reklama
reklama

Pálení Koránu a masakr nevinných

Autor: Tomáš Machula | Publikováno: 4.4.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 

Tak nám zase začíná náboženské šílení fanatiků. Jeden americký idiot zapálí Korán a bezpočet afghánských idiotů brutálně zmasakruje spoustu nevinných lidí. A komentátoři se začínají hádat, který idiot je větší.

V naší ulici máme modlitebnu Svědků Jehovových. Je na ní napsáno Sál království a zjevně se v ni scházejí ti, kdo věří Strážné věži. Nevěřím tomu, čemu věří Svědkové Jehovovi, neodmítám transfúze jako oni a myslím si o nich, že jsou do značné míry zmanipulovaní a fanatičtí. Na druhé straně vím, že jsou to lidé spořádaní a nebudou mi pod okny hulákat, až potáhnou večer z hospody. Takže když jdu kolem Sálu království, dívám se na tuhle "lokální náboženskou centrálu" pochybujícím okem křesťana, ale naprosto klidným a přejícím okem občana. Jako křesťan nesouhlasím s tím, v co věří, ale jako občan mám raději v sousedství Sál království než hernu či hospodu. Ať už si Svědkové Jehovovi věří čemukoli, nelze pochybovat o tom, že jsou to lidé spořádaní a mírumilovní.

Mnoho politiků i komentátorů se nás snaží přesvědčit, že islám je něco podobného. Vždycky, když se strhne nějaké násilí ve jménu islámu, mohou se všichni přetrhnout jak zdůrazňují, že islám je náboženství míru. Možná ano, ale proč se tedy dějí ve jménu mírumilovného náboženství taková zvěrstva jako nedávno v Afghánistánu? I kdybych připustil, že si americký trouba, který pálí Korán, zaslouží smrt, zaslouží si ji právě on a ne Američané en bloc, natož pak jakýkoli cizinec, na kterého natrefím - jak se to stalo v Afghánistánu, kde nezabili onoho amerického paliče, ale pracovníky mise OSN, bez ohledu na to, co si o Koránu mysleli, nebo zda byli aspoň Američané.

Je to fanatismus nevzdělanců, řekne možná někdo. Jistě. Ale aby mě to uklidnilo, musel bych slyšet muslimské hlasy odsuzující afghánské mordy. A to moc slyšet nejde. Stejně jako nešly slyšet po šílenství vyvolaném dánskými karikaturami Mohameda. Zatím slyším jen hlasy odsuzující Ameriku a (v této souvislosti naprosto nesmyslně) Izrael. Pokud je islám náboženství míru, a pokud jsou muslimové mírumilovní, pak bych očekával, že se ve jménu Proroka nebude tak často vraždit, a když už se stane a vraždí se, že tato zvěrstva ona mírumilovná většina odsoudí. To se ale zatím neděje. Ale dokud se to dít nezačne, neuvěřím, že je islám náboženství míru. Možná, že je, a že jsou tyhle věci pouze přechodným poblázněním a vyšinutím většiny muslimských autorit - to se ostatně může stát každému náboženství i každému národu. Ale pak se nikdo nemůže divit, že s takto (byť přechodně) bláznícími a vyšinutými občany nechce nikdo sdílet společný prostor.

Nežádám, aby se ve jménu islámu nevraždilo. Jsem natolik skeptický ohledně lidského chování, že jsem připraven na to, že se bude vždycky vraždit ve jménu všeho možného. Žádám pouze, aby ti, kdo o sobě mluví jako o mírumilovných lidech, aspoň taková vraždění odsuzovali a styděli se za ně. Pak mohou na druhé straně naší ulice postavit třeba mešitu a já budu o muslimech říkat to, co dnes říkám o Svědcích Jehovových: Věřím v něco jiného, ale jsou to dobří spoluobčané. Dokud se ale muslimové jasně nevymezí proti páchání nespravedlnosti ve jménu toho, co je jim svaté, pak ať si mešity staví v Íránu či Pakistánu. Ale sem ať nelezou. Tady ať raději zřídí hernu nebo hospodu. Sice se tam chlastá, utrácí a nadává, ale aspoň se ve jménu půllitrů či herních žetonů nikdo nevraždí.

http://machula.bigbloger.lidovky.cz/c/185071/Paleni-Koranu-a-masakr-nevinnych.html

reklama
1818 čtenářů | 20 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Pálení Koránu a masakr nevinných
(jira22, 4.4.2011 7:22:11)
Odpovědět
Myslím , že není rozdílu mezi křesťany, svědky jehovovy,nebo islamisty. Všichni, kteří fanaticky věří v různé bohy jsou potencionálně nebezpeční a všichni toho více či méně v historii napáchali. Křesťané se navíc vyznamenali nejhorším fanatismem, který přinesl smrt miliónům nevinných obětí. Islám samozřejmě nezůstává pozadu a tak si tato náboženství mohou klidně podat ruce. Války, které se ve jménu bohů vedly nebyly nikdy spravedlivé. Vzpoměňme si jen na fanatika Bushe, který ač alkoholik ale na druhou stranu pokorný křesťan klidně spí, ačkoliv nechal povraždit tisíce civilistů. Čím se liší od "islamisty" Obamy, který má na svědomí hromadné vraždy dětí? Oba by si mohli podat ruce s fanatiky typu Chomejního. V čem jsou jiní? Možná v tom, že pijí Coka colu a cpou se hamburgry jinak v ničem!
Re: Pálení Koránu a masakr nevinných
(whaler, 4.4.2011 7:47:44)
Odpovědět
Zapomněl jste do svého výčtu zařadit fašismus a komunismus. Kam se všechna náboženství na tyhle hrabou. Jedni věřili na Prozřetelnost, druzí na Marxe a Lenina. Důsledek? Sto mio mrtvých.
Re: Pálení Koránu a masakr nevinných
(jira22, 4.4.2011 9:23:46)
Odpovědět
Co takhle feminismus? Ten by se dal taky napasovat na ledacos.
Re: Pálení Koránu a masakr nevinných
(SamOpal, 4.4.2011 9:30:07)
Odpovědět
On ten Jíra v tom má tak trochu hokej.
Jak může být křesťanem někdo,kdo v dospělém věku vstoupí do satanistické lóže?
Hard satanismus Skull and Bones opravdu není křesťanstvím.
Kromě toho blahosklonně zapoměl na fanatiky uplně nevětší - ateisty.
To co následovalo po Velké Francouzské revoluci do té doby svět vůbec nepoznal.
A ateistický komunizmus s nacismem , by byla kapitola sama pro sebe. Dnes však existuje ještě jeden bohužel -ismus - sionismus,který na rozdil od těch jiných ještě neřekl poslední slovo a má šanci a ambice všechny předchozí -ismy strčit tak říkajíce do kapsy.
A z toho jde strach.
Re: Pálení Koránu a masakr nevinných
(jira22, 4.4.2011 10:05:16)
Odpovědět
Sakra. Dneska asi vůbec nepůjdu spát a to mám na dvěřích ještě petlici.
Re: Pálení Koránu a masakr nevinných
(SamOpal, 4.4.2011 10:30:55)
Odpovědět
Jo,jo,to já k vůli Ládinovi a muhamedům nespávám už nějakej rok a teď ještě k tomu fanatičtí křesťani .
Abych se kouknul nejen do skříně na muhameda,ale už i pod postel ,zdali se tam neskrývá nejakej fanatickej vatikánskej agent.
Se stilletem v zubech...:-D)))
Re: Pálení Koránu a masakr nevinných
(děd, 4.4.2011 10:30:51)
Odpovědět
No myslím, že jste zapoměl ještě na kapitalismus, vyznávající místo božstev a idejí, pouze bohatství,peníze a samozřejmě chouty po nadvládě také. Kolik mrtvých má na svědomí ?
Re: Pálení Koránu a masakr nevinných
(Kalous, 4.4.2011 13:17:32)
Odpovědět
Jíra, Whaler jeden osel trumfuje druhého. Ano, minulost všech náboženství je všelijaká, nyní je přítomnost a žijeme v Evropě postavené na křesťanských a antických základech. A s komunismem i fašismem už běžte také do ri.ti - máme mafiánský stát, který nelze ozdravit,
, tak se musí všade pořád mlít o fašismu (on to nyní je spíše národní socialismus, resp. "vlastenectví" - a komunismus ani nikde ještě nebyl, většinou spotvořené formy sovětského státního monopolního kapitalismu "socialismu"). A nějaké gulagy, koncentráky - ro už zavedl vlastní kalitalismus dvacet let před fašisty a komunisty.
Re: Pálení Koránu a masakr nevinných
(whaler, 4.4.2011 13:48:33)
Odpovědět
No, podle vás jsem osel. Budiž, každej nemůže bejt chytrej jako Kalous.Vy v tom všem máte ovšem guláš. Na jednu stranu plácáte o Evropě postavené na anticko-křesťanských základech a do toho melete náš mafiánský stát. Fašismus si pletete s nacismem (fašismus je nacionálně šovinistické hnutí spojené s totalitní formou vlády; nacismus je politický režim tzv. národního socialismu) což se sice doplňuje, ale nepodmiňuje (viz např. Španělsko za Franca). Komunismus už byl experimentálně zaveden Pol Potem v Kambodži, ale vy mě schválně chytáte za slovo komunismus, moc dobře víte, co je pod tím pojmem myšleno. Bordel máte i v gulacích a koncentrácích. Gulagy byly zaváděny ve dvacátých letech v Sovětském Rusku, Němci koncentráky zaváděli podle sovětského vzoru. Ráčil byste mě poučit, kde byly gulagy zaváděny 20 let před bolševiky?
Jinak kalous ušatý je krásná sova, zato vy Kalous, jste vůl.
Re: Pálení Koránu a masakr nevinných
(SamOpal, 4.4.2011 16:48:42)
Odpovědět
Koncentrační tábory zavedli Britové lordem Kitchnerem v dobách bůrských válek pro rodinné příslušníky odbojných potomků holandských přistěhovalců - Bůrů.
V těchto táborech docházelo díky nulové hygieně k obrovským a pro moderní civilizaci nepřijatelným ztrátám na životech vězněných starců,žen a dětí.
Jsou ale známy kt ještě starší.V SSA vyprovokované válce o karibský ostrov Kuba Španělé takto internovali kubánské vzbouřence.
No ,a teď musím rychle končit ,neb mě čeká nenadálá jistá povinost.
Takže zbytek odpovědi za chvíli,nebo zítra,protože si nemíním nechat ujít reakci na onen "komunismus" pana Kalouse.
Re: Pálení Koránu a masakr nevinných
(Zappa, 4.4.2011 22:45:17)
Odpovědět
Whalere-velrybáři, máte pravdu, souhlasím. Kalous se Samopalem, možná je to i jeden nick, jednoho člověka, často s oblibou píší o britských koncentrácích.

...)) jen zapomínají, že to byly jakési první koncentrační, shromažďovací tábory, nikoliv likvidační jako u Stalina nebo Hitlera..((...

...)) a to je veliký rozdíl ((....

internační tábory byly i za druhé světové v USA pro Japonce, a uvažovalo se i pro amer. Němce, ale ti byli již tak promíchaní, že se od toho upustilo....
...ale hlavně, to nikdy nebyly likvidační tábory....
Re: Pálení Koránu a masakr nevinných
(Kalous, 5.4.2011 7:48:45)
Odpovědět
Ano ty chytráku - jsme se SamOpalem jeden člověk - proto jsme si dříve několikrát ostře vjeli "do vlasů". Ale SamOpal je člověk pídící se po znalostech a pravdě, i když ode mne většinou názorově jinde. Ale vy víte p.rt. Nevíte ani o zakládání koncentráků ve 20. letech v jižní Africe kolonizatory Velké Británie a jelikož se v tom stali velmi zkušení - zakládali Britové koncentráky i pro levicové aktivisty a zejména komunisty i letech 1945-47 a stovky vězňů umučil, umlátili nebo nechali zemřít hladem - čímž vlastně mohli ještě "inspirovat Gottwalda". Jen ve středisku Bad Nendorf u Hannoveru prošlo koncentrákem v letech 1945-7 372 mužů a 44 žen. Vše bylo tajné, po zemřelých se na 60 let slehla zem. V odtajněných nateriálech jsou fotky vězňů vizáží "chodících koster" jak v Dachau ap. Voni jsou dobytci (urážka pro dobytek) ve všech dobách, ve všech režimech. Nás by měl zajímat ale dnešek a ne pořád neinformovaně hloupě kecat o minulosti
Re: Pálení Koránu a masakr nevinných
(SamOpal, 5.4.2011 13:40:11)
Odpovědět
Kalousi,blbec nikdy nepochopí,že se mohou dva lidé různých názorů i tolerovat a respektovat .A chovat se k sobě slušně.
Re: Pálení Koránu a masakr nevinných
(joska, 4.4.2011 11:24:13)
Odpovědět
Další ukázka mírumilovnosti islámu, kdy se konečně probudí různí multikulti a korektní politici a pochopí, že míchání evropské kultury se středověkým náboženstvím je trojským koněm, který zákonitě skončí krvavým střetem ve kterém vůbec nemusíme vyhrát.Pokud se nezastaví masové přistěhovalectví vyznavačů islámu, kteří se nechtějí přizpůsobit evropské kultuře a neskončí bezdůvodné zasahování do vnitřních záležitostí jiných států, např. Lybie (aha má ropu), když jinde by k tomu byly pádné důvody v důsledku masového vraždění obyvatel a tam se nezasahuje, dospěje Evropa k hořkému konci! Švýcarský model chování k přistěhovalcům by měl být zaveden v celé Evropě.
Re: Pálení Koránu a masakr nevinných
(pavjan, 4.4.2011 13:09:19)
Odpovědět
Švýcarský model nic neřeší.Neexistuje jediný rozumný důvod, proč by Evropa měla brát přistěhovalce. Spíš by měla účinně odvrátit invazi, která právě probíhá.
Re: Pálení Koránu a masakr nevinných
(Kalous, 4.4.2011 13:23:42)
Odpovědět
Ano - neexistuje jediný rozumný důvod do Evropy ve větším nmnožství přijímat ekonomické uprchlíky z chudých zemí Asie a Afriky, kde si bída, hlad a populační expolze podávají ruce. Ale stačí že Evropa má nerozumné (b.lbé) politiky jak včele národních států tak zvláště ve vedení EU, které se této imigraci nebrání a dokonce s ní kalkulují řádově stovky tisíc ročně.
Re: Pálení Koránu a masakr nevinných
(Šoumen, 4.4.2011 17:28:16)
Odpovědět
Oni ti afghánští idioti - tedy spíše nevzdělaní, usoudili, že korán byl spálen na Floridě, a OSN je také v USA, tak prostě popadli mačety a šli si to vyřídit z někým kdo je z USA, a tak se není čemu divit.
Nebo to spíš byli chytří afghánci, kteří vědí o teroristické rezoluci OSN ohledně Libye, tak uvítali spálení koránu v USA, a šli si to s pracovníky OSN trochu vyřídit. No a tam, kde jsou nože, či mačety, tak tam většinou padají hlavičky. LOL.
Re: Pálení Koránu a masakr nevinných
(Kalous, 5.4.2011 7:52:31)
Odpovědět
Spíše to Šoumene měli se sídlem OSN jednodušší (slabě chráněno) než jít přepadnout hlídanou americkou vojenskou základnu - k branám by nikdo živý nedošel.
Re: Pálení Koránu a masakr nevinných
(Šoumen, 5.4.2011 10:33:46)
Odpovědět
Tak to je fakt.
Re: Pálení Koránu a masakr nevinných
(kop, 5.4.2011 14:22:26)
Odpovědět
nepodceňovat lidi jsou schopný všeho a vezmou si za záminku cokoli.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama