reklama
reklama

Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl

Autor: Odjinud | Publikováno: 3.4.2011 | Rubrika: Humor
Ilustrace

 

Podle Evy Holubové je prezident Klaus gay. Jeho tajemník označuje hereččin výrok za "prasárnu", která patří k bontonu společnosti, v níž funguje. Sexuologa Radima Uzla by ale podobný výrok neurazil. Sám by se mu prý zasmálPřed dvěma lety se herečka Eva Holubová pustila do prezidenta Václava Klause útokem na jeho sexuální orientaci. "Celá Praha mluví o tom, že Klaus je homosexuál," uvedla v pořadu televize Z1 s tím, že hlava státu prý měla v homosexuální komunitě přezdívku Kikina.

A k hereččinu podezření, které ve své době vzbudilo velký zájem veřejnosti, se po více než dvou letech vrátil prezidentův tajemník Ladislav Jakl.
 

Klaus buzerant? zajímal se Jakl

Jakl reagoval na  moderátora L. X. Veselého, kterého zajímalo, zda se Klaus Holubové nařčením nějak zabýval. "Že je buzerant?" ujistil se Jakl ohledně konkrétního výroku v sobotním Pressklubu Frekvence 1.

"Já jsem k tomu napsal blog, kde jsem psal něco v tom smyslu ona žije v určitých kruzích, kde říci jakoukoliv prasárnu na účet Václava Klause patří k bontonu, ale že zatímco ostatní vědí, že každý z nich přestřeluje, přehání, tak ona jediná to nepochopila a šla s tím ven," zhodnotil posléze hereččin výrok Jakl.

Bukvice a homouši jsou prý v módě

Jakl na svém blogu napsal, že říkat o někom, že je homosexuál, je jakýmsi trendem dnešní doby. "Nejen na internetu, ale i v médiích či v písňových textech jistých kapel je dnes skoro módou šířit o některých lidech, že jsou bukvice, teplouši, buzeranti, homouši, buzny," zlobil se Jakl. Zajímavé podle něho je, že tato fáma se často rozviřuje výhradně kolem heterosexuálů.

jéje. Konec bžundy

Herečka Eva Holubová ale podle něho snahou o Klausovu dehonestaci v rámci informací o tom, že je gay, přestřelila "I ti, kteří původně v soukromém kruhu z toho měli bžundu, si teď říkali jéje, tohle už možná nemusela...," vyjádřil se Jakl ke společnosti, v níž se Holubová pohybuje.

Holubová měla až do sobotního odpoledne vypnutý telefon, a tak ParlamentníListy.cz oslovily sexuologa Radima Uzla. Zajímal je jeho názor na to, zda politika mohou zvěsti o jeho sexuální orientaci poškodit, či zda je toto téma už odtabuizované.

"O sexuální orientaci není možné se vyjadřovat jen tak, bez nějakého vyšetření. Je ale lákavé o tom spekulovat," komentoval Uzel pro ParlamentníListy.cz skutečnost, že sexuální orientace je častým tématem hovoru o politicích či celebritách.

Homosexuál Uzel? Sám by se prý smál

Pokud by však podobný výrok vynesl někdo na adresu jeho samotného, těžkou hlavu by mu neudělal. "Mně by to nevadilo, já bych se tomu zasmál," uvedl sexuolog s tím, že "normální člověk" nemůže podobné nařčení považovat za urážku.

Případnou homosexualitu navíc podle něho v dnešní době není třeba skrývat. "Za sexuální orientaci se dnes nikdo nemusí stydět, není nijak zapovězená," uvedl Uzel. Zopakoval ale, že říkat o někom, že je gay, bez důkazů, není zrovna vhodné. "Dbát na pověsti či zprávy z druhé ruky je nesmyslné," narazil Uzel na nepodložené výroky Holubové.

http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/193101.aspx

reklama
6097 čtenářů | 33 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(Venca Lahváč - humanitární bombardón, 3.4.2011 7:31:38)
Odpovědět
Holubová je ukázka vrcholu ubohosti, ale přesto, že nedávno zde byly kydy od PEHEho, ve stejném duchu. Je vidět, že klub pravdo-lásky se předhání, kdo více nakydá špíny. Jako by Starej Veškrna rozdával bobříky za zásluhy, anebo rovnou lahváče?
Pro čtenáře sem okopíruji celou direktivu Allena Dullese, bývalého civilního ředitele CIA, jak rozvrátit východní evropu, včetně Ruska. Ať si případný čtenář udělá úsudek o politice posledních dvaceti roků, a posoudí nezaujatě, co je na tom pravdy, a podle jakého scénáře se postupuje a doposud postupovalo.






Direktiva Allena Dullese

Vše se nějak uspořádá, ale my použijeme všechno co máme, veškeré zlato, celou materiální moc na
obelhávání a ohlupování lidí. Lidský mozek, lidské vědomí jsou přizpůsobené změnám.
Pokud do něj zasejeme chaos, nepozorovaně lidem zaměníme jejich hodnoty za falešné a donutíme je těmto
hodnotám věřit. Jak?
Najdeme stejně smýšlející lidi, spojence a pomocníky v samotném Rusku a jeho satelitům. Krok za krokem
rozehrajeme svým rozsahem grandiózní tragédii záhuby nejvzpurnějšího národa na zemi. Definitivně a
nezvratně uhasíme jeho sebevědomí.
V literatuře, divadle a ve filmu budeme zobrazovat a velebit ty nejnižší lidské pudy. Budeme všemocně
podporovat všechny, kteří budou do lidského vědomí vštěpovat kult sexu, násilí, sadizmu a zrady, zkrátka
veškerou mravní zpustlost.
Ve státní správě vyvoláme chaos a zmatek. Nenápadně, ale aktivně a ustavičně budeme podporovat
panovačnost a aroganci úředníků, korupci a bezzásadovost. Poctivost a smysl pro pořádek budou
zesměšňovány a jakoby nikomu nepotřebné, prohlásí se za přežitek minulosti. Hrubost a drzost, lež a podvod,
alkoholismus, narkomanie, zrada, nacionalismus a vyvražďování národů – to všechno budeme pěstovat v
lidském vědomí.
Jen málo, velmi málo lidí bude tušit, co se děje. Ale my je zesměšníme, najdeme způsob, jak je obelhat a
prohlásit je za vyvrhele společnosti.
Budeme vytrhávat jejich duchovní kořeny, vulgarizovat a ničit zásady národní morálky. Takovým způsobem
podlomíme jejich pokolení za pokolením. Zaměříme se na děti a mládež, kterou začneme demoralizovat,
rozvracet a rozkládat. Takto budeme postupovat.
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(Očko, 3.4.2011 8:15:30)
Odpovědět
Můžete relevantně doložit, že toto Allas Dulles skutečně kdy řekl, nebo jste jen skočil, ostatně jako mnozí jiní, na další, hloupý protiamerický špek?
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(Venca Lahváč, 3.4.2011 10:23:29)
Odpovědět
Nejsem agentem, ani jsem nikdy žádným nebyl, proto jsem odkázán pouze na informace veřejně dostupné.
Můžete Vy relevantně vyvvrátit, že to není pravda? Anebo jen z podstaty jej hodnotíte jako hloupý protiamerický špek?
Můžete vysvětlit, proč na každém albu písniček, proč na každé titulní straně časopisu, proč na reklamních šotech jsou zobrazovány nahé, nebo polonahé děvy, zrůdy se zbraní v ruce v rybníce krve a další podobné zjevy.
Můžete vysvětlit, proč např. v naší České zemi mají přednost nepoctivci? Např. Vondra, jež je zástupce nadnárodního zbrojařského kapitálu, údajný agent cizi mocnosti, přes veškerá obvinění setrvává ve vysoké funkci a navíc je ještě vystavován jako hrdina a oběť?
Přesto, že tento článek hodnotíte jako "hloupý protiamerický špek", můžete s čistým svědomím prohlásit, že nic z toho není v praxi pravda, a nic z toho se neudálo?
Podívejte se do Iráku, do Afgánistánu, v současnosti do Libye, to jsou také "hloupé protiamerické špeky"?
Soustavné tažení proti Klausovi, jenž jako jeden z mála si dovolil oponovat americké mašinérii z globálním oteplováním, jenž vyslovil nesouhlas s bombardováním Jugoslávie, jenž vyslovil nesouhlas děním v Gruzii, a nyní i s děním v Libyi, se na něj sype špína, viz. tento článek, od lidí velmi pochybné úrovně, jež jsou za podprůměrné výkony ve svých profesích protěžovány a vyzdvihovány.
Stručně řečeno vyvraťte, že na tom není špetka pravdy! Poté se budu snažit dokázat opak.
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(Vaclav Klaus, 3.4.2011 10:34:40)
Odpovědět
Dekuji Vam za zastani.Takovy bojovnik me silne,ale opravdu silne,vzrusuje.Vy musite byt KANEC.Nechcete se se mnou sejit v chramu svateho Vita?Do kapsy saka si dejte prelozene Rude Pravo at se nespletu a nevymelu nekoho jineho.Za Vasi podporu se vam vrele odmenim,Kakina
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(Arman, 3.4.2011 14:16:16)
Odpovědět
Dokonalá názorná ukázka, že ty prasata se neštítí vůbec ničeho, a těmi nejodpornějšími a nejpodlejšími cestami jdou za svým cílem. Lidskej hnůj a lidská spodina.
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(Dominik Duka, O.P., 3.4.2011 21:23:30)
Odpovědět
Já tam budu taky, dám Vám své biskupské rozhřešení, jen nezapomeňte, že katedrála patří Církvi.!!!
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(Kalous, 4.4.2011 13:29:03)
Odpovědět
Venco Lahváči, ani ty teze Dullese nemusíš nějak vědecky dokumentovat - on něco podobného sestavil později i Brezinski, nebo CIA - a dokázaly to sametové revoluce. Takže není co dokazovat, fungovalo a funguje to - a je to realita.
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(Venca Lahváč - humanitární bombardón, 4.4.2011 17:32:21)
Odpovědět
Však vono také není co dokazovat, kdo není úplně na hlavu, vidí.
A ten Očko, chce asi takový důkaz, jako bych měl dokazovat, že dnes je 4.dubna 2011
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(belbo, 4.4.2011 20:56:01)
Odpovědět
Milý Venco Lahváči,

text, který přisuzuješ jakémusi Allenu Dullesovi, je pouhou obdobou (s některými takřka doslovnými citacemi) nespočtu pamfletů, které už od konce 18. století přisuzuje jedna skupina druhé v úmyslu prokázat její zlotřilost.

Začíná to u jakobínů, jezuitů, pokračuje přes židy, zednáře a opakuje se stálo dokola s nepatrnými permutacemi. Jedním z plodů této konspirační posedlosti, která za vším vidí spiknutí a která má počátek zřejmě v románech Eugena Suea (u něj jsou ti zlí jezuité, následně ale další autoři přiřknuli plán na ovládnutí světa židům), jsou i nechvalně proslulé tzv. Protokoly sionských mudrců.

Přečti si o tom něco, třeba Umberto Eco o tom leccos napsal. Vtipně i poučeně. Třeba pak nebudeš vidět za každým rohem temné spiknutí...
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(Kalous, 5.4.2011 8:00:18)
Odpovědět
No zase ty praktiky Dullese, Brezinského, Protokolů sionských mudrců - jsou většinou univerzální, tak proč by se neopakovali. U Protokolů sionských mudrců jsou jak úvahy dokazující že jde o záměrný podvrh mající poškodit židovstvo, tak v podstatě vědeckohistorické úvahy že to podvrh není. Takže si lze "vybrat" a kdo má rozum, tak si vybere asi správně.
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(Venca Lahváč, aliaz humanitární bombardón, 5.4.2011 18:57:39)
Odpovědět
Milý belbo, nikomu nic nepřisuzuji. Na to jsou jiní, kteří tak učinili dávno přede mnou.
( I tento původní článek, pod kterým diskutujeme, popisuje určité nechutnosti směrem k panu prezidetovi. Je zarážející, že stejnou měrou jsi neoslovil alkoholičku Holubovou, anebo se adekvátně nevyjádřil v diskuzi pod článkem. )
Ať to již bylo podsunuté, jak uvádíš, anebo se to zakládá na pravdě, nemíním řešit. Nicméně jsem si článek přečetl, asi jako jsi i ty učinil a mnozí další. Po přečtení nastane chvíle úvahy, jak se článek odráží v průřezu dějin, a co na něm může být pravdy, obzvláště když je, jako tento staršího data, lze velmi snadno promítnout realitu s tímto článkem. Dullesův plán údajně spatřil světlo světa v 50-60tých letech minulého století. Porovnej realitu posledních 20 roků s údajně smyšleným plánem, a nemůžeš říci, že by na něm nebylo ani kousek pravdy. Proto asi není podstatné, jestli tento text je fabulace, ale obsah přesně popisuje skutečnost.
Závěrem bych ti poradil, abych nejen já, ale celá řada daleko laxnějších jedinců nepodléhali případným konspiračním teoriím, aby jsi zařídil, aby se v prvé řadě o veškerém dění uváděla ve zpravodajstvích pravda, a poté veškeré konspirace nebudou mít žádnou živnou půdu. Nikomu nebude zapotřebí si pravdu domýšlet čtením mezi řádky, porovnávat různé zprávy pocházejících z odlišných politických uskupení, atd.
Ještě dodatek k jednotlivým položkám plánu, popř. když už jsi vzpomněl Protokoly sionských mudrců, kde jsou texty daleko šířeji rozvedené.
Porovnej tyto texty v období zhruba 200 roků zpět, směrem ke spojeným státům.
I když se tvrdí, že Protokoly jsou několik staletí, možná i tisíciletí staré, pocházející od židovských biblických patriarchů, je opravdu náhoda, že podle tohoto scénáře se ubírá celá americká jak domácí, tak i zahraniční politika?
Projdi si dějiny od bojůvek s Indiány, až po dnešní dobu rozvozu demokracie do domu, jsou to pořád dokola se opakující podlosti, podrazy, pomluvy. Vyprovokování nepokojů, vypracování záškodnických akcí směrem k sebepoškození, aby byl důvod pro ozbrojený zásah. Za celou historii neuměli se ctí prohrát. I ty přírodní Indiány štvali proti sobě navzájem a podlými podrazy s nimi poté vedli vítězné války. I ve Válce sever proti jihu, používali všechny záporné atributy zmiňované v Protokolech. V minulém a tomto století tyto praktiky vyvážejí do celého světa, ale scénář je pořád stejný od dob bojůvek s Indiány.
Můžeš zpochybnit Dullesův plán, můžeš zpochybnit Protokoly, ale nezpochybníš skutečnost. Nezpochybníš výrok Holubové, ale můžeš zpochybnit obsah jejich opileckých výlevů, ale na to asi nemáš svědomí, aby jsi si nerozzlobil svého GURU z mokré čtvrti, momentálně abstinujícího, ne z důvodu polepšení se, ale protože má propálenej kotel!
Nebo se mýlím?
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(belbo, 6.4.2011 8:37:58)
Odpovědět
Milý Lahváči,

tvůj text je poněkud nevyrovnaný, řekl bych až bizarní. Navíc se zdá, že přes zřejmé vlastenectví máš celkem problémy nejen s logikou, ale i s češtinou...

1.) Porovnám-li ten "Dullesův plán" s realitou posledních dvaceti let, opravdu najdu řadu shod. Onen "plán" je totiž formulován tak vágně a obecně, že to jinak ani nejde. Korupce, nenávist, arogance atd. atd. - to tu přece bylo vždycky. To je jako kdybych si na nějakou tajnou listinu napsal "budeme se ze všech sil snažit, aby po jaru přišlo léto", někdo to našel a z faktu, že po jaru opravdu přišlo léto si vyvodil, že tajně ovládám svět.

2.) Protokoly že jsou staré tisíce let? Vznikly na konci 19. století v Rusku, jejich autorem - který je do značné míry opsal z dobových pamfletů kolujících ve Francii - byl pravděpodobně Pjotr Ivanovič Račkovskij, šéf carské tajné policie. Kompletní je poprvé publikoval pravoslavný kněz Sergej Nilus v knížce s půvabným názvem "Antikrist jako bezprostřední politická možnost".

3.) Co řekla nějaká herečka o jednom z našich politiků mě opravdu moc nezajímá. A pokud vím, tak žádného "guru" nemám...
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(Venca Lahváč, 6.4.2011 11:44:21)
Odpovědět
Milý belbo,
úvod přejdu jakoby bez povšimnutí... ( vrátím se k nim, během odpovědi)
Zmíněné spisy přejděme, je k této záležitosti mnoho teorií, proto to nechejme vykvasit. Vědci na to třeba někdy přijdou, a poté komise pro totalitní výzkum dějin najde ten správný termín. S koncem 19. století nemůžu souhlasit, protože Račkovskyj zmíněný text sepsal na podkladě Abbé Barruela, který své dílo uvedl v život na začátku 19. století.
Oficiální propaganda tvrdí, že je to podvrh... klidně se toho můžeme držet, nic to nemění na situaci.

Ano, ty negativní vlastnosti provázejí lidstvo snad od stvoření světa, ale to neznamená, že se z těchto vlastností bude dělat standard. Nositel, nebo nositelé zmíněných vlastností by se měli sami tímto jednáním vytěsnit na okraj společnosti.
Bohužel opak je pravdou. Čím větší zásah zmíněných vlastností, tím větší oslava úspěchu.

Logiku nevím podle čeho posuzuješ?
Uvedu jednoduchý příklad.

Se sousedem x, jsem byl doposud kamarád, potřeboval jsem jej, protože mě někdy pomohl s nákupem, setřel za mě chodbu. Někdy jsem pomluvil souseda Y, čímž jsem prvního souseda x proti němu poštval, atd. Sousedovi X v nestřežený okamžik vysypu plechovku švábů, maravenců, blech a vší a samozřejmě to shodím na souseda Y.
Jednoho dne vlítnu k sousedovi X a přestavím mu nábytek v bytě, podle svých představ, seberu mu rodinné šperky, jako kompenzaci za svou činnost, o kterou sice soused nestál. Propojím si od jeho vodoměru svůj rozvod vody, totéž s plynem atd.
Sousedovi x se to samozřejmě nebude líbit a vyčiní mě. Načež zareaguji tak, že mu vrazím dýku do zad a kvartýr mu vypálím.
Takto se dnes chová současný velký bratr.
Toto je podle tebe logický postup?

Možná se ti nepozdávají poznámky ohledně bojůvek, ale každý spor, každý boj i souboj, má také svá pravidla.
Čestný a férový jedinec se k podobným praktikám nesníží, raději prohraje, ale uhájí si čest.
Jenže té se nenasytí, a proto se ti to zřejmě nepozdává jako logické. Ale to již já neovlivním.
Také neberu příklad s jarem, po kterém přichází léto. To střídání je logické, ale popis v Dullesově plánu logický není.
Snad v případě, pokud bychom brali ty negativní vlastnosti jako standard. Ale s tím já souhlasit nemůžu, a nebudu!

Pro uklidnění si můžeme připomenout, že jedním z vyznavačů zmíněných spisů byl nechvalně známý evropský diktátor a despota.
Postupoval obdobně, jako je popsáno v předešlém odstavci.
Kolo dějin jej semlelo! Věřím, že tak bude i nadále!
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(čtenář, 10.4.2011 16:24:25)
Odpovědět
O tomto výroku Dullese se ví už dávno,jenom,že se to jaksi smetlo pod koberec,aby to nečetlo moc lidí a nezačali se chovat normálně.
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(mm, 3.4.2011 9:15:50)
Odpovědět
Přestřelila ČT, protože odvysílala opileckou etudy ve veřejnoprávní ČT. Alkoholička Holubová si může vykřikovat co chce, ale ČT by neměla tyto opilecké etudy odvysílat.
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(Arman, 4.4.2011 17:56:38)
Odpovědět
Je dobře, že to TV zveřejnila.
Ať národ vidí, jakej póvl se tady roztahuje.
Před časem tady byl seznam podobných kreatur,
a o mnohých lidé nevědí, jaké máme umělecké skvosty.
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(Brabec, 3.4.2011 10:07:28)
Odpovědět
Nač nějaké direktivy ? Stačí neschopný Nečas, vychcaný Kalousek, senilní Schwanzemberg a je hotovo !
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(modřín, 4.4.2011 16:03:26)
Odpovědět
Jen jestli ten pan prezident nebude všemrd. Per rektum et per vagina.
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(čtenář, 10.4.2011 16:28:07)
Odpovědět
Tady někdo napsal něco o póvlu,vy mezi ně určitě patříte.Jste ubožák.
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(Vaclav Klaus, 3.4.2011 8:47:35)
Odpovědět
Ale prosimvas,kterej chytrej mozek zkomolil mou prezdivku?Mezi komunitou gayu jsem znam pod prezdivkou Kakina,mam to holt rad do kakani.taky nejaky ten shi.tt.ing(kdyz mi kolegove kali na tykev)me uvadi do varu.Vy obycejni a trapni hetero nikdy nepochopite tu pravou a nefalsovanou lasku.Zazili jste nekdy ten pravy pocit,kdyz vam v konecniku caka 40 deka panskeho kabanosu?Nebo minule,kdyz mi domluvil Dominik Duka mladeho ministranta a ja mu vypravel o povedene privatizaci skrze jeho ztoporeny mikrofon?To byl opravdu raj na zemi!!!Taky si uvedomte,ze nase komunita zacina dominovat.Nase Love parades jsou znamy po celem svete.Ve vlade,mediich a vsech vyznamejsich fukcich zaciname dominovat my,gays a lesbiens.Za chvili uz budeme vychovavat i vase deti.Jak?No prece k obrazu svemu.A nejaka ta filie jeste nikoho nezabila,vas Kakina
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(xx, 3.4.2011 9:11:22)
Odpovědět
Opilá Holubivá si může říkat co chce, ale pozornost by se měla obrátit na ČT, kdo turo opilickou etudu odvisílal. Holubová to přece nebyla. jak to, že všichni útočí na stroskotonce Holubovou, kduž ona to nebyla, kdo její opilecké výlevyodvysílal.
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(a....., 4.4.2011 6:54:48)
Odpovědět
ta stará škatule a šereda Holubová uráží pana prezidenta, no nejspíš byla nažraná, jak je jejím zvykem . Jako herečka nic moc, jako ženská by měla platit ošklivné těm co se na ní musí koukat a tak si léčí svoje mindráky urážením pana prezidenta no a pravdolásková ,,veřejnoprávní televize" nemá nic plilnějšího ma práci, než ten opilecký blábol staré notoričky pouštět dále.
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(jira22, 4.4.2011 6:57:20)
Odpovědět
Kdo je to Holubová?
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(děd, 4.4.2011 10:42:37)
Odpovědět
Ale - prý nějaká komediantka co utekla z léčebny.
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(Miro, 4.4.2011 11:18:05)
Odpovědět
myslíte jako, že utekla z odmašťovny pro těžce závislé notorické alkoholiky? No její bláboly na účet pana prezidenta by nasvědčovaly přímo deliriu tremens.
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(a.., 4.4.2011 11:24:10)
Odpovědět
no já , když se na ni podívám bych spíše řekl, že se jí podařilo utéci ze škaredince.Se svým zjevem by mohla za mírný poplatek strašit malé děti.
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(modřín, 4.4.2011 16:07:03)
Odpovědět
Ano ano, než píchat Holubovou, tak to teda raději libovolnou p.r.d.e.l.
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(Kalous, 4.4.2011 13:31:45)
Odpovědět
Asi nějaká lesba z protialkoholní léčebny.
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(Čtenář 1, 4.4.2011 10:12:20)
Odpovědět
Když přestřeluje Hrad, a jejich adoranti, tak to je v pořádku?
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(nela tenká, 4.4.2011 11:12:46)
Odpovědět
Pamatuji doby kdy byl Karel Gott označován za buzeranta. Všichni víme, že Karel Gott buzerant není. To samé je u pana prezidenta. Je to stejně ubohé a levné.Stejně jako Eva Holubová je levná. Takové lidi je potřeba vůbec nebrat vážně. A takové kecy také ne. Podívejme se na to z té strany, kdy by pan prezident buzerant byl a veřejně se k tomu hlásil. To by ho paní multikultipravdaláska Holubová nejspíš oslavovala a uctívala. Ať si trhnou nohou pseudoumělci pomatení.
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(PiPi, 4.4.2011 14:14:04)
Odpovědět
Že si ta "blabka" nevidí do pusy a něco pronese se dalo čekat, ale že na takové ptákoviny reaguje někdo z Hradu to jsem teda nečekal.
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(čtenář, 4.4.2011 18:15:47)
Odpovědět
Podle mého se paní Holubová neplete. Ať už mám na Klause názor jakýkoliv, nezmění to ani fakt že je homosexuál. Sám jsem zapřísáhlý heterosexuál, ale mám spoustu dobrých přátel homosexuálů. Tato komunita se většinou mezi sebou dobře zná. Také se ke mně dostala informace že pan Klaus chodí s panem Bémem do sauny. Určitě existují lidi, kteří by Vám tuto zkutečnost potvrdili. Ale co? Změní to se tím něco? Chleba tak jako tak levnější nebude. Zajímavě o tom pojednává následující článek. http://pokorny.bigbloger.lidovky.cz/c/62677/Jaroslav-Plesl-se-plete-ve-veci-homosexuality-Vaclava-Klause.html
Re: Klaus a Kikina? Holubová přestřelila. Prasárna, míní Jakl
(Nakiki, 4.4.2011 22:22:58)
Odpovědět
Také jsem heterosexuál a také mám mnoho přátel
mezi homosexuály a ti mi potvrdili, že nejvášnivější jsou zapřisáhlí heterosexuálové.
Co tomu říkáte, pane čtenáři ? Není to taky váš
případ ?
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama