reklama
reklama

Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?

Autor: Tomáš Haas | Publikováno: 22.12.2010 | Rubrika: Polemika
Ilustrace

Když vláda vznikla, pochvaloval si prezident, že to bude po dlouhé době vláda stabilní, s parlamentní většinou osmnácti hlasů. Napsal jsem tehdy, že vzhledem ke složení koalice a zejména nepředvídatelnosti 24 poslanců Věcí veřejných si myslím, že vláda nebude trvat ani tak dlouho, jako Topolánkova vláda. Ta vznikla za stavu 100:100 poslaneckých hlasů. Vydržela dva roky. Přežila několik pokusů o vyslovení nedůvěry a to bez nejmenší asistence z Hradu. Naopak, její demise v polovině českého předsednictví byla prezidentem uspíšena - pamatujeme si Jiřího Paroubka který, sám překvapen úspěchem svého pokusu o svržení vlády, sliboval televizním divákům, že ČSSD je ochotna nechat Topolánkovu vládu vládnout v demisi do konce předsednictví. Ráno nato oznámil prezident, že něco takového je pro něho nepřijatelné. Vzhledem k tomu, že Sociální demokraté neměli pro svůj, jak sami přiznávají neočekávaný, úspěch při porážce vlády připravenou alternativu, zůstali jsme bez vlády do chvíle, kdy se Topolánek s Paroubkem dohodli na vytvoření „prozatimní vlády“ Jana Fischera, ze které se stala, díky výroku Ústavního soudu a dalšímu nepochopitelnému obratu Sociální demokracie, vláda řádná, která trvala až do konce volebního období.

Nečasova vláda přežila konec prvního kalendářního roku svého vládnutí jen o vlásek. Nečasovi se podařilo vládu přenést přes prvních sedm měsíců jen za asistence prezidenta. Nevládne už na základě koaliční dohody, ani na základě programového prohlášení, které po svém vzniku předložila parlamentu, když jej žádala o vyslovení důvěry, ale na základě jakési tajné dohody kterou parlament nikdy neviděl, a vzhledem k tomu, že pan prezident prohlásil, že sněmovnu, media a veřejnost nemá zajímat, protože je soukromou věcí koaličních stran a jeho jako jejího garanta, nedá se očekávat, že ji někdy uvidí.

Buhužel jsme se dostali z politické krize do permanentní krize, která se díky prezidentovu zásahu velmi brzy může stát i krizí ústavní.

Rozhodně to neznamená, že se tím politické klima uklidní.

Pro koalici to znamená, že ode dneška se primárním zájmem jejích stran stává příprava výchozí pozice pro příští volby, že strany koalice již nejedou po jedné, ale po třech kolejích. Trochu mně překvapilo že krizi která vládu málem položila - i když její konec je tím jen odložen na neurčitou, ale jistě ne příliš dlouhou dobu, nevyvolaly Věci veřejné, od kterých jsem to očekával (a kterým bych rád poděkoval za to, že do tragické hry svými komickými výstupy alespoň vnesly slušnou dávku humoru), ale sama ODS.

Vláda padne v den, kdy se Věcem Veřejným v náhlém pohnutí mysli přihodí názor, že je pro ně výhodnější koalici a ministerské posty opustit. Dnes jim trn z paty vytrhl prezident, mohou se tvářit státotvorně, mohou se starostlivou tváří prohlašovat, že jsou ochotni pod prezidentovou kuratelou přinést nejvyšší možnou oběť pro pokračující boj proti korupci a vydávat při tom silácká prohlášení kterými ODS varují, že „ještě jednou a uvidíte“. Jenže dnes Věcem veřejnýn už neuvěří ani jejich vlastní členové a voliči. Po tom, co se staly účastníky tajné vládní dohody, jim už nelze věřit ani jejich jméno.

Proto neočekávám v nejbližší době ani hlasování véčkařů. Co kdyby se jim tajnosnubnost jejich strany nelíbila a chtěli se dozvědět, o čem vlastně hlasují...

ODS na tom není o nic lépe.

Petr Nečas už nevede ani stranu, ani vládu.

Koaliční strana veřejně prohlašuje, že pro ni už není svorníkem a garantem koalice předseda vlády, ale prezident.

Vláda už nemá předsedu. Má prezidenta.

ODS už nemá předsedu. Má prezidenta.

Překvapilo mně to opravdu jen trochu, o tom, že ODS, svým sebevražedným zatloukáním a odmítáním se vypořádat s problémem korupce a kmotrovství, k něčemu takovému spěje, píši již od aprilového puče kmotrů. Překvapila mě jen míra korupce, neočekával jsem, že se bude jednat o sumy v řádu miliard, a překvapil mně hloupý způsob jakým se všichni vedoucí činitelé pokoušeli a pokouší zatloukat, překvapila mně stupidita lidí, od kterých bych čekal alespoň trochu soudnosti.

ODS, bez ohledu na výsledek hlasování ve sněmovně, které naopak žádným překvapením nebylo, v aféře, která vedla k dnešnímu hlasování o nedůvěře, přišla o poslední zbytky své kredibility.

Už od příchodu Petra Nečase do čela strany mohla ODS demonstrovat, že se chce očistit. Místo toho očistu označila za „něco co do politiky nepatří“. Petr Nečas a vedení ODS měli i v hodině dvanácté možnost obrátit aféru která dnes ODS ničí positivním směrem. I na poslední aféře ODS mohla, hned ve chvíli, kdy vypukla, demonstrovat, že Petr Nečas nelhal, že se ODS opravdu mění, že korupci ve státní správě ani uvnitř strany nebude trpět. Svou možná poslední šanci ODS propásla. Ukázala bohužel pravý opak. ODS své černé ovce nejen že ze svého středu nevyhání, ale naopak je kryje a podporuje. Dnes už nejen mně, ale i ostatní diváky sedmiměsíční sebevraždy kdysi velké občanské a demokratické strany, nemůže asi nikdo přesvědčit, že to nejsou právě ty černé ovce, kmotři, kteří stranu ovládli a kontrolují.


Řečeno natvrdo, ODS nás svým chováním v Drobilově aféře přesvědčila, že je už definitivně stranou kmotrů. Pro čtenáře, kteří právě spadli z měsíce, „kmotři“ jsou ti, kteří v ODS neexistují, mediální zkratky, které si vymyslel Topolánek, aby stranu poškodil. Nevím proč se ten výraz ODS nelíbí a proč jeho použití Petr Nečas prohlásil za „politický zločin“. Jako její bývalý dlouhodobý člen a posléze jako volič a příznivec, bych spíše inklinoval k prohlášení, že je to příliš mírný výraz a že politickým zločinem je to, jak Nečasovo vedení ODS zničilo a kam ji mafiánské praktiky jejich vedoucích činitelů přivedly. Velmi trapný nervozní projev předsedy Nečase na dnešním mimořádném zasedání sněmovny jen potvrdil, že pro ODS je ochrana její vlastní stranické kasy a ochrana zájmů jejích kmotrů důležitější, než důvěra těch kdo při ní stáli do poslední chvíle v dobách těžkých a ještě těžších.

ODS jim dala svým jednáním v této aféře definitivní kopanec.
 

reklama
2744 čtenářů | 40 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?
(ferda, 22.12.2010 13:59:24)
Odpovědět
Před dvěma týdny tvrdil pražský primátor Pavel Bém (ODS) v České televizi, že takovou nemovitost, kterou si v roce 2006 pronajal magistrát od realitního magnáta Sebastiana Pawlowského, nebylo možné v žádném případě koupit. Při ostré výměně názorů s Cyrilem Svobodou (KDU-ČSL) tímto způsobem obhajoval zvolenou variantu dvacetiletého nájemního vztahu, která bude stát městskou kasu postupně téměř čtyři miliardy korun.

"Jak se může koupit barák, když proboha, nikdo takový dům nenabízí na trhu...," rozčiloval se Bém poté, co mu Svoboda vyčítal, že město účelově zvolilo nájemní vztah s Pawlowským, místo aby si příslušnou nemovitost za daleko výhodnějších finančních podmínek pořídilo do majetku. "Takový dům nebyl nabízen na trhu," trval důrazně na svém primátor.

Fakta ale dokazují, že Škodův palác, dříve sídlo společnosti ČEZ, nejenže byl na prodej, ale město na něj dokonce mělo ze zákona předkupní právo.

V roce 2001 se ČEZ rozhodl, že svou centrálu přesune do okrajovější části města. Až do roku 2004 ovšem nemohl najít kupce Škodova paláce. Postupně snižoval cenu z jedné miliardy až na konečných 850 milionů. Za tuto cenu tehdy koupil palác Pawlowski. Podle zákona o památkové péči měl ČEZ povinnost nabídnout palác přednostně magistrátu. Což se také stalo, magistrát ale nabídku odmítl. Podle tiskového mluvčího ČEZ Ladislava Kříže byl magistrát průběžně informován i o snižování kupní ceny. Nemovitost kromě toho byla nabízena veřejně na realitním trhu. Až poté, co Praha vymyslela projekt sestěhování na jedno místo a zadala studii, koupil Škodův palác Pawlowski.

Jinými slovy - kdyby Praha skutečně chtěla nemovitost koupit, měla příležitost a cena by byla 850 milionů. Spolu s investicí do rekonstrukce objektu (odhad byl 600 milionů), by mělo město ve svém majetku sídlo zhruba za 1,5 miliardy korun. .......:-))

SUMA SUMÁRUM KMOTŘI ODSS ZBYTEČNĚ UTRATILI Z PĚNĚZ KTERÉ JIM BYLY SVĚŘENY VÝBĚREM OD DANOVÝCH POLPLATNÍKŮ ZA TYTO DVĚ "AKCE" Z NICHŽ JIM BYLA TA POSLEDNÍ ZATÍM PŘEKAŽENA :-)))

6 MILIARD ZA ŠKODŮV PALÁC + CHYSTANÁ LOUPEŽ ZA ČISTÍRNU ODPADNÍCH VOD -3,5 MILARDY KORUN -DOHROMADY 9,5 MILIARDY KORUN !!!!!

NO, TAK LIDI MĚJTE ROZUM, PAK JE ZAJIISTÉ NUTNO ŠKRTAT LÉKAŘŮM, UČITELŮM, ZDRAV. SESTRÁM, DŮCHODCŮM, MATKÁM S DĚTMI, ZÁCHRANÁŘŮM, POLICISTŮM ATD.JEJICH PLATY :-)))

PS. ALE ONI TENTO STAV, MAFIÁNSKOU KORUPCI OBROVSKÝCH ROZMĚRŮ ALE OPRAVDU NEZAVINILI ! :-)))
CHCETE SI POSLECHNOUT LEŽ??? POSLOUCHEJTE JAKÉHOKOLI PRAVIČÁKA !!!:-)))
(ferda, 22.12.2010 14:16:32)
Odpovědět
LIDÉ BDĚTE !!!! :-))))
A MALÁ PŘIPOMÍNKA,TŘEŠNIČKA :-))
A PODÍVEJME, PAN PRAVDOMLUVNÝ BENDL, SCHNAIDER JSOU PRO ZMĚNU POSLAQNC PARLAMENTU ČR :-))) JAKÁ TO SŮL NAŠÍ ZEMĚ :-))))

VIZ.:

Špičky ODS zapíraly, že se stýkaly s obviněným Filipem Bušinou.
Neznají ho, nikdy ho nepotkali nebo s ním netrávili volné chvíle. Špičky ODS dosud tvrdily, že vlastně nemají nic společného s podnikatelem Filipem Bušinou, obviněným z jednoho z největších daňových podvodů v historii Česka. Místopředsedové ODS Petr Gandalovič a Petr Bendl do včerejška zdůrazňovali, že byznysmen Bušina je napojený na středočeského hejtmana za ČSSD Davida Ratha.
MF DNES získala důkaz, že Gandalovič s Bendlem slavili v lednu 2008 s Bušinou narození jeho dítěte. Ukazuje to nahrávka večírku, který se konal v luxusní restauraci U svatého Václava v centru Prahy.

Bušina, který bohatl na veřejných zakázkách, měl na večer 8. ledna pronajatý celý podnik. Na videozáznamu je vidět, jak vítá příchozí a loučí se s odcházejícími. Srdečně si potřásá rukou třeba s tehdejším ministrem zemědělství Gandalovičem.
"S Bušinou jsem se nikdy nesetkal. Jeho jméno jsem slyšel poprvé, když vypukla jeho kauza," tvrdil přesto Gandalovič tuto středu. Když se včera dozvěděl, že existuje videozáznam z Bušinova večírku, svá slova zmírnil. "Jako ministr jsem absolvoval spoustu společenských akcí, často mě pozvali jiní lidé než hostitelé, a to byl zřejmě i případ tohoto večírku," kličkoval.
Při nočním odchodu z restaurace zachytila kamera i další špičky ODS – tehdejšího středočeského hejtmana Bendla, šéfa poslaneckého klubu ODS Petra Tluchoře či pravou ruku předsedy strany Mirka Topolánka, náměstka ministryně zdravotnictví Marka Šnajdra.
Bendl se ještě včera po poledni zapřísahal, že se s Bušinou nikdy nepotkal na soukromé akci. "Toho člověka znám, ale kámoši nejsme.
Poté, co si včera nahrávku prohlédl, zaskočeně reagoval: "Já na to koukám a nechce se mi tomu věřit.... MŮŮŮŮHA,HA,HA, MŮÉÉÉÉÉ HE,HE, HE, :-)))

MNĚ SE TOMU TAKÉ NECHCE VĚŘIT !!!!:-)))

PS. POKUD BYL ALE BUŠINA VÍCE KAMARÁD S dAVIDEM RÁTHEM, PROČPAK NEBYL ON NA TAKOVÉ DOCELA RODINNÉ OSLAVĚ, JAKO JE NAROZENÍ DCERY PŘÍTOMEEN I DR. RÁTH???? :-)))
A ODEESSÁCI LŽOU, A LŽOU, AŽ SE NĚKTEŘÍ PROLŽOU I DO POSLANECKÉ SNĚMOVNY PARLAMENTU ČR :-)))))

DNESKA KAUZA "DROBIL" NIC NOVÉHO V POLITICKÉM MODROHNOJI :-)))
Re: CHCETE SI POSLECHNOUT LEŽ??? POSLOUCHEJTE JAKÉHOKOLI PRAVIČÁKA !!!:-)))
(felix.julec, 22.12.2010 17:53:52)
Odpovědět
ONI TOTIŽ LŽOU VŠICHNI POSLANCI.ODS-áčtí ALE ZTRATILI GLANC UŽ DÁVNO,TEĎ UŽ ZTRÁCEJÍ I PUD SEBEZÁCHOVY.JE TO TAKOVÁ PŘEKOTNÁ PANIKA KDE SE UŽ HRAJE HLAVA NEHLAVA,KAŽDÝ DLE SVÝCH SCHOPNOSTÍ ZA SEBE.ZACHRAŇ SE KDO MŮŽEŠ BEZ OHLEDU NA TO PO ČÍCH HLAVÁCH SE ŠLAPE,VE SNAZE ZŮSTAT NAD VODOU.A PRO TY NEJNESCHOPNĚJŠÍ JE TU JEŠTĚ JAKO POSLEDNÍ INSTANCE PAN PRESIDENT,KTERÝ VŠEMI DOSTUPNÝMI I NECHUTNÝMI PROSTŘEDKY SE NAKONEC VŽDY PROLŽE KE SVÉ PRAVDĚ.A JAK VÍME ON JE PAN NEOMYLNÝ A MÁ PRAVDU VŽDYCKY./SILNĚ MI TO PŘIPOMÍNÁ DONA CORLEONE/
Láska k vládě a prezidentovi ...
(Jiřina Hulková, 22.12.2010 23:47:39)
Odpovědět
Mám Vás rád, ale jestli Vás má Bůh radši, ať si Vás všechny k sobě vezme. Čert se Vás bojí.
Re: Láska k vládě a prezidentovi ...
(ferda, 23.12.2010 11:39:14)
Odpovědět
peklo se jich bojí a v nebi je nechtějí .....:-)))
Pane Hájek,vyřiďte to svému pánovi ....
(Janett, 22.12.2010 23:34:18)
Odpovědět
Pane Hájku, vyřiďte svému pánovi ....., Janett, 22.12.2010 23:07:28
Pane prezidente, do této doby jste byl inteligentím a v podstatě uznávaným prezidentem všech. To, co jste udělal pro záchranu ODS, své, a Nečasovy vlády, je nedůstojné, trestuhodné a já Vaše chování chápu jako vlastizradu! Scházet se jako poťouchlík s několika vyvolenými a činit tajně jakési dohody, které se týkají občanů, které zastupujete - je podlé, sprosté a neomluvitelné. Chráníte a obhajujete zloděje, kmotry ODS, neschopné lidi, klientelismus a tím i sám sebe. Ztratil jste kredit prezidenta všech, mého prezidenta tedy určitě! Již ani nevěřím tomu, že Vaše volba prezidenta byla legitimní! Za vším, především za Vaší ODS jsou "prachy", čímž jsem vyjádřila vše! Stydím se za Vás a již nebudu horlivě zapínat TV při Vašich vystoupeních. Neříkáte pravdu, vysmíváte se obyčejným lidem, jste arogantní, povýšený posměváček, který "svůj lid" žene do záhuby, a to vše pro dobro a koryta svých vyvolených. Styďte se - a to není vůbec myšleno úsměvně, či čecháčkovsky!
Re: Pane Hájek,vyřiďte to svému pánovi ....
(Alberto Kvěch, 25.12.2010 19:31:54)
Odpovědět
Vaše rozhořčení chápu,ale nesouhlasím s druhou větou Vašeho příspěvku. Nikdy nebyl váženým uznávaným prezidentem.Není prezidentem občanů,ale výplodem politických intrik,politikářů a nepolitika Topolánka.Pokud jste ho kdy uznávala a obdivovala,byla jste ovlivněna nezdravou, nebezpečnou demagogie.
Re: Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?
(Kalendová, 22.12.2010 15:53:50)
Odpovědět
Nahrávka v kauze Drobil je dostatečný důkaz korupce.Nevím proč se pořád mluví kdo ,kdy se co dozvěděl.To není podstatné,podstatné je,že se to stalo,je to nahrané a kdyby nezasáhl p.Michálek,tak jsme přišli o půl mega.Ty on zachránil a je za to potrestán Co si ti manipulanti ODS a TOP myslí?Tady se trestá dobrý skutek a zlo je velebeno?To je příklad pro mladou generaci.Tak se zde ted bude žít ? To jsme nikdy nechtěli.Klaus manipuluje,je také Odesák a Johna mají v hrsti.Je to katastrofa,jinak se to nedá říct.Morální kodex žádný.
Re: Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?
(Alberto Kvěch, 22.12.2010 22:41:39)
Odpovědět
Vážená paní Kalendová.Vše, co se odehrálo kolem udržení vlády je děsivé a slušným vnímavým lidem to bere dech.Sám to nemohu rozdýchat, ale už jsme si prožili s našimi politikáři tolik kopanců ,že se brzy probereme.Zatím jedním slovem.Vláda obstála, ale vítězů není,koalice se vzájemně podržela, ale Nečas prohrál absolutně vše.Jsem rád,že vláda pracuje dále, ale to co proběhlo kolem udržení je katastrofa.Kam se hrabe "ITALSKÁ" mafie šedesátých let proti naší politické mafii.Občan už není našim politikářům ani za pitomce.Rozhodně se o věcech později rozepíši, zatím nemohu, zvracel bych.Přeji hezký večer a hezké svátky všem včetně euroskeptikům,protože nám eurohujerům i euroskeptikům bylo politiky přímo nablito do obličeje.Nečas projevil absolutní neschopnost a měl by okamžitě odstoupit.To co předvedl není hodno pilitika, který hlásá vznešené priority,rozpočtové protikorupční a slušné politické scény.
Re: Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?
(Drak, 24.12.2010 1:43:36)
Odpovědět
Kristepane, Kvěchu a proč jste rád, že tahle zlodějská vláda jede dál? Mohlby jste to nějak vysvětlit?
Banda zlodějů krade, předseda vlády patří do té zlodějské bandy a pan Kvěch, je rád, že vláda pokračuje v kradení. Jste normální?
Re: Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?
(Alberto Kvěch, 24.12.2010 14:13:32)
Odpovědět
Pane Draku, jsem rád a k čemu by byl rozpad vlády.Vím, že kroky, kterým říkaji reforma žádnou reformou zatím nejsou,vzít lidem peníze dovede každý moula, na to se nemusí Nečas nazývat mozkem ODS a ani nemusel v takovém případě studovat.Zatím k žádné reformě nepřistoupili.Byl bych na prvém místě podpisů o okamžité odvolání Klause,Nečase a Kalouska.Ti co devastaci způsobili chtějí dnes stát zachraňovat a hrát si na spasitele-směšné,tak to fungovat nemůže.Reformu,dříve reformu veřejných financí nemůže realizovat ten, kdo si není vědom co vlastně veřejné finance jsou, ten kdo svou činností někdy nečinností přispěl k otřesnému hospodření s veřejnými prostředky a k enormnímu zadlužení státu.Vzpomeňme, jak sám Nečas na ministrstvu odměňoval osobní asistensku,vyhazoval veřejné finance hrstmi z okna jaké odměny si dávali jeden druhému na policejním prezidiu a dnes chctějí být spasitelem a vlastencem.Příkladu je možné předložit desítky, že i on osobně je odpovědný za devastaci.Pane Draku,žádná vládní krize nebyla, jednalo se jen o primitivní hru, ve které se Nečas projevil jako brzda,neschopný předseda vlády,poklonkující Klausovi a Klaus toho ve svůj prospěch využil.To zůstává stále otázkou zda Klaus vyhrál nebo ne.Neměl se Nečas spíše zachovat jako chlap a říci Klausovi,pane prezidente to je má věc, má povinnost, to vše musím já v koalici vykomunikovat a o výsledku jednání Vás budu informovat,neudělal to a zahodil šanci být dobrým řídícím pracovníkem .Naopak krizi otevřel a otevřel prostor pro Klause.To byl cílevědomý nebo ubohý podvod člověka neschopného,přizvukujícího, aby byl pohlazen po vláscích.Pár hodin před jednáním K9 si zahrál na nepovedenou osobnost,dal veřejně podporu prez.policie a nepřímo pohrozil Johnovi,že také on může z kola vypadnout.To byl čin, který si vyžaduje odsouzení, potrestání a odvolání předsedy vlády.On směšně krizi otevřel.Stačilo splnit oprávněný požadavek Johna na odvolání pol.prez a Vesecké.Proč Nečas a Klaus proti Johnovi PP a státního zástupce podrželi.Mohli být odvoláni max. do měsíce po jmenování do funkcí.Já tomu říkám podvod na stát a občana a nesmí se divit, že to občané nazývají politickoou mafii.K čemu by byl šprajc Johna a jeho odchod z vlády,definitivně by přišel o možnost věci řešit a ve svém cíli trochu s korupcí zatočit.Dobře to dopadlo, John může pokračovat i přes brzdy, které mu kladou. Nemá to lehké, ale zatím obstál na jedna.Věřte, že by se ho staří papaláši politikáři radi zbavili.Draku to by bylo na deset stránek, ale takový prostor tady není.Volil jsem VV Johna a jestli chtějí občané nápravu, musí se ve volbách zbavit všech starých papalášů ODS i socanů. Hezké svátky všem.
Re: Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?
(Mgr.Holubová E., 22.12.2010 21:24:38)
Odpovědět
Nikdy jsem si nemyslela, že budu coby pravicově smýšlející člověk, který se chce starat sám o sebe a nezatěžovat stát, navíc docela zarytý klausovec, takto výrazně souhlasit s Vašim příspěvkem. Holt někomu (mě) trvalo déle, prohlédnout. Nejhorší je, že je to neřešitelné, neboť je to celosvětový problém vlády peněz. Nic s tím nelze dělat, než takto přes média bojovat s větrnými mlýny.;-(;-(;-( I když média jsou také o penězích (Berlusconi), proto važme si těch málo neohrožených posledních svobodomyslných žurnalistů. Ovšem jak je rozlišit, je otázka.
Re: Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?
(ok, 22.12.2010 14:08:33)
Odpovědět
Neviděl bych to tak tragicky. V politice se dějí nejrůznější věci. V Česku na to nejsou lidé zvyklí (vyrůstali a žili v jiných podmínkách)a proto se dělá z každé maličkosti tragedie. Problém je také v tom, že česká žurnalistika je na velmi nízké úrovni. Namísto snažit se nevědomému národu dění spíše vysvětlovat, uchyluje se k bulvárnímu tónu ve snaze zvyšit odbyt tiskovin, případně zvýšit sledovanost TV.
Re: Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?
(Majka, 22.12.2010 15:45:51)
Odpovědět
ok,je to možné,vy snad budete ty ksyndly omlouvat.At se děje co chce,ale okrádat lidi se nebude ! ! !"Cizina nás nezajíme,žijem zde a jsme čím dál víc zklamáni a oklamáni.Nečas,Kalousek jsou zločinci.V této zemi se spravedlnost a pravdomluvnost trestá.V takové zemi žít nechci !Kam mám jít? Pro tuto zem jsem pracovala 40 let,vychovala 2 děti a je mi 60 let.Nejsem ještě tak stará,chci ještě slušně žít.
Re: Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?
(Radek, 22.12.2010 20:02:34)
Odpovědět
Pani Majko nerozčilujte se.. "Ok" je zřejmě nějaký novinářský prostitut placený kmotry bez kouska studu .. Ten by tady hájil i doktora Mengeleho, kdyby dostal zaplaceno ..
Re: Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?
(Alberto Kvěch, 22.12.2010 22:47:17)
Odpovědět
Majko.Vaše rozčílení chápu.Každý slušný člověk se musí přímo nasrat nad jednáním našich politikářů v posledních dnech..
Re: Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?
(Sigůl, 23.12.2010 6:57:46)
Odpovědět
Milá paní Majko,nemáte kde jít, projel jsem kus světa ale ne s cestovkou a mohu Vám říci že to není mezi obyčejnými lidmi někde lepší. Je pravda že se cítíte lépe (i ta domácí zvířata) ve skandinávii ale tak to bylo po staletí. I já jsem věřil dvakrát (1968, 1989) v lepší život ale marně. Obludná nenažranost a maloměštátství některých čechů je strašná.
Mě například fascinuje písmeno K: Klaus, Kožený, Kalvoda, Krejčíř a pan K..va.
Re: Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?
(Drak, 24.12.2010 1:46:57)
Odpovědět
Ono krádání lidí ve jménu toho, že byli rozežraní a teď si musí utáhnout opasky, přičemž ti, kdo jim to říkají, jsou ti, kteří rozkradli státní rozpočty, je jen taková drobnost?
Nech se vyšetřit, ty musíš být buď z ODS, nebo blázen.
Re: Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?
(Sigůl, 24.12.2010 9:49:29)
Odpovědět
Milý Draku volil jsem ODS protože ponížení při politických prověrkách v roce 1970, 1974 bylo pro mne v té době pro mladého muže strašné a máš pravdu že jen blázni vytrvávali v této zemi. Nevíš chlapče co je to život ale snad časem vše pochopíš.
Re: Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?
(Marie, 24.12.2010 17:45:31)
Odpovědět
Sigůl.Také jsem zažila ponižující prověrky,ale kam se to hrabe proti ponížení,když ted přijdu o práci ,jsem v letech a musím na pracák,prosit se,a chodit si pro podporu,žebračenku.Zažil někdo větší ponížení?Proto je tolik bezdomovců,tato vláda je naučila nepracovat a ty,kdož se octli v nesnázích /rozvod,podvod,lichva,bez práce atd. nepomůže nikdo.Vládu to nezajímá.To je horší ponížení.Ty prověrky se daly přežít,myslela jsem si svoje a práci mě nikdo nevzal.
Re: Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?
(Sigůl, 24.12.2010 19:29:55)
Odpovědět
Milá Marie jsou Vánoce a je mi líto že vzhledem k svému věku nemáš práci. Já jsem také musel na pracovní úřad na poslední dva měsíce před řádným důchodem a to jsem zastával odborné místo ale pokud bych uvažoval jako ty žili bychom snad teprve v době feudalismu.
Pro mne je ponížením když vládne primitiv než
když mám nacpané břicho. Víš co říkávali někteří Poláci za druhé světové války - raději
německý pořádný kabát než otrhaná polská kacabajka.
Re: Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?
(Maty, 22.12.2010 15:31:06)
Odpovědět
Klaus se plně demaskoval a předvedl,že je starý,ješitný ,mstivý intrikán,který má rád loajální,poslušné a přitakající týpky jako Nečas a Martinů.Topolánek se nenechal namýšleným hradním vševědem ovlivňovat a tak i když mu pomohl na prezidentské křeslo,intrikoval a s pomoci Tlustého a dalších přeběhlíků z ODS, pomohl Topolánkovu vládu sestřelit a nakonec díky P.Sobotkovi ze senátu,jej zlikvidovat i jako předsedu strany.Pád vlády a to v době předsednictví EU,nechal Klause klidného,nadstranického,zatím co teď slepuje trojkolku a jde mu i o policejního šéfa,intrikuje a tím ukazuje svůj pokleslý charakter.Drobil,korupčník ,je podle Klause dobrý a měl by zůstat ministrem,bačkora Nečas,který byl 18 let jeho učněm a přihlížel zcelou dobu zlodějnám již od privatizace,je optimální premiér.Martinů je člověk na svém místě i když nechal Langra rozdrbat policii a vyplýtvat zbytečně stamiliony,které dnes chybí a odnesou to řadoví policisté.Ročně se ztrácelo ze státních zakázek min.200 miliard do stranických ,podnikatelských a soukromých kont a kapes a nevyšetřena ani miliarda za celých 20 let,včetně posledních tří let za Langra,Martinů a Vesecké.Evropa Klause nebere,tak by chtěl být alespoň českým Lukašenkem a proto má rád tvárné a poslušné činitelé,i když oni nejsou jeho podřízení,nejsme prezidentský stát.VV měly asi poslední příležitost zachovat tvář bojovníků proti korupci a tím se zachránit stranu pro budoucnost,ale nechali se koupit za ústupky.
Re: Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?
(modřín, 22.12.2010 16:59:41)
Odpovědět
Chce-li Petr Nečas udělat moudrou věc, tak mu nezbývá nic jiného než posbírat členské legitimace ODS a převázat je špagátem a donést Otci zakladateli pod Jolku. ODS již dávno vytunelovala sama sebe.
Re: Stojí nyní v čele koalice MAFIÁN VŠECH MAFIÁNŮ Václav Klaus? ODPOVĚĎ : ANO STOJÍ !!! :-)))
(ferda, 22.12.2010 17:55:24)
Odpovědět
PRO "MODŘÍN" :-)))

DOVOLTE MI, VÁŽENÝ MODŘÍNE,ABYCH S VÁMI POLEMOZOVAL, CO BY MĚLA TA SVAZÁCKÁ BRADAVICE DĚLAT RADĚJI S TÍM ŠPAGÁTEM, KTERÝ VY UVÁDÍTE VE SVÉM PŘÍSPĚVKU.

JÁ SI OSOBNĚ MYSLÍM,ŽE NEJLEPŠÍ VYUŽITÍ DANÉHO ŠPAGÁTU PETREM BRADAVICÍ NEČASEM,BY BYLO, KDYBY SI JEJ OVÁZAL KOLEM SVÉHO KRKU A JEHO VAZ BY POZNAL,KOLIK VÁŽÍ JEHO ZÁDEL :-))))
Re: Stojí nyní v čele koalice MAFIÁN VŠECH MAFIÁNŮ Václav Klaus? ODPOVĚĎ : ANO STOJÍ !!! :-)))
(Wolfowitz, 22.12.2010 23:33:57)
Odpovědět
Jen malá otázka - ta velká písmena, ten šílený styl, ty mimoňské nápady - máte to předepsané jako terapii?
Re: Stojí nyní v čele koalice MAFIÁN VŠECH MAFIÁNŮ Václav Klaus? ODPOVĚĎ : ANO STOJÍ !!! :-)))
(ferda, 23.12.2010 11:57:06)
Odpovědět
pro "Wolfowitz"

uvedte ,prosím, adresu psychiatrické léčebny, kde se nacházíte, pošlu vám to poštou :-)))

ps. přidám jako malý dárek, velmi dobrou příručku, jak již déle nesetrvávat v pozici modrohnojáckého, pravicového zloděje a debila:-))
pro Vás, gráááátis ! :-)))

HEZKÉ, ODESSKOU VYKRADENÉ SVÁTKY :-)))
Re: Stojí nyní v čele koalice MAFIÁN VŠECH MAFIÁNŮ Václav Klaus? ODPOVĚĎ : ANO STOJÍ !!! :-)))
(ThujaGarden, 23.12.2010 6:03:12)
Odpovědět
FERDA...,je známý...,sběratel oranžových prezervativů.

On je néjen sbírá...,ale i tak vypadá))).
Re: Stojí nyní v čele koalice MAFIÁN VŠECH MAFIÁNŮ Václav Klaus? ODPOVĚĎ : ANO STOJÍ !!! :-)))
(ferda, 23.12.2010 10:21:04)
Odpovědět
Tuhja Garden= člen skupiny Pražských modrých šlapek z Perlovky :-)

ps. není nikdo jiný, než on, který toho o prezervatech ví více :-))), pardon, ještě jeho žena .....:-)))
Re: Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?
(Vašek, 22.12.2010 20:43:13)
Odpovědět
Prezident po odchodu Topolánka ožil a dělá zas své podrazy a kuje pikle.Já si myslím že ho zasloužená odměna nemine.
Re: Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?
(Alberto Kvěch, 23.12.2010 12:23:32)
Odpovědět
Měl by být odvolán ,ale kdo by dal podnět pro odvolání,Nečas, ten neschopný politikář,přisluhovač.
Re: Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?
(vlasta borojevicova, 23.12.2010 0:08:41)
Odpovědět
Politika preci potrebuje p e n i z e no to je teda argument od presidenta republiky k rozkradani fondu zivotniho prostredi.President ma byt nestranik a ne ochrance ODS>Tady jsou konkretni skutky a konkretni lide.Od toho mame soudy a policii ti by meli konat.Ryba smrdi od hlavy co prosim Vas chcete od normalnich lidi kdyz jim sam president dava takovy priklad.I zlodej potreboval asi penize a proto je nevinny ?President by mel odejit z funkce a to hned!!!
Re: Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?
(Stallker, 23.12.2010 10:51:46)
Odpovědět
A tak nám naši politici opět předvedli parádní divadlo. Bohužel je to klasická tragédie. Jenže co dál. Mnozí si myslí, že „Véčka“ měly z vlády odejít. Ale to by nás velmi pravděpodobně stálo daleko víc, než případný tunel na fondu životního prostředí. Pád vlády = výrazné snížení stability země, jelikož neexistuje za současné politické situace možnost jinou vládu poskládat. Tudíž výrazné snížení důvěry investorů a tedy vyšší úroky ze státních dluhopisů. Kalousek nedávno zmínil, že pokud se bude situace příští rok vyvíjet stejně jako ve druhé polovině letošního roku, ušetří stát na úrocích státního dluhu 12 mld. Pokud by padla vláda, tak na to můžeme zapomenout. Myslím, že to zatím dopadlo přijatelně. Mnohem důležitější je, počkat si, jak dopadne vyšetřování kausy Drobil. Já jsem optimista. I to, co se děje teď, i když to vypadá katastrofálně, je dobrým znamením, že se něco mění k lepšímu.
Nezoufejte lidi a hezké sfátky…
KUDY ZA ODS? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(ferda, 23.12.2010 11:50:40)
Odpovědět
Stallker není nic jiného něž pravicově orientovaný farizej :-))))
vždyt on říká:

...no a co že se tady krade za bílého dne:-)oni ale také něco ušetří!!!!! nebetyčný do nebes olající modrohnojové monstrum, klidně by mohl dělat v Betlémě osla, nido by tuto "lež" v jeho případě nepoznal.

mu nedochází, že pokud by pravice přestala tak ohromným a devastujícím způsobem krást, takže by nebyl ani zapotřebí zdražování a škrtání v našem státním rozpočtě :-))

jen tak na okraj: nyní, v kauze Drobil, se jednalo o čistý tunel v řádu 3,5 milardy korun, Škodův palác, tam je sekera za Béma a celé ODS 8 miliard ,takže kdyby se to sečetlo, je jen v těchto dvou případech prohospodařeno mimo státní rozpočet, 11,5 miliardy korun, počkejme si ještě na kauzu Barták a kdybychom poslai k čertu tu pravicovou sebranku, tak s největší pravděpodobností, máme přebytkový rozpočet ! :-)))

táto pravice je zhouba našeho národa, kdo to neví je hlůpák a nebo patří k té bandě zlodějů, kterým tento stav vyhovuje, protože mohou stále krást za bíleho dne :-)))

hezké ,pravicí vykradené svátky :-)
Re: Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?
(Davidan, 24.12.2010 1:56:39)
Odpovědět
Co to meleš člověče? To si vážně myslíš, že SFŽP, je jediný tunel, který zrovna běží? Nebo to máš za úkol bagatelizovat a mást lidi?
Na všech ministerstvech běží v této době, stejné, nebo podobné tunely, které nás ročně stojí více, než schodek státnhího rozpočtu, každý rok. Lidem pod rukama kradou jejich republiku pohůnci globálfašistů za ospalého pokyvovámí bilderberského principála.
Re: Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?
(Alberto Kvěcha, 25.12.2010 19:37:56)
Odpovědět
Drobil je zatím jen slabou mlhou, za kterou se skrývají stovky záměrně neřešených případů.Uvidíme až kam se ve vyšetřování zločinů zpětně půjde.Zatím ti co neřešili... vyznamenáváme a připravujeme pro ně dobře placená místečká-tak jedná politická mafie.
Re: Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?
(Stallker, 23.12.2010 13:27:56)
Odpovědět
:-)... Tak nám ferda opět nic nepochopil. Furt si mele svoje, plete hrušky s jabkama a výsledek sečte a podtrhne. A výsledek? Naprostý nesmysl, přestože ty jeho hrušky i jabka jsou reálné a pravděpodobně pravdivé...

Co se dá dělat, lepší už to asi nebude...
Re: Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?
(Janák, 23.12.2010 14:10:59)
Odpovědět
Souhlasím s autorem článku p.Haasem.Kdyby byl Topolánek takovým pokorným přicmrndávačem jako Nečas,nebyl by jej nechal guru Klaus padnout.Ale tak ani Mirdovi nepomohlo ,že Klause opětovně a s vypětím dostal opět do prezidentské sesle.Starý,ješitný vrtošivý a mstivý Klaus má rád poddajné poddané,jako Nečas a on pak má pocit nadřazenosti a moci.ODS vlastně žádnou očistu neudělala,Langra nechtěli jeho spoluobčané z Olomouce,Béma,Bendla,Tluchoře,Němcovou,studijní podvodníky,Bendu a Řápkovou, Nečas nechal na volební listině a vlastně i on je přesluhující politik. 18 let se vedle Klause díval,nebo pomáhal privatizovat-rozkrádat, rozprodávat a zadlužovat zem,kterou prý chce,ale až nyní, mzdovými a sociálními škrty v řádech jednotek miliard zachraňovat,zatím co se až 200 miliard ročně ztratí ze státních zakázek do kapes podnikatelů a stranických pokladen i na soukromá konta. Již když se scházeli podnikatelé,sponzoři trojkoaličních stran ve Žlutých lázních a mezi sponzory byl i Bakala,bylo jasné,že politici jsou jen nastrčení velci bílí koně byznysu,který je řídí a ukoluje.Jediným sametovým řešením je urychlený odchod všech starých struktůr ze sněmovny,pravých i levých, a zvolit nové schopné lidí z civilní sféry,za kterými jsou výsledky,z různých oborů.Ne neschopní a nemorální nefachčenka,kteří jdou do politiky zbohatnout a umí jen žvanit,ne pracovat.Považují za největší drzost,že tito současní vládní představitelé(s vyjímkou VV) nechávali ročně rozkrást cca 200 miliard a teď chtějí brát z podprůměrných platů a sociálních dávek občanů.Jestli po této aféře se nebudou odboráři bránit,tak by členové měli okamžitě vedení svazů vyměnit.Nejdřív ať podnikatelé vrátí předražené,tím vlastně ukradené,částky ze státních zakázek a zpětně.Vše se dá nezávislými forenzními audity zjistit,jen chtít a nežvanit.
Re: Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?
(Stallker, 23.12.2010 14:37:06)
Odpovědět
Pánové opatrně, těch 200 mld. je nesmysl. Jeden to tady plácl a ostatní opisujete...
Nicméně netvrdím, že se toho nerozkrade hodně.
Re: Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?
(Krištov, 23.12.2010 19:54:45)
Odpovědět
Můj vrchní velitel a oblíbenec 70 % oveček a beránků jednal v zájmu právního a demokratického Česka.
Re: Stojí nyní v čele koalice Václav Klaus?
(babinnna@seznam.cz, 26.12.2010 15:09:36)
Odpovědět
Klaus je největší intrikán to by si měli všichni ve vládě uvědomit a nenechat se vtáhnout do jeho intrik. To by si měli uvědomit hlavně VV jinak na to doplatí protože Klaus bude vždy držet pří životě ODS i kdyby byla sebe zkorumpovanější. Za jeho pomoci padla vláda Topolánka on prostě potřebuje být hlavní diktátor této země a takový slaboch jako je Nečas mu to velmi usnadní. Nikdy nestál v čele ODS takový slaboch a zbabělec jako je Nečas s kterým si dělá i takový Kalousek co chce
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama