reklama
reklama

Schwarzenberg prezidentem? To raději Karel Gott

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 18.11.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Nejsem šípková růženka, abych se měl ocitnout ve spícím království. Proto ani nečekám, že by mě měl vysvobodit (nedejbože polibkem) nějaký princ z Bilderbergu.

Schwarzeberg se vyjádřil, že v případě, že budou přímé volby prezidenta, tak by o tom prý uvažoval. Bože můj pohanský! Pak by mohl být Kalousek rovnou ombudsmanem.

Schwarzenberg je populární, médii - v područí zahraničních vlastníků - vygenerovaná figura. Je to taková rázovitá postava, kerá se vymyká mediálnímu obrazu normálních politiků. Co na tom, že mu mnohdy není rozumět? Co na tom, že na jednáních dříme? Co na tom, že je stranickým turistou? Co na tom, že v jeho stínu vystrkuje drápy Kalousek? Co na tom, že je švýcarským občanem s manželkou žijící v Rakousku? Co na tom, že je restituentem a privatizátorem s pochybnou historií? Co na tom, že se přiznal k podplácení? Co na tom, že v OSN hlasoval proti zjišťování dopadu použití zbraní s ochuzeným uranem? Co na tom, že se zasadil o uznání mafiánského státu Kosovo?  Co na tom, že je pohrobkem havlovské kosmopolitní a čecháčkovské politiky? Co na tom, že jeho rodové zájmy nejsou spojeny s existencí suverénní České republiky?

Je miláčkem jako byl Fischer (majitel zkrachovalé cestovky), Tošovský (spolupracovník StB, guvernér ČNB a premiér), Gross (premiér a „investor“), Fischer (premiér), nebo třeba Karel Gott. Jenže Schwarzenberg se řadí, byť jinými metodami, někde na úroveň seriálových hvězdiček nebo Hanychové. Provokuje, a dočasně mu to - mezi Bleskem promořenou populací - i vychází.

Pro mnoho lidí je celebritou. Ale ne každá celebrita si své postavení odpracovala jako třeba Karel Gott (jehož hudbu mimochodem neposlouchám). Zatímco Schwarzenberg se dobře narodil, Gott se prosadil vlastní pílí.

Zatímco Schwarzenberg žil v cizině, Gott neemigroval, ačkoliv by se třeba v Německu skvěle uživil.

Když poslouchám Schwarzenberga a Gotta, tak má navrch – bohužel pro politiku – zpěvák. U Gotta lze postřehnout i zdravý rozum. A hlavně jej považuji za většího vlastence.

S tím Gottem to je nadsázka. Nejsme v Americe, kde si zvolili Reagana nebo Schwarzeneggera. Ale podívejte se, v konkurenci s politiky nebyli vůbec neúspěšní.

Takže kdybych měl na výběr mezi Schwarzenbergem a Gottem, volil bych jednoznačně Gotta :-)

reklama
4404 čtenářů | 39 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Ano, souhlasím - raději Gotta
(Brabec, 18.11.2010 3:39:35)
Odpovědět
On ten Kárl Schw. je vožrala a pěkně senilní
Re: Ano, souhlasím - raději Gotta
(Alberto Kvěch, 18.11.2010 9:52:06)
Odpovědět
No když to může dělat Klaus, pak Schwarz určitě.
NE GOTTA, ALE RADĚJI HOUPACÍHO DŘEVĚNÉHO KONÍKA, TO BY TOTIŽ VYŠLO NASTEJNO :-)
(ferda, 18.11.2010 12:37:42)
Odpovědět
POKUD BY KNÍŽE MĚL BÝT NA POZICI PREZIDENTA ČR, PAK JEDINE S JEDNOU PODMÍNKOU, A TO, ŽE BUDE MÍT 24 HODIN U SEBE KRÁSNOU ZDRAVOTNÍ ASISTENTKU, KTERÁ MU BUDE UTÍRAT TU JEHO UŠIŠLANOU KŘIVOHUBU

A PROČ KRÁSNOU ZDRAVOTNÍ ASISTENTKU? NO TO JE PŘECE JASNÉ, :-))) AT JE ASPON NA NĚCO HEZKÝ POHLED :-)
Re: NE GOTTA, ALE RADĚJI HOUPACÍHO DŘEVĚNÉHO KONÍKA, TO BY TOTIŽ VYŠLO NASTEJNO :-)
(Alberto Kvěch, 18.11.2010 13:52:05)
Odpovědět
Také jsem fandil Švejnarovi A DÍKY POLITICKÝM PODVODŮM,politické nevyzrálosti,neuvážensti a hlouposti Topolánka,kšeftování s komunistama, podlosti, vlezdoprdelismu politiků a díky slepé demagogii se tam dostal Klaus.Kníže není mlád,ale jednu záruku a naději poskytuje-není euroskeptik a to je OK.Tolik síl ještě má, aby mohl úřad prezidenta zastávat a reprezentovat lépe než se děje nyní.Tak už to bývá,že je někdo krásnější než druhý,někdo mladší,někdo malý nebo velký, ale to ve světě dovedou pochopit.Kníže je zástupce rodu, který pro Čechy mnohé udělal a nikdy se proti občanům ani státu do ničeho nezamotal.Já ho jako náhradu za VK beru.Pokud bude řádně zvolen v demokratických přímých volbách občany, pak proč ne.Lépe než získat post prezidenta v trapné šaškárně, kterou předvedli politici při posledních volbách.Občan si pak prezidenta nemůže vážit.
KUBO, ANČE,HAJNEJ ! RYCHLE DONESTE HRADNÍ STANDARDU,PŘEŠIJEME TAM NÁPIS: PRAVDA VYDĚSÍ :-))
(ferda, 18.11.2010 14:51:21)
Odpovědět
....TOLIK SIL JEŠTĚ MÁ, ABY TENTO ÚŘAD MOH ZASTÁVAT" PÍŠE P.KVĚCH :-)))

HMMM, NO TO SE ROZUMÍ, KDYŽ JE TAK ČILÝ:-) VIZ. NÍŽE:-)


....Pravdou je, že majetek nabyl podle rakouského práva, nikoliv podle českého. Kromě toho se sám přiznal (je to v podstatě jednoduchý člověk), že při svých rozsáhlých restitucích podplácel státní úředníky, aby to urychlil....:-)

ano, snad se dá souhlasit, že projev Schwarzenberga má "hlavu a patu" ale jen v tom případě, že si tou svoji patou šlape po své hlavě :-))
Jeho projev, jakýkoli, bych doporučoval simultáně překládat do lidské řeči :-))

ps. co povědět k případu zákazu prodeje jeho ryb na evropské trhy z důvodů obsahu škodlivin ? On, ten moudrý Kníže, to velmi pružně obešel založením nové společnosti v zahraničí a vesele to pak stejně na trh EU dostal, pak aby zahladil stopy, tak jeho syn vyhodil z práce svého vedoucího rybního hospodářství,který se proti svému vyhazovu vzepřel a pak došlo k soudnímu procesu a tento spor vyhrál,a přesto všechno, dotyčný již u něj nepracuje.../byla to zajímavá kauza, docházelo tam i k nepřímemu vyhrožování likvidace dcery porybného.../komu jsou vlastní tyhle praktiky??? víme své, že? :-))
ALE HLAVNĚ, ŽE JE OBLÍBENÝ ?)) TO JE JEN PROTO, ŽE NOVINÁŘI JSOU PRODEJNÉ D.Ě.V.K.Y. A NÁROD O TOM NEINFORMUÍ, I KDYŽ EVIDENTNĚ O TOM VĚDÍ :.-)
co k tomu dodat? Je tak bohatý, proto, že je tak hamižný? nebo je tak hamižný a proto je tak bohatý? to nechám k posouzení každého z vás....:-))
Re: KUBO, ANČE,HAJNEJ ! RYCHLE DONESTE HRADNÍ STANDARDU,PŘEŠIJEME TAM NÁPIS: PRAVDA VYDĚSÍ :-))
(Alberto Kvěch, 18.11.2010 22:52:16)
Odpovědět
Ferdo,Ferdo.
Re: KUBO, ANČE,HAJNEJ ! RYCHLE DONESTE HRADNÍ STANDARDU,PŘEŠIJEME TAM NÁPIS: PRAVDA VYDĚSÍ :-))
(ferda, 18.11.2010 22:57:39)
Odpovědět
SNAD RADĚJI : KARLE,KARLE.....:-)
Re: KUBO, ANČE,HAJNEJ ! RYCHLE DONESTE HRADNÍ STANDARDU,PŘEŠIJEME TAM NÁPIS: PRAVDA VYDĚSÍ :-))
(Alberto Kvěch, 18.11.2010 23:12:08)
Odpovědět
Ferdo já ho nepropaguji ani jsem jeho stranu nevolil,jsem véčkař.Větší váhu dávám dopadu posledních voleb prezidenta než úvahám o tom zda bude kníže prezidentem, to je ještě daleko a ještě ani nemáme jisté přímé volby prezidenta, to je také závažnější.
Re: NE GOTTA, ALE RADĚJI HOUPACÍHO DŘEVĚNÉHO KONÍKA, TO BY TOTIŽ VYŠLO NASTEJNO :-)
(Kalous, 18.11.2010 17:31:30)
Odpovědět
Tento rod se stal nejbohatší (rozlohou pozemků) tím že od poddaných při zrušení nevolnictví vybíral za jejich "svobodu" velké částky za něž přikupoval pozemky a zvětšoval panství. Také "nákupem a prodejem" Becherovky připravil náš stát o pár set milionů ("vyhrál soutěž" o Becherovku, nezaplatil státu ale "výhodně ji prodal" dál - a zaplatil až z této částky, rozdíl mu zůstal - správně výhodnější kup měl když nezaplatil realizovat stát, pomohli kamoši). S Kalouskem Hávou-Šťávou si přímo padli do náručí.
Realita dneška ...
(Jiroušek, 18.11.2010 22:01:00)
Odpovědět
Když někdy poslouchám popis doby minulé,tak se sám sebe ptám, kde jsi vlastně tehdy žil? Ano, mnoho zneužívání moci jsem tehdy viděl,a obávám se,že dnes se to děje také,sice v jiných intencích, ale důsledky pro mnohé bývají obdobné. Ano, byli občané,kteří měli díky svému názoru mnohé a výrazné omezení. Dnes se tak děje také a veřejně. Jak jinak hodnotit tzv. ekonomický tlak a ekonomickou nejistotu převážně v dělnických profesí zaměstnaných občanů? Tehdy skutečně nebylo jednoduché nádávat na politiky,to souhlasí,mohl jste ale klidně bez obavy prohlásit o vedoucím,že je blbec,(pokud Vám nedal na hubu). Dnes si to dovolit nemůžete,okamžitě Vás vyhodí. Jemnější zneužívání moci.
Neznal jsem problém být bez práce, nebál jsem se,že přijdu o důchod, nebál jsem se,že mi nedojde výplata. Nemusel jsem se obávat,že v době nemoci nebudu mít na zaplacení pobytu v nemocnici,či na doplatky na léky.
Ano, musel jsem stát fronty na banány a ostatní jižní ovoce.Dnes dám za domácí jablka a brambory, více jak za banány.
Ano, musel jsem si lehnout do fronty na barevnou televizi. Ano, dělaly se pořadníky na auta. Dnes si na něj při minimální mzdě ani nevydělám.
Ano, byly nedostatkové byty,ale byla jistota,že ze mne nebude bezdomovec bez práce.
Re: Realita dneška ...
(Milanga, 19.11.2010 0:34:07)
Odpovědět
Pane mluvíte mi z duše,tleskám vám,dnešní mladí ani neví co to pro člověka znamená existenční jistota,nechápou,že práce může být dost!!!!Ano byly nedostatky to ví každý kdo v té době žil ale hlavní bylo nebát se práce!A bánány? No a co ,teď jich je všude dost a za to nejsou kvalitní jablka a když ,tak za 27 korun,kdo si to může dovolit?
Re: Realita dneška ...
(Ka, 19.11.2010 4:57:55)
Odpovědět
Ano, byly nedostatky, ale nějak se jich většina sice pomalu - ale odstraňovala, každý rok přirostlo HDP ty klasické 3% - a mělo to jakžtakž trend ke zlepšení. Nyní je jistota, že to jde všechno pomalu do ř.i.tti (nebo 19. století).
Re: Realita dneška ...
(Jana Janičková, 20.11.2010 15:32:17)
Odpovědět
Nashledanou v minulosti! Jen se podívej na Ženu za pultem a zasni se! Je vidět, že žiješ jen pro svoje ego. Máš byt, chatu a nic nového? Máš ale závist!! Je mnoho špatného, dokonce hnusného dnes, ale to ještě neznamená, že budu glorifikovat minulost! Myslím, že zapomínat je kromě závisti to nejhoší co v nás vládne. Chtěj chvíli přemýšlet a teprve potom vyřkni ortel!
Re: NE GOTTA, ALE RADĚJI HOUPACÍHO DŘEVĚNÉHO KONÍKA, TO BY TOTIŽ VYŠLO NASTEJNO :-)
(Milan, 20.11.2010 17:06:24)
Odpovědět
Milý pane Kvěchu,
nejprve si vezměte doučování na češtinu a až se jí trochu naučíte, tak potom pište. Máte tam spoustu chyb.
Až Barták promluví,může být vše jinak ...
(kpt.Hroch J., 18.11.2010 21:17:56)
Odpovědět
Parlamentní volby vyhrála ČSSD a je v opozici. Tak proč by nemohla být strana TOP 09 v opozici v Praze? Tak to už chodí, no.... Že to nevoní Kalouskovi a spol.? To lze pochopit - jenže proč potom lezl do vlády, kde se museli spojit tři strany? O tom nějak mlčí.... Nakonec ani nevíme jak to s Kalouskem dopadne,až Barták "promluví"...
Re: Až Barták promluví,může být vše jinak ...
(Alberto Kvěch, 18.11.2010 23:03:41)
Odpovědět
Po parlamentích volbách se spojila pravice se středopravicovvým směrem, ale v koalici v Praze se spojila levice s pravicí-to je ten podvod na voliče.Nenašli žádný průnik programů,jen boj politikářů o koryta a udržení zamlženého stavu bezezměn..tak se nikdy žádné průsery v hospodaření s veřejnými prostředky neodstraní,jen zakonzervuje.
Re: Schwarzenberg prezidentem? To raději Karel Gott
(jorkšír, 18.11.2010 8:15:30)
Odpovědět
Každý z politiků si nosí v torbě tu nějakou svou maršálskou hůl,nemusí to platit zrovna jen o vojácích.
Slova knížete kterak přiznal že mu není cizí myšlenka se snad někdy ucházet o tento post mohou leckomu připadat hodně bizarní,no připomeneme li si kdo všechno se tady po revoluci pokoušel usednout na tohle křeslo,není to nic podivného.
Re: Schwarzenberg prezidentem? To raději Karel Gott
(modřín , Praha, 18.11.2010 8:50:26)
Odpovědět
Prezidenta u nás dělal již kde kdo - od universitního profesora, truhláře, harmonikáře až po kulisáka. Spícího šlechtice jsme ještě neměli. Já mám svého kandidáta - mohl by jím být můj kocour. Naspí toho také dost a mohl bych mu dělat tiskového mluvčího, neboť mu rozumím co mě míní sdělit, narozdíl od knížepána z Orlíka.
Re: Schwarzenberg prezidentem? To raději Karel Gott
(Kalous, 18.11.2010 9:45:23)
Odpovědět
To by šlo - ale ten kocour by nesměl být bílý a neměl by se jmenovat Mikeš, aby ho nanapadli Romové a ochránci lidských práv, že je rasista. A musel by mít zesílenou ochranku aby ho nes.ež.rali Vietnamci. A Prahu bychom mohli přjmenovat na Kocourkov.
Re: Schwarzenberg prezidentem? To raději Karel Gott
(Čtenář 1, 18.11.2010 9:50:28)
Odpovědět
Stačí si přečíst titulek a je jasné, který grafoman to psal.......jak se Vám žije pane autore s tou nenávistí?
Re: Schwarzenberg prezidentem? To raději Karel Gott
(děd, 18.11.2010 10:51:31)
Odpovědět
Tady nejde o nenávist autora, ale o vyjímečně dobrý popis skutečnosti.
Re: Schwarzenberg prezidentem? To raději Karel Gott
(Kalous, 18.11.2010 10:54:26)
Odpovědět
Co je na tom nenávistné, že by někdo při volbě presidenta dal přednost Gottovi před knížetem? Gott už se nechal jednou na presidenta skoro navrhnout aby urychlil presidentské volby kde se všichni jen hádali. . Já bych Gotta také volil.
Re: Schwarzenberg prezidentem? To raději Karel Gott
(Klára Čikarová, 18.11.2010 12:26:13)
Odpovědět
Karel Schwarzenberg má na Deníku politika hodnocení 3,2.
Re: Schwarzenberg prezidentem? To raději Karel Gott
(Klára Čikarová, 18.11.2010 12:27:05)
Odpovědět
Karel Schwarzenberg na Deníku politika: http://www.denikpolitika.cz/politik/karel-schwarzenberg
Re: Schwarzenberg prezidentem? To raději Karel Gott
(Jonáš, 18.11.2010 13:27:23)
Odpovědět
Dobrý článek,který popsal realitu,které přihlížíme jako ovce.Proto Karl má tu drzost,že by dělal prezidenta,neboť poznal kvality Havla,českých politiků i řadových voličů,kteří měli tu "čest"sedět u piva s tímto šlechtickým pohrobkem.Vždyť je radost dívat se na stádo v podhradí,jak se již dvacet let nechá okrádat i vyprodávat a ještě tleská a volí stejné kalousky a šibaly,čti lumpy,zloděje a amorální,všehoschopné představitelé-politiky.
Re: Schwarzenberg prezidentem? To raději Karel Gott
(Alberto Kvěch, 18.11.2010 14:01:01)
Odpovědět
Z pola sohlasím,ale vy jste nepovažoval poslední volby prezidenta za šaškárnu a drzost politiků? Co si vůbec ti politikáří o občanech myslí.Jak dlouho si myslí, že si to občané nechají ještě líbit.Pražané nikdy neprominou ODS a socanům koaliční podvod č.2(podvod č.1 OPOZIČNÍ SMLOUVA) v Praze.Myslím ,že doba uzrála.Ti politikáři si konečně vystavili objednávku na vlastní stranický konec.To Nečas ani Sobotka neokomunikuje.
Re: Schwarzenberg prezidentem? To raději Karel Gott
(Elis, 18.11.2010 17:35:42)
Odpovědět
Proč by v Praze nemohla být ODS a CSSD společně.Aspon se budou hlídat,vždyt se nemají rádi.Jejich program se liší a pohlídají si ty svoje kšefty.Kdyby byly ODS a TOP ,to by bylo horší.TOP je odnož ODS a moc brzo by se dali dohromady,i když se ted na sebe durdí,ale rozuměli by si ve "VSEM" a to by bylo špatné.
Re: Schwarzenberg prezidentem? To raději Karel Gott
(Alberto Kvěch, 18.11.2010 23:24:28)
Odpovědět
Ale paní mají se rádi.Dvacet let si funkce a posty jen přerozdělují, aby ani jeden z nich nevypadl, udržují si výhodný volební systém jen pro sebe.Milují se a nikdo z nich nechce z kola vypadnout.Ostatní je jen hra před hloupoučkým zneužívaným voličem.Na nepřátele si jen hrají před voličem, aby se měl čím volič bavit jako děti na jako.Strach mají pouze z nových dnes zatím malých stran, protože se bojí výrazných změn, proto se snaží nové strany znevěrohodnit ,zpochybňovat atd.Uvědomte si že ODS a socani zavinili současný marast,kocourkov, který jím vyhovuje.
Re: Schwarzenberg prezidentem? To raději Karel Gott
(děd, 19.11.2010 7:53:51)
Odpovědět
Naprostý souhlas. A je zbytečné se dohadovat o tom kdo má z nich větší vinu.
Re: Schwarzenberg prezidentem? To raději Karel Gott
(Alberto Kvěch, 19.11.2010 8:54:15)
Odpovědět
Ano,oni si rozdělovali moc ,oni vládli,nikdo jiný devastovali stát ve všech oblastech.Jednou jím to volič musí vrátit,jinak se z průseru nikdy nevyhrabeme.Koalice v Praze je jen další velký podvod.
Re: Schwarzenberg prezidentem? To raději Karel Gott
(Lojza z paseky, 18.11.2010 20:34:05)
Odpovědět
No, on ten Gott emigroval.
Re: Schwarzenberg prezidentem? To raději Karel Gott
(volič Praha, 18.11.2010 23:59:18)
Odpovědět
Už je třeba jednou pro vždy s tímto ochrápaným cizáckým vandrákem skoncovat a spolu s tím oblemtou Havlem poslat už konečně za ty jejich zvěrstva co napáchali a zlodějiny do hajzlu. TOP O9 to jsou ty největší zločinci této doby a je neskutečné co vše je český národ schopen snad tolerovat a nebo jako ubohý dementi nevidět.Hnus. A Kalousek to je ta nejhorší ventra co se v politice kdy objevila. Je to zločinec,který už spolu s Grossem měli být dávno již za mřížemi
Re: Schwarzenberg prezidentem? To raději Karel Gott
(Alberto Kvěch, 19.11.2010 8:58:47)
Odpovědět
Voliči uvědomte si,že Havel krátce po revoluci neměl z pozice funkce prezidenta téměř žádné rozhodovací pravomoce.Rozhodovalo ODS v čele s Klausem,pak socani a dále společně díky opoziční smlouvě.
Re: Schwarzenberg prezidentem? To raději Karel Gott
(Kudrna, 19.11.2010 9:31:21)
Odpovědět
Kdyby se dostal p.Schwarzenberg na hrad,byla by to pohádka o "Šípkové Růžence".Usnul by celý hrad.
Re: Schwarzenberg prezidentem? To raději Karel Gott
(Kurt, 19.11.2010 10:32:24)
Odpovědět
Já bych raději volil za prezidenta ředitele blázince v Bohnicích. Má na to kvalifikaci a zkušenosti...
Re: Schwarzenberg prezidentem? To raději Karel Gott
(Kalous, 19.11.2010 12:39:27)
Odpovědět
.. a také lidi, že Kurte.
Re: Schwarzenberg prezidentem? To raději Karel Gott
(JOJO, 20.11.2010 14:12:03)
Odpovědět
Kdo na to přišel aby byl Schwarzenberg prezidentem bude hodně světa znalí!
Re: Schwarzenberg prezidentem? To raději Karel Gott
(Jana Janičková, 20.11.2010 15:17:45)
Odpovědět
Uznávám, že pan Gottt udělal pro popularitu československa mnoho. Uvažovat však v dimenzích kdo je lepší, pak snad pan Schwarzenber je jiná třída. A udělal někdy našemu národu tolik ostudy jako většina našich aktivních politik? Snažte se bez závisti uvažovat. To jeho nehorázné očerňování jen znovu potvzuje naši nepěknou povahu. Závist, že je někdo rozumnější než jsem já!
Re: Schwarzenberg prezidentem? To raději Karel Gott
(Alberto Kvěch, 20.11.2010 23:38:52)
Odpovědět
Souhlas paní Jano.Neúcta jednoho k druhému, neváženost,lhostejnost,závist a sprostota,neřešení věcí,zneužívání demokracie to vše vládne v České zemi.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama