reklama
reklama

Grebeníčka chytil fantas

Autor: Odjinud | Publikováno: 14.1.2011 | Rubrika: Humor
Ilustrace

 

Česká pravice se tak podle Grebeníčka podílí pomocí kmotrů a různých mafií na plenění České republiky, nebere ohled na dolních deset milionů občanů, nezajímá se o matky, děti, studenty a důchodce, a seč může, bojuje za udržení kapitalistického hospodaření. Grebeníček svůj kritický názor otisknul ve středečních Haló novinách a jeho text zaplnil téměř celou stranu o velikosti A4.
 
"Chtít žít běžný lidský život, užitečně pracovat, starat se o rodinu a mít alespoň trochu volného času pro přátele a své blízké, to je pro české pravičáky reprezentované ODS, jejím klonem TOP 09 a obchodní stranou Věci veřejné zločinem, nebo v lepším případě ekonomickou nezodpovědností," uvádí bývalý předseda KSČM a jako doklad svých slov používá fakt, že současná vládní koalice nechce přidávat na mzdách, zdravotní péči a vzdělání.
 
"Kapitalismus pánů Nečase, Kalouska a Johna totiž prostředky na takové zbytečnosti, jako jsou slušné mzdy, zdravotní péče a vzdělání pro dolních deset milionů nemá, a dávat nechce."  Vláda prý naopak od zaměstnanců vyžaduje slepou poslušnost a práci i v čase, který by měl náležet rodině. Všechny oprávněné požadavky zbytečných lidí pak považuje pravice údajně za brzdu na cestě k prosperitě a ziskům těch nahoře a jejich zahraničních protektorů.
 
Pro českou pravici podle Grebeníčka člověk ve své lidské podstatě nemá cenu. První a nejdůležitější rolí českého občana je prý nebýt člověkem, ale kapitálovou položkou, co možná nejlevnější pracovní silou označovanou termínem lidský zdroj zisku pro ty nahoře. "Člověk, který těm nahoře zisk nepřináší, ať je to žena na mateřské, matka samoživitelka, dítě, student nebo důchodce, je pro strany Nečase, Kalouska a Johna ekonomickou zátěží," uvádí Grebeníček dále.
 
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/186027.aspx

reklama
4780 čtenářů | 70 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Grebeníčka chytil fantas
(ok, 14.1.2011 6:45:29)
Odpovědět
He is a sick man, all right!
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Vilém K., 14.1.2011 11:32:59)
Odpovědět
Nejhorší je to,že Grebeníček má pravdu.Že je to soudruh,tak se zesměšní.Je to falešné a faleš u nás vládne.Lidé se bojí komunistům dát za pravdu,aby nebyli vysmáti,nebo i persefikuováni.To není dobré v národě.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(felix.julec, 14.1.2011 18:20:07)
Odpovědět
co:Vilém K... Vážený nevím v čem má pravdu.Jeho spisek je jen přetvářka.Jemu totiž nic jiného nezbývá.20 let jsou od válu,nikdo s nimi nehraje a z nich jsou teď počestní lidé,to je jako s prostitutkou,které táhne na 60-tku.Kdyby měl svaly jinak by psal.Nejhorší,když lidé začnou zapomínat.Mám docela živé vzpomínky na to jací byli komunisti po válce lidumilové,když dědovi a babičce ukradli restauraci s veškerým vybavením.To totiž přišli večer dva slušní pánové jeden z nich v koženém kabátě a řekli,že restaurace je zabavena.Když babička řekla,že hospoda je její,tak ji jeden z těch dvou soudruhů řekl:"vaše je jen ta tělesná schránka kterou si vezmete do hrobu".Tak zlikvidovali živnostníka.Obživu si hledej kde chceš.Tak hodní jsou komunisti typu Grebeníčka.Nepočítám ty mamlasy,kteří byli u komunistů.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Marie T., 15.1.2011 13:36:03)
Odpovědět
felix julec. jste typický člověk,který je zaujatý proti komunistům,protože babičce vzali majetek.Neříkám,že to bylo správné,ale už je to pryč a tito komunisté to neudělali,mnozí nebyli ani na světě.Tato nálepka je pro ně není spravedlivá.Položme si otázku,jak máme reagovat na privatizaci?Všichni lidé po 2.sv.válce dřeli za malé platy,vybudovali fabriky,zemědělství ,jiné hmotné statky a nějací foristé v čele s Havlem a Klausem,nám to ukradli a prodali po koruně kamarádům,drancují dál.Připravili nás o práci.To se vám líbí.Myslím,že ted je to horší,než po 45 roku.Jsme prodáni.Všechno je u nás v rukách cizinců.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Kalous, 15.1.2011 13:41:00)
Odpovědět
Příběhy jsou různé - kdyby ti soudruzi byli slušní, nechali by dědu s bábou na hospodě, jen by jela třeba pod Jednotou a měli by to jednodušší. Možná o tu hospodu přišli proto, že jen účelově nesklonili hlavu a byli příliš hrdí. Tak to často bylo. Mému dědovi sebrali dobytek, koně, stroje - ale za 3-4 roky se měl mnohem lépe jak kdyby hospodařil na kousku 10 ha. Takže si ve stáří určitě nestěžoval. Závěr - byl rozdíl 50 léta a léta 80. Byly zápory i plusy. Vidět vše černobíle,jednostranně bez přihlédnutí k souvislostem k zahranční situaci a obecnému společenskému vývoji je velmi omezené.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Marie T., 15.1.2011 18:38:52)
Odpovědět
p.Kalous díky za rozumný příspěvek.
Objev roku 2011
(MVDr.Corado M., 14.1.2011 21:32:34)
Odpovědět
V České republice se podařilo objevit a popsat dva nové živočišné druhy z řádu homo sapiens sap.- Kočkopes veřejný (lat. Catucanis publicea) a Korupods drobil (lat. Corupods drobilis). Rychle se oba množí a často mezi sebou sváději nelítostný boj na život a na smrt. Jsou nebezpeční i pro obyčejné lidi a je třeba je umístit do klecí. Neni zatím jisté, zda je možné je vystavovat v ZOO.
Každý se bojí,říci svůj názor pravdivě,ale vnitřně s Grebeníčkem souhlasí
(MUDr.z Berouna, 14.1.2011 23:14:39)
Odpovědět
Je škoda,že se lidé opět začínaji bát,svobodně se vyjadřovat.Například v tomto článku,kde někteří souhlasí s autorem,ale nepotvdí to písemně,poněvadž by byli ostatními "napadáni",ne-li linčováni.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(jorkšír, 14.1.2011 7:30:58)
Odpovědět
Soudruh Grebeníček ve svých blábolech jaksi taktně či cudně pozapoměl sdělit čtenářům čím byla republika před listopadem osmdesátdevět. Pracovním táborem kde se natolik žilo dobře že musel být obehnaný ostnatým drátem aby náhodou nikdo neutekl na západ.
Dokonce měla být vydána jednotná mince,na jedné straně koza,na druhé mříž. To aby si prostý dělník uvědomil,že pokud mekne tak ho zavřou....
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Jeeves, 14.1.2011 8:01:42)
Odpovědět
Grebeníček takhle "fantazírovat" může, bohužel, docela oprávněně. Stačí se mrknout na diskuze na "Novinkách", což já považuji za jakýsi průzkum mínění, a to prosím u té pokročilejší části obyvatel, (protože mají internet), a člověk žasne. Takových 90% tamních diskutujících by se evidentně rádo vrátilo do toho lágru, jen aby mělo "životní jistoty". Nějak si neuvědomují, že ty jejich životní jistoty by je opět přišly pěkně draho!
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Fiter, 14.1.2011 9:20:14)
Odpovědět
Ten internet mohou mít a většinou mají jejich stejně pitomý parchanti a tyto staré struktury si díky svým potomkům na novinkách (a nejen tam)vylévají žluč.Ve většině případů se tito lide měli za komunistů relativně dobře.Nějaké cestování za hranice jim nechybělo,protože oni ve většině případů jezdili na svoje chaty,které si postavili z nakradeného materiálu a mysleli si kdovíjací to nejsou chytrolíni.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Jeeves, 14.1.2011 9:32:49)
Odpovědět
Nojo. Já přesně vidím, co by tito nespokojenci chtěli. Ctěli by se mít stejně dobře jako dnes + ty "životní jistoty". Že oboje naráz mít nelze, jim jaksi nedochází. Pokud vím, tak "životní jistoty" mají například v Severní Korei...
Re: Grebeníčka chytil fantas
(wendy, 14.1.2011 10:02:23)
Odpovědět
Bylo by zajímavé vědět,proč máte potřebu pořád někoho přesvědčovat jak se tehdy měli blbě.Jestli si 90% myslí,že ne,je to snad jejich věc.Pokud si myslíte,že jsou idioti,tak je stejně marné je přesvědčovat.Nebo že by to byla nějaká agitka?
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Kalous, 14.1.2011 11:05:00)
Odpovědět
No jorkšíre - oni na ten Západ utíkají i nyní. Ale většinou se rádi vrací. To bych chtěl vidět, co bude dělat těch našich 3 tisíce lékařů většinou se slabými jazykovými znalostmi na Západě - už na ně čekají! Slovenští rozumnější lékaři nechtějí utíkat ani k nám, i kdydž mají platy o 20-30% menší než by měli jako lékaři v ČR. Před 15 lety u mně dělali na brigádě i ukrajinští lékaři - za necelých 50 Kč na hodinu měli více než doma.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Marie T., 15.1.2011 18:44:12)
Odpovědět
jokšír,ostnatý drát se mi nelíbil,i když mě osobně nevadil.Měla jsem práci a starosti o rodinu a málo peněz,takže na západ bych stejně nevyježdovala,tak jako většina nás ani ted na to nemáme.Jsou důležitější věci.Co se nyní děje v posledních letech v politice a mezi lidmi je děs,který snad ani vy nechválíte.Kdypak nám utíkali lékaři za hranice ? To není vina ani obyč.lidí,ani dnešních komunistů.Slepý to musí vidět.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Karel Novák, 14.1.2011 7:47:14)
Odpovědět
Má pravdu!
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Kalous, 14.1.2011 9:10:50)
Odpovědět
Ano, Grebeníček má pravdu.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(hin, 14.1.2011 9:56:09)
Odpovědět
Jasně, a teď už domů, vycházka skončila...
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Kalous, 14.1.2011 10:36:49)
Odpovědět
Chocholoušku máš to marný .. půl národa nepřesvědčíš
Re: Grebeníčka chytil fantas
(mm, 14.1.2011 10:49:39)
Odpovědět
To znamená, že Grebeníček je fantasmagor, ne že má pravdu.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(sanhedrin, 14.1.2011 8:40:01)
Odpovědět
Historie se opakuje stále dokola. Když míra hrabivosti, arogance moci a hlouposti převýší určitou mez, je čas pro další revoluci. Mladý elektrikář má pravdu. Bohužel.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(felix.julec, 14.1.2011 10:06:23)
Odpovědět
Od Grebeníčka se ani nic jiného nedalo očekávat.Jen mně uniká v čem byl,nebo chce být užitečný.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Kalous, 14.1.2011 11:11:09)
Odpovědět
Grebeníček je opozice, otevřená kritika. Je to z komunistických špiček nejslušnější a nejsolidnější politik. I tam je pár mafiánů.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(sedlák, 14.1.2011 10:18:47)
Odpovědět
Ano, má pravdu, ve všem.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(mm, 14.1.2011 10:47:05)
Odpovědět
Muj stýc jako výraz nejvyššího pohrdání používal větu: Co po něm chceš, je to komunista. A Grebeníček je přímo ztělesněním výzmamu slova komunista drzý, prolhaný a bezcharakterní a gresivní.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Kalous, 14.1.2011 11:16:31)
Odpovědět
Tvůj strýc byl logický - Grobeníček je slušný, přímý, charakterní, mezi politky je to spíše vyjímka - ne agresivní ale kreativní. Ale je komunista - tak je zločinec. A basta!
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Mgr.Kateřina, 14.1.2011 11:38:16)
Odpovědět
mm.to je ta nemoc,kterou máš a musíš se z ní vyléčit.Člověk se nehodnotí podle toho,z které je strany,ale jaký má názor a jak se chová.Grebeníček má pravdu a za posledních 20 let nás neokrádal jak ta mafie,která nám vládne dodnes.
Re: Grebeníček lže, lže a lže
(Juraj, 14.1.2011 20:28:41)
Odpovědět
Snad někdo ve 20 může být komunista. Kdo je myšlením a projevy komunista i v 5O, je to darebák, lhář a zločinec. Jedem můj známý, který celý život jezdil jako námořník po světě tvrdil, že kam vkročí komunisti, tam 50 let tráva neroste.V čechách ještě dýl. Kdo to nevidí, ať se jde vyšetřit na oční, a pokud bude výsledek dobrý, pak přímo na psychiatrii.
Re: Grebeníček lže, lže a lže
(Kalous, 14.1.2011 22:40:23)
Odpovědět
Juraji, nebyl ten tvůj známý námořník zaoceánské plavby náhodou Kožený? Ten si na těch našich lodích vydělal za několik měsíců asi 30 miliard Kč, než ztroskotal na Bahamách. Ten by ale měl komunisty chválit, že mu to loďstvo vybudovali.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Mim, 14.1.2011 19:38:38)
Odpovědět
No, to ten strýc asi nezažil současnou elitu, možná by se těm kom.. i omluvil.
Greben.. má samozřejmě pravdu, jenom je ze špatný strany.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Sylva, 15.1.2011 18:51:32)
Odpovědět
Se svým strýcem se nechlub.Je to právě představitel lidí,kteří nemají pravdu,je to demagog.Když je někdo komunista,nemusí být špatný,podle toho se lidi nehodnotí.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Stallker, 14.1.2011 11:08:49)
Odpovědět
Ahoj lidi...
Hezké počteníčko, jen co je pravda. Herr soudruh Grebeníček a celý jeho článek, ale opět vychází z mylného přesvědčení, že o lidi se musí postarat stát. Což je kravina. Lidi se o sebe nejlíp postarají sami. Stát by pro lidi měl pouze zabezpečit základní podmínky a prostředí tak, aby měli možnost svobodně rozhodovat o sobě, svých činech a svém životě. A aby nikdo jiný práva a svobody obyčejných poctivých lidí neomezoval. Což, a to musím se soudruhem Grebeníčkem souhlasit, u nás zatím není a pravděpodobně ještě dlouho nebude…
Přesto říkám za sebe, raději svobodu v džungli, než jistotu v ZOO…
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Starosta, 14.1.2011 11:45:10)
Odpovědět
Stallker,ty jsi idiot.Stát je od slova starat se. Vždy to tak bylo.Ted je to podle tebe,stát se o lidi nestará,jen vybírá od nich stále větší daně,zdražuje co se dá,okradl je o majetek,který lidé vybudovali do r.89 a byla to normální krádež,větší než v 48.roce.Chválíš,že od lidí vybírá ve zdr.školství ,z komínů 1000 ,-K.Dříve to platili obce.Škoda mluvit.Už mám dost těch tvých bonmotů tady na portále.Jsi asi nenormální.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Stallker, 14.1.2011 12:17:24)
Odpovědět
V tom základním máme naprosto rozdílný pohled na věc. Stát, podle mého, zcela určitě není od slova „starat se“…

To ostatní je myslím na jinou, podstatně delší diskusi.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Koraktor, 24.1.2011 11:43:08)
Odpovědět
No teda Starosto. Odkdypak je "Stát" od slova "Starati se" ? Stát pochází z latiny a znamená něco jako uspořádaný stav skupiny lidí, kteří mají svou vládu, moc, území a zákony. Opakem "Státu" je "anarchie". A 100% souhlasím s názorem na nějž jste reagoval.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(bezhauz, 14.1.2011 12:05:18)
Odpovědět
Ty jsi mi nějaký rozpolcený hošku, na jedné straně popíráš jeho komunistický pohled na společnost, a vzápětí vypustíš takový ulteraanarchistický dovětek. Jako každý občan máš práva a povinosti, stejně tak stát ve vztahu k tobě jako občanu. Stát se musí starat od toho tu je, jinak se můžem vrátit k nevolnictví. Bohužel stát se zříká spousty svých poviností, leč ty se jich vzdát nemůžeš, neb bys porušoval některé zákony. Tak co to teda bude demokracie na základě kapitalismu, nebo liberální anarchismus s absolutními svodobami jedince?
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Stallker, 14.1.2011 12:17:57)
Odpovědět
No… vcelku souhlas, jen tak úplně nechápu, co je na tom dovětku ultraanarchistického…
nezlobte se , ale pletete koše s baňama
(Juraj, 14.1.2011 20:34:59)
Odpovědět
kapitalismus je o pravidlech fungování hospodářství. Stát může být hodně paternalistický a přitom kapitalistický - jako německo, nebo kapitalistický a hodně volný- jako dřív amerika, teď už tam podle mého socialisti taky trochu blbnou.
Mělo by to být o tom,jak si to lidi přejí- chtějí hodně péče-bude hodně daní. Zařídí si lecos sami a svobodně-nutně jsou i nižší daně. Všechno něco stojí.
Omlouvám se za přílišné zjednodušení, ale jinak by to bylo fakt na dlouhé povídání.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Davidan, 14.1.2011 13:28:40)
Odpovědět
Grebeníček udělal to nejobjektivnější zhodnocení dnešní situace ve státu, kde vládnou zloději, tuneláři, podvodníci ze všech politických stran.
A kradou tak vydatně, že daně, kterými si občané platí služby státu, kompletně vykrádají, takže stát neplní to, zač dostal zaplaceno.
Pokud se těch pijavic nezbavíme, uslyšíme od nich jen o nutnosti dalších reforem, které omezí další a další vymoženosti, které si naši tátové a dědové vydupali.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Jiří Kohoutek, 14.1.2011 14:34:51)
Odpovědět
Ano, máte pravdu, Dříve tady vládli vrazi a zloději. Ale jistě, zas tolik lidí v Československu nezavraždili. Jen pár stovek. To byla nutná dań za pokrok, viďte? Zloději zase za těch 40 komunismu kradli jen prvních pár let při znárodňování majetku. To dnes je to mnohem horší peklo. Lidém umírají hlady, nemají práci, dřou od slunka do slunka jako otroci atd.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(wendy, 14.1.2011 14:43:40)
Odpovědět
Jeden rozdíl a to podstatný tu je.Tenkrát ten znárodněný majetek rozhojňovali.Dnes ten majetek hojně rozkrádají.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(mm, 14.1.2011 15:29:19)
Odpovědět
Komunisté ten ukradený majetek přivedli za 6 let k bankrotu a ještě okradli drobné střádaly o celoživotní úspory.Večer před měnovou reformou prohlašoval Zápotocký, že žádná měna nebu. Rano se lidé probudil a byli z nich žebráci.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(wendy, 14.1.2011 15:46:50)
Odpovědět
Co to meleš bankrote? Z čeho ti dnešní už 20 let kradou?
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Stallker, 14.1.2011 15:54:18)
Odpovědět
No... on zas tak moc nemele...
Re: Grebeníčka chytil fantas
(wendy, 14.1.2011 16:19:10)
Odpovědět
Bankrot příde až to dokradou.A nebude to dlouho trvat.To teprv budete kulit voči!
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Kalous, 14.1.2011 16:12:00)
Odpovědět
Jistě na dnešek mají největší vliv události pře 50-60 lety. Mohou za bankroty, nezaměstnanost, státní dluh 1,3 bilionu Kč a dluh soukromých osob také přes bilion Kč.
jste nemocný na oči nebo na hlavu? Nebo si po mozkové příhodě nic nepamatujete?
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Lída F., 15.1.2011 19:07:14)
Odpovědět
Jiří Kohoutek,jinak jsi normální?Těch vražd a zlodějen je ted o 100 % víc.To ví přece každý.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Frantafurtmustál, 14.1.2011 17:50:00)
Odpovědět
To máš pravdu on by chtěl aby obyčejný lidi opět poslouchali debilní komunisty, kteří rozkradli všechno lidem a dali na Kubu a do ruska a opět jsme dřeli za 8 Kč na hodinu a blbej komouš nám poroučel. To radši budu dělat u kapitalistů. čau a smrt komunismu
Re: Grebeníčka chytil fantas
(milburg, 14.1.2011 18:40:42)
Odpovědět
Nemohu pochopit že jste si za dvacet let dosud nevšiml, že největšími kapitalisty jsou právě bývalí komunisté a vysocí příslušníci STB.Krátká paměť tohoto národa vychází z toho, že dělá stále opravy svých dějin podle momentální politické repreentace.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(XYC, 15.1.2011 19:11:10)
Odpovědět
milburk ,tak proč je lidi ve volbách zvolili ?Nevím,jestli jsou to komunisti.Pochybuji.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Jeeves, 14.1.2011 19:30:04)
Odpovědět
Díky pane Frantafurtmustále, jednoduše Jste to řekl i za mne! Sice musím v zaměstnání pracovat o sto procent více než kdysi, ale mám se odhadem čtyřikrát lépe a na výběr mám tisíckrát více zboží. To bylo pro ty "přízemní". Pro "pokročilé" bych uvedl, že možnost číst cokoli, vidět celý svět a (téměř) bez obav z kriminálu si pouštět hubu na špacír, je pro mne také velice příjemné. :-)
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Kalous, 14.1.2011 22:49:23)
Odpovědět
Jste Jeevesi objektivní, nezapletl jste do toho toaletní papír, pomeranče a banány - ale také 20 let vývoje technily, technologií a HDP i postupného uvolňování (pokud by se samozřejmě díky Gorbimu a KGB nerozpadl SSSR). Každý rok rostl HDP pravidelně o 2-3%, po r. 89 se možná o 20-30% propadl , možná se koro vrátil po 10 letech zpět - a pak se houpe nahoru dolů. Žádný zázrak.
Chcete trvrdit že v r. 89 se měli zde lidé stejně nebo hůře než v r. 69 či v r. 1959 jako v 1939 a mohl za to jen režim?
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Jeeves, 15.1.2011 10:16:19)
Odpovědět
No já hlavně nechci mluvit za "lidi" obecně, jak se tady v diskuzi děje. Já mohu mluvit jen za naši famílii. Nikdo z nás nemá titul, ale všichni umíme "makat". Za socialismu nám to ovšem nebylo nic platné. Teď jsme ohodnoceni podle výkonu a tudíž dobře. Lempl, kterému kdysi stačilo členství v KSČ a ROH ke spokojenému životu, protože byl automaticky zvýhodňován, najednou "nestíhá" a o to hlasitěji přivolává "spasitele" Grebeníčka.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Kalous, 15.1.2011 13:31:47)
Odpovědět
V ROH byl skoro každý a přineslo mu to akorát levnější odborovou rekreaci, zadarmo výlet do divadla, pro děti vánoční kolekci nebo pro ženy dárek k MDŽ. To tedy byly velké výhody. Členství v KSČ mělo často i tu výhodu, že dotyčný dostal stranický úkol aby dělal více než ostatní a šel jim vzorem. Ale mohly být vyjímky jak u všeho a všude.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Jeeves, 15.1.2011 15:24:17)
Odpovědět
To je zajímavé, že já jsem se zrovna vyskytoval u těch vyjímek...V rychlosti a zkráceně jen tu první, kde jsem byl spoluaktérem. V mém prvním zaměstnání jsem, jako mechanizátor, dostal za úkol "udělat" výplaty. Jednalo se o cca 20 traktoristů. Asi týden jsem usilovně dle výkazů, norem, tabulek a různých koeficientů, ručně počítal výplaty. (Nějaká mechanická kalkulačka s kličkou sice existovala, ale já byl s tužkou a papírem rychlejší.) Vypočítané výplaty jsem odnesl k povinnému schválení k podnikovému předsedovi KSČ. No hádejte, jak moje týdenní usilovná práce dopadla? Skutečně odvedená práce traktoristů ho nezajímala. Rovnou z hlavy mi nadiktoval, kolik kdo dostane peněz. Do čela finančního "žebříčku" umístil kolegy komunisty, přestože skutečné výsledky by je řadily na chvost a mimořádné prémie za "vynikající výsledky" jsem musel dát jeho kamarádům z hospody, kde trávili tak třetinu pracovní doby! Samozřejmě, že už nikdy jsem výplaty nepočítal a jenom s malým rozptylem opisoval předsedovo rozhodnutí. Silně znechucen jsem změnil firmu, přešel jsem do Sběrných surovin a tam to chodilo skoro stejně. Jenom to bylo "vylepšeno" o fixní příplatek členům ROH 150,- Kčs, který ale musel být nějak zakamuflován.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Kalous, 15.1.2011 17:57:12)
Odpovědět
Asi máš pravdu. Ale já se zase nikde nesetkal s tím, že by členství ROH mělo nějaký vliv na výplatu (kromě snížení na symbolické příspěvky). Ale také jsem se setkal v r. 86 s mago.rem, který chtěl normy zrušit - práci odměňovat odhadem dopředu smlouvou - ale tak aby jeho kamoši měli nejvíce. Ale bylo to nezákonné. Prostě vždy se najde někde nějaký bl.bec. Nyní je zase úplně běžné, že se neplatí přesčasy, příplatky za noční či za práci o sobotách a nedělích - s komentářem: když se ti to nelíbí, běž - za tebe jich přijde deset.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Jeeves, 15.1.2011 18:14:31)
Odpovědět
Jo, tohle samozřejmě také znám, zaměstnavatel to zkouší s posunováním hranice dál a dál. No asi mám "kliku", že to celkem snáším i když okolo mne padají. Asi mi pomáhá celoživotní sportování...
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Františka L., 15.1.2011 19:24:28)
Odpovědět
jeeves,věřím,že bylo někde pár takových jedinců,ale ne všude.Já jsem se setkala s opakem.Na člena KSČ se navalilo co se dalo a musel být příkladem v brigádách zadarmo atd. Bylo mě řečeno,že právě proto,že je manžel v KSČ musíme jít příkladem a naše dítě se nedostane do školky,kde bylo nedostatek míst.My jsme na to jako rodina spíš dopláceli.Mimo jiné platil měsíčně 10% z platu členské příspěvky,což byla velká zátěž.Co se týče traktoristů,ti si vydělali v 80 .letech víc než učitelé,úředníci atd.Vždyt dělnická třída byla preferována.Nejlépe se měli horníci,platy královské,pobyty v lázních,u moře,rekreace vše zadarmo.Také obchody byly na Ostravsku plné zboží,jinde nic.Taková byla pravda.Komouši podporovali dělníky,hlavně horníky rozmazlili,dnešní Julínkové rozmazlili lékaře.Jsme toho svědky.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Jeeves, 15.1.2011 21:41:43)
Odpovědět
Milá Františko, s těmi deseti procenty z platu Vás tahal manžel za fusekli. Patrně Jste držela rodinnou kasu a podřízený pan choť potřeboval nějaký tajný fond na mariáš. Že rád plnil podřízenou úlohu, soudím i z toho, že si nechal jako straník "nakládat". Jinak byli straníci pány ostatního tvorstva, neboť byli, jejich vlastními slovy, "ti nejlepší z nás". Tahle citace ze stranické knížky mne dodnes ohromně rozveselí, protože opak byl pravdou! Samozřejmě se mezi nimi našli slušní lidé, ale v globálu... :-))
Kartel Čapek 4. XII. 1924
(dracula, 14.1.2011 22:14:53)
Odpovědět
Nejdivnější a nejnelidštější na komunismu je jeho zvláštní pochmurnost. Čím hůře, tím lépe; porazí-li cyklista hluchou babičku, je to důkaz zpuchřelosti dnešního řádu; strčí-li dělník prst do koleček stroje, nerozmačkají mu jeho ubohý prst kolečka, nýbrž měšťáci, a k tomu ještě s krvežíznivou rozkoší. Srdce všech lidí, kteří z těch či oněch osobních příčin nejsou komunisty, jsou zhovadilá a hnusná jako vřed; není dobrého chlupu na celém dnešním řádu; co je, je špatné.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(pamětník, 15.1.2011 19:19:13)
Odpovědět
Již brzy nepomůže pomlouvat komunisty,neboť situace se blíží ke kritickému bodu a propagandou kapitalismu s neviditelnou rukou trhu v praxi po realitě dvaceti let, již nikoho neoblbne pravice ani levice a slibů se řadoví občané nenají.Grebeníček má bohužel pravdu,já vždy bezpartijní,nyní důchodce, musím souhlasit s obsahem jeho článku.Nebavíme se o politických persekucích v padesátých létech,ale o tehdejší funkčnosti celého hospodářství vč.zdravotnictví,úrovni školství,zemědělství a pod.Do Slušovic jezdily exkurze z Ameriky i Kanady,nevozili jsme žádné vepřové,hovězí,drůbeží z Německa z dioxiny. Žádná nacucaná vodou drůbež se salmonelou i vejce z Polska,kontroly všeho a před uvedením do prodeje a ne jen u potravin.Pořád omílané fronty na banány,pomeranče,auta,pračky,ano byly i takové údobí,ale všechno se postupně vyvíjelo a zlepšovalo.Dnes jsou obchody plné výrobků z Číny a fronty se stojí u pracáků,neboť se vše dováží z ciziny a práce tak není.A proč? Neschopni,nemorální a hrabiví politici v čele s neustálými experimenty a výsledek? Nezaměstnanost,škrty a snižování životní úrovně.Hlavní důvod je,že rozkrádání bylo za socialismu jedním z nejtěžších zločinů,platy byly odstupňované,ale ne více než desetinásobně a nezaslouženě.Politici měli plat za jednu funkci,ne jako dnes pět a více platů za vymýšlené funkce a práce žádná,senát také nikomu nechyběl.Žádní mluvčí u každého úřadu,žádné úřady práce ani devět zdravotních pojišťoven vč.placených dozorčích a správních rad a dalších zbytečných míst a černých děr.Proto Klaus před privatizaci zrušil důležité zákony pro postih zlodějen a umožnil zakládat bankovní účty a konta v cizině pro úložky všimného za rozprodeje firem a majetků za hubičku..Kdo není zaujatý a porovnává,tak vidí rozdíly,plusy i mínusy,ale těch současných plusů je pramálo a zdaleka nevyváží negativa.Nejhorší je bezperspektivnost,neboť nám nic z větších firem a majetků nepatří a o ničem zásadním tedy prakticky nerozhodujeme,ale přesto máme 200 poslanců,80 senátorů,17 ministrů až ze sedmi náměstky,poradce, asistenty,mluvčí,zkrátka celkem tisíce zbytečně a lukrativně placených přiživníků a vyžírků.Tam jsou také zdroje,nejen ve státních zakázkách a dotacích z EU.Volby a výměny stran ve vedení nic neřeší.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Pamětnice., 15.1.2011 19:33:35)
Odpovědět
pamětníku,díky za vaši pravdu,souhlasím.Napsal jste to za nás všechny,kteří jsme žili v době minulého režimu a můžem srovnávat.Nebylo vše na sto procent,ale jistota a klid a morálka se nedají srovnat.Je mi líto mladých.Nevědí co je ,lže se jim a oni tomu věří.Nečeká je nic dobrého.Tady na portále pár podnikatelů,kterým se daří chválí tuto dobu,ale to není vzorek pro ostatní.Každý nemůže podnikat.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Jouda, 15.1.2011 21:01:00)
Odpovědět
....,ale jistota a klid...jaká jistota a klid? Poslušnost nebo basa,řadový komouši byli i výkvět za Protektorátu a těm co přišli z lágrů to nechtěli vrátit! Od tý doby se nezměnili.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Kalous, 16.1.2011 4:07:07)
Odpovědět
Co je to za trapný blábol? KSČ za protektorátu byla jediná politická strana, která se na jeho území nenechala zrušit (Němci ji zakázali okamžitě, jistý státní sekretář dědeček našeho vlivného expolitika jim předal jejich seznamy, členové KSČ museli okamžitě odstoupit ze všech rad a zastupitelstev - ostatní strany se pak samy zrušily) , přešla do ilegality, byly popraveny celé 3 její ústřední výbory a trest smrti za činnost proti okupantům obdrželo 17 tisíc jejich členů.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(j, 16.1.2011 14:13:19)
Odpovědět
Pane Kalousi,trpíte nespavostí,tak si přečtěte literaturu, ale ne tu rize stranickou.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(forman, 15.1.2011 20:15:15)
Odpovědět
Pan soudruh Grebeníček,neříká nic převratného,to bohužel vidíme všichni že náš stát je bohužel špatný správce vybraných daní a jiných příjmů.Že předchozí vláda vládla špatně to je známý kolotoč.Komunisté se zatím naštěstí do vlády nedostaly,a určitě by taky nepředvedly nic převratného.Takže tady hovoří jen slepá závist.
Buržoazie je společným nepřítelem
(pan Contras, 16.1.2011 12:16:50)
Odpovědět
S autorem naprosto souhlasím v tom co napsal, mrzí mně toliko, že to říká soudruh Grebeníček. Soudruh mluví jako kontrarevolucionář a ani mu to nedochází. Ale je vidět, že hrabě Šternberg měl pravdu, když svobodníkovi Halíkovi zdůrazňoval, že buržoazie je naším společným nepřítelem. Je smutné, že v současném zmatení pojmů se za konzervativní politiku považuje liberální, protinárodní korporátně fašistické nadnárodní otrokářství NWO.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(Havlena, 10.2.2012 12:56:27)
Odpovědět
Myslím si, že v této debatě - jako v mnoha dalších se více prostoru věnuje autorovi - M.Grebeníčkovi - místo toho, aby se posuzoval obsah a argumenty v jeho vystoupení.
Re: Grebeníčka chytil fantas
(kája, 11.2.2012 23:17:39)
Odpovědět
Pan Grebeníček má úplnou pravdu. Ta je velmi nepříjemná pro dnešní demagogy lháře a zloděje zcela nelidkým postojem k lidem celoživotním poplatníkům. Vysrat se na stát o tom to je a postavit se proti němu !!!!!!!!!!!!
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama