reklama
reklama

ČSSD znovu v destruktivních kolejích

Autor: Rudolf Polanecký | Publikováno: 20.10.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

ČSSD se tváří, že s odchodem Jiřího Paroubka změnila styl. Zdání klame, je to pořád ten starý destruktivní přístup ke všemu, co vzejde od politických oponentů.

Když ODS přišla s tak zvanou nulovou tolerancí, křičela celá ČSSD jako trpící a raněné zvíře. Skutečnost byla taková, že ODS ve 40% případů hlasovala pro návrhy ČSSD. Socialisté se s vyhlášením nulové tolerance vůbec nenamáhali a rovnou ji převedli v realitu, kdy prakticky ze zásady hlasovali téměř vždy proti návrhům ODS.

Socialisté stále ohlupují voliče, že volbami do místních zastupitelstev nebo do Senátu lze změnit vládní politiku. Existuje docela velké procento lidí, kteří to Lidovému domu věří a kteří nejsou schopni rozumět rozlišnostem ve volbách. Projevilo se to už v krajských volbách, kdy ČSSD zvítězila díky třicetikorunám u lékaře.

I kdyby nakrásně ČSSD získala potřebný počet senátorů k dovršení většiny, vládní kroky to nezmění a jediné, čeho může ČSSD dosáhnout je znepříjemnění a zpomalení nutných reforem, protože by Sněmovna musela Senát opakovaně přehlasovávat.

Bohužel, jsou oblasti, kdy je nutný souhlas Senátu a právě v těchto okamžicích může ČSSD v případě většiny křesel v této komoře Parlamentu naplno rozjet svou destruktivní metodu a torpédovat důležitá rozhodnutí a kroky, jako například závazky České republiky vůči NATO na zahraničních misích a podobně.

Úřadující zastupující šéf socialistů Sobotka už oznámil, že jakmile ČSSD získá v Senátu většinu, bude okamžitě hlasovat proti vládě a Sněmovně. Není to nic nového, ČSSD ráda bortí a ničí jako za dob Jiřího Paroubka a jen velice málokdy dokáže něco vytvořit.

Pokud už ĆSSD něco vytvoří, je to většinou naprosto nepoužitelný zmetek. Nechápu postoj socialistů, s jakým odhodláním jsou ochotni dělat mezinárodní ostudu, ať už šlo o svržení vlády v době našeho předsednictví EU nebo avizované obstrukce ohledně zahraničních misí.

Stejně tak volání socialistů po odstoupení kohokoli při jakékoli příležitosti. "Získali jsme 4584 mandátů a posílili o 252, zatímco ODS jich 1 900 ztratila," zdůvodňuje Bohuslav Sobotka své volání po tom, aby ODS opustila radnice.

Je pravda, že ODS ztratila mnoho mandátů, ale ODS získala 5112 mandátů a je zde ještě TOP09, která získala 1509 mandátů. Jde o klasický krok socialistů, kteří informují veřejnost v duchu sovětských novin referujících o souboji USA - SSSR stylem: Sovětský svaz druhý, Američané předposlední.

Člověk by řekl, že se ČSSD na parlamentních volbách mohla poučit. Jak vidno, nedošlo k tomu a ČSSD ani dnes není schopna ničeho jiného než destrukce. Reformy jsou pro náš zadlužený stát skutečnou nutností a chce-li ČSSD ničit snahu omezit zadlužování, které ona sama (a především Bohuslav Sobotka) tak krásně nastartovala, pak by rozumný volič neměl socialistům dávat hlas.

Ještě před pár lety se snažila ČSSD vyburcovat voliče před druhým kolem voleb do Senátu způsobem "všichni proti ODS". Dnes se to socialistům může vrátit jako bumerang. A při jejich přístupu k reformám, k našim mezinárodním a spojeneckým závazkům by si nic jiného nezasloužili.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
3662 čtenářů | 133 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Pane Nečasi,nestrašte občany ....
(Dr.Fojtek, 20.10.2010 1:21:32)
Odpovědět
Přestaňte strašit českou veřejnost, pane premiére Nečasi.Česká veřejnost sleduje se znepokojením konfrontační styl a strašení české veřejnosti, ke kterému v předvolební kampani přistoupil premiér Petr Nečas. Právě předseda ODS ještě před několika dny bagatelizoval význam Senátu, nyní ale zcela otočil a senátními volbami straší českou veřejnost. Premiér Petr Nečas vyměnil věcnou diskuzi o zásadních reformách, solidaritě ve společnosti a směřování české ekonomiky za laciné a populistické argumenty.
Bohuslav Sobotka,jediný seriozní politik v Česku
(Donutil,Praha, 20.10.2010 1:30:21)
Odpovědět
Uřadující předseda ČSSD je v současnosti u nás,asi jediným seriozním politikem.Zejména hodnocení voleb a také výzva k občanům do druhého kola senátních voleb,byla na rozdíl od Nečase,pronesena rozumně,bez nějakých urážek
ostatních soupeřících stran.Je třeba takové politiky jenom podpořit.
Re: Bohuslav Sobotka,jediný seriozní politik v Česku
(xyz, 20.10.2010 7:07:47)
Odpovědět
Tak Dluhoslav Sobotka může svým monologem ohromit takové voliče tvého typu. Přesně to napsal pan Polanecký. Heslo dne Čssd je destrukce v jakékoliv podobě. To předváděli v čele s Paroubkem, nyní převzal štafetu Sobotka !!!
Re: Bohuslav Sobotka,jediný seriozní politik v Česku
(Jen slušně, 20.10.2010 10:31:27)
Odpovědět
Tak to je tady počteníčko pravičáků,odésáků.Samé lži a pomluvy.Vy máte ale žaludek a povahy !Neštítíte se ničeho.Žijem v nespravedlivé a manipulantní společnosti,která zadupává i tu trošku demokracie.Lidé dali nejvíce hlasů socialistům,ti volby vyhráli a zase je ta klika manipulantů odsunula a dělají si pravičáci spolky mezi sebou.Nemůže to u nás dopadnout dobře.Kalousek chce brát dluhopisy,dále zadlužovat,vytloukat dluh dluhem.Neumí tato banda vládnouut.To už tolikrát dokázali a lidé je ještě volí.Nechápu.Sobotka Boh.je opravdu jediný seriozní politik.Má čistý štít,nikdo na něho nic nemá.Nečas jen uráží,manipuluje,arogantně se u toho usmívá a oblbuje lidi.Nejde mu o lidi,ani náhodou.Bojí se,aby senát nebyl oranžový a pro to udělá vše ,přes mrtvoly.Typické pro ODS.
Re: Bohuslav Sobotka,jediný seriozní politik v Česku
(leit, 20.10.2010 10:59:06)
Odpovědět
Jediný solidní politik u nás ??? Hahaha nedej se vysmát, přesně to umí socani, jenom slibovat, lhát a podbízet se do přízně jednoduchých a naivních lidí, kteří jim tu jejich ,,upřímnost " žerou i s navyjákem...Sobotka je přesně ta brzda, kterou by bylo potřeba přešaltovat na slepou kolej !
Re: Bohuslav Sobotka,jediný seriozní politik v Česku
(Stallker, 20.10.2010 11:18:40)
Odpovědět
Pro: Jen slušně.
Áááá, zase jeden, co vidí a slyší jen to, co chce.
Vážený… ehmm.. To, že žijeme v nespravedlivém světě, je bohužel pravda. A dovolil bych si připomenout, už asi čtyři tisíce let. Co se týče demokracie, není to sice u nás nic moc, ale pořád je to poslední dobou mnohem lepší, než třeba zmiňovaných předchozích čtyři tisíce let. To, že když zvítězí ve volbách ČSSD a ostatní strany (POZOR, nejen pravicové!), se nakonec dohodnou mezi sebou a se socany jednat nechtějí, neznamená jen to, že jsou všichni zlí, svědčí to převážně i o tom, že s naší slavnou ČSSD není něco v pořádku. Něco podstatného. Ale to Vy vidět nechcete. Nebo si skutečně myslíte, že všichni ostatní, jedno jestli modří, fialoví, bleděmodří, černí, zelení, jsou zkorumpovaní tuneláři, kmotři a zloději? Jen Bohuslav má svatozář? Pane, Vy jste si vytvořil modlu a bojím se, že nejste schopen přijmout reálná fakta, pravděpodobně také proto, že prostě chcete, aby socani byli ti jediní správní a poctiví. Je mi líto, ale zklamu Vás. Není to tak. Politika socdem. je v posledních letech vysloveně nenávistná, dovedli umění podpásové konfrontace k dokonalosti, soustavně od nich slyšíte jen řeči o tom, jak všichni ostatní dělají všechno špatně, ale sami reálný návrh na zlepšení situace nemají ani JEDINÝ!!! Ach, pardon, jeden ano. Progresivní zdanění. A zase, celý problém postavili do roviny nenávisti a závisti. Ti bohatí, to oni za všechno můžou, to oni nás okrádají, to oni jsou ti zlí, ať to zaplatí všechno, všechno, všechno…. A my (socani) jim to vezmeme a zaplatíme z toho dluhy. Psal jsem to tady už dříve, progresivní zdanění je blbost. Nemůže přinést do státní kasy dost prostředků, protože prostě nemáme těch bohatých dost. Ale to taky slyšet nechcete, že? A pokud si myslíte, že Bohuslav je jediný seriózní politik, tak to je mi Vás skutečně líto. Stačí připomenout poslední nedělní OVM, kde všichni mluvili k věci (i když se docela přechvalovali), kromě Sobotky, který jediný mluvil naprosto z cesty. I na opakované otázky VM si dále mlel svoje, že pravice prohrála volby. A na jeho řeči, že koalice dělá reformy bez toho, aby by cokoliv konzultovala s opozicí, jej docela ostře (ale pravdivě) sestřelil Nečas s tím, že u návrhů posledních zákonů byli i zástupci ČSSD včetně něj a jejich připomínky a návrhy byly zakomponovány do těchto zákonů… Takže Sobotka vědomě přímo do kamery lhal. Budiž mu připsáno k dobru, že pak se i trochu červenal a raději mlčel. A pokud vím, zdaleka nelhal poprvé. To jen jako připomínka, o kom to tady vlastně diskutujeme. Ale to jste taky tuším slyšet nechtěl, že?
Re: Bohuslav Sobotka,jediný seriozní politik v Česku
(Petrik, 20.10.2010 12:47:50)
Odpovědět
Sobotka je dite odkojene od svych studentskych let Paroubkem. Nic jineho, nez parorathovskou lzivou, utocnou destruktivni politiku delat neumi.
Re: Bohuslav Sobotka,jediný seriozní politik v Česku
(Sunny, 20.10.2010 13:40:24)
Odpovědět
:-) Naprosto přesné.
Re: Bohuslav Sobotka,jediný seriozní politik v Česku
(Hardy, 21.10.2010 6:31:56)
Odpovědět
Stalkere, napsal jste to přesně a výstižně. Ovšem u místní krajní levice s tím neuspějete, ti si budou lhát až do posledních svých dnů.
Re: Bohuslav Sobotka,jediný seriozní politik v Česku
(ferda, 20.10.2010 21:02:07)
Odpovědět
STALLKERE,STALLKERE, asi ti více voní ta pravice, když v pohnuté době Vítkovského masakru pravicová senátorka a starostka janáčková, která v minulost vešla ve známost svými rasistickými výroky :..." dám je za ostnatý drát a klidně i pod napětím.....atd. rozdává jako dárek pro své voliče sirky !

i kdybych připustil, že zápalky rozdávala již v minulosti, ve světle současné kauzy vítkovských žhářů je silně nevhodné a cinické....

ale vám hovadům to nevadí, je to/říkáte si vy pravicoví šmejdi/ "NÁŠ" člověk .-))

nedovedu si představit co by se dělo,kdyby v takové napnuté a pohnuté době, v regionu, kde se stal tento žhářský útok tyto zápalky rozdával levicový kandidát !!!§

A TO JE TA VAŠE PRAVICOVÁ SPRAVEDLNOST A DEMOKRACIE.... HŮŘ SNAD JIŽ NEMŮŽE BÝT....

JSTE ŠPÍNA, MARNOST A MORÁLNÍ BÍDA, VY PRAVIČÁCKÁ KUPO HNOJE A SPLAŠKŮ....

JSTE Z DĚVKY VYLEZLÍ PRASOŽROUTI .....
KRIMINALNI LEVICAK - UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Eva, 20.10.2010 21:25:02)
Odpovědět
Aaaa, kriminalni levicak ferda, uplatkarsky parazit a nestoudny gauner, se opet snazi jimym kazat o moralce ? :( Sam v diskusi priznal, ze jeho rodina brala uplatky "snad ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty, ferda o techto zlocincech vedel, ale nejen, ze je nezastavil, dokonce je kryl, protoze na uplatcich sam parazitoval. Mrzky peniz z uplatku mu byl totiz milejsi, nez cest, moralka, slusnost i zakon - takovy je to darebak. A tento zcela vyjimecny gauner se nestydi jinym kazat o moralce! ... Nejdriv nekoho popros, aby te naucil, co je to svedomi, slusnost a moralka, kdyz te to tvoji rodice nanaucili, pak projev uprimnou (ale ne po oranzovu) litost a pros o odpusteni - a az se sam ocistis od svych zlocinu, prijd a kaz o moralce! ... Do te doby budes stale jen typickym levicakym gaunerem, ktery "kaze vodu, ale sam pije vino"! :(((
Re: KRIMINALNI LEVICAK - UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Hardy, 21.10.2010 6:41:43)
Odpovědět
Ferdo, člověče, ty máš úplně "pěnu u huby", když se objeví nějaký pravicový názor.Ale o co ti de,stejně vždycky bude pravice a levice,tak fifty-fifty,spíš víc levice, protože zaměstnanců je přirozeně víc než zaměstnavatelů/ikdyž to je velmi nepřesné dělení/.
Tak jestli podle tebe kradou jen pravice, tak taky zaměstnává jen pravice/nebo velkou většinou/.
Takže nás zaměstnávají zloději a tuneláři", rozumím ti dobře??
Re: KRIMINALNI LEVICAK - UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(xx, 21.10.2010 9:07:59)
Odpovědět
Predevsim je ferda sam jen zlodej, uplatkar a parazit. Od takoveho zmetka je volani po naprave nepravosti jen plivnuti lidem do tvare.
Re: KRIMINALNI LEVICAK - UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Kveta, 21.10.2010 9:23:46)
Odpovědět
Udelala jsem vyjimku a ferduv blabol si precetla, kdyz na nej jsou reakce. Jeho "cinické" jen ukazuje, co je to za primitiva. ;)))
Re: KRIMINALNI LEVICAK - UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(ThujaGarden, 21.10.2010 10:23:11)
Odpovědět
Ferda..., je chlívák co práská i kámoše...,
MODROVEPŘÍCÍ KVIČÍ, PROTOŽE JSOU V P ......I :-)
(ferda, 21.10.2010 22:31:00)
Odpovědět
PRO "xx" -POKUD JE TO PLIVNUTÍ LIDEM DO TVÁŘE, TAK TY ŠMEJDE MŮŽEŠ BÝT V KLIDU :-)
Re: Bohuslav Sobotka,jediný seriozní politik v Česku
(mm, 21.10.2010 12:02:50)
Odpovědět
Omyl. Lidé jsou slušní a neslušní. Dělení na pravici a levici je nepodstatné, protože když politiku dělají neslušní lidé. Tady nejde o fanoušky, ale principy.
Re: Bohuslav Sobotka,jediný seriozní politik v Česku
(pipina, 21.10.2010 15:22:05)
Odpovědět
ferdo,už zase slintáš.Tebe nazvat hovadem by byla urážka pro skot.
Re: Bohuslav Sobotka,jediný seriozní politik v Česku
(ferda, 21.10.2010 22:25:32)
Odpovědět
TAK SI "HO" ASPON VYHOŇ, AT SE UKLIDNÍŠ.....:-))))PIPINE .-)))

PS.STEJNE SI MYSLÍM, ŽE TE BRZY JEBNE.....
Re: Bohuslav Sobotka,jediný seriozní politik v Česku
(koc man, 20.10.2010 12:32:16)
Odpovědět
Běž se léčit ,Dluhoslav a jedinný slušný? Pokud někdo zadupává demokracii tak je to Sobotka B. a jeho vlezprdelníci.
Re: Bohuslav Sobotka,jediný seriozní politik v Česku
(Ucto, 20.10.2010 12:36:35)
Odpovědět
Sobotka bohuzel proslul jen svym podvodnym rozpoctem, o nemz i Zeman v te dobe priznal, ze "nektere polozky mely pouze za cil zamaskovat skutecnou vysi deficitu". To vsak nelze ocekavat, ze budete vedet, vidte?
Re: Bohuslav Sobotka,jediný seriozní politik v Česku
(Sunny, 20.10.2010 13:39:24)
Odpovědět
Myslíte toho vrcholně seriózního poslance Sobotku, který si z poslaneckých náhrad naškudlil na luxusní byt? Toho samého, který v období hospodářského růstu fatálně prodrbal státní rozpočet? Pane, vaše míra tolerance je obdivuhodná...
Re: Bohuslav Sobotka,jediný seriozní politik v Česku
(Beroun, 20.10.2010 18:29:41)
Odpovědět
Zrejme toho, ktery stvoril tak genialni privatizacni smlouvu OKD, ze dnes najemnici mohou prijit o strechu nad hlavou a rudy normalizator Zaoralek narychlo prevleceny do oranzoveho kabatu jim musi nalhavat, "my nic, my muzikanti"... :))
Re: Bohuslav Sobotka,jediný seriozní politik v Česku
(gerle, 20.10.2010 15:47:58)
Odpovědět
Nezapomeň se jít v....t,mohl by se ti vyvalit bok modrej hmyze!
Re: Bohuslav Sobotka,jediný seriozní politik v Česku
(mm, 20.10.2010 7:12:10)
Odpovědět
Ha,ha,ha. Jak může být seriozní člověk,který v době růstu HDP 5% dělá dluh 100 000 000 000 Kč ročně a neví, kolik má bilion nul? Seriozní člověk nepoužívá lež jako pracovní prostředek a nepodvádí, aby získal finanční výhody z poslaneckých náhrad. To se pak šetří na několika milionový dluh.
Re: Bohuslav Sobotka,jediný seriozní politik v Česku
(Mojmír, 20.10.2010 10:36:58)
Odpovědět
Pro ha ha ha.To je od tebe argument za všechny prachy.Za to vymyšlené číslo jsi měl ještě napsat dluhy ,které udělala ODS a musel bys hodně přidat.Kromě toho,ODS byla také u toho v koalici,když byla jak ty říkáš doba růsu.To je to podstatné,že za CSSD byl růst.TEd od doby vlády ODS to jde do pprd..le.
Re: Bohuslav Sobotka,jediný seriozní politik v Česku
(Stallker, 20.10.2010 11:26:43)
Odpovědět
Tak už vím, v čem je problém!!!. Oni si někteří myslí, že je krize, protože máme ve vládě ODS!!!

Tak to je teda síla. Gratuluji levičáci, dorazili jste mě…
modrosliz se stále rozlévá po vlast......, ale je ho méně a méně :-)))
(ferda, 20.10.2010 21:35:12)
Odpovědět
stallkere, ne my jsme te dorazili, ale tvá matka, když jsi se narodil, tak tě samou radostí třkrát vyhodila do vzduchu a bohužel tě ani jednou nechytla......:-))))
UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Kveta, 21.10.2010 9:26:13)
Odpovědět
Uplatkarska zruda 'ferda' se opet ozvala...
Re: modrosliz se stále rozlévá po vlast......, ale je ho méně a méně :-)))
(ThujaGarden, 21.10.2010 10:25:24)
Odpovědět
Parazit Ferda, donáší a práská kámoše, bonzák.
Re: modrosliz se stále rozlévá po vlast......, ale je ho méně a méně :-)))
(ferda, 21.10.2010 13:52:50)
Odpovědět
neděláš nic , než lžeš, ale co o čekat více,od takového monstra,který si neumí udržet ani vlastní ženu aby mu nešlapala na Perlovce, že???
Ferda - parazitující uplatkářská zrůda
(Václav, 21.10.2010 15:36:11)
Odpovědět
Ty parazitující zrůdo jedna uplatkářská, uz zase lezeš ze stoky?
Re: Ferda - parazitující uplatkářská zrůda
(ferda, 21.10.2010 22:53:07)
Odpovědět
JÁ BYL U VÁS, THUJO, NA NÁVĚTĚVĚ???? :-))))
Re: Ferda - parazitující uplatkářská zrůda
(ThujaGarden, 22.10.2010 10:04:44)
Odpovědět
Tvé místou...,Ferdo...,je v Perlovce...,ty 4% rozkuřovači...
Re: Ferda - parazitující uplatkářská zrůda
(ferda, 22.10.2010 12:54:19)
Odpovědět
Thujo, nebud tak nervozní, nepíše se "místou" ale místo!:-)
chtít po tobě, ty vyblitá nulo, špetku kreativity,je stejně tak bláhové, jako chtít po jalové krávě tele :-))

vymyslíš něco jiného? budu čekat :-)
ps. ještě okrádáte svého živitele?
Re: Ferda - parazitující uplatkářská zrůda
(ThujaGarden, 22.10.2010 15:23:43)
Odpovědět
FERDO...,ty vášnivý kuřáku...,koukám,že jsi zase zhulený jak dobytek...,to pracuješ i v noci na Perlovce...??? Nebo i doma...??? Hnu-se...???
hezký den,přátelé!:-)
(ferda, 22.10.2010 16:07:34)
Odpovědět
slabota, slabota :-)))
ale nečekal jsem více, od takové duševní mátohy, :-)))
inteligencí se blížíš vykastrovanému havranu :-))
Re: hezký den,přátelé!:-)
(ThujaGarden, 22.10.2010 20:05:05)
Odpovědět
FERDYŠ..., nazdar ty stará retardovaná trosko..., Ty máš vycházku i z Bohnic..., nebo za dobré chování tě pustili k netu...??? Ale buď rád, že jsi zašitý v cvokhausu...,jinak ti hrozí lapák...,za ty tvoje zlodějský úplatky...,vagi-no...
Re: Bohuslav Sobotka,jediný seriozní politik v Česku
(ctenarxx, 20.10.2010 12:39:02)
Odpovědět
S vami levicaky je alespon legrace. Bez vas by clovek neveril, ze je takova tupost vubec mozna. :)))
Re: Bohuslav Sobotka,jediný seriozní politik v Česku
(ferda, 20.10.2010 21:06:26)
Odpovědět
asi ti více voní ta pravice, když v pohnuté době Vítkovského masakru pravicová senátorka a starostka janáčková, která v minulost vešla ve známost svými rasistickými výroky :..." dám je za ostnatý drát a klidně i pod napětím.....atd. rozdává jako dárek pro své voliče sirky !

i kdybych připustil, že zápalky rozdávala již v minulosti, ve světle současné kauzy vítkovských žhářů je silně nevhodné a cinické....

ale vám hovadům to nevadí, je to/říkáte si vy pravicoví šmejdi/ "NÁŠ" člověk .-))

nedovedu si představit co by se dělo,kdyby v takové napnuté a pohnuté době, v regionu, kde se stal tento žhářský útok tyto zápalky rozdával levicový kandidát !!!§

A TO JE TA VAŠE PRAVICOVÁ SPRAVEDLNOST A DEMOKRACIE.... HŮŘ SNAD JIŽ NEMŮŽE BÝT....

JSTE ŠPÍNA, MARNOST A MORÁLNÍ BÍDA, VY PRAVIČÁCKÁ KUPO HNOJE A SPLAŠKŮ....

JSTE Z DĚVKY VYLEZLÍ PRASOŽROUTI .....
KRIMINALNI LEVICAK - UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Eva, 20.10.2010 21:26:55)
Odpovědět
Aaaa, kriminalni levicak ferda, uplatkarsky parazit a nestoudny gauner, se opet snazi jimym kazat o moralce ? :( Sam v diskusi priznal, ze jeho rodina brala uplatky "snad ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty, ferda o techto zlocincech vedel, ale nejen, ze je nezastavil, dokonce je kryl, protoze na uplatcich sam parazitoval. Mrzky peniz z uplatku mu byl totiz milejsi, nez cest, moralka, slusnost i zakon - takovy je to darebak. A tento zcela vyjimecny gauner se nestydi jinym kazat o moralce! ... Nejdriv nekoho popros, aby te naucil, co je to svedomi, slusnost a moralka, kdyz te to tvoji rodice nanaucili, pak projev uprimnou (ale ne po oranzovu) litost a pros o odpusteni - a az se sam ocistis od svych zlocinu, prijd a kaz o moralce! ... Do te doby budes stale jen typickym levicakym gaunerem, ktery "kaze vodu, ale sam pije vino"! :(((
Re: Bohuslav Sobotka,jediný seriozní politik v Česku
(mm, 20.10.2010 12:57:07)
Odpovědět
Omlouvám se za překlep, patří 100 000 000 Kč.Když končil Václav Klaus ve vládě, činil dluh ČR 170 miliard slovy
sto sedmdesát miliard, ČSSD byl dluh více než 900 000 000 slovy devět set miliard Kč.
Re: Bohuslav Sobotka,jediný seriozní politik v Česku
(pavjan, 20.10.2010 14:16:19)
Odpovědět
Myslím, že v těch nulách máte opravdu guláš.
Re: Bohuslav Sobotka,jediný seriozní politik v Česku
(math, 20.10.2010 18:25:26)
Odpovědět
Mala vypomoc: Miliarda ma za jednickou 9 nul, sto miliard tedy 11 nul. Napr. kdyz CSSD dluzi svycarskym pravnikum 30 miliard Kc, je to ciselne 30.000.000.000 Kc - na kazdeho clena skoro 2 miliony Kc. ;)))
Re: Bohuslav Sobotka,jediný seriozní politik v Česku
(Hardy, 21.10.2010 6:46:29)
Odpovědět
To bylo také milé, Altner socanům vysoudil Lidový dům a socialisté se rozhodli, že mu nic nedají, už měli Lidový dům vyhraný, tak proč. A Paroubek tehdy říkal, dluhy se přeci nemusí platit.
Re: Bohuslav Sobotka,jediný seriozní politik v Česku
(Kalous, 20.10.2010 14:43:19)
Odpovědět
To už je s tou naší politikou fakt velmi špatné, když je B. Sobotka jediným seriozním politikem. Asi si začneme politiky dovážet ze zahraničí.
Re: Pane Nečasi,nestrašte občany ....
(koc man, 20.10.2010 9:05:03)
Odpovědět
Pokud jste skutečně Dr. tak by jste ten titul měl spálit.Nečas je jeden z mála slušných politiků . To co předváděl v nedělní debatě Sobotka - mimoň bez praxe je populistické,lživé
a uráží všechny občany,kteří čtou a přemýšlí.Doufám, že se ČSSD odpoutá ode všech populistů a zabydlených politiků, kterým nejde o dobro občanů a státu,ale jde jim pouze o koryta.Pane Sobotko jak jste hlasoval v zákonech, které se týkaly hazardu?Kolik jste zaplatil státu na daních které jste platil z toho co jste vytvořil a nepočítejte do toho to co za vás platí stát z toho co sebere na daních jiným,nebo z částek o které se stát musel zadlužit aby mohl vyplácet mzdy,platit daně,soc.+zdrav.,+ další vyhody za vás a vám podobné? Doufám,že základní organizace vezmou na jaře rozum do hrsti a budou při volit pro lidi a ne pro pragocentrismus a populismus tzv.elit,které elity vůbec nejsou.
Re: Pane Nečasi,nestrašte občany ....
(Patria, 20.10.2010 12:42:09)
Odpovědět
Na to, ze o sobe tvrdite, ze mate akademicky titul "Dr.", je prispevek velmi hloupy. Vysvetleni se nabizeji hned dve: Ze jen lzete, ze vas titul je "RsDr". :)
Re: Pane Nečasi,nestrašte občany ....
(Sunny, 20.10.2010 13:43:18)
Odpovědět
Jsou to placení brigádníci z Liháče. Zaplevelují diskuze vždycky, když se blíží nějaké volby. A ještě nás čeká druhé kolo senátních voleb, takže mají pohotovost:-)
Re: Pane Nečasi,nestrašte občany .... on by ád, ale za to jak vypadá nemůůůůůže !!!
(ferda, 20.10.2010 21:19:44)
Odpovědět
a ty jsi v tom případě vedoucí směny pravičáckého póvlu tady i jinde, a standa, který má hned několik nicků jako třeba eva, občan, zorro, i jako anonym, je tvůj nadřízený .-)

sunny, bohužel i ty jsi již slizké pravičácké monstrum, která když obhajuje naše zástupce rádoby pravice,které nedochází fakt, že když tak činí, že se dobrovolně brodíš smrdutou páchnoucí a smradlavou stokou plnou výkalů. zvratků a pravicového modroslizu....

ps. jste neskutečná pakáž a soumrak dobrých časů.......:-(jste prosáklý hnisajicí pravicový vřed, v příručce "mladého lékaře" je přesně popsáno, jak se vřed léčí.....
KRIMINALNI LEVICAK - UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Eva, 21.10.2010 8:03:34)
Odpovědět
Aaaa, kriminalni levicak ferda, uplatkarsky parazit a nestoudny gauner, se opet snazi jimym kazat o moralce ? :( Sam v diskusi priznal, ze jeho rodina brala uplatky "snad ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty, ferda o techto zlocincech vedel, ale nejen, ze je nezastavil, dokonce je kryl, protoze na uplatcich sam parazitoval. Mrzky peniz z uplatku mu byl totiz milejsi, nez cest, moralka, slusnost i zakon - takovy je to darebak...
Re: Pane Nečasi,nestrašte občany .... on by ád, ale za to jak vypadá nemůůůůůže !!!
(marko, 21.10.2010 9:02:53)
Odpovědět
Ty rudej blbečku, že ty nutně potřebuješ na WC ?
Ale měl bys to udělat doma a ne TO trousit tady!
Re: Pane Nečasi,nestrašte občany .... on by rád, ale za to jak vypadá nemůůůůůže !!!
(ferda, 21.10.2010 22:38:37)
Odpovědět
"marko" píše: ",..Ty rudej blbečku, že ty nutně potřebuješ na WC ?
Ale měl bys to udělat doma a ne TO trousit tady!..."

hmmmm, a já si říkám, že když je již zde i tak velká kupa exkrementů, jako je makro, tak se tady těch pár "bobků" od rudocha snad ještě vleze!!! :-))

ps. marko, stále šnupeš?:-))
Re: Pane Nečasi,nestrašte občany .... on by ád, ale za to jak vypadá nemůůůůůže !!!
(Vladimíra T., 21.10.2010 17:28:26)
Odpovědět
ferdo,těm pomatencům a zlodějům tady na portálu nic nevysvětlíš.Lidé jim to ukazují ve volbách a jednou jim to spočítají.Ty urážky tady na tebe,to je síla a pravá podoba zbabělců.Nemám slov.
Re: Pane Nečasi,nestrašte občany .... on by rád, ale za to jak vypadá nemůůůůůže !!!
(ferda, 21.10.2010 22:43:48)
Odpovědět
ahoj, Vladimíro :-)
děkuji za tvůj příspěvek, potěšil mne,:-)
a k těm urážkám od "modrých", víš, ono svině když se poráží tak hodně kvičí, jako ti modrohnojíci :-)
ale já se na ně nezlobím .....:-)))
přeji ti prima den , ahoj ferdsa :-)
Re: Pane Nečasi,nestrašte občany ....
(ferda, 20.10.2010 16:39:52)
Odpovědět
CO SY MYSLET O KANDIDÁTCE jANÁČKOVÉ, KTERÉ VEŘEJNĚ VYSLOVIL PODPORU PREMIER ,PŘEDSEDA ODS, BÝVALÝ SVAZÁK NEČAS .....

LIANA ROZDÁVÁ LIDEM JAKO MOTIVAČNÍ PŘEDMET SIRKY,HMMMM, V DOBĚ PROCESU SE ŽHÁŘI !!!!!

KDE TO ŽIJEM.......

JE TO PROSTĚ CHUCPE! CHUCPE! CHUCPE !
KRIMINALNI LEVICAK - UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Eva, 20.10.2010 20:46:21)
Odpovědět
Aaaa, kriminalni levicak ferda, uplatkarsky parazit a nestoudny gauner, se opet snazi jimym kazat o moralce ? :( Sam v diskusi priznal, ze jeho rodina brala uplatky "snad ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty, ferda o techto zlocincech vedel, ale nejen, ze je nezastavil, dokonce je kryl, protoze na uplatcich sam parazitoval. Mrzky peniz z uplatku mu byl totiz milejsi, nez cest, moralka, slusnost i zakon - takovy je to darebak. A tento zcela vyjimecny gauner se nestydi jinym kazat o moralce! ... Nejdriv nekoho popros, aby te naucil, co je to svedomi, slusnost a moralka, kdyz te to tvoji rodice nanaucili, pak projev uprimnou (ale ne po oranzovu) litost a pros o odpusteni - a az se sam ocistis od svych zlocinu, prijd a kaz o moralce! ... Do te doby budes stale jen typickym levicakym gaunerem, ktery "kaze vodu, ale sam pije vino"! :(((
MÁTE SVĚDOMÍ?ŘEKNĚTE NÁM, KOLIKÁTÝ JE TO NICK, KTERÝ POUŽÍVÁTE?
(alice, 20.10.2010 21:30:21)
Odpovědět
Pokud je to tak, že ferda nebral, ale brala jeho žena, dříve by jste se měli navážet asi do ní samotné, ne?
Ale to by se vám nehodilo, protože jak je uvedeno, ona je dlouholetou voličkou pravice, že?
takže mi to dříve příjde, že ferda vám neskutečně vadí a proto ta nevraživost, pokud si pročítám různé portály, tak to vypadá, že je vás více, kdo to stále opakuje dokola, asi s největší pravděpodobností, jste za to placeni, protože je to váš úkol......
KRIMINALNI LEVICAK - UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Eva, 21.10.2010 7:56:24)
Odpovědět
Vas "prispevek" ferda vzdy nakopiruje jako odpoved na upozorneni o jeho zlocinech. Ale ani sebevic lzi nemuze nic zmenit na tom, ze je to jen levicovy darebak, ktery kde muze, tak krade, kryje uplatky a parazituje na nich, jinym ale chce kazat o moralce. Kazdemu je navic jasne, ze ferda zadnou manzelku nema. Musela by byt podstatne starsi nez on a navic, zadna lekarka by si primitiva jeho strihu nikdy nevzala. Nejspis brala uplatky jeho matka, coz by take vysvetlovalo, proc je ferda takovy gauner.
SLUNCE SVÍTÍ PRO KAŽDÉHO, ŽE?.-)
(Milááášek :-), 20.10.2010 21:46:49)
Odpovědět
paní evo, smím se zeptat? kdy jste si pořádně zašukala???
je očividné,že se vám něco tlačí na mozek, pokud to nebude nádor, tak zaražená pořádná jebačka by vám udělala dobře:-)
vy máte mindrák? plevelíte diskuzi stále stejnými zprávami, baví vás to? pokud ne, tak jste za tuto svou odváděnou práci jistě placena.

rozumný člověk si udělá svůj úsudek...
UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Eva, 21.10.2010 7:59:13)
Odpovědět
Ze jsi jen levicovy uplatkarsky gauner a primitiv, ferdo, na diskusich vi uz kazdy... :-)))
Uplatkarsky parazit ferda
(Kveta, 21.10.2010 9:31:33)
Odpovědět
Urcite "rozumný člověk si udělá svůj úsudek". A ten zni, ze uplatkarsky parazit ferda je jen lidsky odpad, jako vetsina levicaku. :)))
Re: Pane Nečasi,nestrašte občany ....
(Kyvadlo, 21.10.2010 17:21:09)
Odpovědět
Cssd nemůže odkývat a odsouhlasit ty naprosto nemožné škrty a nápady vlády.Proč by byla destruktivní? Je v oposici a bojuje za lidi,kteří ji zvolili.Je to úplně v pořádku.Je to ubohé jak stále útočíte na ČSSD.Nečas se bojí oranžového senátu,zuří,že socialisté zase vyhráli volby a bude manipulovat přes mrtvoly,aby měl moc.Jak příznačné.
Re: Pane Nečasi,nestrašte občany ....
(ferda, 24.10.2010 22:40:45)
Odpovědět
je srandovní, jak pisálci streit, pulcinsky, či polanecký nemají žádný komentář k právě proběhlýn volbám....-)))
už jim asi došlo, že stát na straně pravičáckého bezpráví , začíná být hodně "aut"...

a brzy, brzy příjde doba, kdy se mnozí za to budou velmi stydět!
nadešel soumrak zlodějen, podvodů a manipulací, všeho toho špatného, co ponejvíce reprezentuje naši rádoby "pravici" .....

ps. vzkaz modrohnojům: nestačilo vám chlemstat u koryt, vy jste chtěli ještě nahlas mlaskat a beztrestně říhat....., to jste již přehnali a po zásluze sklízíte to, co jste svým hříšným chováním zaseli ....-)))
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(Davidan, 20.10.2010 1:41:18)
Odpovědět
Polanecký předvedl opět v celé své kráse, jaký je idiot. Jeho rodná modrá strana, tady strašila Řeckem, Paroubkem a vším možným, aby potom představila lidem jakési idiotské reformy, spočívající v dalším zadlužování státu a to tempem nevídaným, spojeným však s takovým okrádáním lidí, že jedinou správnou odpovědí by mělo být masové povstání, převrat a vyhnání všech modrých, toplých i veřejných lemplů z tohoto státu, včetně jejich hlásného osla, Polaneckého.
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(Stallker, 20.10.2010 8:28:44)
Odpovědět
Davidane, nezlobte se na mě. Předpokládám, že člověk, který má pravopis a styl jako Vy, je zřejmě vzdělaný a inteligentní člověk. Trochu mě mrzí, že jste stále nepochopil elementární realitu naší politické scény.
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(Analytik, 20.10.2010 8:44:02)
Odpovědět
S nekterymi nazory Davidana souhlasi lze, vic, nez asi 5% jich vsak neni. Takze z jeho pohledu je lze povazovat spise za omyly. :)
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(Analytik, 20.10.2010 5:11:31)
Odpovědět
Autor ma - Bohuzel - uplnou pravdu. CSSD pod vedenim rudeho nomenklaturniho papalase Paroubka, ktery leta stravil v organizaci de facto rizene StB, se stala pro slusneho cloveka zcela neprijatelnou mafii, jiz neslo o nic jineho, nez o koryta mafianu, za cenu nestoudneho obelhavani obcanu pomoci rathovske filozofie "Lzi pouzivam kazdy den", kterou z ust soudem uznaneho tunelare a podvodnika zaznamenal cely narod v TV. Lidsky i politicky odpad Paroubek se ve vedeni CSSD obklopil suitou neuveritelnych darebaku s kriminalnim chovanim a neni se tak cemu divit, ze zdevastoval i moralku cele strany.

Kdyz po volebnim debaklu, kdy vsechny politicke subjekty si odmitly spolupraci s Paroubkem zaspinit ruce, musel jako vinik astronomickych dluhu, do kterych CSSD zatahnul, prchnout pred odpovednosti, zezlo po nem prevzal Sobotka. Ten vsak cely svuj politicky zivot stravil ve "vychovnem stinu" nomeklaturniho hochtaplera Paroubka, nelze se divit, ze nic jineho, nez jeho estebacke metody neumi a mysli si, ze je to tak spravne. V metodach lzi, destrukce a hulvatstvi ho tvrzuje "kraken" Rath, ktery pro zmenu nic jineho, nez budovani tunelu a penezovodu ze statni pokladny do kapes svych a svych kumpanu, neumi. Vysledkem tak je, ze CSSD je i po uprku Paroubka pro slusne lidi tou stale zcela nevolitelnou mafii hochstaplerskych darebaku, kteri obcanum jen objektivne skodi...
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(Patrik, 20.10.2010 12:43:51)
Odpovědět
Souhlas.
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(Karel79, 20.10.2010 6:44:00)
Odpovědět
Vida, zase promluvili davidani a ostatní duševní giganti socialismu. Destruktivní a demagogická metoda socanů je realita, která musí myslícího člověka varovat podobně, jako klikatice na hřbetě zmije.
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(ester, 20.10.2010 7:11:51)
Odpovědět
A to ještě nenaskočil ,,ferda ". To bude potom počteníčko...Davidan to je stejný vůl, kterého nelze brát vážně !
Re: Lidé ovce jsou, pokud věří modrohnojům.....
(ferda, 20.10.2010 21:56:19)
Odpovědět
NEBO STEJNĚ TAK JAK MODRÁ STRAKA NA BOJOVÉ ZÁSTAVĚ STRANY ODS :-))). :-))), :-)))

ps. už se vám nedaří,vy modrohnoji kamuflovat pravdu, že do marasmu jste tuto zemi zavedli jen a jen vy.....páč jste chamraď jedna zlodějská, a úplatná, i kníže přiznal kouzlem nechtěného, že dal vysokému statnímu úředníkovi úplatek....

a Kalousek? spolu s Veseckou? to vám žumpám pravičáckým nevadí?, inu proč taky ,že? modrosliz patří do žumpy, takže to máme tak nějak u sebe jak to má být, hi,hi,hi, ha,ha,ha, můůůůůůůůha,ha,ha, :-)))
KRIMINALNI LEVICAK - UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Eva, 21.10.2010 8:24:42)
Odpovědět
Aaaa, kriminalni levicak ferda, uplatkarsky parazit a nestoudny gauner, se opet snazi jimym kazat o moralce ? :( Sam v diskusi priznal, ze jeho rodina brala uplatky "snad ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty, ferda o techto zlocincech vedel, ale nejen, ze je nezastavil, dokonce je kryl, protoze na uplatcich sam parazitoval. Mrzky peniz z uplatku mu byl totiz milejsi, nez cest, moralka, slusnost i zakon - takova je to lidska zruda...
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(Miris, 20.10.2010 7:14:53)
Odpovědět
pane Polanecký, jako novinář jste nikdy nestál za moc, tady jste se ovšem projevil jako hlásná trouba ODS. Víte, bude jistě lepší, když rozhodování ponecháte na voličích, ti většinou nejsou takoví blbci aby se nechali ovlivňovat pisálky Vašeho ražení. No a Vy se běžte ucházet o místo redaktora v Modrých kravských rozhledech, tam snad bude Vaše neschopnost něco kloudného napsat méně vidět a bude moci poskytovat hraběcí rady dle libosti, otázka je bude li je někdo číst.
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(mm, 20.10.2010 7:46:25)
Odpovědět
Hlásilo rádio Jerevan. To je sranda.
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(Fiter, 20.10.2010 7:56:20)
Odpovědět
Dobrá polovina voličů jsou blbci.Podívejte se na pořad J.Krampola "nikdo není dokonalý",ty odpovědi jenom potvrzují pravdivost výše napsaného.Petr Nečas nestraší bohužel.Všichni voliči socialistů by brzy pocítili jejich hospodaření.Ovšem tito Sobotkové,Palasové,Ráthové,Škromachové by zavčas utekli od odpovědnosti a svedli by to na kohokoliv.Nikde a nikdy se ještě nestalo aby socialisté byli dobří hospodáři.Všechno a pokud možno hned prožrat.Pro tuto ideu mají po ruce voliče z prvního řádku.
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(p, 20.10.2010 14:40:11)
Odpovědět
Je to tak.
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(koc man, 20.10.2010 9:15:26)
Odpovědět
Zrovna jste dokázal,že lidé blbci jsou a nechají se ovlivňovat populisty,kariéristy typu Sobotky atd... Lepší než ČSSD jsou už i komunisti,kteří jsou státotvornější. Pokud má něco fungovat, musí být u moci krajní levice nebo pravice, vše ostatní způsobuje pouze bordel.Pokud se náhodou do politiky dostane slušný člověk,tak se ho nelezlé dlouhodobé pijavice snaží zničit.
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(marko, 20.10.2010 9:35:08)
Odpovědět
Mně se pan Polanecký líbí, ale vy tady nejste
dobře. Nezapomněl jste, že váš oranžový Jiří
potřebuje takové, jako jste vy, do svého burcujícího časopisu "Vaše věc" ? Tady je vás
škoda, právě tak, jako ferdy, Šoumena, Davidana,
Draka a dalších.
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(marko, 20.10.2010 9:37:44)
Odpovědět
Doplňuji, můj příspěvek patřil Miris.
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(plk, 20.10.2010 11:27:35)
Odpovědět
Pane Polánecký , dík za perfektní článek. Trefa do černého !!!
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(ferda, 20.10.2010 22:02:02)
Odpovědět
Miris,polanecký není hlásná trouba ODS,on je jen hlásná trouba !!! :-))))

ps.zeptejme se této trouby, proč byl v KSĆ ?????:-))))
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(Stallker, 20.10.2010 9:08:43)
Odpovědět
Je zajímavé, že články na tomto portálu, které mají v nadpisu zkratku ČSSD, se bleskově stávají nejčtenějšími a vyvolávají nejemotivnější reakce ze všech stran. Co je na této straně tak zajímavého, že nutí lidi říct k tomu to svoje?

Rozděluje společnost. Na ty, kteří se k ní modlí a na ty, kteří ji nemůžou ani vystát. Dosud bylo více těch druhých. Naštěstí. A doufám, že u druhého kola senátních voleb to bude také tak a bude dost těch, kteří pochopí a půjdou k urnám s úmyslem volit kohokoliv, jen ne kandidáta ČSSD. Zaseli vítr, tak nenávistnou kampaň jako před květnovými volbami, podle mého v civilizovaném světě už dlouho nikdo neviděl. A tak sklízí bouři. Nemohou se divit, že se proti nim spojují prakticky všichni. Vždyť kolik je případů, kdy ČSSD vyhrála v komunálních volbách a ostatní nakonec vytvořili koalici proti nim. Pan Polanecký má pravdu, když občas posloucháte Sobotku, máte velmi vtíravý pocit, že se vůbec nic nezměnilo. Této zemi zoufale chybí demokratická levicová strana. ČSSD se svou strategií kritiky a podkopávání všeho a všech, v dnešní krizové době odsuzuje sama sebe do naprosté izolace. Vždyť i komunisté (nikdy jsem netušil, že něco takového vypustím) mají v programu pár zajímavých myšlenek. Socani nemají nic. Kromě řečí, pomluv a jednoho nedodělaného návrhu protikorupčního zákona, nemají lautr nic.
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(koc man, 20.10.2010 9:28:34)
Odpovědět
Souhlas, jen dodám,že pokud by protikorupční zákon dodělali musela by padnout spousta jejich ale i jiných pseudoelit. Nestydí se ani za zneužívání náhrad v PS. Na západě už by byli dávno odvoláni. Bohužel si v minulosti odlasovali imunitní systém, ze kterého je může vyvést pouze spravedlnost ulice.Je vidět nevzdělanost politiků,kteří záměrně způsobují chaos . Doporučuji povinnou četbu před nástupen do funkce a to nejlépe něco od Komenského.
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(děd, 20.10.2010 13:16:27)
Odpovědět
K progresivní dani - počet milionářů v dolarech/mil.obyvatel mezi prvními na světě (a za jako dobu ?!!), takže bohatých máme dost.
ČSSD jako strana opoziční se nechová hůře a nenávistněji,než ODS či jiná strana pokud jsou v opozici, ani nemluvě o jiných státech. A pokud se týká návrhů a hlasování o nich, bohužel pouze KSČM zajímá pouze věcnost s kterou lze i nelze souhlasit. S některými Vašemi názory souhlasím, ale buďte objektivní.
Díky Nastavené politice a činům již před 18 lety nenajdeme mezi těmi slepými ani jednookého. Já mohu pouze s některými "nápady" politiků nesouhlasit, ale nemám s kým sympatizovat, bohužel. Zkuste být také objektivní a ohlédněte se více zpět, na prvopočátky důvodu hádek zde.
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(Stallker, 20.10.2010 13:54:51)
Odpovědět
Zdravím Vás děde, leč dovolil bych si opět nesouhlasit. Co se týče progresivní daně, klidně mě opravte, pokud se pletu, tato by měla být modifikací stávající daně z přijmu (fyzických osob). A pokud jsou mé poslední informace správné, mělo by se to týkat všech, jejichž příjem činí cca 120-tis. měsíčně a víc. Tito by měli platit výrazně více (32% ? tuším). Takže zdaníte mzdy špičkovým lékařům, manažerům, právníkům (s těmi jedinými bych souhlasil), programátorům a dalším, relativně schopným, vzdělaným a inteligentním lidem. Dohromady ani ne miliarda do rozpočtu, informace se různí. A řekněte mi, co těmto lidem nebo alespoň podstatné části z nich zabrání, začít si hledat práci v zahraničí. To skutečně chcete?
To, že máme hodně milionářů a mezi nimi zbohatlíků je možná pravda. Ono také záleží na tom, jaká kritéria pro tento výběr použijete. Pokud vezmete každého, jehož majetek je víc než mil., tak to potom určitě, to tam patřím také (stačí, že mám domek za 3 mil., že). Jenomže to s progresivní daní nemá nic společného…
Bohužel. Ale jinak nic ve zlém děde, diskuze s Vámi je velmi přínosná. Nutí mě přemýšlet nad každým argumentem a velmi dobře vážit slova. Oponentů Vašeho kalibru zde není mnoho. Díky alespoň za to.
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(děd, 20.10.2010 16:52:13)
Odpovědět
Asi máte pravdu. Ale jdu na to takhle : máme-li velké dluhy, musíme šetřit-ano, ale měli bychom se snažit také něco do kasy přidávat. Ne šetřit na těch nejpotřebnějších, kteří za dluhy mohou nejméně. Toť můj názor.
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(Beroun, 20.10.2010 20:11:52)
Odpovědět
Dovolte mi par drobnych poznamek.

(1) Zdaneni prijmu stejnym procentem, treba 10%, znamena, ze prijemce napr. 8 tisic Kc mesicne odvede statu 800 Kc, ale prijemce 100.000 odvede jiz 10.000 Kc. Do spolecne pokladny tedy prispiva ze sveho velmi podstatne vic. Pokud bude stat lidi, kteri maji vysoke prijmy (uspesni podnikatele, spickovi odbornici) trestat vyssim zdanenim za jejich nadprumerne vysledky, bude na ne vytvaret tlak, aby odesli jinam, kde si jejich kvalit budou vic vazit. To je proti zajmu kazdeho z nas. Naopak v zajmu kazdeho z nas je, aby tito lide sve schopnosti uplatnovali v CR, prispivali ke zvysovani exportu a tim k prilivu penez do CR i vytvareni novych pracovnich mist. Kdyby napr. Bata byl v CSR trestan za sve schopnosti, jeho svetova sit podniku by nevznikla v CSR, ale jinde, neexistoval by Zlin svetoveho Le Corbusiera, ani desitky zavodu po cele CSR, nevznikla by zcela vyjimecna mravna a tvurci atmosfera ve Zline a vsude, kam svym vlivem dosahnul. To by byla nenahraditelna skoda.

(2) Kazda totalita nema rada lidi, kteri se odlisuji, nejvice ty, kteri jsou schopnejsi, nez totalitni vladci. Vzpominam si na pritele, ktery, jsa velke postavy, v koncentracnim tabore chodil v podrepu, aby "neprecnival" - a prezil. Stejne se chovala i totalita komunisticka. Podarilo se ji z vlastniho prospecharstvi pokrivit hodnoceni lidi tak, ze ty "lepsi" potlacovala a ty "horsi" povysovala. Zatimco ve svete je pro dobreho odbornika (ani ne spicku) bezny 20-nasobek minimalniho platu, rudi mafiani platili hlavne sebe a kvalitu ostatnich odlisovali jen minimalne. Neblahe dusledky zavisti, zasti a "tridni" nenavisti pretrvavaji dodnes, dokonce je levicovi hochstaplersti vudci jeste prizivuji. Avsak zatimco (obrazne) jamu muze vykopat kdokoli, Einstein je jen jeden.

(3) Dalsi kategorie jsou ovsem pripady, kdy se lide obohacuji nezaslouzene. Okradaji stat i jine, tuneluji, napr. jako pan Rath CLK, pachaji podvody treba jako expremier Paroubek, berou uplatky napor. jako expremier Gross atd. (ovcem i jini). Tam by se mely spolecnost i stat snazit temto darebakum zivot zneprijemnit a trestat je. U nich totiz zadna skoda nevznikne pokud by byli nuceni utect na Seyshelly, Bahamy, ci jinam. Takove gaunery - at jiz "paroubky", "rathy", ci "jen" uplatkarske parazity "ferdy" odmitejme, vykrizkovavejme je a davejme jim hlasite najevo, ze do spolecnosti slusnych lidi, v niz chceme zit, nepatri.

(4) Kazda prelomova doba, jiz jsme byli svedky od r. 1989, vytvori nepoctive zbohatliky, kteri prisli k majetkum ne vlastni tvurci praci, ale proto, ze nemeli dostatek mravnosti, aby nedelali, co se delat nema, i kdyz to nekonzistentni legislativa umoznovala, ci dokonce kradli, brali "igelitky" uplatku apod. (Pominme ted fakt, ze to bylo jednim z cilu transformace zhrouceneho socialismu v rezii rude mafie). Kdyz se podivame do historie, zjistime, ze snad vetsina nejbohatsich rodin sveta ma velmi "temne" zacatky, za ktere pachatele nebyli nikdy potrestatni. Jak cas plyne, zbohatlici ale zjisti, ze penize stesti neprinaseji, ze potrebuji uznani lidi. Zacali se "tvarit" slusne, sve deti posilat do dobrych skol, budovat si dobrou povest verejne prospesnymi akcemi atd. Tim chci rici, ze tam, kde se nepodari zlociny dokazat, vetsinou casem dojde samovolne k obratu smerem k mravnosti.

Zaverem tedy lze rici, ze nasimi prispevky v usili o navrat nasi vlasti na "vysluni sveta" by tedy melo byt (krome vlastni mravnosti a poctive intenzivni prace) odmitani prospecharu, kteri se snazi nepoctive "urvat, co mohou" a poctive ocenovani tech, kteri uspechu dosahuji poctivou praci, vyjimecnym umem a mimoradnym uslilm. Nezavidme jim jejich nadprumerne prijmy, ale tleskejme jim a snazme se jejich uspech spise nasledovat a nasledovat! :))
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(Beroun, 20.10.2010 20:22:50)
Odpovědět
Errata: "snazme se jejich uspech spise napodobovat a nasledovat"
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(Stallker, 21.10.2010 8:29:30)
Odpovědět
Klobouk dolů Beroune, líp se to snad ani napsat nedalo...:-)))
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(Beroun, 21.10.2010 11:46:59)
Odpovědět
Diky, Stallkere. Vazim si vaseho uznani. :)
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(Sunny, 21.10.2010 11:02:33)
Odpovědět
Beroune, napsal jste to naprosto precizně a hlavně pravdivě.
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(Beroun, 21.10.2010 11:59:20)
Odpovědět
Snazim se v zivote nazyvat veci pravymi jmeny a mel jsem to stesti, ze jsem v ruznych castech sveta poznal na vlastni kuzi dost stranek zivota (od hladu az po nadbytek a slavu), abych mohl srovnavat. Mam rad lidi a verim m.j. ve slusnost a trpelive vysvetlovani, i v to, ze slusnych lidi je vetsina. I kdyz se v nekterych pripadech zklamu, na me vire to nic nemeni, a proto je muj zivot "sunny". Co jsem napsal, jsou pouze stripky odrazejici to, co je kolem nas. :))
Re:ODSS znovu v destruktivních kolejích...ČEMU SE DIVIT, JIŽ JEDNOU VYHLÁSILA ČSSD NULOVOU TOŮERANCI A NOC DLOUHÝCH NOŽŮ...TOˇDEMOKRATÉÉÉÉÉ :-)))
(ferda, 21.10.2010 23:13:53)
Odpovědět
K BEROUNOVU PŘÍSPĚVKU SNAD JEN TOHLE: VRAH O MORÁLCE KÁŽE.....

ALE KDYŽ VE SVÉM PŘÍSPĚVKU JMENOVAL RATHA A PAROUBKA A PAK JEN "OSTATNÍ", TAK JÁ MU POMOHU NAMÁTKOU VYBRAT JEŠTĚ NĚJAKÁ JINÁ JMÉNA :-))))
PODOTÝKÁM, ŽE TO VŠECHNO JSOU PRAVICOVÍ HNOJI, KTEŘÍ TU NAŠI ZEMI PŘIVEDLI DO STAVU, JAKÝ DNES MÁME! :-)
ALLE TO TAKOVÝM PROSTODUCHÝM LIDEM TYPU BEROUNA, SUNNY, ČI STALLKERA DÍKY JEJICH VROZENÉMU DEFICITU ELEMENTÁRNÍ INTELIGENCE NEMŮŽE NIKDY DOJÍT.....
TAK, A ZDE JSOU K TOMU PAROUBKOVI A RÁTOVI DALŠÍ JMÉNA Z PRAVICOVÉ STÁJE :

stamiliardové tunely modré zlodějské mafie Salzmann KB -Kočárník- Česká spořitelna, Soudek - Škodovka, sponzor Lájosz Bács, sponzor Radživ SInha, Pepa z Hong-Kongu a miliony v igelitové tašce, Václav Klaus - kuponová privatizace, Viktor Kožený - harvardské fondy, Ruml, Čermák - Helbig, mercedesy, Česká Lotynka, Česká námořní plavba, Procházka - IPB, Motoinvest - Tykač, CS Fondy, Kreditní banka ,Češka - Fond národního majetku, LTO, obrana - zakázky, padáky, švýcarské konto, privatizace Telecomu, Macek - "poradce" při privatizaci spořitelny, LIbor Novák - manažer ODS, Koukal - primátor Prahy, Mach - stadion Sparty, IZIP - poslanci ODS Cabrnoch a Ouzký, tunelování VZP, Vesecká, státní zastupitelství, Šrejber, Třinecké železárny, investiční fond Trend, Ludvík Otto, sponzoring ODS, TV Nova, dohoda Železný-Klaus, knižní velkoobchod - Macek, Telecom - Dyba, Smetka - H System, Banka Bohemia, Plzeňská banka, kauza Lízner - kuponová privatizace, dovolená Kožený - Čermák, Koukal - První městská banka, Klausův poradce Kotas, Tercier- sponzoring ODS, Kočárník - Česká pojišťovna, Livia Klausová - dozorčí rada České spořitelny, privatizace IPB - Nomura, Rubáš a Diag Human, Ruml - letiště Mošnov, Ruml, Fendrych - ministerstvo vnitra, Topolánek - VAE, Vesecká-Čunek-Salichov, Jančík - starosta Praha 5, Balabán - Železárny Bohumín, Červenka & Dalík, Řezníčková - sponzoring ODS :::: už mě nebaví platit na tuneláře miliard....

PS. TAK, A TED MŮŽETE ZASE , VY MOROHNOJÍCI TAPETOVAT TY SVÉ ZVRATKY, CO JSEM ZAČ :-))
NE, NEZLOBÍM SE, KVŮLI KRETÉNŮM CO VZÝVAJÍ MODROU STRAKU? BYL BYCH BLOUD, KDYBYCH TAK ČINL....
Re: NE, MY NEZAPOMENEME, ŽE JSTE TO BYLI VY, PRAVICOVÍ MODROHNOJI, KDO ZNIČIL A ROZKRADL NAŠI VLAST !!!
(ferda, 21.10.2010 23:49:23)
Odpovědět
MALÉ ANTRÉ PŘED BEROUNOVÝM GRAFOLOGICKÝM EJAKULÁTEM :

/ KAM SE PODĚLA JEHO CHUT KOMENTOVAT I TYHLE PRAVICOVÉ VÝTEČNÍKY?????:-))))/ A PRÝ PAN SPRAVEDLIVÝ....., ŠUPÁK JE TO, JEHO KOMENTÁŘE JSOU POTŘEBNÉ ASI STEJNĚ TAK, JAKO KACHNĚ VEMENO.....


..........Budu vždy za všech okolností volit PRAVICI.....
Nevadily mi nikdy miliardy nezdaněné nafty, vydávané za LTO, nevadila mi nikdy zpackaná privatizace, nevadily mi krachy bank, nekryté úvěry, nevadili mi nikdy bílí koně v sudu na dně Orlíku, nevadily mi nikdy tajná konta strany ODSS, nevadil mi hospodářský úpadek, balíky, inflace 90. let, nevadil mi nikdy KLAUS,KOČÁRNÍK,DYBA,ČERMÁK ,JEŽEK, MACEK,LANGER,BÉM,ŘEBÍČEK, JANČÍK,KALOUSEK Nevadil mi korupční způsob, jakým vznikla Topolánkova vláda, nevadilo mi korupční získání Melčáka a Pohanky, nevadil mi korupční způsob volby prezidenta, nevadilo mi získání Snítilého, ani mi nevadilo koupení Wolfa. Nevadí mi Langer, Dalík, Tluchoř, Řebíček, Morava, Topolánek. Nevadí mi Němcová,SVAZÁK Nečas.
Nevadí mi podpora mezinárodnímu terorismu ze strany ODS. Nevadí mi pokles reálných mezd. Nevadí mi pokles růstu HDP. Nevadí mi současný morální úpadek politiky, korupce a špína. Nevadí mi špatný Bémův postup při pronájmu pražských nemovitosti (sekera 2 miliardy Kč,-). Nevadí mi ani jeho nápad pořádat u nás olympiádu a dokonce mi ani nevadí jeho "opencard". Nevadí mi, že peníze, určené na léčbu rakoviny a těžkých nemocí, skončili v zlatých padácích. Nevadil mi Nečasův přístup odebírání peněz pro těžce nemocné, ani jeho zákon, aby zdravotně postižení odpracovali povinně několik dní měsíčně veřejně prospěšných prací, pokud chtějí dávky a stejně tak mi nevadí jeho pomoc lidem, kteří přišli o práci díky hospodářské krizi tím, že jim zkrátil podporu v nezaměstnanosti. Rovněž mi nevadí, že politici si odsouhlasili plnou 100% nemocenskou, kdežto ostatní, první tři dny májí 0%. Nevadí mi jak regionální i vládní politici z ODS zbabrali organizaci MS v Liberci, vůbec mi nevadilo jak Topolova vláda zametála jednu kauzu, týkajících se jich samotných, za druhou pod koberec, vůbec mi nevadilo, že za Topolovské vládní konstelace docházelo k politickému ovlivňování kauz ... viz Čunek. A už vůbec mi nevadí, že tu máme justiční mafii, řízenou kmotrou Renatou. A co víc, rozhodnutí vrchního soudu odvolat soudce Vojtěcha Cepla ml. z případu vůbec není důkazem existence justiční mafie v ČR ... jak bych si mohl vůbec něco takového myslet. Dokonce mi nevadí ani zavádění totality ze strany ODS. Taktéž mi nevadí absence programu ODS a stejně jako čelní představitelé ODS podporují fyzické násilí na mítincích jiných politických stran. Vůbec mi nevadí, že ODS vedl mafiánský poskok Mrázkovo Íčko Langer. A co mě vadí nejméně jsou vraždy v podání samotných představitelů a to přímo předsedů ODS v jednotlivých regionech. A nakonec mi nevadí ani údajná sebevražda jednoho z vrhačů vajec po Topolánkovi. Prostě měl jen smůlu, že se rozhodl vypovídat, no nic.
Vadí mi, že se toho hlupáka Kořistku nepodařilo koupit. Jsem prostě nemorální hovado, které to má navíc v hlavě vylepané, proto tak s nadšením volím a vždy budu volit ODS!! Také se učím nové vulgarity. Na našich modrých školeních jsme dostali příkaz, jak nejlépe plnit odkaz Mirka Topolánka a Ivana Langera. Však víš. Zatím si trénuji vztyčený prostředník a tuhle jsem si zakopal do aut na jednom parkovišti. Jindy zase zkouším používat Topolánkův oblíbený nacistický slovník. Když máme nějaké jednání, vyplazuji na ostatní jazyk a hnedka jim vynadám do pi.í. Říkám jim, že půjdou brzy bručet a že si s nimi vytřu pr.el.
už vůbec mi nevadí chování bývalé členky ODS lijany Janáčkové, která v kulminační době soudního procesu zločinů tzv."Vítkovských žhářů", rozdává ve svém volebním okrsku jako volební dárek lidem zápalky....
nevadí mi ani to, že Nečas ji věřejně vyslovil svoji důvěru a nabádá voliče k její podpoře,
Také už trénuji polévání něčeho benzínem s následným zapálením ... nikdy nevíte kdy to jako předseda regionální ODS budu potřebovat. Doufám, že ze mne budou mít naši společní modří bratři, soudruzi radost,jako já mám z nich samotných :-))))
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(Frantabanda, 20.10.2010 17:09:26)
Odpovědět
Stankller jste při těch nejbohatších a co demokracie ? Kapři si rybník nevypustí,proto nechtějí progres.daň.Nějaká soíciální ,demokratická sounáležitost jim nic neříká ?I tak by jim moc neubylo,pořád by byli bohatí.
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(Beroun, 20.10.2010 20:29:09)
Odpovědět
Ale vzdyt rozdil v prispivani do spolecneho exituje jiz i pri stejnem procentu znadeni - napr. 10%: Zatimco prijemce mzdy 8 tis. Kc odvede kazdy mesic 800 Kc do splecneho, prijemce mzdy 100 tis. Kc. odvede do splecneho kazdy mesic 10 tisic Kc, tedy dokonce vic, nez ten prvni vubec vydela... :)))
KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(ferda, 22.10.2010 0:02:07)
Odpovědět
JSOU STÁTY V EVROPĚ, KDE JE PROGRESIVNÍ ZDANĚNÍ BOHATÝCH OBČANŮ, A JSOU STÁTY V EVROPĚ, KDE SE VYBÍRAJÍ VYŠŠÍ DANĚ TĚM, KDO VYDĚLÁVAJÍ VÍCE....

CO TO TU ZASE TŘEPE, BEROUN,JEHOŽ CHRISMA je PODOBNÉ MOKRÉMU HADRU ?????
Re:ODS znovu v destruktivních kolejích .. JANÁČKOVÁ KDYSI ZA ODS, ROZDÁVÁ JAKO DÁREK ZÁPALKY,V DOBĚ PROCESU SE ŽHÁŘI !!!!!TO NEVYMYSLÍŠ :-))PRAVIČÁCKÝ HNŮJ...
(ferda, 20.10.2010 22:27:15)
Odpovědět
STALLKERE,STALLKERE, asi ti více voní ta pravice, když v pohnuté době Vítkovského masakru pravicová senátorka a starostka janáčková, která v minulost vešla ve známost svými rasistickými výroky :..." dám je za ostnatý drát a klidně i pod napětím.....atd. rozdává jako dárek pro své voliče sirky !

i kdybych připustil, že zápalky rozdávala již v minulosti, ve světle současné kauzy vítkovských žhářů je silně nevhodné a cinické....

ale vám hovadům to nevadí, je to/říkáte si vy pravicoví šmejdi/ "NÁŠ" člověk .-))

nedovedu si představit co by se dělo,kdyby v takové napnuté a pohnuté době, v regionu, kde se stal tento žhářský útok tyto zápalky rozdával levicový kandidát !!!§

A TO JE TA VAŠE PRAVICOVÁ SPRAVEDLNOST A DEMOKRACIE.... HŮŘ SNAD JIŽ NEMŮŽE BÝT....

JSTE ŠPÍNA, MARNOST A MORÁLNÍ BÍDA, VY PRAVIČÁCKÁ KUPO HNOJE A SPLAŠKŮ....

JSTE Z DĚVKY VYLEZLÍ PRASOŽROUTI .....
VY ESKALUJETENAPĚTÍ VE SPOLEČNOSTI ,STEJNĚ JAKO VY, MODROHNOJI JSTE TUTO ZEMI ROZKRADLI A TÉMĚŘ JI POLOŽILI NA KOLENA....., TED SE NYNÍ O TO, JI DORAZIT ZCELA STARÁ KRÁL , NE KRÁL, CÍSAŘ VŠECH DAREBÁKŮ A ZEMSKÝ ŠKŮDCE KALOUSEK A VY MODŘÍ HNOJI MU K TOMU POMÁHÁTE! :-))
JSTE MORÁLNÍ BÍDA, VY RÁDOBY PRAVIČÁCI.CZ !!! :-)))
PS. BYL BYCH NEPOCHYBNĚ SYMPATIZANTEM PRAVICE, KDYBY SE ONA U NÁS V ČR CHOVALA JAKO NA ZÁPAD OD NAŠICH HRANIC....

ZATÍM ZDE VIDÍM JEN SMEČKU HLADOVÝCH VLKŮ, KTEŘÍ STÁLE ŠMEJDÍ, KDE CO JEŠTĚ ROZKRÁST, UKRÁST, KOHO POMLUVIT A JAK MANIPULOVAT, VIZ OPĚTOVNÁ ZMĚNA VOLEBNÍHO ZÁKONA V pRAZE, ZASE TO JSOU ONI, ŠMEJDI Z ODS, KTEŘÍ ČACHRUJÍ,MANIPUUJÍ A HLAVNĚ, HLAVNĚ STÁLE MAJÍ PLNOU HUBU RUDÉHO, DNES ORANŽOVÉHO TERORU, ALE ŽE ONI SAMI JSOU TĚMI TERORISTY JIM BUD NEDOCHÁZÍ, NEBO TO DĚLAJÍ VĚDOMĚ A O TO JE TO HORŠÍ! :-))
NAŠE PRAVICE JE SBĚŘ PODŘADNÉ CHAMRADĚ A TAKÉ BY SE S NÍ TAK MĚLO ZACHÁZET !!!
KRIMINALNI LEVICAK - UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Eva, 21.10.2010 8:29:28)
Odpovědět
Kriminalni levicak ferda, uplatkarsky parazit a nestoudny gauner, se opet snazi jimym kazat o moralce ? :( Sam v diskusi priznal, ze jeho rodina brala uplatky "snad ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty, ferda o techto zlocincech vedel, ale nejen, ze je nezastavil, dokonce je kryl, protoze na uplatcich sam parazitoval. Mrzky peniz z uplatku mu byl totiz milejsi, nez cest, moralka, slusnost i zakon - takova je to lidska zruda...
Re: KRIMINALNI LEVICAK - UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Stallker, 21.10.2010 8:34:08)
Odpovědět
Evi, myslím, že bych Vám měl za nás za všechny, rozumně diskutující poděkovat, za vytrvalost. Je obdivuhodná a někdy je to jediná zbraň proti ubohé a hloupé vulgaritě.

DĚKUJI!!!
Re: KRIMINALNI LEVICAK - UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(ThujaGarden, 21.10.2010 10:27:52)
Odpovědět
Ferdo..., nazdar hnuse...,vrať ty úplatky, cos nakrad...,
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(p, 20.10.2010 14:36:31)
Odpovědět
Víte co mají socani blbý - na nich je na první pohled vidět, že jejich cílem není pracovat pro společnost, ale pro vítězství svojí partaje. Metodou je destrukce každého počinu vlády. aby to bylo možné uskutečnit, musí se uchýlit ke lhaní,přetvářce,mystifikaci. V určitém druhu lidí to budí nadšení a sympatie, ale objektivní pozorovatel je po chvilce znechucen.Koho může bavit sledovat politika, který lže, přizpůsobuje fakta svým potřebám a nebo si se vší vážností hraje na blbečka.
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(len, 20.10.2010 16:37:45)
Odpovědět
Nedávno jsem do jednoho příspěvku napsal:Kdyby tato vláda rozdávala zlaté nugety,vystoupí Dluhoslav Sobotka a s obvyklým "úsměvem idiota" bude vládu kritizovat za to,že rozdává - a naopak. Čili - zásada ČSSD č.1:Destrukce všeho, co navrhne politický oponent,nikoli věcně ale z principu destrukce za každou cenu.Jestliže ČSSD vyhrála všechny poslední volby,tak ať vládne,má-li s kým,protože ty volby nevyhrála se 70%,ani s 50% a dokonce ani s těmi 30%,jak bohorovně předpovídal Dluhoslav Sobotka v průběhu parlamentních voleb.To bylo potom leknutíčko!A Karkulka Paroubková se v TV tvářila,jako by jí uplavala hračka. Jeden z diskutujících zde napsal,že zde chybí demokratická levicová strana, ano chybí,ale ČSSD se k ní nikdy nedopracuje za současných vedoucích politiků Sobotkou počínaje a debilně se stále usmnívajícím Škromachem konče. A to jsem nezmínil "mittelböhmischkreishauptmana" Ratha,který programově lže,jak ostatně sám řekl.
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(Ilona, 20.10.2010 17:01:20)
Odpovědět
Stallker,vy si myslíte o sobě podle tady těch vaších šplechtů,že máte patent na rozum.Představte si,že si to myslí víc lidí a s vámi nesouhlasí.Je to tady tvrzení,proti tvrzení a k ničemu to nevede.Kritizujete jen CSSD,ale hříchy ODS a těch je víc nevidíte.Za tu dobu co vladla soc.dem.se podle vás udělalo moc dluhů,ale Nečas Kalousek atd.v té době byli v koalici a vládli s nimi,tak proč i jim nedáte vinu.Vždyt oba jsou dinosaurové,kteří se na nás přiživují nejvíc let a jen poroučí a manipulují ve svůj prospěch.Na 3 roky vlády CSSD nemůžete všechno pořád svádět,vždyt i ten nejobyčejnější člověk,který trochu sleduje politiku selským rozumem s vámi nemůže souhlasit.
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(Stallker, 21.10.2010 9:00:10)
Odpovědět
Paní Ilono, pokud Vám připadá, že si o sobě myslím, že mám patent na rozum, tak to se omlouvám. To v žádném případě nemám a asi bych ani nechtěl. Co se týče příspěvků, které zde píšu, věřte, že se snažím ze všech sil, než si na něco udělám názor, ujistit se, že informace ze kterých vycházím, jsou správné. To, že, jak říkáte, jen kritizuji ČSSD, je mimo jiné způsobeno mým osobním názorem (pravicovým), ale také tím, co pro naši společnost ČSSD ve skutečnosti udělala (nebo spáchala?). Všimněte si, že jakmile se zde objeví článek o ČSSD, během jediného dne se zde objeví zhruba 70 ?!? příspěvků. Není to tedy jen moje vina, ČSSD vyvolává i v mnohých ostatních velmi rozporuplné reakce. Co se týče ODS, tak ano, souhlasím s Vámi, nejsou o nic moc lepší, než ČSSD. A přestože jsem pravicový volič, pánové z ODS by se museli hodně snažit, hodně personálně změnit, hodně sypat popel na hlavu, aby ještě někdy dostali můj hlas. I přesto, že tato strana prošla částečnou očistou, na komunální úrovni je to stále zkorumpovanost sama… A bohužel, jak se ke mně postupně dostávají různé informace, už s tím začíná i TOP09. Nic to ale nemění na tom, že z mého pohledu je ČSSD pro budoucnost této země a tedy budoucnost mých dětí, mnohem větší nebezpečí (nebo chcete-li, větší zlo), než cokoliv jiného. S tím ostatním, co jste napsala, souhlasit nemohu, ale nebudu Vám to vyvracet. Už jsem tady toho napsal dost.
A abych nezapomněl, souhlasit se mnou samozřejmě nemusíte.
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(nojo, 20.10.2010 20:45:51)
Odpovědět
čssd: slíbíme vám cokoli, když si to zaplatíte!
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(ferda, 20.10.2010 22:28:27)
Odpovědět
ODS: NEDÁME VÁM NIC, I KDYŽ SI TO ZAPLATÍTE !!!! :-)))
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(xx, 21.10.2010 9:03:08)
Odpovědět
Velmi hloupy prispevek. Presne v intencich uplatkarske parazitujici lidks zrudy, ktera si rika "ferda"...
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(pipina, 21.10.2010 15:32:19)
Odpovědět
ferdo opravdu jsi tak hloupí nebo se jen deláš.
Bože do koho jsi vložil duši.
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(ferda, 21.10.2010 23:22:32)
Odpovědět
PIPINO A TO ZNÁŠ ? ....PRO HLOUPÉHO, VŠICHNI HLOUPÍ....:-)))

A CO VY , MODROHNOJI, TO JSTE VŠICHNI TAKOVÁ PROSTODUCHÁ HOVADA? :-)
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(Janík, 20.10.2010 22:27:36)
Odpovědět
Pane modrý,neobjektivní Polanecký.Nejsem sympatizantem žádné politické strany,neboť se stačí ohlénout a zamyslet nad průběhem a výsledky vlád pravých i levých, s podporou universání KDU a zelených.Dnešní realita vyprodané,vykradené a ještě zadlužené země mluví dostatečně výmluvně.Tím jak dnes Nečas před druhým kolem senátních voleb reaguje,straší Paroubkem,zhroucením a zablokováním reforem a málem koncem světa jestli nebude mít trojkoalice absolutní převahu hlasů i v senátu.Ukázal tím,že reformy jsou pouhými škrtidly,ale jen na občany,které by nepochopili a proto musí být schváleny rychle, bez diskuzí,než si stádo uvědomí o co jde.Kdyby Nečas místo hysterických výkřiků vysvětloval geniální refomu i jak docíli slibovaných před volbami 180 000 nových pracovních míst.Kdyby šli příkladem a snížili si platy ne o 5,ale nejméně o 20%,měli jen jednu placenou funkci,konečně si zdanili náhrady a začali hledat finance ne ve škrtech ,ale ve znovuzavedení progresivního zdanění a majetkových přiznáních politiků až po starosty vč.rodinných příslušníků,vysokých státních úředníků a pdezřelých podnikatelů.Dnes jsem na netu četl že slováci již pět let dávají důchodcům vánoční příspěvek k důchodům.Důchody mají ve výši 60% průměrného platu.U nás důchody již nejsou ani 40% průměrného platu,který zas nedosahuje téměř 70% pracujících.Tak Kalousku,který jsi rozesílal dlužné složenky za to co jsme údajně prožrali a tím zadlužili zem.Ti platově podprůměrní pracující a důchodově podprůměrní důchodci? Myslete na to až zase bude Nečas a Kalousek z vás dělat vyžírky a dlužníky.Dejte hlas pro vyvážení parlamentu senátem,šanci kandidátům ČSSD ve druhém kole i když je nemáte rádi,já také ne,ale z pragmatických důvodů,má to význam.V opačném případě zůstanou jen demonstrace a stávky jako jediné možné vyjádření nesouhlasu.
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(xx, 21.10.2010 8:40:43)
Odpovědět
Janicku, Janicku, tobe mnoho souvislosti zustava utajeno... :D Vysvetlovat ti je ale z pochopitelnych duvodu nebudu, bylo by to jako "hazet hrach na stenu". Jen ti pripomenu, ze koalici obcane v PSP udelili drtivou prevahu. Ani obstrukce levicovych mafii v senatu nemohou potrebne reformy zastavit, pouze je zbrzdit - ke skode nas vsech. Kazdy promarneny den zpozdeni tolik potrebnych reforem taha penize z kapes kazdeho z nas - vc. tebe... :DDD
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(Viléms, 21.10.2010 17:41:04)
Odpovědět
Janík,díky,konečně tady čtu rozumný příspěvek.Napsal jste to dobře a po pravdě.Sem totiž tak slušných a rozumných lidí jako vy píše málo.80 % co zde píší jsou paranoidní,píší nesmysly a melou jen tu svou lstivou nepravdu a parří k těm,co se jim vede velmi dobře.Jinak by tak pravici nechválili,ví asi proč.Patří k těm zlodějům a lhářům a tak jim to vyhovuje.
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(pipina, 21.10.2010 15:39:19)
Odpovědět
Dozor nad příspěvky by mal ferdu z diskuse vyřadit.Jeho uroven je pod psa a důstojnost člověka.
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(Tonča., 21.10.2010 17:44:41)
Odpovědět
pepino,ty odpovědi na ferdu jsou víc než hnusné,jak má potom ferda odpovídat a ferdík je sám a těch uštěkaných psů je tady na něho smečka.Bud spravedlivá.
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(Stallker, 21.10.2010 19:24:50)
Odpovědět
Nemáte pravdu. To, že jsou zde všichni na ferdu jako, jak říkáte, smečka psů, je jen důsledek jeho vlastního chování. On tady totiž urazil naprosto neopakovatelně sprostě a vulgárně každého, kdo vyjádřil byť jen trošilinku odlišný názor, než je ten jeho. Sám jsem se několikrát pokoušel s ním diskutovat (slušně a korektně), ale vždy to skončilo stejnou hromadou vulgarismů a velmi sprostých urážek (z jeho strany). Od jisté doby jeho příspěvky ignoruji, nemá smysl odpovídat zoufalci, který, když mu dojdou argumenty, neumí nic jiného, než sprostě urážet. Přečtěte si prosím jeho příspěvky jen k této diskusi a představte si, že jsou určeny Vám.
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(Hardy, 21.10.2010 19:38:30)
Odpovědět
Máte pravdu Stalkere, Ferda je opravdu zbytečně sprostej a ta diskuze k němu, je toho důsledkem. Vladimíro a Tončo, přečtěte si všechny příspěvky.
KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(ferda, 22.10.2010 0:22:39)
Odpovědět
JSOU DVĚ VĚCI, STALLKERE, KTERÉ VÁM PRAVIČÁKŮM JDOU NEBETYČNĚ SKVĚLE : LHÁT A KRÁST -))

TÉMĚŘ POKAŽDÉ, KDYŽ ZDE, NEBO I JINDE NAPÍŠI SVŮJ NÁZOR, JSEM Z VAŠÍ STRANY OSOČOVÁN A URÁŽEN,NIKDY, NEBO TÉMĚŘ NIKDY JSEM PROTIARGUMENTY OD VÁS PRAVICOVĚ POLÍBENÝCH NEDOSTAL, TEDY POKUD NEBUDU BRÁT FAKT, ŽE VULGARNOST A URÁŽKY JSOU JEDINÝMI ARGUMENTY, KTERÝMI JE PRAVICE V TÉTO ZEMI VYBAVENA :-)))

ZKUSTE SE ZAMYSLET NAD ÚROVNÍ VAŠEHO PRAVOVĚRNÉHO STANDY, KTERÝ ZDE I JINDE MÁ NĚKOLIK SVÝCH NICKŮ / ZORRO, OBČAN, EVA, KVĚTA ATD/A STÁLE POD MÉ PŘÍSPĚVKY TAPETUJE DOKOLA TU SAMOU LEŽ, A VY TO VÍTE STEJNĚ JAKO JÁ, ŽE JE TO LEŽ A DĚLÁTE ŽE VŠE JE OK, A VÍTE PROČ VÁM TO NEVADÍ,? PROTOŽE JSTE ZE STEJNÉHO MODROHNOJE JAKO TEN POŠUK STANDA.
A ZÁVĚREM: VÁM ANI TAK NEVADÍ LECKDY MŮJ JADRNĚJŠÍ SLOVNÍK, VÁM VADÍ MÉ ARGUMENTY NA KTERÉ NEMÁTE CO ŘÍCI, MÁTE SUCHO V KRKU A TŘEPE SE VÁM RUKA....,TYTO POCITY JSOU PRO VÁS STEJNĚ NEPŘÍJEMNÉ, JAKO ODPOVÍDAT NA MÉ PŘÍSPĚVKY....

TAK VY MODROHOŠÍCI, BĚŽTE STÁLE PO MODRÉ, JEMINE, JEMINE, P.R.D.E.L. VÁS JISTĚ NEMINE, NEMINE! :-))))
Re: KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(ferda, 22.10.2010 1:12:54)
Odpovědět
(nojo, 20.10.2010 20:45:51) Odpovědět
čssd: slíbíme vám cokoli, když si to zaplatíte!




(ferda, 20.10.2010 22:28:27) Odpovědět
ODS: NEDÁME VÁM NIC, I KDYŽ SI TO ZAPLATÍTE !!!! :-)))


(xx, 21.10.2010 9:03:08) Odpovědět
Velmi hloupy prispevek. Presne v intencich uplatkarske parazitujici lidks zrudy, ktera si rika "ferda"...


VIZ. NAHOŘE, JE UKÁZKA TOHO, JAK MOC ŘÍKÁ STALLKER PRAVDU, JEN MALÁ UKÁZKA:

KDOKOLI SI DĚLÁ SRANDU Z LEVICE- TO JE OK, JAKO PŘÍKLAD JSEM UVEDL PŘÍSPĚVEK OD "NOJO:-čssd: slíbíme vám cokoli, když si to zaplatíte!

JÁ JSEM SI DOVOLIL REAGOVAT PODOBNĚ, JEN V JINÉM GARDU :ODS: NEDÁME VÁM NIC, I KDYŽ SI TO ZAPLATÍTE !!!! :-)))

A UŽ JE TO ŠPATNĚ!!! :-))) JSEM OZNAČEN OD "xx" : Velmi hloupy prispevek. Presne v intencich uplatkarske parazitujici lidks zrudy, ktera si rika "ferda"...

TAKŽE REAKCE JE PODLE MODROHNOJŮ NAPROSTO V POŘÁDKU,ŽE??? HI,HI,HI,:-)JAK BY NE, TO NADÁVÁ "MODRÁK" TAKŽE BUDEM DRŽET HUBY,KLUCI:-)
ALE KDYŽ FERDA, TAK MY MODŘÍ ČUNÍCI MUSÍME ZAČÍT KVIČET A KVIČET ABY TY NAŠE LUMPÁRNY V TOM MODRÉM KVIKOTU NEŠLY VIDĚT ANI SLYŠET!!!!:-)))
STALLKERE A HARDY, JSTE PODPLACENI NEBO JE TO S VAMA TAK ZLÉ????:-))
Re: KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(ferda, 22.10.2010 1:30:35)
Odpovědět
A CO TŘEBA ESENCE PRAVICOVÉ SLUŠNOSTI????:-)))
VIZ. NÍŽE:

(ThujaGarden, 15.10.2010 20:14:49)
Ferdo, ty stará...,nemytá vagino...,zase seš tady...,?

HMMM, TO JE OK :-)) TO PÍŠE PRAVIČÁK :-)))

JAK ŘÍKÁM, VY, ZDE "PRAVICOVĚ" PÍŠICÍ, JSTE MARNOST TÉTO DOBY, JSTE SMUTEK A BÍDA PŘED VRATY, JSTE ZMAR A ZÁPACH MOKVAJÍCÍHO VŘEDU,JSTE FALEŠ SKRYTÁ V PŘÍTMÍ KOUTU,JSTE STOKA PLNÁ SPLAŠEK VÝKALŮ A MODROHNUSU....

PS. NE , DNES JIŽ NEPLATÍ NÁZEV NA VLAJCE NA RAŽSKÝM HRADEM, KDE STOJÍ : PRAVDA VÍTĚZÍ,
ALE PLATÍ ŽE: PRAVDA VYDĚSÍ !!!

ANO, PRAVDA VÁS VŽDY,TU PRAVICOVOU ČELÁDKU VŽDY VYDĚSÍ, PROTOŽE KDYBY VYŠLA NAJEVO, TAK 90% VÁS PRAVICOVÝCH JDE NA TEN ŠUP DO TEPLÁKŮ ZA TY ZLODĚJNY KTERÉ PÁCHÁTE JIŽ 21 LET PO VYLHANÉ SAMETOVÉ MAŠKARÁDĚ.....:-)))
Re: KUDY ZA ODS ? PŘES KANÁL A ŽUMPU- POŘÁD PO MODRÉ :-)))
(ThujaGarden, 22.10.2010 10:11:27)
Odpovědět
Ale FERDO...,vždyť je to naprostá pravda...,ty jsi opravdu dlouho nemytá...,duševní špindíra...,a proto ta tvoje obliba zde na netu...
Navíc...,já nevolím pravici...,ale střed...,ty hnuse...
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(Stallker, 22.10.2010 18:17:17)
Odpovědět
Vážení přátelé,

mohli byste prosím vyřídit ferdovi (já se omlouvám, ale dokud nezmění slovník, já s tím odmítám komunikovat), že opět nemá pravdu nebo minimálně krátkou paměť. Jak jsem řekl, již několikrát jsem na jeho argumenty odpovídal, stejně jako jsem nadhodil pár zajímavých myšlenek a očekával jeho odpověď. Bohužel, nikdy jsem se ničeho nedočkal. Vždy se nejdříve pokusil převést diskuzi na jiné téma, když to nepomohlo, začal vulgárně urážet. Dalším jeho velmi dobrým zvykem je, že má většinu svých příspěvků, o kterých si myslí, že jsou zajímavé, uloženy a více méně pravidelně je do zdejších diskuzí vkládá. Dokonce i sem, do této diskuze vložil jeden článeček, u kterého jsem si už jednou kdysi dal tu práci a jeho argumenty bod po bodu vyvrátil. A myslím, že velmi pádnými argumenty, protože už ani neodpověděl. Přestože do tehdejší diskuze přispěl ještě asi desetkrát.
ferda je prostě ubožák, sprostě zneužívající výhod anonymity, který nestojí za odpověď. Budu se opakovat, ale zkuste si prosím kdokoliv přečíst jeho příspěvky a představte si, že jsou určeny Vám.

Víte co bych si přál nejvíc? Kdyby ferda už nikdy na mé příspěvky neodpovídal. Pokud není schopen používat relevantní argumenty, tak ať si diskutuje se sobě rovnými...
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(Hardy, 23.10.2010 7:54:35)
Odpovědět
Obávám se Stallkere, že diskutovat s Ferdou je naprostá ztráta času. To není diskuze,ale monolog. Monolog se sprškou nadávek od Ferdy..
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(Stallker, 23.10.2010 10:40:27)
Odpovědět
Já vím...
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(ferda, 24.10.2010 22:41:38)
Odpovědět
je srandovní, jak pisálci streit, pulcinsky, či polanecký nemají žádný komentář k právě proběhlýn volbám....-)))
už jim asi došlo, že stát na straně pravičáckého bezpráví , začíná být hodně "aut"...

a brzy, brzy příjde doba, kdy se mnozí za to budou velmi stydět!
nadešel soumrak zlodějen, podvodů a manipulací, všeho toho špatného, co ponejvíce reprezentuje naši rádoby "pravici" .....

ps. vzkaz modrohnojům: nestačilo vám chlemstat u koryt, vy jste chtěli ještě nahlas mlaskat a beztrestně říhat....., to jste již přehnali a po zásluze sklízíte to, co jste svým hříšným chováním zaseli ....-)))
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(ThujaGarden, 25.10.2010 5:19:10)
Odpovědět
Ferdíku...,dobrý...,už jsi doslintal...?? Tak teď kazajku...,náhubek...,a hajdy do klecového lůžka...,další vycházka až za týden..!!
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(ferda, 25.10.2010 17:18:28)
Odpovědět
Thujo, ty musíš být jistě ze dvojačat, protože aby byl někdo tak jako jeden,to prostě možné není :-)))

ps: už jsi byl na v kontrole dermatovenerologickém ústavu?
v tvém případě bych na nic nečekal....., mít za partnerku šlapku z Perlovky, hmmm, to jeden nikdy neví :-)))))
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(ThujaGarden, 25.10.2010 21:09:07)
Odpovědět
AHOJ...,FERDÍKU...,ty stará retardovaná a marně repasovaná Buzno...,naco bereš úplatky...??vo-le, když si bohatě vyděláš v Perlovce...??,podmínka je...,ovšem...,dobrý lubrikační gel..!!
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(ferda, 26.10.2010 13:26:38)
Odpovědět
ale, ale :-) Ty se vyznáš ! :-)))

to ty sám, nebo tě poučila tvoje mnaželka- živitelka kuřbaba :-)))

MŮŮŮŮŮHA,HA,HA,HA, HI,HI,HI, :-)
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(ThujaGarden, 26.10.2010 14:25:30)
Odpovědět
FERĎÁSKU..., zajisti mi setkání s tebou..., a já ti spolehlivě zajistím..., že budeš patřit do čeledi chudozubých..!!
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(ferda, 27.10.2010 11:32:29)
Odpovědět
nejsi víc než stupido :-)) ty i tvoje "Perlovka"

pravděpodobně by jsi mi nebyl soupeřem, nebudu psát proč, jen tak na okraj, škola Šotokan,tam nejsem vůbec špatný....
pokud chceš poměřit výšku a váhu, tak ano, 189, 99Kg.....
takže pokud chceš, napiš kdea kdy se sejdeme.....
Re: ČSSD znovu v destruktivních kolejích
(ThujaGarden, 27.10.2010 18:05:46)
Odpovědět
Nojo...,parazite...,to jsi větší...,a možná silnější..!! Ale co tvůj mozek..?? Velký mozek máš hodně malý..., a Malý mozek nemáš vůbec..., místo Podvěsku mozkového máš akorát notně zpuchřelý...,oranžový prezervativ...!!!!!
Prostě jak se říká...,silný ako byk...,a aj tak múdry...
Parazite...,až dorazíš do naší c.k...odešleme tě na Kubu nebo do Severní Korei...,s poznámkou...,návrat nežádoucí...,ani netušíš...,kolika lidem způsobíš náramnou radost..!!
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama