reklama
reklama

Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář

Autor: Odjinud | Publikováno: 4.1.2011 | Rubrika: Polemika
Ilustrace

Senátorka a lékařka Alena Dernerová z Mostu (Severočeši.cz) prezidenta ani trochu nepochválila za jeho novoroční výtky vůči lékařům. Serveru ParlamentniListy.cz řekla, že právě prezident republiky ještě v roli premiéra dostal lékaře do velmi obtížné situace. Najdou se ovšem i lékaři, kterým se projev prezidenta republiky v zásadě líbil. Jedním z nich je MUDr. Jan Marušiak, PhD., který pracuje jako primář Oddělení cévní a rekonstrukční chirurgie v Krajské nemocnici v Liberci. Lékař na podzim kandidoval do Senátu v obvodě Liberec za TOP 09.

Bez reforem se neobejdou ani lékaři

Doktoru Marušiakovi se Klausův projev líbil, protože v něm zazněla podpora pokračování dalších vládních reforem. Z tohoto hlediska označil primář prezidentův projev za pozitivní.

„Na prezidentovi je, jak se zdá, vidět, že mu povolební politické složení vlády konvenuje a odmítá nekonstruktivní škarohlídství a kritiku z úst zapšklých lidí, kteří jsou nespokojeni takzvaně za každého režimu," pochválil prezidenta cévní chirurg.

Požadavek rovnostářství je hořkým dědictvím komunismu

Prezidentova nepřímá kritika lékařů libereckého primáře nepřekvapila, Klaus si jen dál stojí za tím, co hlásá posledních 20 let. Marušiak ovšem připomíná i vliv zkažené komunistické ideologie, která české občany zatěžovala čtyřicet let a ovlivňuje nálady ve společnosti i dnes.

„Naše země a její občané, prezidenta nevyjímaje, jsou již z dob komunistického režimu velmi rovnostářského založení, to během jedné generace nevymizí. Intelektuálové, osobnosti a lidé tzv. študovaní se stále moc nenosí. I když 52 procent občanů lékařské požadavky považuje za oprávněné, druhá část ještě i dnes stále opakuje to komunistické, že přece vyštudovali za naše peníze, tak co chtějí. To je ta dřeň toho komunismu v nás," povzdechl si dále Marušiak.

Lékařský stav a lidé vysokoškolsky vzdělaní musí podle Marušiaka velmi bedlivě střežit svoje pozice ve společnosti a dbát na to, aby jak vzdělávací postgraduální systém, tak jejich finanční ohodnocení i přiměřené pracovní zatížení odpovídalo stavu, který je v zemích Evropské unie či USA.

„V tomto svém snažení samozřejmě jsou, a dlouho ještě budou, osamělými bojovníky a nemohou naivně čekat od současné hlavy státu podporu. To je jasné jako křišťálová voda v horské studánce," vzkazuje prostřednictvím ParlamentníchListů.cz nejen lékařům Marušiak.

Domnívá se, že to bude ještě běh na dlouhou trať, ale jeho ovoce se dříve či později dostaví. Běžci jsou prý tak v polovině, to ani v maratonu nebývají příjemné chvilky i pro trénované běžce.

http://www.parlamentnilisty.cz/kraje/liberecky/185131.aspx

reklama
5787 čtenářů | 36 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(Kalous, 4.1.2011 4:21:28)
Odpovědět
Jo pan primář asi s vilou za 5 melounů, autem za 2 melouny je nespokojený a mohou za to komouši, kteří ho nechali zadarmo vystudovat. Asi lituje, že nestudoval a není v USA.
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(xyc, 4.1.2011 10:26:58)
Odpovědět
Je to stupidní názor :vše svádět na komunisty.Proboha čím přemýšlíte ?
ODS má korupci již v genech ...
(Dr.Jirsák, 4.1.2011 21:21:38)
Odpovědět
Věci veřejné se dostávají do schizofrenní situace. Na jedné straně programově bojují proti korupci a na straně druhé podepsaly koaliční smlouvu s partnerem, který má korupci již v genech. Lze kausy „drobení“ do stranické kasy ODS i legendární „mrtvé sponzory“ nazvat jinak?
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(hanka, 5.1.2011 22:49:12)
Odpovědět
Není doktor jako doktor. Před měsícem mi zemřel
otec, chybně léčený Warfarinem od svého internisty, skončil v nemocnici, kde byl zase chybně léčen, a tak po měsíci tam skončil znovu silně dehydrovaný s neléčeným srdcem a když byl po týdnu propuštěn, další den zemřel, když jeho cukr byl po propuštění 1,8 a jeho cévy všechny ty předchozí rychlé transfúze a kapačky neunesli. Hlavně všem dejte hodně peněz, i když léčení nestojí za nic. Kde je Vaše odpovědnost,páni doktoři, za chyby a omyly?? Co s tím mají společného blbí komunisti????????? Jste nějak mimo.
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(koc man, 4.1.2011 4:44:35)
Odpovědět
Nicméně se domnívám, že kritika lékařů a zejména LOK je oprávněná. Lékaře nikdo,kromě odborů nenutil odejít, ale ani jim nikdo nebránil. O tom, že je to politická akce levicových odborů, která má vykolejit české zdravotnictví svědčí zejména následující:
- ten kdo chtěl odejít mohl sám a nové pracovní uplatnění by si našel lépe,pokud by nedocházel hromadně
-díky odborům vznikl na jedné straně nedostatek lékařů a na druhé straně jejich obrovský přetlak, kdy si nenajdou všichni uplatnění
- soukromá praxe je již naplněna a mnoho lékařů nenajde uplatnění v tomto sektoru
- odbory chtějí vyvolat nenávist - lékařů proti vládě tj. vzdělané vrstvy proti pravici a současně méně materiálně zabezpečených občanů proti lékařům/dobře materiálně zabezpečené vrstvě/
- vláda musí využít situace a urychleně provést reformu zdravotnictví, které dříve bránily odbory při čemž nesmí vzít zpět část lékařů - musí společně s kraji zredukovat počet státních zařízení
- odbory jsou pokřivené a jsou malipulátorské, proč neviděly špatné hospodaření za vlád levice v nemocnicích, proč nekritizovaly únik financí ze zdravotnictví které probíhalo formou předražovaných velkých zakázek - stavby+nákup vybavení,proč nekritizovaly přebujelé zdravotní pojišťovny,kde berou pseudovýsluhy různí straníci. Proč nekritizovaly předražování léků,zvýhodňování některých výrobců léků a následné propletence mezi lékaři a výrobci? Proč nekritizovaly zbytečné předepisování léků, které končí v popelnicích / cca 5 miliard ročně/? Proč odboráři a levice bránila vybírání poplatků,které mimo jiné odradily část simulantů? Proč neprosazovaly odbory potrestání těch, kteří záměrně obcházeli zákony a vyplácely složitě finanční prostředky za poplatky z veřejných zdrojů ? Proč neprosazovaly odbory o vrácení takto vyplacených prostředků zpět do systému a na mzdy lékařů? Proč prosazovaly odbory zachování Úrazové nemocnice v Brně, kdž dnes způsobují její likvidaci odchodem zmanipulovaných lékařů?
- Kolik lékařů ve skutečnosti chce opustit republiku - odpovím minimum - mají zde totiž zázemí,rodiny,hroby svých předků.
- Lékaři vraťte se dokud máte ještě čas, odvolejte rychle výpovědi,do kterých ste se nechali zmanipulovat LOK kde jak z vyjádření bezdomovců v tramvaji stále tahají za nitky dva fackovací panáci z nejmenované oranžové strany.
- Lékaři vraťte, se pokud chcete skutečně odejít odcházejte v době kdy nebude na trhu práce volných 3500 lékařů.Nechali jste se zmanipulovat .
- Sdělovací prostředky - přestaňte dramatizovat situaci a manipulovat občany a lékaři. Přestaňte dramatizovat a tím podporovat levici. Myslím, že zejména ČT potřebuje zredukovat stavy, bylo by vhodné aby místo u lékařů proběhla akce "odcházíme" v CT,která je prolezlá /opět dle názoru bezdomovců/ lobisty,manipulátory,pseudoelitami a probíhá zde " já na bráchu, brácha na mě".
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(obcan777, 4.1.2011 6:45:06)
Odpovědět
Velmi pravdive a seriozni hodnoceni situace! O tom, ze levice prostrednictvim CSSD usiluje o devastaci zdravotnictvi svedci i fakt, ze tunelar Rath (uznany i soudem) coby ministr prosazoval poplatky ve vysi 90 Kc a tvrdil, ae bez nich zdravotnictvi nemuze fungovat, avsak jakmile se dostal do opozice, zacal proti tymz poplatkum bojovat a spolu s ostatnimi oranzovymi hejtmany defraudovat verejne penize na jejich sabotovani, ci uplatky svym jednodussim volicum. Tim mimo jine vyvolali mezinarodni ostudu pro CR, nebot Evropska komise EU jejich zlocinne pocinani musela kritizovat, coz primelo vetsinu kraju, krome tunelare Ratha, aby od oranzoveho korupcniho jednani ustopily. Pokud CSSD bojuje proti poplatkum, bez nichz zdravotnictvi fungovat nemuze, jak tvrdil jeji ministr, bojuje proti fungovani zdravotnctvi. Tak se vsak mohou chovat pouze zlocinci.
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(Karkulka, 4.1.2011 7:10:53)
Odpovědět
Dobře vás to soudruzi naučili, dobře. Svatý Václave, dej, aby se místo těchto tupých modrobolševických takypravičáků, objevila skutečná pravicová strana a dala tuto zemi končně dohromady.
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(koc man, 4.1.2011 8:02:24)
Odpovědět
Karkulka placená státem? Jistý příjem, žádná zodpovědnost,40% pracovní doby proflákáno?Jinak sděluji, že jsem v žádné straně nikdy nebyl, ale vím že je systém špatný a pokud nedojde k důsledné reformě bude to ke škodě všech. Musí se zejména změnit sociální systém,který nahrává lenochům,vyžírkám,dále se musí obnovit trestní odpovědnost pro politiky a pro státní zaměstnance sazby za porušení zákona zdvojnásobit atd...zejména pro ty,kteří mají hájit zákon,spravedlnost a morálku a až bude na tom ekonomika dobře musí se za poctivost přiměřeně ohodnotit. Dále si myslím, že každý režim má v sobě občas něco dobrého - ne vše bylo za socialismu špatné, problém je vždy v lidech.
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(Karkulka, 4.1.2011 10:07:56)
Odpovědět
Ještě jsem nezažila, že by se státní správa flákala. To jsou pouze hloupé řeči. A sociální dávky ? Co to je ? To se maže na chleba ? I Karkulky mají dvě zaměstnání, aby uživily rodinu.
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(koc, 5.1.2011 0:40:53)
Odpovědět
Nejlepší vtip co jsem za posledních 10 let slyšel.
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(opak karkulky, 4.1.2011 11:02:10)
Odpovědět
Je to těžké, když někdo nemá argumenty a jeho mozek může vypoltit jenom urážlivé výrazy.
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(Karkulka, 4.1.2011 14:00:00)
Odpovědět
Můj milý Opaku, umíš opakovat jen fráze. Začni přemýšlet tím co máš v lebce. Mozek tomu říkají. Dokuď tak nezačneš činit, jsi jen příslušníkem modrobolševického případně jen bolševického stáda, které bude bučet, tak jak pastýř práská. Začni přemýšlet třeba o tom, že nic není černobílé a mince má vždy dvě strany.
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(Člověk, 4.1.2011 6:41:08)
Odpovědět
Panu presidentovi poděkování za pronesený projev jako celek i za názor na akci lékařů. Je to opět jasný důkaz a podnět k tomu, aby bylo zavedeno školné v plné výši. To bude mít několik základních důsledků: 1)levičáci nebudou moci vykřikovat o zradě na dělnických penězích (i to je lež a budou křičet stejně a vždy), 2) Za vlastní peníze si bude studovat každý, kde chce, a to i v zahraničí 3) Tento proces pak povede k rychlé koncentraci universit na bázi kvality, 4) Někteří zahraniční studenti u nás nebudou studovat zadarmo (viz poměr počtu zadarmo studujících Slováků v ČR oproti počtu českých studentů v SR). Člověk ČR
Pravičáka poznáš,když otevře hubu ...
(RsDr.Potěšil,tajemník strany, 4.1.2011 20:20:00)
Odpovědět
Člověče,ty určitě máš hlavu na to,aby ti nepršelo do krku.To by podle tebe mohli studovat jenom děti bohatých rodičů,rodičů,kteří se nestyděli a v 90-tých letech,v době Klausovy zlodějské privatizace,kradli a kradli.Zatímco Ti,co poctivě pracovali,by byli opět poškozeny.
Re: Pravičáka poznáš,když otevře hubu ...
(Kalendová, 5.1.2011 15:40:05)
Odpovědět
RsDr.Potěšile to máte úplnou pravdu.
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(Miris, 4.1.2011 6:46:36)
Odpovědět
tak blbej a při tom je primářem? No chudáci pacienti, kteří mu padnou pod ruku.
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(Karousek, 4.1.2011 7:33:28)
Odpovědět
Pan primář je zřejmě předsametová rychlokvaška s vynikajícími výskedky z VUMLu
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(koc man, 4.1.2011 7:48:59)
Odpovědět
Oba předemnou státem placeni, že ano,ehm.
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(Miris, 4.1.2011 7:57:15)
Odpovědět
no to víš , že jo, a ještě jsi zapoměl dodat, že hlavně z Tvých peněz. Spíš bych řekl, že si chodíš na úřady pro sociální dávky z mých daní.
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(koc, 4.1.2011 8:40:11)
Odpovědět
-nikdy jsem žádnou dávku nebral
-z jakých daní od Tebe z těch co zaplatí stát a musí si na ně půjčit nebo podojit Ty co něco produkují?
- nebo z těch daní které za Tebe zaplatí nějaká neziskovka a aby je mohla zaplatit musí dostat nejdříve peníze od státu, který se musí zachovat jako v předcházejícím bodě, tzn. půjčit si nebo podojit ty co něco produkují a živí se za své? Možná by Ti prospělo chvíli pracovat na jiné straně než pracuješ nyní a vidět problém nezaujatě
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(Miroslav, 4.1.2011 7:58:16)
Odpovědět
Celá generace-21let;to bychom mohli taky říct,že za vše co se zde děje může člověk "Neadrtálský"-jen samé lži!
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(Petr, 4.1.2011 8:39:17)
Odpovědět
Ano,nejdříve čtyřicet let žili komunisté ze znárodnění v r.1948 a teď zase 21.let mohou za všechny nešvary této společnosti.Šaškové.
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(jeff, 4.1.2011 11:08:01)
Odpovědět
Ano, protože jsou nalezlí ve všech stranách a soc dem je víc komunistická než ksčm. Má ve znaku čím hůře tím lépe a hlupáci jim na to skáčou.
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(Kalous, 4.1.2011 14:18:26)
Odpovědět
Nemá to ale trochu logiku? Před r. 89 jich bylo v KSČ asi 1,2 milionu dospělých občanů - to bylo z tehdejších 15 mil. i dětmi více než 10% a většinou to byli ti "snaživější lidé". Jeffe, měl jste je nechat pověsit i s rodinnými příslušníky. Jinak se skutečně začínáme mít většina hůře - ne pod ČSSD ale pod ODA a TOP.
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(Maršálek, 4.1.2011 8:42:18)
Odpovědět
Za naše peníze vystudoval. O tom není pochyb. Kdyby měl platit to, co čeká studenty např. v Anglii, zřejmě by dnes nebyl ani primářem, ani doktorem. To mu zjevně na socialistickém režimu nevadilo. Problém tkví ovšem někde jinde. Páni doktoři (ale i např. učitelé a dalčí profese) by byli rádi placeni stejně, jako na západě. To ovšem není možné, zrovna tak by totiž měly být placeni všichni zaměstnanci všech profesí (uklízečkami počínaje a zdrav. sestrami konče).
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(XYC, 4.1.2011 10:34:53)
Odpovědět
Maršálek,to máte pravdu.U nás se korupčí,tuneluje ,bohatne z daní a studenti budou tvrdě platit.To se mi nelíbí,i když už jsem v důchodě.Studia by měla být chytrým dostupná.Když to zvládli komunisté,tak ted by se to mělo také zvládnout,ale nesmělo by se krást.Na všechno to zřejmě nestačí.Krade se ve velkém,jsou to miliardy/viz.kauza Drobil/Proč by to měli platit studenti.A pacienti.Kdyby se nekradlo ve vyšších kruzích ve velkém,bylo by na všechno a ještě by zbylo.
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(Blanický, 4.1.2011 12:41:16)
Odpovědět
Názor primáře a senátorského kandidáta za TOP 09 je poplatný jeho politickému angažmá.Proč se tolik lékařů,vzhledem k věku již odborníků a specialistů tlačí do politiky.Vždyť se podívejte do parlamentu i senátu kolik lékařů tam sedí v teple bez zodpovědnosti,ta totiž není ani kolektivní.Proč byl Julínek tak nas...ý,že znovu na 6 let nedostal trafiku a naopak se netěšil znovu na uspávání pacošů na sále v brněnské nemocnici.Tady primář, pisatel souhlasí s Klausem a jeho vyjádřením o vydírání lékařů,ale sám se hrnul do politiky a senátu,kde by pobíral s různými příplatky 150 000 Kč měsíčně ,bez přesčasů a zodpovědnosti.Minulý rok zasedal senát 19x,tak kdo by to nebral a ještě zdarma cestoval po světě.Od takových lidí kritika sedí,pro kolegy stačí voda a pro ně šampíčko s kaviárem.Občané,nenechte se manipulovat touto vládní garniturou,nezáviďme si meziprofesně a společně jako ve Francii soustředěným tlakem na vládu měňme špatné a zlodějské pravidla a zákony,které to umožňují.Ne čekáním na další volby,to je promarnněný čas,neboť nastoupí staronoví výlupci i když pod jiným praporem.Volby ukázaly,že nic nemění,neboť můžou být jen domluvenou a sehranou parodii na svobodné,demokratické volby a mít již dopředu zajištěný a spočítaný výsledek.Opět můžou vzniknout nové strany se starými přeběhlíky.Proto žádat nové zákony a pravidla pro parlament ,senát,vládu a to občanským tlakem.Politici všech stupňů jsou našimi zaměstnanci,to si připomínejte a denně.Urychleně je nutné vyměnit spící a přežrané odborářské funkcionáře,ty klíčové v čele rezortu i na celostátní úrovni(Zavadil).
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(modřín, 4.1.2011 18:21:26)
Odpovědět
Francie opravdu není hodna následování. Odborová centrála CGT žene pracující co chvíli do ulic a jak to dopadá. V roce 69 bagheta přes metr dlouhá stála 80 centimů, v roce 90 bagheta necelý metr dlouhá stála 6 Fr. Takto chodí v socialistické Francii pod diktátem odborů - generují jenom bordel a inflaci. Za vzor bych bral Švýcarsko.
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(Jura Lamač, 4.1.2011 15:26:31)
Odpovědět
Jsou názory,nad kterými leik žasne a profík se směje.Za profíka považuji současného politika,který zajisté převážně vystudoval zadarmo.To se mu to mluví.A protože má už vybudovanou svatozář nad svou hlavou,není mu problémem dnešní mládež ve studiu umravňovat!A tak milí studenti plaťte!Kdo chce vystudovat,nakonec ty peníze oželí a doufá,že je jednou zúročí v praxi.Ale ta je ošidná.Stát se zbavuje starostí pod rouškou tržní ekonomiky.A tak lékařský stave,starej se o sebe sám.Na učitele a policajty si vyšlápneme příště.A ostatní státní vyžírkové? Dojde i na vás.Pak vyvstane otázka.Vládo,na co tě vlastně máme? Nejsi zbytečná?Tato parafráze se určitě nelíbí všem.Především těm,kteří uvažují příliž rychle.Dopracovali jsme se do stádia,kdy ti,co se chtějí udržet u koryt,nebo ti,co mají strach z jejich ztráty,pomáhají co nejhlasitěji tomuto státnímu marasmu.A demokracie mnohým překáží-je to přežitek,který jim v tom zatím oponuje.Tak příští návrh bude asi jaký?Asi tento:nemluvte nám do toho, my máme přeci monopol na rozum!!
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(Boban, 4.1.2011 18:38:36)
Odpovědět
No, ještě že ty odvěké revoluce za spravedlivější společnost nevymysleli komunisti, to by byla voda na někoho mlýn. Ale názory některých lidí, jak se zdá i studovaných jenom odrážejí asociální,nedemokratické a nemorální ovzduší naší politiky, bohužel již prosáklé do života společnosti za výdatné pomoci některých medií. A to člověk žasne co lze vydávat za právní názor, jak lze občanovi znepříjemňovat život, omlouvat lumpárny a vytvářet i zákonné podmínky (i zákonné) pro státní penězovod do soukromých kapes. A všechny pilíře demokracie na to koukají jako....
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(dežo, 4.1.2011 22:44:17)
Odpovědět
Požadavek rovnostářství je hořkým dědictvím komunismu.
Tady snad ani nejde o
rovnostářství,ale o spravedlivou mzdu za poctivou práci.To platí ve všech profesích včetně doktorů,ale i manuálně pracujících v továrnách nebo manažerů.Dobrý ať bere víc a ti co toho moc nedokázali méně.Maně si vzpomínám na slova jednoho dnes už ani moc "nehraného" zpěváka,který prohlásil:"Vždyť je to tak prosté.Tady máte notový papír,tužku a pište písničky!A budete mít stejné miliony,jako já"Opravdu?Vždyť je to tak prosté.Tady máš kus oceli,výkres,soustruh či jiný stroj a dělej.Bohužel ne za miliony.A za to opravdu nemohou komunisti,ale systém.A ten nám nastavují politici svou prací.Zajímavé jsou statistiky OECD,kdy největší konkurenceschopné je na prvním místě Švýcarsko a na druhém,světe div se,v Evropě nejvíce sociální stát Švédsko.Ale asi to tam funguje jinak.Holt Švédi a Švýcaři asi tolik netunelují.
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(Kord, 4.1.2011 22:48:23)
Odpovědět
Pan primář, by si měl nechat na svém oddělení voperovat bypass do mozku, protože se mu zanáší a nedokrvuje.
Po dvaceti letech budování kapitalismu prohlásit takovou blbost, může jen ten, komu už hlava moc neslouží. Takovíhle doktoři, by měli odejít a ne ti, kteří odcházejí, protože chtějí lidi léčit.
Debil jeden.
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(felix.julec, 5.1.2011 7:43:56)
Odpovědět
No nejsem si jistý,jestli ti kteří přistoupili na nátlak LOK k proklamované emigraci,jsou ti praví,kteří by nás chtěli léčit.Buď se nechali nachytat,aby drželi basu anebo jsou to troubové.Ti troubové ať jdou.Nikdo to nepocítí.Nikomu nebudou chybět.Jen vyčistí ovzduší.Možná taky na to někdo hraje.
Ať se p.primář zakuklí a vyletí ven jako
(Helča, 5.1.2011 16:06:05)
Odpovědět
noční můra. Kolik za ty chimérové řeči asi inkasoval? On, jako tisíce dalších, vystudoval zadáčo a za toho špatného režimu, kdy ten, kdo neměl "správný" původ, studovat nemohl.
Tenhle zlodějský režim a jeho zastánci se už 21 let vymlouvají na komunisty, ti se vymlouvali na válku a na její příslušné složky, za 1. rep. byly lidem servírovány chyby Rak,Uherska, před R.U zase minulými systémy. Hlavně, že každý režim má svoji neumělost příp.hloupost na koho svést a vždy to odnesou obyčejnní lidé. Tihle dnešní na co sáhnou, to zkazí,100x se vše předělává. Nééé, aby se to nejdříve v "malém měřítku" vyzkoušelo a pak konečně zavedlo. Vždyť to spraví /za naše peníze/ nespočet novel, pozměňovacích návrhů a také přílepků na úkor nás všech. Také bychom si uměli navrhovat a zvyšovat své platy a nenést jmennou odpovědnost za to, co "zvoráme". Snižovat druhým platy o 10% a sobě jen o procent 5 to jim jde !! On je rozdíl snížit plat o 10% z cca 10.000 a o 5% z 200.000 Kč. Naříkají, že je málo dětí ale sníží rodinám příjmy,důchodcům přidají 60 Kč, ale nájmy se zvýší o XXX %.Jenže v této banánové republice si to lidé nechají líbit a nechají se hnát jako stádo ovcí přímo do krachu. Na nic nejsou a nebudou peníze, takže se budou jen "látat" díry v celé ekonomice stejně jako na vozovkách. Tak je zase při příštích volbách znovu zvolte a budeme si do práce rovnou nosit rakev, protože jste se nezachovali p.podnikatelovi nebo mu rovnou mladé asistentky nevlezly do jeho kanafasu. Budete bez práce a za těch pár haléřů se můžete jít pást.
Praotec Čech, sv.Václav, Karel IV a všichni Blaničtí rytíři budou ronit krvavé slzy.
Církev se za Vás pomodlí.
Re: Ať se p.primář zakuklí a vyletí ven jako
(felix.julec, 5.1.2011 16:41:34)
Odpovědět
HELČO.TATO VLÁDA CO NEPOKAZILA TO ZKURVILA.CHCE TO JEŠTE CHVILKU VYDRŽET.TYPUJI TAK DO VELIKONOC.ALE NIC PROTI NÍ NEPODNIKAT.ROZLOŽÍ SE SAMA.MÁ NA TO SLUŠNĚ NAKROČENO.ZA TĚCH 21 POSLEDNÍCH LET TO JSOU NEVĚTŠÍ NEUMĚTELOVÉ.
Re: Nadávejte komunistům, ne Klausovi, zastává se primář
(garry, 5.1.2011 17:35:37)
Odpovědět
Nechť si všichni uvědomí, že pokud lékaři v ČR chtějí mít platy jako např. ve Francii, že potom regulační poplatek za návštěvu lékaře bude muset být 20 Eur tj ca 500Kč ,tak, jako je ve Francii!!! To je přece v souladu, ne ?
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama