reklama
reklama

"Kreativní" odbory opět tvrdí muziku

Autor: Odjinud | Publikováno: 2.4.2011 | Rubrika: Humor
Ilustrace

 

Odboráři chtějí změnit navrhované vládní reformy. A jejich způsoby nejsou zrovna nejjemnější. Připravili dokonce billboard, na kterém jsou premiér Petr Nečas a ministr financí Miroslav Kalousek vyobrazeni jako upíři.

„Vládní upíři vám rádi pustí žilou," je na plakátu, ze kterého shlížejí Nečas a Kalousek v doslova drákulovském pojetí. Problém je v tom, že tuto propagaci nikdo nevzal. Společnosti spravující billboardy odmítly plakát vyvěsit jako neetický.

Zachovali etický kodex

Podle odborníka na média a reklamu Daniela Köppla to je pochopitelné. „Podle zákona o reklamě nesmějí být na billboardech zobrazováni politici a státní úředníci, pokud nejsou zadavatelem. To si prostě nikdo netroufne, provozovatelé dodrželi etický kodex," vysvětlil ParlamentnímListům.cz Köppl. To, že před volbami byly k vidění různé plakáty zesměšňující kandidáty, kteří zcela jistě nebyli jejich zadavateli, vysvětluje tím, že to šlo regionální reklamky a vše šlo neoficiální cestou, často přes neexistující reklamní kanceláře. 

Házení politiků z oken má tradici

Podle Josefa Středuly, předseda odborů KOVO, je v Česku v současné době 570 tisíc nezaměstnaných. V regionech se ozývají hlasy, že by bylo potřeba udělat defenestraci současné vlády," prohlásil Středula, který si zřejmě neuvědomil, že hovoří o středověké krutosti.

První pražská defenestrace se odehrála v neděli 1419. Po kázání Jana Želivského se dav, vedený Želivským, dožadoval propuštění vězněných stoupenců přijímání podobojí a vtrhl na radnici, někteří konšelé byli po útoku na radnici vyhozeni okny a ubiti. Tato brutální a krvavá událost stála na počátku husitských válek

Druhá pražská defenestrace se odehrála roku 1618, Z oken radnice byli vyhozeni staroměstský purkmistr a těla sedmi zabitých novoměstských konšelů.

Odbory mají vlastní plán

Šéf ČMKOS Jaroslav Zavadil tvrdí, že každá rozumná vláda by měla umět najít prostředky na důchody bez toho, aby tím nebezpečně zatížila chudobou občany. "Odboráři připravili svůj vlastní návrh důchodové reformy. To, že byla dobrá, potvrzuje i fakt, že ji ministr práce a sociálních věcí Jaromír Drábek chválil. Přijata nemohla být jen proto, že musel kývnout na návrh koalice. Přesto trváme na svém, náš návrh reformy je levnější a jak se ukazuje po mnoha zvratech reformy navrhované vládou, určitě i koncepčnější," řekl Zavadil.

Zatížení bude brutální

Makroekonom ČMKOS Martin Fassmann dodal, že novela daňového zákona bude mít na mnoho občanů obrovský dopad. "Jen daňové zatížení zaměstnanců bude brutální. Může to vést i k rozšíření počtu lidí pracujících na takzvaný "švarcsystém". Pokud se tak stane, jen chci uvést příklad, o kolik dalších peněz může státní kasa přijít. Máme čtyři miliony zaměstnanců, když z nich jedno procento odejde pracovat na tento způsob zaměstnávání, bude to ztráta 5 miliard korun," prohlásil Fassmann.

Autor: Tomáš Urban, Zbyněk Pecák

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/193014.aspx

reklama
1349 čtenářů | 19 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: "Kreativní" odbory opět tvrdí muziku
(felix.julec, 2.4.2011 9:01:40)
Odpovědět
REFORMA SE UDĚLAT MUSÍ.Ke každému kroku se ale musí přistupovat odpovědně a ne dle toho jak se nějaký opilec se svými nápady probudí.
Re: "Kreativní" odbory opět tvrdí muziku
(děd, 2.4.2011 9:16:02)
Odpovědět
Ano. Ale jak asi mohou dopadnou pokusy opilého chemika ?
Re: "Kreativní" odbory opět tvrdí muziku
(frantisek zajicek, 2.4.2011 9:54:30)
Odpovědět
Nejhorsi je,ze se krici uz dopredu jak je vsechno spatne aniz by se to prokazalo v praxi.A nejvic duchodci,kterych se duchodova reforma absolutne netyka...tyka se hlavne mladsi a mlade generace,ktere maji tu smulu,ze tuto zemi nezadluzily.Co udelaly vsechny ty drivejsi vlady?Dluhy,dluhy a zase dluhy.Pocinaje Klausem,ktery ma na tomto marasmu podil nejvetsi.Take nejake katastroficke scenare typu co pry se stane kdyby...jsou zcela zcestne.Levice s odbory mely nahradni scenare vzdy po ruce,jenom jim nikdy nefungovaly...a veta"Zdroje jsou"uz zacina byt trapna,FZ
Re: "Kreativní" odbory opět tvrdí muziku
(felix.julec, 2.4.2011 10:09:37)
Odpovědět
Zajdo,tak zcela s vaším názorem nesouhlasím.Jsem už důchodce,ale denodenně vidím jak se ceny a poplatky"upravují"řečeno komunistickým slovníkem./zdražují/.Takže se to i mně nepřímo týká.A to je teprve začátek.Od této neschopné vlády se ani nic jiného nedá očekávat.Nejsem příznivcem komunistických manýrů,ale všichni odboráři nejsou tupani.Ve svém středu mají také ekonomy,kteří si vidí dál,než na špičku nosu a jsou schopni vyhodnotit uvažování a postup našich politiků.
Re: "Kreativní" odbory opět tvrdí muziku
(frantisek zajicek, 2.4.2011 11:02:21)
Odpovědět
Felixi,nepatrim k tem nejmladsim,jenom me mrzi,ze ty rocniky po nas,budou doplacet na generace,ktere si zily tzv.nad pomery.Tezko lze odsuzovat vladu z neschopnosti,kdyz jeste nezacala poradne fungovat.Je silne spjata s minulosti a minulost se vyznacovala ruznymi temi aferkami,se kterymi je KAZDY clen vlady vice,ci mene spjat,at si to prizna,ci nikoli.Na druhe strane bych tuto vladu nezatracoval.Snizeni platu prebujele statni sprave a kauza na ministerstvu obrany jsou uz nejake ty male naznaky k lepsimu.Jsem rad,ze se vlada do tak osemetnych reforem vubec pustila.Musi ji byt jasne,ze neuspech ji zlomi zakonite vaz.A tady je to vsechno na moc tenkem lede...Ale co delaly ty vlady pred nimi?Tvarily se,ze tento problem neni,chtely udrzovat jakysi status quo a kazdemu byla blizsi vlastni kosile.Nesmyslnost udrzet socialni stat se lepila dluhy.Tak to nejde delat donekonecna.Ferda tady tvrdi,kolik mld.byl duchodovy ucet v prebytku za pusobeni jeho zboznovanych vlad.Jenomze duchodcu pribyva,mladi nikde a vek se dokonce zvysil za 10 let o 4,5 roku.Po roce '90 slo na duchodove zabezpeceni 100mld.rocne.Dnes jsme nekde u figury 400mld.To je narust jako krava,co s tim?Ze je reforma jenom ber,kde ber na to nic nenamitam,ale jak to vyresit jinak?Vsechno se odviji od vykonu ekonomiky a ten se predpovedet,Bohuzel,neda,FZ
Re: "Kreativní" odbory opět tvrdí muziku
(vuvuzela, 2.4.2011 18:35:20)
Odpovědět
Felixi nesmíš cpát tolik vukům!Pak by ti ten důchod mohl stačit!Felixi docela rád čtu Tvé komentáře,ale musím dát za pravdu zajo´novi.Důchodci se až tak špatně nemají.Možná důchodce solo ale dva/manželé nebo druh a družka/s tím už se dá vyžít.Bydlím na jižní Moravě a jako dělnˇas ve fabrice to musí se mě vypadnout.Nevím co tu řvali dr.,policajti,hasiči apod.Jim řekl John že spadli max o 7%.O jejich platu si můžu nechat jenom zdát.Dokonce civilní zaměstnanci ve školství spadli údajně o 30%nebo tak nějak.My o 50%!Bohužel tak jak každá druhá postkomunistická fabrika i nás postihl fenomén zvaný TUNEL!Kdybych měl semtex tak ta fabrika už neexistuje.Jedině že bych napsal Plk.Kaddafímu jestli by mě neobdaroval nějakou"štanglí"...Vždytˇje to náš výrobek tak by se mohl vrátit do země původu!
Re: "Kreativní" odbory opět tvrdí muziku
(vuvuzela, 2.4.2011 18:37:06)
Odpovědět
Opr.pochopitelně vnukům
Re: "Kreativní" odbory opět tvrdí muziku
(felix.julec, 2.4.2011 10:17:10)
Odpovědět
A věta že"zdroje jsou"pochází od Špidly,který ve své době neobhájil svoji strategii a posměváčci,kteří nic rozumnějšího nevymysleli ho zatratili.Myslím si však,že byl dobrým předsedou vlády,na rozdíl od galerky neschopných,která je teď u válu.
Re: "Kreativní" odbory opět tvrdí muziku
(ferda, 3.4.2011 0:27:53)
Odpovědět
ODBORÁŘI TVRDÍ MUZIKU?,HMM,TO SE DÁ I POCHOPIT.
ALE CO JE JIŽ ZA ZENITEM JAKÉHOKOLI CHÁPÁNÍ JE TO, CO NÁM TO PRAVICOVÉ ,VLÁDNÍ PANOPTIKUM S TÍM SVAZÁČKEM NEČASEM NAVZÁJEM PŘEDVÁDÍ:-)) VIZ.NÍŽE :

".....Vondra, dlouholetý přítel předsedy TOP 09 Karla Schwarzenberga. Ten v dnešním rozhovoru 2.4.2011 pro LN řekl, že jeho chování je jako „bolák, který je potřeba vyříznout“, na rozdíl ale od svých kolegů Kalouska a Gazdíka ho nevyzývá k odchodu, jeho politická kariéra už ale dle knížete vyhasíná...."

PS. A NÁM, KTEŘÍ JE PRIMÁRNĚ NEMÁME RÁDI PROTOŽE BYLI DILETANTI, JSOU A TAKÉ ZŮSTANOU DILETANTY :-))
NE, TOHLE JE VÁŽNĚ JIŽ POD VEŠKERÉ LIDSKÉ DŮSTOJENSTVÍ, CO PŘEDVÁDÍ ELITA ODS .....

....Píčuse nechávají vylíhnout u hotentotů a k nám je pak shazují jako politickou elitu ODS....:-(
Re: "Kreativní" odbory opět tvrdí muziku
(RACEK, 2.4.2011 11:57:45)
Odpovědět
Rozumím tomu, že se lidem nelíbí, když se mají uskromnit.

Jenže - i ten nejzarytější levičák (pokud není dement) když doma zjistí, že vydává spolu s manželkou víc něž oba vydělají, začne omezovat rodiná vydání. Tedy - začne šetřit! Tohle každý pochopí, ale když to má udělat stát, tak to nikdo nechce chápat. Zejména, když se to má dotknout jeho. V tu ránu má každý tolik rozum a chytrosti, jak by to udělal, že je to až k nevíře. Vůbec si ale neuvědomí, že i kdyby jím navržené změny začaly platit, tak budou právě ty jeho návrhy vzbuzovat kontroverze. Prostě proto, že se nebudou líbit jiným. Nejvíce rozzlobení jsou zaměstnanci, protože jsou ve vleku svých šéfů a nejsou tudíž schopni svůj život aktivně ovlivnit. Takových lidí jsou plné hospody. Sedí tam a nadávají. Takový "kritik" vypije za večer klidně 8 piv, vykouří jednu krabičku cigaret, ale nadává. Asi nemá tak hluboko do kapsy.

Proč se u nás uživí tolik Ukrajinců a jiných cizinců? Je to proto, že našim lidem se nechce pracovat. Zejména na venkově je to nejmarkantnější. Takový člověk bere podporu (sice není velká), něco má na zahrádce a něco vydělá načerno. Tak proč by jezdil někam 20 km do práce?
K tomu je nutno připočítat vliv médií, která dnes (bez vyjímky titulu) píší jen o negativních věcech. Čím větší malér, tím lépe. To souvisí s tím, že tištěná média jsou v úpadku, protože jim silně klesá prodejnost. Tak se hodí každá špína, každé svinstvo, i kdyby se mělo vymyslet, jen aby se prodaly noviny. A tupé stádo novinových konzumentů tomu bezvýhradně věří. V lidech se podprahově startuje závist a nenávist ke každému kdo je jen trochu úspěšný, protože lidé se tak zaměstnají zástupnými problémy a politici s nimi mohou dělat co chtějí.

Na tomhle se přiživuje spousta parazitů -napoříklad odborových bosů. Těm vůbec nejde o prostého zaměstnance, ale o vlastní prospěch. Zkusme se těch odborových předáků někdy zeptak, kolik měsíčně berou. Vím, zuřivě by se tomu bránili, odvolávali by se na zákon a já nevím na co všechno. Nicméně, kdyby se řadoví odboráři mohli dozvědět, na kolik peněz si tyhle pijavice měsíčně příjdou, asi by jim vypadly oči z důlků. A o to jde odborovým šéfům především. Udržet se u koryta i za cenu společenského rozvratu.

Proto tvrdím, že největším nepřítelem zaměstnanců jsou v současné době odbory.

Poznámka na konec, levicové vlády si kupují voliče různými bonusy. To ale vede k prožírání státu. Takže když dnes někdo nadává na to že se musí šetřit, měl by si uvědomit, že to nejspíš byl on, kdo tam zvolil ty, co zavinili to prožrání. Je to jako nadávat sám sobě za to, že jsem si koupil LCD televizi a teď nemám na činži.
Re: "Kreativní" odbory opět tvrdí muziku
(felix.julec, 2.4.2011 15:20:50)
Odpovědět
RACKU velmi jste zjednodušil problém.Pochopitelně každý rozumný člověk může vydat z kapsy jen tolik kolik vydělá.Ty okrajové trubce,kteří vydávají víc než vydělají nebudu komentovat.Že je u nás zaměstnáno víc než 400 tis.cizinců je asi pravda.Jenže za ty peníze,které jsou jim placeny se tady dá těžko žít.Vysvětlím proč.Většinou dělají ve stavebnictví.Zakázky získávají/"vyhrávají"/ většinou cíleně velké firmy/prapor jim drží ti kteří poslanci/,které si na vlastní práci najímají místní firmy.Ty mají tak malé výnosy,že mohou platit jen minimální mzdy./Na úkor těch,co "vyhrají"zakázku/Jezdit za prací 20 km-s tím nesouhlasím.Lidi jezdí za prací běžně 20-30 km.Jezdit ale 100-200 km do práce např.do Prahy/kde je nejvíc prac.příležitostí/vzhledem k ceně dopravy a život.nákladům za minimál.mzdu se skutečně nevyplatí.To by si museli ještě vzít nějakou korunu z domu./narozdíl od cizinců,kteří posílají peníze domů a tam se jim násobně zhodnotí proto se jim tady vyplatí pracovat i za tyto nízké mzdy/.Takže není to vždy o lenosti/tohoto zjednodušení se člověk dočte v některém tisku-lidí kteří o tom nic neví nebo nechtějí vědět/.Projídání-také zjednodušení-správně rozkradení.Já jsem nic neprojídal a stát peníze nemá a po mně chce se uskrovňovat.Mám štěstí,že bydlím ve větším městě jsem pocitově zdravý/nemusím k lékařům a do lékáren platit dost vysoké ceny/a mohu si nějakou korunu přivydělat,abych mohl k moři.Tuto možnost nemá každý,je proto líný?Takže ne že levice utrácela a pravice zachraňuje.Zloději/"napříč politic.spektrem"/rozkradli pod praporem všech vlád co tomu doposud velely a teď seskupení spravedlivých chce abych se zúčastnil placení nápravy.Vím o čem píšu,protože jsem pracoval ve stavebnictví a taky jsem chodil na soutěže a "soutěže".Od té doby se nic nezměnilo.K bohatým necítím závist.Kdo bohatství získal svou přičinlivostí tomu čest.Kolik takových ale je?Velké peníze se dělají jen na levotách.Když to státní úředníci dopustíli svojí leností,nebo liknavostí ať donesou do eráru peníze z domu.Já se jim na to skládat nemíním.
Re: "Kreativní" odbory opět tvrdí muziku
(děd, 2.4.2011 15:40:27)
Odpovědět
To snad není pravda. Svůj komentář úplně ve stejném smyslu, ale jinými slovy jsem omylem místo vložení, smazal. Takže - díky !
Re: "Kreativní" odbory opět tvrdí muziku
(kafemlejnek, 2.4.2011 18:56:49)
Odpovědět
Ty tupá hlavo tys vyrůstal kde?Omíláš tady takové bláboly jako ten "máčo"Nečas.Ty jsi viděl tak venkov z letadla nebo z dálnice,že tu píšeš takové pí.čoviny!Já dojíždím do práce vlakem 88 km a není to žádný med za ty peníze zvednou DPH na dopravu a co?Na zahrádce mě vyroste tak max.hov-no/1 mrkev tak za 10 Kč/ a za ty peníze si to můžu koupit v LIDLU/nějakou polskou s.račku/a to tady v tom vy.jebaném státě jde!M.j.Na odbory se.ru ty se mě nezastaly ani za bolševika!
Re: "Kreativní" odbory opět tvrdí muziku
(ferda, 3.4.2011 0:34:11)
Odpovědět
RACKU A TY JSI KDO? TEN PÍČUS Z ODS KTERÝ SE VYLÍHNUL NĚKDE U hOTENTOTŮ A JAKO DIVERZNÍ ŠKODÍCÍ AKCI TOMUTO LIDU JSI NAD NAŠÍM ÚZEMÍM SESKOČIL????
PÍŠEŠ PROČ SE ZDE UŽIVÍ TOLIK UKRAJINCŮ ATD. NO PROSTĚ PROTO, ŽE SE VYPLATÍ NAŠEMU PODNIKATELI ZAMĚSTNÁVAT TYTO CIZINCE I NA ČERNO, A KDYŽ UŽ JE PŘIHLÁSÍ, TAK JIM STAČÍ, TĚM UKRAJINCŮM I TŘEBA POLOVIČNÍ PLAT!!!!
JSI SCHOPEN TOTO POCHOPIT, ŽE PAK NENÍ TĚCH MÍST OPRAVDU MNOHO PRO NAŠINCE???
a vůbec, s pravicovým svrabem je dnes už škoda ztrácet jakýkoli čas.....
Re: "Kreativní" odbory opět tvrdí muziku
(RACEK, 3.4.2011 17:41:57)
Odpovědět
Pro ferdu a kafemlejnka.

Oba jste mě utvrdili v tom, že se nemýlím. Na způsobu jakým píšete je vidět, že asi patříte k té netahavé většině, která tráví svůj volný čas v hospodě pitím piva a nadáváním. Musíte se víc snažit.
Re: "Kreativní" odbory opět tvrdí muziku
(ferda, 3.4.2011 0:20:12)
Odpovědět
ODBORÁŘI TVRDÍ MUZIKU?,HMM,TO SE DÁ I POCHOPIT.
ALE CO JE JIŽ ZA ZENITEM JAKÉHOKOLI CHÁPÁNÍ JE TO, CO NÁM TO PRAVICOVÉ ,VLÁDNÍ PANOPTIKUM S TÍM SVAZÁČKEM NEČASEM NAVZÁJEM PŘEDVÁDÍ:-)) VIZ.NÍŽE :

".....Vondra, dlouholetý přítel předsedy TOP 09 Karla Schwarzenberga. Ten v dnešním rozhovoru 2.4.2011 pro LN řekl, že jeho chování je jako „bolák, který je potřeba vyříznout“, na rozdíl ale od svých kolegů Kalouska a Gazdíka ho nevyzývá k odchodu, jeho politická kariéra už ale dle knížete vyhasíná...."

PS. A NÁM, KTEŘÍ JE PRIMÁRNĚ NEMÁME RÁDI PROTOŽE BYLI DILETANTI, JSOU A TAKÉ ZŮSTANOU DILETANTY :-))
NE, TOHLE JE VÁŽNĚ JIŽ POD VEŠKERÉ LIDSKÉ DŮSTOJENSTVÍ, CO PROVÁDÍ ELITA ODS .....
Re: "Kreativní" odbory opět tvrdí muziku
(pipina, 3.4.2011 9:52:24)
Odpovědět
ferdo ty se nezapřeš že jsi Vůl.
Re: "Kreativní" odbory opět tvrdí muziku
(mamula, 3.4.2011 9:54:10)
Odpovědět
Vůl ale korunovanej.
Re: "Kreativní" odbory opět tvrdí muziku
(felix.julec, 3.4.2011 18:23:37)
Odpovědět
MAMULO,nejsi náhodou příbuzný Mamuly,který byl kdysi "významným"politikem v Ostravě?To tedy bylo eso.Pak se ani nedivím tvým poznámkám.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama