reklama
reklama

Grossova teorie relativity

Autor: Karel Kříž | Publikováno: 7.1.2011 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Pro neskutečné svinstvo, ve kterém žijeme není adekvátního pojmenování. Není to snad ani ta nedokonalá demokracie, tedy jakási vláda lidu, určená k postupnému totálnímu krachu a historickou paralelou se měnící v nový typ totality, naše společnost je vládou zkorumpované lůzy, která se neštítí ničeho a nebojí se nikoho.

Kdo si mohl kdy domyslet, že když Havel a jeho parta estébáckých agentů či náhle “prozřivších” bolševiků vyloučených v roce 1968 z KSČ, kteří v řadách disentu převálcovali malou skupinu slušných a poctivých lidí, upekla z týmem kolem Čalfy unikátní berličku “Nejsme jako oni!” a tím předali republiku na stříbrném podnose již dlouho připraveným nomenklatruním kádrům, současné konce.

Je to výsměch všem lidem, kteří věřili v nějaký vyšší princip mravní, v ideje svobody, rovných příležitostí a volného trhu. Podařilo se však jen prostříhat dráty komunistického koncentráku a malinko posunout svobodu slova. Jsou to dnes také dvě jediné zbraně, kterými se můžeme bránit proti totálnímu zotročení. Velmi smutné je, že neobolševickým koncentrákem se pomalu stává celá přeregulovaná, přebyrokratizovaná a předaněná Evropa.

Na příkladu Stanislava Grosse můžeme celou porevoluční histroii od roku 1989 relativizovat. Vyučený ajzboňák se správně namíchanou dávkou vlezdoprdelství, drzosti, slizkosti a bezpáteřnosti se stává multimilionářem s titulem doktora práv. Jeho manželka, prodavačka z kantýny, dokáže najednou prodávat tolik kosmetiky, že za měsíc vydělá více než premiér vlády ČR. Navíc mají natolik hodné strýčky a nezištné přátele, kteří jim v igelitce nutí milióny na bydlení či desítky miliónů na nákup zázračně vydělávajících akcií.Není to sen?

Ne. To je realita naší vlasti, které má daňový poplatník věřit, držet hubu a hlavně platit. Standa přeci nebyl odsouzen, neprovedl nic nezákonného a je to křišťálově čistý bezúhonný občan. Kdo si myslí něco jiného je reakční štváč, rozvraceč republiky a závistivý hajzl, který si nepřeje štěstí soudruha, přítele, bývalého člena ČSSD a jeho rodiny.

Jenomže Gross je jen jedním vrcholkem ledovce. Hrubým odhadem se v naší zemi denně rozkrade ze státního penězovodu 1 miliarda Kč. To je 365 miliard ročně. Polovina na úplatky a druhá polovina na černé provize při prodejích, nákupech, pronájmech a jiných pohybech státního majetku. Neskutečné peníze, které znamenají, že i pokud bychom platili o třetinu nižší daně a různé odvody, kterými se maskují další daně, stále by byl státní rozpočet vyrovnaný. Jak toho dosáhnout?

Opravdu se začít zajímat o politiku a o naše peníze, které odevzdáváme státu. Nenechat se zotročovat současným zdaněním, kdy odevzdáte téměř 75% svého výdělku eráru a přitom nemít na základní životní potřeby s vyhlídkou na návštěvu exekutora. Důsledně prosazovat při každé příležitosti totální zeštíhlení státní správy, snížení daní a ještě důsledněji vyžadovat na úřednících naprostou transparentnost výdajů i jejich hmotnou odpovědnost za každé rozhodnutí.

Je to velmi prosté, milý Watsone, řečeno s klasikem. A je to rada Radku Johnovi i celé, naoko pravicové, vládě v jejich současném virtuálním “boji s korupcí”. Augiášův chlív, který spravujete, nevyčistíte dalšími tunami vyhlášek, příruček, brožurek ani dalšími stovkami úředníků a komisí. Státní dluh neumoříte dalším plíživým zvyšováním daní či dalšími likvidačními zákony pro skupinu obyvatel, která vytváří hodnoty. Je to jen další malá zatáčka v cestě do pekel.

Léčba je jediná – radikálně snížit hromadu státem přerozdělovaných peněz, nechat je produktivnímu obyvatelstvu v peněženkách a tím přestat živit výše jmenované parazity.Zpřehlednit legislativu, přestat regulovat volný trh, zrušit dotace, granty a podobné nesmysly. Dokladovat každou korunu, kterou stát vydá, komu a proč, za jakých podmínek. Tím vymýtíte korupci, získáte spoustu peněz a všichni budeme spokojeni. Tedy až na Standu Grosse, jemu podobné a jejich mecenáše z šedé zóny.

Obávám se však, že tato slova nenajdou úrodnou půdu ani na dnešní stoosmnáctkové pravicově deklarované koaliční půdě, neboť jejich prozatimní činy se jeví spíše jako eurosocialistické. A to je ona smutná teorie relativity politické scény v ČR, které pokud se nezbavíme a Gross nepůjde na pár let do tepláků, lépe nebude. Bohužel.

reklama
4435 čtenářů | 42 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Grossova teorie relativity
(Kalous, 7.1.2011 13:56:48)
Odpovědět
S panem Křížem vždy nesouhlasím, ale zde má více méně pravdu. Tento stát je demoralizovaný, mafiánský a lidé zatím většinou hloupí (zejména u voleb). Vzpomínám si jak měl pan (přítel) Gross (mladické nevzdělané snaživé nedochůdče) přijet do jednoho městečka, místní organizace ČSSD šílela jak kdyby měl přijet tatíček Masaryk. Přijede přítel Gross, padněte na kolena - a přitom trochu informovanému člověku muselo být jasné, o co a o koho jde. Jsme (nebo byli) trapní, vždyť i ten Gross byl nejpopulárnější politik.
Jak dlouho ještě budeme trpět a mlčet ?
(Jihočeské matky, 7.1.2011 21:02:36)
Odpovědět
Jak dlouho si zde zbohatlíci tvořící a porušující zákony budou dělat co chtějí. Kdy konečně lidi procitnete !!!!! Nebo kam až bude muset vládní garnitůra zajít (společně s jejich drábi - určitou sortou podnikatelů), abychom znovu vyšli do ulic !!!!!
Kdy skončí arogance tzv. mocných Kalousků, Nečasů, Langrů, Vondrů, Drábků, ......... a Klausů nevyjímaje !!!!
Re: Jak dlouho ještě budeme trpět a mlčet ?
(Mgr.Hronek, 7.1.2011 21:18:29)
Odpovědět
Kéž by všichni lidé konečně pochopili, jakou úlohu v tomto státě ODS vlastně hraje. Aby pochopili, že je to strana organizovaného zločinu, která se specializuje na rozkrádání státních peněz, které o blaho státu nikdy nešlo a nikdy nepůjde.
Re: Jak dlouho ještě budeme trpět a mlčet ?
(kkk, 8.1.2011 8:50:01)
Odpovědět
V tomto státě se nejedná jenom o Ods, ale všichni korytáři co nám vládnou mají máslo na hlavě. Pane Kříž, musím se s vámi stotožnit, ale myslím si, že jakákoliv změna je v nedohlednu...
Re: Jak dlouho ještě budeme trpět a mlčet ?
(Fiter, 8.1.2011 12:50:45)
Odpovědět
Vy přitroublé mařeny zapoměli jste na zloděje z řad socialistů a že jich tam je.
Re: Jak dlouho ještě budeme trpět a mlčet ?
(Jiřina, 9.1.2011 15:46:36)
Odpovědět
Vy přihlouplí Pepíci,socialisté jsou slabý odvar od Topola,Behma,Kalouska,Bendla,atd atd......
Re: Jak dlouho ještě budeme trpět a mlčet ?
(ctenar, 10.1.2011 0:43:21)
Odpovědět
To je opravdu roztomile. Gross vezme stamiliony za usluhy lobbistum proti zajmum statu, dalsi stamiliony poberou jeho 'radcove', spachaji obcanum skodu temer 10 miliard (jen na jedinem privatizacnim prodeji) Mostecke, ale pro levicove/zelene hlupaky za to muze nekdo uplne jiny...?
Re: Jak dlouho ještě budeme trpět a mlčet ?
(whaler, 10.1.2011 7:41:14)
Odpovědět
Jihočeské matky zřejmě trpí chronickou laktační psychóZOU.
Re: Jak dlouho ještě budeme trpět a mlčet ?
(Ivaanna, 10.1.2011 8:07:01)
Odpovědět
Jaký má smysl ukazovat prstem, jestli víc kradla levice nebo pravice? Vždycky kradl ten, co byl zrovna u moci! Kalousek mi nevadí proto, že vede ty své pravicové řečičky, ale proto, že po nás chce, abychom platili jeho dluhy. Na to, že by byl šel do holportu i s komunisty, na to jste již zapomněli? Pravičák jak stehno! A Gross? Oni ti multimilionáři obyčejně nebývají moc do leva, takže co si nakradl, už asi taky nebude takový socdemák jako dřív! Jestli z nich sundáte modrou nebo oranžovou nálepku, nakonec vždycky uvidíte jenom zloděje.
Nečasova ODS se všemožně snaží odvést pozornost od korupce DROBIL
(Adámek, 7.1.2011 21:10:47)
Odpovědět
Politici ODS dělaji vše možné i nemožné,aby odvedli pozornost od svých zlodějen a proto si vymysleli kauzu Mostecká uhelná společnost.Jenomže to ještě nevěděli,že v této kauze opět figuruji politici z ODS.Policie ještě nezveřejnila jejich jména,ale je jich i tady dost.
CHCETE SI POSLECHNOUT LEŽ??? POSLOUCHEJTE JAKÉHOKOLI PRAVIČÁKA !!!:-)))
(ferda, 8.1.2011 16:44:07)
Odpovědět
TO TI MODROHNOJI DOKÁŽÍ VELMI DOBŘE !!!
ODVÁDĚT POZORNOST :-)))))

A JEŠTĚ NĚCO UMÍ PERFEKTNĚ : KRÁST, KRÁST A ZASE KRÁST :-)))

Tendence hájit ministra Drobila i přesto, že o kauze věděl, tou hlavní chybou není, ale je tu bohužel mnohem závažnější skutečnost. Když Nečas dostal mail, kde jej Michálek žádá o zapojení BIS, musel stoprocentně vědět, že mu ten člověk posílá jasný vzkaz: Je to tak vážné, že s tím nemohu na běžnou policii, v té korupci je zapleten ministr a jde o věc národní bezpečnosti. V tu chvíli musí premiér, kterému BIS podléhá, okamžitě tyto síly nasadit a ne poslat dotyčného na policii ". Michálek musel takto vzkaz zakódovat, protože věděl, že neprojde rukama jen premiérovi.

Kdyby to na ODS neprasklo, tak jste vážení o ničem nevěděli a korupce ve vládě by vás připravila o další miliardy. Samozřejmě by vám ukradené miliardy Kalousek s Nečasem strhli na daních.(jinak touto kauzou vládní korupce nekončí, hoši si je příště dají větší pozor) :-))))
PS. NE KAŽDÝ PRAVIČÁK JE DAREBÁK, ALE KAŽDÝ DAREBÁK JE PRAVIČÁK :-)))
Re: CHCETE SI POSLECHNOUT LEŽ??? POSLOUCHEJTE JAKÉHOKOLI PRAVIČÁKA !!!:-)))
(whaler, 10.1.2011 7:42:34)
Odpovědět
Pokud vidím, tak vy zase excelujete v odvádění pozornosti od ČSSD. (Tím nechci říct, že v ODS se nekrade).
Re: Grossova teorie relativity
(ccccccc, 10.1.2011 5:13:20)
Odpovědět
Potesitelne je, ze na levicoveho uplatkarskeho parazita ferdu uz nikdo nereaguje. Gaunery je treba vyloucit ze spolecnosti! :)
Re: Grossova teorie relativity
(xxx, 10.1.2011 6:42:09)
Odpovědět
V domě oběšencově se nehodí mluvit o provazu.
Pokud by se díky VK "nezhaslo" a "neuměl někdo rozlišit/"ekonom",MF/ špinavé penize,neměl by
KK o čem hanopis psát!
Re: Grossova teorie relativity
(bzz, 10.1.2011 6:52:37)
Odpovědět
A ODS a zejména pan KK už vůbec ne! Ten ať si
"trh bez přívlastků" podle jeho představ,
čínského střihu jde provozovat v posici pracovníka osobně, když tak horuje pro
čínský "kapitalismus" s vedoucí úlohou KS Číny
v čele! To je teorie relativity jak vystřižená!
"M. Thatcherová: Privatizace bez přísných zákonů
a kontroly jejich dodržování je krádež!"
Re: Grossova teorie relativity
(zzz, 10.1.2011 7:06:42)
Odpovědět
To an.48: A ono by šlo bez "neumím rozlišit špinavé peníze"/MF ČSFR!/,"útěku před právníky"
a "zhasnutí" tak nehorázně krást?
A "bankovní socík" byl co jiného než převod majetku státu VK,absolventem stbVUMLu-Prognostústavu,/založeného již 1973!!/ do rukou stbáků a komančů, zvláště těch "positivních",typu "největšího sedláka" ?
Re: Grossova teorie relativity
(jorkšír, 7.1.2011 15:06:39)
Odpovědět
Socialisté byli jediní,kterým zavřeli svého času do vězení ministra financí Ivo Svobodu. Jak se nyní zdá,šturmují k dalšímu prvenství,do kriminálu si s nejvyšší pravděpodobností pujde hačnout i nejhloupější bývalý předseda vlády za oranžový tým Stanislav Gross. Co dodat. Kradou všichni kteří se kdy dorvali ke korytům. Ale měli by dodržovat základní pravidlo této pofidérní hry = Žrát se musí,ale nemělo by se u toho mlaskat... A tenhle kreten mlaskal že to muselo být slyšet až na Marsu.
Re: Grossova teorie relativity
(Chytrakzhospody, 7.1.2011 15:44:21)
Odpovědět
No milý joršíre, nechť tvé sny se stanou skutečností. A pokud by s ním šel dáchnout Jyrka a Myrdou ...... ale konec snění, vracím se na zem
Re: Grossova teorie relativity
(Jeeves, 7.1.2011 16:58:13)
Odpovědět
Špičkový právník Standa do tepláků? A s "největší pravděpodobností"? Opakujte po mně: žijeme v České republice, žijeme v České republice... Již se Vám rozsvítilo?
Re: Grossova teorie relativity
(jorkšír, 7.1.2011 17:35:13)
Odpovědět
No,o špičkovosti pana Grosse jako právníka vzhledem ke způsobu jakým se dobral titulu bych silně zapochyboval. Tady to bude spíše o tom,jaké má doposud konexe,jak dlouho ho bude někdo krýt,taky hodně záleží kolik toho tenhle gauner ví na druhé.
Ale jedno vím jistě,tenhle ptáček nemá v současné době klidné spaní,oni tihle Švýcaři bývají v dohledávání trestné činnosti velmi důslední,a to co je ve spisech nám doručených co se nyní překládají do češtiny,pan Gross netuší. Uvidíme.
Re: Grossova teorie relativity
(Jeeves, 7.1.2011 18:03:27)
Odpovědět
Nojó, to bychom sem museli pustit policii a soudy ze Švýcarska, aby se zase něco záhadně ze spisů neztratilo, a aby to mělo nějaký jasný závěr. No, a jak naznačujete možnost, že Standa toho hodně ví, tak na to bych si docela vsadil. Vždyť to bylo pro něj to hlavní, proč na vnitru působil.
Re: Grossova teorie relativity
(jorkšír, 7.1.2011 18:23:33)
Odpovědět
No,sem k nám tak vpadnout a smět konat švýcarská policie a soudy,tak nemá kdo řídit a spravovat tuhle zem.To by šly bručet snad i uklízečky ze všech těch ministerstev a úřadů.....Myšleno ironicky,samozřejmě. Ale čistý tu není snad nikdo.
Re: Grossova teorie relativity
(modřín, 7.1.2011 15:41:29)
Odpovědět
Plichta je horší jak prohra. Není vítěz není poražený. I prohra je lepší výsledek než plichta, neboť motivuje k příští výhře. Díky zaklínadlu "Nejsme jako oni" byla historická příležitost pro slušné lidi promarněna. Ksindl, který uchvátil moc po sametu se zdá být bez teroru nevykořenitelný. K teroru má však slušný člověk daleko. Takže se z marazmu asi nevyhrabeme a lze spíše očekávat diktaturu oligarchů.
Re: Grossova teorie relativity
(bublifuk, 7.1.2011 16:45:35)
Odpovědět
Příznačné je, že to museli být Švýcaři, aby se to "Velké" svinstvo dostalo ven.
Re: Grossova teorie relativity
(Sting, 7.1.2011 17:37:22)
Odpovědět
A už se zase posílají lidi do tepláků bez soudu.Ať toho Grosse prošetří,ať se vyberou soudci nestranní a rychle tuto anabázi začnou řešit.Víme jak mnohé kauzy vznikaly a brzy vyšuměly.Co kauza Drobil?Můj názor je,že tato chystaná ,nehorázná zlodějna/Drobil/ se má zakrýt jinou,možná i vymyšlenou levárnou.Tak tedy--vyšetřujte!!A důkladně -padni komu padni.
Re: Grossova teorie relativity
(modřín, 7.1.2011 18:24:00)
Odpovědět
Problém začíná u těch nestranných soudců, snad bychom si je mohli vypůjčit ve Švýcarsku. Naší soudcovskou mafii zkorumpovat přijde velice levně. Rád se půjdu podívat na našeho nestranného soudce, jak bude rozhodovat pod tíhou kufru peněz.
Re: Grossova teorie relativity
(Ka, 7.1.2011 20:45:15)
Odpovědět
Vyberou se soudci a ti pana G. očistí a ještě mu k tomu dají třeba miliardu odškodnění za poškození jména a promarněný zisk. Naše soudnictví je mnohdy fraška odpovídající stavu společnosti - žádná nestrannost a nadhled, který mají soudci tak dobře zaplacený (čest vyjímkám).
Re: Grossova teorie relativity
(Drak, 8.1.2011 1:47:15)
Odpovědět
Zajímavé je, že je na paškále Gross, celkem právem, ale ne v této souvislosti, kdy zase, jako obvykle připravili tunel modří zloději, z Organizace Defraudací Státního. Přitom se obecně ví, že největšími zloději, tuneláři a loupežníky, jsou parchanti z ODS.
A je to vždycky. Vždycky se najde nějaký ochotný Kříž, případně Polanecký, kteří začnou odvádět pozornost od modrých hajzlů a začnou poukazovat na jiné, ačkoliv, pokud by měli trochu slušnosti v těle, což se od ODSáckých kriplů, čekat nedá, by se měli věnovat svým spolubojovníkům (gangsterům), kteří loupí státní (naše) peníze pro lepší, modré zítřky, v rozkradené republice.
Re: Grossova teorie relativity
(pipina, 8.1.2011 14:45:49)
Odpovědět
Draku to snAd né!
Tebe asi platí mekta Sobotka.
Re: Grossova teorie relativity
(Jeeves, 8.1.2011 18:04:17)
Odpovědět
Ale pipino, to snad né... Drak je objektivní a má "recht" v tom, že tady se lumpárny ODS moc neservírují.
Re: Grossova teorie relativity
(Tamara, 9.1.2011 15:56:16)
Odpovědět
Zajímalo by mě,jak to s tím Grossem opravdu je.Nechce se mě to věřit.Mělo by se to nestraně vyšetřit a pravdu zveřejnit z kompetentních úst.Tady je to samé jedna paní povídala.Dnes se nedá ničemu věřit.Jedno je jasné.Když byl podezřelý u koupi bytu,slušně odstoupil,ted ,když je podezřelý znovu,vystoupil ze strany.CSSD je slušná strana a podezřelí odstupují,to se nedá říct o ODS a jiných.Čunek se držel zuby nehty,Barták není dořešen a Drobil přesedl od jednoho koryta k druhému,typické pro modráky.Kdyby se stala taková kauza jako Drobil v Americe a jinde,na hodinu by padaly hlavy a byl by fuč i Nečas.Jenže u nás je to jinak,máme pány,kteří vládnou,drží se koryt a je jim vše u pr.jen když oni se mají dobře.
Re: Grossova teorie relativity
(ctenar, 10.1.2011 0:55:50)
Odpovědět
Tamaro, ty ses asi zblaznila. Copak si uz nepematujes, jak Standa klickoval, vyrazel klin klinem, nahrazival jednu lez druhou lzi? Teprve kdyz mu vsechny lzi novinari vyvratili, nezbylo mu nic jineho, nez lhani vzdat? Podobne je to dnes: Praskly stamilionove uplatky jeho poradcu, ukazalo se, ze z nich mu jeden z nich financoval "pujcku" na nakup uplatku v podobe cennych papiru, ktere od neho pak koupili za mnohonasobek ceny. A tento oranzovy gang okradl obcany o 10 miliard... Odstoupeni neni zadne cestne vzdani se clenstvi pri podezreni, ale pokus o utek pred branami kriminalu... Dalsi oranzovy zlocinec z oranzove vlady se chysta "do teplaku"... :)))
Re: Grossova teorie relativity
(Petr 2, 8.1.2011 6:51:45)
Odpovědět
Dějiny říkají,že povel ke hromadnému rozkrádání vyslala v Moskvě Aurora svým výstřelem a u nás to byl největší modrý pták,když prohlásil,že vše vyřeší neviditelná ruka trhu.
Re: Grossova teorie relativity
(pipina, 8.1.2011 14:43:30)
Odpovědět
Petře snad nejsi vůl.Máš hlavu tak mysli.
Re: Grossova teorie relativity
(modřín, 9.1.2011 13:55:10)
Odpovědět
Byla to Aurora, ale v Petrohradě.
Re: Grossova teorie relativity
(ccccc, 10.1.2011 0:59:15)
Odpovědět
Nechtel bys toho po Petrovi trochu moc? :)))
Re: Grossova teorie relativity
(Radek, 8.1.2011 11:47:44)
Odpovědět
Dobrý článek.
Re: Grossova teorie relativity
(Lojza z paseky, 8.1.2011 16:01:26)
Odpovědět
Soudný člověk musí vědět, že co se týče komoušů a estébáků, nemají si Václav I. s Václavem II. co vyčítat. Při vědomí toho, jaký kult osobnosti je zde vytvářen ohledně Klause, nehodlám připomínati. S obdivovateli Klausovými je řeč, jako s kozou tanec. Přesto si dovolím podotknouti, že Václav I. byl pouhým presidentem. Narozdíl od Václava II., jenž od počátku výše jmenované dosazoval jako ministr a předseda vlády do všelikých funkcí.
A ten opravdový marast, to zvěrstvo, které se zde nyní děje, vznikl na základě „Smlouvy o vytvoření stabilního politického prostředí v České republice uzavřené mezi Českou stranou sociálně demokratickou a Občanskou demokratickou stranou“. Spíše známou jako "Smlouva o pozicích". Není jistě nikomu neznámo, že jest již od roku 1996 Klausovým přáním rozdělení státu mezi ODS a ČSSD.
Re: Grossova teorie relativity
(felix.julec, 8.1.2011 17:45:58)
Odpovědět
Na tento bordel bylo zaděláno hned jak se rozdělila republika.Bylo vytvořeno 14 krajů bez svého příjmu daní vytvořeného v té které oblasti a tím pádem všechny peníze do Prahy.Odtud už šíbři za "provizi"rozdělovali peníze až do poslední vesničky.Hádejte,kdo tehdy byl ministr financí a později předseda vlády.Můžete třikrát.Učenliví žáci se pak jenom zdokonalovali.Tady vidím počátek korupce.A v tomto hnoji se už přehrabujeme 17 let.Jo utíká to utíká.
Re: Grossova teorie relativity
(ann48, 10.1.2011 0:01:57)
Odpovědět
Jihočeské matky, neměly byste držet ústa? Jak se nazývá někdo, kdo za cizí peníze a ve prospěch sousedního státu bojuje proti vlastní vládě? Ferda nezklame nikdy. S článkem naprosto souhlasím. Je zvláštní, kdo tak osočuje ODS. Nejsou to náhodou ti "nejsme jako oni". Každý, kdo průběžně sleduje politiku, musí vědět, že na privatizaci se nejvíce obohatili ti "bývalí", všelijací ředitelé státních podniků, bývalí funkcionáři a politici, protože ti na to byli připraveni, protože jim p. Havel a p. Pithart, který pro změnu slyšel trávu růst, umetli cestičku. Proto přemýšlejte, než osočíte z těchto hříchů ODS a p. Klause. Kdyby p. Havel za něco stál, tak by tehdy prosazoval, že tito lidé nesmí nejméně dvacet let mít žádnou vedoucí funkci, nesmí nic privatizovat a nikoho ani soudit, protože na to nemá právo.
Re: Grossova teorie relativity
(avek, 10.1.2011 13:47:06)
Odpovědět
Klid a teď mi řekněte, co budete dělat???
Re: Grossova teorie relativity
(jirka, 11.1.2011 0:38:22)
Odpovědět
Možná by se někdo měl inspirovat události v Arizoně a myslím že při výběru správné osoby z kruhu politických korupčníků z kterékoliv strany by možná ti ostatní dostali strach.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama