reklama
reklama

Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci

Autor: Odjinud | Publikováno: 30.11.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/182410.aspx

Prezidentův vicekancléř Petr Hájek pro ParlamentníListy.cz komentoval dění na pražském magistrátu, kdy demonstranté obstrují jednání zastupitelstva, které má zvolit nové vedení Prahy. Na radnici je přítomen i odpůrce koalice ČSSD a ODS v Praze Václav Havel.

více zde:

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/182410.aspx

reklama
6251 čtenářů | 42 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(Ladda, 30.11.2010 13:25:30)
Odpovědět
Havel.......................Kdo nám teď řídí pana Havla. Dříve to byla STB a nyní ............ ??? Za mrzký peníz se prodal zrádce.....a pokračuje dál!!!
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(Frank, 30.11.2010 20:50:25)
Odpovědět
Jehlička přiznal v hydeparku že je placen Schwarzenbergovým kamarádem z bilderbergu Sorosem skrze "open society foundation" .... zajímavé
Zaslepení demokraté ...
(Dr.Třeštík,Praha, 30.11.2010 21:57:04)
Odpovědět
To, co se děje na pražském magistrátu, je vyprovokováno opět stejnou částí společnosti, jako byly iniciativy Děkujeme, odejděte, přes různá "Sarajeva" až po "Boj o Českou televizi! V pozadí opět stojí pravdoláskovci, nepolitičtí politikové, kteří zpochybňují jakékoliv vítězství, mimo jejich.

Když vezmeme plejádu těchto zvláštních bytostí, když zblízka projedeme fanatické shromáždění kamerou, narazíte na stále stejné zhrzené politiky v čele s Havlem, následující Halíkem a konče Svěrákovci. Stále titíž, pouze o deset let starší. Jsou to ti, co nalezli k zeleným a neunesli prohru, jsou to ti, co nenávidí slovo ODS, přestože tam byli, ale styl politika Paroubka převzali v TOP 09 v čele s Laudátem a stále dokola.

Ani já jsem v městské části nevolil ODS, ale volby dopadly, jak dopadly a musí se respektovat. Lidé, jako Jančík byli "odejiti" a přesto Havel, aniž mu to dochází, protestuje proti Svobodovi, který ani v ODS nebyl, ale pouze proto, že do ODS vstoupil. Je bývalý prezident Havel normální? Je mi líto Václava Havla, kam až došel, ale takto "zvláštně" se choval i dříve. A je zvláštní, že v čele průvodu proti magistrátu jsou skoro všichni, co prohráli volby, pár fanatických důchodců, členů KSČ a samozřejmě ti, co se chtějí zviditelnit. Potom je tem tisíce novinářů, kteří mají slabší období, protože Paroubek a Topolánek už nejsou a není o čem psát.
Re: Zaslepení demokraté ...
(Frank, 30.11.2010 23:07:37)
Odpovědět
To je těžké, když on ten Václav H. tak moc chce od pana Bakaly zaplatit tu prezidetskou knihovnu tak holt musí panu Bakalovi a jeho zájmům v Praze sloužit do roztrhání těla.
Re: Zaslepení demokraté ...
(Ladda, 1.12.2010 7:40:50)
Odpovědět
..........hergot ,že mě to nenapadlo dříve,.........ano pravda Bakala a jeho knihovna Havlovi.........A Havel skáče a lítá
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(Sigůl, 30.11.2010 14:25:01)
Odpovědět
Pražáci už zažili mnohé, Žižka odmítl funkce v Praze a raději odešel do Tábora. 300 let kvákali německy a vítali Hitlera, pak mávali Brežněvovi a pak nosili na ramenou Havla a dnes jsou na mrtvici s koalice ODS a ČSSD.
Myslím že i tuto magorovinu přežijí mají na to a tak klídek, klídek a zase klídek.
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(marko, 30.11.2010 14:55:23)
Odpovědět
Hezky shrnuto.
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(Kudrna, 30.11.2010 15:27:49)
Odpovědět
Praha toho zažila opravdu historicky hodně.Dnešní jednání na magistrátě mě utvrdilo v přesvědčení,že je ale stále Praha politicky nevyzrálá.Víte,uvádět v dnešní době názor jedné demonstrující ženy v Praze,že volila TOP 09 a je nespokojena s tím,jaká koalice vznikla a že to je nedemokratické-mě v tom rovněž přesvědčilo.Ať mi prominou ti zbylí Pražáci,zřejmě si to zjednodušuji.Nikdy jsem nebyl antipražák,přeji našemu hlavnímu městu vše nejlepší pod novou mag.vládou.A Havla nemusím....
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(Stallker, 30.11.2010 16:00:16)
Odpovědět
To nám to v Praze na radnici pěkně vře…

Je zvláštní, jak mnozí rádi spojují dnešní události na pražském magistrátu s exprezidentem Havlem a pravdoláskovci všeobecně. Přijde mi, že někteří záměrně hledají šváby i tam, kde nejsou. Podle mého názoru lidé, kteří dnes tak razantně demonstrují, představují pouze malý vzorek nespokojených pražanů (zdaleka ne každý může odejít z práce na celý den demonstrovat), kteří volili skutečně úplně jinak. Ať už to byli tradiční voliči ODS, kteří chtěli na nové radnici vidět nové tváře, anebo volili tradičně třeba jen proto, že v žádném případě nechtěli vidět u koryt ČSSD. Nebo voliči ČSSD, kteří volili „svou“ stranu pod vedením pana Dienstbiera, jako rovného a konečně důvěryhodného člověka. Ne někoho jiného. A o voličích TOP09 snad ani není potřeba mluvit. Všechno je jinak.
Pan Svoboda se dnes domáhá respektu z výsledků demokratických voleb a obvyklých tzv. 100 dní hájení. Možná to myslí dobře, ale měl by si možná uvědomit, že pokud by dnes měli pražané volit a věděli to, co s demokracií provedli pražští zástupci ODS a ČSSD, velmi pravděpodobně by uvedené strany nadpoloviční většinu hlasů nedostaly ani omylem.

Držím Vám palce pražáci…
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(Šoumen, 30.11.2010 16:55:16)
Odpovědět
Pane Stallkere, já bych jim už žádných 100 dní hájení nedal. Myslíte, že oni při svých rozhodnutích dávají pražanům také 100 dní na to, aby se k věci vyjádřili? Ani náhodou. A ještě se chovají drze až arogantně. Vůbec by bylo nejlepší je vyházet z oken na přistavené vidle, jako to udělali o dost dříve na Novoměstské radnici.
Ale bohužel, lidé ještě nyryjí držkou v zemi, jak to zpíval K. Kryl, zvláště né v Praze. Ale ono se to jednou fakt posere, ale toho už se prosím já nedožiji, ale chtěl bych to vidět "Na vlastní bulvy".
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(Šoumen, 30.11.2010 16:56:29)
Odpovědět
Opravuji: "neryjí".
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(Stallker, 30.11.2010 20:03:08)
Odpovědět
Souhlas, defenestrace by byla řešením. To by ale asi neprošlo :-))..
Víte co je nejhorší? Dneska jsem si dal dohromady tři různé články. O machinacích s pozemky, o pronájmu soukromých prostor pražskému magistrátu a o podivném čerpání dotací v Praze. Dal jsem si tu práci a napočítal "9" ?!? z 33 nových pražských zastupitelů ODS a ČSSD, kteří v těchto článcích byli přímo jmenováni. Přičtěte si k tomu, jak se v posledních letech obsazují představenstva a dozorčí rady pražských podniků (to se týká min. 6-ti dalších) a může si herr Svoboda říkat co chce, uvěřil by jenom blbec. Nebo a to by bylo mnohem horší, si to on sám neuvědomuje a ostatní jej jenom zneužili, stejně jako oranžoví Dienstbiera. Mimochodem, jsem bytostně přesvědčen, že velká spousta sociálních demokratů volila Dienstbiera. Ne Březinu.
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(Jirásek L., 1.12.2010 10:59:20)
Odpovědět
Nechápu,proč demonstrují,když ještě nevědí jak tato koalice bude pracovat.Zatím žádný průser neudělali a už je nechtějí.Proč nedemonstrovali,když se ukázaly průsery za Béhma a nemalé.Potom můžete být proti,až bude něco konkrétního špatně.Demonstrace byla z uražené ješitnosti TOP 09 a jejich příznivců v čele s Havlem,který nemůže přežít,že tam je CSSD.Myslím,že je to ku prospěchu.ODS a CSSD se budou vzájemně hlídat a vypadá to k lepšímu.Uvidíme.Potom teprve budu pro demonstraci,když budou jednat špatně.
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(Stallker, 1.12.2010 15:32:43)
Odpovědět
Demonstrují proto, že kromě Béma tam sedí spousta stejných lidí, kteří tam seděli i dřív. Nebo byli přinejmenším napojeni na pražskomagistrátní penězovody...
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(ret, 1.12.2010 17:46:56)
Odpovědět
vážený,dienstbier u voličů čssd propadl z prvního na páté místo. kdo si tohoto rotekčního šášulu pamatuje,nemůže ho volit.
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(Janina, 2.12.2010 11:24:00)
Odpovědět
ret,kdybys tomu trochu rozuměl,tak Dinsbir sám nechtěl jít do koalice s ODS a vzdal to.Proto je tam Březina.Dinsb.se vyjádřil,že se s ODS neztotožnuje,proto s nimi nemůže jít do koalice.Nevíš jak to je a píšeš zmatky.
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(Občan, 30.11.2010 16:03:59)
Odpovědět
Praha patří nám všem Čechům i Moravanům. Spravuje naše kulturní dědictví, hospodaří s velkými finančními prostředky na které se skládají obyvatelé celé republiky, a tak bychom měli primátora Prahy volit my všichni občané naši republiky. A to by bylo demokratické.
Doktor, gynekolog jako primátor Prahy se mi rovněž nelíbí.
Je zajímavé, že před časem si v rozhlase stěžoval Paroubek, který pracoval na radnici, že má Praha mnoho kulturních památek a že nemá peníze na jejich opravu a údržbu a najednou je v Praze dost peněz na přípravu Olympiády na Opencardy a jiné hovadiny.
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(Šoumen, 30.11.2010 16:59:35)
Odpovědět
Souhlas. A už také spravují i Muchovu Slovanskou epopej. Je to fakt, měli bychom volit primátora, ale i prezidenta přímou volbou.
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(Alberto Kvěch, 1.12.2010 14:49:54)
Odpovědět
Občane i Šoumene.Bezvýhradní souhlas.Hrad bojuje o každý den udržení kocourkova,bojuje a má strach se změn.Klaus dnes pozval prezidenta policie, kterého chce John vyhodit.Myslím ,že je hrad klika spiklenců škodící státu.
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(zzz, 2.12.2010 16:59:50)
Odpovědět
Ostatne tvrdim,ze Praha musi dopadnout jako Kartago!
Nejake volby kmotru v Praze...
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(zzz, 2.12.2010 17:08:29)
Odpovědět
Dosud byla Praha "na hlavu" ted je v "p..i"!
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(volič Praha, 30.11.2010 18:21:35)
Odpovědět
Je třeba už konečně tu sebranku Havlovu zlikvidovat a poslad tam,kam již tento ožrala a dementní vandrák a to i s těma jeho nohsledama jako je Tůma ,zlodějský kníže který nekradl v tomto státě miliardy a jiní jim podobní.To je veteš která v demokracii nemá co dělat a ten oblemtaný slinta Havlů ať táhne tam,odkud mu za jeho zločiny na českém národě doposud platí miliony korun ročně. Je to ta nejhorší zrůda jaká se kdy\ zrodila. Panebože český národe už se konečně vzpamatuj a otevřioči a poté uvidíš co za padoucha je tento ožrala který špuntama od šampusu se se svými padouchy které měl okolo sebe trefoval do lustrů na hradě. Je to prostě zrůda a je třeba aby je policie z jednání vypakovala.Vždyť ty svině ani neví proč tam jsou. To je jako ty ekovrazi zelení.
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(alfa27, 30.11.2010 19:06:53)
Odpovědět
No tak! Zavři klecové lůžko a spat.Už máš po večerce!
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(snufina, 30.11.2010 21:23:37)
Odpovědět
S O U H L A S !!!!!!
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(Alberto Kvěch, 1.12.2010 14:51:57)
Odpovědět
Voliči,jsi z jiné planety,nevíš co sprostě propaguješ!!!
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(Janina, 2.12.2010 11:27:33)
Odpovědět
volič Praha má pravdu,bohužel,lidé,kteří Havla velebí neví jak to je.Má pravdu i o ostatních vč.spícího....Jsou to bohaté pijavice.
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(vizír, 30.11.2010 19:07:18)
Odpovědět
Abych byl originální .. není ten Bakala žid?
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(expert, 1.12.2010 12:22:15)
Odpovědět
Bakala je dle Necenzurovaných novin Petra Cibulky úplně jiná osoba, než je Bakala.Údajně jde o bývalého sovětského nelegála.
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(expert, 1.12.2010 12:22:20)
Odpovědět
Bakala je dle Necenzurovaných novin Petra Cibulky úplně jiná osoba, než je Bakala.Údajně jde o bývalého sovětského nelegála.
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(Brabec, 30.11.2010 20:44:46)
Odpovědět
Díval jsem se na TV - celé to bylo trapné, neslušné a ubohé. Tihle ti havloidi dělají rámus, nikdo se k nim nepřidá a ČT dělá tanečky, jak jsou "všichni" rozhořčeni a podporují to !Je to celé jenom pšouk, zasmradí a nic. To takový Vondra, co sedí na ministerstvu obrany - to je jiná. To je průšvih, hnus ! Od tohohle vožrali se ještě dočkáme !Vsadím se, že gripeny se vrátí a koupíme ojetiny z US. A pak rakety , místo z Francie budou draze z US (však Amíci si účelově po 3-ech letech vzpoměli na Bartáka - to je munice pro Vondru)! A pak se chystá podstrčit Kárla Schw. jako kandidáta ODS za presidenta ! Uvidíte, Vondra je hajzlík a lump !
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(babka, 1.12.2010 11:08:59)
Odpovědět
Pan Hájek má ve všem pravdu. Otevřená hlava. Ale co dál? Kalousek je taky profláklej, byl také na obraně, ale nějak je teď ticho. Turista. A Havel je ješita, který strašně chce mluvit do věcí v Praze. Oni jsou všichni stejní, kdyby se tam dostali pravdoláskovci, co myslíte, že by nehrabali? Je to kolotoč.
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(zzz, 2.12.2010 17:18:51)
Odpovědět
Krasna prirovnani. I porovnani!
Havloide a kLausoide!
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(nobody, 1.12.2010 7:15:00)
Odpovědět
Já se přikláním ke změně volebního systému. Poměrné zastoupení bez povolebních koalic a vítěz má automaticky starostu. Prosadí se jen programy, které mají většinovou podporu, ať je to kdo chce.
O panu H je zbytečné se bavit a o TOP 09 také.
Nerespektují ústavu. V Olomouci se TOP 09 podílela na vyšachování vítězné ČSSD a nikdo nedělal takový bordel jak v Praze. Ubožáci.
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(felix.julec, 1.12.2010 10:12:35)
Odpovědět
TOP 09 je firma s profláknutymi politiky v čele a s hlučnými příznivci.Nejsou schopni se s nikým domluvit.Proto témeř všude dopadli stejně.Nemohou si myslet že jsou všichni tak najivní sby budou skákali na jejich povel.Co se týká charakterových vlastností našich politiků je úplně jedno kdo Česko na jakékoliv úrovni reprezentuje.Bohužel.Za 20 let jsme si toto hnojiště nedokázali uklidit.
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(Čtenář 1, 1.12.2010 10:57:06)
Odpovědět
Tím chcete říct, že ODS a ČSSD nemá profláknuté politiky? V současnosti se absurdní drama odehrává na Hradě, protože strká nos tam kam nemá ........Divil bych, kdyby se hradní podržtašky neozvaly. A to "rozparcelování" Prahy před volbami Vám také nevadí?
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(OK, 1.12.2010 11:06:07)
Odpovědět
Souhlas.Hradní pán a jeho šaškové strkají rypáky do všeho.
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(zzz, 2.12.2010 17:06:28)
Odpovědět
V n o r m a l n i d o m a c n o s t i
se schody zametaji odsvrchu! Podotykam,
v normalni!!!
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(Sunny, 1.12.2010 11:18:23)
Odpovědět
Mně to celé přijde podivné. Včera jsem to sledovala i v TV a musím říct, že mi to připadalo hrozné. Na jednu stranu se nedivím, že se Pražanům tahle "koalice" nelíbí. Vždyť volby v Praze vyhrála TOP 09. Na druhou stranu je nevyhrála s takovou převahou, aby mohla řídit magistrát sama, tudíž bylo potřeba se ještě s někým domluvit. Proč se to nepodařilo, to vědí nejspíš jen členové vyjednávacích týmů. My ostatní můžeme jen spekulovat. Že nejde o demokracii ani o voliče, ale o lukrativní koryta, to je nabíledni. Ovšem nebuďme idealisté, o ta koryta jde i pánům z TOPky. Smutné je, že naše ( a zřejmě i světová) politika oplývá mnoha kašpárky, kteří slouží svým tajným mecenášům, ale brutálně se jí nedostává skutečných osobností. Potom jsou všechny ty hry na demokracii a svobodné volby jen divadýlkem pro sprostý lid a celá ta včerejší taškařice na pražském magistrátu byla naprosto zbytečná. Jen si dovolím drobnou poznámku k volbám obecně - zaznamenala jsem na ně dva velmi pravdivé názory:
1. Kdyby volby mohly něco změnit, dávno by je zakázali...
2. převzato z jakéhosi bilboardu (možná 8-10 let zpátky): Volte koho chcete, my už se nějak domluvíme...
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(Stallker, 1.12.2010 11:35:02)
Odpovědět
:-)))... surově pravdivé...
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(Alberto Kvěch, 1.12.2010 14:53:56)
Odpovědět
Ano Sunny.Hezký den.
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(P.Vyskočil, 2.12.2010 13:40:50)
Odpovědět
Havel hledal námět na své další absurdní drama,ještě že jej nevezli na vozíku jak Švejka a on nekřičel Tůma na magistrát.Najednou ožil a po Hanychové je nejvíce viditelnou "celebritou",doufám,že pro větší atraktivitu se nebude také svlékat a tetovat.Nechce on Véna-skaut ještě na Hrad?Bakala mu vozí ze Švýcarska asi hormonální přípravky,že tak ožil.Po dvacátém odcházení by byla změna, přicházení,nebo zmrtvýchvstání.Svobodovi se nedivím,že změnil profesi a chce se podívat na díry v pražském rozpočtu,již trpěl únavou z povolání.Je zvláštní,že bývalí radní, neustále obviňování z nekalosti,Blažek,Richtr se stali nově starosty v pražských obvodech a to demonstrujícím ani pražanům nevadí.Když nejsou lumpi přímo na očích,tak je to v pohodě,i když budou dělat totéž,zvláštní revolucionáři.
Re: Klausův vicekancléř Hájek k Praze: Je to lynč a Havlovo absurdní drama. Bakala, Šídlo, Havel a Tůma se derou k moci
(hynek, 2.12.2010 19:59:38)
Odpovědět
Tak mě je tedy milejší havlovská banda. Protože bych chtěl konečně vidět jak jdou do kriminálu hajzlové z klauzovské a bémovské bandy, kteří jsou odpovědní za rozkrádání stamiliónových částek. Chci se konečně dožít okamžiku kdy takové kreatury jako je Bém, Richter, Hulínský, Bém a další zločinci z jejich tlupy odejdou z veřejného života a budou postaveni před soud za všechno co mají za dvacet let na svědomí. Oni jsou přímo odpovědní za to, občané přestávají věřit demokratickému charakteru státu. Tato verbež, která se neštítí ničeho a už dávno ztratila soudnost patří do kriminálů nebo do psychiatrických léčeben. V roce 1989 si komunisté zcela odtržení od reality nepřipouštěli, že by se někdo proti nim mohl veřejně postavit. Klauzova verbež se jim už dávno podobá a může se velmi brzy stát, že se budou klepat strachem až jim pod okny začlou řvát davy rozčilených lidí. Domnívám se, že v takové situaci nepomůže Bémovi ani dvojitá dávka jeho oblíbeného heroinu.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama