reklama
reklama

Věci Veřejné by se měly vrátit zpátky na zem

Autor: Jiří Kohoutek | Publikováno: 21.12.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Pokračují tak v tradici nejmenších koaličních partnerů, kterými byli v minulosti Zelení a Křesťanští demokraté. Je nejspíš českou specialitou, že ti nejmenší bývají nejvíce slyšet. V 90. letech to byla právě Luxova KDU-ČSL, která v tehdejší koalici vytvářela největší rozmíšky. Před pár měsíci se zase v „dobrém“ světle předvedli Zelení. Olga Zubová, Matěj Stropnický, Kaťuška Jacques a samozřejmě také jihočeská matka Dana Kuchtová. Kdo by na ně mohl zapomenout?

 

Kolikrát Zelení hrozili, že opustí vládu, protože nebylo přesně po jejich? Naposledy to bylo, tuším, letos v únoru, kdy se jim nezdál dost sociální Janotův úsporný balíček. Jako by si tyto malé a zcela podružné strany neuvědomovaly, že politika je uměním možného. Pokud za mnou stojí 5 – 7% voličů, nemohu přeci ze svého předvolebního programu prosadit 100% bodů. Vždy se na něčem zaseknou a trucovitě dupou svoji malou dětskou nožkou. Pokud nebude po jejich, tak vláda padne. A basta!

 

V těch nejlepších tradicích KDU-ČSL a SZ nyní pokračují i Věci Veřejné. Politická strana, kterou do Parlamentu katapultovala bláhová snaha voličů přinést do české politiky nové tváře, které budou pilně pracovat pro svůj lid. Vévéčkáři vytáhli eso z rukávu v podobě Radka Johna. Jistě, nebyl to špatný marketingový tah. Radek John v dobách své největší slávy patřil k novinářským celebritám. Každý týden ve svém nováckem pořadu bojoval proti nespravedlnosti, korupci a všem zlořádům světa. Nyní jej tedy jeho věrní televizní fanoušci chtěli vidět v politice. Jestli udělali dobře nebo špatně, to nechci hodnotit. Jenom o Radku Johnovi tento článek rozhodně není.

 

V posledních týdnech však Věci Věřejné opravdu chytají manýry SZ a KDU-ČSL. Nahlas mluví o svém programu, který jim reklamní agentury prozíravě postavily na boji proti korupci, a tvrdí, že nesmí zklamat své voliče. To říkávali politici KDU-ČSL a Zelení v minulosti také. Vždy, když měli pocit, že koalici teče do bot, dávali od ní ruce pryč. Oni byli vždy ti křišťálově čistí, ti, kteří drželi prapor spravedlnosti a dobra. Malí a utiskování, kteří statečně bojují proti silným a mocným (tedy, proti svým větším koaličním partnerům).

 

Jako by malým stranám stoupla po uzavření koaliční smlouvy sláva do hlavy. V pondělí se Radek John a spol. urazili, když si dovolil premiér Nečas trochu přitvrdit. Opustili kolační jednání a nyní trucují. Kladou si podmínky, ze kterých nechtějí slevit. Pokud nebude po jejich, vláda jejich podporu nezíská. Např. Zelení dodnes hořekují, že z vlády neodešli. Je to zcela mylný předpoklad, ale to samé budou jednou jistě tvrdit právě i Vévéčkáři. To už ovšem budou mimoparlamentní stranou, která se bude při každých volbách potácet mezi 2 až 3 %. Pokud Věci Veřejné vládu nepodpoří, poruší koaliční smlouvu a budou nuceni odejít do opozice, dopadnou stejně. Nevím, nad čím budou hořekovat, ale ve volbách budou získávat zase jen 2 – 3 %. Poslední krajské a senátní volby naznačily, že Věci Veřejné se v tuzemské politice rozhodně neusadily navždy. Těžko říci, jestli si z toho Vévéčkáři vzali ponaučení. Zdá se, že spíš ne…

 

Již před pár měsíci jsem tvrdil, že jít do koalice s Věcmi Veřejnými je sázka do loterie. Strana, která lavíruje mezi socialismem a středopravicovým (co se vlastně pod tímto patvarem ve skutečnosti skrývá?) viděním světa, nemůže být spolehlivý partner pro žádnou pravicovou stranu na světě. Vévéčkáři by si měli uvědomit, že jejich vpravdě náhodná existence v Parlamentu, se nemusí již nikdy opakovat. A s největší pravděpodobností ani nebude. Mají tedy unikátní možnost poučit se z chyb KDU-ČSL a SZ.

reklama
3859 čtenářů | 38 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Věci Veřejné by se měly vrátit zpátky na zem
(Koc man, 21.12.2010 1:24:59)
Odpovědět
ŔEŠENÍ SOUČASNÉ KRIZE JE JEDNODUCHÉ. Nechť 10 vrcholných členů ODS vystoupí s prohlášením, že jak ze strany koaličních partnerů,tak ze strany ČSSD dochází formou vyhlašování nedůvěry vládě k vydírání s tím,že pokud k hlasování dojde zdrží se 10 členů ODS hlasování a před hlasováním opustí místnost. Pokud dojde ke skutečnému pádu vlády, je to pro ODS nejlepším řešením,jelikož reformy vč. daleko vyššího snižování platů ve státní správě než je 10%, 25% propouštění státních zaměstnanců,které tento stát čeká bude provádět ČSSD,Čssd bude donucena snižovat důchody,bude muset skoncovat s finanční podporou pozitivní diskriminace atd.. Rovněž ke stavu prázdné stranické pokladny ČSSD bude muset ukrást státnímu rozpočtu nějakým způsobem finance.Po pádu vlády se na náš státeček zaměří nadnárodní instituce,které donutí státní byrokraty k úsporám. Pád vlády urychlí a přitvrdí reformy,které ČSSD nebude chtít dělat,ale nic jiného jí nezbude. To že se Fond životního prostědí musel pročistit je jasné, je jasné že musí začít boj s předražováním zakázek. Jak je možné, že EMISNÍ povolenky dostávaly v minulosti firmy,které neměly s energií nic společného , jak je možné že je dostaly zdarma a mohly je prodat, zisk použít pro svoji potřebu. Je potřeba vypátrat a zveřejnit viníky, kteří tyto povolenky rozdávali zdarma a kteří uvedený způsob schválili. Jedná se o miliardy. Je to ČSSD,TOP,Zelení,ODS,nebo KSČ. Které strany a kteří jednotlivci se na tom pakovali? Kauza je směšná, proč silový ministr který řídí policii posílá toho kdo chce nahlásit trestný čin za novináři? Policie nemá potřebnou techniku? Chtěl vůbec šéf fondu,který se pohybuje na svůj věk dlouho mezi vlky nahlásit tr. čin, nebo měla být jen vyvolána kauza. Nečas přece chce , aby vše bylo vyřešeno padni komu padni. Kdo se tomu brání a proč? Mají vyžírky dlouhodobě přisáté na penězovodech státu strach, že se všechny strany sedící v minulých Parlamentech museli přiznat - žili jsme nad poměry a NAŠE STRANY POD NAŠÍM VEDENÍM K R A D L I !!!!!! Tak už se přiznejte. Pane Nečasi nechte vládu padnout a kritizujte všechny pijavice. Historie se opakuje, když chtěl pan Klaus v r. 1997 šetřit tak je nenažrané havlovci a Lidovci a ČSSD ve spolupráci s ukradenou a neoprávněně přivlastněnou televizí chtěli zlikvidovat jak jinak něž mediální kauzou. Jděte do opozici a veďte partizánskou válku. Věřím,že se k Vám přidají i poslanci z jiných stran i z ČSSD. Zatím pokrok je u nich vidět, měl jsem pocit, že někteří senátoři již hlasují dle svého svědomí a ne dle stranických korytářských tlaků. Přeji Vám hodně zdaru.Stejně přeji ředitelům nemocnic, aby našli odvahu přijmout všechny výpovědi lékařů a pak je přijmout s platy o 25% sníženými zpět. Předpokládám že lze v rámci branné povinosti tyto lékaře povolat jako zálohy na vojnu a donutit je k plnění povinnosti a přísahy,kterou skládali. Viz. stávka leteckých dispečerů ve francii, během dne bylo po stávce.Odbory lékařské přestaňte vydírat. Nechci se nechat léčit vyděrači,kteří mají vysoce nadprůměrné platy na které přispívám. To raději nebudu platit a nechám se léčit na Ukrajině. Už se těším na vzteklé reakce.
KDO SE TAK SNAŽÍ UDĚLAT Z NÁS JEN KUPU HNOJE????
(ferda, 21.12.2010 13:43:47)
Odpovědět
Líbí se mi dodržování protikorupčního pravidla ODS a hlavně ministra Drobila : "PADNI KOMU PADNI, ALE TY, MICHÁLKU, VYPADNI !!! :-)))

ps. dneska je naprosto čitelná situace, kdo je darebák a kdo ne. Všichni, kdo se Drobila zastávají, i po tom, co slyšeli zvukový záznam jeho vydírání a politického tlaku-srovnatelný asi i se způsoby protřelého mafiána, včetně prezidenta naši republiky jsou nefalšovanými monstry, kvůli kterým žijeme v takovém marasmu a úpadku zdravých společenských hodnot.

HAMBA JIM !!!
Re: KDO SE TAK SNAŽÍ UDĚLAT Z NÁS JEN KUPU HNOJE????
(Jan M., 21.12.2010 14:11:40)
Odpovědět
Ferdo,cos napsal nemá chybu ! Souhlas ! Komu to myslí nestranně,ten to ví jako ty a já.
Re: KDO SE TAK SNAŽÍ UDĚLAT Z NÁS JEN KUPU HNOJE????
(Kalous, 21.12.2010 15:22:47)
Odpovědět
Jejda Ferdo - ty nejsi vůbec evropský a světový. Takoví soudní úředníci Mezinárodního haagského tribunálu pro válečné zločiny (ICTY) bez vědomí své nadřízené del Ponteové systematicky zničili všechny důkazy o zavraždění asi 400 Srbů a asi 100 neloajálních Albánských Kosovců na výrobu lidských orgánů pro transplantace pro kšeft. Zničili 400 vzorků DNA, důkazy z "pitevny" v albánském městě Burel a důkazy pro cesty lidských orgánů na kliniky do Itálie ap. Americkým politikům se prý nelíbilo, aby se to šetřilo. Takže tito sprostí zločinci, kteří místo aby trestali bezpráví a zločiny - se jen chechtají právu i s vrahy v čele s nyní zvoleným premierem Kosova,( přítelem našeho knížete) který byl hlavním rorganizátorem tohoto masakru jako velitel zločinecké UCK - najednou osvobozenecké (viz přátelská objetí s Blairem a jinými politiky). Tou absencí politické morálky je prolezlý celý svět.
ODS - ZRU-SHIT :-)))
(ferda, 21.12.2010 17:16:04)
Odpovědět
JEDNO SE ALE TÉ SVAZÁCKÉ BRADAVICI A LUKOILOVIČI NA HRADĚ MUSÍ NECHAT :

JAK ONI DOVEDOU UDĚLAT Z RYBÍ POLÉVKY DOKONALÉ AKVÁRIUM !!!!!:-))))


JAK DLOUHO SI TO NECHÁME LÍBIT ???? NÁS JE VÍC !!!
KDY NÁM TO DOJDE ? :-))
Utajená dohoda z Hradu:"Lup z korupce se příště bude dělit na 4 díly"
(mluvčí, 21.12.2010 23:18:37)
Odpovědět
Proč je dnešní dohoda z Hradu utajena,pro to je jednoduché vysvětlení.Zřejmě bylo dohodnuto,že každý lup z korupce už nebude mít jenom ODS,ale bude rozdělen na 4 díly.
Re: Věci Veřejné by se měly vrátit zpátky na zem
(Bort, 21.12.2010 1:34:36)
Odpovědět
Kohoutku, nějak ti uniklo, že se ukázalo, že politické strany, jsou ne politické strany, ale mafie, které vykrádají tenhle stát. Jestli ti to nevadí, tak jsi stejná svoloč, jako oni a hezké kecy to nezakryjí. Prostě zloděj, zloděje, nepodrazí, co ? Hajzlíku!
Re: Věci Veřejné by se měly vrátit zpátky na zem
(Alberto Kvěch, 21.12.2010 9:55:42)
Odpovědět
Pane Kohoutku to nevídíte jak Nečas Johna podráží.To nevidíte, že je třeba vyměnit prezidenta policie a ,že Nečas s Klausem podporuje šéfa policie proti Johnovi,to nevidíte, že chtějí Johna obětovat, to nevidíte, že mají z Johna strach a ,že se ho chtějí zbavit.To nevidíte jakou hru hraje ODS kolem Vesecké?Když jste slepouš, tak své blbé názory alespoň nepouštějte do světa ať neblbnete občany.
KUDY ZA ZA NAŠÍ PRAVICÍ? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(ferda, 21.12.2010 13:51:31)
Odpovědět
NESKUTEČNÉ, CO JE DNESKA MOŽNÉ, MÍSTO ABY SI ODSS ZBALILA SVOJE POLITICKÉ KUFRY, TAK S JEŠTĚ TVÁŘÍ DOTČENĚ, ŽE KOALIČNÍ PARTNER VV JI NEVYSLOVÍ BEZMEZNĚ SVOU DŮVĚRU A SNAŽÍ SE NACHYTAT JOHNA......

TADY NEJDE JEN O 5OO MILONŮ KTERÉ MĚLY ODCESTAOVAT NA ÚČET ODS ALE HLAVNĚ TAKÉ O TOM, ŽE TA ČISTIČKA ODPADNÍCH VOD JE PŘEDRAŽENA O 3 MILIARDY A 500 MILONŮ !!!!!!

TOTO SE MÁ ŘEŠIT, KDO TO VŠECHNO, TUTO ZLODĚJNU ZA BÍLÉHO DNE TREŽÍROVAL!!!!
ZVLÁŠTĚ PAK V DOBĚ, KDY SE ŠMAHEM ŠKRTÁ VŠEM, KTEŘÍ TENTO ZAPÁCHAJÍCÍ MARASMUS NEZPŮSOBILI !

ODS A TOP JE ČÍRÁ MAFIÁNSKÁ SKUPINA ,KTERÁ MÁ ZA ÚKOL ZNIČIT NAŠI ZEMI, DNES JE TO NED TISÍC SLUNCÍ JASNÉ.

ZASTÁVAT SE TĚCHTO DAREBÁKŮ MŮŽE JEN DAREBÁK STEJNÝ, VČETNĚ NAŠEHO CAPO DI TUTI SEDÍCÍM NA PRAŽSKÉM HRADĚ.

MUSÍME JÍT DO ULIC, JINAK TO NEPŮJDE !!!
Re: Věci Veřejné by se měly vrátit zpátky na zem
(kamil, 21.12.2010 6:51:00)
Odpovědět
Hezky to VV včera Nečas nandal.Jo ono se říká Nechoď Johne s pány na led.VV mi připadají jako ta slepice,kterou honí kohout.Slepice si říká tak ještě jedno kolo aby si kohout nemylel že jsem děvka.
Re: Věci Veřejné by se měly vrátit zpátky na zem
(Alberto Kvěch, 21.12.2010 9:48:25)
Odpovědět
NEVÍŠ O ČEM MLUVÍŠ.
Re: Věci Veřejné by se měly vrátit zpátky na zem
(xxx, 22.12.2010 12:41:02)
Odpovědět
TTo Kamil: presne! Karma.
Re: Věci Veřejné by se měly vrátit zpátky na zem
(Chytrakzhospody, 21.12.2010 9:30:19)
Odpovědět
Milý autore, tady seš zcela mimo mísu. Je pravdou, že v minulosti dělaly pidistrany rozbroje a vydíraly. Jenže za tímto postupem stály pouze konkrétní jedinci a jejich exibicionistické zájmy, nikdy to nebyl nosný prorgam strany. Teď VeVerky narazily ne na korupci, ale přímo na těžkou rozkrádačku ze státního ve prospěch ODS. Boj proti této kriminalitě měly ve svém programu a to je vyšvihlo do parlamentu. Tak se jejich rozpolcenosti nedivím, bejt u koryta a ztratit voliče nebo nebejt u koryta a možná ty voliče ztratit taky a navíc se mohou stát obětí justiční mafie, kterou ODS má po patronací
Re: Věci Veřejné by se měly vrátit zpátky na zem
(Alberto Kvěch, 21.12.2010 9:58:18)
Odpovědět
Chytráku nejsem partner, ale musím s tebou souhlasit,souhlasím když vidím rozumný názor.Díky.Je to přesně tak.
Re: Věci Veřejné by se měly vrátit zpátky na zem
(mm, 21.12.2010 9:58:23)
Odpovědět
A co když je to jinak a je akce Knetiga a Michálka, a Michálek cukl a pak už dělal všechno špatně ne přes policii, ale přes noviny? proč asi? To je otázka, na kterou Michálek nedokáže důvěryhodně odpovědět.
Re: Věci Veřejné by se měly vrátit zpátky na zem
(Alberto Kvěch, 21.12.2010 12:28:09)
Odpovědět
Věci mohou vypadat jinak, ale podstata problemu je jasná.Když Michálek podal Johnovi jakési informace,podtrhuji jakési, zareagoval John velmi správně.Vlastně mu Michálek nepředložil vůbec nic, na čem by mohl John stavět, jen dojmy bez pojmů a s takovými skutečnosti žádný policista neumí, nemůže pracovat a ani nemůže započít vyšetřování,poradil mu jak pro danou skutečnost získat použitelné skutečnosti a to se povedlo vážení-dnes má John důkazy na stole.Neštve oponenty a uličníky právě to, že se to povedlo,dnes jsou z toho nervní a snaží se znevěrohodnit Johna-podvod na Johna.Kdyby okamžitě John do věcí vstoupil nedopracoval by se vůbec ničeho a zajíc by uskočil do tisíce stran nepolapitelnosti.Nikdy nemůžete chytat zloděje když ještě nic neukradla stavět na dojmech.Také souhlasím ,že za vším mohou být i jiné zájmy a já ten problém vidím v zájmu o uměle vytvořené nelibosti R.Johna.John je prokazatelně iniciátorem revolučních a rychlých změn vedoucí k vyšetření profláknutých korupcí ,do kterých jsou zapojeni i politici, třeba už jen svým nepostojem a léta neřešením věcí.To je třeba vnímat.Opakujte si některé projevy Klause vůči Johnovi v době před volbami,po volbách,jak podporuje proti Johnovi Policejního prezidenta a dnes Nečase.Vše je daleko vážnější a pro další vývoj reforem nebezpečnější.Reformy bez reform nejdou a bez určitého stupně revolučnosti přeměn nikdy nápravu nezajistíme.
Re: Věci Veřejné by se měly vrátit zpátky na zem
(Kalendová, 21.12.2010 14:19:52)
Odpovědět
Kvěchu,souhlasím!Oni se Johna bojí jak čert kříže,proto ho chtějí odstranit.Co kdyby odtajnil všechny jejich podvody.I president mě překvapil,je asi také namočený,jinak by tak nejednal.ODS je jeho dítě,ale děti se musí vychovávat k pravdě ,nelhát,nekrást.Když to neuděláte z dětí jsou kriminálníci tak jako z ODS.Bohužel.Rodič ,který kryje dacárny dětí je špatný rodič,pane Klausi.
Re: Věci Veřejné by se měly vrátit zpátky na zem
(xxx, 22.12.2010 12:44:46)
Odpovědět
Pohadky nam tu od vcerejska uz vyklada Knetig.
Uz nemusite. Ta od Knetiga je hezci a jeste vic "verohodna"!
Re: Věci Veřejné by se měly vrátit zpátky na zem
(felix.julec, 21.12.2010 10:00:58)
Odpovědět
SOHLAS S POPISEM STAVU VĚCÍ.TATO VÍCEMÉNĚ PROSEKNUTÁ ZLODĚJINA JE ÚPLNĚ NĚCO JINÉHO NEŽ VZPOMÍNANÉ LAVÍROVÁNÍ J.LUXE.TADY SE HRAJE O TO ABY SE ODS NAKONEC PROLHALA KE SVÉ PRAVDĚ.
Re: Věci Veřejné by se měly vrátit zpátky na zem
(Bobík, 21.12.2010 12:08:35)
Odpovědět
Myslím že VV jsou jako jediná strana zatím pořád na zemi. Otázkou je, co se jim slíbí a za co svůj postoj změní? Ale ten chlívek chce konečně výmést, jinak tady tou vytahovanou špínou shnijeme všichni.
Re: Věci Veřejné by se měly vrátit zpátky na zem
(Radek, 21.12.2010 13:18:27)
Odpovědět
Ano .. co na té zemi, kam se mají snést je, všichni vidíme.. Korupce, rozkrádání a v důsledku toho nedostatek peněz na financování základních funčností státu. Proč toto nevadí těm většinovým stranám ?
Jim - a vám vadí, že to vadí véčkařům ..

No nic, pakárna tento stát .. i tento server ..
Vy jste se teda hledali, až jste se našli ..
Re: Věci Veřejné by se měly vrátit zpátky na zem
(ferda, 21.12.2010 13:56:40)
Odpovědět
DROBIL, NEČAS KLAUS,
Z NAŠÍ ZEMĚ "RAUS" !!!!!!!
Re: Věci Veřejné by se měly vrátit zpátky na zem
(kamil, 21.12.2010 16:05:41)
Odpovědět
Tak Ježíšek nebude. 118 parchantů je 118 parchantů.Nedá se nic dělat.
KUDY ZA ODS? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(ferda, 21.12.2010 17:17:44)
Odpovědět
JEDNO SE ALE TÉ SVAZÁCKÉ BRADAVICI A LUKOILOVIČI NA HRADĚ MUSÍ NECHAT :

JAK ONI DOVEDOU UDĚLAT Z RYBÍ POLÉVKY DOKONALÉ AKVÁRIUM !!!!!:-))))


JAK DLOUHO SI TO NECHÁME LÍBIT ???? NÁS JE VÍC !!!
KDY NÁM TO DOJDE ? :-))
Re: KUDY ZA ODS? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(va, 21.12.2010 18:45:02)
Odpovědět
Ferdo, vám to nedojde nikdy, protože z vás čiší hloupost, nevychovanost a hulvátství
Re: KUDY ZA ODS? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(ferda, 21.12.2010 21:24:41)
Odpovědět
pro "va" A Z VÁS ZLODĚJNA A KORUPCE :-)))

PS. KDYŽ VAŠE MALIČKOST PŘIŠLA NA SVĚT, TAK SUDIČKY: MOUDROST , PRAVDA, A ČESTNOST ČERPALY NÁHRADNÍ VOLNO .-))))
Re: KUDY ZA ODS? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(xxx, 22.12.2010 12:48:03)
Odpovědět
..a pak ze to nejde! Zeptejte se na Hrade!
Anebo Veci tajnosnubnych! Nebo knizete/ale ten vas odkaze na Kalose nebo Gazdu/!
Re: Věci Veřejné by se měly vrátit zpátky na zem
(Nadrobil, 21.12.2010 17:21:12)
Odpovědět
Ježíšk bude, ale tentokrát bude odnášet od stromečků, holt krize je krize. Takže co si kdo včas nadrobí to tam bude mít.
Re: Věci Veřejné by se měly vrátit zpátky na zem
(Jana M., 21.12.2010 18:38:44)
Odpovědět
Klaus to zase zmákl.Bohužel,ODS je jeho dítě a místo,aby ho potrestal za prohřešky,tak je z toho vytáhl.John mě překvapil,že se tak nechal nabulíkovat.Ze zlobivých dětí bývají gauneři a kriminálníci,když je v tom rodiče podporují.Co na to Klaus ?Lidem se to nelíbí,zametat pod koberec půl mega není sranda.Nám se pořád omílá,jak se zadlužujem.Kdy už z toho ven ?
KUDY ZA ZA NAŠÍ PRAVICÍ? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(ferda, 21.12.2010 21:33:56)
Odpovědět
JANO, TO NENÍ JEN TUNEL NA 500 MILONŮ PRO ODS, ALE CELÁ TA ZAKÁZKA ČISTIRNY ODPADNÍCH VOD JE PŘEDRAŽENÁ O 3,5 MILIRDY KORUN !!!!!!!

A TO V DOBĚ ŠKRTŮ A TDRAŽOVÁNÍ PRO PROSTÝ, DĚLNÝ LID :-))))
Re: Věci Veřejné by se měly vrátit zpátky na zem
(xxx, 22.12.2010 12:57:38)
Odpovědět
Zeptejte se Madla a Issove! A ze "Presvec babu 1"
uz nestaci, je potreba natocit dil2:"Zabi babu",
at take neco zbude na"ty chudaky", na rozkradeni.
Nebo/jeste lepsi/"zdan babe"-duchod,byt-barak-
- nejlepe "fse"!
Re: Věci Veřejné by se měly vrátit zpátky na zem
(Kudrna, 21.12.2010 21:31:15)
Odpovědět
Prosím vás,neplačme nad rozlitým mlékem.Klaus je Klaus,toho nepředělají ani v pekle!To jeho ustavičné cincéní je tak dobré akorát pro Kalouska,ten se mu klaní až k zemi a Nečas,ten potřebuje cincala Klause pro přežití z tý připravované zlodějny.Koberec na Hradě je dostatečně velký.
Re: Věci Veřejné by se měly vrátit zpátky na zem
(Kalendová, 22.12.2010 8:53:48)
Odpovědět
Kudrno,jak neplačte,vždyt už je to jenom k pláči co se děje u nás.Hodného člověka,který nechce dopustit korupci vyhodí z místa,potrestají ho za dobrou věc a ty co kradou a tunelují nechají a ještě chválí.Jak se máme na to dívat a jak to působí na mladé lidi,jejich výchovu.To z nich budou také takoví neurvalci jako naše vedoucí garnitura?Za poctivost se u nás trestá.Kam jsme to došli ?John mě také zklamal.Bude jim tam dělat jen kašpárka.Jsem zvědavá jak dlouho to vydrží.Je to falešná hra.Kočí mluví jinak a jinak jedná.Asi pod nátlakem.Říkám to od začátku,že ODS a TOP jsou manipulanti.Od čestnosti mají daleko.Jsou čím dál víc drzí.
Re: Věci Veřejné by se měly vrátit zpátky na zem
(felix.julec, 22.12.2010 6:33:40)
Odpovědět
UŽ JE TO TADY.KECY-V VEŘEJNÉ PROHLUBOVALY SVÉ PŘÁTELSTVÍ A SYMPATIE KE ZBYLÝM OBĚMA STRANÁM AŽ SE DOSTALY NA SAMÉ POLITICKÉ DNO.TEĎ UŽ JIM ZBÝVÁ PÁR DNŮ DO FINÁLE.MOHOU SE SPOJIT SE ZELENÝMI A ZEPTAT SE JICH JAK SE CÍTÍ.CO CHTĚLI TO SI NA HRADĚ VYSLOUŽILI.NIKOMU NEBUDOU CHYBĚT.
Re: Věci Veřejné by se měly vrátit zpátky na zem
(RuR, 22.12.2010 8:39:33)
Odpovědět
Proč mám pocit, že tzv. kauza okolo páně Drobila je jen uměle vyvolaná ? Proč mám pocit, že právě tato kauza má třeba zastínit "loupež" století, možná i tisíciletí a tím je TENDR NA LIKVIDACI EKOLOGICKÝCH ŠKOD !!!

Kolik že to bude stát ? 135 miliard, nebo více ??? a komužeto penízky potečou ?

Proč mám ten hloupý pocit ??
Re: Věci Veřejné by se měly vrátit zpátky na zem
(Kamil K., 22.12.2010 8:58:00)
Odpovědět
RuR,nedivím se vašemu pocitu.Bůh ví,čeho se ještě dočkáme.Od ODS a TOP nic dobrého nečekám.Je to fuj ! Čeho jsme se dožili.
Re: Věci Veřejné by se měly vrátit zpátky na zem
(ferda, 22.12.2010 10:30:51)
Odpovědět
po včerejším hlasování o nedůvěře vládě, dle Bárty ,KDYŽ Mudr. Rath řekl o schůzce s capo di tuti Klausoviče a K 9 -Bůh ví, o čem ta vaše schůzka byla .....Bárta vystartovat k řečnickému pultíku a hlasem mesiáše pravil : Bůh neví ! ví pan prezident .....:-))))

ps. celkem mi ti aktéři K9 a a prezident Lukoilovič ,zapadají do věrného obrazu "Boží rodiny" .....:-))))
Re: Věci Veřejné by se měly vrátit zpátky na zem
(bzz, 22.12.2010 13:02:05)
Odpovědět
Oboje je stejna zlodejna, lisi se jen autory,
nacasovanim a rozsahem medializace. A "vorazenosti" toho, jak "verejne" to bylo receno.
A proto "Kalous na Hrad".
Je jedinej, kterej muze prerust /alespon v tomto/Klause.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama