reklama
reklama

Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek

Autor: Odjinud | Publikováno: 8.11.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/180441.aspx

ParlamentníListy.cz udělaly anketu mezi politiky a osobnostmi veřejného života katolického vyznání na téma, co si myslí o papežově prohlášení, které varuje před zesvětšťováním společnosti. Papež mezi nejvíce ohroženými zeměmi v tomto ohledu zmiňuje Českou republiku.

 

více zde: http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/180441.aspx

reklama
1881 čtenářů | 15 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Frank, 8.11.2010 21:27:46)
Odpovědět
Schwarzenberg nemůže být katolík když je členem židovské zednářské lože B´nai B´rith.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Kalous, 9.11.2010 3:47:34)
Odpovědět
Však také kdoví čemu ten Schw. věří - "věřícím lidem by nevadily mešity" - třeba je také narozdíl od svých předků kteří bránili Vídeň před Turky sám poturčenec. Komické na tom je že tato osoba je nejpopulárnější český politik (jak svého času Gross, už má zase nějaký problém viz dnešní MfDnes) -
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Daniel Makay, 8.11.2010 21:52:34)
Odpovědět
Tak ten Schwarzenberg tomu opravdu nasadil korunu. Prý kdyby byli lidé věřící nebáli by se mešit.
Takže křesťané se nemají obávat satnského, bygamistického, pedofilního náboženství smrti jménem islám.
Ten chlap je opravdu frajer. Tak si představuji pravého "křesťana" opravdu satanův člověk na pravém místě.
Od něho se opravdu člověk kdeco naučí, to je správný ministr zahraničí ČR.
Konečně ho tady máme, neumí ani pořádně Česky, pořád spí, jako křesťan by stavěl mešity. No to je bomba. Lukáši to chce ještě více rozhovorů s tímto pravdoláskovcem. To je humor.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Brabec, 9.11.2010 0:56:48)
Odpovědět
Ten Schwarzeneberg je zrádce a když čtu jeho názory , jímá ně hrůza.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Kalous, 9.11.2010 3:50:08)
Odpovědět
Proto také kníže tak vehementně podporoval osamostatnění Kosova a navštívil je jako první ministr zahraničních věcí ze všech států světa, už se nemohl dočkat.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(HB, 9.11.2010 11:06:31)
Odpovědět
"...varuje před zesvětšťováním společnosti"
a to je špatně? Kdo je bezvěrec je snad automaticky nemravný?
"...Vítězí konzum a hedonismus"
Lepší je snad asketizmus a sebemrskačsví?
Špatné je jen konzumovat a nic nedávat, užívat si a jinému nepřát.
Zachovejme si jasnou racionální nezmanipulovanou mysl.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Kalous, 9.11.2010 11:10:06)
Odpovědět
Zesvětštění by nemuselo být špatné, kdyby mělo nějaké ideály a mravnost (neříkám že církev je také úplně mravná, ale má snahu). To asi není - spíše zde vládne mafiánství a snaha si nahrabat co nejvíc.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(HB, 9.11.2010 12:38:58)
Odpovědět
Na ideály a mravnost nemá patent církev ani žádné naboženství. Přirozená morálka a touha po lepším je většině lidí (né všech) vrozena, a závisí na rodičích, jak to u svých dětí rozvinou.
Víra a církev která která to zastřešuje, je jedním z prostředků kterým lze morálky dosáhnout, nikoliv cílem. Takový marketingový obal na morálku, prostředek na dochucení života, když se zrovna nevede.
ALE něco za něco! Snížení racionality myšlení, svobody jednotlivce, statut podřízenosti...
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Kalous, 10.11.2010 7:47:04)
Odpovědět
No ona ta morálka na rodičích moc nezáleží, spíše na okolí a hlavně na tom, jak se chovají "vůdci společnosti". A to je katastrofa, tak řada pragmatických rodičů učí své děti dvojí morálce jako nutnosti přežití.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Helča, 9.11.2010 16:59:37)
Odpovědět
Jeho Jasnosr Knížepán zaspal dobu stejně jako papež. Církev je nejbohatší institucí na světě, morálky má plná ústa, hrabe, hrabe a mozoly má jen na kolenou od věčného klečení. Neatydí se mystifikovaat obyčejné a chudé lidi, kteří když si neumí poradit jak vyžít se žebráckými příjmy, radí obrátit se s prosbou o pomoc na boha. Sám klér ani ty lidi přes ty své bachory nevidí. Proč církev po 2000 let neuprosila boha o pomoc pro chudé?? Ona totiž ví, že žádný bůh není, proto neuznává hmatatelné vědecké důkazy, které rozporují její tvrzení, ale zuby nehty si brání své postavení a její chování, např. její nároky na vrácení majetku, to jen potvrzuje. Lidstvo prý potřebuje duchovní útěchu tvrdí, ale zapomíná, že duchovna se lidé nenajedí ani neobléknou. Jen aby se ten jejich bůh nakonec nenaštval a tak, jak oni vodí lidstvo na provázku, nespoutal je řetězem, Hrom do nich!!
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Kalous, 10.11.2010 7:52:04)
Odpovědět
Helčo, věda nedokáže že Bůh není stejně tak jak věřící nedokáže, že Bůh je. Je to jen záležitost víry. Jinak souhlas, sociální postoj církve (katolické) je pokrytectví.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(mirek, 10.11.2010 9:19:14)
Odpovědět
Helčo maš pravdu ale nevím proč lidé v téhle době koukaj na názor člověka kterej ani neví jak se žije v dnešní společnosti ,kterej ochranuje pedofilní hrátky a snad je i prováděl .Nemohu zato ale cítím k nim odpor ,když vidím chlapy kteří nic nedělající a modlí se k něčemu co neexistuje a už člověk který jde studovat TEOLOGII je divný . Má zákaz SEX se ženami,s muži ale o malých ministrantech ani slovo.A v dnešní době se modlit k ČLOVĚKU kterého ukřižovaly před 2000 lety kdy v té době se ukřižovalo i za malé prohřešky a těch svatejch by bylo tisíce .Vidíte že křestanství je jak politika , hrabat prachy kolik lidí upálily aby se zmocnily jejich majetku -čarodějnické procesy- kolik lidí zničily a moc aby rozhodovaly kdo bude vládnouta kolik národů vymazaly z planety.A pak pokleknout a pomodlit -BUH NÁM ODPUSTÍ vždyt hlásaly chudobu a pokoru a ted maj majetky a bohatství jich se zmocnily lstí a silou
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Kalous, 10.11.2010 10:56:33)
Odpovědět
No mirku velmi zjednodušené. Je velký podíl lidí, kteří myslí úplně jinak než ty a duchovno potřebují. Osatně víra v duchy a bohy provází lidstvo od počátku. Lepší když je zdejší duchovní prostor zaplněnn křesťanstvím než islámem.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Stallker, 10.11.2010 15:04:57)
Odpovědět
Když to tady tak čtu, dovolil bych si něco málo přidat. Přestože se to asi nebude líbit.
Každý člověk v něco věří. Něco v tomto smyslu tvrdil už Sigmund Freud a ten, jakožto jeden z nejlepších cvokařů historie, pravděpodobně velmi dobře věděl, o čem je řeč. Problém je v tom, v co lidi věří. Někdo v Boha, někdo sám v sebe, někdo věří v peníze. Není doufám třeba vysvětlovat, že ta první možnost je už ze své podstaty nejpřijatelnější. A asi není třeba připomínat ani to, která z uvedených možností je v současné společnosti nejobvyklejší. A vo tom to je. Já sám, ač nevěřící, s postupem času začínám lidem, kteří se k víře otevřeně hlásí, rozumět. Ono to totiž není o tom, kdo kdy a kolikrát chodí do kostela, případně do jiného zařízení, aby poslouchal duchovní řeči. Ono je to o stavu mysli, o postoji k životu, o přístupu k věcem a situacím, které život přináší. Obecně uznávané duchovní hodnoty, ať už je to desatero, rodina jako základ nebo třeba i normy etiky lidského chování, v hojné míře uváděné v bibli, jsou podle mnohých docela solidním základem (historicky ověřeným), na kterém se dá postavit celá společnost. Samozřejmě, můžete oponovat, k tomu, aby se člověk choval podle určitých etických norem a pravidel, není víra nutná. Není. Nelze ale upřít, že z nábožensky (ne ortodoxně) založených nebo vychovávaných jedinců vyrůstá mnohem méně kriminálníků nebo třeba i sebevrahů. Věřící se mnohem méně rozvádějí a tedy rozbíjejí rodiny, obvykle mnohem zodpovědněji vychovávají děti (a to je podle mého naprostý základ), nemluvě o tom, že těch dětí mají zpravidla více a chápou to jako jeden z nejpodstatnějších smyslů života. Tito lidé mnohem lépe umí rozlišit skutečné hodnoty v životě, jak řekl například jeden známý, mnohem důležitější je aktivně strávit jeden den v týdnu se svými dětmi, než nový Playstation a klíček na krku na cestu do školy. Samozřejmě ani mezi věřícími nejsou všichni takoví, ale zcela jistě je jich výrazně mnohem větší procento, než mezi svodomyslnými ateisty. Dnešní společnost, potažmo mládež je vychovávána k naprosté svobodomyslnosti, s vědomím, že ve svobodné, demokratické společnosti mají svá práva, ale mnohem méně, na rozdíl od věřících, je jim vštěpováno, že s demokratickými právy jsou spojeny také povinnosti a dodržování pravidel. Výsledek je pak vidět až příliš často kolem nás a je to spíš jako špatná videohra.
Vlastně se ani moc nemůžeme divit, že je dnešní společnost taková, jaká je. My sami jsme si ji tak vychovali. Dospělí se honí za prachama, mládež si chce užívat, co to dá, děti se ve škole předhánějí, kdo má dražší a novější mobil.
Jednou jsme takhle s výše uvedeným známým věřícím seděli u piva a probírali tyhle věci, když on jen tak mezi řečí prohlásil, „dyť ty jsi vlastně náš, jenom si to sám ještě pořádně neuvědomuješ“… Před patnácti lety bych se urazil. Dnes už ne…
A ještě jednu důležitou věc mi řekl. Rozděluj víru a církev. Až příliš často to mohou být dvě naprosto rozdílné věci. Víra je v lidech, církev lidé vybudovali k obrazu svému a proto také má své lidské chyby. Jedno jestli je to bohatství a moc, pedofilové ve vlastních řadách, křížové výpravy nebo inkvizice a upalování čarodějnic.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(mirek, 16.11.2010 13:03:01)
Odpovědět
ale Kalous říct lepší křestan než muslim ? To teda nevím kdo je lepší.Muslim je 500let po Kristu a jejich desatero je uplně stejné takzvaně opsané. Ale jinak máš pravdu v dnešní době převládá fanatismus ,větší než dříve a oni jsou bez slitování a zabijou kohokoliv pro svou víru . Vem si i křestani byly fanatici špatně ses podíval nebo řekl a už tě grilovaly. Všichni se modlej k jednomu akorát ho jinak jmenujou. Ale pravdou jedinou je že bůh si ty a zaleží jak se zachováš a každej ma moc takovou že pomocí nebo silou muže ovlivnit běh doby ,a ne klečet a brečeT ,Pane bože pomoz mi NE NIKDO TI NEPOMŮŽE a kor člověk mrtvej 2000 let ale to je věc nazoru .
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama