reklama
reklama

Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií

Autor: Michal Semín | Publikováno: 15.3.2011 | Rubrika: Polemika
Ilustrace

 

Morální odsouzení ministra Kalouska šéfredaktory deníků a zpravodajských týdeníků je pokrytecké. A to bez ohledu na to, zda je mu vyčítána manipulace s údajným zvukovým záznamem z jejich jednání, nebo poté, co existenci záznamu popřel, lež. Kalousek tím pouze sestoupil na morální úroveň plátků, jimž pohoršená žurnalistická klaka velí.

Pokud by si Kalousek či kdokoli jiný z jednání šéfredaktorů pořizoval bez jejich vědomí zvukový záznam, nechoval by se jinak než pánové Kroupa, Kmenta a mnozí jiní „investigativci“. Slovy rozhněvaného politruka z lidově demokratické armády – jak vy k my, tak my k vy. Jinými slovy - Kmenta může? Michálek může? A Kalousek nemůže?

A obvinění ze lži? Jistě, lhát se nemá. Ale nepůsobí to zrovna přesvědčivě, když vodu káže někdo, kdo má jinak pití vína za normu. Mám dlouholetou zkušenost s mnoha novináři, že o události, jíž jsem byl svědkem či tématu, kterému rozumím, píší nepravdivě. Nemusí to být hned čirá lež, mnohdy si vystačí s polopravdou či účelovou manipulací s fakty. Až na pár světlých výjimek neznám médium, které by se za zveřejněné nepravdy obětem pomluv a omylů omluvilo. Případ za všechny – stále ještě nekončící mediální bátoriáda. Vím hned o několika nepravdivých tvrzeních, které novináři o minulosti či politických názorech Ladislava Bátory bez ustání opakují. Dané novináře jsem na jejich prohřešky upozornil, přesto se neměli k tomu, aby se L. Bátorovi omluvili. Našli se i tací – jako například Roman Krištof v Lidových novinách, jenž v soukromé korespondenci svůj poklesek přiznal – kteří ve svých dalších článcích na téma „Bátora“ množství mystifikací ještě znásobili. Z hlouposti? Ze zlé vůle? Z vůle šéfredaktora či vydavatele?

Ohrožení svobody slova, před kterým novináři varují, proto nepřichází primárně od M. Kalouska, ale od médií samotných.

http://blog.ihned.cz/c3-51088640-YSemin_d-proc-takovy-povyk-kalousek-jen-sestoupil-na-uroven-medii

reklama
2881 čtenářů | 82 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(ann48, 15.3.2011 0:12:36)
Odpovědět
Pane Semíne, za článek Vám děkuji, je to přesně tak.
Re: Proč takový povyk? Kalousek je obyčejný debil......
(ferda, 15.3.2011 9:27:21)
Odpovědět
Proslýchá se v nejvyšších patrech naší politiky, že se chystá společenský večírek Kalouskových kostlivců. Sponzorsky ho prý zajistí jeho přátelé, Richard Háva (která své miliardy poctivě vydělal na zbrojních zakázkách) a „bechyňský pán“ Josef Šťáva, který se (zatím snad nerozhodně) soudí se státem o „tunel plný krve“. Účast prý přislíbil i vzácný kníže s projevem na téma: Chvála schopných pytláků. Sám Kalousek se kdysi svěřil novinářce, že aféry politiků bere jako chřipku, po čtrnácti dnech odezní. Možná svým příznivcům prozradí lék na politickou chřipku.
Re: Proč takový povyk? Kalousek je obyčejný debil......
(frantisek zajicek, 15.3.2011 19:34:40)
Odpovědět
Ferdo,co se proslycha,na to se vyblij.Ale zajimal by mne Tvuj osobni nazor na volbu predsedy CSSD.Co myslis,jako odbornik,ktery z tech oslu by mohl vyhrat?FZ
Re: Proč takový povyk? Kalousek je obyčejný debil......
(Hrom, 15.3.2011 22:07:47)
Odpovědět
Zajíčku, to se neproslýchá, to jsou fakta. Pokud to nevíš, tak nemel a pokud to víš a chráníš je, tak jsi stejný grázl, jako oni.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(Jeeves, 15.3.2011 7:11:17)
Odpovědět
Novinářští blbečkové dostali od Kalouska pěknou facku. Respektive, hezky si naběhli na vidle. :-)
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(Stallker, 15.3.2011 8:09:20)
Odpovědět
Pravda pravdoucí pane Semíne, sám to sleduji už delší dobu.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(gwf, 15.3.2011 8:48:55)
Odpovědět
Přesně tak. Také proto tato "pseudokauza" tak rychle vyšuměla... Jetě nedávno jsem si nedovedl představit, že bych si ráno nekoupil noviny. Před dvěma lety jsem si řekl dost. A mám relativně klid, žádné každodenní šokující novinky. Četl jste snad někdo v poslední době něco pozitivního? (A hlavně ať sem hned někdo nepíše, že je to tím, že všechno je špatně :-)).Zrovna tak vypouštím v naší vaší oranžový tv veškěré komentáře lidí jako Železný, Drtinová atd. To je běs.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(ferda, 15.3.2011 9:16:26)
Odpovědět
Už jste dostříkali?:-))) Že Kalousek je ožralé a tupé chemcké hovado,o tom není sporu.Jedině v této rovině, je chování zemského škůdce Kalouska omluvitelné !:-)
Kalousek neumí jen tak,z hlavy, jak přiznal v otázkách V.Moravce, vypočítat jedno procento ze 3,5 miliard:-)))) jak toto individum může fungovat na ministerstvu financí???? bylo by to k smíchu,kdyby to dříve nebylo k pláči.....
ono to souvisí také s tím jak se hýbe neskutečně lehce se szabou, tu přes to nejede vlak/20%DPH/ a zatýden 14,5 DPH pak 14%DPH...
asi podle toho, jakou má opilec Kalousek Kocovinku...:-)))
I bratr v triku-Klaus kroutil tou svou profesorskou hlavičkou, :..." hmmmm, no nevím, jak to ti kluci vedou,hmmm, asi ne dobře, měli se mně přijít zeptat,....."

ps. marně hledám dehonestující komentáře,jako tomu bylo u B.Sobotky,/právní vzdělání/ že Kalousek je vystudovaný chemik a tak si položme otázku, zda toto je to pravé ,ořechové pro výkon funkce -ministr financí ???:-)))Jakou má erudici? a kde se habilitoval v ekonomice????? zlodějny nemůžou být touto erudicí, to je špatně......
Vládo ,odstupte !kauzy jako úplatek Bartáka-zpráva od diplomata z USA 1.milion dolarů, Drobil a finaancování strany z ukradených peněz ve fázy přípravy,o 3,5 miliardy předražená zakázka /zcela pod kuratelou a přípravou kluků z ODS-pražský maagistrát/ ,Promopro 160 milionů přistálo omylem na podezřelém účtu,, přepadení České televize armádním komandem,.....kdekoli jnde ve fungující demokracii, by premiér podal demisi !!! jen u nás se jede močálem černým, kol bílých skal a jeede se dál, a jejich argumentace? : Budte rádi, že tu jsme my, vše ostatní by bylo ještě horší!!" citace P. Nečase,bohužel, premiéra naši vlády,oprava, pardon, jejich vlády :-)))
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(karel F., 15.3.2011 9:22:21)
Odpovědět
Tolik nenávisti ve Vašem článku Vás asi udusí. Nenávist především škodí tomu kdo ji má.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(ferda, 15.3.2011 9:34:27)
Odpovědět
Ach tááák, tele/občan čr/ si má ještě zpívat, když ho vedou na porážku....hm, docela soda.....

To co se děje v našem státě, nemá obdoby,zlodějnu vytlačuje ještě větší zlodějna, korupce, tunely, klientelismus,podvody , nekvalitní práce na státních zakázkách ČR je v podávání arbitráží proti ní samotné, třetí na celém světě, drtivou většinu prohrává :-)
a výdsledek ? podle odsuzujicích rozsudků, jsme země, kde se nepodvádí, nekrade a státní aparát funguje špičkově!!!!, je tohle normální?
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(joska, 15.3.2011 12:19:32)
Odpovědět
Nesouhlas jde vyjádřit i jinak .Ale asi je to Váš slovník.Ten vyjadřuje kulturní úroveň člověka.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(Jeeves, 15.3.2011 9:36:25)
Odpovědět
Překvapuje mne Vaše neznalost "ferdo". Zatím u žádného politika, na tom celém širém světě, ještě nikdo nikdy nepožadoval tu "správnou" odbornost. Copak si nevzpomínáte, že takový Štrougal byl ministrem lecčeho? Proč Jste se do něj neobouval? Nebo máte dojem, že figura ministra je tak důležitá, že všechny nápady jsou jeho?
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(ferda, 15.3.2011 9:52:11)
Odpovědět
pro "Jeeves" JÁ MYSLEL, ŽE NEJSME JAKO ONI ! :-)))

POŽEHNÁNÍM BY BYLO, KDYBY BYLI JAKO VÁŠ ZMÍNĚNÝ ŠTROUGAL......., PO KOMUNISTECH ZŮSTAL DOCELA DOBŘE FUNGUJÍCÍ STÁT, BEZ DLUHŮ, PŘÍKLADEM NECHŤ JSOU STÁTNÍ ZLATÉ REZERVY, KOMUNISTI ZDE ZANECHALI 116 TUN ZLATA, KOLIK JE HO DNES? NĚCO KLEM 5 TUN!!!! A KAM SE HLAVNĚ TO ZLATO PODĚLO????!!! KDE SE PODĚLY VÝNOSY????!!!!! k.U.R.V.A!! UŽ MNE NEBAVÍ TOLEROVAT TU MEGAZLODĚJNU A TVÁŘIT SE, ŽE JE PAK ZAPOTŘEBÍ ZVYŠOVAT DPH!!!
VNĚJŠÍ I VNITŘNÍ DLUH + DLUH DOMÁCNOSTÍ JE NĚCO KOLEM 3,5 BILONŮ KORUN!!!! A TO ZA DVACET JEDNA LET HOSPODAŘENÍ NAPŘÍČ POLITICKOU SEBRANKOU -))) !!!

TO JSOU TY POSUNY K LEPŠÍMU????? BEZDOMOVECTVÍ, ŽEBRÁCTVÍ, PROSTITUCE, DROGY, ŠKOLSTVÍ JDE RAPIDNĚ DOLŮ, KLESÁME VE VZDĚLANOSTI OBROVSKÝM TEMPEM, SEBEVRAŽDY, POJÍDÁNÍ JAKÝCH KOLI LÉKŮ NA DEPRESE -JEJICH KONZUMACE SE OD ROKU 91 ZVÝŠILA O LUXUSNÍCH 800% !:-)))PSAL BYCH ZDE DLOUHO, ALE JIŽ MNE TO NEBAVÍ, LID SÁM ZAČÍNÁ PROCITAT A TO JE DOBŘE......
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(děd, 15.3.2011 9:54:07)
Odpovědět
Máte pravdu. Ale "my přece nejsme jako oni", "odborníci na svá místa". A skutečnost ? Lidi, kteří provádějí konkrétní práci a vymýšlí se mění podle obsazení ministerstva (já na bráchu, kamarád na mně). Porevoluční ministři však dokazují, že tituly jim jsou na dvě věci ..... !
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(modřín, 15.3.2011 15:50:18)
Odpovědět
Děde je to tak, že ministra, premiéra či prezidenta v této zemi může dělat třeba můj kocour, ale musí mít velmi erudovaný aparát poskládaný z kvalifikovaných odborníků. Pokud to jsou jenom protekční pancharti nebo parchanti co na mě něco vědí, tak to pak podle toho vypadá.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(Hrom, 15.3.2011 22:10:01)
Odpovědět
Protože nebyl internet, matěji.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(Karel79, 16.3.2011 7:04:25)
Odpovědět
Pan ferda se zase vyzvracel. Kdo dlouhodo¨bě sleduje jeho příspěvky, není nijak překvapen, protože toto je jeho obvyklý styl demagogického čuníka.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(Jana Ch., 15.3.2011 9:29:31)
Odpovědět
Taky plně souhlasím s článkem. V poslední době mi někteří novináři a jejich komentáře velice vadí. Když člověk sám slyší originální zpověĎ člověka, který je kritizován a pak si přečte to samé v novinách tak si myslí, že ten člověk co to píše snad u toho nebyl.
Zvýšení DPH je mrzuté, ale nevidím důvod proč by některé komodity měly mít vyjímku. Kolik se vyrojilo novin a týdeníků, kolik zbytečných knih se vydalo a leží na pultech. To samé s léky, které skoro nepomáhají na nic. Jen si myslím, že by stačilo , aby DPH platili i všichni stánkaři a znovu a znovu kontrolovat jejich nekalé praktiky.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(ferda, 15.3.2011 9:41:36)
Odpovědět
paní Janě .Ch, doporučuji přenechat starost o neprodané knihy na pultech, na Václavovu, neviditelnou ruku trhu :-))))),a jak ve svém příspěvku píšete:...."znovu kontrolovat a kontrolovat, jejich nekalé praktiky...." paní Jano, nedopisovala jste také v 50tých létech do Rudého Práva? či jiné, podobné tiskovině???:-)))
nějak z vás cítím bývalou, kovanou, komunistku-dnes ovšem schována pod stín rozevřených křídel ODS-zlodějské straky....:-)))
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(Jana, 15.3.2011 9:45:51)
Odpovědět
Jste vedle jak ta jedle.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(Stallker, 15.3.2011 9:53:13)
Odpovědět
On je vedle pořád :-)))..
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(ferda, 15.3.2011 10:08:56)
Odpovědět
pOKUD BYCH MĚL STÁT, VEDLE TAKOVÝCH INDIVIDUÍ,JAKO JE PŘÍKLADEM PAN sTALLKER A JIM PODOBNÝM, BUDU NESKUTEČNĚ RÁD, POKUD BUDU OPRAVDU HODNĚ, HODNĚ VEDLE !!! :-))))

ps. kde jsou vaše pravicové výblitky ,kde budete bránit ohrožení principů tak těžce získané demokracie totalitními praktikami komunistické mašinérie 50tých let???? nebo to přepadení České televize, vojenským komandem,pod taktovkou Sáši schvalujete????
Když jsem četl vaše příspěvky o zásahu na Czech Tecu,nestačil jsem se divit, nyní byl spáchán daleko, daleko závažnější čin a ticho, inu co chtít po modrorudobolševických kreatůrách, jako jste nejen zde, vy pravicoví podvodníci, šejdíři, darebácí, lumpové as zloději....
ps. k.u.r.v.i.l.i. jste socialismus, k.u.r.v.í.t.e. i kapitalismus....jste zmar a zmutovaná monstra :_))))
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(Stallker, 15.3.2011 11:23:40)
Odpovědět
Nikdy jsem o Czech Techu nepsal :-)))
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(Šoumen, 15.3.2011 10:46:25)
Odpovědět
Pane Stallkere, nejste vy taky trochu vedle? Pamatuji se jak jste po volbách tuto vládu vynášel do nebes, zastával se jí a viděl jste v ní vzor všech vlád. Zdá se mi že celkem dost dobře často měníte názory, třeba také na EU, do které jste mermo mocí chtěl a teď byste chtěl ven. Myslím, že pan ferda své názory nemění tak často, jako vy. A co já pamatuji, tak píše jenom pravdu, protože já si pamatuji přesně totéž.Já bych se být vámi styděl a chodil bych kanálama.
Nebo bych si alespoň změnil nick.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(Šoumen, 15.3.2011 10:46:25)
Odpovědět
Pane Stallkere, nejste vy taky trochu vedle? Pamatuji se jak jste po volbách tuto vládu vynášel do nebes, zastával se jí a viděl jste v ní vzor všech vlád. Zdá se mi že celkem dost dobře často měníte názory, třeba také na EU, do které jste mermo mocí chtěl a teď byste chtěl ven. Myslím, že pan ferda své názory nemění tak často, jako vy. A co já pamatuji, tak píše jenom pravdu, protože já si pamatuji přesně totéž.Já bych se být vámi styděl a chodil bych kanálama.
Nebo bych si alespoň změnil nick.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(Šoumen, 15.3.2011 10:48:19)
Odpovědět
Omlouvám se, skočilo mi to tam 2x.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(Stallker, 15.3.2011 12:36:58)
Odpovědět
Hezky jste to přibarvil Šoumene. Dovolím si oponovat. Nikdy jsem tuto vládu nevynášel do nebes. Několikrát jsem napsal, že současná vláda, je to nejlepší, co nás v posledních volbách mohlo potkat, to je trochu rozdíl a na tom trvám. Taky jsem psal, že toho „pozitivního“ udělali za pár měsíců daleko víc, než všechny předchozí vlády dohromady. To si myslím stále. Taky je podle mého názoru pravda, že aféry, o kterých se denně dočítáme, nejsou výsadou současné vlády. Předchozí politické garnitury dělaly průsery často mnohem větší, jen se o tom tolik nepsalo. Nebo už jste zapomněl? A protože se zatím stále ještě snažím myslet pozitivně, beru to také jako malé plus současné situace. To, že se o tom konečně mluví a píše. Že si žádný politik nemůže být jistý dnem ani hodinou. Někteří jsou sice trapně splachovací, ale bylo by asi naivní myslet si, že se všechny politické prasárny vyšetří, vyřeší, nedejbože potrestají. Jsem realista. Byl bych spokojen, kdyby do budoucna žádné další nebyly. Ale dokud budou lidi volit stále stejné ksichty, nic se nezmění. To jsem taky psal a na tom také trvám. Viz volby v Praze. Netvrdím, že TOPka by byla lepší. Ale jsem si stoprocentně jistý, ž by nemohla být horší. Dnes sedí v Praze u koryt a na penězovodech zase ti samí, kteří ji tunelují už dvacet let. Ve vládě už alespoň sedí pár lidí, kteří nemají profláklou minulost a těm docela držím palce. A myslete si o tom, co chcete.
Jo a co se týče mého názoru na vstup do EU, ano, změnil jsem názor. Nepatřím k lidem, kteří když udělají chybu, zarytě si ji odmítají přiznat.
Ale jinak hezké odpoledne….
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(Davidan, 15.3.2011 22:16:14)
Odpovědět
Člověče Stallkere, nechte se vyšetřit. Vy nejste normální, protože chválit tuhle vládu, může jen dementní člověk.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(Davidan, 15.3.2011 22:13:08)
Odpovědět
Paní Jano, poku je tu někdo vedle, tak jste to vy. Dokonce tak vedle, že jste mimo mísu.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(gwf, 15.3.2011 9:48:10)
Odpovědět
Na případu "ferdy" je alespoň vidět, jak jeden zamindrákovanej hňup dokáže zaplevelit jakoukoliv diskusi...
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(ferda, 15.3.2011 9:58:22)
Odpovědět
UMÍTE JEN URÁŽET A KECAT O PLEVELENÍ.....VY SI VŮBEC NEUVĚDOMUJETE, ŽE TÍM NEJHORŠÍM PLEVELEM JSTE VY SAMOTNÍ, KDOŽ NEVIDÍ TU HROZNOU DEVALVACI SPOLEČENSKÝCH HODNOT, TU MEGAZLODĚJNU, JSTE ZMAR, MORÁLNÍ BÍDA, ZAPRODANCI,A ZAPÁCHAJÍCÍ MODROHNŮJ....:-)))
NEHODÍTE SE ANI NA VÝROBU MÝDLA......
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(gwf, 15.3.2011 10:06:46)
Odpovědět
.... a ještě bych chtěl poprosit ferdův ošetřující personál - nenechávejte povalovat tu klávesnici v jeho dosahu ! (Ale to už jsme se dostali tak nějak mimo tenhle článek a tímto se panu Semínovi omlouvám).
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(ferda, 15.3.2011 10:18:12)
Odpovědět
pro "gwf" již dle tvého nicku, lze usuzovat,že jsi tupý modrohnojík :-))

co se ale ví na 100%, že jsi potrat slepého koně..... .-))))
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(děd, 15.3.2011 10:47:46)
Odpovědět
FERDO. Proboha, většinou sdílím Vaše názory, ale opravdu nejde diskutovat slušně, bez urážek ? Vždyť některé Vaše názory tím úplně znehodnocujete. Věřím, že potom by ani reakce na Vás nebyla hulvátská. Prosím zmírněte, ať je možné Vaše názory brát vážně a ne jako výbuch vzteku. Tady stejně nikdo nezmění svůj názor, ale při slušnosti lze o věcech přemýšlet.Díky.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(FISKUS, 15.3.2011 11:05:57)
Odpovědět
DĚDE,Ferdu asi komunisti vyloučili ze strany a on se zlobí.Teď hledá ve které straně ti jeho komunisti zakotvili,aby je požádal o obnovení členství.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(Šoumen, 15.3.2011 11:15:22)
Odpovědět
Nevím, ale asi ferda do ODS nevstoupí.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(FISKUS, 15.3.2011 11:13:38)
Odpovědět
RE GWF:Je to vaše rozhodnutí komu věříte.Slánský věřil Gotwaldovi a ten ho nechal popravit.Já bych s tou bezmeznou důvěrou byl opatrný.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(gwf, 15.3.2011 10:57:28)
Odpovědět
...no nevím, jestli mám ještě reagovat. Ale skutečně - vždycky jsem byl a budu pravicový volič (tím spíš, když tady čtu názory jekéhosi ferdy a šoumena). Mým prezidentem je Václav Klaus a zrovna tak věřím Petru Nečasovi. To myslím zcela vážně. Stačí ? ... a nezapomeňte si změřit tep...
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(Šoumen, 15.3.2011 11:12:02)
Odpovědět
Tak to se fakt máš čím chlubit. Máš už nakradeno, takže ti ty škrty nevadí? Většině lidí vadí.
Nebo jseš mlaďoch co nemá ani trochu přehledu a nic nepamatuje? To asi spíš. Nebo jsi státní zaměstnanec a máš nadprůměrný plat na rozdíl od lidí, kteří mají 10 000,- čistého a nevědí, jestli budou mít na nájem a jídlo, nebo důchodci, kterým nikdo nic kompenzovat nebude, i přes proklamace vlády? Zvalorizují jim důchody o 400,- a to bude asi všechno. A co ti lékaři, také pravicoví voliči z většiny, ale vládu klidně vydírali a ještě si vzali pacienty jako rukojmí. Takže až tě potká nějaký úraz, nebo nemoc, tak se o sebe postaráš sám, jak je to vaší mantrou? Tak to spíš asi chcípneš před Hlavním nádražím v Praze, nebo pod mostem.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(gwf, 15.3.2011 11:29:47)
Odpovědět
Už jsem opravdu nechtěl, ale nedá mě to. Můžete si o tom myslet co chcete... Bude mě šedesát, jsem onkologický pacient, invalidní důchod těsně pod průměrem. Nikdy jsem nad tím nebrečel, ani nebudu. Takhle to prostě je a jde to. Jo a ještě jen pro vás - kdysi jsem byl v ROH a to je tak veškerá moje politická činnost. Nikdy jsem nevěřil rudý chátře, v tom mě doma dobře vychovali. Žiju si v paneláku, auto nemám (k čemu ?) a je mě dobře. Mám tudíž také čas číst tyhle věci. Někde je to dobře napsaný, jindy hůř, reaguji jen na vyjímečného blba. Stačí ? A ještě něco skutečně naposled pro ferdu "nejhorší smrt ze všech, je smrt z vyděšení...".
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(ferda, 15.3.2011 11:40:50)
Odpovědět
pro "gwf" pokud je nejhorší smrt z vyděšení, mám pro vás, nemilý gwf-ostatně dosti trapný nick, jednu dobrou radu, : nedívejte se do zrcadla :-))


ps. opravdu, jen mentálně stejný darebák a pravděpodobně i zloděj, se může ztotožňovat s naši vládou a pravicí vůbec.....,
inu co, je to volba každého z nás, jen se opravdu divím, že se najde někdo, kdo se tohoto našeo modrohnojáckého vládního ,zlodějského panoptika může zastávat.....jste fanatici, jedině to snad může býti vaše omluva, jinak nic.....
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(Jana Ch., 16.3.2011 9:13:36)
Odpovědět
Vážený pane, jsem taky už starší a plně s Vámi souhlasím. Věřím jak Klausovi tak i Nečasovi. Jelikož ještě pracuji nemám moc času psát, ale když čtu ty nedemokratické výlevy oponentů tak je mi z toho smutno. S takovými lidmi nelze polemizovat. Uznávám názor jiných lidí a nenadávám jim proto, neboť jejich život je asi vedl jinou cestou než mě.Sama jsem i kritická k pravici, ale přesto je volím, neboť ty jediní nechtějí zadlužení.Mám děti i vnoučata a tak chci aby nemusely platit za dluhy svých rodičů a prarodičů.
Tím, že budu někoho překřičovat a nadávat s ničím nepohnu.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(děd, 15.3.2011 11:13:35)
Odpovědět
Někdo má rád holky a někdo vdolky. (Ale ani jedny by neměly být zkažené).
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(Šoumen, 15.3.2011 11:17:43)
Odpovědět
Souhlas. Jak říkal klasik: "Je něco shnilého ve státě dánském. Tedy českém."
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(ferda, 15.3.2011 11:31:10)
Odpovědět
no ještě jste měl přitvrdit, at jde vidět, co jste zač :-)) stůjte také při Drobilovi, Bartákovi, Vondrovi,....,Podporujte také celým svým srdcem brtra v "triku" Kalouska :-))


....Vondra se hájí jako malý kluk.On nikdy nic, neviděl, neslyšel, nepodepisoval! tak proč sakra bere 100% svůj plat, když za nic nenese ten výtečník zodpovědnost!!?? U svých bývalých podřízených přišel o loajalitu, když to chtěl shodit na ně. Přisadil si i zhrzený Topolánek. Vondra je za blbce. Buď je lump, nebo absolutní nekompetentní diletant, který byl tak hloupý a nezodpovědný, že tyto obrovské peníze byly pod jeho rozlišovací úrovní. Co tedy koordinoval? Ejhle, jak snadno může zmizet třičtvrtě miliardy. To si pamatujme, až někdo zase bude žvanit o škrtání a zvyšování daní...

ps. špinaví nemohou chtít upřímně, čistit špínu, kterou sami implementovali do naši společnosti...tak si vy, nějaký ušmudlaný "gwf"
stůjte u svých šppinavých, sám více zašpiněn...

věřím však dříve tomu, že pokud by přijela opět okupační vojska,a too kohokoli, tak vy a vaše radina bude první stát ve vítacím průvodě, a je jedno, zda v ruce budete mít rudý karafiát, nebo vlajku s hákovým křížem....
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen ukázal, jaký je debil....
(ferda, 15.3.2011 21:23:05)
Odpovědět
"gwf" věří Nečasovi, jako on věřil Drobilovi...:-))) tak to je povedená partička těch pravicových zlodějských darmojedů a darmošlapů...:-))) jen co je pravda !!!!

vypráskat vás bičem je málo :-))můůůha,ha,ha:-)
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(Jana Ch., 15.3.2011 11:32:42)
Odpovědět
Myslím, že na Ferdu je třeba ignorace. Jinak nemá cenu se bavit dále o problému medií.Jestliže noviny stojí dne cca 12 Kč, tak by měly pak stát 14 Kč. Tak nevidím problém tak velký. Vždyť co dnes člověk koupí za ten rozdíl?
Škoda času o tom mluvit.
Ale na druhé straně se divím,vždyť jde o první vládu, která chce dluhy zmenšovat.Kritizovat umí každý, ale tím nedojde k vyrovnání dluhu.
Bavit se o tom, jak vznikl s lidmi kteří nerozumí ekonomice je zbytečné.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(ferda, 15.3.2011 11:50:23)
Odpovědět
MOŽNÁ ŽE BY BYLO VELMI ŠŤAVNATÉ, KDYBY JSTE VY, jANO , NÁM ILUSTROVALA, JAK OD ROKU 90, DO PRVNÍ VLÁDY SOCIÁLNÍCH DEMOKRATŮ, TYTO VLÁDY V ČELE S KLAUSEM HOSPODAŘILI !!!!:-))) A JAKÝ FLASTR NÁM ZANECHALI A CO VŠECHNO ROZKRADLI... DĚKUJI ZA SOFISTIKOVANÝ KOMENTÁŘ :-))

PS. DŘÍVE VŠAK OD VÁS ČEKÁM OPĚT JEN SAMÉ URÁŽKY, SLINTY,BEZ VĚCNÉ DISKUZE :-)))

JEN UPŘESNUJI, ŽE ROZPOČET BYL DO POLOVINY ROKU 93 PŘEBYTKOVÝ DÍKY TOMU, ŽE SE ČERPALO Z TOHO, CO ZDE KOMUNISTI ZANECHALI.
jANO, ŘEKNĚTE MI, PROSÍM JEŠTĚ, KDE ŽE SE PODĚLO TO NAŠE ZLATO A JAK SE ZAPOJILY VÝNOSY Z JEHO ZAŠANTROČENÍ DO SRN. TEHDY JEŠTĚ SRN :-)))
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(di Scaldorini, 15.3.2011 11:57:25)
Odpovědět
FERDO PUKNI.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(ferda, 15.3.2011 13:11:57)
Odpovědět
jak tak pozoruji, vy ,PRAVIČÁCI, by jste svým počtem "Blbů" vystavěli i velkoměsto :-)))) a nad ním bude hrdě vlajka s modrou strakou vlát a na ní heslo : krást! krást! krást! :-))))
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(děd, 15.3.2011 12:35:32)
Odpovědět
Perdo, FAJN. A jde to i slušně.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(ferda, 15.3.2011 13:19:35)
Odpovědět
Děde,je to ale dřina!!!:-)))

.... na hrubý pytel ,hrubá záplata:-)) páč, ti, kteří nás zavedli do tohoto marasmu,povětšinou pravicově orientovaní hlupci,nezasluhují ohledu:-)))
BĚŽTE ,PANE NEČASI A VLÁDO TŘEBA DO RUSKA, TO JE SRAZÍ NA KOLENA VÍCE, NEŽ REGAN A JEHO HVĚZDNÉ VÁLKY!!!!:-)
(ferda, 15.3.2011 13:27:23)
Odpovědět
NO, A JE TO TADY, JANA CH. MLČÍ....:-)))
CO BY TAKÉ MOHLA NA TO PRAVIČÁCKÉ,ZLODĚJSKÉ INFERNO POVĚDĚT,ŽE? :-))))

TAK TEDY OTÁZKA I PRO JINÉ, PRAVICOVÉ, INTELIGENTNÍ MÁTOHY: MŮŽE MI, PROSÍM, ODPOVĚDĚT NĚKDO,KDE SE PODĚL NÁŠ "ZLATÝ POKLAD?" PŘIPOMÍNÁM, KOMANČI NÁM ZANECHALI 116 TUN, NYNÍ JE NĚCO KOLEM 5TI TUN, KDE JE? JAKÉ BYLY VÝNOSY, NA CO BYLY POUŽITY A PŘIPOČÍTÁVÁ TO NĚKDO K CELKOVÉMU FLASTU KTERÝ VYROBILI PRASVICOVÉ NETÁHLA? :-))

DĚKUJI ZA ODPOVĚĎ, DŘÍVE SI VŠAK MYSLÍM, ŽE SE DOČKÁM JEN NADÁVEK, A OSTOUZENÍ, NEBO TŘEBA I TTO, ŽE BY MĚ MĚL PROVOZOVATEL PORTÁLU VYPNOUT:-)))
ÓÓÓ,JAK PRAVICOVĚ DEMOKRATICKÉ MYŠLENÍ, ....JSTE UBOZÍ A TAK TO ZŮSTANE,VYRUDO-MODRO-BOLŠEVICKÁ CHÁTRO :-)))
Re: BĚŽTE ,PANE NEČASI A VLÁDO TŘEBA DO RUSKA, TO JE SRAZÍ NA KOLENA VÍCE, NEŽ REGAN A JEHO HVĚZDNÉ VÁLKY!!!!:-)
(Bobina, 15.3.2011 14:19:49)
Odpovědět
Ferdo, souhlasím s Vámi. Věřte, že pravičákům se tohle sakra těžko poslouchá, protože někde v hloubi duše vědí, že máte pravdu, ale přiznat to? Nikdy.Zdravím.
Re: BĚŽTE ,PANE NEČASI A VLÁDO TŘEBA DO RUSKA, TO JE SRAZÍ NA KOLENA VÍCE, NEŽ REGAN A JEHO HVĚZDNÉ VÁLKY!!!!:-)
(ferda, 15.3.2011 15:11:31)
Odpovědět
Bobino, děkuji za Váš příspěvek :-)) já to vidím stejně, vím také, že nikdo z těch pravicových zmetků, zlodějů a netáhel to nepřizná :-)
ale cítím občanskou povinnost ,to těm pravicovým zmetkům neustále připomínat :-))))
Re: BĚŽTE ,PANE NEČASI A VLÁDO TŘEBA DO RUSKA, TO JE SRAZÍ NA KOLENA VÍCE, NEŽ REGAN A JEHO HVĚZDNÉ VÁLKY!!!!:-)
(Jana Ch., 16.3.2011 9:17:08)
Odpovědět
Jsem zaměstnanéá, ale protože nejste demokrat nemám Vám co říci.
Re: BĚŽTE ,PANE NEČASI A VLÁDO TŘEBA DO RUSKA, TO JE SRAZÍ NA KOLENA VÍCE, NEŽ REGAN A JEHO HVĚZDNÉ VÁLKY!!!!:-)
(ferda, 16.3.2011 12:21:12)
Odpovědět
PRO "JANU.CH" ......JSTE PRÁZDNÁ JAKO VYPITÁ LÁHEV !!!! BEZ ARGUMENTŮ,BEZ INTELIGENCE, JEN ZATRPKLA, TLUSTÁ A POTEM VYČPĚLÁ HLUPAČKA.....

CHTÍT PO VÁS VĚCNOU DISPUTACI, JE POŠETILÉ STEJNĚ TAK, JAKO OTEVŘÍT LEDNIČKU A HLEDAT UVNITŘ SLUNCE !!!:-))

JSTE ZBABĚLÝ, PRAVICOVÝ RATLÍK-PODVRAŤÁK, KTERÝ UMÍ JEN ZÁKEŘNĚ KOUSNOUT A POTRHAT NOHAVICE...:-))
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(modřín, 15.3.2011 16:08:24)
Odpovědět
Drahý Ferdo, kdybys energii, kterou vkládáš do bezduchého (byť v mnohém pravivého) blábolení zde věnoval například kradení, tak už máš víc jak Kožený s Krejčířem dohromady. Doporučuji přesměrovat tvé aktivity, budeš spokojený a vyrovnaný.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(ferda, 15.3.2011 17:00:04)
Odpovědět
soudíš, drahý Modříne dle sebe????:-)))
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(modřín, 15.3.2011 19:54:03)
Odpovědět
Nechápu proč dobrou radu vnímáš jako útok na tebe. Já krádst nemusel. V roce 1991 jsem se nechal zaměstnat nadnárodní firmou a do odchodu do penze jsem vydělal tolik, že mám do konce svých dní vystaráno.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(jira22, 15.3.2011 13:44:27)
Odpovědět
Kalousek tím pouze sestoupil na morální úroveň plátků, jimž pohoršená žurnalistická klaka velí.

Zásadní omyl. Opilý Kalousek se svou zlodějskou reputací nemohl nikam sestoupit.Jen dokumentuje lstivou hloupost. Pro někoho modla, pro většinu lidí vidlák přehazující DPH a člověk domluvený s další partou na vejvaru z důchodové reformy.
BĚŽTE ,PANE NEČASI A VLÁDO TŘEBA DO RUSKA, TO JE SRAZÍ NA KOLENA VÍCE, NEŽ REGAN A JEHO HVĚZDNÉ VÁLKY!!!!:-)
(ferda, 15.3.2011 15:42:05)
Odpovědět
JAK TAK POZORUJI,A MÁM Z TOHO RADOST, TAK MODRORYPÁČI PŘESTALI KVIČET, DOUFÁM, ŽE JIM KONEČNĚ DOŠLO, ŽE STOJÍ NA STRANĚ MARASMU A OBHAJUJÍ DOCELA VELKÉ SVINSTVO A TED SE TIŠE STYDÍ, TO V LEPŠÍM PŘÍPADĚ :-)))
Re: BĚŽTE ,PANE NEČASI A VLÁDO TŘEBA DO RUSKA, TO JE SRAZÍ NA KOLENA VÍCE, NEŽ REGAN A JEHO HVĚZDNÉ VÁLKY!!!!:-)
(modřín, 15.3.2011 16:15:04)
Odpovědět
Gratuluji k pocitu vítězství ! Ale pozor už nesmíš nikdy vystřízlivět, kočka by byla k nepřežití a nepomůže ti ani Anacit!
Re: BĚŽTE ,PANE NEČASI A VLÁDO TŘEBA DO RUSKA, TO JE SRAZÍ NA KOLENA VÍCE, NEŽ REGAN A JEHO HVĚZDNÉ VÁLKY!!!!:-)
(ferda, 15.3.2011 16:30:11)
Odpovědět
ÁÁá pan Modřín se vyzná, no to se hned pozná odborník !:-))
svůj nick jsi získal asi tím, že kde jsi přišel a otevřel svůj pravicový rypáček, tak jsi přes něj dostal pořádnou nakládačku :-)))a byl jsi samá modřina :-)))

Vím, že neskutečně trpíte, když se díváte na to,jak vaši zlodějští bratři v triku tuto zemi přivádí na kolena :-)))
tak již nereaguj, at tě z toho netrefíííí:-)))
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(ferda, 15.3.2011 16:27:22)
Odpovědět
Příznávám před všemi,že jsem,blbec avůl.
články píšu proto abych vás nasral.
Pokud se mi to daří tak jsem spokojen.
Provokatér? Vůbec né.Jen blbci čtou co píšu.
Skuste někdo vytočit mně.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(ferda, 15.3.2011 16:56:21)
Odpovědět
směji se tomu falzu,co některý z pravicových nemehlel vymyslel a vydává jej za můj příspěvek:-))) Vám modrohnojům není cizí žádná podlost :-))) jak říkám, jste špíny, ulhaní zlodějíčci a kreténi....:-)))

takže ted čekám na hloupé reaskce, že jsem rozdvojená osobnost a jiné podobné výblitky....

ps. ale vy, modrohnoji,kteří již neví kudy kam a vydáváte se za někoho jiného, mi osobně děláte velkou radost, asi brzy svou zlobou a podlým jednáním explodujete !!!:-) a k tomu, vám dopomáhej Bůh :-))))
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(ferda, 15.3.2011 16:39:49)
Odpovědět
Tak co chlapci a děvčatá?
Je zajímavé,že duchovní rozměr diskutujících je pod prahem chápaní co se tady píše a čem se diskutuje.
Vás dovedu vytočit kdy si spomenu.
Tak si trhněte nohou a běžte do peřin.
Váš oblíbený ferda.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(SamOpal, 15.3.2011 17:05:47)
Odpovědět
Mno ,jestli ale ta diskuze není hlavně pod tvým prahem.
Totiž,jak si může kdokoli ověřit,ty jsi sem nedošel diskutovat.
Ty jsi sem došel se hádat.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(ferda, 15.3.2011 17:16:21)
Odpovědět
nemáš pravdu, "bambitko" :-)))
když jsem chtěl vědět, kam se podělo 116 tun zlata, nic, když jsem chtěl vědět, kam se podělo, nic, když jsem chtěl vědět, sekeru ,co udělali pravičáci do doby, než se dostala soc.dem k moci, také nic, ....tak nevím, proč pravicové netáhla nediskutují a jen dehonestují ty, kteří mají jiný názor..... to snad není terorismus, nemyslíte???? :-))))

ps. aha, vy nevíte co je myslet, pardon,vy elito-jelito :-)))
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(Davidan, 15.3.2011 22:22:07)
Odpovědět
Máš pravdu ferdo, oni totiž modré zrůdičky vidí, že jim teče do bot a tak začínají roztáčet, stejně jako před volbami, ty svoje zasviněné hovnomety.
Na konkrétní dotaz ti nikdo z nich neodpoví, protože to přesahuje jejich duševní obzor a nemají žádné argumenty.
Jinak zdravím.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(ferda, 15.3.2011 22:30:47)
Odpovědět
ahoj,Davidane:-))) dlouho jsem tě zde neviděl,jsem rád, že tě po dlouhém časíku opět zde nacházím!
je to tak ,jak říkáš..... je to ale docela sranda, číst si některé příspěvky těch modrohnojů, jak psali před volbama a jak píší nyní :-))))
a že jim teda tečou nervy dokazuje fakt, že pod mým nickem píší ty pravicové mentální mátohy své příspěvky,je to komické a mám z toho prima pocit, že už ti hnoji neví ,jak škodit,a dokazují to i zde .-))))))
měj se fajn, Davidane :-)
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(felix.julec, 16.3.2011 8:56:05)
Odpovědět
samOpale s tím Ferdou je aspoň legrace.Pěstujme si ho.V každé ZOO chovají opice hlavně proto,že přitahují návštěvníky ať velké nebo malé,protože se jim líbí taškařice,které provádějí.No a my tady od toho máme Ferdu.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(ferda, 16.3.2011 12:12:10)
Odpovědět
NO, V KAŽDÉ ZOO NEMAJÍ JEN OPICE, ALE I PRASATA ,JAKO JSI TY-felix.julec, :-)))

LOVU ZDAR !:-)
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(felix.julec, 16.3.2011 14:47:24)
Odpovědět
FERDO,nemyslel jsem si při tvé inteligenci,že mně tak vysoko hodnotíš.Totiž prasátka podle některých výzkumů jsou velmi inteligentní.Takové hodnocení bych od tebe nečekal.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(ferda, 16.3.2011 17:01:24)
Odpovědět
pro- felix.julec :tak si to užívej :-)))

chro, chro,chro :-))

ps. ale také se říká, že jsi špinavý jako prase, že smrdíš, jako prase, že se chováš, jako prase,
....hmmm, tolik jen k tvému zevrubnému, osobnímu profilu :-)))
tak prima den, čuníku:-)))
kdopak to tu kvičí ? aha, to modré prasátka cvičí :-))))
(ferda, 15.3.2011 17:10:09)
Odpovědět
když už ty, duševní mátoho ,se vydáváš za mně, tak alespon neděle takové hrubky jako-"sopmenu" :-))) to může napsát jen pravičácky idiot, a to jste vlastně ve valné většině všichni modrohnoji :-)))
Re: kdopak to tu kvičí ? aha, to modré prasátka cvičí :-))))
(ferda, 15.3.2011 20:44:46)
Odpovědět
Tak konečně uznejte,že jsem blb.
Ale pr. el si s vás budu dělat i nadále.Váš ferda né mravenec.
Re: kdopak to tu kvičí ? aha, to modré prasátka cvičí :-))))
(Davidan, 15.3.2011 22:22:51)
Odpovědět
Jsi.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(antonín, 16.3.2011 1:40:30)
Odpovědět
pro gwf - děkuji za Váš příspěvek, mám stejný názor a jsem na tom podobně. Nejen množství peněz je zdrojem štěstí, ale v životě jsou i jiné hodnoty. Když si vzpomenu, že komunisti často lidem, kterým ukradli majetek, ještě zařídili, že je nesmí nikde zaměstnat a potom jim vyměřili důchod 120 korun. Jak je potom dnes absurdní, že levičáci mají plná ústa sociálních jistot a práv každého na všechno. Když jsme v roce 1972 měli třetí dítě, tak žena nedostala ani žádnou mateřskou, ani žádný příspěvek, protože první dítě bylo vážně nemocné a musela být s ním do jeho 6let doma, protože by nám podle lékařů umřelo. Je jasné, že s ním zůstala doma a dodnes toho nelitujeme, ale já jsem tehdy vydělával 1700 Kčs pro 5 lidí, tak jsme si sakra museli utáhnout opasek a nekňučeli jsme, protože by nám to bylo pendrek platné. To jenom nesoudný Ferda si myslí, že byl ráj na zemi /on, nebo jeho rodina ho možná měla/, ale většina lidí ne. Když jsme se brali a chtěli si koupit snubní prsteny, tak jsme museli donést do prodejny klenotů potvrzení z matriky, že se opravdu bude konat naše svatba, jinak by nám je neprodali a mohli jsme si vybrat ze dvou vzorů, více jich v obchodě totiž neměli. Na byt jsme čekali tři roky, každé naše dítě také nejméně tolik, do té doby se bydlelo u rodičů. Takže ráj to opravdu nebyl, ale žít se muselo a kdo tvrdí opak, tak má velmi krátkou paměť. Ale nestěžujeme si, protože rozhodně dnes se máme lépe než dříve.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(Stallker, 16.3.2011 8:38:07)
Odpovědět
Kdyby to šlo, potřásl bych Vám rukou...
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(FISKUS, 16.3.2011 8:47:02)
Odpovědět
Antoníne on totiž Ferda byl do r.1989 funkcionář vedoucí partaje a tyto problémy neměl,proto ty reakce.Teď se i jemu zvedl žlab a skuhrá.Ale to se upraví.On se umlátí sám.Ale ty jeho výplody jsou aspoň pro zpestření někdy nudné stránky.Jen aby si nezapomněl vzít prášky na tlak.Mohli bychom mít brzo po zábavě.
Re: Proč takový povyk? Kalousek jen sestoupil na úroveň médií
(otto, 16.3.2011 11:39:11)
Odpovědět
Tak nevím,-použil jsem úvodní nadpis nad glosovými příspěvky režiséra Menzla v nejmenovaném měsíčníku k nejrůznějším událostem u nás.Připojuji se do diskuse o vtípku/testu pana Kalouska na adresu pánů
od tisku.Tito byli znejistěni po prohlášení,že eksistuje nahrávka o jejich komplotech.Znejistěni proto,protože jsou to jejich praktiky a jak již bylo zde na fóru uvedeno,dovedou ve svůj prospěch
získané informace náležitě upravit,většinou negativně a na úrovni šíření poplašných zpráv.Od učité události nemám o erudovanosti velké většiny našich novinářů valné mínění.Všichni si určitě vzpomenete na srazy skinheds v různých hostincích v naší zemi.Mou zkušeností z této doby
je poznání,že veškerá media opisovala dění jeden od druhého,aniž by alespoň v mém případě byla na místě dění.Jedno takové setkání se odehrálo v mém hostinci a jediní zástupci médií byli lidé od jedné tel.stanice.To,že v sále byla hudební produkce různých skupin,jejichž texty nejsou pro většinu lidí akceptovatelné,je věcí jinou.Mimo budovu hostince se však tato slova nedostala,opak byl později ve VŠECH novinách k dočtení.Ani já jsem nebyl schopen těmto textům porozumět a to jsem byl jako obsl.personál přímo u toho.Předesílám,že nejsem sympatizant a do mého hostince se vloudili podvodem,když si pronajali sál prostřednictvím dvou žen,údajně na rodinnou oslavu.O tom,že se bude jednat o skineads mě informovali zástupci policie zhruba 2 hodiny před počátkem akce i když je očividně dlouho předtím monitorovali.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama