reklama
reklama

Kočkování: Špatná investice ČSSD. To není korupce?

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 12.1.2011 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Tak i ČSSD před volbami, místo aby se zbavila zátěže jménem Paroubek, najala firmu Gitero Estates s.r.o. (Kotrba se společníkem Janstou v pozadí), aby koupila celý náklad a autorská práva od vězně a Paroubkova kumpána Ďurička. Takové postupy jsem dosud zaznamenal jen ze světa mega celebrit nebo v pokleslé literatuře a filmech.

Paroubkův kumpán Ďuričko dostal miliónové držhubné, aby před volbami nevyšla jeho kniha Kočkování.

Jak už to bývá, tak politici mají na špinavou práci advokáty, poradce, lobisty a jiné zkorumpované příživníky, kteří jako bílí koňové snímají hříchy ze svých chlebodárců.

Tak i ČSSD před volbami, místo aby se zbavila zátěže jménem Paroubek, najala firmu Gitero Estates s.r.o. (Kotrba se společníkem Janstou v pozadí), aby koupila celý náklad a autorská práva od vězně a Paroubkova kumpána Ďurička. Takové postupy jsem dosud zaznamenal jen ze světa mega celebrit nebo v pokleslé literatuře a filmech.

Ta firma, která ona práva koupila, jistě věděla, proč to dělá. Dávám tímto veřejně podnět, zda se nemohlo jednat o trestný čin korupce. Na jiný důvod nemohu přijít, když kniha nebyla v distribuci, ačkoliv měla dobré vyhlídky na komerční úspěch.

Jak už to bývá, ČSSD střelila kozla. Ochrana Paroubka jí teď není k ničemu. Navíc jeho žena byla tak hloupá, že píchala ve svém spisku do vosího hnízda a vyprovokovala autora, že napíše totéž v jiném balení a ještě si přisolí.

A my jsme si zase připomněli, s kým to náš bývalý premiér kamarádil. A nebyl to jen vrah. Aby se o „kmotrech“ nemluvilo, nesmí ztratit moc. Tu Don Giorgino ztratil. A najednou se veřejně hovoří o tom, že kmotrem jeho dcery je vlastně „kmotr“. A bývalý capo di tuti capi se bezmocně vzteká.

Naštěstí už mimo vrcholnou politiku. Ještě bude sranda.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
2497 čtenářů | 29 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Kočkování: Špatná investice ČSSD. To není korupce?
(jorkšír, 12.1.2011 11:58:48)
Odpovědět
Musí to být hodně komromitující materiálek,když Paroubovi skočdoprdelci z Lidového domu neváhali,a koupili to celé i s autorskými právy. A to že pan poslanec Paroubekodmítá vyjádření k této záležitosti a otáčí se k tomu zády,tomu se asi nikdo nediví.
Jak dlouho ještě budeme trpět a mlčet ?
(Dr.Sváček L., 12.1.2011 22:14:34)
Odpovědět
Kde jsou naše poctivé elity? J.S.Machar: "Člověče, pomni, můžeš-li, popři: Tam, kde jsou poctivci zbabělí, vlády se ujímaj lotři.".
Ministr Bárta šlape na peníze ODSkmotrům ...
(MUDr., 13.1.2011 21:51:14)
Odpovědět
. KMOTŘI ODS rozkrádají státní kasu v miliardách a BÁRTA, jako jediný jim šlápnul na kuří oko. Proto ted ,za asistence zkorumpovaných medii, spustí proti Bártovi teror, výmysly, lži, křivá obvinění- však mafián Langer má v této oblasti bohaté zkušenosti. Nedávno to zažil pan Paroubek- jeden z mála nemajetných politiků, který byl svojí neúplatností trnem v oku ODS. Toto ale české stádo ofcí pochopí až za 10 let, v době kdy se bude chodit do důchodu v 80 letech............
Proč se bojí?
(Hanáková, 13.1.2011 22:11:31)
Odpovědět
Když někdo nemá čisté svědomí, musí mu sledování vadit. O politicích ODS je notoricky známé, že co Ódeesák to zloděj nebo podvodník. Takže je jasné proč se sledování bojí.
Re: Proč se bojí?
(hoblina, 14.1.2011 19:29:27)
Odpovědět
Tady jde o to,že volby na P11 vyhrála preferenčními hlasy starostka Šorfová za ODS,ale Janeček s Mlejnským ji vyšachovali,Mlejnský je i teď starosta,Janeček byl radní na magistrátě,teď už jen zastupitel P11.Ne,že by starostky byla nějak velká škoda,ale jak se říká "nikdy není tak zle,aby nemohlo být ještě hůř",a to se stalo.Podle nás,co tu žijem, je zadavatel sledování a jeho motiv jasný,následné kšefty ABL na P11 taky,teď je na policii,aby to dořešila.Pánbůh s námi a zlý pryč.
V zájmu poctivých občanů,je sledování politiků nutné ....
(Kovaříková, 13.1.2011 22:40:07)
Odpovědět
Sledovat politiky je nemorální, zato mizet peníze ze státních institucí na své účty, kde se jenom dá, to je asi OK. Možná by bylo nejlepší špiclovat všechny politiky.
Re: Kočkování: Špatná investice ČSSD. To není korupce?
(alfa27, 12.1.2011 12:12:09)
Odpovědět
tak na objektivitu Ďurička a jemu podobných bych moc nesázel.Ale jen to svědčí o tom,jaké kamarády Jirka má a měl.Co do objektivity to asi nebude lepší než šlágr Jiříkovy blondýny,co do stylové úrovně to však nemůže být horší.
Re: Kočkování: Špatná investice ČSSD. To není korupce?
(ks, 12.1.2011 20:41:08)
Odpovědět
V šem je důvěryhodnější Paroubek než Ďuričko? Paroubek tak dlouho veřejně lhal, až se mladí naštvali a počastovali ho vajíkovou kanonádou a ve volbách dostl červenou pro stranu, kterou vedl do voleb.
Re: Kočkování: Špatná investice ČSSD. To není korupce?
(haha, 12.1.2011 23:55:29)
Odpovědět
Na oranzovou mafii bych nevsadil ani zlamanou gresli. Sobotka: "podle dostupných informací mu ČSSD nikdy žádné peníze neposkytla". Avsak kniha mela vyjit, naklad byl skoupen a autorska prava rovnez. Samozrejme, ze si oranzova mafie na korupci najala nejake "moureniny" - proto ta formulace "podle dostupných informací"... :)))
Re: Kočkování: Špatná investice ČSSD. To není korupce?
(dandy, 12.1.2011 12:33:35)
Odpovědět
No tak čekám, jakou snůžku keců zase Paroubek ze sebe vypustí.To , že socani skoupili komlet celé veledílo , už o něčem vypovídá !! Že by na to zareagovala paní ,,spisovatelka " se nemusíme bát ,protože ta už vycinkala veškeré výblitky ve své knize , když byla po ,,boku špičkového politika ".
Re: Kočkování: Špatná investice ČSSD. To není korupce?
(Sunn, 12.1.2011 13:26:05)
Odpovědět
:-))) Jejda, to je sranda...A já myslela, že už o Paroubkovi nikdy neuslyším. Je to ovšem chcípák, když si ta práva ani nekoupil za svoje. Co na to asi jeho bývalí nejbližší řiťolezci, řadoví straníci a voliči? Ticho po pěšině? Hm, jak jinak...
Re: Kočkování: Špatná investice ČSSD. To není korupce?
(Fiter, 12.1.2011 14:52:15)
Odpovědět
Celá slavná ČSSD smrdí korunou jako bezdomovec a oni klidně skoupí celý náklad i s autorskými právy.To musel být pěkně horký materiál který by jistě Paroubka poslal tam kde už měl dávno být a to je do pr..le.
Re: Kočkování: Špatná investice ČSSD. To není korupce?
(obcan1, 12.1.2011 16:56:31)
Odpovědět
Spis za mrize. Je to uz druhy premier CSSD, ktery se dopustil korupci, take nektri ministri a vsichni hejtmani. CSSD by mela uvazit, jestli by se nemela prestehovat do nejake africke zeme, kde nejvyssi statni urednici vc. premieru korupci pachaji bezne! :(
Re: Kočkování: Špatná investice ČSSD. To není korupce?
(Stallker, 14.1.2011 12:29:07)
Odpovědět
Proč by se stěhovali do Afriky, u nás má politika velmi podobnou úroveň :-)))
Re: Kočkování: Špatná investice ČSSD. To není korupce?
(Beroun, 12.1.2011 16:19:32)
Odpovědět
Podle "Mezinarodni umluvy o korupci" z r. 1999, k niz CR pristoupila tusim v r. 2002, je korupce definovana take jako "neopravnena vyhoda". Rekl bych, ze pan Paroubek uvedenym postupem nepravnenou vyhodu v politicke soutezi ziskal, protoze obcany pripravil o svobodny pristup k informacim o sobe, a spachany cin je proto cin korupcni.

Vzhledem k nekolikamilonove vysi korupcniho plneni zrejme jde o korupci velmi zavaznou, i kdyz mene, nez v pripade stamilionovych uplatku Grosse a jeho kumpanu, kde vsak zase je velmi vysoka hodnota spachane skody - temer 10 miliard Kc.
KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(ferda, 16.1.2011 23:46:02)
Odpovědět
Beroun nezklamal :-) je to stále ten senilní žvatlal jako před nedávnem....:-)
jednotka hlouposti je jeden Beroun .-)))

ps. jak se kdokoli,ba alespon i průměrně slušný člověk,ještě po tom všem, co zde naše pseudopravice předvádí,není schopen se od této zlodějské lůzy odvrátit, pak je stejný jako tento maras,který svými zlodějnami dusí tuto zemi....ámen s vámi :-)
Re: Kočkování: Špatná investice ČSSD. To není korupce?
(kamil, 12.1.2011 18:22:49)
Odpovědět
Sociální demokrat kudy chodil tudy krad!
Re: Kočkování: Špatná investice ČSSD. To není korupce?
(lunochod, 12.1.2011 19:44:00)
Odpovědět
Sociální demokrat, ve dne lhal a v noci krad!
Re: Kočkování: Špatná investice ČSSD. To není korupce?
(Standa 1, 12.1.2011 21:11:27)
Odpovědět
Samozřejmě, že krad.Proti tomu co ovšem nakradli Klausovi kamarádí( ty peníze jsou na Bahamách, v Belize at) je to prkotina
Re: Kočkování: Špatná investice ČSSD. To není korupce?
(obcan1, 12.1.2011 23:50:45)
Odpovědět
Oranzova mafie okradla obcany o tolik, ze proti ni jsou vsichni krejcirove, kozeni, pitrove a vsichni ostatni zlocinci dohromady jen neskodni bridilove... Staci jen vzpomenout Paroubkuv BILIONOVY FTV tunel nebo 10-miliardovou skodu "Mostecka", za kterou Gross a jeho radcove pobrali stamilionove uplatky... :(
KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(ferda, 16.1.2011 23:38:32)
Odpovědět
:-) :-) :-) MŮŮŮŮŮŮHA HA HA HA, MŮŮŮHE HE HE .-))))= ....Nevadily mi nikdy miliardy nezdaněné nafty, vydávané za LTO, nevadila mi nikdy zpackaná privatizace, nevadily mi krachy bank, nekryté úvěry, nevadili mi nikdy bílí koně v sudu na dně Orlíku, nevadily mi nikdy tajná konta strany ODSS, nevadil mi hospodářský úpadek, balíky, inflace 90. let, nevadil mi nikdy Klaus, Kočárník, Dyba, Čermák, Macek. Nevadil mi korupční způsob, jakým vznikla Topolánkova vláda, nevadilo mi korupční získání Melčáka a Pohanky, nevadil mi korupční způsob volby prezidenta, nevadilo mi získání Snítilého, ani mi nevadilo koupení Wolfa. Nevadí mi Langer, Dalík, Tluchoř, Řebíček, Morava, Topolánek. Nevadí mi Němcová, Nečas. Nevadí mi podpora mezinárodnímu terorismu ze strany ODS. Nevadí mi pokles reálných mezd. Nevadí mi pokles růstu HDP. Nevadí mi současný morální úpadek politiky, korupce a špína. Nevadí mi špatný Bémův postup při pronájmu pražských nemovitosti (sekera 2 miliardy Kč,-). Nevadí mi ani jeho nápad pořádat u nás olympiádu a dokonce mi ani nevadí jeho "opencard". Nevadí mi, že peníze, určené na léčbu rakoviny a těžkých nemocí, skončili v zlatých padácích. Nevadil mi Nečasův přístup odebírání peněz pro těžce nemocné, ani jeho zákon, aby zdravotně postižení odpracovali povinně několik dní měsíčně veřejně prospěšných prací, pokud chtějí dávky a stejně tak mi nevadí jeho pomoc lidem, kteří přišli o práci díky hospodářské krizi tím, že jim zkrátil podporu v nezaměstnanosti. Rovněž mi nevadí, že politici si odsouhlasili plnou 100% nemocenskou, kdežto já, první tři dny mám 0%.Také mi nevadí chystaný tunel Drobila v řádu 3,5 miliardy korun na ministerstvu Životního prostředí.Taktéž mi nevadí odsouzení Nováka na podmínku a pokutu 5 .milionů korun za 40 milionový tunel :-) Nevadí mi jak regionální i vládní politici z ODS zbabrali organizaci MS v Liberci, vůbec mi nevadilo jak Topolova vláda zametá jednu kauzu, týkajících se jich samotných, za druhou pod koberec, vůbec mi nevadilo, že za Topolovské vládní konstelace docházelo k politickému ovlivňování kauz ... viz Čunek. A už vůbec mi nevadí, že tu máme justiční mafii, řízenou kmotrou Renatou. A co víc, rozhodnutí vrchního soudu odvolat soudce Vojtěcha Cepla ml. z případu vůbec není důkazem existence justiční mafie v ČR ... jak bych si mohl vůbec něco takového myslet. Dokonce mi nevadí ani zavádění totality ze strany ODS. Taktéž mi nevadí absence programu ODS a stejně jako čelní představitelé ODS podporují fyzické násilí na mítincích jiných politických stran. Vůbec mi nevadí, že ODS vede mafiánský poskok Mrázkovo Íčko Langer. A co mě vadí nejméně jsou vraždy v podání samotných představitelů a to přímo předsedů ODS v jednotlivých regionech. A nakonec mi nevadí ani údajná sebevražda jednoho z vrhačů vajec po Topolánkovi. Prostě měl jen smůlu, že se rozhodl vypovídat, no nic. Vadí mi, že se toho hlupáka Kořistku nepodařilo koupit. Jsem prostě nemorální hovado, které to má navíc v hlavě vylepané, proto tak s nadšením volím a vždy budu volit ODS!! Také se učím nové vulgarity. Na našich modrých školeních jsme dostali příkaz, jak nejlépe plnit odkaz Mirka Topolánka a Ivana Langera. Však víš. Zatím si trénuji vztyčený prostředník a tuhle jsem si zakopal do aut na jednom parkovišti. Jindy zase zkouším používat Topolánkův oblíbený nacistický slovník. Když máme nějaké jednání, vyplazuji na ostatní jazyk a hnedka jim vynadám do pi.í. Říkám jim, že půjdou brzy bručet a že si s nimi vytřu pr.el. Také už trénuji polévání něčeho benzínem s následným zapálením ... nikdy nevíte kdy to jako předseda regionální ODS budu potřebovat. Doufám, že ze mne budou mít naši společní modří bratři, soudruzi radost :-) A závěrem,taktéž mi nevadí novoroční projev toho šaška na hradě,který drží "basu" s těma, kdo tuto naši zemi přuvedl do takového žalostného stavu, v jakém se nacházíme. Děkuji Vám, modrosodruzi :-) k.u.r.v.i.l.i. jste socialismus, stejně tak, jak k.u.r.v.í.t.e. kapitalismus, čest Vaší práci, hnoji......
Re: Kočkování: Špatná investice ČSSD. To není korupce?
(koudela@freenet.de, 12.1.2011 18:46:57)
Odpovědět
Tak a konecne je to venku a kde jsou ty chytraci co chteli Jirku Paroubka nosit na rukou uz tenkrat jsem rikal bacha ma nadvahu aby jste se u toho nestrhli levaci a dnes zadna reakce?
Re: Kočkování: Špatná investice ČSSD. To není korupce?
(satan, 12.1.2011 20:19:56)
Odpovědět
Mafiáni nejšpinavějšího kalibru, hoši z ČSSD..
Re: Kočkování: Špatná investice ČSSD. To není korupce?
(Standa 1, 12.1.2011 21:08:31)
Odpovědět
Samozřejmě počínání Paroubka a ČSSD dost smrdí. Proti tomu co má ale na krku ODS a proti hradním lžím jsou to zanedbatelné nicotnosti!
Re: Kočkování: Špatná investice ČSSD. To není korupce?
(haha, 13.1.2011 0:03:53)
Odpovědět
No, BILIONOVY Paroubkuv FTV tunel nebo stamiliony uplatku pobranych premierem Grossem a jeho "Criminal Boys" za to, ze obcany okradou o 10 miliard na Mostecke, zrovna "nicotnosti" nejsou... O dalsi oranzove korupci mluvil Blair v CNN a BBC, a kdo vi, na jakou dalsi oranzovou zlodejnu jeste svycarska policie prijde! :(
Re: Kočkování: Špatná investice ČSSD. To není korupce?
(Láďa1, 13.1.2011 13:43:45)
Odpovědět
Prý "oranžovou"... To barevné označení bych vypustil. Tady kradou všichni a vy akorád diskutujete o tom kdo dřív a kdo víc. Spíš diskutujte co s tim
Re: Kočkování: Špatná investice ČSSD. To není korupce?
(Stallker, 14.1.2011 12:31:10)
Odpovědět
Souhlas. Ale víte někdo co s tím?
Re: Kočkování: Špatná investice ČSSD. To není korupce?
(Beewoy, 13.1.2011 18:49:51)
Odpovědět
Ten skinhead, co nyní vede ČSSD řekl, že si nechal prověřit účetnictví a že to není pravda.
Když se na toho plešatého chlapce podíváte, řekněte, může lhát?
Re: Kočkování: Špatná investice ČSSD. To není korupce?
(frantafertmustal, 14.1.2011 18:22:47)
Odpovědět
Máte pravdu co socan to zloděj největší byl ale guru Sobotka ten při 6% růstu dokázal udělat ještě 100 miliatr dluhu, aby měli socani co rozkrást a rozdat nefakčenkůn , aby je volili - váš frantafurtmustál
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama