reklama
reklama

„Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 15.10.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

Diskreditoval se Havel Topolánkem, nebo Topolánek Havlem? Irelevantní otázka v případě těchto zoufalců – oni jen vystavili vysvědčení celému tomu pseudointelektuálnímu cirkusu.

 

Jde přece o postmodetnistickou akci, která má iracionalitu v programu, tak proč se divit, že tam spolu mudrují bývalý komunistický lampasák a bývalý disident. Jeden bodrý zemitý Valach bez idejí a druhý kosmopolitní čecháček se sklony k okultismu. Těžko by člověk hledal větší protivy (zde prosím aplikujte oba možné významy).

Přesto se nyní shodli na kritice konzumu. Havel to pojal svým typickým moralistním, kazatelským a levičáckým způsobem, Topolánek to zaobalil do ekonomických frází rádoby pravicového střihu. Oba se však v podtextu shodli na tom, že konzum je třeba omezit, pokud se to ovšem nedotkne právě jich samotných.

Topolánek hřímal: „Neviditelná ruka trhu byla vystřídána hrabivou rukou úředníků a politiků.“ Ekonomika podle něj v moderním státě už přestala být hlavním nástrojem k dosahování blahobytu. „Tuto roli si pro sebe, a vím přesně, o čem mluvím, uzurpovala politická moc. Ta je sama o sobě nástrojem i cílem a ve snaze tu pozici si uchovat vnucuje občanům nebezpečnou iluzi bezpracného zisku.".

Na rozdíl od Havla by tady měl Topolánek z větší části pravdu, i když zapomněl na zcela nemravné, demotivující a ekonomiku deformující bohatství té nejužší elity, které však nepochází ani tak z práce, jako z bezrizikových spekulací na cizí účet, klientelismu a zvráceně nastavených protekčních mechanismů. Hlavně však sám byl politikem, který tohleto všechno i podpisem Lisabonské smlouvy pomáhal etablovat, a nyní u něj jako sláma z bot čouhá jen jeho zhrzenost odstaveného protagonisty. Tak kritizuje ty, co v politice zůstali.

Když se naopak ještě vrátím k Havlovi (viz také zde), tak bylo půvabné, že popřel sám sebe a potvrdil vlastně zcela protikladný Klausův přístup. Když Havel na FORU zamudroval:  „...člověk si myslí, že může kompletně naplánovat svět. Údiv a vědomí nesamozřejmosti jsou, domnívám se, jedinou možnou cestou z nebezpečného světa civilizační pýchy.“ Tak vlastně poslal své vize, rozbředlé v prostoru i v čase, mimo realitu.

I kdyby ty vize a utopie byly podloženy dobrými úmysly, složitá realita dnešního světa (jako každého systému s obrovskou kompexitou) se nakonec vždy těm mesiášům a sociálním inženýrům vysměje. Vezmu si na pomoc Nerudu: „Nechť chci co chci, za krátký čas se všechno jinak zvrtne zas...“ Bývá pravidlem, že se tyto vize nakonec zvrátí ve svůj pravý opak, jak dokládá i naše zkušenost s budováním komunismu.

A proto méně velikášství a vizionářské zpupnosti může svět posunout dopředu. Jde o nahrazení fantasy politiky tou reálnou, která krok za krokem řeší své problémy. Velmi dobře to vystihl právě prezident Klaus. Ve svém komentáři k prezidentovu letošnímu novoročnímu projevu „Prezident Klaus se vymezil proti fantasy politice“ jsem mj. napsal:

„Prezident se vymezil proti velikášsým vizím, proti utopiím všeho druhu a aniž je jmenoval, po svém projevu nechal novodobé Mesiáše bez gloriol a v nedbalkách. Nasměroval je do světa scifi, kde je možno blouznit, aniž by bylo nutno skládat účty.

Elegantně a s nadhledem se tak vyslovil k oteplovačům, environmentalistům, integrátorům a jiným fanatickým horlivcům, aniž by jimi svůj sváteční projev zaplevelil. Ale odhalil podstatu celého toho cirkusu, která spočívá v tom, že cílí až za horizont odpovědnosti. Jde o to, oblbnout lidi vznešenými hesly a bez ohledu na jejich prospěšnost v přítomnosti fantazírovat o budoucím efektu. Pohříchu v tak daleké budoucnosti, k níž už nesahá skládání účtů těchto věrozvěstů.

Vrátil tak politiku na zem a nabádal, aby byla vyplněna přítomným obsahem. Nemůžeme přece zavazovat budoucí generace, aby akceptovaly naše dnešní vize. Naše odpovědnost spočívá v tom, předávat jim starostlivě přítomnost den po dni.“ (konec citace).

Bojím se světa, v němž na jedné straně mudrují „humanitární bombarďáci“ o nadsmyslných hodnotách a na druhé straně se jiní opájejí svým podpisem tesaným v Lisabomu do kamene. Oba tyto typy spojuje sice jen chorobná ješitnost, ale společně mohou budoucnost světa pěkně zkomplikovat.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
4418 čtenářů | 40 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Česká pravice se nezměnila ....
(Prof.Bohumil Fiala, 15.10.2010 0:30:30)
Odpovědět
Moc se mi líbí jak chce ODS kvalifikovat zneužívání sociálních dávek jako trestný čin. Škoda, že to chce až nyní. Dokud měla ve vládě Čunka na, kterého kromě jiného prasklo, že pobíral sociální dávky, ačkoli nebyl v té době v žádném ohledu chudý, toto stanovisko neměla, (v té době měl značné prostředky uloženy v bance a jeden den před jejím krachem si je náhodou vybral). Dokonce se ani nepostavila proti k jeho obhajobě, když se hájil tím, že přeci to všichni dělali, když to šlo. Také se vláda chlubila, že jejich úředníci už chytili celkem 5 rodin, které pobírali sociální dávky a jejich děti nechodili do školy. Úspěch to nevídaný v 10 mil. národě. Co tím chci říci. Karta zneužívání sociálních dávek je zcela, ale zcela marginální problém, který je velmi chytře a záludně podsouván jako problém zásadní. Našemu státu by opravdu zásadně prospělo, kdyby vláda a politici něměli jen tak jimi tak obdivovanou a zdůrazňovanou politickou odpovědnost a byla tato odpovědnost nahrazena odpovědností trestní. Potom by bylo dobře.
Re: Česká pravice se nezměnila ....
(Kalous, 15.10.2010 6:34:48)
Odpovědět
Profesore, Vy jste skutečně genius. Na Čunka prasklo, že jeho manželka na matřské pobírala příspěvky, na které měl právo každý - to je jak s těma dvěma občankami, starou kterou našel a novou. Co asi na ně Čunek ukradl, když byly obě identifikovatelné? Jinak ta účast našich dvou mravních velikánů V.H. a M.T. byka na setkání světových velikánů přímo symbolická. Ještě tam měli pozvat toho italského paparazziho, co je nyní v Praze, aby tam promítal snímky z Berlusconiho vily Certosa.
Re: Česká pravice se nezměnila ....
(flanďáci- hnusáci, 16.10.2010 15:04:47)
Odpovědět
Čuňas pobíral dávky hmotné nouze, příspěvek na bydlení apod. Tak, bratře, nevykládejte nepravdy. BTW- ty socky, co bral, jsou ještě jeho nemenší průser!
Re: Česká pravice se nezměnila ....
(Kalous, 17.10.2010 9:06:29)
Odpovědět
Zase nějaký velký příznivec Čunka mejsem, ale ta Vaš tvrzení jsou nesmysly jak z řady našeho neseriozního tisku. Jen jeho manželka pobírala na mateřské dovolené vše na co měla právo (asi jak nyní paní Thalmanová - Topolánková). Nevíte ani o čem mluvíte - příspěvek v hmotné nouzi nedostane většinou ani nezaměstnaný po mnoha letech (má alespoň malý majetek a něco vybudoval) pokud není kykán. . Zase asi nějaký ochránce lidských práv.
Re: Česká pravice se nezměnila ....
(Rita, 18.10.2010 11:16:14)
Odpovědět
Ten Čuník opravdu sociální dávky pobíral, na svoje jméno v době, kdy měl postaven pěkný domeček, 2 auta v rodině a slušně nadité konto. Když se to profláklo, část dávek vracel. Ostatně sám to i přiznal.
Není třeba se ho zastávat, tento bezskrupulozní člověk už brzy zasedne v zastupitelstvu a spolehlivě se postará o nějaký nový skandál. :)))
Re: Česká pravice se nezměnila ....
(Kalous, 18.10.2010 12:13:34)
Odpovědět
Bože - Vy už jste horší než novináři - sociální dávky např. mateřskou pobírá kde kdo. Ale nepleťte si to s dávkami v hmotné nouzi (pro ty co vůbec nic nemají, majetek ani práci) - ty nepobíral! A vše bylo v souladu se zákony, jinak by je vracel a byl trestán, což se nestalo! Zhodnotili ho voliči v komunálních volbách kteří ho znají (a ne Vaše plky) a dali mu ve Vsetíně nejvíce preferenčních hlasů!!!
Re: Česká pravice se nezměnila ....
(Ida, 18.10.2010 12:26:43)
Odpovědět
ŽE BY BYL ČUNEK NA MATEŘSKÉ?
Re: Česká pravice se nezměnila ....
(Kalous, 18.10.2010 13:19:42)
Odpovědět
Ne, ale Vy na Marsu. Ty dávky pobírala především jeho manželka když byla doma na mateřské s několika dětmi. Pak už je pobírat nemusela - je lékařka.
Re: Česká pravice se nezměnila ....
(Bu, 18.10.2010 13:47:34)
Odpovědět
Jo ty dávky pobírala PŘEDEVŠÍM jeho manželka, Čuník jen tak podevším, ještě že už nemusí, když je ta lékařka.
Re: Česká pravice se nezměnila ....
(M. Štěpánek, 15.10.2010 8:35:00)
Odpovědět
A čeho jste, prosím, profesorem ? Podle úrovně Vašeho pravopisu bych usuzoval, že nejspíše marxismu - leninismu ...
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(jira22, 15.10.2010 7:05:24)
Odpovědět
Máte pravdu.V podstatě by se ta "velkolepá událost" dala shrnout velice krátce. Účastnění si v polospánku vyslechli mezi jiným blábol dvou hlupáků, co se chtěli zdarma zviditelnit. Je ztrátou času tomu věnovat zvýšenou pozornost. Beztak je tato sešlost jen kopečkem na smetišti dějin.
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(Čtenář 1, 15.10.2010 16:47:34)
Odpovědět
Jen hlupák upírá názor druhému...... což je na tomto portálu, až na vyjímky, běžné. Kašpaři se snaží zviditelnit alespoň nenávistnými a vulgarními pamflety.
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(Kyril, 16.10.2010 1:32:47)
Odpovědět
Vy o Fóru moc nevíte, že?
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(Beroun, 16.10.2010 8:54:01)
Odpovědět
Chapu "Prof.Bohumil Fiala" jako nick, nikoli jako skutecnou identitu. Skutecny profesor by nejpravdepodobvneji takto neblabolil. :))
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(Dita, 18.10.2010 17:51:35)
Odpovědět
Já také toho o FORU moc nevím. Asi už tam může plkat kdejaký Jouda, když tam nesoudný Topol blábolí o hrabivých politicích a neviditelné ruce trhu. Vůbec nechápu, proč se tam Mírek ztrapnoval a z jakého titulu ( kromě toho, že on to musí vědět nejlépe). Ráda se nechám poučit, to tam opravdu může rozesmívat publikum každý profláklý trubec?
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(Šoumen, 15.10.2010 10:32:30)
Odpovědět
Takže my tu máme asi tu sci-fi, protože ani jeden politik nechce skládat účty z toho co vyvedl. Takže, neposouvejme to do budoucnosti. Máme to teď zde, v přítomnosti v našem Kocourkově. A to někteří lidé ještě zvolili Kocourka. Až ponesou za svoje činy politici plnou zodpovědnost, včetně náhrady škod, pak tu můžeme hovořit o tom, že politika není svinstvo, a že do ní lezou lidé jen kvůli prachům a následným stykům. Ale co čekat od přebarvených modrých bolševiků.
Nejvíce mě udivuje blábol o nepostradatelné ruce trhu, kterou už ve všech moderních ekonomikách stát alespoň z jedné poloviny reguluje, protože se to ukázalo jako fantazie mimo realitu. Ale my nejsme moderní ekonomika tak se s volnou rukou trhu manipuluje, aby se dalo lépe krást a bohužel tomu věří spousta jedinců, přesto, že je to názor časově tak do druhé třetiny 20. století. Je to jen o zlodějině. Za komančů, kdy volná ruka trhu nebyla, se kradlo opravdu málo. Dnes jdou zlodějiny do miliard a jsou opravdu, ale opravdu nepostižitelné.
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(antonín, 15.10.2010 21:53:06)
Odpovědět
Šoumene, kde jste přišel na to, že za "komančů" se nekradlo. Vždyť heslo "kdo nekrade, okrádá svou rodinu" je přece z doby reálného socialismu, a jak je vidět, spoustě lidí se tak vrylo do paměti, že přetrvává dodnes. V žádné době nebyla korupce větší, než tehdy. Podplácelo se u řezníka, holiče, zelináře, často u lékaře, při přijímačkách na školy, při přidělování bytů atd.
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(bzz, 15.10.2010 22:21:20)
Odpovědět
Souhlas. Nyni k te zlodejne jen pribyly nuly /vzadu/ a posveceni shora.
A prevazne jde o stejne lidi,pouze zmenili kabat a barvu.
Acetylenovy plamen take po pridani kysliku meni barvu - z rude na modrou.
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(okarína, 16.10.2010 16:54:34)
Odpovědět
Ale to je hezké.Tak nějak"modrali" někteří "soudruzi" z ODS...
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(Šoumen, 16.10.2010 7:46:45)
Odpovědět
Pane vy jste to nepochopil. Napsal jsem, že se kradlo málo. Čiliže, něco na stavbu, mýdla, nebo ručníky v práci, něco materiálu co člověk potřeboval, kradl se v rafineriích benzín, většinou tak do tisíců. Některé úplatky se konaly ve stovkách, viz ti vaši řezníci a zelináři, některé v tisících - lékaři, jiní v desetitisících. Dnes je korupce ve státní správě ve statisících až milionech, vládne zlodějina v evropských dotacích. Převážně v miliardách je zlodějina ve státních zakázkách. Tak jak to vidíte? Kradlo se za komančů méně, nebo jste tak prostoduchý, že nechcete vidět, co se děje dnes. Proč jsme ve svrabu, a proč někteří jednotlivci jenom svým podpisem na některých smlouvách vydělávají miliardy z našich daní. Protože z té jedné miliardy dají klidně státnímu úředníkovi 50 melounů, aby tu smlouvu mohli podepsat. A nevím, jestli dnes platíte zelináři, nebo řezníkovi, to už je pasé, ale někteří lékaři /hlavně ti, co nic neumí/, protože mají málo, tak si klidně řeknou i o 100 000,- A o tom to je. Budeme ve svrabu, dokud tyhle zlodějiny na kámošskou nepřestanou.
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(Soňa, 17.10.2010 10:59:59)
Odpovědět
Antoníne,asi jste jeden z těch co za komunistů podpláceli.Já mohu říct s čistým svědomím,že jsem nikdy nepodplácela,také proto,že jsem na to neměla,protože jsem nekradla.Když je někdo hloupý a podplácí i nyní,tak to kazí druhým,ale je to jeho věc.Hloupý kdo dává,hloupější kdo nebere.Dnes už nejde o podlácení,ale o korupce,která kvete posledních 20 let.Nejvíc rozkvetla za Topola.Nepřirovnávej to s roky předed l989.
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(Kalous, 17.10.2010 14:38:42)
Odpovědět
Jenže dříve kradla většina po troškách (tu kus železa z fabriky, tu pytel cementu a nějaká cihla, tu trochu brambor, tu propisky z kanclu ..) a to bylo trochu spravedlivé - nyní jich krade méně ale zato tisíckrát více. Podplácelo se kafem nebo bonbonierou, nyní to musí být spíše od statisíc výše. Vše postoupilo ze 4. ligy do ligy 1. Dříve jsme kradli "ze svého" nyní z cizího, to více těší.
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(Kalous, 17.10.2010 14:39:10)
Odpovědět
Jenže dříve kradla většina po troškách (tu kus železa z fabriky, tu pytel cementu a nějaká cihla, tu trochu brambor, tu propisky z kanclu ..) a to bylo trochu spravedlivé - nyní jich krade méně ale zato tisíckrát více. Podplácelo se kafem nebo bonbonierou, nyní to musí být spíše od statisíc výše. Vše postoupilo ze 4. ligy do ligy 1. Dříve jsme kradli "ze svého" nyní z cizího, to více těší.
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(Ida, 18.10.2010 20:49:21)
Odpovědět
Jenom pako s nijakou morálkou může napsat, že to malé kradeníčko bylo spravedlivější. Zloděj zůstane zlodějem v malém i velkém. Už chápu proč se derete za Čunka. Určitě není zlodějů král,je jenom malinko zkorumpován a ty jeho soc. dávečky nikoho přece nemohou urazit, když to bere každý a víc.
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(Ada, 18.10.2010 22:15:27)
Odpovědět
Jestli dobře chápu, tak se nic nezměnilo. Dříve kradli Kalousovci většinově, ale po málu, ted krade menšina ve velkém. Já menšinový nepokrádač v tom vidím přímou úměrnost. Chtělo by to ještě viditelný graf se započtenou devalvací koruny v tom kterém roce "pokrádání" a spravedlivějšího pokrádáníčka. A po roce 89 prosím také hledět na inflaci.
Těch kteří už nemohou podplácet kávou a korumpovat úředníky bonbonierou z Tuzexu je mi opravdu ze srdce líto. Ještě více těch, kteří brečí, že na ty nuly do obálky nemají.
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(xxx, 15.10.2010 22:29:05)
Odpovědět
K poslednim 4 odstavcum: je to na Bileho lva prvni tridy. To musel byt opravdu hluboky predklon autora.
Komentar:
Proc v Cechach letos tak prsi? VK napsal knihu
"Modra, ne zelena planeta" a Hajek jeden vytisk
poslal "nahoru", kde si titulek /z nedostatku
ceskych tlumocniku/ prelozili jako "Vodni svet".
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(v.n., 16.10.2010 1:01:52)
Odpovědět
"kosmopolitní čecháček" - to je divný, ne?
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(Kalous, 16.10.2010 4:59:40)
Odpovědět
k v.n - náhodou to divné není. Pan Topolánek rozlišuje uprděné endemitní čecháčky co chodí na pivo a cpou se vepřo knedlo zelím a na sebe - kosmopolitního čecháčka - valáška (určitě není moravák).
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(Kalous, 16.10.2010 5:40:42)
Odpovědět
Omlouvám se za omyl, ten kosmopolitní čecháček v článku patřil V.H. a ne T.- ale ti dva kosmopolitní mravní velikáni si jsou v ledačems podobní.
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(Moravačka, 17.10.2010 16:14:57)
Odpovědět
Když jsme u těch čecháčků,tak každý pořádný pražák je z Moravy.Topolánek i Nečas nám vládnou a jsou také Moraváci.V Praze prý Moraváci pobrali ta nejlepší pracovní místa.No holt jsou asi lepší a chytřejší.Tím nechci rozpoutat boj.Já to tak neberu.Jsme jedna rodina.Mám sestru v Praze,bratra v Plzni.Přijdte k nám na Moravu na tu pravou dechovku,folklor a dobré víno.
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(Borg, 16.10.2010 10:17:47)
Odpovědět
Obsah článku se mně zamlouval, ale jazyk je pod psa. Závěrečný odstavec je, podle mého názoru, patetický, ale to je v článcích zde více méně pravidlem.

Já bych dodal, že neposlouchám moralisty, kteří se proslavili nevěrou a chlastem (oba), neplněním slibů (oba), podnikatelskou neschopností (MT) anebo kšeftařením s komunisty (VH).
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(v.n., 16.10.2010 10:45:15)
Odpovědět
Havel toho komunisům celkem moc nabízet nemusel, stačilo že věděli že když zvednou ruku tak je ty lidi před parlamentem nechají odejít domů. Klaus už nějaké to zbožíčko přistrčit musel.
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(v.n., 16.10.2010 10:55:30)
Odpovědět
Tentokrát jsem dočetl článek dokonce do konce a obíbil jsem si "nechal novodobé Mesiáše bez gloriol a v nedbalkách" - Klaus si tak nastřádal, že kdekoliv něco kvákne, může dostat takovou, že se o ty jeho nedbalky i bojím.
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(Bobo, 16.10.2010 12:04:22)
Odpovědět
Z článku je zajímavé zjištění, že na každém z řečníků se zkušenosti a věk projevují jinak. Havel s léty senilní a zůstává v romantické fantasii, Klaus s léty moudří a pojmenovává věci zcela trefně, a Topolánek no ten ještě bojuje ve stranických zákopech, a považuji za nefér připomenutí jeho mládí. Ač nejsem Klausovec, názory pana prezidenta Klause na současný svět se mi opravdu líbí. Výstižně pojmenovává, nepapouškuje, má vlastní názor a neleze nikomu do ř..ti.
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(vuvuzela, 16.10.2010 17:59:43)
Odpovědět
V tom posledním slově bych si nebyl tak docela jist...?
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(xxx, 17.10.2010 14:25:01)
Odpovědět
Prezdivka prispivatele trefna, ale fakt je, ze VK byl zvolen /v prvni volbe/hlasy komancu a bobo za ne v druhe volbe kandidovala. VK-/nekomunistu,ne antikomunistu/, ktery v dobe, kdy neproverene nepousteli ani do Hungarie, studoval na Zapade. A nasledne tam prednasel.A "pracoval" v Prognostaku, v gesci IV. oddeleni UV KSC, stejne jako StB. Bobo - superaktivnisvazacka.
Jinak ta "trefnost"VK se projevuje tim, ze jej ma cely svet/vyjma Cechacku/ za exota a mimone!
Deda vseveda.Odbornika uplne na vse.
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(Jeeves, 18.10.2010 8:26:21)
Odpovědět
Nevím, proč se obouvat zrovna do V.K. jako odborníka na všechno. Není tím nijak vyjímečný. Takových jsou plné hospody. Já také rozumím úplně všemu! Přesněji, drobné mezery mám jen v kvantové fyzice a ve skalničkách.
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(Ada, 18.10.2010 23:29:51)
Odpovědět
Mě nepřijde nefér připomínat Topolovi jeho mládí. Momentálně má nakročeno tam odkud přidupal před třiceti lety. Odpuštění není na místě, a ani nelze tolerovat jeho jeho výpady na zbytek jeho kámošů ve vládě. Při čtení o hrabivých politicích,zůstává rozum stát.
Někdo je dobrý a chytrý,tomu čas nic nevezme, naopak přidá. Druhý je unuděná arogance sama,která o odpustky nemá zájem a další intelektual a šéf šéfů panáčkuje u zdravice Barrosy a podsouvá poplatníkům TV, co je dobro.
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(Rita, 18.10.2010 12:06:54)
Odpovědět
Občan Topol si nechal vnutit nebezpečnou iluzi bezpracného zisku už dávno. Asi už se definitivně zbláznil ( z přepracovanosti jako OSVČ) a zapomněl na svoje hvězdné působení ve vládě, když plká o neviditelné ruce trhu a hrabivých politicích. :)))))))))))))) Jdu si někam najít celý jeho projev, takové perly musel někdo otisknout celé.
Re: „Vizionář“ Topolánek nasadil FORU 2000 korunu s rolničkami
(Luboš, 18.10.2010 13:22:33)
Odpovědět
Co k tomu říci: Ještě větší genius, než jsme si namlouvali.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama