reklama
reklama

Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě

Autor: Petr Paulczynski  | Publikováno: 3.1.2011 | Rubrika: Polemika
Ilustrace

A to jsem si myslel, že uvedený projev byl vcelku umírněný. Jestli ovšem někdo očekává od novoročního projevu prezidenta nějaké zásadní sdělení, odhalení jediné všeobjímající pravdy, určitě dostane příležitost k plivanci vždy. A je lhostejné, jestli je to prezident Husák, Havel, nebo Klaus. Takové pravdy je nutno vyčíst až z následných rozborů všemožných politologů, kteří najdou hnidu i v jinak střídmém a rozumném textu kohokoliv. Natož Klause.

Přisadil si i Paroubek a sdělil nám, že to byl Klausův nejslabší projev. Zablábilil i Sobotka a agent Falmer. A možná si přisadí i Pehe a Švejnar.

A co tedy tak hrozného řekl ten Klaus? Že jsou nutné reformy, že by doktoři neměli vydírat, že by neměly být další volby, že má panovat mezigenerační solidarita mezi mladými a starými a že za nás nikdo nic neudělá? To jsou důvody k plivání spousty jedovatých slin, které jsou rozsety po webu?

Nebo to byla tato pasáž?

"Pokud nežijeme jen katastrofickými titulky médií, víme, že rok 2010 přinesl mnoho pěkného. Nepodléhejme hlasům těch, kteří si libují v pesimismu, v neustálé kritice všeho a všech, v nepřejícnosti a závisti, hlasům těch, kteří si rozhodnou a rozhořčenou kritikou a tepáním nešvarů budují své ničím jiným neopodstatněné postavení nadřazenosti a výjimečnosti, hlasům těch, kteří mají zvláštní radost z neúspěchu a nezdaru. Po celé naší zemi se potkávám se spoustou normálních, pracovitých a kreativních lidí, a to mi dodává optimismus. Říká mi to, že většina našich spoluobčanů hlasům věčných kverulantů nenaslouchá a že se jimi ve svých životních postojích a aktivitách nenechává zviklat."

A tak si myslím, že se pan prezident zase trefil do živého. Alespoň podle kvičení které se webem rozléhá, jako by zabíjeli podsvinče.

Zájemci o celý projev mohou zde
http://www.paulczynski.cz/novorocni-projev-prezidenta-republiky.html

reklama
3779 čtenářů | 87 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Kop, 3.1.2011 1:26:34)
Odpovědět
Ale to každý, kromě modrodebilních zlodějů, víš Paulczynski?
Tebe se to netýká, ty jsi samostatná kategorie zhovadilce.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Right wing rulezzzzzzzzzzzzz!!!, 3.1.2011 4:15:45)
Odpovědět
Vidí rudě? Kdepak, Klaus je na koni a to ani nemusí říci tu nejlepší zprávu za rok 2010 - levice drtivě prohrála všechny letošní volby na celém světě, aneb všemu nemodrému na celém světě odzvonilo. Maďarsko, Velká Británie, Česká republika, Nizozemsko, Slovensko, Belgie, Švédsko, Lotyšsko, Moldavsko, USA a další mají jedno společné - voliči v nich vypráskali levici tak strašně, až ji musí člověk litovat. Konečně se zdá, že občané minimálně v EU řekli jednoznačně: "Už žádná levice a žádný socialismus!" Rok 2010 věští, jak bude vypadat celé 21. století - tedy bez různých sociálních demokratů, komunistů, sociálních liberálů a podobných tupců...
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Miris, 3.1.2011 7:50:28)
Odpovědět
dej si na hlavu mokrý hadr a moc se nenadechuj aby jsi se nepos..l
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(xx, 3.1.2011 8:22:08)
Odpovědět
Proti faktum se spatne argumentije, vid? :)
ODS má korupci již v genech ...
(Dr.Jirsák, 4.1.2011 21:20:12)
Odpovědět
Věci veřejné se dostávají do schizofrenní situace. Na jedné straně programově bojují proti korupci a na straně druhé podepsaly koaliční smlouvu s partnerem, který má korupci již v genech. Lze kausy „drobení“ do stranické kasy ODS i legendární „mrtvé sponzory“ nazvat jinak?
To není podle Klause korupce ?
(JUDr.Jaroslav M., 3.1.2011 21:30:33)
Odpovědět
"Jakmile Drobil zjistil, že si Michálek rozhovory nahrával, řekl: „Pokud máte něco, co dokazuje nějakou trestněprávní zodpovědnost, tak buď s tím zajděte na policii, anebo to zničte. V opačném případě to zničí vás. To říkám úplně otevřeně." Pak už podle MfD na Michálka jen naléhal, aby záznamy zničil. Později mu za zničení nahrávek nabídl místo svého náměstka. „Pro mě dobrá a akceptovatelná varianta je, že mi půjdete dělat náměstka. Moje dobrá rada je: přineste mi to, zničte to a odpřisáhněte, že neexistuje nic jiného."
A to není dostatečný důkaz pro Klause???
kdopak to tu kvičí ? aha, to modré prasátka cvičí :-))))
(ferda, 4.1.2011 12:47:05)
Odpovědět
....marnost, úpadek, bída, smrad, stoka, hnůj, podvod, manipulace, zlodějna,lež a podlost, to jsou všechno slova ,která reprezentují dnes pravicového voliče ....
Re: kdopak to tu kvičí ? aha, to modré prasátka cvičí :-))))
(jajak, 4.1.2011 14:56:30)
Odpovědět
jeste tak najit tu pravici, magore
Re: kdopak to tu kvičí ? aha, to modré prasátka cvičí :-))))
(Tass, 4.1.2011 22:17:19)
Odpovědět
Zatímco levicového voliče vystihují jen dvě slova: naivní a osamělý. Pravice ti vládne a bude vládnout i tvým potomkům a ty s tím nemůžeš nic dělat, ferdíku...21.století bude stoletím konzervativní revoluce.
Re: kdopak to tu kvičí ? aha, to modré prasátka cvičí :-))))
(ferda, 5.1.2011 15:02:30)
Odpovědět
PRO "TASS" I PŘIHLOUPLÝ NÁZOR, JAKO JE TVŮJ, JE NÁZOR,TAKÉ TO NĚCO O TOBĚ VYPOVÍDÁ:-)))

MINIMÁLNĚ TO, ŽE DNES JE VĚDA JIŽ NA TAK VYSOKÉ ÚROVNI, ŽE DOKAŽÍ HYBRIDA S OSLEM, JAKO JSEŠ TY, NAUČIT PSÁT A OVLÁDAT ZÁKLADY NA PC :-)))

PS. KDYŽ SE DÍVÁM NA TU VELKOU ,KAPITALISTICKOU ZEMI, JAKO JE USA,TAK SI ŘÍKÁM, ŽE TO NEBUDE DLOUHO TRVAT, A TEN "ZPROPADENÝ" SOCIALISMUS" PŘÍJDE DO CELÉHO SVĚTA PRÁVĚ Z TÉTO ZEMĚ :-))))

PS. PRO BUDOUCNOST SVĚTA, JE PRÁVĚ SOCIALISMUS, TOU NEVHODNĚJŠÍ ALTERNATÍVOU :-))

PS.II. TO, ŽE TUTO IDEU Z.K.U.R.V.I.L.I. STEJNÍ LIDÉ,KTEŘÍ K.U.R.V.Í. STEJNĚ I TEN DOPOSUD FUNGUJÍCÍ KAPITALISMUS, JE VĚC JINÁ :-)))
TROUBO....
Re: kdopak to tu kvičí ? aha, to modré prasátka cvičí :-))))
(Tass, 5.1.2011 23:13:49)
Odpovědět
Mno, pokud jsou dvě alternativy - kapitalismus a socialismus, pak máte s tou "nevhodnější" zcela jistě pravdu, budoucnost patří kapitalismu, který je pro lidstvo mnohem vhodnější a přirozenější než cokoli jiného.

Ale Vy jste vskutku levičák celým srdcem...chtít jiné lidi je vskutku jediný způsob, jak zavést socialismus. Bez nového "nadčlověka" se socialismus nevytvoří, ale jak ho vyprodukovat? Konzervativní revoluce, o níž mluvím, je plodem vystřízlivění ze snů o lepším člověku, kterého si navrhneme v sociální laboratoři...
Re: kdopak to tu kvičí ? aha, to modré prasátka cvičí :-))))
(HaHa, 6.1.2011 15:35:47)
Odpovědět
jdi se vycpat ty vypatlanej požírači sociálních dávek a příjemče pojišťovnou hrazených psychofarmak
KUDY ZA ZA NAŠÍ PRAVICÍ? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(ferda, 4.1.2011 12:52:13)
Odpovědět
Abychom my mohli mít hodně,musí mít jiní málo-heslp ods

ABYCHOM MY, MOHLI MÍT HODNĚ, MUSÍ JINÍ MÍT MÁLO !

HESLO ODS :-))))
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(ferda, 4.1.2011 13:13:00)
Odpovědět
CO MÁ SPOLEČNÉHO KLAUS S TOPOLÁNKEM? TŘEBA TOTO :

Pokud budeme lidem před volbami otevřeně říkat, co máme v plánu, nikdy ve volbách nevyhrajeme.“ ¦ Mirek Topolánek, předseda ODS , Lidové noviny, 15. 4. 2006
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(felix.julec, 3.1.2011 7:58:08)
Odpovědět
Ty vemeno,jestli máš špetku rozumu a umíš číst tak v ČR pravice volby nevyhrála.Vládu vytvořila s konjukturalisty jako VV.Jestli ale tato vláda přežije r.2011 bude malý zázrak.A to ji prapor drží p.president a zatím i všichni svatí.Nejsem levičák.To jen pro pořádek.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(xx, 3.1.2011 8:24:03)
Odpovědět
Jak kazdy na teto diskusi vi, chapani textu ti dela problemy. Prispevek konstatuje, ze levice drtive prohrala, coz je prosty fakt. Jeste nikdy levice nemela tak malo hlasu ve snemovne, jako letos... Stale nezapaluje? ;)))
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Kalous, 4.1.2011 4:27:32)
Odpovědět
Také potom zvítězila ve volbách do senátu a předala tradiční většinu levici, že? Prober se. V dalších volbách z levicový i parlament.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(xx, 4.1.2011 6:50:58)
Odpovědět
Nic nezmenis na faktu, ze "Jeste nikdy levice nemela tak malo hlasu ve snemovne, jako letos...".
KUDY ZA ODS? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(ferda, 4.1.2011 12:38:49)
Odpovědět
Pro všechny pravicově orientováné DOBRODRUHY:

.... naučte mantru, kterou si budete odříkávat každé ráno, když otevřete oči :

Jsem darebák, lhář a zloděj, jsem volič ODS a pravice, a mám radost, když můžu škodit, podvádět a krást :-)
nemám nikdy nakradeno dost, zvláště pak, když můžu mít nakradeno ještě více :-)))
mám radost ze svinstva a proto jej podporuji volbou pravice ! :-))
Re: KUDY ZA ODS? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(Pavel, 4.1.2011 13:38:31)
Odpovědět
Jste evidentně velmi hloupý a závistivý člověk plný zloby. Pozor ať vás nesežere rakovina.
Re: KUDY ZA ODS? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(ferda, 4.1.2011 14:04:37)
Odpovědět
Vás již dozajista žere :-))))

ps. co vás ale jistě spolu s rakovinou žere,je fakt, že se snad začne s tou pravicovou zlodějnou něco konečně dělat, a vy jste "dožraný" nad tímto faktem, protože pak půjdete světem o žebrácké holi :-)))
Re: KUDY ZA ODS? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(Pavel, 4.1.2011 15:13:34)
Odpovědět
Nikoli pane. Firma mi jede bez jediné státní nebo obecní zakázky 20let, vybudoval jsem ji od úplné nuly, platím daně, mám dobré zaměstnance se kterými si docela rozumím, takže jsem vcelku spokojený člověk. Chce se to jenom trochu snažit a alespoň minimálně používat mozek. Jo, a ODS ani TOP nevolím, jsou na mě málo pravicoví. :-)
Re: KUDY ZA ODS? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(Tass, 4.1.2011 22:24:11)
Odpovědět
No nevím jestli se začne něco dělat. Nejspíš se začnou prosazovat tak tvrdé reformy a tak nízké daně, že stát nebude o co "okrást". Ferdíku, jednou se vzbudíš a zjistíš, že jsi jako druh vymřel. Levice umírá každý rok.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Kalous, 3.1.2011 18:11:55)
Odpovědět
Tupec se projevil.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Suporter of rightwingmen!!!, 3.1.2011 22:44:26)
Odpovědět
Nač ta sebekritika Kalousi? Prohlédl jsi bezvýchodnost svých názorů? Těžko se dívá na faktum, kterým je, že levice je něco, co nejen Evropané letos vyhodili do odpadkového koše? A to je nutno připomenout, že pravice posílila, jak v radikalismu (u nás namísto umírněných odesáků TOP 09, třeba v Nizozemí namísto středopravých křesťanů tvrdý sekulární ekonomický liberalismus, namísto light republikánů v USA suprakonzervativní ortodoxie TP), tak v počtu voličů. Svět obrátil do prava tak rázně, že jste ještě zdaleka nepochopil, že jde vskutku o konzervativní revoluci.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Kalous, 4.1.2011 4:25:46)
Odpovědět
Jo, při posledních volbách do senátu zvítězila pravice? Lidé začnou přicházet k rozumu, nakonec přijdou na to, že se nechtějí vracet do 19. století. Nevím kam by zavedli svět blázni z TP typu Pallinové, ta nemá vědomosti a rozhled ani dítěte základní školy.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Tass, 4.1.2011 22:21:32)
Odpovědět
Senát je zbytečný, to ví každý, kdo má většinu ve Sněmovně.

Uvidíme, kam nás zavede pravice, neboť rozhodně nám všem bude vládnout ještě hodně dlouho an celém světě
Klaus opět zklamal občany ....
(Mgr.Zuzana M., 3.1.2011 21:25:18)
Odpovědět
Jsem znepokojen novoročním projevem prezidenta. Není důležité, co v projevu zaznělo. Závažné je to, co tam chybělo. Prezident ve svém projevu úplně pominul, že v uplynulém roce byla široké veřejnosti ve vší nahotě ukázána bída české politiky. V tomto smyslu považuji jeho projev za pokus o legitimizaci stávající politické mašinérie čím dál víc vzdálené od ideálů demokracie a svobody.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Jirka, 3.1.2011 9:41:55)
Odpovědět
Tak pravil rudooranžový ynteligent! HOWHG
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(kkk, 3.1.2011 9:43:11)
Odpovědět
Jenom ať levičáci vidí rudě, a kvičí...To je tak jediný, co jim jde na jedničku !!!
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(ferda, 4.1.2011 12:36:15)
Odpovědět
DVA NEJVĚTŠÍ DIVY SVĚTA NEJSOU SFINGA A PYRAMIDY ALE: 1/ ŽE PRAVIČÁCI VĚŘÍ VE SVÉ PRÁVO OBTĚŽOVAT DRUHÉ LIDI 2/ ŽE JSOU URAŽENI, KDYŽ JE PŘISTIHNEME PŘI LŽI A KRÁDEŽI :-)
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Zappa, 3.1.2011 4:11:25)
Odpovědět
Kope, už tě někdo zkop ze schodů?
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Jiří, 3.1.2011 7:04:21)
Odpovědět
pane autore,nejsem levičák,ale pana Klause si nevážím,vůbec,ale vůbec se nezmínil a korupci ve vládě a naopak ji podržel a proč ne,když je po tajných dohodách na hradě jejím garantem!!!!!!
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(xx, 3.1.2011 8:25:01)
Odpovědět
Jedine podle oranzoveho "lzi pouzivam kazdy den"... ;)))
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Miris, 3.1.2011 7:48:16)
Odpovědět
projevy Dona Václava, capo di tutti capi, jinak česky kmotra všech kmotrů ODSácké Cosa Nostry zásadně neposlouchám, neboť na to abych se dozvěděl, že je vlastně ředitelem zeměkoule nemusím ztrácet čas posloucháním jeho samolibých řečí, to je mnohem užitečnější si namísto toho po obědě zdřímnout.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Moravák, 3.1.2011 8:18:30)
Odpovědět
Oni ti kluci modří vůbec nezaznamenali, že Klause podporují jen oni u nás doma. Nikdo z nich si nevšiml, že ho nikdo ze státníků nikam nezve, protože je všem směšný.Proto pořád smrdí doma. Mimochodem si ho taky nevážím, je to smutná postava naší republiky. Je to škoda, když máme takovou postavu v čele naší republiky.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(xx, 3.1.2011 8:26:30)
Odpovědět
Asi proto ho mnozi evropsti politici povazuji za nejvetsiho soucasneho statnika Evropy, vid? ;)))
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Miris, 3.1.2011 8:38:16)
Odpovědět
pouč nevědomou rudou lůzu a jmenuj alespoň nějaké, kteří si Dědka Tunela váží. Já nevím o žádném.Asi máš nějaké informace, které nejsou ostatním dostupné, buď tedy tak velkorysý a poděl se o ně aby jsme nežili v temnotě a nevědomosti a mohli se také radovat ze skutečnosti, jaký že to genius a mudřec nám dělá presidenta.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(KarelZ, 3.1.2011 23:21:29)
Odpovědět
Kdybys necetl jen Aha, vedel bys to taky! :D
CHCETE SI POSLECHNOUT LEŽ??? POSLOUCHEJTE JAKÉHOKOLI PRAVIČÁKA !!!:-)))
(ferda, 4.1.2011 13:01:41)
Odpovědět
Slusny politik z ODS je neco jako Yetti. Vsichni o nem mluvi, ale ve skutecnosti ho nikdo nikdy nevidel.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Miris, 3.1.2011 8:33:39)
Odpovědět
myslím si, že poslední prezident, kterého bylo možno alespoň trochu vážit( tedy samozřejmě kromě Masaryka a Beneše) byl generál Svoboda, od té doby to byly jenom ubohé a trapné kreatury, o starém Veškrnovi alias Humanitárním bombardérovi netřeba vubec mluvit , po něm nastoupil Dědek Tunel , nebo také Don Václav a řekl bych, že to bylo z bláta do louže, Veškrńa trpěl utkvělou představou, že je geniální spisovatel a proto sepisoval ty svoje nesmyslné bláboly, Dědek Tunel zase trpí utvělou představou, že je ředitelem vesmíru a v poslední době i tím, že se domnívá, že má literární vlohy a sepisuje také nesmyslné bláboly a snaží se řídit klima na celé z eměkouli.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(KarelZ, 3.1.2011 23:24:59)
Odpovědět
Jen opravdu velky primitiv nepouziva a komoli skutecna jmena svych nazorovych odpurcu. :D
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(kocman, 3.1.2011 8:37:21)
Odpovědět
Moravákak? Sobotka nebo jiný sociální dem.? Projev byl mírný,ale jinak pravdivý... mohl skutečně více zkritizovat rozkrádání státu a to politickými stranami co byly u moci v minulosti - bez rozdílu barev,mohl zkritizovat nefungující solidárnost dle pozitivní diskriminace,mohl více zkritizovat rozkrádání majetku státu státními manažery a mnohdy i obyčejnými zaměstnanci. Ale proč by to dělal, když by do něj různé pijavice o to více kopaly.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(ooo, 3.1.2011 9:46:36)
Odpovědět
No ,,Moraváku ", oni ti státníci asi čekají, až je poctíš svou návštěvou ty oranžový mysliteli !!
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Jeeves, 3.1.2011 11:08:59)
Odpovědět
Spát v době projevu V.Klause? Člověče, víte Vy vůbec o co přicházíte? Celá republika bez dechu sledovala ten nádherný projev, který se nesmazatelně vryl do srdcí nás všech. Pro tentokrát Vám to ještě prominu, jsa napěchovaný až po okraj tou krásou, ale jinak si myslím, že na ten Váš podivný přístup by měl existovat nějaký paragraf.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Miris, 3.1.2011 12:56:26)
Odpovědět
pane kolego, jste mi docela sympatický, máte smysl pro humor a nadsázku, myslím si ovšem, že jít si po novoročním obědě( byla svíčková a že ji moje žena nějak umí) na 2 hodiny zdřímnout bylo pro mne mnohem užitečnejší, než koukat na Dědka Tunela a poslouchat ty jeho slinty.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Stallker, 3.1.2011 13:17:35)
Odpovědět
Cože? Svíčková? Volali jste mě? ... :-)
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Jeeves, 3.1.2011 13:49:30)
Odpovědět
:-))
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Miris,, 3.1.2011 14:35:51)
Odpovědět
tedy bohužel, nevolali, ale můžu Vás ubezpečit, že byla!!!!! Moje žena ji opravdu, ale opravdu umí,( žádné náhražky, opravdu zelenina a pasírovaná, knedlík vařený v ubrousku v páře, na talíř pak lžičku nebo i více brusinek, no co mám povídat) kam se na to hrabe nějaký Novoroční projev Dědka Tunela.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Sunny, 3.1.2011 16:02:50)
Odpovědět
:-)) Zdravím, Stallkere...jak je vidět, do nového roku jste vstoupil zvesela. Přeju Vám, ať Vám to vydrží co nejdéle:-)
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Stallker, 3.1.2011 19:11:28)
Odpovědět
Zdravím Sunny :-), taky přeju veselého ducha, hodně štěstí, trochu toho štěstíčka a zdravíčka do nového roku...
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(xx, 3.1.2011 8:28:51)
Odpovědět
Postreh pana prezidenta "většina našich spoluobčanů hlasům věčných kverulantů nenaslouchá a že se jimi ve svých životních postojích a aktivitách nenechává zviklat" se dobre hodi napr. i na levicoveho zlocince a uplatkarskeho parazita "ferdu", jakoz i na spoustu dalsich levicovych primitivu, mafianu a kazisvetu... :))
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(vzorný pionýr, 3.1.2011 9:12:40)
Odpovědět
Podle hysterického kvičení rudooranžových,nebo oranžovorudých?zastánců rovnostářství tzn.(jedni dělají na druhé, aneb toho kdo vytváří hodnoty a pracovní místa pro méně schopné,potrestáme za jeho snahu)se pan prezident opět trefil do černého.Komunistickosocialistické nepotřebné veteši potom nezbývá nic jiného než otevřít nenávistné kvičáky a nahlas kvičet.Umíte něco jiného než beztrestně urážet? Do demokracie přinášíte pouze nenávist (podle vraha Gottwalda je nenávist motorem revoluce)a vaše nenávist ke všemu bude váš konec.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Úvaha, 3.1.2011 11:29:28)
Odpovědět
Všichni co zaslepeně hájí zlodějinu,výprodej státního majetku, snahu o korupci na státní i vládní úrovni, okrádání občanů státem, průběžný právní chaos apod. jsou pravděpodobně stejného těsta. Je to však pouza slepá ideologická poslušnost, bez použití vlastního IQ, ve svém dúsledku ke škodě všemu..., státu, důvěry občanů, důvěry u zahraničních partnerů i vážnosti republiky ve světě.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(C, 5.1.2011 2:53:33)
Odpovědět
Ideologická? Proč, ze které ideologie, kterou někdo u nás prosazuje, vyplývají podobné názory?
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Radek, 3.1.2011 9:38:04)
Odpovědět
Za prvé:
jestliže by byl Klaus skutečně nadstranický prezident, tak by nemohl pronést projev, ze kterého by levičáci viděli rudě ... nemyslíte ?

Za druhé:
jestliže budete objektivní, přiznáte, že jeho projev, mírně řečeno, zklamal, nejen levicově smýšlející občany. Klaus dal zcela jasně najevo, že korupce a rozkrádání státu jsou zcela mimo jeho zorný úhel.

Za třetí:
ve světle jeho tolerance k hyperkorupci je kopnutí do lékařů, kteří volí zcela legitimní cestu jak dát najevo svoje zklamání z poměrů v ČR, naprosto nepřijatelné a farizejské.

Jestliže obhajujete Klausův projev, obhajujete neobhajitelné.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(děd, 3.1.2011 10:09:41)
Odpovědět
Stručné, pravdivé. Pro modré "demokraty" ovšem složité, nemohou to pochopit
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(sanhedrin, 3.1.2011 11:07:12)
Odpovědět
Radku, naprosto souhlasím. A co se týče lékařů, je to skutečně legitimní projev nesouhlasu. Nesouhlasu se svým platem. "Vyšší princip" bych v tom skutečně nehledal.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(C, 5.1.2011 3:05:01)
Odpovědět
Proč by takový projev nebyl nadstranický? Vy znáte nějakou politickou stranu zvanou "levice"? V PS je pět politických stran a celkově jich je kolem 200 a žádné z nich Klaus konkrétně nestranil. Politický projev vždy někoho naštve, kdyby ne, nebyl by politický. Masaryk vždy, když pronesl projev, tak si od fašistů vysloužil označení kryptožid, od komunistů lokaj a od Slováků pragocentrista a přesto je vzorem nadstranickosti.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Radek, 5.1.2011 7:48:38)
Odpovědět
Pane C napsal jste to hezky, ale Václav Klaus a Masaryk jsou dvě naprosto odlišné osobnosti co se týká morálního kreditu. Mě to až pobuřuje, že ty dva stavíte vedle sebe.

Masarykův vskaz je - "nebát se a nekrást!"
Klaus spíše "nebojte se krást" ..
O pravdě se Klaus vyjádřil - "Takhle nemůžete být v politice upřímný ..!!" .. a myslel tím ".. musíte se vylhat !!"

Jestli v tomto státě něco zapáchá, je to od hlavy ..
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(C, 5.1.2011 10:41:54)
Odpovědět
Já je rozhodně nekladu vedle sebe, říkám, že nadstranický prezident se má u nás inspirovat TGM a jestliže to udělá, pak přednese přesně takový projev jako VK - tedy dokonale nadstranický.

Pokud chcete posuzovat jednotlivou vlastnost - nadstranickost - musíte ostatní jevy brát jako neutrální a stabilní (jinak řečeno nemůže Vás jiný obsah odvádět od posuzovaného). A z tohoto hlediska kráče letos Klaus v Masarykových stopách, co říkal vyjma toho je pro posouzení stranický/nadstranický zcela irelevantní.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Radek, 5.1.2011 11:10:10)
Odpovědět
Nechci se přít, ani vám brát váš názor. Jenom nemohu nepodotknout, že kdyby Klaus kráčel v Masarykových stopách, nebyly bychom tam kde jsme... (Nejlépe je vždy hodnotit nikoli podle slov a proklamací, ale podle výsledků práce a podle toho, co za sebou člověk zanechá..) Zkrátka byli bychom na tom podstatně lépe .. Vaše argumenty o nadstranickosti Klause mě nepřesvědčily. Kdyby v projevu přiznal, že má problém s nadstranickostí, bylo by to čestnější..
To bych se také divil, kdyby přesvědčily. Argumenty jsou od toho, aby přesvědčily váhající a štvaly rozhodnuté:-) Ještě jsem za ta léta neviděl nikoho, kdo by pod tíhou argumentů změnil protichůdný názor (a to jsem se účastnil mnoha akademických diskuzí)
(C, 5.1.2011 11:49:58)
Odpovědět
Zadáním projevu není hodnotit svou vlastní stranickost a Klause to jistě ani nenapadlo. Já konstatuji, že jeho projev je nadstranický a podávám k tomu dva argumenty - skutečnost, že jeho názory nelze přisoudit žádné konkrétní straně a zároveň skutečnost, že pokud se někdo cítí dotčen (nebo vidí rudě), tak to nikterak neznamená, že by projev nebyl nadstranický (neboť například u Masaryka komunistům stačilo vidět, že otvírá ústa, aby viděli rudě - a Masaryk je alespoň pro mne mírou nadstranickosti).
Vy jste tu extrakci nepochopil, tak proto znovu píšete o nějakém rozkrádání, když já už mluvím jen o stranickosti projevu, teď to chápu!
(C, 5.1.2011 11:37:29)
Odpovědět
Proč myslíte, že se Klaus měl konkrétně vyjádřit ke korupci? Ví se o něm, že k ní má poměrně vyhraněný vztah (tedy korupce je špatná, ale vina leží jen na korumpovaném úředníkovi a zakročit se proti ní nedá jinak, než zrušením možnosti korupce - tedy oslabením státu a odprodejem majetku) a že je velmi skeptický k její existenci (vnímá ji především jako mediální humbuk). A právě slova mediální humbuk jsou klíčem k tomu, proč o ní nikdy nemluví - věří na mediokracii natolik, že nevěří na korupční aféry a pokud by o nich mluvil cítil by se jako mediální ovce MfD. Pro něj je korupce problém, letos možná méně závažný než v minulých letech, který má řešit policie - není to dobře, ale po 20 letech, co ho známe, by jakákoli zmínka z jeho strany o korupci zněla jako hotová senzace.

Stejnětak je o Klausovi známo, že není žádný zuřivý zveřejňovatel důvěrností. Nerad mluví o temných zákoutích na veřejnosti - nicméně dosti interní vyjádření "o podnikatelské demokratické straně" jste jistě také zachytil, takže možná, že přecejen o nějaké korupci ví a opět, zásadně o ní nemluví s médii.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(jura, 3.1.2011 10:35:35)
Odpovědět
Pan Pauliczynski leze ptákum do zadku až je celej hnědej.Kdyby psal za Husáka byl by celej rudej.Nedej Bože aby nás zabrali Čínani ,nechal by si plastiku!
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(p, 3.1.2011 10:51:33)
Odpovědět
Vole!
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(C, 5.1.2011 3:10:26)
Odpovědět
Proč by to dělal? Vzhledem ke svému vlivu je mocnější než vláda, natožpak jedna strana. Od nástupu do úřadu si s vládami - všemi - dělal, co se mu zlíbilo. Když on chce, tak premiér na hodinu letí.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(sanhedrin, 3.1.2011 11:00:37)
Odpovědět
Václav Klaus je bezesporu inteligentní člověk. Je však škoda, že svoji inteligenci nepoužil ku prospěchu ČR. Zásadním omylem je považovat ODS za pravicovou stranu, když se řídí heslem ukradni, podveď a pošpiň. Skutečná pravice má jiné hodnoty.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Radek, 3.1.2011 11:25:01)
Odpovědět
Přesně tak. Co je nám platný superodborník i IQ 150, když kope na vlastní triko a za kmotry. Co přinesli Macek, Dyba, Kočárník, Říman, Řebíček, Julínek, Kalousek, .. dosazujte si dál - jistě inteligentní a vzdělaní muži .. nicméně sebestřední sobci, kterým zájem ČR neleží ani v patě ..
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Blabla, 3.1.2011 11:15:12)
Odpovědět
Jistě že to byl nejslabší projev. To vůbec nebyl projev prezidenta, ale projev voliče ODS, na úrovni zdůvodňování vládní politiky v parlamentu. Jak jsem mu fandil tak mně zklamal, trochu objektivnější optiky by mu neuškodilo.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Dr.Str., 3.1.2011 15:19:45)
Odpovědět
Až pan Paulczynski bude mít podobné vzdělání jako pan Čulík, bude mít právo mluvit o něm jako o "nějakém".
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Piskoř, 3.1.2011 16:27:28)
Odpovědět
Články blbce Paulczynského jsou jako Rudé právo za totáče. Lze je napsat na několik let dopředu a pak jen vpisovat příslušné datum.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Drake, 3.1.2011 17:40:03)
Odpovědět
Rivalita odsud -potud!Nevím,proč se hodně příznivců pravice holedbá,že vypráskali levici při sněmovních volbách.A co následující senátní volby? Nevypráskali tady zase levicoví voliči pravičáky? Co si takhle vzpomenout,vážení?
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(C, 5.1.2011 3:53:55)
Odpovědět
Upřímně řečeno, k těm chodí tak málo lidí, že je to jen hlas slabých a zneuznaných. Navíc nijak hlasitý. Před dvěma lety nedělala Topolova vláda nic (kromě přemlouvání zelených poslankyň) a byla vypráskána, dnes vláda chystá brutální seškrtání všeho, zákony prosazuje klidně ve zkráceném řízení a odpovědí levicových voličů je relativně marginální vítězství v Senátu.

Nejde ani tak o to, že někdo vyhraje nějaké volby, jako spíše o komplexní obraz celosvětové politiky, která se obrací do prava a to včetně obyčejných lidí (nebo se alespoň neprojevují). Například vláda chystá škrtání a v našich ulicích se sejde sotva pět tisíc lidí. Lépe organizovaní západní levičáci sice protestují zuřivě - ale lid se nepřidává a stávky jsou spíše výstražné a trochu rozpačité (po celé 20.století byly mnohem tvrdší - a přitom za mnohem méně). Pravdou je, že nejtvrdší protesty za poslední léta v Evropě byly ty v Maďarsku proti socialistické vládě. Navíc v řadě zemí se mění struktura pravice a do jejího čela se staví krajní ekonomičtí liberálové. A to vše navíc v ekonomických podmínkách, které nahrávají jednoznačně levici...to je ta revoluce, nikoli to, že volby do Senátu vyhrála ČSSD (nijak drtivě, KSČM úplně propadla a navíc s tím, že pravicové strany se vzájemně nepodpořily).
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(petr, 3.1.2011 18:20:13)
Odpovědět
Z autora je mi na blití,VV před volbami levicovými hesly zblbli primitivy a ejhle,už jsou pravice.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(c, 5.1.2011 3:14:25)
Odpovědět
Levicovými hesly? Jakými? Konkrétně? Tím: "Vyrazíme 10% úředníků"...velmi levicové. VV jsou od svého prvopočátku a všemi svými hesly tím, co na západě označují jako right wing populism.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(pamětník, 3.1.2011 19:05:57)
Odpovědět
Modrý pulec se vysemenil.Kdyby byl objektivní ,tak by napsal ,že se Klaus nezachoval nadstranicky a lékaři po 20 létech a 18 ministrech zdravotnictví zvolili tvrdou nátlakovou akci,když s tím bordelem a ne je ve zdravotnictví nikdo nic nedělá.Oni nejlépe vidí předražené i zbytečné nákupy přístrojů,léků od monopolních dodavatelů,zbytečných devět zdravotních pojišťoven,zbytečných 50 lukrativně placených členů dozorčí a správní rady jen ve VZP atd.3 miliardy v rozpočtu na zdravotnictví by se bohatě na platy našlo při důsledné kontrole hospodaření,jen skutečně chtít.Kdyby Klaus s Havlem nerozbili funkční systémy i ve zdravotnictví po roce 90,nezrušili zbrojní výrobu a nenechali pod hlavičkou privatizace vykrást a vyprodat hlavně ziskové podniky,lázně,pivovary,lihovary,tabákový průmysl,vodovody atd.tak by byl systém i peníze,ne škrty,chaos a dluhy.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Zakk, 3.1.2011 23:35:41)
Odpovědět
O krachujicich podnicich a zdravotnictvi zneuzivanem rudymi mafiany nevite objektivne zhola nic. Jina moznost, nez se je snazit ozdravit nebyla, ruda mafie si ale vliv zachovala, coz byl hlavni cil jeji estebacke transformace, pro kterou prinesla oznaceni "sametova revoluce". To iz drtiva vetsina naroda ale davno pochopila.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Kalous, 4.1.2011 4:32:34)
Odpovědět
Ano, Zakku, dokazuje to bilance státního dluhu - v r. 1989 byl mírně v plusu asi 1 mld Kč - nyní je v minusu 1,3 biliony Kč a každý rok se dál prohlubuje o více než 100 miliard. A může za to rudá mafie (např. Kožený a spol.)
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(obcan777, 4.1.2011 7:01:08)
Odpovědět
Z poslucharen stranickeho skoleni se ti to zrejme tak jevilo. Kdybys ale sel do podniku, videl bys budovy na spadnuti, strojovy park i pres 100 let stary, astronomicke dluhy komunistickych diktatoru, chybejici penize na mzdy i nakup materilalu, ktere banky musely pujcovat jen na primy rozkaz rude mafie, zastaralou a havarujici infrastrukturu vseho druhu, neexistujici dalnicni sit, neexistujici konvertibilitu Koruny, dvoji menu s cernym trhem kolem ni, dostupnost deviz jen pro komunisticke mafiany a jejich nohsledy atd. atd. Komunisticka mafie dobre vedela, ze se jeji Potmekinovske vesnice hrouti, a proto jeji StB odstratovala transformaci, ktera mela komunisticke zlocince ochranit pred lucernami, posilit jejich majetky i moc. Bohuzel se ji to podarilo a moralni i ostatni nasledky trvaji dodnes...
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Kalous, 4.1.2011 7:49:47)
Odpovědět
Jo - fungovaly firmy se stoletou tradicí, které byly po r. 89 zničeny (např. obuvnické závody Baťa, textilky stylu Prostějov, naše železárny Poldi - Ostravu mají Indi, zbrojovky Brno, Uherský Brod, výrobci letadel Otrokovice, Kunovice, Letňany, ČKD, spousta cukrovarů, Solo Sušice se zápalkami, Fruta, výroba vojenských rasarů Věra a Tamara (to američané čučeli), výroba motocyklů Jawa, ČEZ, funkční lesnictví a zemědělství, čtvrtinová zločinnost .... zde se to nepodělalo, ale v KGB - Gorbačov, Jelcin - Berezovskij, Chodorkovskij, Gusenskij, Abramovič - vzali si za vzor CIA, vily na Floridě, Rotschilda a přes noc se stali větší boháči než řada nejbohatších Američanů za desítky let. No neber to. Ti naši se jen opožděně trochu přizpůsobili, aby jim neujel vlak úplně.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(muž s koženou brašnou, 4.1.2011 8:53:43)
Odpovědět
teda to je blábol :-)) obuvnické závody Baťa? ČEZ? motorky? no taky jsem jednu měl a když jsem šel kolem, tak jsem vždycky do ni kopl, tfuj, ty máš asi dobře v hlavě vykrákáno, když nechápeš, že bez komančů by celá ekonomika byla na úrovni vyspělé evropy
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(felix.julec, 4.1.2011 10:09:26)
Odpovědět
Cos tím chtěl říct joudo.Uniká mi smysl tohoto prdu.
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Kalous, 4.1.2011 10:36:42)
Odpovědět
Ale Felixi, muž s koženou brašnou jen chtěl říci, že jsme konečně zbavili komančů a máme ekonomiku na úrovni vyspělé Evropy, stát (1,2 bilionu, dle některých odhadů i 2 biliony Kč dluhů - domácnosti rovněž přes 2 biliony) je tak zadlužený, že to už nesplatí ani 2-3 generace, s bídou se dokáží splácet jen úroky z dluhů. Tak jak všechny vyspělé evropské státy. A postupně jde vše asi do ri.ti. Baťa =Svit pak zase Baťa a nyní houby
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Kalous, 4.1.2011 10:38:08)
Odpovědět
oprava: domácnosti přes bilion Kč dluhů
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(marko, 4.1.2011 19:29:55)
Odpovědět
A za to všechno může Kalous...
Re: Levičáci z Klausova novoročního projevu vidí rudě
(Bene Masary, 4.1.2011 23:22:40)
Odpovědět
Také jueden, co nečetl Jirotku:"Táhněte vlevo! Táhněte vpravo! Táhněte k čertu"!
Také jeden, co nepochopil, že vlevovpravo bylo vymyšleno, aby se ti dole mohli hádat a ti nahoře je okrádat.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama