reklama
reklama

Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?

Autor: Karel Kříž | Publikováno: 22.10.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

Být poctivým, pracujícím a daně platícím příslušníkem majoritní populace, který navíc pro své sexuální hrátky vyhledává opačné pohlaví, není v dnešní době žádný med. Jste automaticky zařazen do kategorie blbec na podojení s právem držet hubu a jedinou radostí vašeho života má být skutečnost, že vás ještě nezavřeli do kriminálu za špatně odvedené či nezaplacené daňové výpalné, popřípadě, že na vás někdo neukáže prstem jako na neonacistu, rasistu či xenofobního násilníka.

Zdá se, že v současné době již došlo k tak velkému pokřivení veškerých tradičních hodnot a reálií občanského soužití, že pokud okamžitě nezačneme pracovat na radikální změně směru vývoje společnosti,čeká generaci našich děti jen postavení otroků sociálního a rasově, multikulturně, či jak to kdo nazve, pozitivně diskriminovaného státu.

Všechno je to jen o postupné ztrátě svobody, kterou jakoby nechceme registrovat. Nejprve ekonomické, v dalším časovém úseku i občanské. Na našem území jsme si jí za posledních pár desítek let mnoho neužili, a proto možná jsme někteří spokojení i s tím současným málem, co jsme dokázali po krachu socialismu sovětského typu sametově “vybojovat”. Jenže smyčka se opět začíná utahovat.

O kvalitě našeho života stále více rozhodují tisíce domácích, nejnověji i bruselských, byrokratů, jejichž jediným cílem je udržet si nadstantartně placené koryto s možností korupčního přivýdělku. Tomuto cíli je pak podřízená celá legislativa i exekutiva. Jedinec, který není nijak napojen na tyto “kamarádsko-mafiánské” vazby pak nemá v podstatě šanci býti plnohodnotným občanem a zůstává mu mu černý Petr v podobě dojné krávy.

Pokrytectví a demagogie produkované vládnoucími panáky se tak stává za pomoci neskutečně naivních, nebo snad zaplacených médií, společenskou normou. Lidem jsou jako nepostižitelné a zákonné předhazovány zázračné miliónové výdělky bývalých nebo i současných ministrů, premiérů, státních úředníků či jejich spolupracovníků, manželek nebo milenek. Lidé mají věřit báchorkám o cenách elektřiny nebo kilometru dálnice, o potřebě razítkovačů lejster na zbytečných úřadech, tisícovkách policistů v kancelářích či stovek grantových spolků. Lidé mají věřit pohádce o hodné Evropské unii, která nám zaplatí čističky odpadních vod či jiné bohulibé projekty. Stejně tak mají lidé věřit i populistickým tezím o zázračných multikulturních sdruženích, které prý z nejušlechtilejších pohnutek pomáhají údajně diskriminovaným skupinám spoluobčanů v jejich cestě na post obyčejného plátce daní.

Kam to všechno vede vidíme kolem sebe. I poměrně smířlivá česká společnost se začíná velmi radikalizovat, stejně jako celá Evropa. Průměrný volič levice nebo pravice na sebe dští oheň a síru, aniž si všimne, že jejich guru někde na radnici peče s oponentem velkou “byznys” koalici. Podobné a horší je to pak ještě ve vztahu majoritní a menšinové populace, neboť i tento se díky vládnoucí oligarchii stal výhodným obchodním artiklem. Důsledky celé této hry s falešnými kartami pociťujeme již dnes, ale mám pocit, že brzy bude podstatně hůře.

Nechci nijak hodnotit či snad obhajovat čin ve Vítkově, ale obludný monstrproces, ve který vyústilo snažení našich nezávislých vyšetřovatelů a justičního aparátu opravdu evokuje 50. léta a s nimi spojené bolševické praktiky i politickou objednávku.Byť nám budou desítky politologů, komentátorů a multikulturních pracovníků tvrdit opak, pokládám rozhodnutí soudu za zmanipulované. Zejména z toho důvodu, že společensky neméně nebezpečné činy jako téměř ubití k smrti třináctiletého mladíka bílé pleti, stejně jako podobné zmlácení příslušníka majoritní společnosti za pokřiku “Bílá svině!”, či podpálení fary v Třebenicích se smrtelně zraněným duchovním nechaným zde na pospas plamenům, vše spáchané příslušníky minoritního etnika, nebyly emotivně popisovány v médiích a nebyly vysílány v přímých přenosech veřejnoprávní televize.

I německá kancléřka si již dovolila veřejně, politicky nekorektně, prohlásit, že tato cesta zvýhodňování skupin lidí, kteří v podstatě ani o začlenění do naší společnosti neusilují, ale jen chtějí žít pohodlný život plný sociálních podpor na její úkor, je slepou ulicí. Tato slova, byť zabalená do diplomatického ptydepe, pronesená tak významnou evropskou personou mohou znamenati pouze jediné. Situace je natolik vážná, že musí jít veškeré předstírání o přínosu či multikulturním obohacování evropské civilizace ze strany nepřizpůsobivých menšin, na smetiště dějin. Musíme začít bojovat o svoje vlastní bytí, musíme vykopat z funkcí celou populistickou lobbystickou zkorumpovanou garnituru státních a unijních úředníků, která si zprivatizovala politiku a námi vytvářené hmotné statky dříve, než si přivlastní i statky duchovní a díky její bezohlednosti, bezpáteřnosti i touze po penězích a neomezené moci se my sami staneme “nepřizpůsobivou menšinou” v mateřské domovině.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
6467 čtenářů | 49 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Jeeves, 22.10.2010 5:49:24)
Odpovědět
Potíž je v tom, že nežijeme v právním, demokratickém státě. Jakpak by u nás dopadl Wilders? Jakmile by vrchnost zjistila, že se mu množí příznivci, ihned by ho poslala do kriminálu. On už by se nějaký novodobý Urválek našel. Viz příklad s neškodným Vandasem. Takže na obranu evropských hodnot se budeme ještě dlouho dívat jenom za hranice, jestli to za nás nevybojuje někdo jiný. Někdo ze země, kde nejsou pojmy právní stát a demokracie jen prázdným slovem.
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Fiter, 22.10.2010 6:43:53)
Odpovědět
Vzpomněl jsem si na pozvání Willderse k nám.Kachna Gajdůšková ječela,že rasista nesmí vstoupit na půdu senátu.Dnes když je součástí vládní koalice asi jenom koulí očima.Tato senátorka rovněž tvrdila,že fotovoltaiky na cenu el. energie nebudou mít žádný vliv.Lež jako věž.Plácá takové nesmysly jenom proto,že je nekopetentní a neschopná a nebo aby si udržela dobře placené místo.To je jedna z těch kteří řídí naší zem.Kam asi?Těch kteří pracují pro blaho země je míň jak šafránu.
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Kalous, 22.10.2010 10:19:32)
Odpovědět
Jo aby jste se Futere nedivil aby ta kachna Gajdůšková nebyla po dnešních volbách novou předsedkyní Senátu po Přemyslu Sobotkovi. Je přímo vzorně politicky korektní.
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Cadrikova.T., 24.10.2010 18:39:36)
Odpovědět
senat a cela ta banda kasparu jsou k nicemu,pomahaji asi tak,jako plavky na severnim polu,to same statni sprava,jeh hrabou pod sebe,asi to okoukali od cikanu,nebo ze by to bylo naopak?
Fitere,Fitere,kdy konečně dostaneš rozum ?
(Dr.Fojtek, 24.10.2010 21:22:51)
Odpovědět
Fitere,pokud jsi sám primitivní ubožák,tak aspoň neurážej paní senátorku Gajdůškovou,která u nás patří k těm nejoblíbenějším politikům.Ve všech průzkumech v posledních 3 letech,získal u občanů
větší popularitu než třeba Nečas,popřípadě Kalousek.Určitě patří,na rozdíl od Němcové,k politikům s IQ vyšším než Klaus.
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(ferda, 24.10.2010 22:49:50)
Odpovědět
je srandovní, jak pisálci streit, pulcinsky, či polanecký nemají žádný komentář k právě proběhlýn volbám....-)))
už jim asi došlo, že stát na straně pravičáckého bezpráví , začíná být hodně "aut"...

a brzy, brzy příjde doba, kdy se mnozí za to budou velmi stydět!
nadešel soumrak zlodějen, podvodů a manipulací, všeho toho špatného, co ponejvíce reprezentuje naši rádoby "pravici" .....

ps. vzkaz modrohnojům: nestačilo vám chlemstat u koryt, vy jste chtěli ještě nahlas mlaskat a beztrestně říhat....., to jste již přehnali a po zásluze sklízíte to, co jste svým hříšným chováním zaseli ....-)))
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Hardy, 22.10.2010 6:55:06)
Odpovědět
Autore, díky za výstižný článek.
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Ferda, 22.10.2010 9:29:46)
Odpovědět
Bez velkých komentářů se chci k názoru autora připojit......
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Šoumen, 23.10.2010 13:37:34)
Odpovědět
Pane Ferdo, Kříže jsem moc nemusel, ale už na jeho případu je znát, že někteří lidé už "prohlédli". Jen houšť a větší kapky. Až prohlédne ta squadra pravičáků, šířící zde bludy, načerpané z MfDnes a blábolů pravicových politiků, kteří spíše "straší, než řeší" - Nečas, tak možná v tomhle státě bude lépe. Vždyť co chcete, jedna parta komoušů odešla a vystřídala je parta dalších komoušů, hrajících si na demokracii. Pro zachování si neomezené moci, budou vždy strašit Řeckem, Paroubkem, komunisty a čím dalším ještě. Teď zase straší, že by mohl být Paroubek presidentem, pokud nebudou mít v senátu většinu. Myslím, že předseda senátu Sobotka, je zrovna ten, co by se vůbec o funkci presidenta neměl ucházet. Myslím, že už je profláknutý dost. Tak doufám, že ho ten Eichler konečně pošle do politického důchodu, Když už nechce jít sám do starobního. No ale "hoši" z ODS mu určitě seženou nějakou dobře placenou trafiku, aby mohl škodit až do své smrti, když nechce odejít do důchodu. Je to pravda, jak píší někteří ti mladí o tom, jak jim důchodci brání v rozletu a drží si svá místa a nepustí je na ně. Hlavně je to znát ve státní správě a v politických funkcích. No znáte to, každý by chtěl dělat v kanceláři. Velké prachy, plus bonusy, žádná práce, no neberte to. Jinak tentokrát s panem Křížem dočista souhlasím.
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Miroslav, 23.10.2010 4:37:25)
Odpovědět
Plně souhlasím. Velmi výstižný komentář.
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(zzz, 23.10.2010 11:09:07)
Odpovědět
Autor je nebetycny ...! Jeste ze se mezi tolika
.... v CR ztrati. I pres to "dost vycniva".
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Cadrikova.T, 24.10.2010 18:44:55)
Odpovědět
Nemame statnika,ci politika typu Merkelova,a druhy Masaryk take nevidet,snad uz jen Blanicti rytiri.Nechci se domyslet,co se tu bude dit az vzplanou nese jinak chladne hlavy.Vitkov odsuzuji,ale kdyz to neni reseno shora,tak at se pak nikdo nedivi,ze se deje,co se deje,a podle me to je jen zacatek,vetsina lidi toho ma dost,a je otazka casu,kdy ta bomba bouchne,pak to bude opravdu pru*se*r,tohle speje k obcanske valce
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(jira22, 22.10.2010 7:02:26)
Odpovědět
I poměrně smířlivá česká společnost se začíná velmi radikalizovat? Pane Vy jste ale úplně vedle! Český občan má v genech absolutní smířlivost /a to jsem řekl slušně/ vůči vládnoucím garniturám. Zatím co francouzi kvůli 62 rokům postaví celý chod státu naruby, češi mlčky schválí 65 a vlezdoprdelkové, kteří vytváří veřejné mínění snaživě podsouvají vrtíce ocasy 70. Jestli se něco v české společnosti zradikalizuje, tak to bude nejspíš zbytek obyvatel v nové době ledové, až tu nebude čím topit. Potom dají hlasovat : Co teď?
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(koc man, 22.10.2010 7:39:17)
Odpovědět
S Vaším názorem nesouhlasím,bylo by možná dobře aby jste se zamyslel, proč se chodí do důchodu později. Pokud jste dobře četl článek je v něm odpověď-nenasytné byrokratické hydry,nenasytní přemnožení nevýkonní úředníci,zlodějské politické strany a jejich papaláši a nenasytné nepřizpůsobivé,práci se vyhýbající ,křičící menšiny. Multikulti může fungovat jen v případě že je dostatek zdrojů na uplácení odborů,menšin atd....přičemž ono uplácení vede k záhubě živitele ,na kterého se pijavice přisají a pak už jen sají,sají...
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(jira22, 22.10.2010 8:21:34)
Odpovědět
No právě, než by česká společnost něco změnila, tak obviní odbory z podpory multikulti, jak říkáte a podlézavě bude souhlasit s 80 lety.Je to přece potřeba říkají kalousci a když to říkají tací kovaní ekonomové musí to být pravda. Na stránkách jako jsou tyto, pak jiní nespokojenci upozorní že problém je poněkud jinde, ale to je právě ono. Tady se bez možnosti někoho ohrozit nahoře ventiluje obecná nespokojenost. A to je tak vše, jak Cimrman říká, co v tom můžou udělat.
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(p, 22.10.2010 9:24:47)
Odpovědět
Vy tady velebíte odbory, ale já odmítám financovat další nenažranost.
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(jira22, 22.10.2010 9:38:49)
Odpovědět
Zase omyl. České odbory jsou jen odvarem příživníka ze socialismu. Zájmy pracujících hájí jen velmi vlažně, aby si náhodou neublížily a nedostaly se do vážnějšího střetu s vládou. Nedokážou vzájemně splupracovat a proto také ani nic prosadit.
Bohužel jsou ale jedinou organizací, která hájí, i když zoufale málo, zájmy pracujících.
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(p, 22.10.2010 10:10:42)
Odpovědět
Zájmy pracujících má hájit politik, kteého si ve volbách zvolili. Je za to placený.A jestli je nehájí, tak zvolili špatného politika. To mě baví: vy si zvolíte vládu o které mluvíte jako o svém nepříteli a protěžujete odbory aby proti ní za vás bojovaly. Trochu na hlavu, ne? Tak proč jste nezvolili vládu, kterou byste vzápětí nemuseli osočovat?
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(jira22, 22.10.2010 12:11:52)
Odpovědět
Jen tak pro legraci, jmenujte jednoho politika, který se po zvolení staral o to co chtějí voliči co ho zvolili. Ať se zasmějeme. Třeba i 100 let dozadu.
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Stallker, 22.10.2010 17:15:07)
Odpovědět
Sládek ?
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Stallker, 22.10.2010 17:22:49)
Odpovědět
Ale vážně, souhlasím s Koc manem a dodal bych, chtělo by to začít řešit příčiny, ne důsledky. Stávky a demonstrace nejsou řešením. Když tak obdivujete, co se děje ve Francii, jedna perlička z dnešních zpráv. Jen Air France přijde tato týdenní stávka cca na 5 mld. EUR. Firma je to státní, takže ztrátu zaplatí stát. Grutulujeme, frantíci! Bajujete za lepší důchody, ale právě jste připravili kasu, která Vám ty důchody vyplácí o 5 mld. A to je ztráta "pouze" jedné firmy...
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Davidan, 22.10.2010 22:25:45)
Odpovědět
Takže držet hubu a krok, nechat si na hlavu kálet. Nezlob se, ale to je ubohost.
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Šoumen, 23.10.2010 14:28:37)
Odpovědět
Máte pravdu pane Stallkere. Je potřeba to "řešit a né strašit", ale Nečas, který to měl na bilboardu provádí přesný opak. Spíš "straší než řeší". Teď jeho poslední oblíbený výrok: Paroubek by se mohl stát prezidentem, pokud ČSSD získá v senátu většinu. Tak ještě čekám čím bude "řešit" příště.
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Šoumen, 23.10.2010 14:29:58)
Odpovědět
Ale ten pak taky vyměkl.
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Katsanson, 22.10.2010 13:36:47)
Odpovědět
Současné odbory u nás nehájí pracující ale svá teplá místečka kde mají bezpracné lukrativní platy. A jelikož nejsou k ničemu měly by se zrušit. Zase by byla úspora financí.
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Šoumen, 23.10.2010 14:20:55)
Odpovědět
Asi by nemělo cenu je rušit, snad jim dát ještě šanci. Třeba se opravdu zradikalizují. Jinak si už opravdu budeme nechávat od politiků srát na hlavu. Je pravda, že odbory na západ od nás nejsou zasaženy komunistickým morem a proto se dokáží zastat lidí dost razantně. A ty úspory, to by podle Kalouska vládu nevytrhlo. A je lepší si je nechat, alespoň pak na ně budeme svádět kde, co, co se nám nepovedlo. Zatím na to mají soc. demokracii, ale někdy by se i odbory mohly hodit, když budeme říkat, že odbory jsou vlastně ČSSD/b/.
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Šoumen, 23.10.2010 13:52:18)
Odpovědět
Máte pravdu pane. Odbory hájí opravdu jen vlažně, aby si neublížily. Až se opravdu odbory zradikalizují a nepůjde jim jen o teplá místečka, tak tu budeme mít Francii se vším všudy. Jak odbory, tak i naše vláda jenom tímto maskují to, že rok 89, byl jen výměnou jedné garnitury komunistů za druhou, za pomoci StB a KGB. Neboť jak by mohl Klaus, zaměstnanec prognostického ústavu, řízeného KGB a StB, říkat v lednu 1989 v rakouské ORF, že bude v budoucí vládě ministr financí. Viděl jsem to tehdy na vlastní oči, takže se dalo čekat, že je něco připraveno, a že dojde k událostem, které vyvrcholily 17. listopadu, kdy na tento den vyvezla StB pryč z Prahy všechny důležité disidenty, aby je pak druhý den svážela do Špalíčko auty. A hned se tam objevili všichni borci z prognosťáku, Klaus, Zeman, Komárek apod.
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Dat, 22.10.2010 19:51:06)
Odpovědět
Autor určitě pravdu má, česká společnost je čím dál víc radikálnější, dá se to dobře pozorovat na dnešních mladých lidech. Naše nové děti mají v genech všechno možné, jen ne absolutní smířlivost (s nikým a s ničím) a už teprve ne, s vládními garniturami. Také je vidno kolik mladých má rádo V. Klause, to by se kdejaký Zajíček divil.
Za 5- 10 let to tu může být horší než na pařížsko - marockém předměstí, i bez turbanů, kterým u nás přes všechny snahy multikulti filosofů pšenka nepokvete. :))))
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(zzz, 23.10.2010 11:14:33)
Odpovědět
Laska k VK je nejlepsi znamka nedostatku ducha.
Kdyby misto nej milovali alespon hezke holky!
To by se jeste dalo pochopit.
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Cadrikova.T, 24.10.2010 18:49:39)
Odpovědět
nezaciname se radikalizivat,jiz radikalni jsme,protoze nam nic jineho nezbylo,kdyz na nas stat kasle.Obcane caluj a drz usta a od nich si to musis nechat libit,jinak nam Brusel a jini utnou nase stedre prijmy,a my bychom nemeli na navykly luxus.No a ty si obcane zij z ceho chces,to je tvuj boj,ze?
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(rodina důchodců, 22.10.2010 14:31:57)
Odpovědět
Autor je super a velmi výstižně popsal situaci nejen v ČR, ale i v Evropě. Fandíme mu. Kdybychom byli mladší a zdraví, určitě bychom mu pomohli nápravu realizovat. Smůla je,že ti, kterým tenhle galimatyáš vyhovuje, budou stále volit ty, co sedí v oblacích a kromě předvolebních akcí ani nevědí, jak se chodí po chodníku.Zapomínají, že žijí i pamětníci, kteří mohou srovnávat. Exprezident Havel, se kdysi v sámošce divil,že musí do košíku vložit minci.Důchody budou minimální a budoucí důchodci si do práce budou nosit svoji rakev, aby se ušetřilo. Hlavně, že menšiny budou spokojeně pobírat dávky a bez práce plodit ošatky, plné svých potomků. Co Vy na to??
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Stallker, 22.10.2010 17:28:30)
Odpovědět
Takový návrh. Existuje takové lejstro, říká se tomu tuším zápočtový list. Co takhle odstupňovat výši podpory a soc. dávek podle toho, co je na tom lejstru napsáno? Je Vám čtyřicet a zápočťák nemáte? Sorry ale nedostanete nic. Je Vám pětapadesát a poprvé v životě jste přišel o práci? Nevadí, my se o Vás rádi postaráme. A důchdy bych počítal také striktně podle odpracovaných let. Žádný přepočet prům. mzdy.
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Iza, 22.10.2010 21:50:07)
Odpovědět
Stollkere fajn, bylo by to tak dobře,zápočtový list je určitě vizitka každého člověka. Ale musím ti oponovat. Už se na to nehraje dlouhou dobu. Moje mamka, která pracovala od roku padesát, bez více jak dvou dnů proluky v ZL na svůj důchod čekala dva roky. V r. 96 jí nebyly zaplaceny 3 měs. soc. a zdr. pojištění od zaměstnavatele v soukr. sektoru. Celá věc prošla krajským soudem, kde se hádal st. zástupce se soudnou soudkyní.
Po dvou a půl letech jsme celou kauzu donesli do kanclu senátora Rychetského. Když ten ZL viděl, řekl, že nechape proč lide jako je naše mama musí o důchod prosit. Zjednal napravu opravdu do měsíce. Všechna čest panu Rychetskému, není třeba být modrý či oranžový, ale moudrý. Prominte, ale moudrých ubývá a celoživotní dřina je pro výsměch i se ZL bez proluky.
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Stallker, 23.10.2010 17:44:05)
Odpovědět
Předpokládám, že případ Vaší maminky řešil úředník státního byrokratického aparátu, který by zcela určitě nikomu nechyběl... Jako mnoho jiných.
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Viliams, 22.10.2010 17:42:44)
Odpovědět
Pane Kříž,těší mě,že konečně vidíte jak to je a začal jste chápat realitu.Dřív jste jen obhajoval pravici.Všichni k tomu přicházíme,někdy pozdě,ale přece.
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(anonym, 23.10.2010 11:19:41)
Odpovědět
Pan Kriz nema hlavu na to, aby "neco" pochopil.
A vubec ne "neco, co souvisi s ekonomii nebo politikou". Nebo to napsal ze sna.
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(LV, 22.10.2010 17:54:46)
Odpovědět
A proč se vlastně obyvatelstvo (vůči menšinám) radikalizuje?
Z pocitu nespravedlnosti. Z dlouhodobé křivdy. Z pocitu, že současný (evropský) stát systematicky a dlouhodobě pošlapává hodnoty "většinového" občana.
Právo na majetek a soukromí? Pche! Zkuste je bránit. Soud už vám to vysvětlí, jako mnohokrát za uplynulá léta. Život a zdraví lumpa je přece nesmírně cenné, narozdíl od vašeho majetku. A bráníš-li se, nes následky. Snaha a píle? Pche! Snaž se usiluj a pracuj, jiný dostane více zadarmo u okýnka... Šetříš si na byt, splácíš a odkládáš jiné potřeby? Bloude! Jiní jedou do Anglie a když je po půl roce vyhodí, mají NÁROK na byt, který zdevastují, aniž by se obtěžovali platit... A tak dále. Ne každý to vše dokáže vyjmenovat, ale všichni to tak nějak alespoň cítí. A tak se radikalizují...
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Frankfr., 22.10.2010 21:27:09)
Odpovědět
Češi, Moravané a Slezané, začněme nejdříve alespoň názvoslovím :

Slovník jazyka českého ani Slovník cizích slov (2005) ani Pravidla čes.pravopisu neznají slovo ROM, jen C.K.N jako výraz pro osobu c.k.na, slovo ROM je pro (způsob) kočovný. Slovo ROM je ze slovníku cikánského jazyka a užívá se k označení sama sebe, jako např. slovo GADŽO k označení bílý-necikánský. Vtahování cizojazyčných výrazů do češtiny (ruské: Chozrasčot ; anglické: OuKej ; francouzské: pardon ; c.kánské: Rom atd.) je poplatné době a příklonu k dané národnosti. Správně na vysvětlenou: C.K.N je česky c.kán, ROM je cikánsky c.kán, ČECH je česky čech, ČEKO je italsky čech + s řadou dalších modifikací.
Prosím proto všechny Čechy, Moravany a Slezany, přestaňte již používat nesprávné označení pro C.kány a nepodporujte k nám importovanou politickou korektnost = pitomost. Přestaňte podlézat C.kánům i jiným menšinám. Víme, že z naší vlasti během staletí emigrovaly statisíce lidí a všichni se stali dobrými Američany, Francouzy, Švýcary atd. a nikde si neosobovaly právo se roztahovat ( to jim nebránilo ovšem k propagaci svébytné kultury ). Proto tedy , pokud C.káni chtějí u nás v míru žít, nechť respektují všechny povinnosti i naše zvyklosti. Takže na závěr, přestaňte se hrbit a používejte jen označení C.kán a ne Rom ! ! ! ! ! ! !
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Varel, 22.10.2010 23:58:12)
Odpovědět
ANO. Myslím, že je to dobrý začátek. Samozřejmě pokud nomenklatura nezareaguje podobně jako v případě slova černoch - pozvolna jsme nuceni používat slova jako afroameričan, konžan, angolan...nakonec snad i pobřežní slonovinec?:-))))) Výrazy typu "gadžo" budou naopak tolerovány, vždyť jde o svébytný folklór. A běloch? To bude brzy posuzováno jako výraz rasové nadřazenosti. Ještě že mi bude už za pár měsíců 60. Fakt, necikáním, jak mi ostatně vždycky říkala babička, když jsem lhal
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Šoumen, 23.10.2010 14:03:06)
Odpovědět
Ano, máte pravdu. Rom je cik.ánské slovo, ale ti vzdělanější a pracovití cik.áni, kteří se z jejich komunity vyřadili, tak sami říkají, "já jsem ciká.n a ne Rom". Ale už ti mladší je posměšně nazývají Indočechy, což je podobné slovo jako Afroameričané. Ještě jim také říkají CD-ROMy.
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Bu, 23.10.2010 0:50:55)
Odpovědět
Vůbec nemám pocit, že by se před našimi
spolucigošemi někdo hrbil, Vy snad ano?
Když už se tedy máme naučit nazývat věci pravými jmény, tak se ptám: Proč?
Je to proto, že se lépe vydělává na Romy nebo romy? Nebo cigany či co?
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Libor Hurdálek, 23.10.2010 12:02:23)
Odpovědět
No, myslím, že problém je širší.
Růst ekonomiky. Postupný růst životní úrovně, následovaný postupným poklesem porodnosti. Odtržení politiky od reálného života, politika již neslouží správě státu. Vytváří se pseudodemokracie. Stát (říše) se otvírá všem etnikům s odůvodněním, že je to nutné pro udržení ekonomického růstu a životní úrovně. Následují pokusy o reformy. Pokud někdo vybočuje následuje hon na čarodejnice. Uměle je manipulováno veřejným míněním. atd atd.
Tak toto je popis před rozpadem Římské říše. Podobné problémy měly i jiné civilizace a říše. Faktem je, že se vždy civilizace posunula vpřed, ele již teritoriálně někde jinde, ale vždy následoval propad na několik staletí.
Nepřipomíná vám to něco? Nemyslím, že se vrátíme k petrolejkám, ale vývoj se mi nelíbí.
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Šoumen, 23.10.2010 14:12:12)
Odpovědět
A my máme prosím pane nějaký ekonomický růst?
To jste se snad spletl né?
Vždyť i ti cik.áni říkají: gadžové se mají líp, protože si berou většinu z těch našich sociálních dávek. My rodíme víc a budeme vám jednou vládnout a pak budou ty dávky jenom naše.
Ale kdo na ty dávky vydělá?? Toť otázka, která ciká.ny vůbec nezajímá. To je podle nich až někdy v budoucnosti. A o tom ani nepřemýšlí, protože pro ně je jen dobrá přítomnost.
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Kalous, 23.10.2010 13:29:14)
Odpovědět
Za 3 dny 25.10. (někde 12) bude EU slavit významný svátek - 1 278 výročí slavné bitvy u Poitiers r. 732, kde Karel Martel řečený Kladivo poprvé jako evropský válečník dal pořádně nafrak mohamedánům, Arabům, a vyhnal je z jižní Francie zpět za Pyreneje. EU by měla zavést tak jak Topolánek Kramářovu medaili (Mašínům) medaili Karla Martela, alias Kladiva - za zásluhy v boji proti mohamedánům v Evropě.
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Winkler, 23.10.2010 18:00:22)
Odpovědět
Tak rychle to,zase nebude. Těmto lidem chybí i to minimum snažení , co je potřeba pro zorganizování nějakého aktivního celku, který by se dokázal domluvit na akci.
Natažená ruka nestačí, nebude ji mít kdo živit.
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Cadrikova.T, 24.10.2010 18:35:41)
Odpovědět
Pokud s temi pijavicemi neco neudelame,tak se Vitkov bude opakovat a po tom monstrprocesu bych se tomu nedivila,Sakra kde to jsme?Mam odpracovano 25 let,po urazu patere invalidka 7.000,oni se valeli doma na kanapi a jiz v 18ti duchody pres 10.000,to je na odstrel,ale i tech ,kdo schvaluji takove zakony,Fakanu roty a nestaraji se,takze ani nevi,co ma dite venku-3lete na sobe,viz Hradek,nemaji fotku,Tady by se melo zacit konat,jinak nas ty kobylky sezerou
No tak,
(Sralbotka Milan, 24.10.2010 19:36:50)
Odpovědět
jste se tady pěkně slovně vyřádili, a karavana jde dál. Co čekáte? Že to za vás vyřeší nějaký iTý? kdepak, pokud budete mlčet a volit stále stejné strany, které mají za úkol ochranu nepřizpůsobivých, pak se nic nezmění. Paradoxně, to škodí i těm nepřizpůsobivým, protože oni se nemusí o nic snažit. Je zajímavé, že někteří se v anglii uchytili a založili si svůj byznys. U nás je řešením jedině změna v systému. A to neudělají tyto strany, které jsou v parlamentu ani KSČM. je třeba jasně pojmenovat problémy a neprodleně je řešit. V prvé řadě by se těm, kteří nejsou schopni starat se o děti měla vzít možnost rozmnožování problému. Je to v zájmu nás všech.
Pane Kříž, dnes je to na jedničku !! Naprostý souhlas a naprostá beznaděj, že by se něco pohnulo k lepšímu....
Re: Stane se původní obyvatelstvo Evropy “nepřízpůsobivou menšinou"?
(Milan, 26.10.2010 10:54:52)
Odpovědět
S autorem zcela souhlasím. Mám obavy, že naše děti budou za pár let cizinci ve vlastní zemi a nikdo z lidí, které jsme si zvolili, ať v minulosti nebo teď, to nechce vidět.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama