reklama
reklama

Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?

Autor: Karel Kříž | Publikováno: 19.11.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Nemá to hodnoty tvořící člověk v dnešní společnosti opravdu jednoduché. Vysmátí uzurpátoři práva na něj nalíčili tolik zákeřných a zdravému rozumu odporujících pastí, že cesta životem se stává nekonečným donkichotským bojem o pouhé přežívání s velmi temnou vyhlídkou do budoucnosti. Absurdní divadelní představení, kterému se zde vznešeně říká demokracie se silným sociálním aspektem, naprosto popírá základní teze slušného společenského soužití a veškeré mravní principy.

Co více může dokazovat falešnou hru s vysokými rudými kartami v době sametové “revoluce” roku 1989, než pohled na současný stav, ve kterém se naše rodná země nachází?

Nikdy bych před jednadvaceti léty nevěřil, že dnes budu psát tato slova. Zklamání je obrovské. Konec socialismu bolševického typu nám přece dával tolik nadějí a tolik příležitostí. Kam se poděly? Kam se podělo nadšení, soudržnost, jiskry o očích, odvaha, kde skončila příležitost vybudovat prosperující a svobodnou vlast s rovnými přiležitostmi pro každého občana?

V nekonečné břečce politického marketingu pro tupé ovce, v žumpě záměrně přesložité daňové džungle, ve stoce hloupých a na míru lobbystů šitých zákonů, v demagogických projevech samolibých partajních vůdců, v populistických heslech o sociálním smíru, v prohlášení, že nejsme jako oni, v talárech většiny komunistických soudců a v přizdisráčství samozvaných elit, v jehož důsledku nám byl implantován nový socialismus pod vlajkou Evropské unie.

Doba rudého temna udělala z většiny národa ochočená zvířata ze zoologické zahrady, která pro kus žvance nejsou schopna pochopit význam mříží kolem sebe a mají panický strach, že pokud dojde k jejich odstranění, nebudou mít večer co žrát. Jejich obzor se zúžil na pravidelný příděl páchnoucí flaksy od věznitelů a občasné souložení. Nic víc prý není ke spokojenému životu potřeba. Hlavně, že je to jisté. Co se nachází daleko za obzorem, kolik příležitostí nabízí volná příroda nikoho nezajímá. Nejdůležitější je, aby zvířátko ve vedlejší kleci nedostalo více pochutin. Čest práci!

Pevně jsem doufal, že s pádem železné opony skončí i toto sebeponižování a každý svobodný jedinec se bude snažit přestat rýt držkou v zemi, narovná hřbet a přijme pravidla volného trhu, svobody slova i rovných příležitostí. Bohužel jsem se hluboce mýlil.

Začalo to kovanými bolševickými kádry, které zcela beztrestně již podruhé rozkradli republiku a mlčící většina jim za to ani nebyla schopna vynadat. Za všechno prý může Klaus a Kožený. Hotové, vyřízené. Že banky a zbytky ekonomických aktiv bývalých státních podniků vytunelovali v drtivé většině ti, kteří měli relevantní informace a kamarádíčky, tedy soudruzi z vedení a špičky StB se nějak říkat nenosí.

Z této základní premisy se pak odvíjí i následující vývoj. Obrovská hospodářská moc se soustředila do několika vzájemně propojených a spolupracujících klanů. Jedni válčí pod praporem modrého ptáka, druzí s růží v ruce, třetí spoléhají na barvu třešní. Rozdíl je jen v procentu bývalých členů KSČ na jejich schůzích. Naoko zde vytváří jakési zdání politické demokratické soutěže, ale pokud dojde na lámání finančního chleba, vždy odhalí svoji pravou tvář, čehož jsme svědky třeba při skládání mocenských byznys koalic po komunálních volbách.

Občan je pro tuto novodobou vrchnost jen pouhé primitivní hovado určené k placení jejich stále rostoucích potřeb a nároků. Proto je na něj přichystán bič v podobě zákonných a daňových povinností, který dopadne vždy tam, kde by se mohlo zrodit byť jen semínko pochybností či snad odporu proti mocenské mafii, nebo dokonce snaha o nápravu věcí veřejných.

Všichni, kteří se o toto pokusí jsou automaticky degradováni do rolí pomatených křiklounů, extrémistů, retardovaných blouznivců či antikomunistických hurábojovníků po přechodu. Jenomže je to tak. Žijeme v době svobodných voleb, které nic nemění, žijeme v době sociálního smíru, který rozděluje společnost, žijeme v době svobody slova a do vyšetřovací vazby se můžete dostat na několik měsíců za vylepení obyčejné samolepky. Nad tím vším bdí úzká skupina panáků s neomezenou mocí a imunitou, spolu se svými soudruhy v šedé zóně, kteří pak slouží jako pračky špinavých peněz.

Zkorumpovaná politická vrchnost, bijící se v prsa jak pomáhá potřebným, zkrášluje naši krajinu, buduje dálnice, bezplatně léčí, vzdělává i chrání, rozvíjí vědu a kulturu, moudře integruje do společnosti méně přizpůsobivé či zpříjemňuje soužití různých etnik, umí ve své podstatě jediné. Okrádat jedince vytvářejícího ještě nějaké hodnoty a vytvářet masu společenských parazitů závislých na státních penězích, které pak lehce přemění v cirkusácké kampani na svoje voliče.

Dnes je tento poměr jedna ku pěti. Pomineme-li oprávněné příjemce státních peněz, například zdravotně postižené či důchodce, zbývá na parazitickou část populace neskutečné číslo. Jistě, potřebujeme i lékaře, policisty, hasiče, učitele, soudce a podobné profese, bez kterých by se chod státu neobešel, ale v jakém množství, v jakém pracovním zařazení a v jakém poměru jejich výkonu k přínosu pro ostatní?

Pohybujeme se jako v začarovaném kruhu. Chtělo by se napsat “budoucnost není”. Povedlo se to těm neosocialistům z bolševického podhoubí dokonale. Mají nás v pasti. Platíme Grossovy zázračné akcie, Řebíčkovy jachty, Dalíkova sídla firem, Sobotkovy byty, Palasovy penzióny a nesmíme ani muknout. Vždyť vše je dle zákona! A chtějí stále více. Nové daně, nové zákony, nová nařízení. Jinak prý zvířátka nedostanou svoji pravidelnou dávku pomejí. Společnost bohužel nikam nepostoupila. Čekám na opravdovou revoluci. Ne sametovou.

Přijde? Myslím, že možná dřív než si myslíme. Bude se jí říkat globální finanční válka, globální bankrot nebo globální ztráta důvěry ve státní dluhopisy. Potřebujeme to asi velmi. Zbavit se nadvlády parazitů.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
7800 čtenářů | 62 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(eli, 19.11.2010 6:14:09)
Odpovědět
Pane Kříž, až mě sklapla čelist při čtení vašeho pravdivého článku. Mluvíte mě s duše. Taky se ptám, jak dlouho si to ještě necháme líbit ???
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(ferda, 19.11.2010 14:57:30)
Odpovědět
DŮLEŽITÉ JE VŠAK I SKUTEČNOST, O JAKÉHO/JAK NENAŽRÁNÉHO /PARAZITA JDE:-)
ONI SE TOTIŽ DĚLÍ DO NĚKOLIKA SKUPIN:
1. PARAZIT

2.MEGA PARAZIT

3.KALOUSEK :-)

TEN TŘETÍ JE NEBEZPEČNÝ NEJVÍCE, JAK JE VIDNO, NESTAČÍ JIŽ POMALU ANI CELÝ STÁTNÍ ROZPOČET, ABY SE TENTO ZEMSKÝ ŠKŮDCE SÁM NAPAKOVAL DO SYTOSTI :-)))
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Liduska, 19.11.2010 18:44:29)
Odpovědět
Ferdo,jste hulvat
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Jura, 21.11.2010 10:39:42)
Odpovědět
Jsem na Vás hrdý, že už někdo konečeně začína chapat to že tyto hajzlové z vlády nelze uživit.Měli by říci že musí začít u sebe,kdo to rozkradl a né mám zvýšovat neustále daně jak si myslí. Je zajimavé že nikdy tyto škůdce vládni garnytury nevyhodí, když si nosí židly z parlamentu do vlýdy a pak do senátu, který by měl jen čestná funkce a netam zašívat tyto darebáky.Myslím, že bychom už měli na ně vyrazit nebo všichni budeme pod mosty bydlet a žít .Jen pražská svíně má všechno.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Josef Prdlačka, člen KSČM, 19.11.2010 21:20:09)
Odpovědět
Jsem na Tebe hrdý Ferdo,Tvůj hrdinný boj proti sionistům,americkým imperyalistům a jejich českým přisluhovačům dokazuje,že strana má ještě dost kvalitních,moudrých a statečných členů,kteří se nikdy nesmíří s pádem socialistického zřýzení.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(alfa27, 21.11.2010 23:20:58)
Odpovědět
Hned je poznat, že jste komunista-z pravopisu.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Ina, 22.11.2010 22:05:08)
Odpovědět
Ferdo hulvát nejste, na tom třetím místě jste to vystihl, po mega hulvátovi je je jen Kalousek. Už patnáct let je u všeho dění v politice, mistr převleku, který včas zradí a divotvorně převlékne kabát, mistr lži a novotvarých intrik. Nechápu proč mu na to lid znovu skočil. Pro strýčka Schwancemberga? Že bude lépe ? Jako za starých časů? TO NIKDY, tohle monstrum se nebude stydět ani za rudý kabát, když bude třeba... TOP NE TOP
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Ina, 22.11.2010 22:46:53)
Odpovědět
Ferdo, znám Vaše koment. v debatách, a určitě vím, jakého jste ražení. Musím Vám dát ale zapravdu, vzpomenout, jak Kalousek byl a nebyl u KDU - ČSL, a pak nebyl a proč (a ty prostoje). FUJ !!!
PRO mne je zvláštní, vygenerovaný Kalousek, prolezlý všemi nešvary postkomunist. sféry věkem přes padesát. Prolezlý tak i tak. Nechápu proč? mu tolik lidí dalo hlas.??? Že by pro strýčka Schweincenberga?
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(onďa, 19.11.2010 17:58:21)
Odpovědět
vůbec se mi to nelíbí- rudá džungle,přirovnání ke zvířatům,bez myšlenek,pro kus žvance.. atd.,...
takoví přece vůbec nejsme.Ani teď,ani kdysi.Jsme normální lidé jako všude na světě se vším dobrým i špatným- ale takový je život- a všude.
Pesimistický,pochmurný článek- jako kdyby jej autor psal po velice špatném dni...
absolutně nesouhlasím.....
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Hardy, 20.11.2010 9:46:41)
Odpovědět
ONĎO, dáme si radši koprovku, co říkáš??
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(onďa, 20.11.2010 18:39:45)
Odpovědět
hluboce se omlouvám,že mám na článek jiný názor než Vy....
ale koprovku bych si docela dala- pouvažuji o tom...
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(onďa, 20.11.2010 18:42:13)
Odpovědět
nejvíce mně dojal- až k slzám , pátý odstavec.....
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(zzz, 20.11.2010 18:40:43)
Odpovědět
Nejvetsi parazit je sam autor. Toho mit za ekonoma Cina,zkrachuje do dvou let.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Radek, 21.11.2010 8:51:31)
Odpovědět
Milý zzz, a kam se řadíš ty když Ti vadí článek namířený proti korupci a zločinu ? Nemyslíš, že když nevyjadřuješ pouze stanovisko ke článku, ale napadáš přímo osobu autora, který je pod článkem podepsaný svým plným jménem, že by ses tedy také měl podepsat plným jménem ? Na to jsi asi dost zbabělý .. Pravděpodobobnějsi jeden z mnoha, kterým se korupce stala živností ..
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Védlová Marta, 22.11.2010 13:30:45)
Odpovědět
lně souhlasím.Lidé bděte a proberte se konečně.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Huckleberry, 19.11.2010 6:43:02)
Odpovědět
Příliš pravdivé, čekám kdy to vše dojde našemu tupohlavému stádu a začne dělat pořádky.Před těmi 20 lety měli všechny informace a více peněz komouši, kteří začali podnikat. Začal rozprodej- spíše odkup konkurenčních podniků pro západní firmy a devastace našich schopností držet se nad vodou.Nejsem přívržencem bývalých pořádků, ale tohle jsme předpovídali. A pane Kříž, ještě Vás nikdo večer či v noci nepřepadl a máte všechny zuby a žebra v pořádku ?
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(alenotak, 19.11.2010 23:39:55)
Odpovědět
tomuto, českému??? kdy mu co došlo?
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(whaler, 19.11.2010 7:30:13)
Odpovědět
Příliš pravdivé a příliš smutné.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Jeeves, 19.11.2010 8:35:14)
Odpovědět
Karle neblázni. Hlavně ty zoufalé vykřiky na konci... Přes všechny vady se máme pořád lépe, než tři čtvrtiny světové populace, a vládu "lidu" jsme si přeci již vyzkoušeli.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(děd, 19.11.2010 8:59:27)
Odpovědět
Lid = množné číslo od slova člověk. Prosím, kam patříte Vy?
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Jeeves, 19.11.2010 23:42:44)
Odpovědět
A neřeknu...
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Sunny, 19.11.2010 10:21:16)
Odpovědět
To máte sice pravdu, ale v tomto ohledu panu Křížovi velmi rozumím. Jde o to, že životy nás všech by mohly být nesrovnatelně lepší, kdyby naše společnost fungovala na slušnějších principech.
Nemohu říct, že bych se měla zle, ale živit armádu vyžírků a do toho zpovzdálí sledovat všechny ty nechutné politické čachry a spoustu nespravedlnosti, to se mi skutečně hnusí.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Huhley, 19.11.2010 14:54:08)
Odpovědět
Když už jsme u těch parazitů pamatuju,že na národním výboru bylo 6 lidí včetně předsedy a tajemníka.Kandidát na poslance v těch bořlivých dobách vykřikoval"nebudeme živit komunistickou byrokracii"Dnes je na radnici lidí 25.Tolik asi k tomu,co mimo jiné přinesla nová doba.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Kalous, 19.11.2010 17:25:07)
Odpovědět
A k tomu 20 obecních policistů.Dříve stačil jeden, před tím jen ponocný.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(děd, 19.11.2010 8:55:00)
Odpovědět
Dobrý den pane Kříži. Děkuji za smutný, ale skvělý a přesný popis skutečnosti. Zvláště oceňuji nestranost tohoto článku. Považuji za úplně zbytečné věčné dohady o tom, kdo za tento stav může více a kdo méně. Vzhledem k věku a nenapravitelnému pesimismu, tak jako za bolševiků, přestávám věřit, že se dočkám změny. A Vám v této nehezké době přesto přeji hezké dny.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Petr 2, 19.11.2010 8:59:20)
Odpovědět
Čekání na další revoluci?To by se musela naše mládež znovu nas t,my to nedovedeme.Když sem vtrhnul Hitler,tak ho celej národ vítal s pugétama,když sem přijeli po válce Rusové,tak se to opakovalo a celej národ byl v odboji a u partizánů,po sametove jsme uvítali amíky a celej národ byl v disentu,přitom,ale jen pár vychcánků čeká zase opatrně,co se bude dít,aby stačili rozkrást ten zbytek.
O spálené a vytunelované zemi
(Brabec, 19.11.2010 9:10:59)
Odpovědět
nás hřímal Zeman,kázal Havel. Nic co bychom již neslyšeli, Opisoval jste od Filipa ?
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Karkulka, 19.11.2010 10:02:44)
Odpovědět
Tak co, kdepak se plácá Hardy a Jorkšír. Na některých stranických sekretariátech se drží i svačinka ? Doufám, že autora neobviní ze skrytého bolševismu či přízni k ČSSD. Konečně někdo otevřeně napsal, co si řada z nás pouze myslí. Děkuji.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Hardy, 20.11.2010 5:14:47)
Odpovědět
Milá Karkulko, zase jsem byl "pařit" za peníze pracujícího lidu.
To víš, alkohol je zhouba lidstva, a tak se jej snažím potírat i vlastními silami.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Sunny, 19.11.2010 10:29:50)
Odpovědět
Pane Kříž, my Češi jsme fakt trpělivý národ, soudě podle toho, co jsme si za ta léta nechali líbit. Ale nezoufejte. Staré přísloví o džbánu a vodě praví, že jednou se ucho utrhne. A já myslím, že je to pravda. Soudruzi předsedové, funkcionáři,poslanci a lobbysté napříč všemi stranami by si měli konečně uvědomit, že nikdo z nich není neprůstřelný a že v naší minulosti známe i jiné pěkné tradice, jako je například defenestrace a nebylo by na škodu je oživit:-) Ale souhlasím s tím, že stačí počkat na tu globální válku. Tam se to ztratí...
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(grigorio, 19.11.2010 12:15:56)
Odpovědět
To je tedy síla. Běhá z toho mráz po zádech, ale pravda bývá úděsná. Jen mám obavy, aby autora článku někdo neobvinil ze šíření poplašné zprávy. Protože tento druh demagogie v tomto rádoby právním státě v kurzu.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(grek, 19.11.2010 13:59:52)
Odpovědět
Ti "stateční s klíči ať zůstanou doma.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Lojza z paseky, 19.11.2010 14:26:02)
Odpovědět
Když nás Václav Klaus uvrhl do spárů Brusele, vsadil jsem se s kamarádem. Tvrdil jsem, že do deseti let bude zdanění v EU dosahovat více než 100%. On tomu nevěří.
Sleduji-li vývoj, mám za nějakých devět let jistou výhru. Pokud ovšem budu živ a na svobodě.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Stallker, 19.11.2010 15:24:37)
Odpovědět
Děsivý článek, jen co je pravda. Nutno ale také dodat, že více než 70% obyvatelstva této země volilo v květnu ODS, ČSSD, KSČM a TOP09. Tedy staré tváře, staré struktury, staré pořádky. Dá se tedy říct, „máme, co jsme chtěli“. I přesto, že jistá vize drobných změn k lepšímu se rýsuje. Pokud by ale lidé této země chtěli skutečnou změnu, bylo by nutno vzít to doopravdy z gruntu a v příštích volbách naprosto všichni volit úplně nové tváře, nové strany. V posledních volbách to byly pouze VV a abych byl objektivní, trošku také TOP09. No a jak je vidět, nestačí to. Nemluvě o tom, že „véčka“ jdou v preferencích prudce dolů, přestože si myslím, že jsou v naší politice konečně svěžím průvanem. Jo holt, asi někomu hodně leží v žaludku. Pak stačí správně vedená mediální kampaň, občas přesně mířená pomluva, občas vymyšlené obvinění, všehoschopný bulvár taky nějakou tu špínu najde, co na tom, že to není pravda… A lidi, světe div se, uvěří…

Nedá se nic dělat, já osobně si zatím počkám, uvidíme, co současná politická scéna ukáže a dokáže do příštích voleb. Třeba příjemně překvapí. A pokud ne, pak bude záležet zase jen na nás, jestli si opět jako stádo necháme nabulíkovat bludy od starých struktur ve volební kampani, nebo uděláme opravdovou, byť regulérní, demokratickou defenestraci a vykopeme ty ksindly ven.

Ale jinak hezký víkend lidi :-)))
KUDY ZA ODS? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(ferda, 19.11.2010 23:40:11)
Odpovědět
pro "stallker" píšeš mimo jiné: "....Jo holt, asi někomu hodně leží v žaludku. Pak stačí správně vedená mediální kampaň, občas přesně mířená pomluva, občas vymyšlené obvinění, všehoschopný bulvár taky nějakou tu špínu najde, co na tom, že to není pravda… A lidi, světe div se, uvěří…" konec citace..

To jsi jistě psal o "férové " kampaně proti čssd před parlamnentními volbami, že?:-)))



pokud tomu tak ale není, tak přestan kvičet jak vepřík,a drž svůj rypáček stejně tak , jako před volbami do parlamentu :-)))


ps. ty a tobě podobní jste koncentrovaná faleš,vy jste se narodili snad asi jen proto, aby jste pro nás ostatní, byli odstrašujícím příkladem ,jací nemáme nikdy být....
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Kalous, 20.11.2010 13:58:04)
Odpovědět
Poučte se Stallkere - místo starých struktur nad 18 let volte děti.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(čarodějnice, 19.11.2010 16:14:54)
Odpovědět
Článek je to velmi čtivý a skutečně i pravdivý.Jen byc poukázal na to,že pokud se vyplní Nostradámova proroctví,tak nás v článku uvedený scénář čeká v roce 2012 a podle baby Vangi,ještě letos .Děkuji za velmi pravdivý článek.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Cerveny, 19.11.2010 17:09:03)
Odpovědět
Ano je v tom hodne pravdy,nejen to, neschopnost dat lidem praci a za tuto ppraci slusne zit.Ekonomiku zruinovali, pustili sem arbaitri.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Cerveny, 19.11.2010 17:09:07)
Odpovědět
Ano je v tom hodne pravdy,nejen to, neschopnost dat lidem praci a za tuto ppraci slusne zit.Ekonomiku zruinovali, pustili sem arbaitri.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Česťa, 19.11.2010 20:02:00)
Odpovědět
Syrová pravda,cenzura asi zaspala.Z diskuzí a nejen k tomuto článku je patrné,že je stále nepochopitelně mnoho věřících idealistů mezi občany.Ti věří že někdo,nebo další volby za čtyři roky něco změní a určitě k lepšímu.Nepochopitelné,každý den kdy zůstávají tito všehoschopní,rádoby politici, na vládní i komunální úrovni,jen prohlubuje naše zadlužení jím plní nezaslouženě konta.Volby jako volná politická soutěž a vydobytek demokracie,naprosto díky kalouskům a šibalům selhal a čekat není na co.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Dag, 19.11.2010 20:22:52)
Odpovědět
Já myslím, že ještě hodně parazitů.Když se s někým bavím o těchto problémech, všichni krčí rameny,mě se to přece netýká.Ještě mají práci i když mizerně placenou,ale neradi by ji ztratili.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Petr, 19.11.2010 20:50:23)
Odpovědět
Mluvíte mi z duše. Obávám se, že příští revoluce bude muset být krvavá.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Radek, 20.11.2010 1:39:05)
Odpovědět
Korupce dostoupila takové míry, že ohrožuje přímo stabilitu a samotnou existenci státu. Není třeba krvavé revoluce, ale energického zásahu, který by v krajním případě už krvavý být mohl. Ať jednají bezpečnostní složky a tajné služby, které mají stát chránit a tvrdě zasáhnou proti lidem, kteří se nám smějí z Jihoafrické republiky, Saychel a já nevím odkud. Je třeba zbourat povědomí beztrestnosti a ukázat, že korupce a krádeže se nevyplácí.. jenom už je třeba jednat ..
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(eli, 20.11.2010 12:58:55)
Odpovědět
Radku, mám takový dojem, že toho se nikdy nedočkáme. A v tom je celá naše situace tristní, protože chybí vůle cokoliv řešit !!!
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Jeeves, 20.11.2010 5:30:10)
Odpovědět
Ježišmarjá, tady je to samý revolucionář. Jaká by ta revoluce asi byla? Asi jako všechny předtím. Odskákala by to spousta nevinných lidí, protože by to byla hezká příležitost k vyřizování osobních účtů, ono v takových chvílích stačí na někoho ukázat prstem a dav se potom s obviněným nepáře. Možná, že mnohý ze zdejších rozzlobených by sám z toho nevyšel se zdravou kožkou. Navíc ti, kteří vám dnes vadí, by se hbitě postavili do čela boje "za lepší zítřky" a nápravu chyb. A jestli si pan Kříž myslí, že hospodářský kolaps pomůže k vylepšení světa, pak mám podezření, že se u něj jedná o dosud nediagnostikovaný nádor na mozku.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Radek, 20.11.2010 23:45:57)
Odpovědět
Nevšiml jsem si tady žádných revolucionářů, ale spousty zklamaných ( nasraných ) lidí. A mají být proč nastraní - nezdá se Ti ?! .. Bojíš se revoluce. Já také. Právě proto by se ale mělo už jednat, protože jinak tady vážně něco může vypuknout. Zeptám se Tě: "Jaký je rozdíl mezi tím, že na někoho ukáže prstem dav, nebo že na někoho ukáže prstem boss podsvětí ? - třeba Krejčíř ?" (Jako třeba v Rusku na svobodně píšící novináře..) Zpackaná privatizace a legislativa společně s prodejností politiků dala moc do rukou lidem, kteří jak je vidět nebudou mít nikdy dost. Ten skvělý článek mi mluví z duše a já se ptám také, kolik parazitů jsme ještě schopni uživit, než to tady klekne ?? Připadám si jako na děravé lodi plné krys, kde kapitán místo aby šel ucpat díry a provedl deratizaci, bičuje posádku u vesel a pump ..
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Jeeves, 21.11.2010 17:11:25)
Odpovědět
Já tady vidím dost výzev k akci. Je to ovšem jen takové poštěkávání za plotem. Žádný z těchto hrdinů nevezme pušku a nepostaví se do čela. Ale být ukrytý ve stopadesáté řadě, to by jistě na tu často zmiňovanou defenestraci vyrazil... Samozřejmě nejsem nijak z českých poměrů nadšen, ale mám k tomu poněkud shovívavější postoj. Tohle totiž tady bylo již za opěvované první republiky, (nedávno jsem si zopakoval povídky od K.Poláčka), a kromě několika zemí mají takový bordel všude na světě. A většinou mnohem horší, což se pak logicky odráží na životní úrovni občanů. Tím, že se mi něco nelíbí, něco co nemohu změnit, si nehodlám kazit život, že se budu nějak užírat, psát zlostné příspěvky a vyzývat k násilí. Howg.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Radek, 21.11.2010 21:30:12)
Odpovědět
Ano, postoj občana je úměrný stavu konta a jeho schopnosti platit účty .. Patříš zřejmě k těm šťastnějším..
Jistě, korupce byla, je a bude.. je třeba mít pod kontrolou míru korupce.. To u nás není..
Nečas dnes přesvědčí občany o nutnosti úspor, desítky tisíc zaměstnanců si utáhnr opasky aby se ušetřilo několik miliard, jenom aby za dva roky vyšlo najevo, že tamhle ten ministr jeho vlády si s náměstky mezitím přišel na 2 miliardy .. ( což je jak je zvykem deset procent z nějakého tunelu do státní zakázky, takže někde vyteklo za utahování opasků 20 miliard ..)..

Jinak vidím, že tvůj druhý příspěvek po 24 hodinách názorově otočil víc jak o 9O stupňů .. tedy žádní revolucionáři ??..
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Jeeves, 22.11.2010 0:52:15)
Odpovědět
Jak ste na přišel, že měním názor? Čtu to po sobě a vidím hedvábně hladkou kontinuitu. Ano, nemám se úplně špatně. Stejně jako zdejší autoři příspěvků. Jenom jsem demokrat a snažím se vidět věci střízlivě. Závist, nenávist, emoce, tím bychom se neměli nechat ovládat. Tady však z mnohých příspěvků příliš viditelně trčí.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Kozel, 19.11.2010 21:25:47)
Odpovědět
Rodina základ státu.Ano.Je dojnou krávou,bez které by stát a banky nemohly existovat.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(ann48, 20.11.2010 0:52:13)
Odpovědět
Podle mě je několik důvodů, proč se jen pomalu hýbeme z místa. Jako první a velmi důležitý je ten, že jsme se nevypořádali s komunismem a nikdo nebyl alespoň symbolicky odsouzen. Za druhé proto, že máme špatné volební zákony. Protože ve volebním zákoně do parlamentu není většinový systém, tak každé volby končí patem a pracně se tvoří různé nesourodé koalice a vládne se špatně a těžce. Volební zákon pro komunální volby je ještě horší, protože je zdeformovaný zásahem Havla u Ústavního soudu, který vyhověl jeho požadavku, aby byly zvýhodněny malé strany a dnes se stává, že se do zastupitelstva dostanou kandidáti s polovičním počtem hlasů, protože díky oněm pofiderním koecifientům pro výpočet mandátu přeskočí kandidáty, kteří mají mnohem větší důvěru od občanů. Lidé jsou pak rozezleni a mají pocit, že jejich vůle není naplněna a že jít k volbám je zbytečné. Jedině změna volebních zákonů může napravit víru lidí k tomu, že má cenu chodit k volbám a že jejich volba bude akceptovaná a že do zastupitelstva se dostanou pouze ti, co dostali nejvíce hlasů od voličů. Doufám, že si to zákonodárci uvědomí a podle toho budou konat.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(děd, 20.11.2010 11:25:26)
Odpovědět
Se vším souhlasím, jen bych si dovolil doplnit o jeden bod. A to o revizi přesunu, případné a vrácení majetku za 20 let a potrestání podvodníků a úředníků všech stupňů i za korupci a chybná rozhodnutí. Snad potom by se vrátila takjová důvěra lidí v politiky, jako byla pouze v roce 1990.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Jarda brzdil, 20.11.2010 11:42:21)
Odpovědět
Ano skutečně, zatím o té skutečné revoluci mluvíme jen u piva,ale čím dál častěji, je jen otázka jaká bude,z prava z leva?hnědá černá růžová a nebo z Marsu?Kdo jen mírně sleduje tento trend posledních 20 let tak musí jen souhlasit.Revoluce a nebo válka, je otázka kde zhyne víc pěšáků.Jen prosím vás žádný sametový podvod ala 17.listopad 1989
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Krištov, 20.11.2010 16:18:11)
Odpovědět
Není zapořebí revoluce, pokud by ovečky a beránkové občas přišli k volbám zapnuli mozek mohl být trochu jiný pořádek.
Přes padesát procent nejde k volbám tudíž jsou spokojeni, ze zbytku dvacet procent modrý a růžový ptactvo, věci milionářské, opilecká spící bašta a rudoši, zbytek má smůlu, že žije v právním státě Česko.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(kája, 21.11.2010 13:20:58)
Odpovědět
Naprosto trefně jste pojmenoval situaci,tzn.morální úpadek v který tu zůstal
jako tu zůstala moc komunistického establismentu.Tyto pocity mám i já a jsem zhnusen skutečností kam se vytratila deklarovaná láska a pravda když bylo jasné už od roku 92/93,že tady zbude jen lež a nenávist!
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(páta, 21.11.2010 18:32:45)
Odpovědět
Naprosto souhlasím s autorem,je dobře ,že to někdo řekne otevřeně,formuluje tak ,jak to lidé cítí a zažívají.Důchodka
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(koc man, 21.11.2010 20:13:10)
Odpovědět
Co k tomu dodat? Snad jen,že by politici měli ve vlastním zájmu problémy uvedené výše i níže okamžitě řešit,vyčistit státní správu od politiků,soudců,úředníků atd.. viz výňatek z výroční zprávy BIS:
"...v regionech republiky existují podle BIS neformální vlivové skupiny zabývající se ovlivňováním insolvenčních řízení, dražeb majetku, exekucí a výběrových řízení s cílem dosáhnout maximálního zisku pro sebe nebo pro svého klienta... Tyto skupiny se často koncentrují kolem bývalých pracovníků policie, kteří využívají minulých profesních kontaktů na svá pracoviště, státní zastupitelství a orgány samosprávy k získání neveřejných informací," stojí ve zprávě BIS.

Tento informační náskok pak využívají ve svůj prospěch nebo proti konkurenci jak obchodních záležitostech, tak v trestních kauzách. "Ovlivňování úředníků veřejné správy má někdy znaky čistě korupčního jednání. Rovněž policejní a justiční orgány jsou vystavovány značnému tlaku jednotlivých osob, zájmových skupin i příslušníků organizovaného zločinu, snažících se ovlivnit jejich činnost, většinou za využití korupce nebo klientelistických vazeb," dodává tajná služba s tím, že k nátlaku mohou využít i osobní situaci odpovědných osob, jako např. finanční těžkosti nebo kariérní ambice..."
Z uvedených důvodů by měla být pozastavena činnost těch,kteří se do těchto těžkostí dostaly.
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Radek, 21.11.2010 20:53:52)
Odpovědět
Ano, informace politici mají, ale politickou vůli ne .. je třeba je vyměnit..
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Vítů, 22.11.2010 7:50:05)
Odpovědět
Vážení,aby se s tím něco udělalo, je třeba založit odbojovou skupinu a ne jen kritizovat mlátit naprázno hubou, jak mi Češi skvěle dovedeme. Takže Karle Kříži, postavíš se do čela nebo zůstaneš jen u verbálního popsání a odsouzení stávajícího stavu?
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Blabla, 22.11.2010 13:28:30)
Odpovědět
Článeček je sice docela emotivní ale má chybičku.Disponuje pouze populistickými polopravdami typu - doba předlistopadová a ochočené ovce. Pane, probuďte se, je 21 let po revoluci, už vyrostla celá jedna generace lidí v nové době. Dluhy, tunelování, korupci, okrádání občanů, všudepřítomné špiclování, politickou a hospodářskou závislost, agresivní zahraniční politiku a pod. nám nedali do vínku předlistopadový strejci, ale novodobý "mecenáši".
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Védlová Marta, 22.11.2010 13:47:22)
Odpovědět
Také jsem stejného názoru.Za 21 let tuto republiku přivedli tam kde je dnes.ODS,začátek až do dnes
Re: Kolik parazitů ještě dokáže uživit daňový poplatník?
(Marta posoldova, 22.11.2010 23:11:12)
Odpovědět
obrovsky pravdivy clanek,zhodnocenistavu,mluvici vetsine naroda z duse.Diky!!Ale co delat,aby se situace zmenila?
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama