reklama
reklama

Kdy zastavíme levičáckou lůzu?

Autor: Jiří Kohoutek | Publikováno: 6.4.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 

Jsem rád, že Česká televize pozvala do Hyde parku novopečeného poradce ministra školství Ladislava Bátoru. Je mi jasné, že levičácké bojůvky budou i nadále tvrdit, že Bátora je extrémista, fašoun a rasista. Soudný člověk snad ale konečně pochopil, že mediální štvanice na Bátoru byla od začátku až do konce fraška. Celkem jsem se pobavil, když v upoutávce na pořad zazněla zmínka o tom, že poradce prý Bátora rozpoutal mediální štvanici. Já hlupák jsem si myslel, že tu štvanici rozpoutali novináři!

Není to tak dávno, co se stal obětním beránkem zastydlých socialistů, zelených extrémistů a spol. Roman Joch. Nyní Jocha vystřídal Bátora. Jsem moc zvědavý, koho tohle nestydaté osočování čeká příště? Jenom proto, že se člověk prohlašuje za vlastence, odmítá nesmyslný multikulturalismus a socialistickou Evropskou unii, tak je ocejchován jako extrémista? 

Dle dotazů v Hyde parku mnoho mých spoluobčanů přejímá názory tuzemských pisálků jako ovce. Ukazuje se, že Češi jsou opravdu nenapravitelní. Za války mnoho z nás zvedalo pravici, po válce se radovali nad tím, že to natřeme těm bohatším a schopnějším, na počátku 21. století zase nábožně upínáme své zraky na socialistického kočkopsa, kterého nám servíruje EU.

Jakýkoli odlišný názor začíná být opět brán jako něco nezdravého a škodlivého. Proč jsme tedy v roce 1989 skandovali „Miloše do koše“? Pevně věřím, že ne proto, abychom jednu totalitu vyměnili za druhou. Zatím k tomu ale směřujeme. Blázniví socialisté jsou opět připraveni vzkřísit dávno vyčpělé myšlenky, které zastavily přirozený vývoj v Československu na dlouhých 40 let. Zdá se však, že ovčanům to nevadí. Drtivá většina z nás šla tenkrát na Václavák nejspíš jenom proto, aby si mohli koupit lepší džíny a žrali pomeranče po celý rok.

Domnívám se, že je nejvyšší čas postavit se pánům Kellerům, Bělohradským a Uhlům čelem. Mimochodem, když už jsem zmínil Petra Uhla, v Hyde parku se včera objevil prostřednictvím skype jeho synek Michal. Netřeba snad ani zmiňovat, že je členem SZ. Včera večer už mi tam tedy scházel opravdu jen Matěj Stropnický. Zkrátka a dobře, levičácká lůza měla včera zase nejvyšší pohotovost. Pravice by se měla také nějak začít formovat, nebo nám marxisti zase vypálí rybník. Snad ještě není pozdě…

reklama
6749 čtenářů | 69 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Jiří, 6.4.2011 5:45:31)
Odpovědět
Spíše než před levičáckou lůzou,bych varoval před fašistickou sebrankou,kryjící se bojem za národní zájmy,že autore?
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(XXX, 6.4.2011 6:50:50)
Odpovědět
Proč stavíte sociliasty proti sobě?
Pavel Skeptik
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(jarka, 6.4.2011 10:47:10)
Odpovědět
až pravice přestane krást
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Dr.Str., 6.4.2011 13:21:44)
Odpovědět
tru
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(xxx, 6.4.2011 20:19:33)
Odpovědět
dodatek:stbacka a positivne lustrovana"pravice".
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Fiter, 6.4.2011 7:04:05)
Odpovědět
Nebyla to náhodou taky socialistická partaj nacistická NSDAP? Pod kterým praporem bylo vyvražděno vice lidí? Pod tím rudým a nebo ten s hákovým křížem? Já bych řekl,že ten rudý suveréně vede.Takže vážený zalezte a nepište blbosti.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Kalous, 6.4.2011 7:12:32)
Odpovědět
Fitere, pod jakým praporem se vraždilo za 1. světové války a před ní? Nebo se nevraždilo? A pod kterými prapory se vraždí nyní? Pod praporem s hákovým křížem nebo pod rudým praporem se srpem a kladivem? Nebo se žádní civilisté dnes nevraždí? Vzpamatuj se blábolo.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(feldkurát kacz, 6.4.2011 12:17:09)
Odpovědět
volím komunisty ti zastaví korupci,po dvaceti letech vlády jedné strany je čas na zmněnu
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Stallker, 6.4.2011 15:44:54)
Odpovědět
Komunisti zastaví korupci? To je tvrzení stejně pravdivé, jako že tato krychle je kulatá...
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(ferda, 6.4.2011 16:31:45)
Odpovědět
STALLKERE, TOU KRYCHLÍ JISTĚ MYSLÍTE SVOU HLAVU, ŽE? :-)
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(kmotr, 7.4.2011 12:11:39)
Odpovědět
První na řadě jsou modráci,véčkaři, topkaři a ten zbytek přisluhovačů ve zlodějnách.Čert je vem, neřády zlodějský
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(XXX, 6.4.2011 6:49:17)
Odpovědět
A Vy, znáte v ČR nějakou pravici?
Pavel Skeptik
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(jira22, 6.4.2011 6:49:28)
Odpovědět
Voni Kohoutek, přečtou si po sobě ten blábol. Dvakrát! A jestli ani potom nic, tak vemou krucifix a odříkají po mně: Kohoutku,Kohoutku je s tebou opravdu zle, pane bože pomoc. Nic jiného Kohoutek, jim totiž nepomůže.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Karkulka, 6.4.2011 6:50:44)
Odpovědět
"Jakýkoli odlišný názor začíná být opět brán jako něco nezdravého a škodlivého." Zajimavá myšlenka. Nebylo by od věci se jí také řídit a neurážet všechny, kdo mají názor odlišný od pana autora.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Kalous, 6.4.2011 7:08:26)
Odpovědět
Velmi hloupý článek. Názvy jako levicová lúza jsou stupidní. I levičák může být vlastenec. A dále pan Uhl je spíše anarchistický multikulti, pánové Bělohradský a Keller jsou mnohem racionálnější než nějaký Klaus, Topolánek či Nečas.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Matěj, 6.4.2011 7:14:09)
Odpovědět
proč se tady nesmí psát pravda a každý příspěvek který je proti nepořádkům v této republice je mazán? Aha, on ten nepořádek asi někomu velmi vyhovuje,že!
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(děd, 6.4.2011 8:22:43)
Odpovědět
Autore, domníval jsem se, že kohouti nesnášejí. Ale z Vás padá perla za perlou.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(a...., 6.4.2011 8:40:54)
Odpovědět
Vážený pane Kohoutku , při čtení toho Vašeho blábolu jsem si nevím proč vzpoměl na onu pověstnou poštmistrovou ze Švejka, která byla prohlédnuta úředními lékaři a bylo jí vydáno dobrozdání, že je sice úplně blbá, může však zastávat jakoukoliv státní službu, v tomto případě by se dalo říci ještě ,,a může psát články na eportál". Vskutku, na konci tohohle výtvoru už chybí jenom ono pověstné Mééééé Hop Pepka Vyskoče a umělecký dojem by byl úplný.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(pavjan, 6.4.2011 8:55:32)
Odpovědět
Autor má sice pravdu, ale v Česku ci moc neškrtne. Češi a hlavně Moraváci (koukněte na mapy volebních výsledků) mají socialismus zažraný hluboko pod kůží.Nic jiného neznají a zdá se ani nechtějí znát. Každý jiný systém považují za zlodějnu. Tomu není třeba se divit. To co se tu posledních 20let děje je obrázek toho, když se socialista stane kapitalistou. Pořád je to socan i když si říká jinak.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(marko, 6.4.2011 9:21:37)
Odpovědět
Pavjane, stoprocentní souhlas !
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Kalous, 6.4.2011 13:14:53)
Odpovědět
A sakra - co ti "socani" nadělali za paseku v Řecku, na Islandu, v Irsku (Maďarsku, Portugalsku trochu v Itálii) - dokonce mohou i za velký dluh USA. A také za erupce na Slunci. Běžte do háje - co asi zde dokázali Klaus, Topolánek a Nečas? Také socani? To už je asi nějaká nemoc - za vším vidět komouše a socany. Vždyť už uplynulo 20 let.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(senior, 6.4.2011 14:25:52)
Odpovědět
Naprostý souhlas s Váma i p.Kohoutkem.Díky.S
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(zzz, 6.4.2011 20:24:13)
Odpovědět
Nejvice "pravicaku" je podle urovne zlodejny
v Praze. A kradou v malem i ve velkem,
ze statniho i soukromeho a rikaji tomu buhviproc
"podnikani".
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Krištov, 6.4.2011 9:03:21)
Odpovědět
Pane Jiří Kohoutku, nejsem levičák ani pravičák, poněvadž jeden ismus je jak druhý ismus, když jsem pracoval v jistém ústavu poblouznění u pacientů začínalo podobně a končilo, že pacient dostával skotské střiky horkou a studenou vodu než se trochu uklidnil. Vřele doporučuji.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Šoumen, 6.4.2011 9:05:09)
Odpovědět
Autor je debil. Článek je o tom, že autor pohrdá ostatními lidmi, než je on sám. Nepochopil to, že jsme nechtěli žrát pomeranče celý rok a koupit si lepší džíny. Chtěli jsme něco úplně jiného. Ale sebranka neumětelů nám zařídila to, co je tu dnes.
Myslím že nadpis "levicová lůza" by podle mého názoru patřil spíše do Rudého práva před rokem 89. Jsem toho názoru, že lůza jsou právě ti neumětelové co jsou dnes ve vládě a říkají si pravice. Vždyť jsou to jen potomci kovaných komunistů, nebo národněfrontovních lidovců. A proto to tu tak vypadá. Lidé zvonili klíči kvůli úplně jiným věcem ale estébák, tedy kandidát tajné spolupráce, Havel to tu všechno zmrvil hned na začátku.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(V.Klaus, 6.4.2011 10:57:21)
Odpovědět
Nesouhlasím. Autor není debil, je velký debil.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(pero, 6.4.2011 12:35:30)
Odpovědět
mluvíte mi z duše ,přesně jste vystihl realitu.Těší mně ,že nejsem sám ,že je nás více ,kterým to myslí
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Kalous, 6.4.2011 13:16:48)
Odpovědět
Souhlas Šoumene.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Otto, 6.4.2011 9:53:08)
Odpovědět
Za povšimnutí stojí, jakým tónem kladl redaktor v tomto pořadu své otázky, připadalo mi to jako výslech p. Horákové prokurátorem Urválkem. Z chování redaktora vyzařovala bezmezná nenávist, ještě že nemáme trest smrti, kdyby to bylo možné, tak by byl pan Bátora tím ksindlem hned popraven.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(whaler, 6.4.2011 10:40:26)
Odpovědět
Bohužel neumíme akceptovat odlišný názor, v řadě případů sebekriticky přiznávám, že jsem na tom stejně. Ale jak kdysi glosoval českou povahu Miroslav Horníček: "Český člověk je v podstatě velmi nesnášenlivý. Co sám neuznává nebo co nesnáší by nejraději zakázal od Aše po Břeclav (původně bylo ...po Košice)."
Jak pravdivé.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Inna, 6.4.2011 10:53:06)
Odpovědět
Aby už konečně ta pravice se vypavicovala do neznáma. Nejlépe vymarsovala.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(kop, 6.4.2011 10:56:23)
Odpovědět
Už ses ráno podíval do zrcadla?????Byl to člověk cos viděl??????
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(dagmar, 6.4.2011 11:03:23)
Odpovědět
pravice se nedá nikdy dohromady, protože chce jen co nejvíc ukrást do vlastní kapsy a protože není co ukrást, začínají se ohlížet jeden podruhém, takže se začnou mordovat mezi sebou
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(whaler, 6.4.2011 11:28:39)
Odpovědět
Sakra ženská, vždyť kradou všichni, napříč politickým spektrem, jak se s oblibou říká.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(ThujaGarden, 6.4.2011 22:04:37)
Odpovědět
Opravdu...,Dagmar...,kradou všichni. Jen Staník Grossů má nemovitý...,majetek v hodnotě kolem..., 100 Mega..., že by vlastní prací?? získán??
A to byl...,svého času..., nejmilejší levicový politik...,našeho lidu....
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(ok, 6.4.2011 11:13:50)
Odpovědět
Tak bych se to pokusil přeložit. Problém tohoto národa je v tom, že nechápou nemožnost toho, aby se všem lidem dařilo znamenitě a pokud možno stejně znamenitě. Mně, možná, o trochu lépe, než sousedovi. Není tomu tak ani u mnohem bohatších a neváhám použít slova pilnějších a schopnějších národů. Tento schizefrenický český pocit, že někde není něco v pořádku, nemůže skončit dobře. Českému důchodci nestačí, že se mu eventuelně nevede špatně. On má totiž starost o jiné důchodce, kterým se nutně vede mizerně a nemohou si zcela jistě dovolit zaplatit ani nájem. A tak se to má, až na vzácné vyjímky, s každým obyvatelem této země. Jemu nestačí plné supermarkety a přeplněné silnice, protože si je jist, že někde někdo hladoví a i když neví kdo a kde, je kvůli tomu ochoten jít, aspoň verbálně, na barikády. Tento národní rys se nemůže jen tak změnit, protože je odvozen z české historie a tudíž je tento národ proklet v tom smyslu, že lidé nebudou nikdy spokojeni.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(a..., 6.4.2011 11:23:35)
Odpovědět
vřele doporučuji dát si mokrý hadr na hlavu a urychleně navštívit lékaře a nechat si předepsat léky na mozkovou sračku, kterou evidentně trpíte. I když na druhou stranu, ve Vašem případě, pokud se zdržíte veřejných projevů tak se to ani nepozná, neboť je to u Vás dlouhodobý stav a okolí by bylo případnou úspěšnou léčbou a eventuálními změnamí ve Vašem jednání a vyjadřování přivedeno do rozpaků.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(ok, 6.4.2011 16:25:09)
Odpovědět
Vpravdě vyčerpávající opověď, hýřící argumenty.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(whaler, 6.4.2011 11:32:35)
Odpovědět
Zásadním problémem kapitalismu je nerovnoměrně rozdělené či rozložené bohatství. Problémem socialismu je rovnoměrně rozložená bída. A teď si vyberte, co je lepší. Zvlášť když u nás funguje kapitalistický socialismus.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Kalous, 6.4.2011 11:59:27)
Odpovědět
Já si teda whalre na žádnou bídu v socialismu nevzpomínám. Jen určitý nedostatek v 50. letech - jako poválečný důsledek. Ono to totiž nebylo růžové ani za 1. republiky. Ale v bídě nyní žije asi 10% obyvatelstva (včetně 30 tisíc bezdomovců, obyvatelů 80 ghett, 600 tisíc nezaměstnaných, část důchodců)
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(zzz, 6.4.2011 20:30:17)
Odpovědět
Vybrany postulat:Zakladnim problemem kapitalistickeho socialismu je nerovnomerne rozlozena bida.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Kalous, 7.4.2011 7:42:33)
Odpovědět
Základní problém je v tom, že když jsem vždy v té většinové skupině chudších - tak v socialismu mně to nijak ne.sere(protože ostatní jsou na tom podobně) ale v kapitalismu se.re (když vidím hrstku zbohatlíků v autech za miliony a vilami za desítky milionů, mafiánské metody, podvody, nelogické odměny za často pro společnost naprosto zbytečnou či dokonce škodlivou práci .. ale omlouvám se talentovaným a mimořádně pracovitým vyjímkám).
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(nela tenka, 6.4.2011 12:32:46)
Odpovědět
Pane kohoutku považuji váš článek za velmi objektivní. Věřím, že se český národ vzpamatuje protože v náš národ velmi věřím. Ty příspěvky výše bych nebrala moc vážně, ale udivuje mne kolik je tu zamindrákovaných lidí. Asi by se jim líbilo být třeba němci - velký silný ukázněný národ ovšem na rozdíl od nás čechů prost fantazie a kreativity. Já jsem hrdá, že jsem Češka.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Kalous, 6.4.2011 13:22:19)
Odpovědět
Na tom nic není, že i zamindrákovaný člověk se cítí na sebe hrdý. A má vždy pravdu a ostatní jsou hlu.páci.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Šoumen, 6.4.2011 15:15:40)
Odpovědět
Paní nelo tenká, buďte ráda, že vás nevláčí tiskem jako nacionalistku, což znamená stejně jako nacista, xenofob, či rasista. Ale vy jste asi myslím jenom malá nula, tak jim za to nestojíte.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu? AŽ VYSTŘÍLÍME TU PRAVIČÁCKOU :-))???
(ferda, 6.4.2011 16:22:05)
Odpovědět
pro "3,14 ču" Nelu Tenkou:

FAKT, ŽE TEN, KDO JE PSYCHICKY SÁM TĚŽCE ZKOUŠEN, JAKO JE TO VE VAŠEM PŘÍSPĚVKU ZNÁT,NELO, VIDÍ VE VŠEM A VŠECH KTEŘÍ NESTOJÍ NA TÉ "SPRÁVNÉ " STRANĚ, SVOU OSOBNÍ FRUSTRACI.

POKUD BYCH BYL ÚSTANATÝ, TAK BYCH POVĚDĚL, ŽE JSTE JEN REZAVÝM KÝBLEM PLNÝM ZVRATKŮ A SPLAŠKŮ...., ALE NEUDĚLÁM TO, PROTOŽE DOVEDU RESPEKTOVAT TO, ŽE NĚKDO JINÝ , MÁ SVŮJ NÁZOR, KTERÝ VYGENEROVAL PŘÍKLADNĚ Z JEHO ŽIVOTNÍCH ZKUŠENOSTÍ, AKTIVNÍM PŘÍSTUPEM KE KORUPCI, KLIENTELISMU, TUNELOVÁNÍ, ZLODĚJNĚ, A V NEPOSLEDNÍ ŘADĚ TÉŽ SOCIÁLNÍ , /VE VAŠEM PŘÍPADĚ VŠAK NA TUTI ASOCIÁLNÍ / PROSTŘEDÍ VE KTERÉM VYRŮSTAL.
TO, V JAKÉM MARASMU SE NACHÁZÍ NAŠE SPOLEČNOST JE ZAPŘÍČINĚNO HLAVNĚ DÍKY TOMU, ŽE VÁM PODOBNÍ, JAKO JSTE VY, NELO, TUHLE ZEMI ROZKRADLI, ROZKRÁDAJÍ A CHTĚJÍ AŤ KRIZEM ČI NEKRIZE, KRÁST I NADÁLE..... A KDYŽ JIŽ NENÍ TÉMĚŘ KDE KRÁST, TAK SE TO NAROUBUJE NA DŮCHODOVOU REFORMU, KDE Z DOSLOVA UKRADENÝCH PENĚZ JDE JEN POUZE 1/3 NA SAMOTNOU SANACI DŮCHODOVÉHO ÚČTU.
KDE PŘÍJDOU ZBYLÉ PENÍZE DNES JIŽ KAŽDÝ Z ROZUMNÝCH LIDÍ NEJEN ŽE TUŠÍ, ALE OČIVIDNĚ VÍ SÁM....,
PŘEDRAŽENÉ ZAKÁZKY, NEKVALITNÍ SILNICE,PŘEDRAŽENÉ TUNELY,CYKLOSTEZKA, KARTA PRAŽÁKA, VĚHLASNÁ LOSOVAČKA, MINISTERSTVO OBTANY, PROMOPRO, PADÁKY, PANDURY, STÍHAČKY,ŠKRTY LIDEM,KTEŘÍ TO V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NAZAVINILI, DOTOVÁNÍ POLITICKÝCH STRAN-NAPŘÍČ....,JE TOHO DAEKO VÍCE, NEŽ SE CHCI ROZEPISOVAT!
TAKŽE AT SE TO LÍBÍ NĚKOM NEBO NE, KDYŽ SE JEDEN NAD TÍM ZAMYSLÍ, TAK ŠPIDLIČOVA PAMÁTNÁ VĚTA, "ŽE ZDROJE JSOU" JE VÍCE NEŽ PRAVDIVÁ:-)))

KDYBY PONEJVÍCE TI, CO PREFERUJÍ PRAVICOVÉ VIDĚNÍ SVĚTA PŘESTALI, ČI DŘÍVE JIM BYLO ZNEMOŽNĚNO TAKTO DRANCOVAT NAŠI ZEMI, BYLO BY U NÁS O HODNĚ, O HODNĚ LÉPE A NIKDO BY SI NA KOMUNISTY ANI NEVZPOMNĚL,
TAKTO TO POUZE NAHRÁVÁ MNOHDY OPRÁVNĚNÉMU RESENTIMENTU Z DOB PŘED REVOLUCÍ:-))

PS. A RADA ZÁVĚREM, PRO VÁS, NELO: PRÁŠKY CO MÁTE NA SVOJI PSYCHIATRICKOU DIAGNOZU UŽÍVAJTE PRAVIDELNĚ, STEJNĚ TAK JAKO PŘEDEPSANÉ NÁVŠTĚVY U VAŠE PSYCHIATRA.
TAKÉ NESLEDUJTE VYSÍLÁNÍ TV NOVA A PODOBNÝCH STATNIC, NEJEZTE ČERVENÉ MASO, NEPÍJTE ŽÁDNÝ ALKOHOL A HLAVNĚ PRAVIDELNĚ MASTURBUJTE!!! TOHLE BY MOHLO BÝTI NÁPOMOCNÉ K TOMU, ŽE NÁS NEBUSETE OBLAŽOVAT SVÝMI MANIODEPRESIVNÍMI PŘÍSPĚVKY :-)
PSČ.II. POKUD JSTE ALESPON VYCHODILA ZÁKLADNÍ ŠKOLNÍ DOCHÁZKU, JISTĚ SE VÁM TO PODAŘILO JEN DÍKY PROJEKTU CHARITATIVNÍ ORGANIZACE PRO POMOC IDIOTŮM.....

PS.Č,3 MYŠLENKA NA ZÁVĚR, NELINKO, JEN PRO VÁS:
"ZRCADLO NEMŮŽE ODRÁŽET ČLOVĚKA, KDYŽ SE DO NĚJ DÍVÁ OPICE..."
TAKŽE , NELI, ZRCADLO ZCELA VYNECHEJTE ZE SVÉHO ŽIVOTA, SNAD SE VÁM ZAČNE DAŘIT O NĚCO LÉPE ZVLÁDAT SVOJI STIGMATICKOU FRUSTRACI!
VÁŠ FERDA:-)
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(občan01, 6.4.2011 17:35:06)
Odpovědět
Vážená pí.Tenká, bud máte "cyklus" nebo jste člověk nerudného charakteru, což se navzájem nakonec nevylučuje :-)
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Piškvorkář, 7.4.2011 21:15:27)
Odpovědět
Nelle Tenké! Heleď koukej jak jsem tenká, dělej mi to jenom zezadu, nejedla jsem nepila jsem od pondělka, nemám na to náladu!
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Marťan, 6.4.2011 14:13:07)
Odpovědět
Kohoutku, Kohoutku máš asi špatné těsnění, tečou s tebe jakési kaly.Sežeň si instalatéra
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(felix.julec, 6.4.2011 15:26:45)
Odpovědět
KOHOUTKU,JSEM PRŮMĚRNÝ OBČAN TOHOTO STÁTU.Umím i číst,tuším že jsem průměrné inteligence,při svých životních zkušenostech mám docela přehled,abych mohl srovnávat.Ještě mi ještě mozek neměkne a stolici udržím.Tu snůšku blábolů a žvástů,které jsem si přečetl v článku nemůže člověk jen tak zkousnout.Přemýšlel jsem,co může psavce iniciovat,aby napsal takovou sračku.Uvažoval jsem o tom jestli to není provokace a nejste placen od toho jak velká bude očekávaná odezva na článek a kolik diskutujících se zúčastní.To bych bral jako šikovné navlečení očekávaného ohlasu a tím také výše gáže.Pokud to není tento důvod,tak raději vy ani váš politický cestovatel Batora do EPOTÁLU raději nepište.Slabší povahy ba z toho mohli mít zdravotní újmy.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Stallker, 6.4.2011 16:43:16)
Odpovědět
Dovolil bych si tentokrát s autorem článku tak úplně nesouhlasit. S obsahem ano, s formou ne.
Existuje mnoho názorů, jak by měla společnost vypadat, záleží na nás, která z možností se nám bude líbit nejvíce, ale ani jedna z nich není provázena nenávistí, závistí, pomlouváním a podkopáváním jiných. Jedno jestli Halík pomlouvá Bátoru nebo Kohoutek Uhla. To je hezká ukázka naší současné morálky.

Existuje spousta možností, jak dospět k nějakému přijatelnému společenskému, ekonomickému a politickému systému. Vzpomněli jste tady pana Kellera, zastánce socialistického modelu. Krásná myšlenka, která ale bohužel předpokládá, že lidé budou rozumní, pracovití, solidární, dobrovolně budou platit poplatky, vysoké daně, nebudou zneužívat vymožeností systému, rozkrádat společný majetek, a budou se k sobě chovat slušně a s úctou. A teď upřímně, co z toho kolem sebe vidíte? A abych uklidnil rejpaly, co z toho jste kolem sebe viděli před sametem? VELMI málo… A neplatí to jen u nás, jako příklad bych si dovolil uvést Řecko. Tudíž, myšlenky pana Kellera, které se mnohým z vás tak líbí, jsou bohužel v současnosti nereálné.
Pak je tady jiná cesta. Naše současná, tj. kapitalistický neosocialismus. Ta ale předpokládá, že my všichni necháme ze společných peněz nakrást určitou skupinu lidí tolik, aby měli jednou provždy dost a jen tak pro zábavu začali dělat taky něco pro nás, spodních deset miliónů. To má ale háček. Kdy vlastně budou mít dost? Budou na to dvě generace stačit? Ne, to je asi celé blbost… Bohužel ale až příliš reálná. A příkladů by taky bylo dost. Česko mezi nimi.
Tak jiná cesta. Liberální kapitalismus. Nízké daně, co nejmenší státní aparát, aby nebylo co krást, svobodu a samostatnost jednotlivců a funkční právo. Porušils práva jiného, sám už nemáš žádná práva. Žádné pseudohumanistické, multikulti nebo pravdoláskovské kecy. Když je malý stát, není co krást. Podnikavci se naučí vydělávat jinak. Když jsou nízké daně, lidi, kteří by jinak měli strach, se naučí podnikat také. Když jsou nízké daně, nevyplatí se podnikavcům podvádět a neplatit daně. Když všechny hajzly naučíte, že za zločin následuje „VŽDYCKY“ trest, oni si to rozmyslí. Když socky přinutíte starat se o sebe sami, ne jen natáhnout ruku, zjistíte, že i těch na hranici bídy bude míň, protože se to prostě nevyplatí… No, zní to taky hodně nereálně, ale když si vezmeme příklady, kde to takto funguje, já bych do toho šel. Co takhle Hong Kong, Singapur, nebo třeba Švýcarsko, abychom nechodili daleko…
Nechci, aby to vypadalo jako laciná agitka, ale je tady jedna politická strana, která se o to snaží. Jen ji zatím lidi moc nevěří. Nebo o ni neví.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(ddd, 6.4.2011 20:37:20)
Odpovědět
Hezky blbe. Ale pokud byste byl parkrat vyplacen
bambusovou holi za "cesky pristup" k cistote
nebo chuzi mimo prechod pro chodce nebo jizdu
konmo nebo na ctyrkolce po soukrome ceste,mel byste "ceske" vyhrady.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Stallker, 7.4.2011 9:23:10)
Odpovědět
?!? Nerad to přiznávám pane, ale na Vaši odpověď mi šedé buňky nestačí...
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Šoumen, 7.4.2011 10:39:06)
Odpovědět
Ta vaše politická strana se do parlamentu nikdy nedostane, ta je jenom pro idealisty. Takže se pane Stallkere budete muset vystěhovat buď do Švýcarska nebo Hong-Kongu, nebo Singapúru. Pokud byste se vystěhoval do Hong-Kongu, tak byste své politické straně mohl posílat peníze jak to dělal Pepa z Hong-Kongu pro ODS.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Stallker, 7.4.2011 12:24:08)
Odpovědět
Víte Šoumene, kdyby si lidi, co pravidelně volí zkorumpovanou ČSSD nebo ODS, uvědomili, že třeba v tom jmenovaném Švýcarsku, právě díky liberálně-konzervativnímu pravicovému uspořádání společnosti, mají i podstatně propracovanější a bohatší sociální systém, možná by se i ta nejmenovaná strana do parlamentu dostala. No nic, možná jsem idealista, ale na naší politické scéně bohužel dnes není nic jiného, co by alespoň za sprosté slovo stálo…
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Čtenář 1, 6.4.2011 16:52:12)
Odpovědět
My ostatní, kteří nesdílí Vaše nadšení pro politické turisty a hradní doporučení,nejsme levičáci, ale pouze občané, kteří mají jenom jiné názory než ty Vaše jediné správné. Ten nadpis silně připomíná opravdu Rudé právo před rokem 89 a taktéž heslo: Kdo nejde s námi, jde proti nám. Naučte se bez nenávisti sprostot akceptovat názory druhých, protože ten kdo to neumí, je právě ta lůza a je jedno, levá nebo pravá........
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Jiřík, 6.4.2011 18:18:46)
Odpovědět
Až zlikvidujem pravičácký póvl.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Jiřík, 6.4.2011 18:22:16)
Odpovědět
Až se zbavíme pravičáckého šmejdu!
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(vzorný pionýr, 6.4.2011 18:39:44)
Odpovědět
soudruzi jsou na stráži,bedlivě sledují kde a jak se o nich píše , hned otevírají zlostné kvičáky a jejich zlostí pokřivené ksichty žalují světu o bezpráví.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(divák, 6.4.2011 19:37:19)
Odpovědět
Příslušníci natažené levice nemají rádi samostatně myslící a jednající lidi. Ti jsou pro ně skutečné nebezpeční. Komouši sou naopak jejich kamarádi. Vrána ...
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(sanhedrin, 6.4.2011 20:59:59)
Odpovědět
Nejde o to, zda zastavit levicovou nebo pravicovou lůzu. Jde o to zastavit lůzu jako takovou. A vzít to nejen od spodu, ale také od shora. Zkraje bych vzal všechny, co kradou, okrádají a korumpují. To by určitě na dobrý začátek úplně stačilo.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Jindřich, 6.4.2011 23:48:07)
Odpovědět
Velmi hloupý nadpis Kdo si dneska přečetl kolik budeme brát v důchodě po strašidelné penzijní reformě nemůže aspon co se týká obyčejných lidí chválit pravici
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(felix.julec, 7.4.2011 8:10:04)
Odpovědět
Jindřichu ty věříš tomu,že tato vláda uskuteční nějaké reformy a dožije se příštích voleb?Optimisto.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(harm, 7.4.2011 8:23:24)
Odpovědět
Kohoutku/oslovení pane není na místě/Další kýbl žluče,Ono to tvoje levičáctví a pravičáctví je nesmysl.Není pravý a levý člověk,je jen dobrý a zlý a ty jsi vzor toho zla,které zde vládne.Zamindrákovaní,zlí,egoističtí chudáci,co chtěji za jakoukoliv cenu, moc,slávu a peníze ,to generuje každá společnost,ale u nás je jich jen procentuélně značně víc.Pokud takovému h...u,jako jseš ty dovolují psát tyto bláboly,tak je něco nezdravého ve státě českém!Kohoutku,utáhni se a přestaň blbnout,jinak ukončíš svůj život v psych. léčebně!
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(pwpw, 7.4.2011 13:37:31)
Odpovědět
Článek autora je velmi nejasný.

Má autor na mysli levičáckou sebranku, bývalé členy KSČ typu Dyba, Kočárník..Kolářová, kteří v dresu pravicových stran a ruku v ruce s pravicovým panem prezidentem, zvoleným za podpory členů KSČ, pokračovali a pokračují v devastaci této země?
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Kos Jiří, 7.4.2011 22:43:33)
Odpovědět
Nic proti panu Bátorovi zásadního nemám,ale autor článku je sám lůza a nemá smysl s ním o ničem polemizovat!!!!
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(Štrůbl, 9.4.2011 18:08:32)
Odpovědět
Jak vidím, tak autor má svatou pravdu. Stačí si jen pročíst komentáře. Tolik nenávistných levičáckých blábolů pohromadě se hned tak nevidí. Vy všichni kterým se stýská po starých časech tady nadáváte proto, že za komančů jste mohli přikrádat (kdo nekrade okrádá rodinu) a flákat se.
Na venkově byly v každém baráku jedno až dvě prasata rok co rok, o drůbeži nemluvě. Většina krmení se ukradla v JZD a nebo se dokonce kupoval na krmaní pro prasata chleba v Jednotě, protože byl směšně laciný. Jen ať si sáhne do svědomí každý, kdo stavěl barák. Kolik toho na tom baráku se dá doložit účtem? Moc ne, protože většina byla ukraden. No a tohle levičákům schází. Ty zahnívající stojaté vody, kdy se režim tvářil, že nás platí a my jsme se tvářili, že pracujeme. Byla pracovní povinost, nikoho prakticky nemohli vyhodit z práce, tak toho mnozí zneužívali. Hlavně, že měli všichni stejně (nebo to tak aspoň vypadalo).
Dnes, když se náhodou má někdo líp, tak podle mínění líné většiny to stejně ukrad. Kecy typu "na tohle se nedá poctivou prací vydělat" jsem slyšel už mockrát. Ale vždycky to bylo od líných lemplů, co chlastali jedno pivo za druhým a jenom nadávali.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(milan, 9.4.2011 23:18:26)
Odpovědět
No to je úžasné! Jak zjišťuji, tak tento server - eportál - maže diskuzní příspěvky. Jeden jsem sem dnes dal, v diskuzi se objevil a teď tam není. Přitom v něm nebylo žádné vulgární slovo, ani osočování.
Re: Kdy zastavíme levičáckou lůzu?
(HaHa, 18.4.2011 20:24:54)
Odpovědět
Vážení bolševici a podobní mongoloidi, velmi pěkně Vás prosím běžte si diskutovat na stránky haló novin a přestaňte tady otravovat ovzduší, velmi rád čtu tyto stránky ale je pro mě utrpení když musím číst "duševní výplody" dementů kteří mají IQ bublající bažiny, vážení soudruzi běžte do p.r.d.e.l.e
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama