reklama
reklama

Co kdyby Izrael vyhlásil fatwu nad ochotníky z Bruselu?

Autor: Břetislav Olšer | Publikováno: 3.4.2011 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

 

 

Jakmile dánský karikaturista nakreslil Proroka Muhammada s bombou místo turbanu, byly z toho milionové protesty v islámském světě a výzva ke kreslířově zabití. Stejně dopadl i švédský kreslíř, jenž vyvedl Proroka jako psa, nejštítivější islámské zvíře, a britský spisovatel Salman Rushdie, když napsal “Satanské verše”. Ajatolláh Chomejní na něho vydal fatwu.

V Afghánistánu stačila tamním muslimům jen zvěst o tom, že pastor Wayne Sapp spálil výtisk Koránu 20. března v kostele na Floridě. Ihned se jich včera tisíc vrhlo na zahraniční osoby, zabili jedenáct až dvacet pracovníků mise OSN, dvěma z nich přímo uťali hlavy. Nory, Švédy, Dány… Bez soudu. Mírumilovně, jak to ostatně islám zvládá na jedničku. To není válka civilizací, ale marný boj inteligence s tím největším tmářstvím primitivů…

Brusel je hlavním městem Evropy, pokud tedy uznáváte Lisabonskou smlouvu a klon RVHP zvaný EU. V rámci “Týdne proti izraelskému apartheidu” inscenovali dnes herci, co by si jinak v pořádné dramatizaci ani neštěkli, na hlavní bruselské pěší zóně antisemitskou šou. Jasnou provokaci. Postavili si k tomu vojenské kontrolní stanoviště.

Hrají izraelského vojáka v nesmyslné uniformě, střílejícího na arabského chlapce před očima jeho matky. Kdy !herci” zinscenují, jak sebevražedný atentátník zabil v Tel Avivu na diskotéce přes dvacet židovských dětí? “Herečka” hraje izraelskou vojačku, jež brutálně odtrhující dítě těhotné arabské matce.

 

Jak mi napsal blízkovýchodní expert Karel Orlík, představení má vyvolat dojem denní zkušenosti palestinských Arabů na kontrolních stanovištích, kde musí Arabové údajně čekat dlouhé hodiny, během nichž jsou prý ponižováni, utlačováni, což omezuje jejich svobodný pohyb. Tohle všechno musí v podání herců prožívat Arabové díky „rasistickému izraelskému režimu.“ Blahoslavení chudobní duchem…

Nakonec vyzvali herci přihlížející k bojkotu Izraele. Toho Izraele, který má na tisíc mešit, státní jazyk hebrejštinu a arabštinu, zatímco v málo které islámské zemi je postavena jediná synagoga. Navíc tam slovo hebrejsky je rozsudkem smrti. Představení hereckých ochotníků vrcholí hromadnou popravčí scénou, zřejmě mají “herci” zkušenost s podobnými tragédiemi Židů v Osvětimi.

Lokální Arabové, co si říkají „Palestinci“, se postaví proti izraelským vojákům a jednoho po druhém zastřelí. Působivé, bulvár se zblázní štěstím… Proti takovému špinavému antisemitismu kočovných šmír protestovali u starosty Bruselu jak členové židovských obcí, tak rovněž izraelská velvyslankyně v Bruselu Tamara Sam-Eschová.

Starosta jejich stížnosti odmítl s poukazem na svobodu slova a projevu. Zřejmě své semínko v Belgii zasel i soudruh Barosso, šéf Evropské komise a bývalý předseda portugalské Komunistické strany a dnes nadšený socialista - antisemita… Prostě, RVHP…

Inu, je to zvláštní, že kresby a verše bezvěrců nejsou obhajitelnou svobodou slova…

http://olser.cz/2856/co-kdyby-izrael-vyhlasil-fatwu-nad-ochotniky-z-bruselu/#more-2856

reklama
1836 čtenářů | 27 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Co kdyby Izrael vyhlásil fatwu nad ochotníky z Bruselu?
(Kalous, 3.4.2011 7:01:00)
Odpovědět
Zase to nepřehánějte. Izraelský stát vznikl násilně na palestinském území - měl dostat 40% tohoto území a již si ho zabral 60%. V Izraeli je diskriminace, židovské děti se nesmí učit s palestinskými dohromady - když toto uděláme u nás s Romy kteří sabotují vyučování, tak budou řvát první židé že je to diskriminace. Židé i mohamedání jsou jeden za osumnáct, dtuhý bez dvou za dvacet, jsou to bratři Semité. Jinak by měla vyhlásit Evropa spíše fatwu nad celým Bruselem.
Re: Co kdyby Izrael vyhlásil fatwu nad ochotníky z Bruselu?
(pavjan, 3.4.2011 10:59:23)
Odpovědět
Izrael je nárazník Evropy proti islamizaci.Proto bychom na něj neměli štěkat.Ono vyjít s mohamedánama není žádnej med, jak ostatně brzo sami poznáme. To co je popsáno v článku nepřekvapuje, neboť to koresponduje se zájmy politických elit v EU.
Re: Co kdyby Izrael vyhlásil fatwu nad ochotníky z Bruselu?
(SamOpal, 3.4.2011 14:20:35)
Odpovědět
Samozřejmě,že Izrael v žádném případě není nárazníkem,nýbrž činidlem generujícím radikální muslimy.
Důkaz?
Před rokem 47 Evropa žádný nárazník ani náhodou nepotřebovala,teprve až po vzniku tohoto státu a jeho teroritických praktikách vůči původnímu obyvatelstvu
To co se nám snažíte podsunout je klasický přístup pyromana zakládajícího požár,na jehož hašení se následně podílí ,vyzdvihujícího svoje zásluhy při jeho uhašení a blahosklonně naprosto zapomínájícího na to,kdo onen požár založil.
Re: Co kdyby Izrael vyhlásil fatwu nad ochotníky z Bruselu?
(protestant, 3.4.2011 15:58:17)
Odpovědět
Neznalost dějin neomlouvá. Evropa tvrdě bojovala za svou nezávislost proti islámu. Jedním z evropských nárazníků proti muslimům byla v minulosti Rakouská říše. Ta však dnes neexistuje. Touhou muslimů dnes i v minulosti, když dnešní Izrael neexistoval, bylo dobýt Evropu. Vojensky se jim to nezdařilo, protože byli , a dosud jsou, vojensky slabší. Dnes to zkoušejí plíživě,pomocí přistěhovalectví a na to Izrael vliv nemá. Pokud by zvítězili, psali bychom dnes možná arabvským písmem. Důkaz? Jen pro ilustraci a velmi stručně.
711 Arabové dobyli Gibraltar a postupně si podrobili celé Španělsko kromě Asturie.
732 v bitvě u Tours v Akvitánii zastavil Araby franský majordomus Karel Martel. Přesto si Arabové až do roku 759 podrželi kontrolu nad územím Septimánie v dnešní jižní Francii.
1389, bitva na Kosově poli v jejímž důsledku si Osmani podrobili s konečnou platností srbské a bulharské území.
1453, dobytí Konstantinopole, zánik tisícileté byzantské říše.
1521 dobyli Turci uherskou pohraniční pevnost Bělehrad, a otevřeli si tak cestu do střední Evropy.
1525–1541 První rakousko-turecká; také nazývána čtvrtá benátsko-turecká válka.
1566–1568 Druhá rakousko-turecká válka.
1593–1615 Třetí rakousko-turecká válka.
1663–1664 Čtvrtá rakousko-turecká válka.
1683–1699 Pátá rakousko-turecká válka; také nazývána sedmá benátsko-turecká válka.
1716–1718 Šestá rakousko-turecká válka.
1735–1739 Sedmá rakousko-turecká válka.
1788–1791 Osmá rakousko-turecká válka.
1912-1913. balkánské války. Boj balkánských národů za nezávislost.
Re: Co kdyby Izrael vyhlásil fatwu nad ochotníky z Bruselu?
(SamOpal, 3.4.2011 18:50:39)
Odpovědět
Absence logiky neomlouvá.
Propána,snad nechceš tvrdit,že kdyby v Martelových dobách exsistoval ekvivalent dnešního státu Izrael ,nebylo by Martela třeba???
Právě díky tomuto pastátu a agresivním válkám v jeho jménu vedeným - Afghanistán,Irák a dnes Lybie vzrůstá i jako odpověď agresivita muhamedů.
A o to ,vtáhnout nás do celosvětové války s muhamedy právě někomu jde.
Nic více a nic méně!
Někdo prostě chce, abychom my,nebo naše děti sloužily jako jeho živý štít a hromosvod v odvedení pozornosti od desítky let páchání zločinů!¨
Závěrem,můžeš mi prozradit,proč by si muhamedi měli jen tak nechat líbit vyvraždění více než milionu jejich lidí v Iráku? Nezjistitelný počet povražděných v Afghanistánu. A kdoví jaké skóre pobitých bude v Lybii? My na jejich místě by jsme si to líbit nechali?
A uplně na závěr.Dnes není šestnácté století,ani století Karla Martela. Bohužel,toto některým stále nedochází.
Re: Co kdyby Izrael vyhlásil fatwu nad ochotníky z Bruselu?
(chovatel opů, 4.4.2011 9:57:30)
Odpovědět
Absence logiky neomlouvá. Sam Op ale je postižený. Důkaz?
Premisa 1
Sam Opal tvrdí: války v Afganistánu, Iráku a Libyi jsou vedeny ve jménu Izraele.
Premisa 2
Sam Opal tvrdí: Izrael chce, abychom my, nebo naše děti sloužili jako jeho živý štít a hromosvod v odvedení pozornosti od desítky let páchání zločinů.
Závěr zjevně vyplývající z premis: Tento Op trpí jako zvíře. Obraz světa vnímaný okem tvora Sam Op ale interpretuje jeho mozek jinak, než odpovídá realitě.
Re: Co kdyby Izrael vyhlásil fatwu nad ochotníky z Bruselu?
(SamOpal, 4.4.2011 10:11:28)
Odpovědět
Choval tak dlouho opice ,až se sám opicí stal.
Jak dosvědčuje jeho příspěvek ,jakoby vytržený ze skutečného pavilonu opic,primitivů ,hulvátů a bezmozků :

http://www.nezvedavec.org/

Soudruhu, byl bych moc rád ,kdyby místo urážek jsi dokázal ta má tvrzení vyvrátit.
Na nic jiného ti už dále neodpovím,neb nechci ze zdejších stránek dělat chlív obdobný tvému pavilonu.
Nazdar.
Re: Co kdyby Izrael vyhlásil fatwu nad ochotníky z Bruselu?
(Kalous, 4.4.2011 13:40:12)
Odpovědět
SamOpale, kromě menších drobností souhlas - tvůj názor má logiku.
Re: Co kdyby Izrael vyhlásil fatwu nad ochotníky z Bruselu?
(chovatel opů, 4.4.2011 14:02:27)
Odpovědět
Samec, který chtěl utéct.

Až se sám opicí stal, tak Samo pil a choval se jakoby vytržený ze skutečného pavilonu opic, primitivů, hulvátů a bezmozků. Na nic jiného, než dělat dlouho opice a chlív obdobný svému pavilonu, nemá. Dosvědčuje to, jak jeho příspěvek ze zdejších stránek, tak tn.cz – Zprávy.

Moravská Třebová:
Opice ze ZOO Olomouc byla viděna u Moravské Třebové SamOpil, druh makaka rudohnědolícího, utekl v červnu ze Zoologické zahrady v Olomouci. O víkendu jej zahlédli lidé u Moravské Třebové. Přes noc ale opičího důchodce venku nechat nemohli. A tak přišla nejjistější metoda. Lékař opičáka uspal. A ten se teď ve svém výběhu probouzí z pořádné opice. No Nazdar.
Zdroj:tn.cz – Zprávy
Re: Co kdyby Izrael vyhlásil fatwu nad ochotníky z Bruselu?
(Kalous, 4.4.2011 13:36:22)
Odpovědět
Pavjane, to jste tedy moc hluboko do problematiky sionismu nepronikl. Izrael se brání islámu především sám za sebe. A mohamedány i gojímy pokládá Talmud ap. za lidi podřadné a velice se mu hodí infiltrovat křesťanskou Evropu islámem a aby spolu islám a "křesťanský svět válčil" - dle hesla dva se perou a třetí se směje. Nevěř Semitům, ani jenomu.
Re: Co kdyby Izrael vyhlásil fatwu nad ochotníky z Bruselu?
(felix.julec, 4.4.2011 20:54:54)
Odpovědět
PAVJANE totiž židé jsou především kšeftaři,potřebují araby,aby měli komu prodávat a taky aby měli někoho na hrubé práce.Jinak by si zadrátovali Izrael jako my před r.1989 a hospodařili si tam sami.
Re: Co kdyby Izrael vyhlásil fatwu nad ochotníky z Bruselu?
(paf, 3.4.2011 10:30:32)
Odpovědět
Vrána k vráně sedá, kalous stejného si hledá.
Židé? Byli poražení, většinou zmasakrováni a ti, kteří přežili, byli násilně vyhnáni ze svého státního území v 1. století n.l.. Nerjsou, nebyli a nikdy nebudou muslimskými bratry. Arabové, kteří se později usazovali od 7. století n.l. na málo obydleném zpustošeném, původně izraelském území, zde neměli na rozdíl od židů, nikdy svůj stát. Židé po porážce od Římanů ztratili a po dlouhá staletí neměli svůj stát, který by skutečně chránil jejich zájmy a hledali místo k žití v Evropě i jinde, tedy azyl, protože do jejich původní vlasti je jiní, v té době silnější, moc nepouštěli. A pokud muslimové budou jednou v budoucnu silnější, než Židé, mohl by se židovský exodus znovu opakovat. Je situace muslimů stejná? Určitě ne. Paralela tady opravdu nesedí. Pokud však mají muslimští přistěhovalci právo žít hromadně kdekoli v Evropě, samozřejmě včetně těch území, která v Evropě násilně dobyli, v Evropě, v jejíž převážné části nikdy v předchozích obdobích, kdy Evropa tak, jak je známá a vnímána dosud, nežili, mají Židé bez diskuze to samé právo žít kdekoli ve své domovině Zemi Izrael od moře po Jordán a nebudou se nikoho ptát na svolení.Muslimové v Evropě se někoho ptají, zda zde mohou žít?
Re: Co kdyby Izrael vyhlásil fatwu nad ochotníky z Bruselu?
(Zappa, 3.4.2011 22:20:50)
Odpovědět
Tohle je opravdu rozumný názor, souhlasím.

...))ono je to těžké, když řídnoucí stavy západních spojenců ještě rozleptávají různí bývalí i současní levičáci a bývalí soudruzi((...

...)) Kalous a Samopal, dva čítankoví levičáci, z nich ten bolševizmus ducha přímo kape((...

...)) Konečně nebyli staří Římané západního ritu, před koncem své říše antisemitští? Byli.((...

...)) Starý Řím rozvrátili přistěhovalci a propuštění otroci, paradoxně s nástupem křesťanství ((...

...a starý Řím ztratil ducha na kterém vybudoval základy naší civilizace. Nenechme se sekýrovat bolševiky, je to cesta do pekla.....
Re: Co kdyby Izrael vyhlásil fatwu nad ochotníky z Bruselu?
(SamOpal, 4.4.2011 9:09:52)
Odpovědět
Mno,soudruhu,ani nechtěj věděť,co kape z tebe a z toho tam nad tebou.
Dle příspěvku tvého a příspěvku soudruha tvého to znalosti historie asi nebudou.A rozum už teprve ne.
Že.
Re: Co kdyby Izrael vyhlásil fatwu nad ochotníky z Bruselu?
(Zappa, 4.4.2011 15:19:54)
Odpovědět
Samopale rezavý, tedy hodně starý, i duchem. Ty když rýpeš a blbě, to je *richtik*, ale když do tebe soudruhu někdo rýpne, skáčeš dva metry.

...)) copak, máš skromnou penzi, bolševiku?? ((...

...)) zaslouženě, jsi v*ůl, proto pij vodu ((...
Re: Co kdyby Izrael vyhlásil fatwu nad ochotníky z Bruselu?
(Kalous, 4.4.2011 13:59:11)
Odpovědět
Paf a Zappa, snůšky nesmyslů. Samozřejmě Palestinci a Židé jsou biblicky bratři, neboť pochází obojí od jednoho ze tří synů praotce Noa - Šéma (obojií jsou Semité). Izrael náleží Židům tak asi jak naše území germánským Bójům ap. - vždyť byli rozprášeni do světa a na jejich biblickém území pak byla řada územních nežidovských celků až po Osmanskou říši. Kus Palestiny jim OSN po 2. svět. válce "věnovala" za utrpení holocaustu a aby se jich částečně v Evropě zvbavila. Palestinci z toh jsou dosud nadšení, když jejich území někdo někomu přidělil. Co je na vztahu k sionismu pravicového a levicového? jen b.lb v tom něco takového vidí. Evropská i americká pravice i levice podporuje obě strany jak se to komu hodí (Stalin Izrael silně podporoval - ale jak se Israelci přiklonili k USA - začal je pronásledovat. Pravice i levice v USA podporuje Izrael, v Evropě jeden stát spíše fandí Israeli jiný Palestincům - ale pravolevo v tom nehrá žádnou rozhodující roli, levý Zeman klidně podpořil Izrael, pravicový šarkézy ač původem žid straní trochu i Palestincům). SamOpale, s takovými hlu.páky se ani nebav. Mimochodem - SamOpal je pravičák s určitým sociálním cítěním, žádný levičák troubové.
Re: Co kdyby Izrael vyhlásil fatwu nad ochotníky z Bruselu?
(Zappa, 4.4.2011 17:39:16)
Odpovědět
Kalousi, bez ohledu jak častuješ oponenty, Ty máš aspoň narozdíl od Samopalu veliký přehled a velké znalosti...

...)) ale objektivity a nestrannosti Ti zrovna sudičky nenadělily, tedy tvoje koncová rozhodnutí nebudou šťastná, vždy...bohužel((...

...)) ale Tvý bohužel ((....
Re: Co kdyby Izrael vyhlásil fatwu nad ochotníky z Bruselu?
(chovatel opů, 4.4.2011 18:43:30)
Odpovědět
Kalousovo péro přepisuje dějiny. Jen namátkou z díla kalouse velikého:. Např.: germánským Bójům, Učitelé ze soví základní školy mají štěstí:
A) že kalous již dokončil své zdělání,
B) že neplatil školné,
protože za takové „velké znalosti“ by mohl úspěšně požadovat školné zpět.
Re: Co kdyby Izrael vyhlásil fatwu nad ochotníky z Bruselu?
(Zappa, 4.4.2011 22:12:14)
Odpovědět
Chovateli, také mám občas ten dojem. Kalous občas zaperlí výroky jako Hitler byl obklopen asi 5ti židovskými generály a několika žid. plukovníky a k tomu Samopal přizvukuje a asi 200 000 žid. vojáků.

...)) člověk je jak v Jiříkově vidění, hoši v létech nám přepisují dějiny. ((...

...)) no, netušil jsem ani.((...
Re: Co kdyby Izrael vyhlásil fatwu nad ochotníky z Bruselu?
(Kalous, 5.4.2011 8:12:35)
Odpovědět
Hlupá.ku Zappo, zase to tema s židy jako vojáky ve Wehrmachtu překrucuješ, mám dojem že jsme o tom dlouze diskutovali a že jsi to argumentačně vzdal. Další diskuse nemá smysl. Kdo chce, vše si najde na vyhledavači Google na tema židovští vojáci ve Wehrmachtu a nepotřebuje si číst vaše překroucené přiblblé poznámky.
Re: Co kdyby Izrael vyhlásil fatwu nad ochotníky z Bruselu?
(chovatel opů kalousovitých, 5.4.2011 8:38:55)
Odpovědět
Je jedna dětská hra. Říká se jí tichá pošta. Na začátku jedno malé děcko zašeptá druhému nějaké slovo, to dalšímu a tak to pokračuje dále, až na konci poslední malé děcko řekne výsledek.

To značně připomíná způsob, kterým získali (v)zdělání různí kalousové. Jsou to zdětinštělí a možná i zdědinštělí tvorové, kterým „znalosti“ získané touto tichou poštou postačí po celý život.Dalo by se s velkou mírou nadsázky říci: Škola hrou. Tento způsob výuky však Komenský zcela jistě neměl na mysli. Pokud je v blízkosti tvora, který získal své vědomosti tzv. tichou poštou, gramotný člověk, je někdy dokonce možné, že je výsledek této „tiché pošty“ zapsán jako memento pro další generace. To je třeba případ koránu a v našem prostředí různé příspěvky na webu.
Re: Co kdyby Izrael vyhlásil fatwu nad ochotníky z Bruselu?
(Zappa, 5.4.2011 10:27:48)
Odpovědět
Kalousi, ty jsi opravdu Rudá a Blbá sova....
Re: Co kdyby Izrael vyhlásil fatwu nad ochotníky z Bruselu?
(Zappa, 5.4.2011 10:44:32)
Odpovědět
Jo, Kalousi, a jména těch generálů samozřejmě neuvedeš, už jsem tě o to i žádal. Militarista mého typu by ty jména dohledal na příslušných stránkách.

...)) jména neuvedeš, tedy kecáš.((...
Re: Co kdyby Izrael vyhlásil fatwu nad ochotníky z Bruselu?
(SamOpal, 5.4.2011 12:31:12)
Odpovědět
Kalousi,prosím tě ,jakápak diskuze z těmito odchovanci pavilonu opic?
Bez toho to budou nejspíše nasazení provokatéři a fízlové,pracující pro hřejivý pocit z dobře udaného Čecha(Moravana).Možná by někdo namítnul ,že pracují za peníze,či jiné hmotné požitky ,ale tomu nevěřím.Pochybuji totiž,že by nějaký, byť asijatský stát vydával zlámanou grešli za provokace primitivů s inteligencí absoloventů čtyř tříd speciálních škol .Ale čert ví,dneska je možné nakonec i to,protože je známo,že onen stát i stát podstatně větší - plnící funkci jeho dobrmana apeluje na své fanatické obdivovatele a příznivce po mediální lobotomii jejich mozků, aby se ve "vodách" internetu takto chovali:
Rozbíjet diskuze vyvíjející se pro tento stát nepříznivým směrem a zavádět jiné ,pro něj prospěšné a tím ovlivňovat i veřejné mínění směrem žádoucím.
Dále ,nejde - li jinak zastrašovat ,denohestovat a urážet nejen odpůrce,ale i všechny ty kteří projevují snahy o objektivní informace , přesně dle hesla vyhlášeného jejich poskokem,válečným zločincem důvodně podezřelým ze zločinů proti míru,lidskosti a ze zločinů válečných , členem satanistického řádu Skull and Bones , satanistou GWB: " Kdo nejde s námi,jde proti nám"
Proto se domnívám,že jakákoliv snaha o objektivitu se od těchto primitivů,hulvátů a mentálních a morálních retardů dočká pouze urážek ,plivanců,lží a nesouvislého blekotání ,jak tito obhájci Nových pořádků zde předvedli a tudíž jakákoliv diskuze s těmito chovanci výše uvedeného pavilonu jest toliko házením perel sviním.
Jako důkaz mého výše uvedeného tvrzení
bych dodal,že v porovnání s těmito exoty ,kterým o žádnou diskuzi nejde ani v nejmenším ,diskuze s například panem Hardym i na druhou stranu s Tebou i když na spousty a spousty zásadních věcí sdílíme každý uplně odlišný pohled může být naprosto slušná a korektní.
Proto bych navrhoval nadále těchto provokatérů a pravděpodobně i fízlů z Pavilonu opic vůbec si nevšímat.
Re: Co kdyby Izrael vyhlásil fatwu nad ochotníky z Bruselu?
(chovatel opů kalousovitých, 5.4.2011 12:53:49)
Odpovědět
Nejsem rozhodně žádný génius. Po přečtení příspěvků tvorů, jako například vezír kalous samOpalený a pod., si tak přesto vždycky připadám. Pišťte ve svých norách dál!
Re: Co kdyby Izrael vyhlásil fatwu nad ochotníky z Bruselu?
(Jouda, 3.4.2011 12:12:04)
Odpovědět
Že by pologramotní musulmani četli světový tisk.
Ne, jen se jedná o sfanatizovaný dav. Máte pocit, že nás nechají napokoji? Jak bláhové!
Re: Co kdyby Izrael vyhlásil fatwu nad ochotníky z Bruselu?
(Katolička, 4.4.2011 17:51:40)
Odpovědět
Izrael se s nim trápí, nechává se ostřelovat, je fanaticky nenáviděný, bránit se nesmí, v zhádech stovky milionů muslimů - a víme všichni dobře, jací jsou fundamentalisté! Ta zpráva o tom, co se děje v Bruselu - mne šokovala. A tohle má být demokracie ???
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama