reklama
reklama

Jak Hušák v České televizi s Veselovským vyběhl

Autor: Petr Paulczynski  | Publikováno: 19.1.2011 | Rubrika: Ostatní
Ilustrace

Pan Hušák není mým šálkem kávy. Podotýkám, že to není pro to, jakým autem jezdí, jaký dům si postaví, jaký má roční příjem, ani to, že se jedná o bývalého agenta STB. Možná to bude jeho arogantní přístup k okolí a pocit nesesaditelného božstva  který kolem sebe šíří.

Pocit bohorovnosti který mu dopřáli jeho "šéfové" - akcionáři Sazky z něj přímo tryská. A to i v situaci, která "zvonku vyzerá", že slepice snášející akcionářům zlatá vejce pomalu chcípá.

Nehodlám se zabývat skutečností, že okolo chcípající slepice Sazky už krouží supové. Co mne zaujalo, jsou vystoupení "mluvících hlav" v ČT. Mluvící hlavy si zvou aktéry frašky, jíž rozumí asi jenom pár zasvěcených. A kladou jim otázky. A pánové blazeovaně odpovídají a divák přiznejme si to, ví na konci stejný kulový jako na začátku rozhovoru. Vrcholem pak byl včerejší debakl pana Veselovského při rozhovoru s mistrem fabulací Hušákem. Bože, jak ten si nepřipraveného nešťastníka co načerpal informace akorát tak od pana Vítka vychutnal, to se jen tak nevidí. Kdo neviděl, může zde:http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/211411000370117-udalosti-komentare/

Nešťastný Veselovský chtěl Hušáka zahnat do kouta stylem "Drtinová". To by však musel vědět víc. Výsledkem byly naprosté výpadky Veselovského z role. A Hušák ukázal, v čem je jeho síla. Doufejme, že soudce, který bude rozhodovat spor, bude chytřejší než pan Veselovský.

Možná se opakuji, ale opravdu ty mluvící hlavy v ČT, která formuje veřejné mínění jsou ukázkou toho nejlepšího co nabízí novinářská obec?

Díky pane Hušáku. I když jste přivedl asi Sazku na buben, ukázal jste nám alespoň bídu naší televizní publicistiky.

Psáno pro blog.iDnes.cz

reklama
9317 čtenářů | 32 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Jak Hušák s Veselovským vyběhl
(Brabec, 18.1.2011 11:32:37)
Odpovědět
Reporter byl opravdu trochu nechápavý, ale o to nejde: Hušák je odporný - to se jen tak nevidí.
Re: Jak Hušák s Veselovským vyběhl
(nemilovník havla, 18.1.2011 21:19:13)
Odpovědět
já si myslim, že Hušák je psychopat.Před asi 17ti lety jsem s nim podepisoval nějakou smlouvu a z toho člověka doslova sálá negativní energie.Pochopitelně,že převod pohledávek a platnost transakce byla právně ošetřena.Je jedno přece jestli je Vítek v orgánech nebo ne.Statutár dá plnou moc advokátovi a ten to ošéfuje.Veselovský se měl pořádně připravit, tím spíše když je arogance Hušáka známá na sto kilometrů daleko.
Re: Jak Hušák s Veselovským vyběhl
(nemilovník havla, 18.1.2011 21:27:28)
Odpovědět
ale největší kreten na čt 24 je ten Lutonský s hypomimickým obličejem.Všimněte si, že havlisty nebo socany nechá rozpovídat,ostatní kouskuje, rozkládá, diskuzi doslova rozvrací, že se zvrhne v obranu výrazu.To je skutečně neuvěřitelnej kreten.V podstatě pokud nechce, tak diskuze není možná.
Ale z jiného soudku díval jsem se na video s kandidátkou na presidenta paní Mari Le Pen, to je frnacouzská železná lady.Novináře utře, brilantně argumentuje, mluví srozumitelně a jasně.Její progrm - Evropa vlastí, vystoupení z eurozony.Neboli prezidentské volby budou referendem o euro.Ale to naše papírové hlavy v mediích ještšě nepobrali.Teď nevědí naš borci v medíích co mají dělat.Ve vedení " rasistické a xenofobní" Fronte Nationale stojí advokátka a plno vzdělaných a kultivovaných kravatáků.Její zvolení bude konec stávající EU a je zajímavé jaké je kolem její osoby " dynamické ticho".
Re: Jak Hušák s Veselovským vyběhl
(vizír, 18.1.2011 23:10:39)
Odpovědět
...bohužel židi raději svrhnou Francii do propasti ekonomického kolapsu, imigrantského teroru a anarchie než aby se jen tak dívali jak se Francie jako první osvobozuje z jejich židovského eurožaláře národů
Re: Jak Hušák s Veselovským vyběhl
(alfa27, 19.1.2011 7:36:13)
Odpovědět
Mevím co udělají Židi s Francií, ale tobě by mohli za svý prachy koupit aspoň nějaký menší mozek, aby jsi vyplodil i tochu inteligentnější výšplechy.Problémem Francie je úplně jiná náboženská komunita a jak známo,Židi teď na Francii nemají čas,posílají cvičené žraloky do Rudého Moře.
Re: Jak Hušák s Veselovským vyběhl
(nemilovník havla, 19.1.2011 8:39:48)
Odpovědět
alfo.mozek potřebuješ Ty! A kdo podle Tebe ty muslimáky do evropy navzdory voličům natahal? A jsme u jádra věci.
Re: Jak Hušák s Veselovským vyběhl
(snufina, 18.1.2011 12:31:46)
Odpovědět
Konečně "někdo" (pan Hušák) ukázal, kdo nám "kecá" jak se jim zlíbí. Veselovský, trapnost sama. Více takových p. Hušáků!!!!
Re: Jak Hušák s Veselovským vyběhl
(Katsanson, 18.1.2011 14:23:59)
Odpovědět
snufina je též bývalý agent STB???
Re: Jak Hušák s Veselovským vyběhl
(snufina, 18.1.2011 14:53:12)
Odpovědět
Vážený pane, nekomentovala jsem co se děje v Sazce, natož techtel-mechtle tam. Komentovala jsem to, jak Veselovský BLEKOTAL. Převážně co umí p.Veselovský, když je v úzkých, skákat do řeči. Tentokrát mu to nevyšlo, byla to podívaná na trapnost, jménem Veselovský. Jinak ostatní mě nezajímá. Jako dcera živnostníka jsem nebyla ani v SSM. Tak prosím, neurážejte hned s STB. Děkuji.
Re: Jak Hušák s Veselovským vyběhl
(jorkšír, 18.1.2011 15:54:32)
Odpovědět
Snufino,kašli na to,no,nebyla v SSM...Já ačkoliv vzorného dělnického původu,nestal jsem se Jiskřičkou,protože jsme se ve škole pořád prali s děvčatama,to bylo na prvním stupni ZŠ,ve druhém stupni jsem se nestal Pionýrem protože jsem panu učiteli schoval brýle aby nemohl psát do třídní knihy presenci.
Na vojně u VÚ 8015 Stříbro jsem se stal členem SSM,ale jen proto,že naši politruci potřebovali získat Rudou zástavu,a ta se přidělovala jen politicky vyhovujícím útvarům.Takže nás tam hromadně naverbovali,a bylo. Svazákem jsem ovšem byl jen velice krátce,do prvního politického školení,tam jsem v odpověď na otázku jak bych si představoval vojenské řešení pro konečné vítězství socialistických armád sdělil soudruhovi zkoušejícímu politrukovi že nás soudruh Reagan zachrání před imperialistou Gottwaldem. Od té doby jsem pravidelně chodil po nocích škrábat do kuchyně brambory....:-))) Takže nesmuť za SSM...
Re: Jak Hušák s Veselovským vyběhl
(snufina, 18.1.2011 16:10:23)
Odpovědět
Děkuji, vůbec nesmutním. V roce 68 mi bratr emigroval a tak jsem nebyla jako dcera živnostníka vůbec překvapena z toho, že ani moje děti nemohly na školu. Ale dokáže mě naštvat, když mě někdo osočuje hned s STB. To bych ho zabila. Komentovala jsem jen to, jak byl moderátor trapný. Neuspěl ani v jeho tak typyckém skákání do řeči. Nemohu si pomoci, byl to "kabaret" jak byl moderátor bezmocný.
Re: Jak Hušák s Veselovským vyběhl
(Katsanson, 18.1.2011 22:36:05)
Odpovědět
Madam já jsem Vás neosočoval s STB, položil jsem pouze slušný dotaz, to snad není zakázané. Ode mne to byla pouze reakce na Váš výrok "Ještě více Hušáků." Jinak mě s dovolením napadlo staré moudro: "potrefená husa nejvíce kejhá." Nevztahujte si tu husu na sebe, je to jen citace.
Re: Jak Hušák s Veselovským vyběhl
(snufina, 19.1.2011 16:25:21)
Odpovědět
Katstanson: Váš dotaz klidně mohl znít: proč se Vám líbí Hušák??? Nebo nelíbil Veselovský. Z Vašeho moudra o huse si vskutku nic nedělám. Držím se citátu, který jsem výše uvedla: Kdo věří a chce věřit, uvěří. Nepřítel a dodám "neználek" neuvěří. Mějte se fajn. Není hrdina ten, kdo bojoval a zvítězil, ale ten, kdo zvítězil, zrazen byl a odpustil....
Re: Jak Hušák s Veselovským vyběhl
(Beewoy, 18.1.2011 17:03:59)
Odpovědět
Inu, jako dcera živnostníka jste v SSM být nemohla. V ČSM možná.
Re: Jak Hušák s Veselovským vyběhl
(snufina, 18.1.2011 17:18:09)
Odpovědět
Vážený, nebyla jsem v ČSM, v SSM a budete se divit, ani v ROH. Tehdá automaticky každý bez zeptání byl v ROH. Představte si, že jsem byla takto nespolehlivá. Proto se mě dotýká, když řeknu svůj názor, aby mě někdo dával do pytle estébáků. Lidi, kteří vědí, netřeba přesvědčovat. Nepřátelé a Ti co nechtějí věřit, věřit stejně nebudou.
Re: Jak Hušák s Veselovským vyběhl
(jira22, 19.1.2011 6:54:34)
Odpovědět
Mně by jen zajímalo co jste vlastně provedla, že se pořád obhajujete. Stydíte se? Za co? Vlastně jste asi nebyla nikde, Váš život byl asi o ničem, nemáte na co vzpomínat, nic jste neprožila, nic jste nedokázala jen se obhajujete, když Vás nějaký pitomec osočí kvůli Vašemu názoru. Proč si nestojíte za svým názorem bez osobního obhajování? Tohle napadání a pomlouvání vybujelo v minulém režimu a pořád tady je a jediný způsob jak s tím bojovat, je tyto způsoby ignorovat.
Re: Jak Hušák s Veselovským vyběhl
(snufina, 19.1.2011 16:33:55)
Odpovědět
Jira22. Nevím, zda mám na Váš příspěvek reagovat, aby to nebylo obhajování. I dnešní tisk přiznal, že Veselovský nebyl připraven a že ho Hušák ( i když prý lživě) válcoval. Takže naposled: líbilo se mi, že měl někdo navrch nad p. Veselovským, který tak rád skáče do řeči. Ještě lepší by to bylo u (pro mně) p. Drtinové. Na vysvětlení, za svůj život se rozhodně nestydím, jenom mě štve, když "někdo" bez argumentů podle vytasí STB.
Nedovolme podvodníkům z ODS krást .....
(Kmoničková L., 18.1.2011 15:58:00)
Odpovědět
Příklad pana Michálka v kauze ministerstva životního prostředí ukazuje, že to stále jde - nebát se a nekrást. Že má smysl postavit se zlodějům z ODS. Snažme se, ať není sám. Snažme se, aby v téhle zemi bohatli jen slušní a poctiví lidé. Snažme se, aby lumpy odměňoval jen soud
Zákony na to jsou. Ne, že ne. Snad se na to najde i dostatek lidí.
Tahle země je přece naše. Ne někoho nahoře.
Re: Nedovolme podvodníkům z ODS krást .....
(Majka, 19.1.2011 7:09:14)
Odpovědět
Opakuješ se, Kmoníčková, my víme, že ti nejlepší
jsou v ČSSD !
Re: Jak Hušák s Veselovským vyběhl
(ferda, 19.1.2011 14:47:42)
Odpovědět
snufina jen propadá panice,že preference pravice-odss a hoptop letí strmně dolů a je čím dál tím více vidět na proradnou korupci pravicových hnojů,kteří se nešttítí krás už i na dluh :-)))
Re: Jak Hušák s Veselovským vyběhl
(snufina, 19.1.2011 16:38:30)
Odpovědět
Ferdo, jste vedle jak ta jedle. Špatně jste vše pochopil, ale nebudu Vám nic vyvracet. Byla jsem poučena, že se nemám obhajovat. Třeba bude nějaká jiná diskuze a uvidíte!!!!
Re: Jak Hušák v České televizi s Veselovským vyběhl
(jorkšír, 18.1.2011 14:34:02)
Odpovědět
No to si stačí přečíst dnešní komentář pana komárka v Mfd,tam je to řečeno srozumitelně,krátce a řekl bych i pravdivě. Finančního gangstera Hušáka nic dobrého nečeká,Vítek ví jak na to.
Z Hušákova života bych nechtěl prožít ani jeden den.
Re: Jak Hušák v České televizi s Veselovským vyběhl
(vizír, 18.1.2011 16:28:25)
Odpovědět
Hušák se snažil zakrýt fakt že sazka aréna jako taková byla tunel stavebních firem , tento projekt už z podstaty byl nesmysl , to že se z toho stala černá díra na miliardy je jenom přirozený důsledek
Re: Jak Hušák v České televizi s Veselovským vyběhl
(sanhedrin, 18.1.2011 18:38:18)
Odpovědět
Přesně. Vyluxoval Sazku a.s. naprosto profesionálně. Vydojil kozu k smrti.
Re: Jak Hušák v České televizi s Veselovským vyběhl
(vizír, 18.1.2011 20:02:25)
Odpovědět
Na toho moderátora se člověk nemůže ani moc zlobit že nestíhal jelikož hušák je extraliga českého organizovaného zločinu .. na toho platí už jenom kulka.
Re: Jak Hušák v České televizi s Veselovským vyběhl
(Milan, 19.1.2011 10:03:16)
Odpovědět
Hušáka nemusím ale z tebe tryská taková ta spontánní bolševická spravedlnost. K smíchu....
Re: Jak Hušák v České televizi s Veselovským vyběhl
(Lojza z paseky, 18.1.2011 16:57:58)
Odpovědět
Och. Býti tak insolvenčním správcem Sazky a.s. Nedokážete někdo spočítat, kolik jsou dvě procenta z 15ti miliard? Já mám kalkulačku pro chudinu, tolik nul mi nebere.
Re: Jak Hušák v České televizi s Veselovským vyběhl
(Ia, 19.1.2011 8:19:09)
Odpovědět
300 milionů by se mi taky hodilo... No, škoda, měli jsme asi študovat jinde a něco jiného...
Re: Jak Hušák v České televizi s Veselovským vyběhl
(pavel, 18.1.2011 22:23:42)
Odpovědět
ČEMU SE POŘÁD VŠECI DIVÍ. HUŠÁK JE SCHOPNÝ DRZÝ AROGANTNÍ ASERTIVNÍ DISKUTÉR. TO JESTLI BYL V STB JE JEDNO PROTOŽE ČLOVĚK JEHO POVAHY KDYBY SE NARODIL PO REVOLUCIBY STEJNĚ MÍŘIL TAK JAK TAK VYSOKO. TAKŽE TO ŽE BYL U STB JE V PODSTATĚ OKOLNOST KTERÉ SE ANI NEDIVÍM. MYSLÍM SI ŽE TO ŽE JEŠTĚ SEDÍ V SAZCE JE DÁNO JEN TÍM ŽE SI SHÁNÍ A NEBO ČEKÁ NA ADEKVÁTNÍ POST V JINÉ ZLATÉ KVOČNĚ TYPU ČEZ NEBO ČNB NEBO ČEHOKOLIV PODOBNÉHO. A POKUD SI NALEJEM DOST ČISTÉHO VÍNA TAK UPŘÍMĚ ŘEČENO KDO BY NECHTĚL TAKOVÉHO ČLOVĚKA DO VEDENÍ SVOJÍ FIRMY.... MYSLÍM ŽE HODNĚ LIDÍ PROTOŽE JE SCHOPNÝ OKAMŽITÉ REAKCE TÉMĚŘ NA COKOLIV. A TO NENÍ O MÝCH SYMPATIÍCH K HUŠÁKOVI, OSOBNĚ HO VŮBEC NEMUSÍM..... TROCHU S HUMOREM BYCH ŘEKL ŽE BY MOHL BÝT DOBRÝ PREZIDENT ČR. KONEČNĚ BY NÁSTUPCE KLAUSE ZAVŘEL KLAPAČKU EU NĚMCŮM, FRANCOUZŮM, KATOLÍKŮM A ISLAMISTŮM. ASPON BY SI NEBRAL SERVÍTKY.......BYL BY TO TAKOVÍ CZECH BERLUSCONI
Re: Jak Hušák v České televizi s Veselovským vyběhl
(Katsanson, 18.1.2011 22:40:34)
Odpovědět
No Pavle to jste snad přehnal s tím, že by ho každý chtěl do své firmy. To jako aby mu jí vytuneloval?
Re: Jak Hušák v České televizi s Veselovským vyběhl
(luka, 19.1.2011 16:36:11)
Odpovědět
No snad jste si nemysleli, že Hušák, tento hochštaplér příjde nepřipravený ? Ten se řídí heslem utlouct slovně soupeře ...a bohužel byl ve výhodě, Veselovskému došli argumenty. No na tak fikaného výtečníka hned tak někdo nemá !
Re: Jak Hušák v České televizi s Veselovským vyběhl
(sanhedrin, 22.1.2011 18:41:18)
Odpovědět
Přesně. Člověk, který celý život přemýšlel, jak vydělat prachy pro sebe s pomocí cizího kapitálu, není vhodný do jakékoliv firmy (tedy kromě svojí). Starého psa novým kouskům nenaučíš.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama