reklama
reklama

Uleželý Paroubek

Autor: Odjinud | Publikováno: 25.10.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

Podle mnohých politická mrtvola, podle některých vůdčí osobnost sociální demokracie, která vyčkává, kdy ji opět bude v ČSSD potřeba. Ať je pravdou to či ono, zdá se, že Jiřímu Paroubkovi pobyt v ústraní svědčí.

Téměř se dá říci, že Jiří Paroubek je v ČSSD disidentem, kritikem či snad neustálým kverulantem. Od doby, kdy je Jiří Paroubek od vesla, jeví se jako jeden z mála soudných politiků v soc dem a dokonce to myslí s ČSSD snad i dobře. Jeho kritika je věcná a nebere zřetele na jeho bávalé podřízené. Spíše než politikem sociální demokracie (sice od vesla, ale expředseda je poslancem za ČSSD) mi připadá jako politický komentátor politiky soc dem, tak jako svého času Miloš Zeman, kdy opojen Becherovkou a v obláčku kouře ze své dýmky komentuje psí kusy politiků ČSSD, ale nejen jich. To Paroubek se omezuje pouze na své spolustraníky.

ČSSD se povedlo využít nechuť obyvatel ČR k chystaným reformám a vyhrát senátní volby lží. Tahle lež se až nápadně podobá lži, kdy se soc dem podařilo vyhrát krajské volby. Tenkrát to byla lež v podobě regulačních poplatků, kdy slibovali jejich zrušení. Což byla samozřejmě lež jako věž a mělo to za následek, že se z krajských rozpočtů proplácely ony regulační poplatky. A tentokrát využili opět lež, aby vyhráli. Touto lží bylo to, že pokud voliči půjdou volit ČSSD ve volbách do zastupitelstev obcí a měst a Senátu ČR, tak ČSSD zabrání všem chystaným reformám díky jejich 12 statečným v senátu a oranžovým radnicím. Jak naivní myšlenka - až dětská blbost. A tak kromě gratula vítězné sociální demokracii Jiří Paroubek velice otevřeně řekl: "Nyní je potřeba v souvislosti s vytvořením absolutní většiny ČSSD v Senátu vysvětlit české veřejnosti, že ČSSD může přibrzdit, nikoli však zcela zabrzdit a přehodnotit reformy prováděné pravicovou vládou. Tak, aby veřejnost nepocítila dříve či později frustraci a neobviňovala ČSSD ze spoluviny za asociální vládní reformy,". V překladu to znamená: "Super klucí, tak volby jsme vyhráli a teď těm našim pitomcům, co nás volili musíme říct, že jsme kecali, tak jako vždycky a že nic udělat nemůžeme. Ale tak teplý místečka pro kamarádíčky jsme zajistili a o to přece šlo v první řadě. Však oni to ti blbečkové pochopí a do dalších voleb na to zapomenou. A kdyby náhodou ne, tak pívo za 2ká bude stačit na vymytí mozků."

Také je až s podivem, jak opět umí ČSSD rychle a ladně měnit své názory. Do dnešních dnů byl senát naprosto zbytečnou institucí, která by se měla zrušit. A najednou, když ČSSD získala v senátu většinu, tak se jedná o veledůležitou součást politiky sociálních demokratů a středobod všech institucí. Inu kdo chce s vlky býtí, musí s nimi....

Ikdyž ono se dá s oním výrazem výhra polemizovat. Bylo více než jasné, že ODS nemůže  zopakovat drtivé vítezství z minulých let a obhájit tyto neobhajitelné mandáty. A tak v těchto volbách získala takové množství mandátů, které měla vždy. Navíc pokud se sečtou mandáty pro ODS a TOP (chcete-li i KDU), tak se nejedná o žádnou prohru a určitě ne o zlevicovění české společnosti a příklod od pravice k levici.

Napsal Oldřich Valacha pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
4334 čtenářů | 80 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Uleželý Paroubek
(Obcan1, 25.10.2010 6:13:46)
Odpovědět
Kazda levicova politika je zalozena na systemovych lzich, ktere ji u jejich volicu prochazeji, protoze jejimi obdivovateli jsou zejmena lide bez vzdelani nebo pouze se vzdelanim nizsim, tedy s podprumernou intelignci, kteri levicove lzi v dusledku sveho intelektualniho handicapu nedokazi prohlednout. CSSD si za filozofii sveho chovani jiz davno zlolila Rathovo "lzi pouzivam kazdy den" priznane v TV a jeji jednodussi priznivci tuto systemovou hochstaplerskou metodu oranzovim lharum "basti, az se jim delaji boule za usima"...
Re: Uleželý Paroubek
(Jeeves, 25.10.2010 7:26:20)
Odpovědět
Jo, to sedí. To i komunisti mají chytřejší voliče. Možná, že se socanští voliči snáze indentifikují s panoptikem ve vedení ČSSD.
Re: Uleželý Paroubek
(Karkulka, 25.10.2010 7:48:04)
Odpovědět
Definice Homo bohemus pravičakus

Druh lidského jedince, žijícího pouze v České kotlině (na Moravě pomalu, ale jistě začíná vymírat). Vyniká vysokou nesnášenlivostí ke všem ostatním a sebestředností. Kdysi jsme mu zrušili jeho milovanou stádostradnu a tak začal hledat novou smečku v které by s ostatními vyl. Přebarvil briskně červenou na modrou i začal býti velmi nesnášenlivým ke svým starým kamarádům bolševikům. Ovšem tyto druhy jsou velmi příbuzné. Používají stejnou rétoriku i prostředky. Z tohoto důvodu je jen těžko rozeznáte. Plivají jedovaté sliny na všechny ostatní. Mají jen svou svatou pravdu a jiný názor neuznávají. Sem tam u nich najdete typ britského konzervativce (pár stvolů pšenice mezi koukolem), ale zatím je jich málo.
Můžeme jen doufat, že potěr homo pravičáka dospěje konečně do vyššího stadia, sebevědomého a silného demokrata, který dokazuje svými skutky, že mu jde o obecné blaho. Zatím pouze pindá hlouposti na internetu. Ovšem musíme si dát pozor na některé mutace, které z modré barvy postupně na hnědou. Z těch se potom stává škodná, kterou je třeba likvidovat biolitem či jinými insekticidy (Policie ČR, soudy apod.).

A vůbec VOLTE KARKULKU !!!!
Re: Uleželý Paroubek
(berg, 25.10.2010 10:53:11)
Odpovědět
přesně pasujete na tvrzení o prolhaných socanech :-) jestli někdo měnil barvu, tak v naprosté většině rudou na oranžovou, a z historie je doložené, že rudí i hnědí vznikli ze socanů, ale klidně dál karkulko plácejte ty svoje soc. "pravdy",je zajímavé sledovat, co socánci dokážou překroutit
Re: Uleželý Paroubek
(Eva, 26.10.2010 16:31:51)
Odpovědět
Samozrejme. Rudi hlupaci presli do KSCM, rudi gauneri presli do CSSD. Proto je v CSSD tolik darebaku, lharu, podvodniku, tunelaru, uplatkaru, zlodeju atd. Je to smutne, ale je to tak.
Re: Uleželý Paroubek
(ThujaGarden, 27.10.2010 20:22:59)
Odpovědět
Ano volte..,Červenou nebo RUDOU KARKULKU..!!
Re: Uleželý Paroubek
(Viliams, 25.10.2010 10:26:48)
Odpovědět
Paroubka nechte na pokoji,pracoval pro sociálně slabé a pravičáci do něj kopali,tak jak do Rátha.Z voleb mám radost,konečně lidé pochopili,že pravičáci lžou a manipulují.Už parlamentní volby vyhrála CSSD,jenže jim vítězství ukradla zmanipulovaná ODS,která to měla naplánované s koalicí.Proč vznikla TOP 09 ?Aby zachránila zkomírající odésáky.Kalousek položil na lopatky i takovou stranu jako je KDU ČSL,jeho rodná strana.Tady vidíte jak chutná moc za každou cenu.Kain zradil Abela a Kalousek lidovce.Přetahl některé do Topky a lidovci se málem rozpadli,Svoboda nemoh nic zachránit.Vidíte jak jednají naši vedoucí politici zprava ?Samé podrazy ! ! !
Re: Uleželý Paroubek
(plk, 25.10.2010 12:12:06)
Odpovědět
Viliams, chachacha. Paroubek pracoval pro sociálně slabé ? Jseš k smíchu, ten to dělal hlavně kvůli moci a korytu. Nevěř těm, co se ohání obyčejnými lidmi, protože jim jde pouze o jejich lukrativní posty. A to ostatní je pouze zástěrka...
Re: Uleželý Paroubek
(Eva, 26.10.2010 16:37:09)
Odpovědět
Samozrejme, jakmile se nekdo zacne ohanet tim, ze za nekoho bojuje, je nejlepsi si dobre drzet srajtofli. Na oranzove mafiany to plati na 100%. Treba Rath: obelhaval lidi, ze za ne bojuje a proplaci jim poplatky, ale z kapes jim ukradnul dvojnasobek na vicenaklady a svou reklamu. To levicovy hlupaci nepostrehli. :DD
Re: Uleželý Paroubek
(Matějková Helena, 2.11.2010 7:27:24)
Odpovědět
Levičáci-pravičáci-všichni do jednoho pytle. Každý má máslo na hlavě a pracuje v prvnířadě pro sebe a kámoše. To co se u nás děje, v soudnictví, policii, nemá obdoby. Proč nejsou schopni chytit Pitra nebo Krejčíře,proč neudělají zákon, kdo nabyl nerovně různé majetky /viz Gross/ že by mu vše bylo zabaveno. Je toho tolik, že by bylo po sátním dluhu a pak byste se mohli dohadovat o pravici a levici. Jenže oni si udělajáí zákony tak, aby byli nepostižitelní. Už nevolím, není koho.Kdo celý život poctivě pracuje a pak vidí tohle všechno, je mu z toho na zvracení. Za poctivou práci si nepořídíte tolik, jako tihle všichni hochštapleři. A bez práce.
KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(ferda, 25.10.2010 14:37:05)
Odpovědět
.....je srandovní, jak pisálci streit, pulcinsky, či polanecký nemají žádný komentář k právě proběhlýn volbám....-)))
už jim asi došlo, že stát na straně pravičáckého bezpráví , začíná být hodně "aut"...

a brzy, brzy příjde doba, kdy se mnozí za to budou velmi stydět!
nadešel soumrak zlodějen, podvodů a manipulací, všeho toho špatného, co ponejvíce reprezentuje naši rádoby "pravici" .....

ps. vzkaz modrohnojům: nestačilo vám chlemstat u koryt, vy jste chtěli ještě nahlas mlaskat a beztrestně říhat....., to jste již přehnali a po zásluze sklízíte to, co jste svým hříšným chováním zaseli ....-)))
UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Eva, 26.10.2010 16:26:07)
Odpovědět
Levicovy kriminalni uplatkarsky parazit ferda na diskusi priznal (muzu dat link), ze jeho rodina brala uplatky "skoro ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty. Ferda o techto nechutnych zlocinech vedel, ale nejen, ze jejich pachani nezabranil, jak by udelal kazdy slusny clovek, ale dokonce zlociny kryl a na uplatcich parazitoval. Penize z uplatku mu totiz byly milejsi, nez cest, slusnost, moralka i zakon. - A takovyto levicovy gauner se nestydi jinym kazat o morace! Jen tim potvrzuje znamy fakt: Co levicak to lidsky odpad. Brrrr!
Re: KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(babka, 2.11.2010 7:31:58)
Odpovědět
ferdo, socani mlaskali celých 8 let a co mohli, tak zašmelili - pro sebe.Na to jsi jaksi zapomněl. Takže zapnout mozek a přemýšlet.
Re: Uleželý Paroubek
(trable levice, 25.10.2010 8:15:34)
Odpovědět
článek je o prolhané soc.dem
Re: Uleželý Paroubek
(Karkulka, 25.10.2010 8:26:49)
Odpovědět
A zde vidíte první reakci pravičákuse. Jsa dobře vycvičen bolševickou demagogií, vytváří si po jejím vzoru svou vlastní, tvz. pravicovou. Protivník je všivák, který zásadně lže a krade. Lži a podrazy taképravice jsou pouze svatým bojem proti darebákům všeho druhu. Stačí pouze zaměnit zlé kapitalisty za zlé socialisty, odboráře případně studenty.
Re: Uleželý Paroubek
(jorkšír, 25.10.2010 8:43:20)
Odpovědět
Taky volila do Senátu socany? Taky taky? No to se můžeš těšit že ti socialisté zachrání rodinný rozpočet a koupí pobytový desetidenní zájezd na Mars. Takoví jako ty tak leda umožnili
aby se oranžová parta hic ala Škromach válela dalších pár let ve vatě,a aby k tomu mohlo dojít,tak potřebovala hlasy takových primitivů jako jseš ty. Užívej si svých pět minut slávy.
Re: Uleželý Paroubek
(antijorksir, 25.10.2010 20:16:01)
Odpovědět
haf,haf, haf!
Re: Uleželý Paroubek
(Eva, 26.10.2010 16:28:37)
Odpovědět
Oranzovi mafiani prave pocitaji s tim, ze se jim podari obelhat takove hlupaky, jako je dotycna pani. Proto si muzou dovolit tak nestoudne a hloupe lzi.
Re: Uleželý Paroubek
(Stallker, 25.10.2010 8:43:24)
Odpovědět
To jsme to zase dostali…

Bohužel to vypadá, že Karkulka dosud nepochopila vůbec nic…
Re: Uleželý Paroubek
(Jenda L., 26.10.2010 15:16:30)
Odpovědět
Karkulka pochopila všechno.To vy jste natvrdlí a nechápete,že ve volbách už po 3.lidé dali najevo komu věří.Vy budete pořád mlet svou donekonečna.Opravdu vám to nedochází ? A to děláte tak chytré !Pravičáci jsou tak sprostí a socialisty dávají bokem i když na to nemají právo.President jim v tom pomáhá.Co je potom hlas lidí?Na co jsou volby ?
Re: Uleželý Paroubek
(Eva, 26.10.2010 16:43:45)
Odpovědět
Ha-ha-ha! Naopak! Prave jste ukazal, jaci jsou levicaci hlupaci. Pravicova cast politiky se rozdelila a to je jediny duvod, proc oranzova mafie zdanlive "vyhrala". Jeste nikdy nemela pravice tak drtivou prevahu v parlamentu, jako ma dnes. Levicovi lhari obelhavali sve hlupacky, jak musi byt senat oranzovy, aby je zachranil, ale po volbach Paroubek i dalsi oranzovi vytecnici priznali, ze senat nic ovlivnit nemuze. Oranzova mafie zase jen lhala, aby dosahla na koryta...
Re: Uleželý Paroubek
(Sunny, 27.10.2010 11:45:39)
Odpovědět
Milý pane, kdyby volby mohly něco změnit, už by je dávno zrušili. Tak praví lidová moudrost vyvedená malířskou štětkou na zdi jednoho starého baráku. Poněkud zapomínáte na fakt, že jak levici, tak tzv. pravici volily početné skupiny lidí. To, že se socany nechce nikdo jednat, svědčí o jediném: o tom, že oni sami to nechtějí. Politika je umění kompromisu a je vidět, že mnoho našich politiků nezná přesný význam tohoto slova. Ano, socdem vyhráli volby. K čemu jim to ale je, když vládu sami nebyli schopni sestavit a o skutečnou dohodu s jinými neměli zájem? Proč se pak divíte, že se ti ostatní domluvili spolu? Rozmíšky, které předvádějí největší političtí hráči, nemají co dělat ve vysoké politice. Ty patří tak maximálně na dětské hřiště.
Re: Uleželý Paroubek
(korr, 25.10.2010 12:13:39)
Odpovědět
Ubohá Karkulko bledá....nic jiného se ti nedá napsat...
Re: Uleželý Paroubek
(Karkulka, 26.10.2010 7:38:14)
Odpovědět
Ha pravičakus vzdělaný. Slyšel něco o kultuře, o Antonínu Dvořákovi, možná i o Rusalce. Ale nejásejme, vážení přátelé, obyčejně na něm umění nezanechává stop. Není pro něj dostatečně pravicové.
Re: Uleželý Paroubek
(Eva, 26.10.2010 16:48:05)
Odpovědět
Levicovi zlocinci nic jineho, nez lhat a klamat lidi podle "zlodej krici, chytte zlodfeje" neumi. Ale u normalnich lidi jim to stejne nepomuze. Vetsina lidi je rada, ze uz rudy koncentrak zkjolaboval a vratil se normalni prirozeny rezim. Jen bude jeste trvat nekolik generaci, nez se podari napravit rudou devastaci moralky.
KUDY ZA ODS ?: PŘES ŽUMPU A KANÁL,AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ NA NÁS SVŮJ A.......L :-))))
(ferda, 26.10.2010 17:24:35)
Odpovědět
evo, dávejte si pozor, at při tom vašem psaní "NEZKOJABUJETE" BYLO BY VÁS ŠKODA:-) PROTOŽE KAŠPARŮ, JAKO JSTE VY, NENÍ MNOHO:-)))
DTTO: OBČAN1,ZORRO,STANDA01,ANONYM,EVA,.....:-)))
Re: Uleželý Paroubek
(nobody, 25.10.2010 8:33:13)
Odpovědět
Nebuďte ubozí. Pravice ovládla dolní komoru úplně ze stejného důvodu. VV se před volbami pravicově nechovalo a lidé na to skočili, a to podle Vás ti inteligentnější, podle mě normální ...
Kdy naposled pravice volby vyhrála. Prezidentské. A jak.
Váš problém je v tom, že cesta vpřed je jedině přes ekonomický růst a k tomu je třeba mít výrobky, které se na světových trzích prosadí a na to jsou potřeba talenty, které nejednou vyrůstají z nejchudších vrstev.
Jestli s tou inteligencí na tom nejste špatně na pravici.Každopádně by jste měli přidat. Mnozí Vaši zvolení lidé jsou prostě velmi slabí.
Re: Uleželý Paroubek
(marko, 25.10.2010 11:14:59)
Odpovědět
Výtečně jsou na tom s inteligencí na levici !
Staníček, ten to rozjel, že všichni koukali, kde
se ta inteligence najednou vzala, no a pan
soudruh Palas - to je vůbec "třída"! Ale našim
spravedlivým stačí, když má dotyčný to-to-to,jo! "Sociální cítění", není-liž pravda ?
CHCETE SI POSLECHNOUT LEŽ??? POSLOUCHEJTE JAKÉHOKOLI PRAVIČÁKA !!!:-)))
(ferda, 25.10.2010 14:19:53)
Odpovědět
Dobrý den všem :-)
když si pročítám ty "inteligentní" pravicové příspěvky, mám radost trojnásobnou, jednak z výsledků voleb,jednak z chování nečase, kdy se snaží z fatální prohry ODSS opět udělat výhru:-)
daří se mu to ostatně asi tak, jako když šlápne na tubu zubní pasty a pak se snaží tento obsah ručně vrátit nazpět :-)))
a v neposlední řadě, vás pravičáků, jak zuříte a jaké stupidní komentáře tady zase a opět zavěšujete :-)
ps. a s malou nadsázkou: i kdyby se nakrásně Bůh zjevil a rozhodl se vstoupit do čssd, jste i v tomto případě připraveni, nenechat na něm nitku suchou :-))))

pps. jste jeden komik vedle druhého, vy pravicově políbeni :-))
tedy přesněji: jeden ulhaný zloděj vedle druhého :-)))
UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Eva, 26.10.2010 16:51:59)
Odpovědět
Levicovy kriminalni uplatkarsky parazit ferda na diskusi priznal (muzu dat link), ze jeho rodina brala uplatky "skoro ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty. Ferda o techto nechutnych zlocinech vedel, ale nejen, ze jejich pachani nezabranil, jak by udelal kazdy slusny clovek, ale dokonce zlociny kryl a na uplatcich parazitoval. Penize z uplatku mu totiz byly milejsi, nez cest, slusnost, moralka i zakon. - A takovyto levicovy gauner se nestydi jinym kazat o morace! Jen tim potvrzuje znamy fakt: Co levicak to lidsky odpad. Brrrr!
KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(ferda, 25.10.2010 14:27:29)
Odpovědět
marko, a co tak malá retrospekce na ty inteligenty "napravo ??? :-)))
viz. níže:

....stamiliardové tunely modré zlodějské mafie Salzmann KB -Kočárník- Česká spořitelna, Soudek - Škodovka, sponzor Lájosz Bács, sponzor Radživ SInha, Pepa z Hong-Kongu a miliony v igelitové tašce, Václav Klaus - kuponová privatizace, Viktor Kožený - harvardské fondy, Ruml, Čermák - Helbig, mercedesy, Česká Lotynka, Česká námořní plavba, Procházka - IPB, Motoinvest - Tykač, CS Fondy, Kreditní banka ,Češka - Fond národního majetku, LTO, obrana - zakázky, padáky, švýcarské konto, privatizace Telecomu, Macek - "poradce" při privatizaci spořitelny, LIbor Novák - manažer ODS, Koukal - primátor Prahy, Mach - stadion Sparty, IZIP - poslanci ODS Cabrnoch a Ouzký, tunelování VZP, Vesecká, státní zastupitelství, Šrejber, Třinecké železárny, investiční fond Trend, Ludvík Otto, sponzoring ODS, TV Nova, dohoda Železný-Klaus, knižní velkoobchod - Macek, Telecom - Dyba, Smetka - H System, Banka Bohemia, Plzeňská banka, kauza Lízner - kuponová privatizace, dovolená Kožený - Čermák, Koukal - První městská banka, Klausův poradce Kotas, Tercier- sponzoring ODS, Kočárník - Česká pojišťovna, Livia Klausová - dozorčí rada České spořitelny, privatizace IPB - Nomura, Rubáš a Diag Human, Ruml - letiště Mošnov, Ruml, Fendrych - ministerstvo vnitra, Topolánek - VAE, Vesecká-Čunek-Salichov, Jančík - starosta Praha 5, Balabán - Železárny Bohumín, Červenka & Dalík, Řezníčková - sponzoring ODS :::: už mě nebaví platit na tuneláře miliard.....


ach táááák, marko, to už je déle, takže zapomeňme, že ????? :-)))
hi,hi,hi, můůůůůůááááha,ha,ha, ha, che,che,che, :-)))

co vy jste za pravicovou čeládku nezbednou, to aby jeden pohledal, sami po krk od hnoje, a druhému vyčítáte potřísnění podpatek na botě ....:-)))
Re: KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(plk, 25.10.2010 16:07:26)
Odpovědět
marco, to je ale vůl ten ferda , co ? Je to duševní gigant, nebo si to o sobě myslí, ale hlavně je to oranžová vlezprdel plná zloby !!!
Re: KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(ferda, 25.10.2010 17:11:20)
Odpovědět
"plku", trošku úroveň....,tu aby ale u vás pravičáků jeden pohledal, že ?

ps. ty tvoje tři vykřičníky ale hovoří za vše :-))
a pak kdo tady zuří....hi,hi,hi,:-))

o tom, že naše rádoby "pravice" je vnímaná již jako prošlá děvka zarůční lhůtou, netřeba již psát, lidé to začínají chápat, a z toho pramení má dobrá nálada a úsměv na rtu :-)))
Re: KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(onďa, 25.10.2010 19:54:30)
Odpovědět
dobrý večer, Ferdo ...
také mám dobrý pocit z nedělních výsledků a snad to prospěje Všem...
U nás dokonce vyníkající výsledky v komunálkách- tak ten závěr roku je veselejší..
Jinak u nás podzim v plné polní,listí konečně padá a leje.....
je fajn zase po nějaké době slyšet Karkulku a pobavila jsem se.

dobrý večer Všem....
Re: KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(ferda, 26.10.2010 12:42:23)
Odpovědět
ahoj onďo:-)
jsem rád, že jsi opět po delším čase zde:-)
z výsledků voleb jsem také dobře naladěn :-)
myslím si však, že je to jen začátek soumraku a úpadku naší amorální pravice. inu co mají sklízet jiného, než tu zlobu, kterou zaseli, že?:-)
Počasí je klasicky podzimní,škoda. myslel jsem ,že bude slunný podzim....., tak nezbývá, než si do těch krajin zalité sluncem,zacestovat :-)))
přeji hezký den a příjemnou náladu!
ferda
UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Eva, 26.10.2010 16:55:33)
Odpovědět
Levicovy kriminalni uplatkarsky parazit ferda na diskusi priznal (muzu dat link), ze jeho rodina brala uplatky "skoro ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty. Ferda o techto nechutnych zlocinech vedel, ale nejen, ze jejich pachani nezabranil, jak by udelal kazdy slusny clovek, ale dokonce zlociny kryl a na uplatcich parazitoval. Penize z uplatku mu totiz byly milejsi, nez cest, slusnost, moralka i zakon. - A takovyto levicovy gauner se nestydi jinym kazat o morace! Jen tim potvrzuje znamy fakt: Co levicak to lidsky odpad. Brrrr!
Re: KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(onďa, 26.10.2010 19:21:18)
Odpovědět
dobrý večer
- jen jsem nereagovala.Ale
sem tam jsem si i sedla k tisku. Docela dost práce,ale už bude více klidu,dokonce jsem dnešní odpoledne koukala na přenos z parlamentu.
Ten článek je takový nemastný-neslaný a opravdu bych si nepomyslela,že mi bude scházet P.Paulczynski.
Te´d to bude v politice o něco spravedlivější a může to být ještě docela zajímavé.vidíme,teprve teď se začne něco dělat- zatím se jenom mluvilo. Tak uvidíme...
hezký večer a těším se na Tvé příspěvky
Re: KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(onďa, 26.10.2010 19:21:20)
Odpovědět
dobrý večer
- jen jsem nereagovala.Ale
sem tam jsem si i sedla k tisku. Docela dost práce,ale už bude více klidu,dokonce jsem dnešní odpoledne koukala na přenos z parlamentu.
Ten článek je takový nemastný-neslaný a opravdu bych si nepomyslela,že mi bude scházet P.Paulczynski.
Te´d to bude v politice o něco spravedlivější a může to být ještě docela zajímavé.vidíme,teprve teď se začne něco dělat- zatím se jenom mluvilo. Tak uvidíme...
hezký večer a těším se na Tvé příspěvky
Re: KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(Jeeves, 26.10.2010 8:35:41)
Odpovědět
No hochu, kdybychom tady všichni přešli na Vaši úroveň, šoupala by se po podlaze.
Re: KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(ferda, 26.10.2010 12:47:01)
Odpovědět
pro "Jeeves" kdyby se šoupala po podlaze, to by jste Vy a vám podobní měli docela hodně podřené své rypáčky :-)))

ps. silně pochybuji, že tuto moji nadsázku kdy pochopíte :-))

takže si stále kvokejte, stále kvokejte :-)
Re: KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(ThujaGarden, 27.10.2010 20:19:23)
Odpovědět
FERDO...,TY PARAZITE..,zas máš vycházku..??
Re: KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(plk, 26.10.2010 12:17:21)
Odpovědět
Ferdo, tak tu úroveň musíme hledat asi u tebe. Ještě že jsi nám to připomenul.
UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Eva, 26.10.2010 16:54:19)
Odpovědět
Levicovy kriminalni uplatkarsky parazit ferda na diskusi priznal (muzu dat link), ze jeho rodina brala uplatky "skoro ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty. Ferda o techto nechutnych zlocinech vedel, ale nejen, ze jejich pachani nezabranil, jak by udelal kazdy slusny clovek, ale dokonce zlociny kryl a na uplatcich parazitoval. Penize z uplatku mu totiz byly milejsi, nez cest, slusnost, moralka i zakon. - A takovyto levicovy gauner se nestydi jinym kazat o morace! Jen tim potvrzuje znamy fakt: Co levicak to lidsky odpad. Brrrr!
Re: Uleželý Paroubek
(zzz, 25.10.2010 20:20:16)
Odpovědět
Deda vseveda z nich nikdo nedohoni. Na jeho
superpopulismus skakali modre chobotnioky jak pstruzi na musku. A mr. dr. Sobotka by se na postu presidenta vyjimal jako Lenin. V mauzoleu.
Re: Uleželý Paroubek
(Kalendová, 26.10.2010 15:20:31)
Odpovědět
Pane Květ.Alberte také asi už k té politice u nás nemáte slov.Zklamání jako já.Dlouho jsem neviděla Váš názor.Co si myslíte o Radovi Johnovi ? Já si myslím,že musí poslouchat a dělat,co oni chtějí.Ztratil svobodu.Měl jít do opozice.
Re: Uleželý Paroubek
(Eva, 26.10.2010 16:50:27)
Odpovědět
Zase jen manipulace: "talenty, které nejednou vyrůstají z nejchudších vrstev". Mozna nejen jednou, ale i dvakrat! :DD
Re: Uleželý Paroubek
(merr, 25.10.2010 12:15:57)
Odpovědět
To uleželý Paroubek - že by tvarůžky ?? No je s Holomóca, tak co !
Re: Uleželý Paroubek
(Pravda, 26.10.2010 11:44:16)
Odpovědět
Paroubek a Ráth jsou schopní politici,kteří se nebojí říci pravdu do očí,proto se jich pravice bojí a stále je pomlouvá,jsou pro ně nebezpeční,jinak by to nedělali.Pravda u nás není moderní.
Re: Uleželý Paroubek
(Eva, 26.10.2010 16:58:56)
Odpovědět
Schopni vseho, to ano. Nestdi se lhat, pachat zlociny dokonce i ve statnich funkcich a jejich prihlpouple levicove stato jen hyka radosti, protoze nevi, jak je okradaji...
Re: Uleželý Paroubek
(děd, 25.10.2010 14:39:09)
Odpovědět
Pánové (výše) diskutující, vše vědící, inteligencí převyšující většinu obyvatel. Jste zklamání volbou do senátu. Já ne. Netoužím po vládě 1 strany, nebo nové NF. Každá vláda musí mít ráznou opozici, pokud neprosadí jedině svoji tu pravou pravdu. To vše jsem prožil přes polovinu života.. A je mi líto, že někteří z vás jdou až tak daleko, že by dali přednost volbě KSČM před ČSSD. Asi byste si přáli, aby vláda měla takovou opozici, jako měla KSČ v ostatních stranách !? Nebo jakou byste si přáli, tedy pokud si ji přejete ? V současné době je ČSSD jedinou volitelnou opoziční stranou. Avšak pokud bude pravice z ostatních lidí dělat blbce a čím dál větší chudáky, může mít zcela jinou opozici, až se budete divit. To si snad nepřejeme. Kromě toho velmistr Kalousek již ví jak nám potvrdit, že trafika - senát teprve až v rukou ČSSD je k ničemu.
Re: Uleželý Paroubek
(hanca, 25.10.2010 15:57:49)
Odpovědět
Dede, musim vesmes souhlasit. silna opozice je v politice vzdy treba. ja sice CSSD nevolim, protoze jejich hesla o neplaceni dluhu apod. jdou naprosto proti memu uvazovani (a to ani nemluvim o tech, kteri tuto stranu reprezentuji), nicmene je tez pravdou, ze tzv. pravice se u nas moc nevyznamenala a chybi ji duvera. tu promarnila uz v 90.letech.

korupce je v Cechach nalevo i napravo.
pak otazka zni: mam volit toho, kdo evidentne nemuze sve sliby splnit, protoze vsichni vime, ze zdroje nejsou (ale tak hezky se to od levicaku posloucha!), a nebo volit toho, kdo slibuje nejakou realnou cestu, sice neprilis pohodlnou, ale pri dodrzovani pravidel schudnou (problem ale je, ze tito pravicaci, kteri ji navrhuji, si z ni udelali zlaty dul pro svoje i kamaradovy kapsy).
to je moje dilema.
Re: Uleželý Paroubek
(děd, 25.10.2010 17:56:33)
Odpovědět
Jsem na tom podobně jako Vy. Ovšem protože mám dost silné sociální (dnes snad to je sprosté slovo) smýšlení a naše pravice v 90.letech mě absolutně zklamala mám jen jeden výběr, který si sám sobě zdůvodňuji tím, že sociální stranu nedělá Paroubek, Rath a pod., ale idea a názory. ČSSD se placení dluhů nevyhýbá, chce ale na ně peníze získat jiným způsobem, který by tak nezatěžoval ty nejpotřebnější (nemám na mysli notorické nemakančeky).
A zamyslete se jak se podíleli na vzniku dluhu všichni politici (svými amatérskými omyly, nárůstem státních zaměstnanců s kterým si nyní nevědí rady, podvody, korupcí, divokou privatizací apod.), kdo na dluzích vydělal a koho a jak jejich platba postihne. Ani ty přeštědré dávky pro nemakačenky nemohly zavinit takové zadlužení.
Re: Uleželý Paroubek
(frantisek zajicek, 25.10.2010 19:45:56)
Odpovědět
Dede,to socialni mysleni ma v narodu mozna tak 90%lidi.Otazka je,zda CSSD je opravdu ta jedina,ktera se tech 90% snazi zastat.Neco jineho je lhat lidem do oci a neco jineho je konat.Ze se CSSD nevyhyba platit dluhy uz Vam dnes neuveri ani ten nejvetsi optimista(hlavne,aby zaplatili ty svoje za volby)snad nejaky neinformovany duchodce.Ono placeni dluhu se neodviji od toho jestli je vlada modra nebo oranzova,ale od vykonu ekonomiky.A kdyz Hdp se pohyboval pres 6% nejenze se CSSD placeni dluhu nevyhybala,ona ty dluhy primo delala a to velkym stylem!A ty dnesni farizejske kecy"my nic,to pravice"vyzni do nikam.Ja nasi pravicovou vladu nevynasim do nebe,ale verim ji,ze prosadi nepopularni reformy,tolik potrebne pro tuto zemi.Populisticke recicky jeste nic nevyresily,FZ
Re: Uleželý Paroubek
(zzz, 25.10.2010 20:30:54)
Odpovědět
Jestli je realnou cestou lhani,korupce, nevyber dani a kradeze, volte pravici. Recko, na ktere se tak rada ceska pravice odvolava, dovedla vlada pravice- Nea dimokratia ve spolupraci
s investicni bankou GS/u nas za ne kope VD/a ratingovymi agenturami do zadele.
/PS.:Ta jejich pomoci jen vyuzila k utoku pres Recko na euro./
A ven ze zadele se snazi Recko dostat - PASOK.
Re: Uleželý Paroubek
(vuvuzela, 25.10.2010 19:21:07)
Odpovědět
Slabota!Je to tu dnes poslabší ta diskuze.Už ani Jyrka netahne.Jindy 100 a více komentářů.Ted skoro nic.Redakce by měla vytáhnout z rukávu nějaký těžší kalibr!
Re: Uleželý Paroubek
(frantisek zajicek, 25.10.2010 20:31:08)
Odpovědět
Jyrka bude poradne ulezely az na nem budou 2 kubiky hliny,FZ
Re: Uleželý Paroubek
(Stallker, 26.10.2010 8:51:48)
Odpovědět
Gratuluji Vážení levicoví voliči, ČSSD zvítězila v senátních volbách…
A teď už zbývá pouze otázka, je-li to dobře nebo špatně. Když se ale podíváte na volební mapu, kromě Plzně vyhrála ČSSD jen na Moravě. Také jsem z Moravy a jak již na tomto webu neznačil p. Kříž, ne, že bych se zrovna styděl, jen je mi to docela líto. Zvláště když vidím, že k vítězství socdem. bylo použito i některých „nepříliš“ korektních metod. Jak jinak nazvat kandidaturu osob, jako např. pana Palase nebo Škromacha, obou u levicových voličů relativně populárních, kteří svým zvolením zdvojili své funkce. A jak již bylo mnohokrát řečeno, dvě případně tři funkce, se opravdu dobře vykonávají jen velmi složitě. I když u pozice senátora s jeho pracovním vytížením by to asi šlo. A volby do senátu nejsou z velké většiny ničím jiným, než přímým soubojem kandidátů-osobností. Stačilo prostě do voleb vytáhnout ty správné lidi, odkudkoliv. A to se podařilo. Takže, ještě jednou, gratuluji a přestože z toho nadšen nejsem, asi bude něco málo pravdy na tom, že to takto bude trošililinku demokratičtější.
Jen by mě zajímalo (nechám se překvapit), jak úporně bude náš oranžový senát bránit „demokratické“ zájmy našich občanů v případech, jaké zmínil p. Nečas v předposledních OVM. K projednávání několika posledních návrhů zákonů byli přizváni i zástupci ČSSD, včetně Bohuslava a většina jejich nejpodstatnějších připomínek (umění kompromisu, nemůžete mít všechno), byla zakomponována do těchto zákonů. I přesto p. B. Sobotka prohlásil přímo do kamery, že pravicová vláda arogantně ignoruje opozici a pomocí senátu se k tomu ČSSD také postaví… Co chce vlastně dělat? Podílet se na tvorbě zákonů a pak je nechat v senátu blokovat? Skvělá státotvorná taktika…
Re: Uleželý Paroubek
(marko, 26.10.2010 9:59:36)
Odpovědět
Pane Stallkere, zdravím a také gratuluji našim
levicovým spoluobčanům, už jen to štěstí ve tváři našeho drahého Dluhoslava stálo za to !
Všechno ostatní o čem píšete, naše rudé předáky
nezajímá. Teď je hlavní brzdit, brzdit a lhát.
Re: Uleželý Paroubek
(merr, 26.10.2010 12:24:40)
Odpovědět
A proč si myslíte, že si socani hýčkají cikány a různé ústavy s dementy. Každý volič, co jim dá hlas se počítá!
KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(ferda, 26.10.2010 13:10:18)
Odpovědět
PRO "meer" bud rád, že aspon někdo takto činí :-))

kdo by se pak stral o tvé děti :-),že?
Re: KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(ThujaGarden, 27.10.2010 20:26:52)
Odpovědět
Seš parazit FERDO...,ale i na Tebe se vaří voda..,hnu-se.
KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(ferda, 26.10.2010 12:35:55)
Odpovědět
stejně i já se připojuji ke gratulaci ODS k zisku osmi mandátů:-)
myslím si ale, že i tento počet je pro ODS příliš.
Inu co se ale dá dělat, že? když těch zlodějů, co podporují další své zloděje je u nás ještě stále mnoho :-)

ps. mně se zase líbila ta svazácká bradavice nečas, jak se snažil z toho debaklu pro ods udělat výhru:-))
jeho snaha mi přšla jako když to netáhlo nečas šlápne na tubu zubní pasty a rukama se snaří tento obsah vrátit nazpět :-)))
Re: KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(ferda, 26.10.2010 13:13:00)
Odpovědět
A NEBO Z RYBÍ POLÉVKY UDĚLT AKVÁRIUM :-)).......

MŮŮŮŮŮŮHA,HA,HA,HA, HI,HI,HI, CHE,CHE, CHE, MŮŮŮÁÁÁÁÁHAHAHAHA :-))))
UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Eva, 26.10.2010 17:02:42)
Odpovědět
Levicovy kriminalni uplatkarsky parazit ferda na diskusi priznal (muzu dat link), ze jeho rodina brala uplatky "skoro ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty. Ferda o techto nechutnych zlocinech vedel, ale nejen, ze jejich pachani nezabranil, jak by udelal kazdy slusny clovek, ale dokonce zlociny kryl a na uplatcich parazitoval. Penize z uplatku mu totiz byly milejsi, nez cest, slusnost, moralka i zakon. - A takovyto levicovy gauner se nestydi jinym kazat o morace! Jen tim potvrzuje znamy fakt: Co levicak to lidsky odpad. Brrrr!
KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(ferda, 26.10.2010 12:25:10)
Odpovědět
pro "stallker"
ke zdvojení funkcí, jak píšeš: ...."Zvláště když vidím, že k vítězství socdem. bylo použito i některých „nepříliš“ korektních metod. Jak jinak nazvat kandidaturu osob, jako např. pana Palase nebo Škromacha, obou u levicových voličů relativně populárních, kteří svým zvolením zdvojili své funkce...."

mohl by jsi vědět, že pokud je někdo poslancem a byl zvoen do senátu, že dle zákona se musí jedné z kandidatůr vzdát, a Škromach se rozhodl pro senát.
U palase ano, alee cožpak vám to nevadilo, když příkladem Kubera v minulosti toto , čemu ty ted moc nevěříš, že lze zvládat neměl ?
a ne jen on. ..
chápu, to jste mlčeli, vždyt se jedná o straky z jdenoho vrhu :-))

potom píšeš, že levice zvolila ne příliš korektní metody, když kandidovala populární osoby, to je vážně úsměvné :-))) a k tomu není co dodat:-)

za další, nerozumím tomu, že máte po těle z nervozity plno pupínků a ruka se třese zlobou, když po dlouhé době je očividná převaha levice.
jen připomínám, že Prezident, Předsedkyně PSČR, předseda Senátu, primátor Prahy jsou za ODS....
byl bych zvědav, co vy, pravicově orientovaní, by jste dělali a hlavně psali ve svých komentářích, kdyby tomu bylo naopak.....

a to, že si pravice nadělala do svého hnízda, když nečas vzal nazpět svou podporu Janáčkové. hlavně j e třeba povědět, že si tam ponejvíce nadělala pod sebe ona sama.
Vždyt rozávat zápalky v době celospolečenské kauzy Vitkovských žhářů je nejen nechutné, ale též silně neetické a amorální.
můžeš namítnout, že zápalky, zapalovače se rozdávaly i v minulosti, ano, to je pravda, ale jak říkám, společností nelomcovala tak závážná kauza o které hovořím.
a navíc, je velký, opravdu velký rozdíl v tom, kdo takto činí, pokud je to navíc člověk, jako Janáčková, která vešla ve známost svými rasistickými výroky, za které nebyla trestána pouze proto, že ji senátoři nezbavili imunity, ač měli, je spojitost i pro průměrně inteligentního člověka nasnadě:-)
Je to tak a je to úsměvné, kdo s čím zachází, tím také schází, a Janáčková prostě vyhořela:-)

ps. a k tomu, že si pravice, tedy přesněji ODS nadělal pod sebe, hmmm, má tam už pod sebou naděláno tak moc, že těch pár "bobků" co nadělal janáčková a bývalý svazák a člen SČSP se tam s přehledem ztratí :-)))

...pokud se pravice nepoučí, že je nevhodné u koryt mlaskat, říhat, a prdět, jak to doposud dělají, nastává po právu soumrak těch lidí, kteří tu pravici docela dobře diskreditují...
Re: KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(hanca, 26.10.2010 14:55:19)
Odpovědět
mily ferdo a levice snad nemlaska? co paroubek a jeho: kdo na to ma? nebo co sobotka s jeho poslaneckymi nahradami? a jeste to hrde komentuje slovy: to prece dela kazdy. jeste by se tu mohlo psat o podnikani pana Krecka z CSSD s byty. no toho, co se tak zastava najemniku...

a uz vubec nepochybuju o tom, ze se tito panove z obou kridel, pred kamerami vasnivi odpurci, po zhasnuti reflektoru pekne domluvi na tom, co je pro ne vyhodne.
ostatne, at v parlamentu vladla levice ci pravice, nikdy si panove neovolali svoje naprosto nehorazne vyhody, specialni ceny apod. neniliz pravda?

vite, ja chapu vas vztah k pravici. rozhodne neni ukazkova.
ovsem reprezentace levice, to je taky posusnanicko!
rozdil je asi v tom: pravicaci rovnost nehlasaji ani nedodrzuji, levicaci ji hlasaji, ale nedodrzuji.
tak si vyberte.
Re: KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(ferda, 26.10.2010 17:50:30)
Odpovědět
PRO "HANCA" to paroukovo "kdo na to má, " bylo v jiném kontextu a vy to dobře víte:-))))
ale kdo doopravdy z vás na to má, popřemýšlej, máš-li čím, viz. níže :

ROZMAŘILÝ TOPOLÁNEK :-)))

KDO Z VÁS NA TO MÁ....? TAK ČASTO VYČÍTANÁ VĚTA PAROUBKOVI byť byla řečena ve zcela jiném kontextu.... A KDO POLOŽÍ PODOBNOU VĚTU TOPOLÁNKOVI ?: KDE JSI NA TO VZAL ??? :-))

Topolánkovy výdaje jsou horentní: Kde na to bere?

Mirek Topolánek zřejmě dříve jako politik přiznával menší příjmy, než jaké ve skutečnosti měl. Přesto, že se finančně vypořádal se svou bývalou manželkou Pavlou, a vypadalo to, že již žádné peníze
nemá našetřeny, rozhazuje, kde se dá, informují Parlamanetní Listy.
Zatímco Pavla Topolánková nedávnou koupila novou nemovitost
- chatu v hodnotě
dva a půl milionu korun, kterou přidala k bytu na pražských Hradčanech a chatě v Čeladné, a navíc dostala od manžela v hotovosti i 1,8 miliónu korun,

Topolánek opět odjel na dovolenou do Toskánska. Pronájem této vily stojí přitom 750 tisíc měsíčně. Podle předpokladů ale měl být expremiér spíše za chudáka, neboť se po jeho rozvodu zdálo, že je od exmanželky oškubaný jako slepice. Jenže asi není.

Navíc si totiž Topolánek s novomanželkou Lucií Talmanovou platí ještě drahý pronájem bytu v centru
Prahy, kde se běžně nájmy šplhají do desetitisíců, exmanželce platí zbytek hypotéky na byt na Hradčanech a synovi Tomášovi z prvního manželství proplácí i nákladná studia v USA. Kde ale na to Topolánek bere?

Prostou matematikou se totiž dá sečíst, že ještě jako premiér si sice vydělal slušné peníze (164 900 tisíc hrubého plus 21 100 nezdaněných náhrad), ovšem ty mu asi v kasičce nezbyly.
Pochybnosti o majetkových poměrech expremiéra navíc posilují obavy o tom, kde na koupi nové chaty u obce Petrova Pavla Topolánková vzala. Částku dva a půl milionu totiž zaplatila hotově, a to přitom jako kancléřka Vysoké školy finanční a správní v Praze, může brát kolem 40 až 50 tisíc korun hrubého měsíčně. A to by jí na koupi chaty i se všemi penězi od exmanžela rozhodně nestačilo.
Kromě toho, že nyní pobývá Topolánek se ženou a synem Nicolasem v italském Monte Argentariu, kde si nemovitosti před časem koupil za 126 miliónů korun Topolánkův exministr Aleš Řebíček, pořádá totiž i další výlety
po Evropě.

Ještě předtím než v dubnu předal Topolánek pravomoci předsedy ODS Petru Nečasovi, si vyjel s kamarády a Talmanovou na výlet do Rakouska. Účet za pobyt
v romantickém zámečku Dürnstein se mohl podle médií vyšplhat až ke 170 tisícům," podotýkají média.
.... Tak si každý udělejte svůj úsudek sám, myslím si, že toto žádný komentář nepotřebuje.....:-)))
ps. pozor však, on stojí dnes na té správné straně, takže vše je OK :-))
inu, co chtít po modrohnojích, když mají stejný zlodějský gen v sobě již při početí, že? :-)))
Re: KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(hanca, 26.10.2010 18:44:27)
Odpovědět
mily ferdo, opet miris vedle. ja nemam topola vubec v lasce, a tvoje dlouhe prispevky o jeho podnikani a podivnych prijmech se tudiz miji ucinkem. stejne jako bys mluvil o Tlustem nebo jinem zprofanovanem pravicakovi.

ty sam jsi zacal o mlaskani a mluvis o nem jen v souvislosti s pravici.

a ja rikam: jakoby levice nemlaskala!

paroubkovo vyjadreni bylo presne o tom, jak zije a jak on sam vnima sve postaveni.
rika: chcete vedet, kde na to beru: ja si prece ziju jako prase v zite, proc bych se stydel! jaka situace je pro takove vyjadreni socialne smyslejiciho politika omluvitelna? tedy pro volice soc dem?

Paroubek je jako kazdy druhy politik, ma stejne socialni citeni jako pravici ve snemovne. jen bojuje o hlasy pro svuj post na druhe strane barikady, tak musi zpivat oranzovou pisen, ne? nic prevratneho.
copak Rath neni presne takovy prebehlik, ktery se jen za modre nedostal tak vysoko a tak zkusil stesti u konkurence a ono mu to vyslo?

co to, o sobotkovi ani slovo?
a co nas Stanik, ze by ve snemovne dosahly jeho schopnosti na trzich s cennymi papiry takove urovne, ze ihned po jejim opusteni vydela jako zazrakem tolik milionu, ze si stavi sidla na Floride? nic te netluce do oci?

ale budiz, zakony se daji vykladat ruzne a kdo se v tom maglajsu pohybuje, skulinku si vzdycky najde. je to na hrane, ale projde to.

ale znovu rikam: nalevo jako napravo.

mlaskaji vsichni, to jen ty se tu hrdinne bijes za oranzove dobraky. stejne dobraky jako modri ptaci.
bud jsi placeny za jejich prapagaci a obhajobu - pak te naprosto chapu, penize potrebujeme vsichni, a nemusime si dale nic vysvetlovat.

nebo jsi totalne zaslepeny barvami oranzova-modra, ze nechapes princip tehle hry. a pak je tezko ti cokoli rikat.
Re: KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(ferda, 26.10.2010 23:24:19)
Odpovědět
pro " hanca" bohužel nemám moc času na fundovanou odpověď, tak snad zítra :-)
ale jen tak na okraj , milá hanco, podobnou vilu na floridě si vedle staníka staví také vítečník Řebíček, ministr dopravy za ODS, víme? pročpaak to také nenapíšeš???. nejsi tak trošku krapítko tendenční, nebo podplacená ???

To ti ale asi neva, jak by mohlo, tento výtečník je od modré straky, stejně jako Bém a jeho Oupen karta Pražáka....., bože, co je více do nebes volající tunel a za tolik peněz.....
tak ještě jednou, hančino, pročpak taky nezminuješ alespon někdy ty modré straky a jejich finanční úlety???? :-))

ps. asi tě překvapím, ne,nejsem ani rudý, ani oranžový, jen se snažím stát na straně pravdy a rozumu......, a když vidím ,jak se tady i jinde buší za sebemenší prohřešek do levice a jejich protagonistů, musím a hlavně chci reagovat...., stejné by to asi bylo i naopak, kdyby se levice takto hrubě a nepravdivě profilovala, tak, a ted už to víš a je na tobě , jak s tím naložíš....:-)))
Re: KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(hanca, 27.10.2010 11:21:59)
Odpovědět
mily ferdo, samozrejme ze Rebicek, Bem a dalsi podobni jsou dle meho taktez pekni vykuci! nemusim me castovat dalsimi ukazkami, ja o nich vim.
narozdil od tebe, o faktu, ze zlodeji jsou na obou stranach, mluvim v kazdem svem prispevku.
tys ani jednou jedinkrat nepriznal, ze zlodejina, podvody a korupce jsou dilem socanu i pravicaku. ani jednou jedinkrat! neustale tu mlatis slamu jen o modrych ptacich.

proto nemam potrebu uvadet priklady z pravice, to hrave zvladnes sam. ja reaguju konkretne na tebe a doplnuju je tou oranzovou verbezi.

tak to neprekrucuj a priznej ten fakt otevrene jako ja. jestli na to ovsem mas.
Re: KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(ferda, 27.10.2010 13:25:32)
Odpovědět
hanco, můžeš mi prosím dát článek, kde jsi upozornovala stejně tak jadrně na pravičáky v jejich zlodějnách jako to děláš na leviciáky:-))

Snad nedoufáš, že jsem tak naivní, abych neviděl nevhodné chování i některých protagonistů nalevo, ano, vidím je tam také, ale nedosahují v žádné případě počtu těch kauz, jako je tomu u pravice, dá se povědět s malou mírou nadsázky, že "co pravičák, to pochybná osobnost, někde jsem čet toto:" ne každý pravičák je zloděj, ale každý zloděj je pravičák" :-)))) dobrý, ne? :-)

ps. počtem kauz, a to je nad tisíc sluncí jasný fakt, vede naše pravice, to neodiskutuješ ... :-)

po vládě Tupohlava a Fischera, nyní svazáka Nečase, se naše republika propadla v hodnocení korupce a klientelismu na 54 místo, za vlády paroubka jsme byli na 45 místě....., celkem sešup, co? ale to vám modrým křepalkám a kohoutům neva, hlavně co nejdéle at trvá tento stav, kdy se dá krást, lhát a podvádět, vždyt co jiného naše pravice umí :-))

jako malý příklad, Vesecká :-)) hi,hi,hi,:-) bude ve svém úřadě jen do voleb ! Takto to hlásal Nečas, John, i Pospíšil :-) cha,cha,cha, :-)je tam pořád...., nejste nic než prolhaná čeládky, ostatně to mnozí dokazujete každý den i zde.... tak si stále kvokejte, stále kvokejte :-)))
Re: KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(hanca, 27.10.2010 16:19:01)
Odpovědět
ferdo, ty opravdu neumis cist?
zaprve, ja nepisu clanky, pouze prispevky. a kdybys alespon jednou precetl ty moje, nikoli jen zbezne, pak by ses porad hloupe neopakoval.
prispivam de facto jen do dvou portalu a na techto portalech se objevuji clanky kritizujici vesmes jen levici. to je prosty fakt. ale i tak ve svych prispevcich, kdy se vyjadruju ke konkretnimu clanku, vzdy rikam to same: napravo jako nalevo. a priklady dodavam zleva, nebot vetsinou reaguju i na lidi jako ty, kt se mi jevi jako znacne nestranni. nepsala jsem to uz snad? co na tom nechapes?

me by zase zajimalo, jak jsi dal dohromady ty, ty svoje pocty kauz. mohl bys to nejak dokazat? uz jsi to pocital?
me to totiz opravdu neni nad slunce jasnejsi, jak ty rikas...

me je zase jasna jina vec: sebepoctivejsi levicak, ktery nema v hlave uplnou slamu, vi, ze slibuje lidem nesplnitelne. a uz tim je pro me lhar. co ty na to?

kdybych mela stejne mysleni jako ty, tak bych se hned vytasila se slohem typu: po vlade alkholika a tajemneho kufrikare Zemana, smudly Spidly, co vymyslel ptakoviny v Bruselu, a zazracne cisteho zeleznicare Standy...
a nebo pani Benesova, co kritizovala Nemce za propusteni prince pedofila, a pritom pracovala pro kancelar, ktera se starala o jeho obhajobu...

ale k cemu to?

ty jsi evidentne naprosto stranny, uz svymi zvasty typu: co pravicak, to zlodej, dokazujes, jak primitivni videni sveta mas. co ti na to muze rozmuny clvek rict?
ze z blbosti muzes narknout kazdeho, jen ne toho, koho se to exaktne tyka. a to je bohuzel tvuj pripad.

k tomu sesupu v hodnoceni korupce a klientelismu: muzes dodat zdroj a prosim jeste celkovy vyvoj tohoto stavu, napr od pocatku 90. let. abychom se pak nahodou nedozvedeli, ze tento sestup je trvaly jiz od nastupu treba Zemana (nebo Klause) neni to jedno? tobe rozhodne ne. ty mas oranzove jasno.
UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Eva, 26.10.2010 17:04:14)
Odpovědět
Levicovy kriminalni uplatkarsky parazit ferda na diskusi priznal (muzu dat link), ze jeho rodina brala uplatky "skoro ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty. Ferda o techto nechutnych zlocinech vedel, ale nejen, ze jejich pachani nezabranil, jak by udelal kazdy slusny clovek, ale dokonce zlociny kryl a na uplatcich parazitoval. Penize z uplatku mu totiz byly milejsi, nez cest, slusnost, moralka i zakon. - A takovyto levicovy gauner se nestydi jinym kazat o morace! Jen tim potvrzuje znamy fakt: Co levicak to lidsky odpad. Brrrr!
KUDY ZA ODS ?: PŘES ŽUMPU A KANÁL,AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ NA NÁS SVŮJ A.......L :-))))
(ferda, 26.10.2010 17:55:52)
Odpovědět
pro "Eva" ani nevíš, jakou mi děláš radost, že jsem se stal tvoji diagnozou a tvým stihomamem nejen zde na eportálu.... :-)
je to příjemné :-)))
Re: Uleželý Paroubek
(Stallker, 26.10.2010 15:36:52)
Odpovědět
pro "ferdu", a vlastně i pro ty ostatní.
Zvláštní, zrovna p. senátor Kubera mi přijde jako jeden z těch nejpřijatelnějších a nejférovějších politiků. A jak jsem napsal, s pracovní náplní senátora se snad ještě jedna funkce snese. Podstata toho, co jsem chtěl říci, je účelovost kandidatury některých senátorů. Pokud bychom chtěli diskutovat o tom, kdo v politice zastává několik funkcí, které se opravdu poctivě na 100% zvládat nedají, tak bychom zcela jistě museli připomenout také pana Haška nebo mého „oblíbeného“ p. Ratha.
Co se týče p. Škromacha a jeho „zdvojení“ funkcí, tady bych si dovolil neopomenout jeden důležitý fakt. Ano, je pravda, že pokud je jedna osoba zvolena do parlamentu i do senátu, nemůže ze zákona zastávat obě funkce a jedné se musí vzdát. Pokud se vzdá svého poslaneckého mandátu, bude nahrazen jiným poslancem za ČSSD a lze to označit za podvod na voličích Zlínského kraje, kteří jej volili. Protože pokud by na kandidátce byl někdo jiný, je možné, že by ČSSD tolik hlasů nezískala. A pokud by se vzdal svého senátního mandátu, kým by asi byl nahrazen? Ne náhodou tím druhým v pořadí senátních voleb? Nejsem si jist, možná se pletu… A samozřejmě nelze opomenout vidinu dobře placeného korýtka předsedy senátu…
Co se týče paní Janáčkové, mohu říci jen jedno. Kdo dosud neměl s Romskou komunitou nic do činění, je šťastný člověk. A v každém případě by se neměl ani pokoušet koketovat s myšlenkou, současnou situaci vzájemného soužití s nimi jakkoliv komentovat. Na to totiž nestačí občas něco slyšet v televizi. To se musí zažít. A je velmi zajímavé, že 100% těch, kterých se romská problematika „osobně“ dotýká, má velmi podobné názory, jako paní Janáčková. Jakkoliv se to dnes nenosí. A žádné sirky s tím nemají nic společného. To, že si vůbec někdo mohl spojit dohromady předvolební leták a zápalky s Vítkovem, bylo způsobeno pouze tím, že z Vítkovského případu byl uměle vytvořen politický monstrproces. Ostrava má totiž s Vítkovem společné jen to, že obojí se nachází ve stejném kraji.
Re: Uleželý Paroubek
(hanca, 26.10.2010 16:25:58)
Odpovědět
Stallkere, s vami se da jen souhlasit.
je prijemne cist komentare, ktere jsou mi nazorove blizke a navic vyjadrene naprosto slusne. dik
Re: Uleželý Paroubek
(Sunny, 27.10.2010 11:52:09)
Odpovědět
:-) Hančo, souhlas.
KUDY ZA ODS ?: PŘES ŽUMPU A KANÁL,AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(ferda, 26.10.2010 17:37:21)
Odpovědět
Stallkere, Stalkere, bud jste tak neskutečně drzý, nebo hloupý, případně obojí je doménou vás pravicově prostitujících se.....

píšeš:"....Pokud se vzdá svého poslaneckého mandátu, bude nahrazen jiným poslancem za ČSSD a lze to označit za podvod na voličích Zlínského kraje, kteří jej volili. Protože pokud by na kandidátce byl někdo jiný, je možné, že by ČSSD tolik hlasů nezískala...." konec tvé citace.

A TO TI NEPŘÍJDE PODVOD NA VOLIČÍCH, KDYŽ BEZ MANDÁTU SE VYTVOŘÍ KLUB NEVOLENÝCH, POUZE PŘEBĚHLÍKŮ ZA TOP09 A KDU??? :-)))
TO JE KOŠÉR? CO ?
KDE JSI BYL, ŽE JSI NEBUBNOVAL NA POPLACH , CO SE TO DĚJE ZA PRASÁRNU!:-)
JE NESKUTEČNÉ, JAK VY PRAVIČÁCI DOVEDETE LHÁT, PODVÁDĚT, MANIPULOVAT A V NEPOSLEDNÍ ŘADĚ KRÁST, KRÁST, KRÁST...., JISTĚ, POVĚTŠINOU V MEZÍCH ZÁKONA :-)))
Re: KUDY ZA ODS ?: PŘES ŽUMPU A KANÁL,AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(Stallker, 26.10.2010 18:50:28)
Odpovědět
To, co se zde stalo za předchozí sestavy parlamentu, to se tady v různých obměnách, co se týče různých stran a příležitostí, děje už od sametu. Omlouvám se. Přišlo mi to jako součást reálné "kultury" naší politické scény. Ani náhodou by mě nenapadlo, že to někdo může považovat za "nekošer". Ale budiž. Souhlasím, že to v pořádku není.
Jo a poslední důležitá věc. Přestože velmi silně pravicově smýšlející člověk, já nekradu. Já mám rád klidné spaní...
Re: KUDY ZA ODS ?: PŘES ŽUMPU A KANÁL,AŽ TO KLUCI ROZKRADOU, VYSTRČÍ SVŮJ ANÁL :-))))
(ThujaGarden, 27.10.2010 20:30:39)
Odpovědět
FERDO...,už jsi doslintal..?? Tak šup...,kazajka...,náhubek a zpátky na klecové lůžko...,další vycházka bude až za týden...
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama