reklama
reklama

Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra

Autor: Odjinud | Publikováno: 9.4.2011 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

Podle vyloučené expředsedkyně poslaneckého klubu VV Kristýny Kočí musí předseda VV a vicepremiér Radek John skončit jako ministr vnitra. Vládě s Johnem by prý svůj hlas nedala. Johnův odchod požaduje i šéf poslaneckého klubu ODS Petr Tluchoř. Mezitím demisi ministra dopravy Víta Bárty odnesl premiér Petr Nečas na Hrad.

Bývalá šéfka klubu VV Kristýna Kočí prohlásila, že Radek John musí jako ministr vnitra skončit. Kočí také trvá na tom, žádný etický kodex neporušila a údajnou korupční nabídku Víta Bárty hlásila přesně podle stranických pravidel.

Pokud by John zůstal ministrem, Kočí by podle svých slov nemohla podpořit Nečasovu vládu při případném hlasování o nedůvěře vládě.

Neméně důrazně se pro odvolání Johna z vnitra vyslovil i předseda poslaneckého klubu ODS Petr Tluchoř . I pro něj je „další působení Radka Johna na ministerstvu vnitra nemyslitelné". Tluchoř tak pregnantně vyjádřil, co premiér Petr Nečas ve svém prohlášení jen naznačil.

Nečas "zase" jen naznačil

„Informace, které se objevily v posledních hodinách a dnech znovu otevírají naprosto legitimní politickou diskusi o tom, nakolik je možné propojení vysokých funkcí ve státní správě a ústavních funkcí s konkrétní detektivní agenturou, bezpečnostní službou," uvedl premiér.

„Tato debata je ve světle posledních informací a indicií naprosto legitimní a znovu to i otevírá naprosto legitimně diskusi o tom, zda je vhodné, aby strana Věci veřejné měla ve své zodpovědnosti resort ministerstva vnitra. Tyto údaje jsou natolik závažné, že tato diskuse - říkám naprosto jednoznačně - je naprosto oprávněná, je naprosto legitimní," dodal Nečas.

Babák zaútočil na Vondru

Pozadu s personálními požadavky na vládu nezůstal ani poslanec VV Michal Babák. Ten vyzval ministra obrany Alexandra Vondru (ODS), aby si vzal příklad z odchodu Víta Bárty a rezignoval také. Podle Babáka za akcemi proti Johnovi, Bártovi a VV vůbec jsou vlivní kmotři. Zároveň vyzývá ministra obrany Alexandra Vondru (ODS), aby si vzal příklad z odchodu Víta Bárty a rezignoval také.

Autor: nip

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/193657.aspx

reklama
1737 čtenářů | 39 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(Tonda Koniášů, 9.4.2011 1:19:40)
Odpovědět
No, tak tady máme aféru, pani Mülerová...

Jsem schopen pochopit ledasco, ale některé detaily mi nějak nejdou dohromady.
S korupcí nemám žádných praktických zkušeností, jen co vím z doslechu, popř. z přečtení, vždy se jednalo o kulatou sumičku, ať to bylo "5 českých na stole" a další podobné.
Asi zřejmě je Bárta v této věci také diletant, když dal Škárkovi nějakých 170tis...
Nějak na tom nevidím nic kulatého... spíše kostrbatého
Jinou kapitolou v tomto příběhu je půl milion pro K. Kočí... tady by se dalo mluvit o kulaté sumičce.
Dalším, co mi nějak nehraje, jsou rozdílné sumy...
Nevím proč zrovna teď jsem si vzpomněl na Vlastu Buriana, jak si prohlížel notýsek, a podobné sumičky doplňoval texty...
Tento obnos bude na dobročinné účely...odůvodnění: mně to tehdy dělalo dobře...
Ale i tahle verze se mně nelíbí, přesto že jsem si ji vymyslel... nějak do té mozaiky nezapadá minimálně ze dvou důvodů, asi to bude jinak.

Proč se proti Johnovi rozjela mašinérie poté, co vyházel z vnitra Langrovy chlapce?
Nyní se mu především klade za vinu, že uskutečnil kroky vládní koalice na šetření, což vyvolalo vlnu nesouhlasu zakončenou peticí. V tomto konkrétním případě je snad úplně jedno, kdo na tom postu sedí, výsledek by byl vždy totožný...plnění vládní dohody o reformě. Navíc petice následovala ihned po zvolení Petra Lessyho, velmi kritizovaného právě ODS.
Proč petice neprotestuje proti šetření vlády jako celku, ale přímo proti osobě Johna?

Proč Bárta sbalil kufry, když Vondra za daleko průhlednější a dokazatelné machinace stále setrvává ve funkci?

Proč vůbec se brojí proti VVéčkám za korupci, když kníže to prohlásil za běžné praktiky?

http://www.novinky.cz/domaci/230216-schwarzenberg-barta-je-pitomec-rekl-neco-co-si-ostatni-jen-mysli.html

anebo pokud opravdu šlo o korupci, je chyba, že šáhl do vlastní kapsy a né do eráru? dle návodu pana knížete.
Další otázkou, která mě nenechává klidným je, jak se policie postaví k rozhovoru pro novinky, jestli bude stejným metrem poměřovat korupci jako takovou, anebo opravdu máme dvojí metr už i na korupci? Pokud teče z eráru, je to v pořádku, a pokud z vlastní kapsy je to trestný čin?

Pomůže někdo tento rébus luštit?
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(felix.julec, 9.4.2011 7:12:12)
Odpovědět
Přesně to by mně taky zajímalo jak se liší korupce ze státního a ze soukr.kapsy.Napadlo mně,jestli Kočí nepodržela Bártovi a jako držhubné dostala 500 tis.
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(Motorkář, 9.4.2011 8:42:40)
Odpovědět
Teda ty mas ale trapeni... Toto ti fakt vsechno vrta hlavou? A myslis si, ze s tim neco udelas? Bez se radeji projit ven, je tam hezky ;-)
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(Tonda Koniášů, 9.4.2011 9:30:07)
Odpovědět
Tož, né že bych k vúli tomu nemohl spávat.
Na procházce jsem byl doposud.
Ale přese všechno mě zajímají ty veletoče špinavé hry.
Jak zde píše "Sigůl", jak oblbují lidi, to je to, co mě nenechává v klidu. A navíc mě doslova irituje, jak jim to někteří lidé žerou.
Ale hněv lidu se ukládá, a jednou dokápne ta pověstná kapka. A tak nějak tuším, že ta doba není daleko.
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(Jeeves, 9.4.2011 10:01:13)
Odpovědět
"Motorkářův" přístup je nejlepší možný. :-) Protože tohle nebere hlava nikomu, snad kromě organizátora této hry. Úplatek se dává za protislužbu, jinak je to dárek, všichni lžou. Kdo se v tom má vyznat? Jdu si číst...
Rébus? Zkus se na to podívat z této stany :
(rem, 9.4.2011 21:23:52)
Odpovědět
Je celkem jedno, jsou-li na politických postech dnešní kašpaři od Nečase po posledního poslance v parlamentu nebo jiné loutky. Opravdoví vládci v zákulisí, disponující reálnou ekonomickou a tím i politickou mocí a ovládající média pro každodenní masáž ovcí, ti rozhodují, kteří vhodně vybraní budou na rozhodujících oficiálních politických postech. Takhle to dnes funguje v celém "vyspělém demokratickém" světě. Je jedno, jestli u nás na oko vládne Petr nebo Bohouš, hlavně musejí za jejich "dohledu" dobře a ještě lépe fungovat dlohodobě nastavované a čím dál lépe organizované mechanismy přerozdělování bohatství k úzké skupině mocných. I na korumpované politické kašpary samozřejmě něco zbyde. Kdo by chtěl náhodou v politice něco dokázat ve prospěch ovčanů a chtěl tím narušit tento mnoho let pečlivě budovaný systém, bude okamžitě zdiskreditován a znemožněn. A ty v poslední době množící se, ať už reálné nebo zástupné kauzy? Kouřová clona, není nad to, když se ovládaná většina "dole" navzájem hádá, kdo je z těch vystrčených kašparů "nahoře" větší gauner. To zcela záměrně odpoutává pozornost většiny stáda od podstaty a zločinné funkce tohoto zdegenerovaného systému. Když k tomu přičteme, čím se v posledních vice něž deseti letech programově zabývají naše i ostatní evropské (i americká) dosazené politické reprazentace, tedy permanentním zadlužováním států, pseudozeleným šílenstvím, devastací vzdělání, ničením úplné rodiny, jako základu fungování každé normální společnosti, mělo by nám už snad konečně dojít, kdo tahá za provázky a kam to směřuje... Jak dlouho si to ještě necháme líbit?
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(Sigůl, 9.4.2011 8:53:57)
Odpovědět
Již druhý rok sleduji vymakaný systém našich politiků. Odvolat ministry - stratit většinu ve vládě - pád vlády a nástup provizorní vlády.
Pak nastoupí hloupí a hodní chlapci prozatímní vlády v čele s fišerem a ti se vymluví na všechno a nikdo nedostane nic. Takže řešení jak v této zemi nikomu nic nezlepšit je na světě. Tato komedie vymyšlená bláznivými histráty se v této zemi provozuje po celých dvacet let.
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(děd, 9.4.2011 9:54:00)
Odpovědět
VV jsem nevolil, a tak co se děje ve VV mě ani tak moc nezajímá a mám zato, že i ostatním politikům více vadí jejich sledování a odhalování vazeb na podnikatelské mafie. Také se nejvíce ozývají ti, kteří 20 leté praktiky zavedli a mají je tím pádem pod kůží. Je dobré se zamyslet nad tím co vyplavalo napovrch a kdo dostal přes prsty za krátkou domu VV ve vládě. V každém případě vidím raději VV ve vládě, než nějaké smlouvy protichůdných stran.
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(Tonda Koniášů, 9.4.2011 11:03:15)
Odpovědět
děde, já jsem VV také nevolil, neměl jsem k nim důvěru, a přiznám se, že po zkušenostech z novými stranami, které se vždy vyprofilovaly jako nepřátelé státu a hájily více cizí zájmy, než zájmy lidí, kteří je volili, jsem skeptický k novým subjektům.
VV se i přes mé nevolení do parlamentu dostali a k tomu jsou třeba dvě věci. Buďto jsou opravdu šikovní, anebo jsou to žádané tlačenky nadnárodního kapitálu.

Zde si přečtěte rozhovor s Bártou:
http://www.novinky.cz/domaci/230267-jsem-valecnik-ale-zrada-spolubojovnika-boli-rika-barta.html?ref=zpravy-dne

Mám jisté životní zkušenosti, a v tomto Bártu dokáži pochopit. Je mi opravdu líto každého poctivého člověka, a proto až tak moc s Motorkářem nesouhlasím. Jednou může dojít i na něj, a nebude se stačit divit, jak jej ta špinavá mašinérie semele. Myslím si, že bychom neměli být tak laxní a přehlížet tyto podrazácké manýry. Dnes je to sice Bárta, a nás to nějak moc nebolí..neznáme jej, ale zítra to může být kdokoliv z nás a už to bolet bude. A pak ta beznaděj, když vím že jsem nic špatného neudělal, zákony jsem neporušil a za pomoc bližnímu, která se otočila ve sprostý podraz mám trpět?
Zažil jsem to na vlastní kůži, vím o čem hovořím. Všichni přátelé se odvrátí, a nechají Vás se vymáchat ve špíně, se kterou nemáte nic společného. Zůstane kolem Vás několik známých, kterým jste až tak nedůvěřoval, a zrovna ti Vám podají pomocnou ruku.
Kdo to neprožil, nedokáže posoudit jak bolí zrada od těch nejbližších, kterým jste věřil.
Právě jim totiž důvěryhodně třeba posklytnete půjčku bez dokladu, jako kamarádské gesto, a oni tohoto zneužijí, pomluví Vás a nakonec proti Vám poštvou celé okolí, a peníze Vám nevrátí. Jak mě Motorkář poslal na procházku, právě jsem jednoho takového bývalého kamaráda potkal. Sešlo se kolem mně několik známých, se kterými jsem prohodil pár slov, ale tento dotyčný ani nevylezl z auta, tak má chudák čisté svědomí.
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(Kalous, 9.4.2011 11:54:58)
Odpovědět
No jo stará mafie se zase zaktivizovala, novinářské síly mafiánů rozjeli. Bárta vadil stavební a dálniční lobby a spol. která dostávala zakázky stylem skoro jak Promopro, často 2x předražené než je zvykem v zahraničí. Je směšné, že Nečasovi vadí v. Bárta a nevadí A. Vondra - evidentně je premier pod tlakem kdoví koho. První kdo by měl odstoupit, by neměl být John, ale Vondra a zejména Nečas. To už je hrozné - pomalu na vypsání předčasných voleb, v nečasově vládě skandál za skandálem a Nečas to řeší neprincipielně a divně.
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(vuvuzela, 9.4.2011 12:54:09)
Odpovědět
Kalousi,když tak čtu ten tvůj komentář tak mě tak napadá,že to co se děje by se jedním slovem dalo nazvat"čunkovina"nebo spíš také čunˇárna...
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(Kalous, 9.4.2011 20:57:04)
Odpovědět
Jo - asi něco jako novinářská čunkiáda. Je zajímavé, že Čunek asi ví, kdo stál za jeho ročním téměř denodenním špinění v tisku a je divné proč to neřekne (první krok, žalobu nějaké neznámé baby za sexuální obtěžování staré několik let podala právní kancelář dvou exministrů spravedlnosti v Praze). Možná má strach.
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(felix.julec, 9.4.2011 21:39:15)
Odpovědět
KALOUSI díval jsem se na HYDEPARKU na Kmentu jak se v dresu MfD potil nad odpověďmi divákům,ale neřekl bych že s úspěchem.Zřejmě pracuje už na předem vytypované zadání,které se pak ve správný čas vytasí na světlo boží.Masivní kampaní pak ve vhodný okamžik působí na manipulování veřej.míněním.V HYDEPARKU se mu podařilo přesvědčit okolo 35%diváků o své konstrukci.Většina byla proti.
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(děd, 9.4.2011 13:24:30)
Odpovědět
Já se domnívám, že ODS není pod vlivem lobbistů, protože již dávno je článkem různých podnikatelských mafií. A nyní si někdo dovoluje narušovat zaběhlou praxi. V tomto případě by měl být jakýkoliv způsob dovolen.
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(Kalous, 9.4.2011 20:58:20)
Odpovědět
No a TOP je Béčko ODS, tak už vadí jen VV.
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(Brabec, 9.4.2011 17:50:01)
Odpovědět
Vydlabaná Kočí a Huml - tohle je děs. Doufám, že VV vydrží a ať ten Nečas padne. Klaus může pověřit někoho jiného ! Nečas měl 118 poslanců - mohl prosadit cokoliv, situace lidí se zhoršuje a oni si tady hrají svoje hrátky ! Na to, že je třeba řešit problémy - tak nás tady krmí nesmysly. Ať Nečas, ODS, TOP jde do hajzlu ! Panebože, kdo si tady s námi hraje ?! Defenestrace je na místě.
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(marko, 9.4.2011 19:09:40)
Odpovědět
Brabče, nevidíte, neslyšíte ? Ze všech stran se
na nás valí svinstva VV - ABL a vy máte plná ústa nadávek na všechny ostatní. Jestli máte pochopení pro špinavosti Bárty a spol., tak tím
jen dokazujete svoji omezenost. Lidé jako vy,
se sklonem k fízlování mohou v této situaci
podporovat "stranu", která se fízlování neštítí.
Pana Humla i paní Kočí hodnotím za jejich odvahu.
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(Alberto Kvěch, 9.4.2011 21:28:29)
Odpovědět
Jste hezky popletený, nechal jste se hezky oblbnout.Brabec má dnes pravdu.
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(marko, 10.4.2011 9:16:28)
Odpovědět
No jo, vzpomínám : Radku, do toho! Ještě pořád
držíte palce trapnému ministru vnitra?
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(Alberto Kvěch, 10.4.2011 15:33:10)
Odpovědět
Rozhodě je John méně trapnýnež jste Vy pane Marko.Seřaďte si souvislosti,pak se vyjadřujte.
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(Kalous, 10.4.2011 3:06:31)
Odpovědět
Pan Huml je zvláštní exot - jako bývalý komunista u VV nemá co dělat, VV mu dala vyjímku a on ji od začátku podráží. K. Kočí se stala po soukromých návštěvách u šéfa poslanců ODS Tlichoře trojským koněm ODS ve VV.
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(Katsanson, 10.4.2011 11:00:36)
Odpovědět
To je stará známá věc, podrazy je základní doména komunistů. Slovo exot je pro podvraťáka Humla ještě moc slušné.
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(vizír, 9.4.2011 19:23:25)
Odpovědět
Máte pravdu,
Nečas mohl dělat skutečné reformy, ale vybral si jako prioritu pokračovat ve vykrádání desetimiliard a tomu stojí VV v cestě(ať už jsou důvody tohoto jednání VV jakékoliv,třeba i populistické) a tak se nyní tato "koalice organizovaného zločinu TOP09-ODS" odkopalaa chce VV zlikvidovat a odklidit z cesty pod jakoukoliv záminkou
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(Alberto Kvěch, 9.4.2011 21:30:32)
Odpovědět
Souhlasím Vizíre.Nečas s tou proradnou ODS musí padnout ne VV.
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(Alberto Kvěch, 9.4.2011 21:14:39)
Odpovědět
Díky Brabče a zdravím.
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(Alberto Kvěch, 9.4.2011 21:25:12)
Odpovědět
Přeji si,aby Klaus v pondělí utřel Nečasovi lusku.Pane prezidente, nenechte padnout VV,jinak je to v hajzlu.ODS nás krmí blbostmi.Nikdy jsem od Vás nic nečekal, ale tentokrát Vás prosím, zneuctěte Nečase a žeňte ho až na práh Prahy a už nikdy Nečase a ODS se socanama.Prezidente zakročte, na VV chystají podvod podvodů.Jestli to VV prohraje, chraň nás všechny ten hore.
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(Tonda Koniášů, 9.4.2011 21:44:16)
Odpovědět
Alberto, nemůžu nereagovat.
Ačkoliv Tvé předešlé europropagace mě nešli pod nos, nyní se skláním.
Vidím to podobně, jestli Bárta prohraje, tak s ním prohráváme všichni
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(Alberto Kvěch, 9.4.2011 21:53:02)
Odpovědět
Děkuji Tondo.Jsem rád, že nejsem sám, kdo ty nečestné podvodné hrádky ODS vidí.Lid by měl vyjít do ulic proti Nečasovi na podporu Johna.Ještě ale není všem dnům konec.Nečas si nevědomky podřezává větev.Tu hru musí prohrát a nemusí ji prohrát hned zítra, čas dozraje a vše se ODS jen v záporech i s úroky vrátí.Jasný podvod na VV.
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(vizír, 9.4.2011 22:55:37)
Odpovědět
Přesně tak, jestli se "koalici organizovaného zločinu TOP09-ODS" nepodaří uplatit a přetáhnout z VV alespoň 7 "melčáků" tak jsou v zadeli , celé jim to bouchne do xichtu a pak budou na koni naopak VV
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(humanitární bombardón, 10.4.2011 0:18:52)
Odpovědět
Od počátku je to špinavá hra o post ministra vnitra, obzvláště, když Íčko ztratil vliv cokoliv ovlivňovat a nemá možnost zpětných informací. Nyní došlo i na Bártu, protože utáhl penězovody ke kmotrům. Začalo jim téct do bot a hrozí další provalení špíny, která se dnes prošetřuje. Ani Kalousek nemá klid k vypisování složenek pro občany. Nejvyšší čas zasáhnout a zamést všechno pod koberec a mít to pod kontrolou. Rozhýbat mediální sračkomety TV a Mf, pošpinit, utopit, vystrnadit a obnovit staré dobré pořádky.
Jsem zvědav, jak se zachová Klaus, má nyní velkou a nevratnou příležitost prokázat, o co mu jde. Jestli o pořádek a právo, anebo o podporu mafiánů, se kterými je neustále spojován. Tuto příležitost již příště mít nebude. Pokud podpoří odvolání VeVerek, zařadí se do řady ODSáckých mafiánů, společně ze špinavci odpadlíků. A bude jasno, čímž smaže všechny plusové body, které sesbíral za prezidentského úřadu.
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(Alberto Kvěch, 10.4.2011 9:16:50)
Odpovědět
Ano Vizíre,tak to musí zákonitě dopadnout.ODS je třeba rozpustit a když se tak nestane, dojedou na voliče.Dofám ,že se už volič konečně poučí a nebude je volit.Nečas ve funkci předsedy vlády připomíná hodně nohrabaného slona v porcelánu.Zatím deklaruje jen neschopnost.Politická mafie ODS zvedá chapadla,prezidente sekejte kudy chodíte a prokažte, že jste demokrat.Nemám přístup ke Klausovi, v opačném případě bych si hodně přivstal a působil, dokud by nebyl Nečas v současných mafiánských intrikách poražen.
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(kos, 9.4.2011 19:31:22)
Odpovědět
A můžeme oslavovat, ani Klaus jim už nepomůže:
http://www.youtube.com/watch?v=4XH2Y7y17Go
demograzye je zachráněna
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(felix.julec, 9.4.2011 20:45:09)
Odpovědět
VIDÍM TO TAK FIFTY FIFTY.PROHNILÍ PROTI PROHNILÝM.V pondělí to rozhrábne ten nejvyšší.Pozval si "pana čistého" svého lokaje na hrad a udělí rozkazy.Jsme demokracie italského střihu.Každý rok nová vláda.Naši "politici" se v tom v posledních letech zhlédli.
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(Dita, 10.4.2011 22:50:48)
Odpovědět
No fifty fifty to není určitě. Prohnilá ja skoro celá ODS, která už se i na okresní úrovni přejmenovává, i skoro celé vedení TOPu v čele s největším převlíkačem kabátů v naší historii Kalouskem.
Bárta s celou ABL, je podle nich ctnost sama a proto jim hodně vadí. John nerozdává, naopak poukáže na nadměrné odměny, tak ho označí za neschopného vést resort. Celá tahle nechutná šaráda je jen důvod odvést pozornost od MO(Vondry), kam se ze státního rozpočtu jenom sype a polovina se kutálí bůh ví kam (I do kapec tatíkovi poslankyně Kočí,jak někdo výše napsal).
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(joska, 10.4.2011 9:18:26)
Odpovědět
Pánové až se po těchto pseudoaférách a totálním rozvratu dostane k moci ČSSD a Sobotka to uvidíte ten penězovod z našich kapes, ale všichni budou mlčet. Jinak 1x zrádce, zrádce vždy. Vláda založená na zrádcích je snadno vydíratelná, proto pokud se nedokáží domluvit vládní strany a najít řešení nečeká nás nic dobrého.
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(Tonda Koniášů, 10.4.2011 11:56:11)
Odpovědět
To je ta tragédie, že socani ze Sobotkou jsou nevolitelní. To je včil horší než komanči. A nikde nevidím, co by se nechalo volit.
No, jdu okut cep a narovnat kosu.
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(felix.julec, 10.4.2011 18:50:53)
Odpovědět
RE:JOSKA--Josko nevím jak by fungoval penězovod se socanama,ale v Otázkách VM jsem viděl graf a vláda "rozpočtové odpovědnosti" při všech těch předchozích kecech měla největší ztráty a nejhorší výsledky.O "popularitě"ani nemluvě.
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(MIRKA, 13.4.2011 19:51:59)
Odpovědět
VV,nedejte se.ODS MUSÍ PRYč!!!!
Re: Vyhnaná Kočí: Johne, odstup z vnitra
(MIRKA, 13.4.2011 19:55:51)
Odpovědět
7. KVĚTNA JIM TO ŘEKNEM--ano 7 v PRAZE
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama