reklama
reklama

Pokřivená optika socialistů

Autor: Rudolf Polanecký | Publikováno: 30.10.2010 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

 

Spravedlnost a krádež. Pro každého rozumně uvažujícího člověka naprosto jasné pojmy. Ne tak pro naše socialisty.

Je s podivem, jak naši socialisté vnímají realitu. Jako by se snad dívali na svět brýlemi, které vše otočí naruby nebo vzhůru nohama. Příznivci a voliči socialistů tento pohled přejímají prakticky slepě a přispívají tak k neuvěřitelné deformaci reality a pokřivení pojmů.

Pro logicky uvažujícího člověka je spravedlnost pojmem správnosti. Spravedlnost je pro něj měřítkem hodnot a zásadou, která by měla vždy a všude platit. Spravedlnost pro něj znamená rovnost nejen před zákonem, ale i rovné zacházení a nevyvyšování jedněch nad druhé.

Socialisté ale dokázali pojem spravedlnosti zcela pokroutit. V jejich podání je spravedlivé aby například ten, kdo dokáže vydělat hodně měl daleko vyšší daně, aby z nich byli dotováni ti méně schopní a ti, kterým se pracovat nechce.

Naše společnost přešla k  tak zvané rovné dani. Ona to sice není až tak úplně rovná daň, to by každý člověk musel odvádět stejnou částku, ale došlo alespoň k tomu, že se na daních odvádí stejné procento. Socialisté dokázali ve svých obdivovatelích vytvořit dojem, že se tím pádem bohatí obohatili rovnou daní na úkor chudých.

Přívrženci socialistů nechtějí pochopit, že platí-li někdo 15% z daňového základu 12000 a 15% ze 100000, jde o rozdílné částky. V tom prvním případě zaplatí 1800, v tom druhém 15000. Ale podle socialistů to je nespravedlivé a člověk s vyšším uvedeným příjmem by měl platit podstatně víc.

Jakoby ten, kdo vydělává víc, spotřeboval více veřejných služeb. Policie, hasiči i sanitka přijedou k oběma stejně bez ohledu na výdělek, občanku úřad vydá také oběma stejně a pokud druhý člověk jezdí více autem, odvede víc na spotřební dani a DPH. Svou vyšší spotřebu si zaplatí.

Snaha socialistů co nejvíc odřít občany s vyšším výdělkem není spravedlností, ale dá se ve své podstatě považovat za krádež - stát prostřednictvím daní někomu bere víc než ostatním jen na základě toho, kolik si ten dotyčný vydělal a trestá ho za jeho úspěšnost.

Pojem krádež je veskrze negativní. Znamená to, že někdo někomu způsobil nějakou škodu, že někoho o něco připravil. Podle socialistů je krádež, když se nynější vláda rozhodla snížit svou podporu stavebnímu spoření, které je silně zneužíváno.

Je krádež dát někomu méně nebo někomu sebrat více? Je spravedlnost chtít rovné zacházení nebo chtít sebrat vyšší procento výdělku? Logicky a rozumně uvažujícímu člověku nápovědy netřeba. Socialistům vysvětlovat třeba, ale ti se budou logickému vysvětlování zuby nehty bránit, protože oni přeci mají svou socialisty kázanou pravdu, všichni, kdo vydělávají víc jsou zloději a je zapotřebí je za to potrestat a srazit do prachu.

Nevím proč mi tito lidé připomínají hejno kobylek. Je jich spousta a dokážou proměnit úrodné místo v poušť. Socialisté jsou na tom de facto stejně. Chtějí vysát všechny bohatší, srazit je do průměru a plody jejich práce doslova prožrat. Samozřejmě své těžce pracující funkcionáře multimilionáře a jejich výdělečné manželky do této skupiny bohatých nepočítají.

Socialisté dokázali pokřivit význam slov. Krádež vydávají za spravedlnost, snížení státního daru za krádež. Není pak divu, když tvrdí, že dluhy se neplatí a že není třeba šetřit, když máme těžké dluhy, a že se dluhů zbavíme tak, že se zadlužíme ještě víc. Zbývá pár otázek. Přistupují socialisté k pojmu spravedlnost a krádež stejně i doma? Hospodaří doma tak, jak hospodařil stát za jejich vlády?

Pro socialisty platí bohužel jedno heslo: "Čím hůř, tím líp". Proto teď dělají psí kusy okolo státního rozpočtu na příští rok tak, že hrozí rozpočtové provizorium, proto se snaží vzbudit ve svých voličích dojem, že současná vláda krade a přímo je okrádá, aby zastřela podezřelá zbohatnutí svých vlastních členů, proto chtějí, aby stát rozhazoval dál plnými hrstmi to, co vydělá až za rok.

reklama
3230 čtenářů | 147 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Pokřivená optika socialistů
(Hardy, 30.10.2010 5:40:39)
Odpovědět
Smutné a pravdivé, bohužel. Pokud oškubeme ekonomicky úspěšné a výdělečné, oškubeme v dalším horizontu i ty chudé. Oškubaný podnikatel nabídne tý práce míň, než neoškubaný. Daně, které jsou normální, ať samozřejmě platí řádně.
Re: Pokřivená optika POLANECKÉHO
(ferda, 30.10.2010 12:02:38)
Odpovědět
PAN BÝVALÝ KOMUNISTA POLANECKÝ JE POZORUHODNÝ PŘÍRODNÍ ÚKAZ.......
ON DOKÁZAL A DOKAZUJE , ŽE UMÍ NEJEN KÁLET KONEČNÍKEM,ALE SKVĚLE MU TO JDE I PŘES JEHO HLAVU :-)

PS. KOUKNI SE NA DANĚNÍ JINDE V EVROPĚ, TY BÝVALÝ KOMUNISTICKÝ PUCFLEKU, NEDĚLÁŠ NIC JINÉHO, NEŽ SE SNAŽÍŠ ŠTVÁT LIDI PROTI SOBĚ....., TEBE SI TY FACKY NAJDOU, TOMU VĚŘ .-))
Re: Pokřivená optika POLANECKÉHO
(berg, 30.10.2010 12:49:40)
Odpovědět
ferdyšu, ty pořád jen slibuješ a na nic se přitom nezmůžeš, neustále plná ústa fekálií a sám jsi tím zamazaný až za ušima, silně připomínáš hospodského tlachala
chcete slyšet lež? poslechněte si jakéhokoli pravičáka :-)))
(ferda, 30.10.2010 13:01:59)
Odpovědět
"bergu" nic ve zlém, ale ty mi můžeš políbit p.r.d.é.l.,víme? :-)))
....Miluji klid ,masáže,moře, sluníčko,smích, jahody, svíčkovou a maso .
Nesnáším hloupý lidi, nudle s mákem ,špinavé nehty, hady a rasismus ....
UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Eva, 30.10.2010 16:05:52)
Odpovědět
Levicovy kriminalni uplatkarsky parazit ferda v diskusi priznal (muzu dat link), ze jeho rodina brala uplatky "skoro ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty. Ferda o techto zlocinech vedel, ale nejen, ze jim nezabranil, dokonce je kryl a na uplatcich parazitoval. Penize z uplatku mu totiz byly milejsi, nez poctivost, slusnost, moralka i zakon. A takovato lidska zruda si dovoluje jinym kazat o moralce! ... Jeho zvracena osobnost ma ale jednu vyhodu: Lepe, nez slova takto ferda kazdemu ukazuje, co jsou levicaci za moralni zrudy... Brrrrrrr!!! :(((
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Šoumen, 30.10.2010 18:31:49)
Odpovědět
vy fakt neumíte psát o něčem jiném? Tento váš příspěvek tu všichni čtenáři už znají skoro nazpaměť, snad už tu je alespoň popatnácté. Tak sem alespoň ten link dejte, anebo si dejte pokoj.
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Vlasta, 31.10.2010 6:54:20)
Odpovědět
Kdo zlu neoddpírá, podporuje ho. Kritizovat máte ferdu! Asi je i 15x pro vás stále málo, link už tu byl.
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(berg, 31.10.2010 10:25:35)
Odpovědět
oni jsou ze stejného hnízda :-) tak přece nebude ferdyša kritizovat, vždyť se mu ten fekální styl líbí
KUDY ZA ODS ?: PŘES ŽUMPU A KANÁL,AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ NA NÁS SVŮJ AMÁL :-))))
(ferda, 1.11.2010 15:38:02)
Odpovědět
jak tak pozoruji, vy ,PRAVIČÁCI, by jste svým počtem "Blbů" vystavěli i velkoměsto :-)))) a kde nad ním bude hrdě vlajka s modrou strakou vlát a na ní heslo : krást! krást! krást! :-))))
Kriminálník ferda
(Jana, 1.11.2010 15:50:11)
Odpovědět
Jen znovu a znovu potvrzuješ, ze jsi jen ubohý primitiv a kriminálník.
KUDY ZA ODS? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(ferda, 1.11.2010 15:58:01)
Odpovědět
pro "Vlastu" tedy i pro "Zorro", Občan, Eva, atd. protože je to stále a jeden modrohnůj "standda01" :-))

"V týhle společnosti být za pravičáka- debila je asi docela „cool“… že? když tak jeden čte ty tvoje výblitky :-))))
Spíš mají pravdu vaši oponenti. Krýt korupci a parazitovat na ní je fakticky kriminalní chovaní. Takto se korupce nezbavíte nikdy!
zase nový nick????:-)))
....jsi troska,nemocný člověk.....
Velmi chabá obrana. Raději vysvětli, proč se chováš kriminálně!
Realita dneška ....
(Zlámal,učitel, 31.10.2010 0:52:55)
Odpovědět
Předseda vlády s ministrem financí Kalouskem šli na exkurzi po státních zařízeních,
aby zjistili, kde je třeba investovat do rekonstrukce. Přišli do školy -
platy malé, jídelna nevyhovující, tělocvična žádná, učebnice nejsou, na
energie se vydávají milióny, dveře i okna 30 roků staré a zpuchřelé.
Ředitel školy žádá peníze.
Předseda vlády : "No víte, je krize, peníze nejsou,nemůžeme dát."

Následující zastávka je věznice - nová budova, nová jídelna, tělocvična
super vybavená, fitness, na celách plazmové TV.
Ředitel věznice žádá peníze.
Ministr Kalousek : "No vidím, že ještě je třeba leccos doplnit a vylepšit,
zřídit park, fontánu, cukrárnu..., dáme vám 500 miliónů."

Když vylezou ven,předseda vlády se překvapeně obrátí na ministra Kalouska :
"Nemůžu pochopit, škola byla evidentně stará a nedali jsme nic a na
věznici jsme věnovali 500 miliónů...?"
Kalousek se podívá na předsedu vlády a praví :
"Víš co, tak si myslím, že do školy my dva už asi chodit nebudeme..."
Re: Pokřivená optika POLANECKÉHO
(thug, 31.10.2010 5:12:32)
Odpovědět
A navíc je to orthodoxní blb.
Re: Pokřivená optika socialistů
(Kalous, 30.10.2010 6:39:45)
Odpovědět
On je asi i autor nějak opticky pokřivený mimo evropskou realitu.
Re: Pokřivená optika socialistů
(mm, 30.10.2010 8:43:38)
Odpovědět
To myslíte to zadlužování? Ale Německo samo neutáhne život a dluh států, kteří žijí na dluh. Nebo vy se taky zadlužujeje jako váš soused, kterému odpojí elektřinu, protože pro dluhy neplatí?
Re: Pokřivená optika socialistů
(Kalous, 30.10.2010 16:00:45)
Odpovědět
Ne mm. Např. obhajobu rovné daně. V celé Evropě kromě asi 2 pobaltských států a nyní asi Slovenska je zdanění vůči bohatým progresivní - u Němců je to místo našich rovných 15% progrese 25%, ve Skandinávii myslím že u Švédska je to dokonce 30%. Proč by Německo táhlo dluhy evropských států - je vůči HDP procenticky zadluženější než my. Z Řecka zaprodej zbytečných zbraní před tím Německo vytahalo miliardy eur - až se napakovalo, chce je zachránit. S tím dluhem a srovnáváním s Řeckem či s neplatičem elektřiny běžte do háje - zadluženy jsou všechny státy (vyjma snad Čínu a nějteré ropné státy jako Norsko). Asi je to normální systém - zadlužené státy mají mezinárodní banky lépe na špagátě. Rychle mazat naše dluhy je stejně špatné jak je stejně dál zvyšovat - zničí to koupěschopnost, zvýší bankroty firem a nezaměstnanost, zasekne rozvoj průmyslu.
Re: Pokřivená optika socialistů
(obcan1, 31.10.2010 7:57:18)
Odpovědět
Nestraste, Kalousi! Od roku 2000 se rozpoctove vydaje zvysily temer o 100%! Je jen spravne je vratit na rozumnou miru. Zadna katastrofa nehrozi. Ministerstva neutrati za toaletni papiry nebo udajne umyvani aut "miliony" a pracovni sila se presune tam, kde bude vytvaret nejake hodnoty. Ubude "socialistickeho sikanovani" obcanu a bude se dychat volneji. To je ovsem vam, byvalym rudym marxsitickym hochstaplerum proti mysli. :)
Re: Pokřivená optika socialistů
(Kalous, 31.10.2010 14:28:02)
Odpovědět
Nevím občane co blábolíš. Ničím nestraším, spíše naopak - že dluh není žádná katastrofa (i když je vážný). Také nevím co má dnešní zadlužování s rudými marxistickými hochštaplery - to jsou ODS nebo ČSSD (naše ČSSD na rozdíl od od ostatních soc. dem. stran se Marxe zřekla)?
Re: Pokřivená optika socialistů
(Sunny, 1.11.2010 14:59:57)
Odpovědět
Takže si myslíte, že když ve většině zemí je progresivní zdanění, tak je to správně? Nemůže to být tím, že ty země mají zkrátka příliš drahý provoz, proto musí okrádat své občany?Nemyslím si, že největší problém by byl v tzv.rovné dani. Spíš bych řekla, že zbytečně moc utrácíme.
Re: Pokřivená optika socialistů
(Kalous, 2.11.2010 7:04:54)
Odpovědět
Problém je že v současném kapitalismu se rozevírají zákonitě nůžky mezi nejvyššími a nejnižšími příjmy (i v profesích a odvětvích - když roční nárůst platů třeba v zemědělství bude několik stokorun, v bankovnictví to bude několik tisíc - a když to jde tak dál ..) a ubývá příležitostí pro "slušné zbohatnutí". Z toho důvodu je progresivní zdanění platů nad 100 tis. docela logické.
Re: Pokřivená optika socialistů
(Stallker, 30.10.2010 8:29:31)
Odpovědět
Smutné a pravdivé, bohužel. Už jsem se skutečně i já setkal s člověkem, který nechápal pojem rovná daň...
No ale když v pořadu "Nikdo není dokonalý", na otázku, kolik je 50% ze sta, padnou tři správné odpovědi z deseti, čekali byste něco jiného?
Re: Pokřivená optika socialistů
(Fiter, 30.10.2010 10:19:42)
Odpovědět
Znám několik socialistů kteří nedají na ČSSD dopustit a věří naprosto všemu co z těch socialistických milionářů vyleze.Zajímavé ale je,že tito lidé pokud jde o jejich finance jsou neuvěřitelně opatrní někteří až patologicky nenažraní.
Re: Pokřivená optika socialistů
(Kalous, 30.10.2010 16:04:55)
Odpovědět
Progresivní zdanění je skoro v celé Evropě - jen zde to hlupáci (kromě chytrých multimilionářů a miliardářů) nedovedou pochopit.
Re: Pokřivená optika socialistů
(berg, 31.10.2010 10:34:53)
Odpovědět
a u nás snad progresívní zdanění není? nelži kalousi, víš vůbec, že vzhledem k odpočítatelné položce "obyč. člověk", pokud vůbec pracuje, tak neplatí daně? daně platí ti, co něco fakt vydělávají a takovým kalousům je to stejně nevysvětlitelné, protože žerou ty oranžové bláboly
Re: Pokřivená optika socialistů
(Kalous, 31.10.2010 14:31:33)
Odpovědět
U nás není progresivní zdanění ale rovná daň (od nástupu Topolánka). Samozřejmě s upraveným odpočtem u nejnižších příjmů. Své ekonomické názvosloví si strč do r.itti i s modrými bláboly.
Re: Pokřivená optika socialistů
(neprijemne otazky, 1.11.2010 0:08:38)
Odpovědět
Nepomahal jste snad hochstaplersky rude mafii ohlupovat narod ucenim marxisticko-leninske filozofie a rude politicke ekonomie? Neprebehnul jste snad k oranzove mafii, kdyz to v rude mafii prestalo sypat? Nema snad vetsina oranzovych mafianu ruce zaspinene od kolaborace s rudymi vrahy? Nestrasite snad ctenare ucelovymi levicovymi blaboly, ze rovna dan je cosi nepatricneho? ...
Re: Pokřivená optika socialistů
(Kalous, 1.11.2010 12:42:24)
Odpovědět
Ano, přiznávám se - pomáhal jsem K. Marxovi sepisovat jeho Kapitál a Komunistický manifest. Grossovi jsem pomáhal kupovat vily na Floridě. A nyní pomáhám Člověku v tísni s přípravou antikomunistických pořadů pro děti ve školách. Souhlasím s tím, že bohatí nemají platit žádné daně, neboť jsou tahouny společnosti jak ušlechtilí feudálové ve středověku - feudálové daně vybírali sami pro sebe.
Re: Pokřivená optika socialistů
(Míla, 2.11.2010 1:07:27)
Odpovědět
Zrejmě nemáte ospravedlnění.
Re: Pokřivená optika socialistů
(Kalous, 2.11.2010 8:27:28)
Odpovědět
Ale ano, Vážená. V rove 1999 jsem dal hlas v internetové anketě britské BBC o největším mysliteli 2. tisíciletí - Karlu Marxovi a přispěl jsem tak k jeho suverennímu vítězství (nebyl to jen politolog, ale i významný filosof). Albertu Einsteinovi zůstal jen titul největšího myslitele 20. století. Jsem spokojen. Vy asi ne, to je Vaše věc.
Re: Pokřivená optika socialistů
(Míla, 2.11.2010 13:29:30)
Odpovědět
Asi "neprijemne otazky" šlo o vaši rudou minulost a následný převlek, ne?
Re: Pokřivená optika socialistů
(pavjan, 30.10.2010 10:37:14)
Odpovědět
O politicích netřeba si dělat iluze. Co se však týká překrucování, lhaní, mystifikaci, tak na socialisty nikdo nemá.
Re: Pokřivená optika socialistů
(satan, 30.10.2010 11:11:03)
Odpovědět
Kalousi Ty nikdy nepochopíš realitu! Anebo nechceš!!!
KUDY ZA ODS ?: PŘES ŽUMPU A KANÁL,AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ NA NÁS SVŮJ A.......L :-))))
(ferda, 30.10.2010 12:17:22)
Odpovědět
DVA NEJVĚTŠÍ DIVY SVĚTA NEJSOU SFINGA A PYRAMIDY ALE, 1/ ŽE PRAVIČÁCI VĚŘÍ VE SVÉ PRÁVO OBTĚŽOVAT DRUHÉ LIDI 2/ ŽE JSOU URAŽENI, KDYŽ JE PŘISTIHNEME PŘI LŽI A KRÁDEŽI :-) :-) .-)
MŮŮŮŮŮŮHA,HA,HA,HA,:-)
Re: KUDY ZA ODS ?: PŘES ŽUMPU A KANÁL,AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ NA NÁS SVŮJ A.......L :-))))
(ferda, 30.10.2010 12:36:33)
Odpovědět
NEPOKŘIVENÁ A SPRÁVNÁ OPTIKA PRAVIČÁKŮ-MODROHNOJŮ :

.......marnost, úpadek, bída, smrad, stoka, hnůj, podvod, zlodějna,lež a podlost, to jsou všechno slova ,která reprezentují dnes pravicového voliče ....

....položme si otázku, proč ROK a dva měsíce od aféry, se na Plzeňských právech nic neděje ?:-)))

to je ale ukázka jak to funguje v demokratickém státě,ono tam totiž byli nsamočeni jen pravičáci,víme,......, hoši, komanče jste již dávno trumfli !!! už se, prosím, nesnažte :-)
když se podíváme, koho se týkalo toto lživé a podlé chování, světe div se ! ani jeden člověk levicového světonázoru, všechno jeden vyznavač pravice, jeden vedle druhého, tady jde poměrně dobře vidět, kdo jsou to ti naši pravičáci, jeden podvodník a darebák vedle druhého...:-)))
stejné jako zde,na eportále.... vy modrohnoji, jste jen marnost a bída,lžete, podvádíte kradete a jediné co vám pak jde skvěle, že umíte hlasitě křičet a svalovat vinu na druhé...:-)
jenže, čím dále, tím více je lidí, kteří vám již toto nevěří... a to je fajn !
Re: KUDY ZA ODS ?: PŘES ŽUMPU A KANÁL,AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ NA NÁS SVŮJ A.......L :-))))
(pipina, 30.10.2010 13:13:18)
Odpovědět
ferda zase perlí???????
Chloapče nebo dospěláku,kde na to chodíš?
To co tu vyvádíš to snad ani z lidské hlavy nemůže vypadnout.
Chorá mysl,nekultúrné vyjadřování jsi člověk nebo zrůda?
Podle mně jsi korunovanej V.l a to jsem moc mírnej.
Re: KUDY ZA ODS ?: PŘES ŽUMPU A KANÁL,AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(ferda, 30.10.2010 13:22:51)
Odpovědět
CHCETE JEŠTĚ JEDEN DOUŠEK TÉ MODROPRAVICOVÉ PSEUDODEMOKRACIE? ANO? TAK PROSÍM.ČTĚTE :

....Hledejte,dámy, pánové, v řadách těch, kteří v Topolánkově vládě rozhodli o zvýšení ceny u jednoho Panduru o cca 30% tu plnotučnou demokracii......, Stokrát opakovaná lež se nestává pravdou.
PODOBA NAŠÍ PRAVICE.cz ?- TO JE OBRAZ STARÉ BABIZNY, KTERÁ DEMENTNÍ SI HRAJE SE SVÝMI VÝKALY....
UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE
(Eva, 30.10.2010 16:11:38)
Odpovědět
Levicovy kriminalni uplatkarsky parazit ferda v diskusi priznal (muzu dat link), ze jeho rodina brala uplatky "skoro ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty. Ferda o techto zlocinech vedel, ale nejen, ze jim nezabranil, dokonce je kryl a na uplatcich parazitoval. Penize z uplatku mu totiz byly milejsi, nez poctivost, slusnost, moralka i zakon. A takovato lidska zruda si dovoluje jinym kazat o moralce! ... Jeho zvracena osobnost ma ale jednu vyhodu: Lepe, nez slova takto ferda kazdemu ukazuje, co jsou levicaci za moralni zrudy... Brrrrrrr!!! :(((
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE
(Šoumen, 30.10.2010 18:35:40)
Odpovědět
Vy fakt neumíte psát o něčem jiném? Tento váš příspěvek tu všichni čtenáři už znají skoro nazpaměť, snad už tu je alespoň popatnácté. Tak sem alespoň ten link dejte, anebo si dejte pokoj.
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE
(Vlasta, 31.10.2010 6:58:36)
Odpovědět
Kdo zlu neoddpírá, podporuje ho. Kritizovat máte parazita ferdu! Asi je i 15x pro vás stále málo, link už tu byl.
Re: KUDY ZA ODS ?: PŘES ŽUMPU A KANÁL,AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(va, 30.10.2010 19:47:17)
Odpovědět
Ferdo, kdopak pandury dojednal a kdo gripeny a kdo stanovil nejvyšší výkupní ceny z fotovoltaiky v EU a ještě - nestudoval náhodou v Plzni taky multimilionář Gros? Jste typický levicový demagog. Jinak ale považuji reagovat na vaše výplody za ztrátu času.
Re: KUDY ZA ODS ?: PŘES ŽUMPU A KANÁL,AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ NA NÁS SVŮJ A.......L :-))))
(jamalu, 30.10.2010 13:18:10)
Odpovědět
ferdo !!!!!!!!!!
Tebe asi gorila vyprdla za běhu a křičela avšus!
Nebo to bylo jinak?
Re: KUDY ZA ODS ?: PŘES ŽUMPU A KANÁL,AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ NA NÁS SVŮJ A.......L :-))))
(ferda, 30.10.2010 13:44:39)
Odpovědět
PRO "JAMALU" dle obsahu a grafické úpravě tvého příspěvku, jsi pod mojí úroveň, takže mé opětovné reakce na tvé příspěvky již nečekej....

ps. dělám to jen proto,že jsem byl vychovávaný, že se nemám zbytečně špinit....
přesto, aby jsi viděl můj projev dobré vůle, posílám ti malo mantru, kteru by jsi mělkaždý den alespoň desetkráte odříkat....:-)

MANTRA PRO MODROHNOJE:

"Jsem darebák, lhář a zloděj A blb, jsem volič ODS a pravice, a mám radost, když můžu škodit,lhát, podvádět a krást :-)
nemám nikdy nakradeno dost, zvláště pak, když můžu mít nakradeno ještě více :-)))
mám radost ze svinstva a proto jej podporuji volbou pravice ! :-))

zdar! ty modroptáku z vrhu modré straky zlodějky :-))
UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Eva, 30.10.2010 16:09:20)
Odpovědět
Levicovy kriminalni uplatkarsky parazit ferda v diskusi priznal (muzu dat link), ze jeho rodina brala uplatky "skoro ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty. Ferda o techto zlocinech vedel, ale nejen, ze jim nezabranil, dokonce je kryl a na uplatcich parazitoval. Penize z uplatku mu totiz byly milejsi, nez poctivost, slusnost, moralka i zakon. A takovato lidska zruda si dovoluje jinym kazat o moralce! ... Jeho zvracena osobnost ma ale jednu vyhodu: Lepe, nez slova takto ferda kazdemu ukazuje, co jsou levicaci za moralni zrudy... Brrrrrrr!!! :(((
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Kalous, 30.10.2010 17:16:06)
Odpovědět
Evo běžte se vycpat. Pan kníže také veřejně přiznal, že aby urychlil privatizaci svého majetku, tak dal příslušným úředníkům všimné- to co by trvalo roky pak měl za měsíce. A to je náš nejoblíbenější politik. Tak co by ferda také nemohl být poctivý diskutér? A Vy pokrytec.
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(onďa, 30.10.2010 18:05:57)
Odpovědět
Ach, drahý ferdo, jsem tak šťastná, že LIDÉ jako
ty žijí, je mi tak krásně, když čtu tvoje pravdivě a geniálně napsané komentáře. Celá se
přímo tetelím blahem. Škoda, že mne nevidíš, to
bychom se tetelili oba. Milý a drahý příteli ferdo, taky u vás padá listí ? A co sluníčko,
taky dnes u vás svítilo ? Zdá se, že podzim už
je tady. Taky zdravím Šoumena a Kalouse, to jsou
ti naši, taky u vás fouká ? Zdraví vaše onďa.
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(onďa- ta pravá, 30.10.2010 18:53:47)
Odpovědět
no jó, to je úroveň- opravdu velice milé,slušné a inteligentní.Ani nebudu hádat,kdo jsi- nestojíš mi za to... to
ale pravda je,že dnes krásný podzimní den,slunečný,hrabala jsem listí a louskala fazole- taková příjemná práce..
doufám,že Ferda Šoumen,Kalous a ostatní prožili hezký den.....
a p. Polanecký zahrnul mezi hlupáky veliký kus světa-všechny státy, kde mají progresivní daň.Vlastně mezi socialisty...
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(host, 2.11.2010 3:14:16)
Odpovědět
A má pravdu, socialisti = hlupáci. Je to poznat i tady na diskusi.
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(onďa- ta pravá, 30.10.2010 18:58:00)
Odpovědět
nechte ji žít... - prostě ji obejděte,
třeba je to nějaká chudinka....
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(ThujaGarden, 30.10.2010 20:48:10)
Odpovědět
FERDO...,momentálně mám jiný nick...,ale také jsem TVOJE ONĎA...,ta nejpravější...Právě svítí sluníčko...,tak jsem otrhala všechny bezinky...,co jsem kde uviděla...,a udělala z toho takovou tu zdravou...,marmeládu, byla výborná...,ale bohužel...,všichni jsme se z ní pos-ali...,tak škoda, chtěla jsem ti...,taky vzít...
FERDO...,neposlouchej ty zašpklé...,chudinky...,co o Tobě říkají...,že jsi kre-én nebo de-il...,Ty jsi přeci velmi chytrý člověk...,všechno umíš tak hezky vysvětlit...,a opravdu všemu tomu politickýmu rozumíš...
Víš...,v mých mladých svazáckých letech...,jsme říkali: dobrý,lepší,nejlepší a sovětský...A Ty jsi jako ten sovětský člověk...,proto tě mám tak ráda...!!!
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(onďa, 31.10.2010 7:35:08)
Odpovědět
kdo si hraje- nezlobí...tak si to užijte.. thujo
i vám hezkou neděli.....
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(ThujaGarden, 31.10.2010 13:53:17)
Odpovědět
Děkuji...,Tobě také...
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(pipinka, 31.10.2010 14:38:46)
Odpovědět
fakt dobre,thuje gardene, jseš moje krevniskupina.asi vypada jak ondatra,když je ondˇa.A co teprv feryš.Je jich tady cela banda co vypadli nejaké oranžové svini spod ocasu.Děd s karkukou je č.1.Jejích děcka ferdyš a kalous.Ferova ondˇa,ale když vypada jak ondatra tak om nemuže.Jetu také kalous a šoumen,to jsou asi bratři,a bratranci,to je posahaná suny,asi je bebilni,a požád se smějě,a tak ji tak řikají a jeji šoustal stalker,ktery si o sobě musli že je nejchytřejši.ale je jich tu vice ,a je to jeden vrh z velk oranžove k..ndy.tTak jim dame pokouřit.čest vy oranžovi ocasové ,
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(ThujaGarden, 31.10.2010 20:18:16)
Odpovědět
Ahoj...,zdravím tě mušketýre...
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(onďa, 1.11.2010 18:01:09)
Odpovědět
že by Athos- hrabě de la Fére ?...
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Vlasta, 31.10.2010 9:18:00)
Odpovědět
Rudý Kalousi (možná už navenek přebarvený)! Kdo zlu neoddpírá, podporuje ho. Kritizovat máte kriminálnho korupčního parazita ferdu, ne evu, která proti korupci bojuje! Nejste ještě stále v nitru rudým darebákem?
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Kalous, 31.10.2010 14:35:57)
Odpovědět
Tak poraďte Evě, ať dá trestní oznámení na pana knížete, který se ke korupci - úplatkům veřejně přiznal. Korupcí je prolezlá celá republika - bojuje se proti ní akorát kecy jako jsou Vaše pindy.
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(neprijemne otazky, 1.11.2010 0:16:37)
Odpovědět
Ale proc se uplatkareho parazita ferdy jeste zastavate, misto, abyste ho odsuzoval? Proc je vam levicovy zlocinec dobrym obcanem, jen proto, ze je zlocinec levicak?
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Kalous, 1.11.2010 12:55:27)
Odpovědět
Já nevím kdo je ferda ani jestli bral nějaké úplatky. Ale vím že kdyby měl být zavřený každý kdo dal nebo vzal úplatky, tak by byl skoro celý národ v base - nestačily by věznice ani náklady na věznění (na 1 vězně dává min. soc. věcí dvakrát tolik jak na prům. důchodce + další výdaje - tak nás 1 vězeň stojí měsíčně asi 30 tisíc). A do basy by šli jak levičáci, tak pravičáci, jak členové KSČM,TOP,ODL, KDU .... tak bezparijní i bez politického názoru. Tím neříkám, že to schvaluji. Zvláště když nejde o pár stovek ale o miliony.
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(neprijemne otazky, 1.11.2010 17:43:28)
Odpovědět
Ale proc se uplatkareho parazita ferdy jeste zastavate, misto, abyste ho odsuzoval? Kdyz nechcete zacit ve svem okoli, kde tedy chcete? Chcete vubec?
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(onďa, 1.11.2010 18:07:14)
Odpovědět
ne nepříjemné otázky- ale hloupé otázky.....
nikoho tady neznáte a nikdo nezná Vás...raději komentovat články a bez osobních útoků..
je to odporné..
viz.,... pipina a spol.,.....
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(marko, 1.11.2010 19:24:20)
Odpovědět
Ale, ale, milá ONĎO, najednou vám vadí osobní útoky. A co sprosťák Ferda ? Vy, taková "poetická duše" a hulvát Ferda, jak to jde dohromady ? Nebo to s tou poetickou duší je jenom pokrytecká hra ?
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(onďa, 1.11.2010 19:48:44)
Odpovědět
a helemese,helemese- zdravím ,Marko. Vadí mi všechny osobní útoky- tomu věřte- ale ono je někdy i hodně příliš.A mluvíme o mne ,ne? já neútočím- nemám na to... hlavně chuť.. Mne tyhle drůbeží žvásty neuráží- jsou k politování- jen odporné.Nikdo z Vás proti tomu neřekl slovo- a ani já nevěřím,že se Vám to líbí.. ale to nemůžu vědět.. že jó. A poetická duše bohužel nejsem-.Mám ráda detektivky ve filmech i knihách- a to nic
poetického není...jó a kopr.... to jen na okraj.. tak dobrý večer ,Marko
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Míla, 2.11.2010 1:27:32)
Odpovědět
Ale ferdovo krytí korupce a parazitování na korupci kriminální skutečně je! Musí ho odmítat každý, kdo se chce považovat za slušného clověka. Nelze volat po morálce, ale sám být kriminálnik.
Mílo, on byl ten ferda již odouzený? že píšeš kriminálník......,

příjde mi jen, že ti vadí, že je vysoce inteligentní a že stojí na jiné straně a tak proto ten tvůj postoj
Kdo páchá kriminální činy, je kriminálník. Ferda kriminalní činy páchal, je proto kriminálník. Sám si to zvolil. Ferda nijak intelignentní není, i když se tak snaží tvářit. Je to jen pokrytec a darebák.
Mílo, jak výš, že údajná škoda u frdy přesáhla 5000 kč? aby to bylo posuzováno jak tr.čin?
co když to byl jen přestupek, který jsme tu a tam udělali snad všichni????

je očividné, že trpíš jako zvíře, když k ferdovi nemáš jiný komentář, na nic jiného se asi nezmůžeš....jsi pro srandu, asi má ferda pravdu, že požíváš mnoh dalších svých nicků. ubohost...
Mílo, jak výš, že údajná škoda u frdy přesáhla 5000 kč? aby to bylo posuzováno jak tr.čin?
co když to byl jen přestupek, který jsme tu a tam udělali snad všichni????

je očividné, že trpíš jako zvíře, když k ferdovi nemáš jiný komentář, na nic jiného se asi nezmůžeš....jsi pro srandu, asi má ferda pravdu, že požíváš mnoh dalších svých nicků. ubohost...
Tak ty máš dost.....
je zbytečné na cokoli od tebe reagovat.

a jen tak na okraj, když se oháníš tou biblí, co říkáš na fakt, že se masově zneužívali mladí chlapci představiteli církve???
to jitě musíš nad tím kriminálním chováním těchto stvůr v rouchu ,spáchat sebevraždu..
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(ThujaGarden, 2.11.2010 6:45:00)
Odpovědět
Onďo...,z kopru je nejlepší koprovka...,může být s vejcem natvrdo...,nebo s pořádným kusem hovězího..!! Je to lahůdka...,kterou v sezoně nevynechám...

Vidíš..., na koprovce,někdo ji miluje a někdo nesnáší...,a to je jak pravice...,a levice...!! Protiklady jsou potřeba...,bez nich bychom zakrněli...,a proto mám oranžové rád...,pokud mi nešahají na peněženku..!!
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(onďa, 2.11.2010 7:42:35)
Odpovědět
dobré ráno- potěšil jste mne...
a na nic Vám nešahám- to bych si opravdu,ale opravdu nedovolila...
JÁ A HULVÁT ? MAKRO, MAKRO, JÁ KŘEHKÁ POETICKÁ DUŠE......

.....Za trochu lásky šel bych světa kraj,
šel s hlavou odkrytou a šel bych bosý,
šel v ledu - ale v duši věčný máj,
šel vichřicí - však slyšel zpívat kosy,
šel pouští - a měl v srdci perly rosy.
Za trochu lásky šel bych světa kraj
jak ten, kdo zpívá u dveří a prosí.

LÉPE BUDE JISTĚ NA SVĚTĚ, AŽ VY PRAVIČÁCI ZMĚNÍTE SVÉ HODNOTY, MÍSTO TOHO,KDYŽ RÁNO VSTANETE,A HNED SI PŘEŘÍKÁVÁTE TU SVOJI MANTRU.: KOHO DNESKA OKRADU, KOHO PODVEDU,KOMU UBLÍŽÍM, JSEM PRAVIČÁK A MÁM RADOST ZE SVINSTVA.

NAVZDORY VAŠI GENETICKÉ PREDISPOZICI BY JSTE MĚLI SVOU MANTRU ZMĚNIT TŘEBA TAKTO, HNED JAK RÁNO VSTANETE SI POVĚDĚT: KOMU DNES POMŮŽU, KOHO SE ZASTANU,NEBUDU JIŽ LHÁT, JSEM ČLOVĚK A MÁM RADOST ZE ŽIVOTA :-))
Re: :-) :-) :-)
(Míla, 2.11.2010 14:42:07)
Odpovědět
Od kriminálníka jako jsi ty, jou výzvy ke slušnosti jen výsměch slušnosti.
Re: KUDY ZA ODS ?: PŘES ŽUMPU A KANÁL,AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ NA NÁS SVŮJ A.......L :-))))
(blek, 31.10.2010 8:32:11)
Odpovědět
Ferdo, ty tvoje žvásty jsou už tak obehrané, chtělo by to trochu vtipnosti mezi ty nenávistné bláboly. Ale to je pro tebe asi velký problém, že ?.No to bychom chtěli po oranžovém ubožákovi moc ...
Re: Pokřivená optika socialistů
(Šoumen, 30.10.2010 18:27:45)
Odpovědět
Je s podivem, jak naši pravičáci vnímají realitu. Jako by se snad dívali na svět brýlemi, které vše otočí naruby nebo vzhůru nohama. Příznivci a voliči pravicových stran tento pohled přejímají prakticky slepě a přispívají tak k neuvěřitelné deformaci reality a pokřivení pojmů.
Jinak je pan Polanecký magor, který zase štve lidi proti sobě. Slyšel jsem Sobotku v TV, že vláda stejně prosadí jakýkoliv státní rozpočet, neboť má většinu, ale jenom chtějí dát k ústavnímu soudu to flagrantní porušení Obchodního zákoníku, a to smluvně sjednaný příspěvek ke stavebnímu spoření.
Re: Pokřivená optika socialistů
(Vlasta, 31.10.2010 7:05:50)
Odpovědět
Vám snad každé oranžové h..no i voní!
Re: Pokřivená optika socialistů
(Šoumen, 31.10.2010 8:38:12)
Odpovědět
Možná voní, ale vy přestaňte čuchat k tomu modrému hovnu, nebo se z vás časem stane modrý zloděj. Nebo už jím jste?
Re: Pokřivená optika socialistů
(Vlasta, 31.10.2010 9:23:49)
Odpovědět
No jo, když vám každé oranžové h..no voní - tak to je každá pomoc marná! :)
Re: Pokřivená optika socialistů
(Šoumen, 31.10.2010 20:43:07)
Odpovědět
Vaše IQ asi není na určité výši. Vy umíte psát pořád stejné příspěvky. To je právě ta "vysoká" inteligence pravičáků, jak říká Nečas. To jsou přesně ty týpci co se umí bavit fakt jen o hovně.
Re: Pokřivená optika socialistů
(onďa, 1.11.2010 18:32:11)
Odpovědět
to je téma,Šoumene- máte pravdu...
Re: Pokřivená optika socialistů
(Míla, 2.11.2010 1:41:01)
Odpovědět
Pardon, ale vaše tvrzení "Vaše IQ asi není na určité výši" platí pro každého. Také vaše tvrzení "Vy umíte psát pořád stejné příspěvky" platí pro každého. Zbytek vašeho příspěvku tedy z uvedeného nevyplývá a je tedy zmateční.
Re: Pokřivená optika socialistů
(pipinka, 1.11.2010 8:08:36)
Odpovědět
ty jsi h..vno červené a trochu dooranžova.a VVlasto ty se nedej.je to čurak jak vrata z tim ferdyšemaa ond´ˇou ,a dědkem a karkulkoua kalousem. jsou to potrati te červene svině,co je zapoměli utratit. h...no vi,a dělajize sebe chytroliny a aměli by odsud vypadfnout anebo jak tampomlouva čunka,který to z cigánama jenom on umi.jsou to kupy ornžoveho hnoje,tak ahoj thuje -ty seš take mušketyr..
Re: Pokřivená optika socialistů
(pipinka, 1.11.2010 8:40:54)
Odpovědět
ani jedna oranřada se neozvala cvo? tak du chrápat po nočni proto že ja pracují a nechodimsi pro podpory jako vy socky.
Re: Pokřivená optika socialistů
(Kalous, 2.11.2010 7:16:39)
Odpovědět
Diskuse s vo.lem je jak vrazit hlavou do vrat.
Re: Pokřivená optika socialistů
(pipinka, 2.11.2010 8:55:10)
Odpovědět
no vidiš,auž jsi do ni vrazil.a hned vidiš na oranžovo. ahoj thuje.kluk si bere počitač do školy,a tak jim dej i za mně.čest oranžovi vypatlancvi
Re: Pokřivená optika socialistů
(pipinka, 2.11.2010 8:55:17)
Odpovědět
no vidiš,auž jsi do ni vrazil.a hned vidiš na oranžovo. ahoj thuje.kluk si bere počitač do školy,a tak jim dej i za mně.čest oranžovi vypatlancvi
Re: Pokřivená optika socialistů
(onďa, 2.11.2010 18:06:18)
Odpovědět
... kéžby alespoň do Timbuktu.........
Re: Pokřivená optika socialistů
(učitelka, 2.11.2010 18:11:38)
Odpovědět
TAK I TO JE PŘÍLIŠ BLÍZKO.
Re: Pokřivená optika socialistů
(onďa, 2.11.2010 18:30:46)
Odpovědět
... pravda, ale ta doprava....
Re: Pokřivená optika socialistů
(ferda, 1.11.2010 15:34:09)
Odpovědět
....jak tak pozoruji, vy ,PRAVIČÁCI, by jste svým počtem "Blbů" vystavěli i velkoměsto :-)))) a nad ním bude hrdě vlajka s modrou strakou vlát a na ní heslo : krást! krást! krást! :-))))
Re: Pokřivená optika socialistů
(Míla, 2.11.2010 1:47:22)
Odpovědět
Kolik je ti let, ferdo? Tvoje příspěvky by snad mohlo omlouvat jen problematické dětství.
Re: Pokřivená optika socialistů
(Stallker, 1.11.2010 9:14:24)
Odpovědět
…se tady ta diskuze pěkně zvrhla…

Ferda pořád valí ty svoje bláboly o modrostrakách, co to tady všechno rozkradly. Na nic jiného se nezmůže…

Ale hlavně, pozapomnělo se na původní myšlenku, o které je článek. To, že mají někteří lidé (záměrně neříkám socialisté, jelikož jsem se setkal i s jinými) poněkud zkreslenou optiku, je bohužel fakt. Kalous tady psal, že nemáme daňovou progresi, na rozdíl od jiných zemí. Ale my ji máme, to je skutečně pravda. Odečitatelná položka ze základu daně sice asi není taková, jakou by si mnozí přáli (ulevuje na dani chudším, nezvyšuje daně bohatším), o to více mi přijde jako spravedlivá. Nebo jsem jediný, kdo špatně chápe myšlenku sociální soudržnosti? Není to náhodou o pomoci slabším? Nebo jde o to, obrat co nejvíc ty úspěšnější, pracovitější a často i chytřejší? Oni ti bohatší nejsou jen samí zloději, tuneláři a lichváři. Mezi nimi je spousta špičkových manažerů, lékařů, vědců nebo programátorů. A jak už jsem psal dříve, pokud byste nastavili progresivní daň tak, jak v současné době požaduje socdem., výsledek by byl velmi pravděpodobně méně než 1 mld. Prostě nemáme těch bohatých dost. A nestojí to za riziko, že nám začnou utíkat do zahraničí ty nejlepší mozky, které jsou i v dnešní těžké době schopni tyto peníze vydělat. Nebo chcete nastavit progresivní daň pro širší množství lidí, aby z toho něco bylo? No skvěle. Ale to už se bude týkat prakticky celé střední vrstvy. Nebo chcete zvednout daně firmám a podnikatelům. Teď, když už je jisté, že nás nemine zdražení energií, které samo o sobě možná některé položí?
Pan Polanecký má pravdu, ať se Vám to líbí nebo ne…
Re: Pokřivená optika socialistů
(Sunny, 1.11.2010 15:16:14)
Odpovědět
Stallkere, některým to možná právě teď došlo, jiní nepochopí nikdy... Skutečnost je, že střední třída u nás je totálně zdecimovaná a během krátké doby už bude jen vzpomínkou. Skutečnost je, že levicové vlády nestojí o střední třídu. Dívejme se, jak se která vláda chová, co dělá a jak usiluje o to, aby občanům zůstaly zachovány jejich svobody. Když to uděláme, zjistíme, že téměř všechny vlády po manšestrovce polehounku ukrajovaly z našich svobod. Že usilovaly o to vytvořit z národa závislé poslušné a snadno ovladatelné stádo. Skoro se jim to povedlo. K tomu, abychom byli skutečně svobodní, nezbytně potřebujeme být i ekonomicky soběstační. Takže bacha na každého, kdo vám jde po peněžence. Nejde mu jen o vaše peníze. Jde vám po krku.
KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(ferda, 1.11.2010 16:11:23)
Odpovědět
PRO"SUNNY" : JIŽ ŠESTÝM ROKEM VLÁDNE NE LEVICOVÁ VLÁDA, A VÝSLEDEK ? TEN VIDÍME !!!! hi,hi,hi, :-)))

PS. TATO VLÁDA JE JISTĚ NEBEZPEČNĚJŠÍ, NEŽ HROZBA, KTERÁ JE NÁM NEUSTÁLE PŘEDSOUVÁNA :-)))

TI KLUCI VE VLÁDĚ, JSOU ZBYTEČNÍ,JAKO KDYŽ MÁ KACHNA VEMENO :-)
NEKOMPETENTNI ferda...
(Míla, 2.11.2010 1:03:11)
Odpovědět
Je tomu přesne naopak. Pravicové vlády zvládají krizi výborně, jako málokterá jiná zeme!
Re: Pokřivená optika socialistů
(Kalous, 2.11.2010 7:23:54)
Odpovědět
Gratuluji Stallkrere i Sunny že máte měsíční příjem nejméně 100-150 tisíc - teprve odtud by progresivní daňa začala postupně zabírat (soc.dem. navrhovala 120 tis.). Vám to přeji - ale např. u státních manažerů s 200-300 tis. + stovka tisíc odměn měsíčně a nějaký milion roční odměny (nebo milionové zalté padáky) mi to silně vadí, tam je progresivní daň na místě, neboť celý stát je ve finančních problémech. Maďarská vláda navrhla strop pro státní manažery asi našich 65 tisíc měsíčně, čímž by třeba šéf maďarské národní banky přišel o 3/4 současného platu - zaslouží si to, když je země ve finančním bankrotu?
Re: Pokřivená optika socialistů
(Sunny, 2.11.2010 9:37:03)
Odpovědět
Nevím z čeho jste vydedukoval výši mého příjmu, ale mýlíte se, ačkoliv přiznávám, že mi to zalichotilo :-)
Re: Pokřivená optika socialistů
(Kalous, 2.11.2010 10:33:30)
Odpovědět
Protože když bude mít někdo měsíční příjem 10 - 30 tisíc, těžko bude propagovat rovnou daň (pokud není bl.bý nebo neinformovaný) - u 50 tisíc to částečně chápu - nad 100 tisíc je logické být proti rovné dani. Vše je o penězích.
Re: Pokřivená optika socialistů
(Stallker, 2.11.2010 19:11:13)
Odpovědět
Budu se opakovat Kalousi, ale kolik si myslíte, že má tato země lidí, kteří vydělávají 120-tis. měsíčně a více? Kolik si myslíte, že by se na progresivní dani od těchto lidí vybralo? Já Vám odpovím, málo...
A navíc, ne zrovna nepodstatná část z těchto lidí nám zdrhne za lepším. Co se týče státních zaměstnanců (manažerů), kteří berou platy ve výši, o které je řeč, pokud někde ve státní správě je nutno zaměstnávat špičkové odborníky, je asi také nutno tyto špičkově zaplatit. Klasický příklad: Spor o majetek mezi státem a velkou prosperující firmou. Souboj právníků. Na straně soukromé firmy špičková právnická firma, motivovaná finančně podle toho, co vysoudí, na straně státu nedoštudovaný vysokoškolák se 40-tis. btto... Tipněte si, kdo vyhraje...
A jestli někde státní správa zaměstnává lidi, kteří berou 200-tis. měsíčně a nezaslouží si to, pak je chyba někde jinde. Ne v progresivní dani. Mimochodem, vláda se jedním z posledních návrhů pokusila o změnu tarifních tabulek, což by uvedený problém řešit mohlo. Odbory, tedy ti, jichž se to týká osobně, jsou kategoricky proti. Viz nedávná demonstrace. Ale Vy jste tam přece byl. Takže jste v podstatě také proti řešení tohohle mzdového bordelu ve státní správě, že?
Re: Pokřivená optika socialistů
(Sunny, 2.11.2010 9:50:34)
Odpovědět
Ještě k těm manažerům státních podniků: myslím, že pokud podnik prosperuje, zaslouží si manažer klidně i nadstandardní odměnu. Na druhou stranu ve státním sektoru by měly fungovat nějaké stropy a měla by platit jasná pravidla pro období krizí. To, že krize čas od času nastanou, je známá věc a mělo by se s tím počítat. Dnes je situace taková, že pracovat pro stát je prakticky výhra v loterii a myslím, že to je docela průšvih. Nejsem naivka, je mi jasné, že stát jakýsi aparát potřebuje. Jen se domnívám, že by se klidně dalo diskutovat o počtech úředníků a jejich ohodnocení.
Re: Pokřivená optika socialistů
(pipinka, 1.11.2010 15:36:17)
Odpovědět
nadaváš,a sam seš oranřový.jenommlezeš suny do zadku a ona ti take.já daně platim,a to každy měsic a dost.bohaty nejdem,a mám co si vydělam,a nic od vlady nechci.at´ˇ žije John a modra vláda,a pryč z feryšema suny,a stalkerem a ondˇˇou a kalousema šoumenem a celou tuto rudou bandou.a karkulka z dědou už zalezli.tak z vama,bando
Re: Pokřivená optika socialistů
(Stallker, 1.11.2010 20:27:19)
Odpovědět
Doufám, že v tomhle stavu nejezdíte autem?
Re: Pokřivená optika socialistů
(pipinka, 1.11.2010 21:34:26)
Odpovědět
tak aspoˇˇn jeden se ozval.blbec stalker.ale hned tu bude take suny.však uvidite.a autem jedu za chvil do prce.nemam čas na tebe.tak si to užijs tou debilkou suny a čest vy oranžovi ko....ti
Re: Pokřivená optika socialistů
(pipinka, 1.11.2010 21:34:33)
Odpovědět
tak aspoˇˇn jeden se ozval.blbec stalker.ale hned tu bude take suny.však uvidite.a autem jedu za chvil do prce.nemam čas na tebe.tak si to užijs tou debilkou suny a čest vy oranžovi ko....ti
Re: Pokřivená optika socialistů
(pipinka, 1.11.2010 21:34:38)
Odpovědět
tak aspoˇˇn jeden se ozval.blbec stalker.ale hned tu bude take suny.však uvidite.a autem jedu za chvil do prce.nemam čas na tebe.tak si to užijs tou debilkou suny a čest vy oranžovi ko....ti
Re: Pokřivená optika socialistů
(Eva, 1.11.2010 10:13:37)
Odpovědět
PRO UPLATKARSKEHO PARAZITA ferdu: "Brněnský městský soud se dnes začne zabývat případem lékařky, které hrozí za braní úplatků až pět let vězení. ... Podle policie brala od distributora farmaceutické firmy úplatky za to, že předepisovala její léky."

Znamy uplatkarsky parazit ferda kryl uplatky "snad ode vsech firem", jak sam priznal na diskusi. Mozna, ze i tento levicovy zlocinec skonci po zasluze za mrizemi...
Re: Pokřivená optika socialistů
(ferda, 1.11.2010 10:58:47)
Odpovědět
velmi dobře jsi napsala, " evo" alias "stando", "občane","zorro" "Květo" atd., že "lékařka" brala a jí hrozí soud :-) já lékař nejsem a nebral jsem, pochopíš to ? asi ne, protože modrosliz ve tvé hlavě dokáže jen lhát, podvádět a jistě také krást vše ,na co příjdeš :-)
......a v našem právním systému existuje zákonná norma, která dovoluje neoznamovat a dokonce ani nevypovídat v neprospěch osoby blízké :-)))))

tupane :-))
ps.už jsi podal trestní oznámení na knížete, který sám přiznal, že dal vysoce potavenému státnímu úředníkovi úplatek ?
sám kníže se k tomu přiznal :-)))
....pozor, běží ti čas, hnojíku :-))))
Re: Pokřivená optika socialistů
(xxxxxxxx, 1.11.2010 15:37:17)
Odpovědět
Zase jen lžeš a patláš, ferdyš. Příspěvky Evy plným právem a pravdivě kritizují tvoje zrůdne chováni:

Levicovy kriminalni uplatkarsky parazit ferda v diskusi priznal (muzu dat link), ze jeho rodina brala uplatky "skoro ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty. Ferda o techto zlocinech vedel, ale nejen, ze jim nezabranil, dokonce je kryl a na uplatcich parazitoval. Penize z uplatku mu totiz byly milejsi, nez poctivost, slusnost, moralka i zakon. A takovato lidska zruda si dovoluje jinym kazat o moralce! ... Jeho zvracena osobnost ma ale jednu vyhodu: Lepe, nez slova takto ferda kazdemu ukazuje, co jsou levicaci za moralni zrudy... Brrrrrrr!!! :(((
Re: Pokřivená optika socialistů
(onďa, 1.11.2010 18:26:38)
Odpovědět
Ferdo,raději jdi o článek dál- tady je to nějaké divné..
U nás krásný den,ale větrný,celý den jsem dělala na zahradě a bylo to fajn. S potěšením jsem zasedla k PC a tady tohle. Ještě ,že se můžu přesunout.. tak dobrý večer..
Re: Pokřivená optika socialistů
(marko, 1.11.2010 19:27:29)
Odpovědět
Opět jedovatá slina ?
Re: Pokřivená optika socialistů
(onďa, 1.11.2010 19:55:21)
Odpovědět
asi Vás nechápu,Marko,co je tady jedovatého ?...
čímpak jsem si zasloužila tolik Vaši neoprávněné pozorností...?
ne,že by to bylo nepříjemné...
Re: Pokřivená optika socialistů
(Míla, 2.11.2010 0:53:07)
Odpovědět
'Jedovatá slina' je od vás asi to, ze odmítáte oprávněnou a pravdivou kritiku ferdova zrůdneho kriminálního chováni, ne? Tak se korupce nezbavíte nikdy! :(
Re: Pokřivená optika socialistů
(ferda, 2.11.2010 1:42:55)
Odpovědět
i když se snažíš, seč ti síly stačí, jdeš stále poznat .-) píšeš jako debil, chováš se jako debil a co hlavně, myslíš jako debil.....

ps. jsem rád, že jsem se pro tebe stal tvojí psychiatrickou diagnózou .-)
Re: Pokřivená optika socialistů
(Míla, 2.11.2010 1:58:57)
Odpovědět
Jestli to uleví tvému svědomí, chlapče, posluž si! Pamatuj ale, že tvoje kriminální chování to neospravedlní.
Re: Pokřivená optika socialistů
(onďa, 2.11.2010 7:55:14)
Odpovědět
nechápu význam slov : zrůdné kriminální chování.. pokud se obracíte na mne,já zase prosím o vysvětlení.A žádný cink nebo link nedávejte- nejlépe svými slovy...
ale netrvám na tom..
Re: Pokřivená optika socialistů
(Míla, 2.11.2010 13:22:16)
Odpovědět
Dobrá: Korupce je trestný cin, zločin, který tolerovat nesmíme. Nesmíme také po jiných žádat, aby se chovali slušně, čestně, mravně a v souladu s právem, ale sami tolerovat, krýt nebo páchat zločiny. To by bylo zrůdné a kriminální. Byli bychom (spolu)viníky zločinů a nikdo by našim mravním apelum nevěřil, byly by jen pro smích. Každý musíme začít u sebe, zločiny nepáchat, ani netolerovat ve svem okolí, zločince i spolupachatele hlasitě odmítat a chovat se tak, jak chceme, aby se jiní chovali (podle Bible) nebo podle Gandhího "we must become the change we want to see in the world" (=sami se musíme stát tou změnou, kterou chceme vidět ve světě). Je to také v zájmu nás všech i každého z nás. Snad je to nyní jasnější. :) Pozn.: Linky nepoužívám.
Re: Pokřivená optika socialistů
(onďa, 2.11.2010 18:00:52)
Odpovědět
pěkné,p.Mílo- ale pro mne z r ů d n é znamená: koncentrační tábory,Mengele,věznice na Guantanámu,teroristické útoky 11. září a jiné,islám,týrání děti a zvířat a další obdobné zvráceností.../ pro mne osobně i hry V.Havla/
a tyhle moralistické řeči jsou laciné- nic nestojí a kázat umí kde kdo..
dobrý večer
Re: Pokřivená optika socialistů
(obcan1, 3.11.2010 0:33:31)
Odpovědět
Proc si vyverete jen 1 slovo a ignorujete smysl? Kriminalnik ferda skodi svou podporou korupce kazdemu z nas - i vam! Ze je ale levicak, tak korupce je vam dobra, ze?
PRO TOHO, KTERÝ NEJEN ZDE PÍŠE POD NĚKOLIKA NICKY, JAKO TŘEBA : ZORRO, EVA, MÍLA, OBČAN, DR, ATD. JE TO PROSTĚ ÚCHYL-JAK JINAK, PRAVICOVEJ :-)
(ferda, 2.11.2010 18:27:42)
Odpovědět
MÍLO, PODVODNÍKU ULHANÝ :-))
KDYŽ MÁŠ TU SVOJI PRAVICOVOU TLAMIČKU ČESTNOSTI UŽ JSI PODALA TRESTNÍ OZNÁMENÍ NA PANA KNÍŽETE Z TOP 09 ???? :-))
SÁM SE PŘIZNAL, ŽE KORUMPOVAL STÁTNÍHO ÚŘEDNÍKA :-))
POKUD JSI TO JEŠTĚ NEUDĚLALA,/NEUDĚLAL/ :-))
NEJSI NIC VÍC, NEŽ FALEŠNÉ, Z KOZÍ PRDE.L.E. VYPADNUTÉ HOVÍNKO .....
Kriminalniku ferdovi:
(obcan1, 3.11.2010 0:38:17)
Odpovědět
Zamet nejdriv prd vlastnim prahem a podej trestni oznameni na korupci ve sve rodine! Do te doby budes jen za kriminalnika, darebaka a lhare! :-)
PODVODNÍKU A LHÁŘI který používá mnoho různých nicků : "Občan1" "eva" "Míla" "Květa"!Zorro" atp. PROSTĚ, CO ČEKAT PO PRAVICOVÉ ZRŮDĚ JINÉHO, NEŽ LŽI A PODVODY A KRÁDEŽE.....
(ferda, 3.11.2010 7:52:23)
Odpovědět
nestydíš se? zase daLŠÍ nick :-)))
jsi kretén, vypatlanec a hlavně chudák.
Míla nemá sílu reagovat tak ji zastoupí občan1 :-)))
jsi komik, ale hodně špatný, lidem to již dochází, co jste vy pravičáci za falešný hnůj :-)
přiznáš se, kolik používáš, zde svých nicků?
nebo budeš stále za "zrůdného" podvodníka a lháře?
i když si myslím, že ty pravičácká ulhaná šmudličko, budeš stále lhát a podvádět, vy modrohnoji nic jiného totiž neumíte.....
Re: Pokřivená optika socialistů
(host, 2.11.2010 3:21:05)
Odpovědět
..."celý den jsem dělala na zahradě"... A té "vůně"! Jen aby do toho někdo nešláp! :))
Re: Pokřivená optika socialistů
(onďa, 2.11.2010 7:49:35)
Odpovědět
velice vtipné... co dodat...
Re: Pokřivená optika socialistů
(nela tenka, 1.11.2010 14:01:19)
Odpovědět
Mě přijde daleko důležitější vědět kam ty peníze jdou. A myslím, že mám nárok vědět kam půjdou.( 15%dan je v pořádku a je to v současné době nejspravedlivější řešení). Ale všiměte si jak jsou lidé ohlupováni tím jak je potřeba obrat ty zlé , bohaté. A už se tak nějak nedozvíme na co ty peníze potřebujeme. Je nám tak nějak naznačeno , že na úhradu státního dluhu. Ha ha tomu může věřit jen bloud. Prosím jen o krátké zamyšlaní komu tečou % , nemalá, ze státních zakázek.....
Re: Pokřivená optika socialistů
(ferda, 1.11.2010 15:20:30)
Odpovědět
.....CHTĚL BYCH VĚDĚT, KOMU DLUŽÍME A HLAVNĚ ZA CO DLUŽÍME A CO NEJDŮLEŽITĚJŠÍ, JAKÉ STÁT AKCEPTOVAL PODMÍNKY TĚCHTO DLUHŮ !

ZÁTÍM SE K TOMU NKDO NEMÁ, A KAŽDÝ TAJEMNĚ MLČÍ....

JISTĚ BYCHOM SE NESTAČILI DIVIT, KDO SI S NÁMI NEJEN MASTÍ KAPSU, ALE TAKÉ VYTÍRÁ SVOJI PR.D.E.L. :-)))
Re: Pokřivená optika socialistů
(xxxxxxxx, 1.11.2010 15:42:44)
Odpovědět
Jsi nekompetentní idiot, ferdo, jak každý dobře ví.
Re: Pokřivená optika socialistů
(ferda, 2.11.2010 0:49:50)
Odpovědět
v tom případě, ty musíš být mé jednovaječné dvojče !!! :-)
Re: Pokřivená optika socialistů
(Míla, 2.11.2010 0:56:53)
Odpovědět
xxxxxxx má ale pravdu! Problematice dluhů opravdu vůbec nerozumíš.
KUDY ZA ODS? : PŘES ŽUMPU A KANÁL, AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(ferda, 2.11.2010 12:48:56)
Odpovědět
MOŽNÁ JIM NEROZUMÍM, PROTOŽE JE NEDĚLÁM !
ZATO VY, PRAVIČÁCI JSTE JEDEN DLUH VEDLE DRUHÉHO, PROTO SE V NICH VYZNÁTE DOKONALE,-KOHO OBELHÁT, KOHO OKRÁST, JAK NEPALTIT SVÉ DLUHY :-)))

A NĚCO K ZAMYŠLENÍ :-)))) :

POKUD TEDY ,JAK TVRDÍTE ,VY MODROMÁTOHY, ŽE TÉMĚŘ KAŽDÝ PODNIKATEL JE PRAVIČÁK, TAK Z TOHO JASNĚ PLYNE ZÁVĚR, ŽE DO TĚCH S.R.A.Č.E.K. VE KTERÝCH SE NAŠE ZEMĚ POTÁCÍ, NAS ZAVEDL POVĚTŠINOU ZASE JEN A JEN TEN PRAVICOVÝ MODROHNŮJ :-)))))
STAČÍ SE PODÍVAT NA ODHALENÉ PŘEDRAŽENÉ ZAKÁZKY OD MINISTERSTEV AŽ PO TY NEJMENŠÍ OBCE-V DRTIVÉ PŘEEVAZE JSOU U TOHO TI, JENŽTO MAJÍ "TEN SPRÁVNÝ, PRAVICOVÝ SVĚTONÁZOR"

STAČÍ SE PODÍVAT, KDO FIGUROVAL V KAUZÁCH VYLHANÝCH TITULŮ NA PLZEŇSKÝCH PRÁVECH !

A VY, ŠMEJDI, MODROHNOJI, PRAVIČÁCKÝ BALAST, SI HRAJETE NA SŮL NAŠÍ ZEMĚ HI,HI,HI, :-)))
MOŽNÁ ,ŽE ALE JSTE TA SŮL, JENŽE JEN A JEN V NAŠICH OČÍCH !:--)))))
POKUD SE VÁM COKOLI NELÍBÍ, SVĚT JE VELIKÝ, S PÁNEM BOHEM, MODROSOUDRUZI :-)

A MÁLÁ BÁSNIČKA ZÁVĚREM :


KUDY CHODIL, TUDY, KRAD, SOCIÁLNÍ DEMOKRAT,
KDO VŠAK V LUMPÁRNÁCH JEJ VŽDYCKY PŘEDČÍ?
ANO, JE TO TAK, PROMODRALÝ DEMOKRAT !:_)
VČERA RUDÝ, MODRÝ DNES,
TO JE ZLODĚJ Z ODS ! :-)))








PĚKNĚ JSTE NÁS ZRUINOVALI, JEN CO JE PRAVDA !
Zzrůdnému kriminálnímu ferdovi
(Míla, 2.11.2010 13:25:24)
Odpovědět
Korupce je trestný cin, zločin, který tolerovat nesmíme. Nesmíme také po jiných žádat, aby se chovali slušně, čestně, mravně a v souladu s právem, ale sami tolerovat, krýt nebo páchat zločiny. To by bylo zrůdné a kriminální. Byli bychom (spolu)viníky zločinů a nikdo by našim mravním apelum nevěřil, byly by jen pro smích. Každý musíme začít u sebe, zločiny nepáchat, ani netolerovat ve svem okolí, zločince i spolupachatele hlasitě odmítat a chovat se tak, jak chceme, aby se jiní chovali (podle Bible) nebo podle Gandhího "we must become the change we want to see in the world" (=sami se musíme stát tou změnou, kterou chceme vidět ve světě). Je to také v zájmu nás všech i každého z nás.
Re: Zzrůdnému kriminálnímu ferdovi
(Sunny, 2.11.2010 13:36:25)
Odpovědět
Napsala jste to naprosto přesně. Princip je velmi jednoduchý. Avšak důsledně jej uplatňovat v životě může být někdy obtížné. I tak bychom se o to měli všichni alespoň snažit:-)
Re: Zzrůdnému kriminálnímu ferdovi
(Míla, 2.11.2010 13:45:00)
Odpovědět
Přesně tak. Nikdo dokonalý není, ale o dokonalost by se měl snažit kazdý. Nechodím sem často, ale případ pokrytce "ferdy" mi nedal...
Re: Zzrůdnému kriminálnímu ferdovi
(Míla, 2.11.2010 13:39:27)
Odpovědět
Abys věděl, jaké mám také já vůči tobě výhrady, přidám ti příspěvek Evy:
Levicovy kriminalni uplatkarsky parazit ferda v diskusi priznal (muzu dat link), ze jeho rodina brala uplatky "skoro ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty. Ferda o techto zlocinech vedel, ale nejen, ze jim nezabranil, dokonce je kryl a na uplatcich parazitoval. Penize z uplatku mu totiz byly milejsi, nez poctivost, slusnost, moralka i zakon. A takovato lidska zruda si dovoluje jinym kazat o moralce! ... Jeho zvracena osobnost ma ale jednu vyhodu: Lepe, nez slova takto ferda kazdemu ukazuje, co jsou levicaci za moralni zrudy... Brrrrrrr!!! :(((
Re: Zzrůdnému kriminálnímu ferdovi
(ferda, 2.11.2010 14:27:52)
Odpovědět
JÁ A HULVÁT ? :-), JÁ KŘEHKÁ POETICKÁ DUŠE......

.....Za trochu lásky šel bych světa kraj,
šel s hlavou odkrytou a šel bych bosý,
šel v ledu - ale v duši věčný máj,
šel vichřicí - však slyšel zpívat kosy,
šel pouští - a měl v srdci perly rosy.
Za trochu lásky šel bych světa kraj
jak ten, kdo zpívá u dveří a prosí.

LÉPE BUDE JISTĚ NA SVĚTĚ, AŽ VY PRAVIČÁCI ZMĚNÍTE SVÉ HODNOTY, MÍSTO TOHO,KDYŽ RÁNO VSTANETE,A HNED SI PŘEŘÍKÁVÁTE TU SVOJI MANTRU.: KOHO DNESKA OKRADU, KOHO PODVEDU,KOMU UBLÍŽÍM, JSEM PRAVIČÁK A MÁM RADOST ZE SVINSTVA.

NAVZDORY VAŠI GENETICKÉ PREDISPOZICI BY JSTE MĚLI SVOU MANTRU ZMĚNIT TŘEBA TAKTO, HNED JAK RÁNO VSTANETE SI POVĚDĚT: KOMU DNES POMŮŽU, KOHO SE ZASTANU,NEBUDU JIŽ LHÁT, JSEM ČLOVĚK A MÁM RADOST ZE ŽIVOTA :-))
Re: Zzrůdnému kriminálnímu ferdovi
(Míla, 2.11.2010 14:36:59)
Odpovědět
Jen dokazuješ, ze nemáš, čím bys své zločiny a zrůdné pokrytectví omluvil.
Re: Zzrůdnému kriminálnímu ferdovi
(ferda, 2.11.2010 14:36:03)
Odpovědět
KAŽDÉMU, BYŤ JEN PRŮMĚRNĚ INTELIGENTNÍMU ČLOVĚKU MUSÍ BÝT JASNÉ, ŽE NICK "MÍLA" A "EVA" JE JEDEN A TÝŽ, NEMOCNÝ ČLOVĚK.....

PS. TVÁ NEMOC , SE ZASE POSUNULA O POZNÁNÍ K HORŠÍMU,JSI UBOŽÁK.... PSÁT PŘÍSPĚVEK, A DRUHÝM SI JEJ PODPOROVAT, TO PŘECE NENÍ NORMÁLNÍ,TO MŮŽE JEN DUŠEVNĚ NEMOCNÝ ČLOVĚK.....
Re: Zzrůdnému kriminálnímu ferdovi
(Míla, 2.11.2010 14:43:58)
Odpovědět
Jen dokazuješ, ze nemáš, čím bys své zločiny a zrůdné pokrytectví omluvil.
pro pravdoláskovou Mílu ,
..Tak ty máš dost.....
je zbytečné na cokoli od tebe reagovat.

a jen tak na okraj, když se oháníš tou biblí, co říkáš na fakt, že se masově zneužívali mladí chlapci představiteli církve???
to jitě musíš nad tím kriminálním chováním těchto stvůr v rouchu ,spáchat sebevraždu..
.. tak tohle patří do kategórie zrůdností na přední místo...
dobrý večer
Ferda ale kriminalnik skutecne je. Na tom nezmeni nic ani tvoje lzi. Mela by ho policie zatknout a potrestat jako spoluvinika korupce, jak sam priznal.
Zlocince ferdy se zastavate, ale proc jste neragovala na slusne vysvetelni od Mily, ktere jste pozadovala? Pravda vam nevoni, kdyz svedci proti levicoveho gaunerovi, coz? :=)
Re: Pokřivená optika socialistů
(pes Filipes, 3.11.2010 0:02:36)
Odpovědět
Diskuze=s.račky na n-tou!!!
Re: Pokřivená optika socialistů
(obcan1, 3.11.2010 0:50:28)
Odpovědět
V diskusi se objevil hulvatsky kriminalnik ferda, ktery je osobne spolupachatelem korupce, kterou sam priznal. Pokrytecky vola po moralce - sam je ale zlocinec. Diskuse vyplyva z tohoto rozporu a je ojedinelou prilezitosti studovat psychiku tohoto zlocince i levicovych moralnich mrzaku, kteri levicoveho zlocince podporuji.. :-))
Pro spolupachatele ferdu:

§ 160 Přijímání úplatku:
(1) Kdo v souvislosti s obstaráváním věcí obecného zájmu přijme nebo si dá slíbit úplatek, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta nebo zákazem činnosti.

K § 160: Obstaráním věci obecného zájmu je obstarání záležitosti na níž má zájem celá společnost nebo její část... Patří sem ... zdravotnictví (provedení lékařského výkonu) a další.
Re: Pokřivená optika socialistů
(Hardy, 3.11.2010 17:19:00)
Odpovědět
ferdo jesli pudeš sedět,chceš rači buchty makový nebo tvarohový? přineseme, tví prátelé.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama