reklama
reklama

Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?

Autor: Jiří Paroubek | Publikováno: 4.11.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Nedávno jsem kritizoval iniciativu politiků ČSSD Jana Kohouta a Martina Peciny, bývalých ministrů vlády Jana Fischera, která se nazývala „Za slušnost v politice“. Ne snad proto, že bych si nepřál, aby byla česká politika slušnější. Potřebovala by to. Ale proto, že oba pánové zaměnili příčinu a následek a z oběti začali dělat málem viníka. ČSSD byla od roku 2005 terčem velmi silné antikampaně, v níž figurovali vedle politických soupeřů v čele s pány Dalíkem, Langerem a Topolánkem, také zločinci typu Radovana Krejčíře a Tomáše Pitra. Nekonečný seriál provokací, pseudokauzy jako falešné směnky, kauza biolíh, „pět na stole“, Budišov či Jourová. To vše se v čase ukázalo jako více či méně umělé kauzy, kdy ČSSD do nich byla neoprávněně vtažena.

Vrcholem této kampaně, jejímž cílem bylo rozbít jednotu ČSSD a její volební potenciál ve sněmovních volbách, byla kauza tzv. Kubiceho zprávy. Za všemi těmito podrazy a neférovými politickými útoky vůči ČSSD jsou také pohnuté osudy lidí, kteří jen pro svou příslušnost či kontakty s lidmi z ČSSD v čele s mojí osobou, museli často lidsky trpět. Trpěli jejich rodiny, v nejhorším případě byli dokonce neoprávněně připraveni o část osobní svobody, jako tomu bylo například v případě Věry Jourové. V této době oba pánové seděli v suchu a v klidu svých úřadů, nemuseli čelit ani malé části tlaku, kterému jsem čelil jako předseda ČSSD několik let. Nemuseli nést tu obrovskou lidskou odpovědnost za úspěch strany jako celku, kdy jsem v souvislosti s „aférami“ musel mnoho lidí donutit k rezignaci na jejich funkce a k odchodu z ČSSD. Dnes vím, že jsou nevinní a musím konstatovat, že v těchto kauzách orgány činné v trestním řízení zcela selhaly.

Poté, co ČSSD odešla po volbách 2006 do opozice, snažili jsme se v situaci rovnováhy sil mezi opozicí a koalicí v Poslanecké sněmovně domluvit s hlavním politickým oponentem na způsobu spolupráce. Výsledkem byla pověstná Dalíkova věta „budeme si s nimi jen tak hrát a pak je pošleme do pr…“, na jejímž konci byli dva přeběhlíci, kteří podpořili vznik druhé Topolánkovy vlády. Topolánkova vláda se vydala cestou válcování opozice křehkou, nicméně dlouhou dobu o to více disciplinovanou většinou dvou hlasů. Přes tento způsob jednání vládní koalice s ČSSD jsme nabídli na podzim roku 2008 vládě dohodu o průběhu českého předsednictví EU. Jednání, která pak probíhala, vyzněla do ztracena. Mirek Topolánek se okamžikem, kdy se stal předsedou Rady EU, na dohodu s ČSSD doslova vykašlal. Za skutečnost, že se mu začátkem roku 2009 rozpadla jeho vládní většina, a to důsledkem přehlížení vnitřních problémů, i v důsledku rozbrojů jak uvnitř ODS, tak uvnitř Strany zelených, nese odpovědnost jen on sám. I poté, co Poslanecká sněmovna vyslovila jeho vládě nedůvěru, jsem opět nabídl dohodu, která by umožnila vládě dokončit české předsednictví. Jedinou její podmínkou byl odchod Ivana Langera z funkce ministra vnitra. Topolánek tuto podmínku nepřijal a podanou ruku ČSSD, která by umožnila pokračování jeho vlády do konce českého předsednictví, odmítl. Přes všechna tato fakta pánové Kohout a Pecina označili za hlavního viníka vyostřených střetů mezi vládní koalicí a ČSSD v letech 2006 až 2010 ČSSD, především mojí osobu. Jsem přesvědčen, že vědomě převzali argumenty pánů Kalouska a Nečase, kteří jako kolovrátek všechna níže zmíněná fakta popírali, neboť to sloužilo k delegitimizaci pozice ČSSD v české společnosti před květnovými sněmovními volbami. V opačném případě, tedy pokud by se jednalo o nevědomé papouškování těchto argumentů, by to nebylo příliš moudré.

Při včerejším projednávání vládních návrhů jsem si na tuto jejich výzvu vzpomněl, a to když vládní koalice v rozporu se všemi psanými i nepsanými pravidly využila kličky v podobě vyhlášení legislativní nouze a opozici při schvalování zákonů, které zásadním způsobem sníží kvalitu života milionů českých lidí, doslova převálcovala. Jsem zvědavý, co na to oba pánové říkají, zda za tímto jednáním vládní koalice opět vidí chování ČSSD. Zda opět vydají nějakou Výzvu za slušnost v politice II, která by místo Paroubka nyní kritizovala Sobotku, Haška a vůbec celý poslanecký klub ČSSD, který včera svým neslušným a hrubým chováním pobouřil vládu Petra Nečase tak, že pod tímto tlakem byla donucena zválcovat opozici. Třeba kdybychom byli slušní a vládu za její zákony i za to, že o nich s ČSSD nejedná, pochválili, třeba by nám za to vláda něco také dala. Třeba nějaké funkce či prebendy pro ty politiky ČSSD, kteří budou na vládu hodní. K čemu by ale občané takovou ČSSD, kde se lídři starají jen o sebe a ne o lidi, pak vlastně potřebovali.

Jiří Paroubek

Autor je poslanec parlamentu ČR za ČSSD
Zveřejněno na blog.aktualne.centrum.cz.

reklama
3844 čtenářů | 59 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(Ladda, 4.11.2010 5:30:01)
Odpovědět
........pane Paroubku, prosím už si konečně udělejte pořádek za vlastním prahem. Copak se vám nedělá zle když vy máte máslo na hlavě a i v kapsách a stále útočíte na jiné????? Mimochodem vy a Váš sluha Benda ,..... tak oba dva jste toho důkazem jak se krade a rozkrádají statní dotace a přihrávání státních zakázek za všimné kamarádům. Vy dva máte plnou "hubu" sociálních keců a slibů ale právě vy dva jste důkazem děsné drzosti, průserem je že lidé mají krátkou paměť a Vám to pomůže. Nemusím islám ale jedno jenom podotknu, v zemi islámu by jste vydva jezdili na vozítku invalidním neb by jste nikdo z Vás neměli žádné končetiny..........a to jsem zvědav zda by vaše mladá žena se o vás starala bez sociálního příplatku. Čest a sláva........ale bez Vás
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(Ka, 4.11.2010 9:25:56)
Odpovědět
Ale Laddo, počkejte si ještě až začne kázat morálku Standa Gross, to bude zajímavější. Tpolánek už to dotáhl na delegáta Fora 2000, shromáždění mmravních velikánů světa. Tak klídek.
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(ks, 4.11.2010 14:29:46)
Odpovědět
Je vidět, že koalice měla skvělého učitele, že sodruhu Paroubku. Vy jste si odhasoval s komunisty a převálcoval jste i koaliční partnery. Bravo, pokrytče. Byly to zákony, který zvýšily mandatoení výdaje, která nás tlačí pod vodu.
Nečasi,nestraš občany ...
(Mgr.Hudečková, 4.11.2010 22:34:37)
Odpovědět
Patříš i Ty mezi chudinu,
tedy množinu lidí chudých duchem, což je spojující svorník voličů a přívrženců české "pravice", ODS zejména.
Ubožáci nikdy nepochopí, že nejlepší podnikatelé minulosti, jako třeba Baťa, Škoda, Kolben a mnozí další se o své zaměstnance starali, stavěli pro ně byty, nemocnice a školy. Nikdy to nebyli omezenci a primitivové jako dnešní odesáci, vždy mluvili o dělnících jako o spolupracovnícíh a partnerech a nikdy je neuráželi novotvary jako socka - to začalo až v éře tunelářského, humpoláckého a primitivního klausismu-odesákismu.
Re: Nečasi,nestraš občany ...
(marko, 5.11.2010 20:53:24)
Odpovědět
Soudružko Mgr.Hudečková, on Liháč už zase platí ?
KUDY ZA ODS? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(ferda, 6.11.2010 13:31:59)
Odpovědět
Marko, na nic víc se nezmůžeš? ostatně stejně jako většina modrohnojíků tady i jinde.....

....pokud drtivá většina podnikatelů je tedy pravicově orientovaná, což vy modrohnojíci tak rádi tvrdíte, pak tedy musíte přiznat i fakt, žefinanční podíl z předražených zakázek inkasujete do svých zlodějských pravicových kapes a tím pádem se obrovským podílem spolupodílíte na stavu naší ekonomiky v současné době:-))

ps.stačí se podívat, jak "gubernoval" Kalousek-ZEMSKÝ ŠKŮDCE, na všech svých úřadech kde se tento alkoholický dobrodruh -nazýváný též jako "Chemický Allí" podílel :-)
POKUD I TENTO FAKT JE PRAVICOVĚ POLÍBENNÝM MATOHÁM NEZŘETELNÝ, PAK CHÁPU, ŽE VY UMÍTE ROZEZNAT JEN DVA KOVY: GUMU A H.O.V.N.O :-))

takže si stále vy modrohnoji zpívejte: tak stále po modré, jemine, prdél vás občani s nama nemine ! :-))"
Re: Nečasi,nestraš občany ...
(Tonda G., 6.11.2010 18:57:16)
Odpovědět
Marko,paní mgr.Hudečková napsala komentář,který má hlavu a patu,to co píšeš ty a tobě podobní jsou nesmysly.
Re: Nečasi,nestraš občany ...
(xx, 6.11.2010 0:21:41)
Odpovědět
Spadla jsi na hlavičku? Ušlo ti, že po čtyřicetiletém komunistickém bačování nezůstal kámen na kameni? Co vzpomínáš podnikatele první republiky, když ze všech i s jeji potomky komunisté udělali nepřítele socialistického zřízení? Komunisté přetrhali tradice, kdy se řemeslo dědilo z otce na syna a zanechali nám jenom lidi, které naučili chodit do práce, ale odnaučili je pracovat. To si myslíte, že podnikatel se narodí přes noc? I těch pár lidí, kteří se snaží podnikat z nich komunisté a přebarvení komunisté dělají zloděje a nejraději by je znovu znárodnili.
Re: Nečasi,nestraš občany ...
(Libor T., 6.11.2010 19:00:46)
Odpovědět
xx.Ó jak rádi bychom chodili do práce a měli jistou výplatu,jak za komoušů,co máme ted ? Ty podnikatele dusí tato vláda a Kalousek především,to si uvědom a na co jsi spadl to nevím,ale jsi vedle.
KUDY ZA ODS? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(ferda, 6.11.2010 14:27:18)
Odpovědět
JO,JO TAKOVÝ NEČAS, TO JE PAN ČISTÝ :-))) MŮŮŮÁÁÁEHE,HE,HE,:-)

už v 90. letech. Nečas s Kalouskem se v té době poprvé setkali v roli náměstků pod lidoveckým ministrem obrany Vilémem Holáněm.
Tehdy pětatřicetiletý Kalousek měl na ministerstvu na starosti finance a třicetiletý Nečas byl za ODS dosazen do funkce prvního náměstka, jehož úkolem bylo dohlížet na to, co lidovci na ministerstvu obrany dělají. Už počátkem roku 1996 totiž někteří lidé z ODS otevřeně mluvili o tom, že KDU-ČSL používá ministerstvo jako zdroj peněz pro financování strany. "Vedení ministerstva si plete tento resort s úvěrovou bankou, která poskytuje nenávratné úvěry," prohlásil například tehdejší šéf bezpečnostního výboru sněmovny Jan Krámek. Střety mezi oběma
pro bazika Soudruh Petr Nečas - Do roku 1989 fanatický funkcionář fakultního výboru komunistického SSM a Svazu Československo-sovětského přátelství. Jeho otec agent komunistické STB (Nečas Jaroslav 26.3 1936 KTS; A 28969 Petr 29. 11. 1977 OO-MV Uherské Hradiště) – možno ověřit na veřejně přístupných stránkách MNO. (www.svazky.cz) To se divím, že se tomu novináři nevěnují
KUDY ZA ODS? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(ferda, 6.11.2010 14:40:39)
Odpovědět
KOUKNĚME JEN NAMÁTKOU, JAK TY MODRÉ STRAKY VLÍDNĚ, S ODPOVĚDNOSTÍ SOBĚ VLASNÍ A GENETICKY VROZENOU ZLODĚJNOU HOSPODAŘÍ SE STÁTNÍM MAJETKEM,PAK NEMÁ BÝT TAK ZLE....

...jak Bendl ex Topolánkův ministr prodával nemocnice jak Bendl ex,ministr Topolánkovy vlády prodával hluboce pod cenou středočeské nemocnice,jak ODS hospodaří se státním majetkem?Jak je možné ,že není ve vazbě?Jak je možné ,že takoví lidé tu vládnou? Prodej nemocnic ve středočeském kraji se stal předmětem trestního stíhání. Trestní oznámení na neznámého pachatele podal Svaz pacientů ČR již 1.9.2008 Prodej Nemocnice Beroun. V materiálech o nemocnici je znalecký posudek z roku 2005 pořízený pro účel začlenění nemocnice do akciové společnosti zhotovený dvěma metodami. Je tam ocenění na 116 milionů a druhou metodou na 105 milionů. Podle hlediska opatrnosti použito 105 milionů. V případě, kdy kraj je prodávajícím však mělo být s hlediska opatrnosti naopak použito větší hodnocení, tedy 116 milionů. Místo toho bylo použito hodnocení ze staršího posudku, kdy byla nemocnice v horším stavu, a to 82.5 milionu. Ani hodnocení 116 milionů nevystihuje současnou cenu této nemocnice, například, její pozemky hodnotí jako 1.5 milionu, ale jejich tržní cena je odhadována na více než 90 milionů. Dohromady jde o více než 200 milionů, a nemocnice byla prodána za 20 milionů bez zdůvodnění. http://www.zdrav.cz/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=8660
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(čtenářka, 4.11.2010 6:40:42)
Odpovědět
ÁAAAAA, Jyřyk se připravuje na boj o křeslo "přecedy". Já mu to přeji opravdu ze srdce aby vyhrál. Konečně půjde ČSSD tam kam patří, do pr...
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(Ladda, 4.11.2010 7:18:02)
Odpovědět
...........souhlasím , byl by skutečně "dobrým" předsedou
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(modřín, 4.11.2010 7:15:31)
Odpovědět
Pane Paroubku, máte-li máslo na hlavě, tak se necpěte na výsluní !
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(tango, 4.11.2010 8:34:18)
Odpovědět
pěkně jste to všechno otočil pane Paroubek,jenom sociální demokrat to takhle umí.Posledně zde někdo napsal:sociální demokrat,když zakopne a spadne do louže,vstane a řekne že je suchý.Tu louži mu do cesty nastrčil....(ve vašem případě Dalík nebo Kubice) vy si vždy vyberete.Spoléháte na blbost svých voličů a dlouho vám to vycházelo.
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(onďa, 4.11.2010 8:35:59)
Odpovědět
je to jako shrnutí pravdivé,ale za výsledek nesete svou část viny i Vy.
Opravdu jste si užil více nenávistí ,zloby a osobních útoků než všichni ostatní dohromady.Že jste to ustál v klidu- je podivuhodné...
.. a Vaši nejbližší také.
Ale návraty nejsou vždy dobré..mohly by jen ublížit.Ale to je na Vás.
Ve sněmovně budete přesně tam,kam patříte a věřím,že Vás bude slyšet..


na tomto portále si také užijete- ale bylo hůř..
tak klídek a hezký podzimní den..
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(QQ, 4.11.2010 10:24:05)
Odpovědět
kdo seje vítr, sklízí bouři , říkali naši předkové. Vy sám jste rozseval zlobu a nenávist, až se nakonec obrátila proti vám. Pláčete na špatném hrobě. ještě jedno přísloví se na vás velice dobře hodí: Na hrubý pytel, hrubá záplaty. Vaše nářky jsou jen projevem ukřivděnosti člověk s velkými ambice, ale špatným charkterem.
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(Jiří, 4.11.2010 13:46:08)
Odpovědět
Pane Paroubku,situace ve které je dnes ČSSD je zejména výsledkem vašeho papalášství,nabubřelosti,namyšlenosti a vše je výsledkem toho,že jste se nezajímal o to,co si myslí lidi tam dole o které jste se tak opíral,ale pouze o výsledky průzkumů!!!Pochopte,že důvodem toho,že jste nezazářil jak ta najjasnější hvězda,že ti pánové nakonec nepřilezli,bylo hlasování voličů,kteří volili protestně i když jsou dlouholetí voliči socanů a to jen proto,aby jste z politiky zmizel!!!!!
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(Udivený, 6.11.2010 18:54:50)
Odpovědět
Nechápu,že se tady zase zabýváte Paroubkem?K čemu je to dobré,vždyt už na nic nemá vliv.Ted nám vládne Nečas,Kalousek atd.Těmi se zabývejte a chvalte je,nebo kritizujte.Vy si tady pořád chladíte rozpálenou pr..l na Paroubkovi.To je úžasné !
kdopak to tu kvičí ? aha, to modré prasátka cvičí :-))))
(ferda, 6.11.2010 14:35:41)
Odpovědět
TAKÉ JE JEDNO STARÉ ČÍNSKÉ PŘÍSLOVÍ, KDE SE PRAVÍ: KDO SEJE RÝŽI, SKLIDÍ ZASE JEN RÝŽI :-)

..v roce 2002 začal TOPOLÁNEK s Hitlerovskou rétorikou ,a nulovou tolerancí vůči čssd - jenže mediální špína pracuje pro mafii - takže nakonec je ten špatný Paroubek s Rathem i když se jen bránili agresivitě rozpoutané ODS,KDU a mediální špínou DŮKAZY::: nacistické chování fuhrera topolánka (nacistické hlášky,nacistické vyhrožování oponentům),jeho pobočník dalík se označuje za Bormmana(pobočníka Hitlera),náckové z ods pořádali nacistické pochody,topolánek jednal s ultrapravicí ,ODs se spojuje s lotyšskou SS v europarlamentu a také s katolickými fundamentalisty,stejně jako Nsdap mobilizují proti rudému nebezpečí Nacistické ideologie v projevech p. Topolánka: Srpen 2003 - V rozhovoru pro LN označil volební sliby ČSSD před volbami 2002 za -osvětimskou lež-. Červen 2005 - -Neočekávejte ode mě nic jiného než noc dlouhých nožů.Ta prostě přijde,- avizoval personální změny po případném volebním vítězství ODS.Březen 2007 - -Es kommt der Tag...," napsal v textové zprávě novináři.Tuto větu používala Sudetoněmecká strana ve 30. letech jako výzvu k připojení Sudet. nácek zůstane náckem ikdyž se přejmenoval na ODS -TOP-VV

TOTO VÁM , MODROHNOJŮM A DUŠEVNÍM MÁTOHÁM VŠAK NEVADÍ, BA NAOPAK JSTE ZASTÁNCI TOHOTO PRASEČÍHO CHOVÁNÍ.....
INU CO NAPLAT, HNŮJ K HNOJI OPĚT A ZASE, PAK PŘITULÍ SE I MODRÉ PRASE :-)!!!! :-)) MŮÁÁÁÁHA,HA,HA, :-)
Paroubku,přestaň tady fňukat jak stará lehká žena,a zamysli se nad sebou.
(jorkšír, 4.11.2010 9:16:01)
Odpovědět
Jen díky tvé neuvěřitelné zhovadilosti,hrubiánství a nadutosti se sociální demokracie v dnešní době na parlamentní půdě potácí v problémech. Kdesi jsem tady četl že se chceš vrátit do čela strany kde jsi byl omylem předsedou. Já osobně ti to hodně přeji,neb tato volba by byla pro socialisty trvalou cestou do úplného konečníku. Šťastnou cestu poslanče Paroubku.
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(tango, 4.11.2010 9:18:55)
Odpovědět
Pan Paroubek vnesl do poslanecké sněmovny tolik zla,osobních útoků a nenávisti,že se pánové Pecina a Kohout rozhodli omluvit,zůstává hulvát Rath,kafemlejnek Sobotka a pan Škromach s fejsbůkem odešel tlachat do senátu.To je výsledek volebního roku 2010.Paroubek který svévolně položil vládu,zrušil volby předčasné které tolik chtěl,nakonec parlamentní volby vyhrál.Bohužel se opájel jím zadaným a cinknutým předvolebním průzkumem kterému sám věřil.Na základě těchto průzkumů se distancoval od ostatních, zůstali jenom jeho věrní komunisti a výhra? sedí v zadní lavici a žaluje světu.
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(QQ, 4.11.2010 10:19:40)
Odpovědět
Koalice se naučila od soudruha Paroubka, jak se má jednat s protivníkem jako je on a oranžová mafie.
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(Kotlan, 4.11.2010 10:19:48)
Odpovědět
No, hlavně, že jste se modří ňafálkové vykecali.
To, že vám ta vaše "modrá" banda, sahá do peněženek, po tom, co rozkradla republiku, vám, jak se zdá, vůbec nevadí. A proto jen houšť a větší kapky na vás, blbové, protože pokud nepadnete na hubu, tak budete pořád tak blbí, jako jste.
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(ks, 4.11.2010 10:26:19)
Odpovědět
Že by potrefená husa Paroubek osobně zakejhala?
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(Sunny, 4.11.2010 10:39:07)
Odpovědět
Mít tak o nějakou tu charakterovou vadu navíc, člověk by vám tu jednoduchost snad i záviděl. To, že někomu vadí hrubiánství bývalého socdem vůdce, ještě nedělá z nikoho automaticky "modrého". Ale asi je zbytečné vám to vysvětlovat,viďte...
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(Sunny, 4.11.2010 10:33:46)
Odpovědět
Kdo nežil posledních pár let na Marsu bez možnosti komunikace se Zemí, musí jen překvapeně zírat. Nestydatost pana Paroubka je naprosto neomezená. Nikdy jsem si o tom člověku nedělala iluze, ale musím přiznat, že opět překvapil. A znovu to nebylo příjemné.
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(Stallker, 5.11.2010 9:40:30)
Odpovědět
Hello Sunny :-)).. Opět souhlas. Když jsem ten článek četl, napadla mě ještě jedna věc. Tohle přece nemohl psát on. To mu musel napsat někdo hodně šikovný, nevěřím tomu, že by Paroubek byl schopen něčeho takového. On si snad myslí, že lidi zapomněli na jeho slova, po prohře ve volbách v r. 2006, arogance, sprostota, egocentrismus, nabubřelost, nenávist! Nebo na to, co prohlásil na adresu Topolánkovy vlády, „Všechno, co pošlou do sněmovny přehlasujem! Všechny reformy jim zruším!“, po volbách v r. 2006 držel rok a půl všechny v šachu, neměli jsme vládu a on to sledoval s tím svým chladným, pokřiveným úsměvem. Došlo to tak daleko, že už to dva jeho vlastní poslanci nevydrželi a rozhodli se jinak… A Kubice? Klidně mě opravte, ale pokud vím, jakmile přišel se svou zprávou, okamžitě byl odejit. Dodnes nikdo nevyvrátil ani slovo z toho, co zveřejnil. A vysvětlete mi někdo, kdo by dobrovolně spáchal záměrnou kariérní sebevraždu, zvláště z dost vysoké státní funkce, jen proto, že by si chtěl něco vymýšlet na nějakou stranu. A navíc, v té době vládní stranu?!?
Naštěstí, až na velmi čestné výjimky mě i tato diskuze přesvědčuje, že lidi si pamatují víc než ovce…
Vážený pane Paroubku, velmi Vás prosím, alespoň trošku, kapičku, záblesk sebereflexe… by to chtělo.
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(Sunny, 5.11.2010 11:58:52)
Odpovědět
Mně u toho člověka vadí jeho motivace, kterou považuji za striktně osobní. Myslím, že politik by měl vidět dál, než jen na horizont svého panděra. Doufám, že v budoucnu si socialisté dokáží najít jinou vůčí osobnost. Někoho, s kým bude možné jednat a kdo bude upřednostňovat zájmy státu před svými vlastními. Zatím je to jen obraz zmaru. A to nejen v ČSSD. Skoro se chce věřit, že profese politika přitahuje jen patologické darebáky. Těm několika málo výjimkám se hluboce omlouvám... Ale i přesto věřím v postupné zlepšování a kultivaci politického prostředí:-)
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(Stallker, 5.11.2010 16:08:19)
Odpovědět
Pohled na horizont svého panděra... může bohužel někdy zvládat pouze osoba s velmi dobrým zrakem :-)))...
Je to tak Sunny, myslím že máme na politiky velmi podobný názor. Jak jsem po květnových volbách začínal optimisticky doufat, tak mě po komunálních volbách a skládání koalic velmi rychle politikáři přesvědčili, že jde zase jen a pouze o koryta... Škoda.
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(čert, 4.11.2010 12:06:39)
Odpovědět
Modry zloděj z ODS

Rudý včera, modrý dnes - já jsem zloděj z ODS !
Táta komouš udavač - já na prachy vysavač !
IQ tykve, modrý smích - s tunelem mi Topol pích!
Sem tam pěkná provize - to je moje TOP vize !
Já se za to nestydím - brzy škvarky uvidím !
Po nás nejspíš potopa - za to může Evropa !
Na všechno mám recept jistý - jen nevolte komunisty!
Modrá šance - ty ji máš (s důchodem se neshledáš)!
My jsme středem vesmíru - rakve budou na míru!
Program, vize, ideje – v ODS je naděje !
Topol, Nečas, Tluchoř, Bém - ještě něco rozkradem!

Tak se modré straky chválí
Co od převratu dokázali:
Rozbili jsme republiku a pak
Rozložili ekonomiku
Co nám dala práce
Kuponová privatizace
Vytunelovali jsme záložny i banky, ale
Postavili golfové jamky
Poničili přírodu a
prodali rodné lány i vodu
rozvrátili policii a také armádu,
když ohlédnu se dozadu,
tak také justici a továrny
co postavili bolševici
Z ženských jsme nadělali šlapky a
nezaměstnané z chlapů
všechny je pak oškubali,
a položili na ně modrou tlapu
ze studentů nadělali feťáky
a z učňů vesměs lajdáky,
preferujou cizáky a smažky bohatě
lidí bez práce staví do latě
z děti pornoherce a za malou chvíli
zboží pro pedofily
Mordyje, kam oko dohlédne
Vládnou modré mafie
Dluhy kam se podíváme
To se teda super máme
Hergot, to bude asi bankrot!
Zatáhli nás do válek
a pak to byl análek pro radárek.
Tak, nebohé děcko, zničili zde všecko
Mnozí naříkají marně, že nemají
Ani na nájem v králikárně
Budou volby a my zas
Dáme jim z lásky každý hlas
Takže se ten sajrajt prodlouží
Národ má vládu, jakou si zaslouží!
Je to hudba dneška
Hraje se dál humoreska.
Jen ty Toníku Dvořáků
Už to máš dávno na háku.
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(čarodějnice, 5.11.2010 12:15:18)
Odpovědět
Pane čerte;zlatá slova,moje slova. Děkuji.
KUDY ZA ODS? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(ferda, 6.11.2010 13:52:51)
Odpovědět
MODLITBA KLUKŮ Z ODS :

Pane Bože, dej nám sílu, ke každému dalšímu dni,
kdy budeme žít ze své pravičácké arogance, hrubosti a zlodějny.
Pane Bože udržuj co nejdéle ty modré, tupé hovada a jim podobné,
Kteří nám , ve volbách odevzdávají svůj hlas a myslí si, že nám jde o jejich dobro.
Pane Bože avšak ochraňuj nás, abychom se ani na okamžik nemuseli k ostatním lidem chovat
Jako k sobě rovným.
Pane Bože, dej, ať se můžeme spoléhat na to, že nám ty zlodějny stále budou procházet a naše lži a triky, jenž jsou obsaženy ve „Smlouvě s občany“ , dnes třeba trik s "Legislativní nouzí" ať stále fungují, protože díky nim můžeme pořád dobře a úspěšně shazovat vinu za to, co jsme jako ODS již dvakrát této zemi způsobili, na druhé.
Pane Bože, hlavně nás ochraňuj, ať se nikdy nemusíme postavit čelem k pravdě a nést
Následky svých činů……….amen
KUDY ZA ODS? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(ferda, 6.11.2010 14:44:20)
Odpovědět
MODLITBA KLUKŮ Z ODS :

Pane Bože, dej nám sílu, ke každému dalšímu dni,
kdy budeme žít ze své pravičácké arogance, hrubosti a zlodějny.
Pane Bože udržuj co nejdéle ty modré, tupé hovada a jim podobné,
Kteří nám , ve volbách odevzdávají svůj hlas a myslí si, že nám jde o jejich dobro.
Pane Bože avšak ochraňuj nás, abychom se ani na okamžik nemuseli k ostatním lidem chovat
Jako k sobě rovným.
Pane Bože, dej, ať se můžeme spoléhat na to, že nám ty zlodějny stále budou procházet a naše lži a triky, jenž jsou obsaženy ve „Smlouvě s občany“ , dnes třeba trik s "Legislativní nouzí" ať stále fungují, protože díky nim můžeme pořád dobře a úspěšně shazovat vinu za to, co jsme jako ODS již dvakrát této zemi způsobili, na druhé.
Pane Bože, hlavně nás ochraňuj, ať se nikdy nemusíme postavit čelem k pravdě a nést
Následky svých činů……….amen
Re: KUDY ZA ODS? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(Kádar, 7.11.2010 9:32:08)
Odpovědět
Ferdo Ty jsi opravdu mako.
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(Jiřina D., 6.11.2010 19:07:42)
Odpovědět
Pane čerte,to sedí ! ! ! Škoda,že to nepochopí takoví lidé jako třeba Sunny a jiní.Vždyt je to tak zřetelné.
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(pes Filipes, 7.11.2010 0:50:26)
Odpovědět
Paní Sunny,je asi odstěhovaná na tom svím venkově a s tím svým komunistickým starostou co ho minule zpomínala si notuje někde v knajpě u žejdlíku.Někdo vidí všechno modře,jiný oranžově-ještě tady nikdo nenapsal že to vidí růžově!!!To je fakt zajímavé.
Objektivní shrnutí
(akum, 4.11.2010 13:17:54)
Odpovědět
Arogance, šovinismus a dehonestace patří k ODS a spřízněným mediím od jejího počátku. Na tento hrubý pytel platila jen hrubá záplata - proto upěli svého času Zeman i Paroubek. Fakt nechápu kolik lidí má stále vymytý mozek a stále opakují tu mantru o zlém Paroubkovi.
Re: Objektivní shrnutí
(korr, 4.11.2010 15:40:10)
Odpovědět
To není žádná pohádka o zlém Paroubkovi. Myslím, že jsme měli tu čest tohoto papaláše, který si hraje na lidumila poznat. Místo aby zalezl, rozhodl se neustále strašit v politice. Svá rádoby moudra ať si strčí za klobouk !!!
Re: Objektivní shrnutí
(ester, 4.11.2010 15:43:04)
Odpovědět
Á, pan čert se nám rozbásnil. Místo těch hovadin si dej čaj, a sklidni hormon zarudlej básníku....
Re: Objektivní shrnutí
(zzz, 4.11.2010 17:50:30)
Odpovědět
Nejmene prvni vers se da vetsinove dolozit.
Kocar...,virivka, dybakur.....,topoldrevo...
babicek....
Re: Objektivní shrnutí
(ks, 4.11.2010 17:08:36)
Odpovědět
Vymytý mozek máte vy a nebo bohapustě lžete. U Paroubových příznivců standart.
Re: Objektivní shrnutí
(ks, 6.11.2010 0:12:13)
Odpovědět
tak nám vyprávějte tu pravdu o hodném a slušném Paroubkovi. takovou pohádku dosud nikdo nezná. Můžete být první. Jako vtip dobrý.
KUDY ZA ODS? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(ferda, 6.11.2010 13:59:45)
Odpovědět
mně osobně by se líbila pohádka o "slušném a inteligentním Topolánkovi" :-)))

ps. ne každý z ods je zloděj, ale každý zloděj je v ODS :-))) dne již také v HOP-TOP-LIDOOP 09:-))

ps.II. líbí se mi velmi, jak ta madrá prasátka kvičí, to asi proto, že ví, že už jsou v p.... :-)/těším se na příští volby :-)) to už nebude "máme holé ruce" ale "máme hole v ruce" :-)))
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(grek, 4.11.2010 15:35:26)
Odpovědět
A to jsi nám ještě nenapsal něco o nových botičkách pro dcerku.Vykašli se politiku.
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(xyz, 4.11.2010 15:50:40)
Odpovědět
Tento nestyda má ješte tu drzost cokoliv komentovat. Když byl zalezlý, člověk si myslel, že už dá konečně pokoj, ovšem opak je pravdou. Jenom člověk který je splachovací a bez soudnosti se může takto chovat...
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(kokprim, 4.11.2010 16:16:55)
Odpovědět
Paroubek nebyl o nic horší než ostatní lídři stran.Jestli má strana něco dokázat,tak musí být předseda tvrdý a demokracie se podřizuje zájmu politického směru a stranické většiny.Senátní volby ČSSD vyhrála ne kvůli odchodu Paroubka,nebo sympatii k Sobotkovi nebo Haškovi,ale z protestu proti trojkolce a programovému řešení na úkor ne příjmové stránky rozpočtu,ale na úkor škrtů v sociální oblasti a životní úrovně občanů.Soc.dem.vždy vytáhli nahoru tvrdí lídři,Zeman,Paroubek,současní kandidáti budou jen hrobaři.Proč asi VV má demokratickou smlouvu pro členy a sankci asi 5-6 milionů při porušení stanov a stranické discipliny?
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(ks, 4.11.2010 17:13:21)
Odpovědět
pletete si Radeckého s Palackým. Zaměňujete důslednost s tvrdostí, čili hulvátsvím a drzostí. S tím zas až tak daleko nedojdete. Paroubkovi to nevydrželo ani celé volební období a volby prohrál, i když měl asi o 2 % víc hlasů, ale nenašel se nikdo, kdo by se dal s hulvátstvím a neseriozností do spolu, ani jeho spolustraníci.
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(bzzz, 4.11.2010 18:00:27)
Odpovědět
Zato topoldrevo a usata sova jsou vzorem slusnosti a korektnosti v jednani.
Dohoda o tom, ze usata sova, /co nikdy nebyla lidovec/ posbira hlasy naivu, kterym se moresy
topoldreva a "kmotru" od strak nebudou libit,nebude se jim libit ani nabidka tuneldedka
a budou "se chtit citit vpravo" a po volbach se spolu spoji byla /podle vlastniho priznani ucastniku/ uzavrena jiz 2004!
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(ks, 5.11.2010 10:50:28)
Odpovědět
Tady je řeč o pokrytectví a prolhanosti Paroubka a oranžové mafie. Jste jako malý kluk Sobotka, když se novinářům vymlouval, že poslanecké náhrady zneužívají včichni.
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(Šoumen, 4.11.2010 19:22:44)
Odpovědět
Z Věcí veřejných se za pár měsíců staly Věci soukromé. Chudáci voliči co jim podlehli a dali jim své hlasy. Za 3,5 roku odejdou do nicoty jako strana Zelených.
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(Hugo, 5.11.2010 18:41:57)
Odpovědět
Kdy už nás tenhle pán přestane krmit svými papalášskými kecy, proč už konečně netáhne do zapomnění? Myslím, že už se naškodil dost a na jeho moudra není nikdo zvědavý. Holt se nemůže pořád smířit s tím, že ho občané této země ve volbách po zásluze odměnili. A jasná hvězda nezazářila.
KUDY ZA ODS? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(ferda, 6.11.2010 14:03:21)
Odpovědět
O TOM KDO ŠKODILA JAK MOC VIZ NÍŽE:
..jen pro upřesnění - Za ODS dluhy byly schovávány mimo rozpočet. Dle evropských účetních standardů dosáhl vládní schodek například v roce 1995 neuvěřitelných 13,4% HDP, nejvíce v dějinách našeho státu.
Zdroj: Data Českého statistického úřadu
http://czso.cz/csu/redakce.nsf/i/cr:_makroekonomicke_udaje/$
File/HLMAKRO.xls
Pozn.: Není bez zajímavosti, že dalším nejhorším rokem byl rok 2009 - a opět šlo o rozpočet vlády ODS.
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(Kudrna, 5.11.2010 19:15:25)
Odpovědět
Vážení,Paroubek je nyní nepopulárním,protože to přestál a ustál.Neztratil se do ztracena a to některé kritiky všeho irituje.Když se do někoho od rána do večera bouchá,nemůže být populární,i kdyby se ten snažil sebevíce.Jsem nestranný pozorovatel a vím,že je zbytečné přesvědčovat přesvědčené.
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(ks, 5.11.2010 20:27:41)
Odpovědět
Paroubek irituje svoji drzostí, je chronický lhář, pravdu ohýbá podle potřeby a trpí ztrátou paměti. Tváří se jakoby tu za ním nezůstaly nenapravitelné škody, které napáchal a teď se snaží předstírat, že on tady 4 roky nebyl.
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(marko, 5.11.2010 20:50:01)
Odpovědět
Ano - to je Paroubek, lhář, demagog, gauner.
KUDY ZA ODS? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(ferda, 6.11.2010 14:08:45)
Odpovědět
tO JE ÚSMĚVNÉ, ale to, že dnes rádoby pan čistý SVÁZÁK A PŘEDSEDA SČSP BRADAVICE NEČAS BYL DÁ SE ŘÍCI U VŠECH SVIŇÁREN ODS TO VÁM NEVA?
INU PROČ TAKÉ,ŽE? MODROHNŮJ NEBUDE PŘECE PLÍSNIT DALŠÍ MODROHNŮJ, :-)))
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(xx, 5.11.2010 20:30:06)
Odpovědět
Nestranný jste jen podle sebe, jinak by jste se netvářil, že Paroubek v politice za posledních pět let nenapáchal morální i finanční škody.
Re: Nečas válcuje opozici – co na to pánové Kohout a Pecina?
(kKk, 5.11.2010 20:23:24)
Odpovědět
Soudruhu Paroubku, byl jste dobrý učitel a koalice pozorní žáci.Když jste válcoval s komunisti nejen opozici, ale i koaliční partnery, to vám přišlo v pořádku? Rozdíl je jen v tom, že vy jste ten, kterého válcuje většina.
Asi u vás už začíná stařecká ztráta paměti.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama