: Zbláznila se ODS nebo Klaus?
(Sparkle, 19.4.2011 9:32:01)
Odpovědět
Ano,je to tak.Když byl premiérem vlády V.Klaus,velice se čílil na Havlovy připomínky k jeho autoritářskému vládnutí.A dnes si tento intrikář a usvědčený zloděj dělá z lidí prču a uděluje milost dalším a dalším-ne malým-zlodějům a uzurpuje si moc,která mu nepatří.Ale to je především také vina slabého a prostoduchého -současného premiéra Nečase.
Re: Zbláznila se ODS nebo Klaus?
(Mark, 19.4.2011 11:11:24)
Odpovědět
Je třeba zákonem zakázat ODS jako zločineckou oragnizaci a její funkcionáře postavit před soud za rozkrádání státních a veřejných zdrojů s přitěžujícím faktorem zločinného spolčení.
Re: Zbláznila se ODS nebo Klaus?
(Alberto Kvěch, 20.4.2011 8:08:38)
Odpovědět
Ano,rozpustit a zakázat včetně socanů.Jsou to zločinci, kteří vrhli stát 50 let zpět.To může vyřešit jen nová revoluce, která zakáže všechny politické strany. Běda státu, kterým vládnou lidé pod hlavičkou politické strany.Je nutné zvolit parlamentní demokracii bez politických stran.Okamžitě.Vše rozpustit a začít od nuly.
Re: Zbláznila se ODS nebo Klaus?
(nobody, 19.4.2011 12:05:10)
Odpovědět
Zúčastnil jsem se předvolebního mítinku jedné strany. Na závěr lidé vstali a tleskali ve stoje. Takovým hovadinám jsem netleskal. To bych musel být padlý na hlavu. Bylo to v roce 1992, mítink ODS (Klaus,Čermák,Zieleniec,Macek...)
Viděl jsem tam jednoho kamaráda, jak také blbne.Po čase se ho ptám, proč tomu tleskal a on mně odpověděl, že tam vůbec nebyl.
Z toho vyvozuji, že lidé mají krátkou paměť.
Také se přikláním k tomu, že je to zločinecká organizace.
Re: Zbláznila se ODS nebo Klaus?
(antiODStB, 19.4.2011 16:09:24)
Odpovědět
Václave, v kradení nejen tužek stojíme za tebou. Klub mladých pravičáků - naučte se myšlení a způsobům bohatých-vlastních mooooc tužek.
Re: Zbláznila se ODS nebo Klaus?
(Pepan, 19.4.2011 19:12:54)
Odpovědět
Co vás tak sere, blbečci? Vy jste stejně "pravici" nevolili, tak co vyvádíte? Počkejte si, až na vás dojde řada a až vyhrají ti vaši KSČSSD, tak se určitě hned druhý den budete mít jak Gross s Paroubkem. Kdo si počká, ten se dočká (vyšších soc. dávek).
Re: Zbláznila se ODS nebo Klaus?
(Alberto Kvěch, 20.4.2011 8:12:48)
Odpovědět
Pepane.Jsem volič pravice, ale sám vidíš ,že i oni projeli co mohli,o socanech ani nemluvím.Obě strany ODS i socani jsou zločinci.Prosím nikdy je nevolme ať padnou na hubu, hajzlíci.
Re: Zbláznila se ODS nebo Klaus?
(Ky-ky-ry-kýýý, 19.4.2011 23:36:10)
Odpovědět
Pepane,ty jsi korunovaný vůl!!!
Re: Zbláznila se ODS nebo Klaus?
(v.n., 20.4.2011 22:46:05)
Odpovědět
"ještě k tomu prý ukradl pero" - prý si škrtněte. Vite kdo je teď za kašpara pro několik miliard lidí? Kdyby ne tak se podívejte.
Re: Zbláznila se ODS nebo Klaus?
(Bene Masary, 13.9.2011 10:31:12)
Odpovědět
Otázka je špatná. Protože ODS založil Václav Klaus, o jehož psychických vlastnostech se mnozí přou, není možno ODS nic vyčítat. Jediné, co je jisté je to, že nástup pana Klause s podporou naivního "lidu" je největším neštěstím národa. Teprve nyní "lid" začíná tušit následky, ale to už je pozdě. A co je pro český "lid" typické je to, že místo toho, aby přemýšlel jak z toho ven, se hádá. Důkaz přináší denodenně intermet v "lidových" komentářích.Ještě dost vody uplyne, než si "lid" uvědfomí, že síla je v jednotě a vzájemné toleranci, nikoli však darebáků.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama