reklama
reklama

Maminky jdou do boje

Autor: Odjinud | Publikováno: 18.1.2011 | Rubrika: Humor
Ilustrace

S kočárkem na Prahu
 
Máme toho plné zuby, šetří se na dětech. Mateřská dovolená se neúměrně snížila a náklady rostou. Připojili jsme se k SBO a na 25. března nahlásíme blokádu Prahy. Jen v této chvíli máme již podporu 6 000 lidí - maminek, tatínků, dědečků a babiček a přijedeme i s kočárky," informovala server ParlamentníListy.cz Erika Kostlíková, zakladatelka facebookové stránky s názvem "Protest proti ubírání peněz maminkám".
 
Maminky hodlají protestovat i v případě zákazu akce. "Nebudeme na to brát zřetel, na naše potřeby jej evidentně také nikdo nebere," dodala Kostlíková.
 
Mám pistoli u pasu, ale už nemám práva?
 
Nově vzniklá virtuální strana se snaží oslovit všechny státní zaměstnance a jejich rodiny. "Vyzýváme také občany ČR, kterým již není lhostejný stav České republiky. Spojme své hlasy v prozatím virtuální straně SBO. Je čas na změny," stojí ve výzvě. Strana se rychle rozrůstá a za dva dny po vzniku už získala přes 500 členů.
 
Ze vzniku virtuálního politického subjektu bezpečnostních složek má značné obavy politolog Bohumil Doležal. "Nevím, že by se to kdekoliv jinde stalo, a to se nebavím o policistech, ale jen státních zaměstnancích. Ono už je samo o sobě zvláštní, že policisté mají odbory. Ale přímo politická strana, byť jen virtuální? To je extrémně nebezpečné," sdělil ParlamentnímListům.cz Doležal.
 
S jeho názorem ale logicky nesouhlasí předseda Unie bezpečnostních složek Miloš Plechatý, Tomu se nelíbí, že by policisté či vojáci jako součást ozbrojených složek měli být hozeni do škatulky "lidi bez práv". "Není to samozřejmě poslední iniciativa, se kterou jednáme, těch virtuálních nespokojenců je celá řada, chtělo by se to jen ujednotit, prozatím alespoň v té virtuální rovině," doplnil pro ParlamentníListy.cz Plechatý.
 
Policisté a hasiči jsou zákonem o služebním poměru omezeni v některých občanských právech. Nesmějí být členy politických stran ani hnutí a nesmějí stávkovat. Policisté a hasiči mohou být členy odborů, ale toto právo je zase upřeno vojákům.
 
Bublan se virtuální strany ozbrojených složek neobává
 
"Slyšel jsem o založení této virtuální strany, ale na výboru pro obranu a bezpečnost jsme to prozatím neprojednávali," sdělil redakci předseda sněmovního Výboru pro obranu a bezpečnost František Bublan (ČSSD). Ten nepředpokládá, že by strana získala masový charakter. "Zakladatelé této strany jsou členy Unie bezpečnostních složek a jsou trochu radikálnější, než třeba policejní odbory," uzavřel prozatím pro ParlamentníListy.cz Bublan.
 
http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/186447.aspx

reklama
2766 čtenářů | 26 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Maminky jdou do boje
(kocour, 18.1.2011 13:22:14)
Odpovědět
Bože, jak to jen ty naše matky mohly před nějakými 30-50 lety dělat, jak jsme mohli přežít a dnešku se dožít.
Re: Maminky jdou do boje
(Jeeves, 18.1.2011 16:03:53)
Odpovědět
Asi to bylo tím, že k ditěti také patřil "maloměšťácky" tatínek. Pokud se dříve nějaká maminka rozhodla, že bude "samoživitelkou" věděla, že ssebou budet víc mrskat a život bude těžší. Vlivem feminizmu se řady těchto neukotvených silně rozrostly a místo otců halasně otravují všechny, aby je, a jejich děti živili. Samozřejmě "na úrovni".
Re: Maminky jdou do boje
(Radmila, 19.1.2011 10:01:24)
Odpovědět
Vlivem přebujelého maskulinismu, který s sebou přinesl naprostou sexuální aroganci mužů - se rozpadají rodiny. Za totality se muži jako celek chovali slušně,a v tom je zásadní rozdíl.
Re: Maminky jdou do boje
(Ema, 18.1.2011 16:55:49)
Odpovědět
Děti jsou květy národa.Nevracejme se k starým časům,vývoj jde dopředu.Snad nebudem brát děti na pole jako naše babičky.
Re: Maminky jdou do boje
(Radmila, 19.1.2011 9:59:30)
Odpovědět
Velmi dobře! Mateřská byla v poměru k platům vysoká, nebyly existenční starosti, kdo se uskromnil, mohl si i při nízkém příjmu dovolit třeba tři děti. Matky se nemusely bát, že po mateřské skončí na dlažbě.
Re: Maminky jdou do boje
(Radmila, 19.1.2011 11:59:29)
Odpovědět
Velmi dobře! Za totality se normální pracující žena nemusela bát mít dítě: Mateřská byla v poměru k platu hezká, dalo se uskromnit, ženu nečekala dlažba po mateřské, ba dokonce ani jako vícenásobnou matku ji nečekala dlažba ani nevýhodná práce, nikdo ji za děti ekonomicky netrestal, nemusela se děsit, že na stáří bude za trest žít v chudobě, a hlavně - věděla, že její dítě nebude živořit. Mohla si zkrátka dovolit mít děti. Dnes je tomu tak, že normální pracující matka nedostane ani porodné, ale ta, která celý život nepracovala a žije jenom z peněz daňových poplatníků - porodné dostane. Tuhle "spravedlnost" vymyslí jen politik. Navíc proč si matky platí zdravotní pojištění, když ani v době tak kritické, jako je porod, o ně nebude řádně postaráno?
Re: Maminky jdou do boje
(Radmila, 19.1.2011 12:00:34)
Odpovědět
Velmi dobře! Za totality se normální pracující žena nemusela bát mít dítě: Mateřská byla v poměru k platu hezká, dalo se uskromnit, ženu nečekala dlažba po mateřské, ba dokonce ani jako vícenásobnou matku ji nečekala dlažba ani nevýhodná práce, nikdo ji za děti ekonomicky netrestal, nemusela se děsit, že na stáří bude za trest žít v chudobě, a hlavně - věděla, že její dítě nebude živořit. Mohla si zkrátka dovolit mít děti. Dnes je tomu tak, že normální pracující matka nedostane ani porodné, ale ta, která celý život nepracovala a žije jenom z peněz daňových poplatníků - porodné dostane. Tuhle "spravedlnost" vymyslí jen politik. Navíc proč si matky platí zdravotní pojištění, když ani v době tak kritické, jako je porod, o ně nebude řádně postaráno?
Re: Maminky jdou do boje
(Lucie, 28.2.2011 21:47:15)
Odpovědět
Kocoure buďte v klidu, takových ječících rozmazlených slepic není tolik jak se zdá. Většina mamin umí vyhrnout rukávy a o své děti, co chtěly, se postarat, nebo mít je s muži co se postarají. To jen pár facebookových slepic co nic jiného neumí dělá ostatním ostudu, věřte, že je nám za ně hanba.
Nebojme se podvodníků z ODS ....
(Kmoničková L., 18.1.2011 15:54:52)
Odpovědět
Příklad pana Michálka v kauze ministerstva životního prostředí ukazuje, že to stále jde - nebát se a nekrást. Že má smysl postavit se zlodějům z ODS. Snažme se, ať není sám. Snažme se, aby v téhle zemi bohatli jen slušní a poctiví lidé. Snažme se, aby lumpy odměňoval jen soud
Zákony na to jsou. Ne, že ne. Snad se na to najde i dostatek lidí.
Tahle země je přece naše. Ne někoho nahoře.
Re: Nebojme se podvodníků z ODS ....
(Jiří Kohoutek, 18.1.2011 16:15:51)
Odpovědět
Svatá prostoto, co to tady povídáte? Jsem z toho úplně dojatej, paninko. Procento zlodějů v politice je stejně jako mimo politiku. Kdy si to konečně "obyčejní lidé" vašeho typu uvědomí? Jen ti, jak vy říkáte "nahoře", jsou víc vidět a mají ve svém postavení větší možnosti. Tvrdit ale, že "obyčejný lid" je poctivý a kradou jen politici, je nebetyčná hloupost.....
Re: Nebojme se podvodníků z ODS ....
(Matka, 18.1.2011 16:51:39)
Odpovědět
Kohoutku,obyčejný lid nám přece neukrad mateřskou.To máte tak krátký rozum ? Obyčejní lidé někdy kradou,aby neumřeli hlady.Sledujte,co se kolem nás děje.Nejste jenom vy.Mateřskou zkrátit,porodné sebrat a všééééééchno zdražit.To je politika naší vlády.Dětí ubude a kdo bude platit daně v budoucnu a vydělávat na důchody.Proč jsou tak krátkozrací ?
Re: Nebojme se podvodníků z ODS ....
(Jeeves, 18.1.2011 18:25:59)
Odpovědět
Děti snad chcete, nebo nechcete. Ale ohlížet se na to, jaká je mateřská, nebo porodné? Děti snad chcete pro sebe a ne jako výrobní sílu pro stát! Který Vám notabene ani nezaručí, že ji bude potřebovat. To jsou totiž jenom iluze, že zvýšená porodnost pomůže udržet současný důchodový systém. Spousta těch mladých nadějných bude totiž bez práce. Neustále se zvyšující produktivita práce a přesun výroby za levnější prac. silou někam na Východ způsobí dále rostoucí nezaměstnanost. Můj skromný odhad říká, že za takových dvacet let tu bude 30% nezaměstnaných. A ti zas tak velkým ekonomickým přínosem nejsou...
Re: Nebojme se podvodníků z ODS ....
(Radmila, 19.1.2011 10:43:18)
Odpovědět
Váš skromný odhad Vám jistě také říká, že zásluhou politiků, kteří smýšlejí jako Vy, za třicet let už jako národ možná vymřeme.
Re: Nebojme se podvodníků z ODS ....
(vuvuzela, 19.1.2011 18:20:04)
Odpovědět
Ále nevymřeme.Pěkně je sem bude Brusel importovat migranty s různých koutů světa.To bude nádhera!To bude pracovní síly...
Dovedu si to živě představit něco jako bazar v Orientu.Taková "burza práce".Podnikatelé budou mlaskat blahem-když si je budou rozebírat pro své potřeby...
Re: Nebojme se podvodníků z ODS ....
(Stallker, 20.1.2011 9:08:08)
Odpovědět
Paní Radmilo, nevymřeme zásluhou politiků, vymřeme proto, že jsme naprosto zparchantěli. Vymřeme na rozežranost, blahobyt, bezstarostnost, naprostou ztrátu smyslu zodpovědnosti a následně neschopnosti se bránit. Neuznáváme žádné morální hodnoty, lidem už slova rodina nebo pomoc bližnímu nic neříkají. A jedním z prvních znaků těchto změn je mimo jiné to, když si někteří lidé začnou myslet, že stát je povinen zaplatit jim za přivedení dítěte na svět…
Re: Nebojme se podvodníků z ODS ....
(Fiter, 19.1.2011 7:05:58)
Odpovědět
Tak vy se vlastně přiznáváte k tomu,že si fakany pořizujete kvůli penězům.To jste jako naši snědí spoluobčané?
V USA žádná mateřská není a nikdo se nad tím nepozastavuje.A ty vaše chudinky maminky samoživitelky žádné chudinky nejsou.Mají trvalého partnera se kterým žijí v jedné domácnosti a svobodné jsou jenom proto aby více mohli dojit stát.Zkorumpovaní policisté,zkorumpovaní státní úředníci bylo snad málo důkazů a afér? Nyní když se má možná udělat trochu pořádek tak se to nelíbí komu? No přeci těm které nepotřebujeme.
Re: Nebojme se podvodníků z ODS ....
(Radmila, 19.1.2011 9:57:58)
Odpovědět
V USA ženy nemají tak mizerné mzdy jako u nás a mateřská je velmi krátká. Také o domácnost tam ženy nepečují jako u nás, kolem chlapů tak neposkakují jako u nás, a au-pair tam nejsou až takovou výjimkou jako u nás.
Re: Nebojme se podvodníků z ODS ....
(petra, 19.1.2011 16:09:06)
Odpovědět
máte pravděpodobně pocit že se dá na dětech vydělat.Vám je nejspíš vychovala manželka,(pokud jste je tedy měl)protože takovou větu může napsat jenom člověk bez těchto zkušeností.Už jen to oslovení-fakan.
Re: Nebojme se podvodníků z ODS ....
(vuvuzela, 19.1.2011 18:41:30)
Odpovědět
Znám ženy které si děti"pořídíly"s tím,aby nemuseli chodit do práce/slušně řečeno/,protože se budou "4 roky válet doma...",znám ženy tzv.soc.případy,které si děti"pořídily"k vůli soc.dávkám...Také je pravda že některé tím řešili případně možnou nezaměstnanost,s tím že je zaměstnavatel propustí nebo firma zkrachuje!To jen tak na okraj.A těch ostatních se můj komentář netýká,případně se jim touto cestou omlouvám.
Re: Nebojme se podvodníků z ODS ....
(Lucie, 1.3.2011 21:08:41)
Odpovědět
Mateřská se zkrátila jen těm co 2 roky před ní nepracovali.
Re: Nebojme se podvodníků z ODS ....
(Lenka, 18.1.2011 16:54:03)
Odpovědět
p.Kmoníčková,máte plnou pravdu,souhlasím,kéž by bylo víc takových lidí jako vy. Děkuji.
Re: Nebojme se podvodníků z ODS ....
(Majka, 18.1.2011 20:17:53)
Odpovědět
Paní Kmoníčková a Lenko, máte úplnou pravdu !
Musíme se snažit, aby bohatli jen slušní lidé,
jako na př. Stanislav Gross, Bohuslav Sobotka,
David Rath a vůbec všichni ti naši zlatí hoši a
děvčata z ČSSD. A znovu: nebojme se podvodníků,
myslí to přece upřímně !
Re: Nebojme se podvodníků z ODS ....
(Jeeves, 18.1.2011 23:07:43)
Odpovědět
Hm. Soudím, že se jedná o nejobtížnější sortu humoru tzv. "dada". To je tak těžký, že se tomu ani nesměju. Rozum mi na to nestačí.
Politici, styďte se! Hojíte se na bezbranných maminkách!
(Radmila, 19.1.2011 9:54:00)
Odpovědět
Maminky jsou již od sametové revoluce v této zemi nejpracovitější, nejpřínosnější - ale také nejvykořisťovanější sociální skupinou: Jsou nejchudším z nejchudších, za mateřství je čekají nuzné důchody, a ještě se jim stále bere - pracují dnem i nocí, když se starají o děti - a ještě se mají dle vlády starat i o cizí děti! Mají si pomáhat vzájemně - ať si to pánové zkusí na vlastní kůži - jinak by takové nesmysly neplkali. To se to rušily hromadně školky – a nadělaly se z toho povětšinou „školky pro pány“ – hospody a ještě horší podniky. O svá hřiště se politici starat dovedou – ale o dětská hřiště ne. Maminky se přitom celá desetiletí této zvůli nebrání, právě proto, že pracují až příliš - ale když už i ty vytáhnou do boje - tak to už svědčí o naprosté aroganci moci politiků - kteří ZAMĚSTNANÉ maminky přehlížejí a sdírají z kůže. A je jim přitom dočista jedno, že jako národ vymíráme. Proto říkám: Politici, styďte se!
Re: Maminky jdou do boje
(felix.julec, 19.1.2011 9:54:10)
Odpovědět
VŠICHNI VY DISKUTUJÍCÍ MYSLITELÉ SI UVĚDOMTE,ŽE NE VŠECHNY MATKY JSOU FEMINISTKY.TO JE JEN OKRAJOVÝ ZJEV.SPOUSTA RODIN TAKY VLIVEM VYSOKÉ NEZAMĚSTNANOSTI,KTEROU NEZAVINILY,SE DOSTALY DO EXISTENČNÍCH PROBLÉMŮ.PROTO TY REAKCE.
Re: Maminky jdou do boje
(Radmila, 19.1.2011 10:46:51)
Odpovědět
Naprosto s Vámi souhlasím. Kdo v této souvislosti hovoří o feminismu - ten je buď zlolajný nebo hloupý nebo obojí. Prostě celá staletí ve společnosti vládl názor jedinho pohlaví - a když se chce máma dívat na svět pohledem mámy, už ji nálepkují feministkou. Přitom normální feminismus (nemyslím nějaký divný proud typu - nejsou mezi pohlavími rozdíly) přitom normální feminismus není nic jiného, než poled ženy - očima žen. A i tohle některým hlupákům vadí.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama