reklama
reklama

Radek John - komik a jeho svět

Autor: Jiří Paroubek | Publikováno: 30.11.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

Už několikrát jsem psal, že si Radek John plete funkci ministra vnitra s novinařinou. Koneckonců, když byl novinářem, bylo tomu přesně obráceně. Jeho nedělní vystoupení v pořadu Partie TV Prima nebylo v jiném duchu. Bohužel. Je zřejmé, že výměnou mluvčího či posílením týmu politických a mediálních poradců ministra vnitra se problém, který mají nejen Věci veřejné, ale díky angažmá Johna na vnitru i celá země, neřeší.

John jako mediální kýč

Co Radek John zvládá bravurně, jsou mediální klišé, kýčovitá slovní spojení, která zabrala před volbami, ale ve slovníku ministra vnitra působí už komicky. Faktem je, že díky těmto klišé se John (ale i celé Věci veřejné) dostal do vrcholové politiky a proto stále k této osvědčené hantýrce sklouzává. Jsou to většinou banální hlouposti, pronášené ovšem s image bývalého televizního bojovníka proti nespravedlnosti a vůbec politického establishmentu. Kdyby John nebyl ministrem vnitra, ale třeba ministrem školství, asi by to tolik nevadilo, respektive mohl by se stát takovým Kuberou české vlády, politickým bavičem, který používá nadsázku a provokuje. On ovšem ministrem vnitra je, proto každé slovo by mělo mít svůj význam a váhu. To si však John stále neuvědomuje. Když na Primě mluvil o boji s korupcí, správně poukázal na klíčovou roli policistů. Když ti nebudou mít podporu ministra, politickou podporu, můžou si „státní zástupci zapálit tlustý doutník a soudci mohou odjet na Havaj“, prohlásil John. Souhlasím s tím, že v trestním řízení je sice klíčová role policistů, ale ti nejlépe pocítí „politickou podporu“ ne tím, že je v televizi budeme jako John obden vyzývat k zavírání tunelářů a korupčníků, ale tím, že jim dáme k práci volnou ruku a hlavně technické a platové podmínky. A v tomhle John naprosto selhává – protože svému resortu a problematice nerozumí. A věty „radnice v Kolíně - korupce! Radnice ve Znojmě – korupce! Radnice v Žatci – korupce!“ to už nevytrhnou a jen zvyšují pochybnosti o právním vědomí pana ministra vnitra.

John jako Baron Prášil Nečasovy vlády

To, že svému resortu John nerozumí, prokázal v minulosti opakovaně. Všechny jeho chyby i hlouposti nemá smysl opakovat stále dokola. Kdo se díval na Partii TV Prima, musel třeba ocenit, že Radek John již nevyzývá policisty k odchodu, což byl svého času jeho lék na nedostatek peněz v resortu. Nyní naopak bagatelizuje obavy policejních odborů z masového odchodu policistů. Z pocitu, že se snad Radek John poučil, diváka vyvedla ovšem hned další jeho věta, když vysvětloval rušení cizinecké policie. „Rušení cizinecké policie je úsporný krok, protože agendu převezmou úředníci a nebudeme muset platit výsluhy. Policisty zcivilníme“, prohlásil John na Primě. Na otázku, kdo tedy bude řešit policejní zásahy proti nelegálním přistěhovalcům, prohlásil, že „příslušníci cizinecké policie přejdou pod krajská ředitelství a budou v ulicích“. Aha. Takže jak to tedy je, pane Johne?

Podobné je to i s problémem rozpočtu ministerstva vnitra, kdy se ukázaly nesrovnalosti, které John zatím sváděl intenzivně na bývalou ekonomickou náměstkyni. Mimochodem, opět použil místo konkrétních faktů několikrát mnemotechnickou pomůcku v podobě klišé o „kostlivcích ve skříni“, a to vždy, když bylo zřejmé, že neví. John na Primě problém s chybějícími 2 miliardami v rozpočtu MV svedl v první reakci na Českou poštu. „2 milirady, které schází v rozpočtu, je vinou České pošty“, prohlásil suverénně ve studiu John. Když mu bylo oponováno, že tomu tak není, John postupně zpochybnil nejdříve částku 2 miliardy („je to novinářská kachna“) a pak i svoji tezi o vině České pošty – „A Česká pošta, my platíme, ale nelíbí se nám to a chceme to změnit“.

Uf. Už se nedivím, proč se pan ministr John vyhýbá účasti na výboru pro obranu a bezpečnost Poslanecké sněmovny a posílá za sebe náměstky a policejní funkcionáře. Kdyby totiž takhle argumentoval na sněmovním výboru, tak by mu to zcela jistě neprošlo tak, jako na obrazovce TV Prima.

John a obraz nepřítele

Zlatým hřebem celého vystoupení Johna a obrazem o složitém prostředí, ve kterém se John pod tlakem Věcí veřejných pohybuje (úsměvné v kontextu Johnových znalostí o vnitru bylo jeho konstatování, že poslanec VV Huml „problematice vnitra nerozumí“ a proto jeho kritiku nebere), bylo jeho prohlášení, že se na něj v médiích organizuje dehonestační kampaň. John nám bez důkazů sdělil, že na něj „kmotři, co nechtějí vyšetřovat korupci“ chystají diskreditační kampaň a prý do 14 dnů vznikne server, v němž už dnes pracuje na jeho diskreditaci 34 novinářů.

Koho měl John na mysli? Kmotry, kteří mají na svědomí vznik Věcí veřejných a kteří mu zajišťovali v Ora Print živobytí? John mlží, nepředkládá žádné důkazy.

Je to smutný obrázek o tom, kam až dospěl dříve opěvovaný „investigativní novinář“ TV Nova. Myslím, že by John měl dostat ještě jednu, speciální cenu TýTý. A to za větu, kterou celé toto téma završil: „všem musí být jasné, že čím hůře se bude o vnitru psát, tím lépe svoji práci dělám“. S tím nelze ani polemizovat, autora lze jen politovat.

Přesto by však tato obvinění Radka Johna neměla zapadnout, protože jak jsem již psal, tato závažná obvinění pronesl veřejně místopředseda vlády a ministr vnitra. Pane ministře vnitra, řekněte už dnes, kdo organizuje proti Vám kampaň a kdo jsou ti novináři, kterých má být podle Vašich informací 34? A ptát se musí i novináři, na nichž ulpívá podezření pana ministra vnitra a jejich bývalého kolegy, že jsou to i oni, kdo jsou podle něj „zaplacení kmotry“!

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
4293 čtenářů | 29 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Radek John - komik a jeho svět
(Alberto Kvěch, 30.11.2010 0:40:07)
Odpovědět
Nevím , ale jestli jsi ten Paroub od socanů,raději mlč ty devastátore..
Re: Radek John - komik a jeho svět
(Kalous, 30.11.2010 6:16:59)
Odpovědět
Ve srovnání s předchozími ministry vnitra je pořád Radek John genius (Ruml, Gross, Langr, Pecina..)
Re: Radek John - komik a jeho svět
(Vas, 30.11.2010 10:17:55)
Odpovědět
vy jste upadl hlavičkou na 200 hřebík. John není ani geniální a není to ani ministr spíše je ministrant.
Re: Radek John - komik a jeho svět
(Kalous, 30.11.2010 14:52:10)
Odpovědět
A ty na 500stovku. To byli nějací ministři - Ruml nebo Gross?
Re: Radek John - komik a jeho svět
(grek, 30.11.2010 21:09:55)
Odpovědět
Vas:vyznat se v tom policejním hampejzu nebude tak snadné.Takže bych počkal.
Re: Radek John - komik a jeho svět
(Sigůl, 30.11.2010 14:12:46)
Odpovědět
Nechto toho synka dělat svou práci,mám ho rád a plivance mnohých čechobřuchů mě už otravují.
Nebop snad chcete zpátky Luboška Štrougala apod.Musíme si svoje držky pořád o někoho otírat a sami h..no dělat.
Re: Radek John - komik a jeho svět
(MrDalík, 30.11.2010 20:38:44)
Odpovědět
Sigůle, ač jiným jazykem, mluvíš mi z duše...
Re: Radek John - komik a jeho svět
(QQ, 1.12.2010 7:15:52)
Odpovědět
Radek John ještě pořád nepochoil, že vnitro není televize a on moderátor. Doposud dokázal, ře je jen špatný miderátor. Martinů viní z odchodu policistů. To je postavené na hlavu, protože policii destabilizuje John svoji TV šou už od voleb. když ho člověk poslouchal, tak se se musel upřímně divit, že policisté už dávno neodešli. John je špatný moderátor a ještě horší ministr. Je jako Paroubek, který rychleji mluví než myslí a konečně by měl dostat přes prsty, protože vnitro je tak specifický resort, že není možné rešit problémy přes TV. John je jen loutka, kterého vodí někdo jiný a on to dělá tak hloupě jako Pecina. Pecinu úkoloval Paroubek a kdo úkoluje Johna je zatím osoba neznámá, ale i to nakonec vyplave na povrch. Někdo udělá chyby.
Re: Radek John - komik a jeho svět
(Petr 2, 30.11.2010 7:46:50)
Odpovědět
Vážený pane Paroubek (toto je oslovení kterého jste Vy -komunisti -používali hojně )
Odešel jste z politiky a byl klid tak už proboha držte HUBU !!!
Re: Radek John - komik a jeho svět
(jira22, 30.11.2010 8:02:56)
Odpovědět
I když rozdávání rozumů není od Paroubka na místě, lze konstatovat, že má pravdu. VV se ve své naivitě nechaly vmanipulovat koalicí do ministerstva které je symbolem moci, ale málo vynáší a navíc je nemůže vést neschopný amatér. Amatéři tam byli vždy, ale neschopnost Johna je očividná. Nebude dlouho trvat a Nečas postaví VV před tvrdá řešení. Krize ve státní správě už je neudržitelná a vnitřní rozpad ministerstva vnitra symbolizovaný rozpadávající se policií ohrožuje v základech tuto vládu. ODS je z toho nervózní, TOP jako ten černý vzadu profituje.Obranné údery ODS přes ministerstvo obrany vyšumí dlouhodobě do ztracena a tak to odnese John. Bohužel tyto hrátky vládnoucí kliky jen poškozují tento stát a prosté občany.
Re: Radek John - komik a jeho svět
(Stallker, 30.11.2010 8:41:24)
Odpovědět
Bohužel, nelze s Vámi souhlasit. Podívejte se na dnešní policii. Myslíte si, že dělá svoji práci správně a podle platných zákonů? Já myslím, že ne. Samozřejmě, nelze paušalizovat, ale mám i několik vlastních zkušeností a ani jedinou pozitivní (jednu ano, ale ze Slovenska). Co si tedy o práci ministra vnitra myslet? Jenom to, že do toho nevidíme. Přesto, nebo možná právě proto, panu ministrovi Johnovi fandím, protože udělat pořádek v tomhle uniformovaném bordelu je pravděpodobně nadlidský úkol.
A že policisté odcházejí? Nemyslím si, že by odcházeli (nebo před časem demonstrovali) ti, kteří to myslí s ochranou občanů upřímně, a berou tuto práci jako věc osobní cti. A takových, pokud budou mít za zády ty správné zákony, nám zcela jistě bude stačit míň. Preferuji kvalitu před kvantitou.

A poslední věc, pokud pana ministra vnitra kritizuje p. Paroubek, je to pro mne dost podstatný signál, že pan John dělá svou práci dobře.
Re: Radek John - komik a jeho svět
(Šoumen, 30.11.2010 17:15:20)
Odpovědět
Takže když by ho kritizoval třeba Štrougal, tak asi budete mít pravdu, že to dělá dobře. Ale to že si protiřečí, to je dost podstatné, protože on neví která bije. Přesně tak, jako jeho předchozí ministři vnitra. A to je dost podstatná věc, proč by to neměl dělat. A bohužel to jsou všichni takoví diletanti, jako třeba Drábek, Bárta a spol. Opravdu jim šlo jenom o koryta a Johnovi hlavně o to, aby mohl nechat zmizet ten jeho estébácký spis "Rajón" a konečně byl čistý. Ale bohužel nepočítal s tím, že se to dostane ven dříve, než ho nechal zmizet. A takoví lidé vedou naši policii. On totiž bude jenom žvanit a žvanit. On totiž nic jiného neumí.
Re: Radek John - komik a jeho svět
(Stallker, 30.11.2010 19:34:50)
Odpovědět
Zdravím Šoumene. Na některých věcech se asi neshodneme, ale to nevadí. Myslím, že osobně mi nedělá problémy respektovat názory jiných. Co se týče pana Johna, já bych ho ještě chvíli, než si o něm udělám úsudek, pracovat nechal. Ono totiž nemusí být nejdůležitějším kritériem pro jeho hodnocení to, jak politicky korektně se umí chovat a mluvit. To, že si jednou protiřečil, no, nikdo nejme dokonalý. Dle mého to nebyla až tak podstatná věc. Jsou jiní, mimo jiné i autor výše uvedeného článku, kteří si za své politické kariéry protiřečili, nebo dokonce otevřeně lhali mnohem víckrát a když se jim na to přišlo, bezostyšně všechno zapřeli. To John zatím nedělá (nebo alespoň se o ničem neví). Jak jsem napsal už dříve, jsem optimista, nevolil jsem ho, ale fandím mu. Mimo jiné proto, že to není politik dinosaurus. Je jedna z nových tváří, které jsme v politice tak zoufale chtěli. To, co dělá, možná skutečně může vypadat chaoticky a diletantsky, ale skutečně bych ho zatím nesoudil. Nikdo do toho, co se na policejním ministerstvu děje, nevidíme...

Hezký večer přátelé...
Re: Radek John - komik a jeho svět
(QQ, 1.12.2010 7:33:24)
Odpovědět
Ha,ha,ha. Ten, kdo do ministerstva vnitra nevidí je právě John. Nejhorší na tom je Johnovo kecání. Na zajíce se nechodí z bubnem a to právě John dělá. Kdyby místo hloupých výzev přes TV se věnoval práci a konečně pochopil, že to není TV šou, ale velice citlivá instituce, jíž chod ohrožuje svou neschpností a tím ohrožuje bez občanů. O to je to horší, že se to neprojeví hned, ale s odstupen, kdy si už nikdo nevzpomene že to byl babrák John, kdo to rozjel.
Kdo bude mít radost?
(thug, 30.11.2010 9:43:00)
Odpovědět
Přece ten modrej zlodějskej mančaft.Až to John všechno rozvrátí,tak přes všechny zlodějny pojede vlak.Čím větší bordel tím líp se krade.Proto se ho zastáváte.Ukradli byste si vlastní ruce parchanti.
Re: Radek John - komik a jeho svět
(Karel 3, 30.11.2010 13:18:35)
Odpovědět
Paroubek měl být dávno zavřenej a ne mu ještě zvěřejňovat jeho bláboly.
KUDY ZA ODS? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(ferda, 30.11.2010 13:48:05)
Odpovědět
Karle, jsem přesvědčený, že ne jen on, ale celá řada dalších....., o těch se ale moc nepíše, oni totiž stojí na té správné straně barikády :-)))
viz. níže :

...…..Nezapomínejte však připomínat, kdo to tu vlastně řídil poslední tři roky a je zase opět u toho, byla to nejzkorumpovatelnější strana, strana ODS, není zde prostor , abych vyjmenoval všechny Modré straky, Jako do karet hraje informace o starostovi z Brna-ODSs - Žabovřesek,Aleše Kvapila který je za = O D S = :-) jenž si řekl o úplatek několika milionů korun, a to hlupák kandidoval na hezkém čtvrtém místě do Poslanecké sněmovny...(co to za Sůl naší Země !!) inu, další rovný s Bohem !!! ve funkci je devátým rokem a zná ty "správné" lidi,tak co by se mu mohlo stát..... Jak říkám, Lidé z ODSs rozumí jen třem slovům : KRÁST, KRÁST, KRÁST !!! viz Béém, jak lhal, že nebyl k dispozici žádný vhodný dům, kde by se Magistrát mohl přestěhovat!!!! Zase lež, velká lež !!! Byl tady Škodův palác , kde navíc měl Magistrát, předkupní právo, ČEZ, jakožto majitel, chtěl nakonec jen za odkup nemovitosti 800 mil. korun. A podívejme se co se stalo ::_)) Magistrát tuto nabídku ze zákona dostal, odmítl nabídku, aby až tuto nemovitost koupila společnost p. Pawlovského, tak ten náš "ZLOPRCEK" Bééém vyjednal kšeft století :-)) pronájem na dvacet let za ČTYŘI MILIARDY !!!!, CHTĚL BYCH BÝT TED I VULGÁRNÍ,.......... TAK KDO TADY VYHAZUJE MARNOTRATNĚ TAK VELKÉ PENÍZE !!! TO NEBUDU PŘIPOMÍNAT KARTU Pražáka, NEBO TUNEL BLANKA ČI NEJDRAŽŠÍ CYKLOSTEZKU NA SVĚTĚ....
Re: KUDY ZA ODS? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(Šoumen, 30.11.2010 17:29:17)
Odpovědět
Pane ferdo, nechal bych je zavřít všechny, jak z jedné, tak z druhé strany. No a pak bychom byli překvapeni, jak těm novým zvolivším zachutnala moc, peníze a to, že mohou krást pod imunitou zcela nepostižitelně. Viz toho dokladem je strana VV, která pošlapala všechny předvolební sliby a podílí se na dalším marasmu našeho státu, i když hlásala, že je spíše pro občany, tak už teď jde proti občanům ruku v ruce s ODS a TOP09. Ale čas s nimi určitě zamete. A zase se najdou takoví blbci, co budou volit ODS, TOP09 a ČSSD, hlavně ty profláklé tváře, co jsou tam už celých 20 let. Já jsem jenom zvědav na to, jak John zatočí s korupcí pana Schvarcenberka, který podplatil státní úředníky, aby se dostal k restitucím, které odporovali Benešovým dekretům. Ale ona je korupce mocných něco úplně jiného, než s čím se John chystá zatočit.
Re: KUDY ZA ODS? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(onďa, 30.11.2010 18:07:14)
Odpovědět
zdravím Vás oba z mrazivého města.. Ale nevím/ mimo článek/- jestli se mám urazit za toho blbce- já budu volit ČSSD určitě- pro její program,ne tváře.... a p.John zatím nic nepředvedl,kromě trapných řečí- v tom má p.Paroubek pravdu.
jinak zima v plném proudu,dnes v lese sněhu po kolena a do krmítka nestačím sypat slunečnici...
hezký večer
Re: KUDY ZA ODS? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(Stallker, 30.11.2010 19:44:27)
Odpovědět
Dobrý podvečer paní onďo, ani nevíte jak rád bych právě Vás přesvědčil...
Když o tom ale přemýšlím, nejsem si tak úplně jist, o čem bych Vás vlastně měl přesvědčovat. Protože jestli to u nás takhle půjde dál, sám možná nebudu vědět koho volit :-)))...
Re: Radek John - komik a jeho svět
(Ondřej, 30.11.2010 22:26:36)
Odpovědět
Johna nemusím,ale zdá se,že začíná být skutečně nepohodlný.Vesecká,Martinů a Langr byli zametači velké hospodářské kriminality.Langr zrušil finanční policii a Martinů za nečinné přihlížení dostával každý rok jednu generálskou hvězdu.Není divné,jak Johna napadá socdemák Tejc,nyní i Paroubek,Nečas se diví,Klaus si zve Martinů na hrad,proč? Začínají mít strach z minulosti?Teď by měli véčkaři Johna podpořit,jestli má být ministr zodpovědný za rezort tak musí mít možnost si vybrat spolupracovníky a šéf policie je klíčová postava v boji s korupci i zločinem.Langr navíc pořád kroužil kolem Martinů,asi hlídal a dával instrukce pro zametání.Ve hře je asi spousta lumpáren,peněz ze státních zakázek, sponzorů,podnikavců.Chceme změnu a k lepšímu,ne?
Re: Radek John - komik a jeho svět
(QQ, 1.12.2010 7:24:43)
Odpovědět
John není nepohodlný, John je hloupý a neschopný. Destabilizuje vnitro, policii a hraje si na vlastním písečku. Spíš je otázka, kdo tohoto neumětela úkoluje. Vnitro a potažmo policie nejsou resorty, aby si John mohl hrát sólo hru. Ten, kdo by měl odejít je jednoznačně John a příští ministr se může domluvit policejním presidentem na resignaci.Nesmí to být zase druhý John. Je evidentní, že John nemá odvahu a ani přehled, aby mohl vest úspěšné jednání s policejním presidentem o jeho resignaci. Ta policejního presidenta nemá.
Re: Radek John - komik a jeho svět
(janna, 1.12.2010 9:11:30)
Odpovědět
už jsem se lekla,žee to psal nějaký solidní novinář,ale článek je od Jiříka Paroubků takže žkoda času číst to celé.John sice není žádná jednička v oboru,ale ŘEKNĚTE,KDO Z VÁS NA TO MÁ??????
Re: Radek John - komik a jeho svět
(felix.julec, 1.12.2010 10:30:36)
Odpovědět
Pokud si dám dohromady souvislosti tak mi z toho vychází,že R.John byla dobrá volba.Ti kteří ho tam instalovali věděli co dělají.Nejlíp se přece manipuluje s lidmi,kteří nevědí co činí.
Re: Radek John - komik a jeho svět
(satan, 1.12.2010 15:33:33)
Odpovědět
Pane Paroubku, kdybyste raději držel zobák. Právě vy máte co nejmíň mluvit. Komikem jste právě vy, kdyby to nebylo tak smutné, bylo by to naopak, vy komunitická.... taková ta růžová .... se zakrouceným ocáskem
Re: Radek John - komik a jeho svět
(Tomáš, 1.12.2010 19:11:04)
Odpovědět
Tak nevím, ale zdá se mi, že autor článku je příznivce mafiánského vedení státu. To co tu dosud bylo nestálo za nic, policie toho, alespoň z mých zkušeností, nedělá téměř nic, mohou vám 10 x vyloupit chatu a oni stále jen sepisují protokoly a nic nevyšetří, přitom všichni v okolí vědí kdo je zloděj. Lépe je s kritikou nějakou dobu počkat. Takové články píší ti co jim hrozí, že jim ministr sáhne na bebíčko.
Re: Radek John - komik a jeho svět
(Ivoš, 1.12.2010 21:37:30)
Odpovědět
Od profesionálního číšnika a přítele kolotočářů Paroubka kritika sedí.John si ubližuje hloupými výroky,ale začíná vnitro poznávat a personálně řešit od hlavy.Zřejmě s výzvou na odstoupení oprýmkované Langrovy loutky, maršála Martinů,způsobil pozdvižení.Že by se zadek začal svírat i hradnímu klimatologovi,za dvacetileté hříchy na občanech?A proč socdemáci,Tejc,Paroubek,že by fotovoltaika?John má právo si vybrat nového policejního prezidenta,je za vnitro zodpovědný,s Martinů a Veseckou by si mohl tak koupit metličku a pomáhat zametat nové kausy podnikavců-sponzorů.Potřebuje čas a podporu,jen tak nás může přesvědčit o úmyslu,že opravdu chce omezit korupci.Jeho postavení v cizím,specifickém a výbušném prostředí se nedá vůbec pochopit a poměřovat našimi životními zkušenostmi z práce.Měl vlastně obrovskou odvahu vstoupit do džungle vnitra,dvacet let,již od privatizace budovaného k obrazu podnikavců,velkých bílých koní podnikatelů.A kdo začal privatizovat a kdo se jako nadstranický zajímá o vrchního policistu i když to není v jeho popisu?Než začnete plivat a nadávat na Johna a papouškovat po zaplacených novinářích soudy o jeho neschopnosti,rozvrácení policie a tím nutném odstoupení,přemýšlejte.Skládejte si jako puzzle všechny souvislosti,proč se na něj stále útočí,známkuje,ironizuje,není to hlavně proto,že začíná být čím dál víc n e p o h o d l n ý,a komu především?!
Re: Radek John - komik a jeho svět
(Stallker, 2.12.2010 8:50:49)
Odpovědět
Souhlas, mám na to velmi podobný názor.
Re: Radek John - komik a jeho svět
(Sigůl, 2.12.2010 10:58:09)
Odpovědět
Synku velmi dobře píšeš už jsem si myslel že v té záplavě nenajdu nikoho rozumného. Právě jsem odklidil sních od obrovského paneláku a jedinýnou odměnou bylo počůrání od venčícího pejska a tak se vůbec ničemu nedivím a raději hopsnu na stav sněhu v Rakousku již se tam lyžuje. Moji kamarádi když v malém městečku uklízí sních jsou pozdraveni s úctou. Ale zažil jsem také že tam soused střelil sousedovi po kočce a tak i v tom rakousku to už není jako před 20lety.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama