reklama
reklama

Půjčky: Všivák podnikatel nebo hlupák věřitel?

Autor: Petr Paulczynski  | Publikováno: 5.1.2011 | Rubrika: Ostatní
Ilustrace

Moudrého pohledat a blbce jako by z nebe rozhazovali.

O co jde? O to, že lidičky si berou půjčky od podivných nebankovních společností za podmínek, které jsou schopny je zničit. Pak se ukáže, že pověstný Paroubkův "obyčejný člověk" si ani nepřečte co podepsal a končí v exekuci či u soudu. A tuto obyčejnou lidskou hloupost potom senzacechtivá media rozpitvávají s jednoznačným závěrem, že ta či ona "vyčuraná" společnost či všivák podnikatel okradla chudáka.

Houby okradla. Zapracovala s obyčejnou lidskou hloupostí. Neříkám, že tomu fandím. Ale ony půjčovací spolky dělají jenom to, co jim legislativa a ona zmíněná lidská hloupost umožní.

Nutí snad někdo někoho aby si kupoval prapodivné vlněné deky s doživotní zárukou, sady nožů či nádobí za desítky tisíc? Mířil na onoho koupěchtivého občana při podpisu smlouvy někdo kalašnikovem?

Nutí snad někdo někoho půjčovat si na úrok v desítkách či stovkách procent na nejnovější televizi, která nakonec skončí stejně oblepená žlutou nálepkou?

Nutí snad někdo někoho brát si hypotéku, po jejímž zaplacení mu nezbývá na plyn, elektřinu nebo na stravu?

Nutí snad někdo někoho po povodni si opravit z obskurní půjčky znovu barák na tom samém místě a pak se divit, že poté co mu ho pojišťovna nepojistila, a on mu uplaval podruhé, že je bez peněz a na ulici?

Opravdu jsou to problémy vzniklé tím, že nějaký všivák kapitalista půjčil takovémuto prosťáčkovi peníze za takových podmínek, že mu pak majetek tohoto chudáka padne do chřtánu?

Nikoliv. Na vině je opravdu jen a jen obyčejná lidská hloupost. A takovýto človíček pak jde a v internetové diskuzi vylévá svou frustraci na kdeco a kdekoho, jakoby právě pisatel článku byl příčinou jeho neštěstí.

A tak si myslím, že místo nadávání na všiváky podnikatele co poskytují nebankovní půjčky za nekřesťanských podmínek by se měla media věnovat tomu, aby ti prosťáčci jichž se zastávají si kupovali jen a jen to nač mají. Protože opakování je matkou moudrosti.

A oni dlužníci by se měli (místo braní podpory vylepšené báječnou nebankovní půjčkou) snažit najít si pořádnou práci. Protože je plno podnikatelů, kteří jim  místo lumpácké půjčky poskytnou zaměstnání.

Protože ne každý podnikatel je všivák těžící z ekonomické nevzdělanosti obyčejných lidí, jak říkával jistý pan Jiří.

reklama
2071 čtenářů | 18 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Půjčky: Všivák podnikatel nebo hlupák věřitel?
(Pavla S., 5.1.2011 15:35:28)
Odpovědět
Stát by měl chránit obyčejné nevzdělané lidi od podvodníků,lichvářů.Stát je tu pro lidi,tak at pro ně něco dělá.Náš lid nebyl zvyklí na takové podvodníky,lichváře,proto jim podléhají hlavně důchodci.Nějaká směrnice na ochranu je potřeba.
Re: Půjčky: Všivák podnikatel nebo hlupák věřitel?
(modřín, 5.1.2011 19:27:28)
Odpovědět
Stát je tentýž ne-li ten největší všivák a odírá jak hloupé tak inteligentní, od něj si to však musíme nechat líbit. Možnosti státu ochránit blbce před firmami, které jsou z blbosti části populace dobře živy je velmi omezená. Na lidské hlouposti se vždy dalo nejsnáze vydělat. Proto může existovat Sportka, "výherní" automaty a bulvár, které spoléhají na elementární neznalost blbců co je to život a o čem v něm jde.Být inteligentní je nepovinné !
Re: Půjčky: Všivák podnikatel nebo hlupák věřitel?
(luník, 6.1.2011 0:18:23)
Odpovědět
Uáá, díky za vtip!
Nechceš, aby ti stát po vycíkání utíral pipinku?
Re: Půjčky: Všivák podnikatel nebo hlupák věřitel?
(modřín, 6.1.2011 9:55:59)
Odpovědět
Jenom blbec nepřipouští, že je blbec skutečně.
Pravdu o tom, že je blbec blbci říkáš zbytečně!
Re: Půjčky: Všivák podnikatel nebo hlupák věřitel?
(Kalous, 6.1.2011 12:36:53)
Odpovědět
Souhlas Pavla. Velké procento lidí je od přírody přihlouplých, naivních, nepřečtou si lichvářské podmínky - a pak vše může skončit lidskou životní nebo rodinnou tragedií. Ano - stát by měl pomoci i hlupákům proti sp.rostým lichvářům a vyděračů, kteří půjčují za extremně nevýhodných podmínek - aby si nezničili celý život. Přes určité etické hranice by měl být "hlupák" státem ochráněn před chytrým darebákem.
Re: Půjčky: Všivák podnikatel nebo hlupák věřitel?
(kluk, 6.1.2011 16:29:18)
Odpovědět
Kalous souhlas !Chrání stát naivní lidi,kteří za to nemohou,nebo lichváře a podvodníky ?Komunisti to měli jinak podchycené,zastali se lidí a nedopustili,aby se na chudácích někdo pásl.Ne všechno bylo za kom.špatné.
Re: Půjčky: Všivák podnikatel nebo hlupák věřitel?
(Milan, 6.1.2011 12:52:47)
Odpovědět
Soudím podle tvého pravopisu...ty tu ochranu potřebuješ taky...
Re: Půjčky: Všivák podnikatel nebo hlupák věřitel?
(Garron, 5.1.2011 23:21:14)
Odpovědět
Moudrého pohledat a blbce jako by z nebe rozhazovali. Jak dlouho trvá, autore let z nebe?
Jestliže stát dirigují grázlové, ke kterým mimochodem patříte, tak dopustí, že jsou lidé okrádání těmi grázly. Lidi se tudíž musí nutně zbavit drázlů a to co naloupili, jim zas sebrat. Už to nebude dlouho trvat!
Re: Půjčky: Všivák podnikatel nebo hlupák věřitel?
(Jeeves, 6.1.2011 7:38:25)
Odpovědět
V tomto státě, který zeměpisně patří do Evropy, ale svým fungováním do Orientu, či do Afriky, nelze očekávat, že by nějak stál na straně prosťáčků a chránil je před vlastní hloupostí. Myslím si, že regulace by byla snadno možná. Stanovit hranici třeba max.10% nad inflaci, což mi připadá pořád jako výborný zisk pro věřitele, a basta. Sice by to byl státní dirigizmus, ale stát by následně ušetřil na sociálních dávkách pro zruinované pitomce.
Re: Půjčky: Všivák podnikatel nebo hlupák věřitel?
(Jan Novák, 6.1.2011 7:56:56)
Odpovědět
Sice nerad, ale musím s autorem plně souhlasit. Jeho oponentům mohu doporučit se zúčastnit některé z předváděcích akcí. Sám jsem tak před časem ze zvědavosti učinil. A stálo to zato. Po několika hodinové "masáži" se našlo několik účastníků, kteří si předváděné nádobí zakoupili. A byli přesvědčeni a stále dokola předvádějícím přesvědčováni, že oni jsou těmi vyvolenými, kteří mají rozum. A že ti, kteří nic nekoupili, jsou obyčejnými pitomci.
Re: Půjčky: Všivák podnikatel nebo hlupák věřitel?
(David, 6.1.2011 16:35:22)
Odpovědět
Novák a co říkáte na ty staré manžele,kteří podepsali co podepsat nechtěli,protože jim to bylo podáno tak lichvářsky a promyšleně,že přišli o střechu nad hlavou a nikomu to nevadilo.Obohacovat se na cizí účet a ještě k tomu těch nejslabších ,to je ta demokracie ?Stát se pozná podle toho,jak se stará o lidi a hlavně ty staré.Utlo se hodně lidí i vzdělaných,ale dovolání nikde.
Re: Půjčky: Všivák podnikatel nebo hlupák věřitel?
(Jan novák, 7.1.2011 7:53:43)
Odpovědět
Máte asi na mysli ten pžípad odvysílaný v tv. Ti staří lidé důvěřovali a naletěli podvodníkovi. Je mně jich líto, ale žádný zákon ani předpis nikoho před podobným podvodným jednáním není schopen ochránit. Jen číst a číst a číst, poradit se s nezávislým znalcem problematiky a podepisovat jakoukoliv takovou závažnou smlouvu aspoň u advokáta nebo notáře. Stojí to nějakou korunu, ale ve výsledku je to neskutečně levné.
Re: Půjčky: Všivák podnikatel nebo hlupák věřitel?
(HB, 6.1.2011 9:20:05)
Odpovědět
Jsou tri druhy lidí co si výše uvedeným způsobem půčují.

1. Jsou v tom až po uši, a jen se snaží oddálit chvíli než se jako bezdomoveci dostanou pod most. Ví o tom že je to nevýhodné, ale je jim to jedno. Žijí jen pro dnešek, a je jim jedno koho do dlhové pasti vemou sebou. (To jsou tzv. chudé s.v.i.n.ě které když ještě byl jejich život pod vlastní kontrolou se nedokázali efektivně uskromnit a žili nad své poměry)
2. Lidi kteří dřou aby přežili nemají rezervu a najednou např. potřebuji řešit v zimě opravu topeni... Věrí že to splatí a doufají v lepší časy. (To jsou tzv. chudí rovní)
3. Ti co již nemají kde šetřit a sociální síť již neřeší jejich základní existenci (důchodci, objektivně invalidní...) (To jsou tzv. postiženíi chudobou)


Firmy výše uvedené jsou ekonomičtí predátoři kteří jsi vyhlížejí slabší kusy snaží se bezohledně cokoliv urvat. Mají právniky, psychology... Jejich cíl je doživotně na chudých parazitovat, nebo jim urvat poslední hodnotný majetek (obvykle nemovitost)(To jsou tzv. bohaté s.v.i.n.ě.)
Přiznejme si, že ne každy je protřelý ekonom a právnik a pokud se k vám vetřou (připustíte-li si je k tělu) tak vyhrajou. Řešení je posílat je preventivně k šípku. Oni totiž maji v drtivé většině informační, vědomostní a psychologickou převahu. V reálu nikdy všichni dostatečně chytří ani poctiví nebudeme.

A proč jsou to bohaté s.v.i.n.ě. ?
Jelikož to platím i já co s nima nemá nic společného formou financocání sociální sítě z různých odváděných daní.
Proto preventivně regulovat, nebo jinak nás schudlý "nesvépravní" utlučou. (A bohate S.V.I.N.E budou za hranicemi)
Re: Půjčky: Všivák podnikatel nebo hlupák věřitel?
(vizír, 7.1.2011 5:11:03)
Odpovědět
Židovská lichva je mor pro každou společnost,
a samozřejmě že se tyto židovské lichvářské hyeny systematicky zaměřují na tu méně inteligentní polovinu národa a už tak nepříliš bohaté lidi systematicky a vědomě ožebračují a přivádějí do neštěstí a tím postupně ničí celou společnost,
poté si ještě hrají na lidumily a takto ožebračeným chudákům milostivě háží pár pěťáků (pěkně všem na očích pochopitelně aby bylo vidět jací jsou "humánisté")
a tyto chudáky přivedené jimi do katastrofy nakonec ještě krmí bolševickými "idejemi" aby je poštvali proti zbytku společnosti

.. žid je už od kolébky vychováván jeho "náboženstvím" a "kulturou" chovat se (a myslet) jako hyena

(5. Mojž. 15, 6): ‘Ty pak budeš pujčovat mnohým pronárodum, ale sám si vypujeovat nebudeš. Budeš ovládat mnohé pronárody, ale tebe neovládnou,’ a dále Mojžíš stanoví (5. Mojž. 23, 20): ‘Vuči cizincum mužeš lichvařit, ale svému bratru na úrok pujčovati nesmíš, aby ti Hospodin, tvuj Buh, požehnal ve všem co zamýšlíš v zemi, kterou jdeš obsadit.’

tím čím je např židovský lichvář Kellner pro naší zemi ,tím jsou SB/MMF pro celý svět
Re: Půjčky: Všivák podnikatel nebo hlupák věřitel?
(HB, 7.1.2011 8:32:27)
Odpovědět
O židech jsem nic neříkal, a paušálně netvrdím že za to mohou židé, i když jsou známí jako dobrý obchodníci. (Nejsem žid a neberte to jako že se jich straním nebo že jim fandím).


Finanční hyenou může být kdokoliv bez rozdílu vyznání a z hlediska lidského je to špatně.


Nicméně z hlediska přírodního je to přirozený výběr kde jedinci (i skupiny) schopnější přežívají a tím zlepšují kvalitu svého genofondu. Platí taky ale že parazit zaniká zánikem svého hostitele.
Re: Půjčky: Všivák podnikatel nebo hlupák věřitel?
(Kalous, 7.1.2011 8:46:11)
Odpovědět
No - až na ten přírodní výběr, to moc nesedí (asi to byla pravda hodně a hodně dávno) - nyní se nejvíce množí většinou ti nejchudší a nejhloupější, (resp. nevzdělaní), hladovějící. A genetická úroveň v populacích množících se jak myši (část Afriky, Asie, J. Ameriky) spíše klesá, nedej bože aby nám zachraňovali genetickou úroveň ještě u nás.
Re: Půjčky: Všivák podnikatel nebo hlupák věřitel?
(HB, 7.1.2011 12:30:17)
Odpovědět
Je to o tom jakou strategii která skupina využívá.

Jsou R-stratégové (nízká kvalita, velké množství potomků, žádné plánování a starost o potomství)

a

K-stratégové (přísná selekce v rámci skupiny - soudržnost, důkladné plánování, výborná starostlivost o potomství).


Dle "Tabu v socálních vědách".


Civilizační pokrok (rozvoj vědy a umění) je ale zásluhou K-stratégů. R-stratégové mají barbarský charakter. Jistěže existují i skupiny něco mezi. Řešení je něco jako kasty. V Indii se to osvědčilo po nekolik tisíciletí.
Platí prostě že vyšší kasty určují pravidla.
Re: Půjčky: Všivák podnikatel nebo hlupák věřitel?
(vizír, 7.1.2011 10:13:16)
Odpovědět
jistě ,
ovšem v tom případě se tedy musíte připravit na to že se nám tady budou prohánět statisícové(a možná i milionové) masy všehoschopných ožebračených nuzáků nemajících co ztratit zatímco ti kdo je ožebračili si buď budou žít někde za plotem s ochrankou nebo vezmou roha do další země určené k vykradení a ožebračení - a ti nuzáci zůstanou na krku nám

.. ostatně fakt že je naše populace už 20 let aktivně a cíleně udržována ve stavu absolutní finanční negramotnostzi rozhodně není náhoda - takový kellner jistě zasponzoroval pár projektů "škola hrou" či "zábava ,ne učení" nebo něco podobného ,či si rovnou zaplatil stranu zelených která na ministerstvu školství řádila jak černá ruka ,
on a jemu podobní kellnerové si takto zajišťují že jim vyrostou další oběti nemající ponětí ani o naprostých základech ekonomie
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama