reklama
reklama

Březina je výsměchem, ale havlovská banda by byla tragédií

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 2.12.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Nejsem z Prahy, a tak mi situace na jejím magistrátu byla skoro lhostejná. Ale nefandil jsem ani překabátěným lidovcům formálně vedeným původně zeleným pohrobkem aristokratů.
 
Nezapomněl jsem na spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii finance, ČSOB, Knihovnu Václava Havla, Vizi 97 atd. Tito lidé roztahují svá chapadla natolik, že by jejich další posílení bylo smrtící nejen pro demokracii, ale i pro Českou republiku a její zájmy, jež už tak jsou obsazením ministerstva zahraničí v troskách.

Když k tomu připočteme šíbra, zrádného lidovce a pseudopravičáka Kalouska, tak je to děsivá kombinace. A navíc ještě stále stejná klaka pseudointelektuálů a rozumbradů a zastánců nepolitické politiky, kteří už kdysi nezákonně ovládli Českou televizi: Havel, Halík, I. Klíma, Sommerová, Menzel, Svěrák, Třeštíková, Kraus...

Floutek, lhář a nicka typu Březiny je opravdu ostudou sociální demokracie i současné koalice. To Bém byl proti němu - zdůrazňuji, že relativně - charakter i odborník. Ale TOP 09 s celou tou nedemokratickou a umělecko-podnikatelskou suitou, je o stupeň horším nebezpečím. Aspoň se ukázalo, kdo za nimi a jejich mediálním úspěchem stojí.

Ještěže předvedli, jak si demokracii představují. Srotí se pár set lidí přes internet na nezákonné demonstraci, postaví do čela starého popletu Havla a nějakou televizní dršťku a myslí si, že jsou nad zákony.

Takže současnou situaci jako nepražák považuji za menší zlo. Demokracie nakonec ničím jiným než menším zlem není. Proto přeji primátorovi Svobodovi a jeho Pražanům dosažení mírného pokroku v mezích zákona.

Dušan Streit

Publikováno s laskavým souhlasem autora.
Zveřejněno na streit.blog.idnes.cz

reklama
6119 čtenářů | 23 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Březina je výsměchem, ale havlovská banda by byla tragédií
(jira22, 2.12.2010 6:34:22)
Odpovědět
Bohužel máte pane do puntíku pravdu.Jedna veš se snaží vyštípat druhou, nelze říci která je horší. Ale záludnost s jakou se snaží tento stát ovládnot TOP 09 je velmi nebezpečná. Prostý občan této země už by měl konečně prohlédnout.
Re: Březina je výsměchem, ale havlovská banda by byla tragédií
(Jarda V., 2.12.2010 11:12:56)
Odpovědět
Pane Strait souhlasím,až na to,že někomu tu důvěru musíme dát a myslím si,že z té bídy to dopadlo ještě dobře.Uvidíme co Březina dokáže,nemůžeme mu házet klacky a hanit hned na začátku.Bude třeba lepší,než si myslíme.
Re: Březina je výsměchem, ale havlovská banda by byla tragédií
(Sulla, 2.12.2010 17:17:16)
Odpovědět
Havel přišel na Magistrát akorát zasmradit
Re: Březina je výsměchem, ale havlovská banda by byla tragédií
(expert, 3.12.2010 20:04:18)
Odpovědět
Havle, táhni už do hajzlu, národ tebou opovrhuje.
Re: Březina je výsměchem, ale havlovská banda by byla tragédií
(onďa, 2.12.2010 6:37:07)
Odpovědět
také nejsem z Prahy a neřeším to.Ovšem p..Streit nenechal suchou nit na nikom z jmenovaných.Docela by mne zajímala jeho volba- koho by si tam představoval on ? Někdo tam být každopádně musí a jsou tam bezmála 2/3 představitelů,které Pražáci volili- tak jaképak demonstrace. Také by mne zajímalo,jestli by šli demonstrovat,kdyby se TOP-ka dohodla s ČSSD.Mně osobně se také moc nelíbí to spojení,ale dohoda je vždy o kompromisech- proto to třeba bude dobré pro většinu pražanů.. Bylo to umělé vyvolané a s ohledem na to,kolik lidí přišlo demonstrovat- i docela směšné..
a zbytečné..
Re: Březina je výsměchem, ale havlovská banda by byla tragédií
(mm, 2.12.2010 7:38:57)
Odpovědět
Tady nejde o to, koho by si přál pan Streit, ale o to to, že pražané nezvolili neúspěšné politiky, kteří si založili pidistrany a podorůjí je ještě neúspěšnější prermanentní revolucionáři. Proč by měl být kníže s Kalouskem důvěruhodnější než ODS bez politické turistiky? Tito oba pánové byli všude, kromě ODS a to jsou body pro ODS. Bude zajímavé sledovat, kam se vrtnou před příštími volbami. TOPka do té doby propadne jako VV. Bude záležet, jak se zodpovědně zachová ve vládní koalici. S pražským magistrátem to totálně posrala, když vyjednáváním o koalici pověřila Laudáta, přeběhlíka z ODS, jinak neúspěšného politika. TOPka v Praze jsou splek neschopných stranických přeběhlíků, kterým chutná moc, ale když dostanou šanci, tak ji po paroubkovsky promarní. Pro Prahu je to štěstí, protože nemůže být nic horšího, než frustrovaný politik, který se mstí úspěšnějším. Minulé volební bdobí je toho důkazem a mělo být do budoucna výstrahou.
Re: Březina je výsměchem, ale havlovská banda by byla tragédií
(Ivaanna, 2.12.2010 13:55:31)
Odpovědět
TOPka tak snadno nezapadne, za tou zjevně stojí veliké prachy. V Praze je tragické, že už opravdu není koho volit, protože kromě profláknutých všehoschopných ksindlů zastoupených rovnoměrně ve všech velkých stranách se nabízí už jen pidipartičky všelijakých podivínů a neumětelů. A ať zvolíte koho chcete, kradou všichni.
Re: Březina je výsměchem, ale havlovská banda by byla tragédií
(mm, 2.12.2010 19:43:27)
Odpovědět
Ale zapadne. Protože je to spolek stranických turistů a neúspěšných přeběhlíků z ODS.Založili pidistrany, nadělali dluhy, které zaplatí daňový polatník. všichni tito jediní spravedliví upadli do zapmenutí. Nebo si ještě někdo pamatuje kdo byla ODA, US, OF, živořící Evropští demokraté a všechny ty pidistrany?
Re: Březina je výsměchem, ale havlovská banda by byla tragédií
(onďa, 2.12.2010 15:07:41)
Odpovědět
já s Váma souhlasím,jen by mne zajímala jeho volba...když všechny osočil..
ale až tak moc zase ne...
Re: Březina je výsměchem, ale havlovská banda by byla tragédií
(xxx, 2.12.2010 17:22:22)
Odpovědět
To je preci jasne. Mach/a Sebestova/!
A sluchatko! Hradni!
Re: Březina je výsměchem, ale havlovská banda by byla tragédií
(felix.julec, 2.12.2010 7:11:30)
Odpovědět
Divím se tomu,že ještě dělíte naši politickou scénu na levici a pravici.To už dávno neplatí.Tady funguje HRABOŠI A TI BLBCI,kteří se té komedie periodicky zúčastňují a volí je.Nechodit k volbám je taky špatně,protože komunisti mají ukázněné jádro a tím by získavali zbytečně body.Sami se nepřetvoří.Chce to čas než sami vyhnijí do bezvýznamnosti.Pak se snad vygeneruje nějaká slušná politická reprezentace.
Re: Březina je výsměchem, ale havlovská banda by byla tragédií
(děd, 2.12.2010 9:40:58)
Odpovědět
Celý život jsem měl s komunisty problémy. Ovšem jestli si myslíte, že existují díky svému silnému jádru, mýlíte se. Mají totiž v této republice nejlepší agitátory ve svůj prospěch -a to profláklé politiky posledních 20 let.
Sedněte si a v klidu se zamyslete, co by asi komunisti mohli dělat s vyrabovanou republikou, bez a Velkého bratra.
Re: Březina je výsměchem, ale havlovská banda by byla tragédií
(xxx, 2.12.2010 17:25:40)
Odpovědět
Naivo! Nove, slusnejsi...
To myslis "Presvec babu"?
Supr slusne! nebo slusne,supr?
Re: Březina je výsměchem, ale havlovská banda by byla tragédií
(Miris, 2.12.2010 8:47:38)
Odpovědět
Pane Streit Vaše články se mi líbí čím dál tím víc, bohužel v našem státě je málo lidí jako Vy, kteří mají tu odvahu nazvat věci pravým jménem a dokonce o tom psát. Bohužel v našich lokajských a řiťolezných mediích jsem vzácnou výjimkou. To Vás zase pravdoláskaři a jim podobní ksindlové znectí. Když jsem se díval na ten cirkus a řev v Praze před radnicí, tak bych tuto akci nazval pokusem o pivní puč. Vcelku chápu, že HOP 09, je naštvaná protože se v Praze nedostala k lizu a , že z plných koryt budou žrát a hlasitě mlaskat jiní, to je k vzteku, protože ta koryta v Praze stojí za to!! Nic nevadí, že v parlamentních volbách vyhrála ČSSD a nevládne ,naopak, je hodno řevu, že v Praze vyhrála HOP 09 a nemá primátora, to že se domluvila jiná kalice než si oni představovali je přece nedemokratické.
Re: Březina je výsměchem, ale havlovská banda by byla tragédií
(Xaver35, 2.12.2010 9:48:52)
Odpovědět
Ano, ano - je to tak pane Streit.Včetně toho,že stávající obsazení MZV uvrhlo naše mezinárodní vztahy v trosky.Jak jinak,když ministr si hledí především svých vlastních zájmů a zájmů své strany.Ale buďme spravedliví - všichni před ním se chovali obdobně,hlavně ten "úřednický" ministr byla zoufalost sama.To v kombinaci se stále sloužícími bývalými bolševiky a novodobými rychlokvaškami dává obraz úplný...
Re: Březina je výsměchem, ale havlovská banda by byla tragédií
(Jan2, 2.12.2010 10:16:05)
Odpovědět
Opět promluvil Streit všehoznalec, jako agitátor placený hradem. Jako za bolševíka.
Re: Březina je výsměchem, ale havlovská banda by byla tragédií
(Bukowski, 2.12.2010 13:17:26)
Odpovědět
Souhlasím s autorem článku.Divím se Menzelovi a Svěrákovi,kteří v tom co dělají jsou velmi dobří,že se nechali strhnout k těmto excesům a podpoře účelového slepence,TOP 09.Když vidíme kdo tuto stranu skládal(Havel,Bakala,Kalousek,Schwarzenberg),tak o její čistotě a zájmech můžeme stejně pochybovat jako u ODS a ČSSD.Vždyť TOPánky Havla a Bakaly můžou přece v nabízené roli kontrolora chodit a šlapat, dělat revize všeho co se za roční balík 47 miliard v Praze bude podnikat.Odmítání této pozice svědčí,že jím šlo také především o moc a tím vládu nad tímto velikosti protekčním městským balíkem,podíly z akcí a nahravání kšeftů sponzorům typu Bakaly.Skutečný rozdíl mezi těmito stranami nevidím.Nevím proč pražští protestující demokrati,byli zticha,když parlamentní volby vyhrála ČSSD a také ostrouhala a některá ministerstva obsadila neznáma internetová strana VV.Divná objektivita u vzdělaných intelektuálů,zvláště když hradní oteplovač ze 70% obliby u občanů z koalici velmi,ale velmi souhlasí,tak je to v pořádku,ne?
Re: Březina je výsměchem, ale havlovská banda by byla tragédií
(MrDalík, 2.12.2010 16:09:57)
Odpovědět
Pane Streite jak se mi už delší dobu zdá,tak nebýt Havla nemáte o čem psát.
Re: Březina je výsměchem, ale havlovská banda by byla tragédií
(Stallker, 2.12.2010 16:24:09)
Odpovědět
Je mi líto, přestože má většinou p. Streit pravdu (možná i v tomto případě), souhlasit s ním tentokrát nemohu. Už jsem to jednou psal, podle mého jsou v Praze nespokojeni voliči všech stran. Možná ne všichni, ale zcela jistě velmi podstatná část. A bylo to vidět i na demonstraci (přestože s formou a prostředky této demonstrace nesouhlasím) na magistrátu. Účastnili se i voliči jiných stran ne jen TOP09.
Tradiční voliči v mnoha případech volili ODS, protože chtěli mít pravicovou radnici. Nemají.
Mnoho ze „skalních“ voličů ČSSD, kdyby věděli, že v čele bude Březina, by pravděpodobně také volilo jinak. O TOP09 není třeba mluvit. A ostatní malé strany, díky excelentnímu, ryze účelovému opatření ODS, utřely nos.
Mám to chápat tak, že TOTO jsou demokratické volby po česku? Nezlobte se na mě přátelé, mohlo by mi být jedno, kdo sedí v Práglu na radnici. Jestli pravdoláskovci, kmotři nebo papaláši. Nésu z Prahy. Párkrát tady proběhlo, že podobně to dopadlo i v jiných městech a nikomu to nevadí. Nevím jak ostatním, ale mně to vadí. Klasika, Brno. Volební lídr ODS p. Kotzian se zcela jednoznačně vyjádřil, že bude preferovat jednání o pravicové koalici. A ejhle, všechno je jinak. Jak to má člověk chápat? Že jenom zneužili nový neokoukaný obličej do kampaně, aby získali hlasy, stejně jako ČSSD p. Dienstbiera v Praze?
Na toto existuje snad jen jediná odpověď. Jak nedávno napsala Sunny. Vzkaz voličům: „Volte si koho chcete, my už se nějak domluvíme“.
Zpátky k Praze, neřekl bych tedy, že demonstrace je dílem zhrzených pravdoláskovců, na to je těch nespokojených příliš moc. Dovolil bych si poznamenat pane Streite, nezapomínejme na petici, kterou podepsalo během pár dnů kolem 26-ti tisíc Pražanů.

To je hnus velebnosti…
Re: Březina je výsměchem, ale havlovská banda by byla tragédií
(hynekm@gmail.com, 2.12.2010 19:53:44)
Odpovědět
Tak mě je tedy milejší havlovská banda. Protože bych chtěl konečně vidět jak jdou do kriminálu hajzlové z klauzovské a bémovské bandy, kteří jsou odpovědní za rozkrádání stamiliónových částek. A je mi srdečně jedno jestli jde o překabátěné lidovce. Chci se ¨konečně dožít okamžiku kdy takové kreatury jako je Bém, Richter, Hulínský, Bém a další zločinci z jejich tlupy odejdou z veřejného života a budou postaveni před soud za všechno co mají za dvacet let na svědomí. Oni jsou přímo odpovědní za to, občané přestávají věřit demokratickému charakteru státu. Tato verbež, která se neštítí ničeho a už dávno ztratila soudnost patří do kriminálů nebo do psychitrických léčeben. V roce 1989 ještě na podzim si komunisté odtržení od reality nepřipouštěli, že by se někdo proti nim mohl veřejně postavit. Klauzova verbež se jim už dávno podobá a může se velmi brzy stát, že se budou klepat strachem až jim pod okny začlou řvát davy rozčilených lidí. Domnívám se, že v takové situaci nepomůže Bémovi ani dvojitá dávka jeho oblíbeného heroinu.
Re: Březina je výsměchem, ale havlovská banda by byla tragédií
(Ludmila Hloušková, 3.12.2010 1:01:30)
Odpovědět
Dušane Streite,

od Vás se měli učit psát redaktoři Rudého práva, opět jste je dnes trumfnul. Vy se tou nenávistí tak báječně zalykáte. Je zajímavé, že Vaši „pseudointelektuálové“ jsou světově uznávané osobnosti. Snažíte se je urážet, ale svým stylem psaní zesměšňujete sám sebe. Až Vy budete mít jejich renomé a mezinárodní ocenění, pak byste je teprve směl soudit.
Re: Březina je výsměchem, ale havlovská banda by byla tragédií
(Bene Masary, 3.12.2010 12:42:02)
Odpovědět
K projevu pana Streita se mi zdá nejpřípadnější vzpomenout na aforismy Karla Čapka.
Myslím, že se k panu Streitovi hodí dobře tento: PLESK! A TEPRVE NYNÍ SE PROJEVILA MOJE OSOBNOST!
Nemohu zato, že se ten aforismus jmenuje - KRAVINEC!
Re: Březina je výsměchem, ale havlovská banda by byla tragédií
(Bene Masary, 3.12.2010 12:42:05)
Odpovědět
K projevu pana Streita se mi zdá nejpřípadnější vzpomenout na aforismy Karla Čapka.
Myslím, že se k panu Streitovi hodí dobře tento: PLESK! A TEPRVE NYNÍ SE PROJEVILA MOJE OSOBNOST!
Nemohu zato, že se ten aforismus jmenuje - KRAVINEC!
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama