reklama
reklama

Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka

Autor: Petr Paulczynski  | Publikováno: 14.10.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

Odboroví předáci zatroubili do útoku. Prý bude stávková pohotovost. Moje zkušenost s valnou většinou státní správy je, že mají stávkovou pohotovost trvale. V době, kdy je ve futru sekera státního dluhu ve stamiliardách soudruzi pohrobci z ROH vyrážejí do protiútoku. Jsou to sprostí grázlové, kterým nevadí přebujelý státní aparát. Zřejmě mají jako poučku na nástěnkách ono legendární "Zdroje jsou".

A bezhlavé stádo, aniž by přemýšlelo, že pánové odborářští bossové hájí především své prebendy, je ochotno vyrazit do ulic nebo zůstat sedět doma.. Předlistopadové odbory byly tak obludné, že se je nepodařilo zrušit. Přestrojily se do konfederace jejíž obrovský aparát, čas od času organizuje veřejné protesty. Bývalé ROH totiž zaniklo jen na oko, přemalovalo svůj vývěsní štít na ČMKOS. Mají stejný rozsáhlý aparát, dostatek finančních zdrojů a dokonce tentýž šílený barák na Žižkově. Čert ví, kolik mají členstva. Vedoucí funkcionáři odborů jsou často současně členové ČSSD a ještě častěji ji zastupují v parlamentu, senátu nebo dokonce v Europarlamentu. ČMKOS je podobnou převodovou pákou jako kdysi ROH, pouze s tím rozdílem, že ROH bylo převodovou pákou KSČ, zatímco ČMKOS je převodovou pákou ČSSD.

Co jsou to vlastně ty odbory? Bývala to obrněná pěst dělnické třídy. Na vánoce rozdaly kolekce a na MDŽ si zařádili se soudružkami jak zákon káže.   A dnes? To jsme se dozvěděli v rozhovoru s Barborou Tachecí v MF Dnes od předsedkyně Vondrové. 
Je to spravedlnost. Podle soudružky Vondrové: „Spravedlnost je určitá kategorie, v určité společnosti a za určitých socioekonomických situací, kde si určíte jakoby určitý standard, kde by asi měla být úroveň odměny toho zaměstnance s určitou kvalifikací v určitém druhu práce.“

Rozuměli jste jí? Že ne? To nevadí. Ale za tohle prý se bude stávkovat. Sancta simplicitas! Ve skutečnosti to bude proto, aby za co nejméně práce co nejvíce státních zaměstnanců bralo co nejvíc peněz. Těm pár hasičům a zdravotním sestrám se omlouvám.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
6229 čtenářů | 76 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(lunochod, 14.10.2010 0:37:57)
Odpovědět
Tak tohle je kontrarevoluční článek!
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(ferda, 14.10.2010 17:44:07)
Odpovědět
už to vidím ,jak na svět přišlo toto říhnutí polského Plaváčka poulczinského....

ráno talačil na WC, vylezl mu hemeroid, jak kaštan, pak ho v břiše pučelo jak kravce v bachoru a plyny stále ne a ne vyjít do světa,
poté palení žáhy a blinkanec jak vrata a hups!!! přímo na klavesnici, no, jakou mohl tento Plaváček PL mít náladu, že? :-))
tak to dozvracel na klávesnicci a výsledek vidíme.....

ps .podle toho, jak tento výtečník smolí písmenka, říkám si, oh! jak často je tomuto Plaváčkovi špatně...:-(

ps.II. pane pisálku, nečekejte už na nic a běžte k lékaři na vyšetření :-)))myslím si, že na vaše potíže je jistě léčba.....
ps.III. vemte to i přes psychiatrické konzílium:-))mějte ale u sebe raději i hřeben a kartáček na zuby :-)))
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(p, 15.10.2010 11:04:21)
Odpovědět
Ferdo, to je příspěvek hodný ubožáka.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(ferda, 15.10.2010 13:39:50)
Odpovědět
Myslíte jistě, příspěvek Plaváčka, že? :-)))

souhlasím s Vámi :-)))
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(ThujaGarden, 15.10.2010 20:14:49)
Odpovědět
Ferdo, ty stará...,nemytá vagino...,zase seš tady...,?
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Kalous, 14.10.2010 3:58:50)
Odpovědět
Článek omezence s polopravdami.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(josef bílý, 14.10.2010 20:28:50)
Odpovědět
autor článku o odborech je sprostý,arogantní lhář-takoví lidé chtějí jen rozeštvat lidi-lžou-sprostě pomlouvají-je neuvěřitelné kde se bere taková zášt a zloba-je to ubožák
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(jira22, 14.10.2010 7:47:22)
Odpovědět
Jsou dvě možnosti, buď to je autor úplně mimo mísu a nebo je to placená klaka. Že by tomu věřil se mi nezdá pravděpodobné.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Olina, 14.10.2010 8:35:49)
Odpovědět
Pane Paulczynski,ano. Drsná pravda.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Davidan, 14.10.2010 9:51:16)
Odpovědět
No, nech se i s panem Paulczynskim vyšetřit, protože jestli je tohle drsná pravda, tak jste oba na psychiatrickou léčebnu.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(jorkšír, 14.10.2010 8:21:59)
Odpovědět
Žádný kontrarevoluční článek,žádné polopravdy atd atd,tohle je syrová realita o životě nadřazených,vyvolených flákačů pro které je plné břicho a peněženka manou nebeskou. Za dělnické peníze z dělnického potu.
Ještě hodně a hodně dlouho potrvá než tenhle maras způsobí to,že se lidem rozsvítí a tyhle prevíty vyhází z oken jejich luxusních kanceláří.
Pokud už není pozdě.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(GWF, 14.10.2010 9:00:07)
Odpovědět
Nejvíc mě vždycky nadzvedne, když uslyším otřepanou hlášku "bojujeme za všechny pracující". Za mě tedy ne a určitě ne za hodně dalších lidí, které znám. Vždycky mě vytočí, když si mnou - ústy nějakého odboráře - "rudý béčko" vylepšuje statistiky. Děkuji nechci! Vždyť ti soudruzi bojují jen a jen za sebe. Proč neřeknou : máme tolik a tolik členů, jsme tady za ně... Ti co tam totiž nejsou, ti o ně nestojí, umí se o sebe postarat sami. Neumím si představit, že by moje zájmy měl hájit např. profláknutej Falbr, případně lehce pomatená soudružka Vondrová, atd... (toho novýho strejce v čele nevyjímaje).
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Kalous, 14.10.2010 9:02:01)
Odpovědět
Jorkšíre, kde to berete. Těch dělníků už moc není a práci dělníků z většiny nahradili počítače a manipulace s informacemi. Nepotřebuje někdo náhodou, aby mu šli pomoci hasič, policajti alespoň trochu umravňovali darebáky - vaše děti neučí učitelé a to většinou pro Vás zadarmo? Nechodíte do nemocnic ve správě státu nebo měst a obcí? A zase skoro zadarmo. Líbilo by se Vám kdyby si dělal každý co chce bez jakéhokoliv systému - stavěl co chce kde chce, skácel co ho napadne, zaneřádil odpadky kde co a neměl je kam rozumně dát. jezdil jak ho napadne... Nepíšete to z hospody?
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Emma, 14.10.2010 9:08:45)
Odpovědět
Kalousi - kecáte nesmysly. Už Vám někdy něco opravil (např. v domácnosti)počítač? Dělníků je málo, protože se to u nás nebezpečně začíná podobat Řecku, kde cílem k zajištění slušného příjmu za málo práce je zaměstnání ve státních službách.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Kalous, 14.10.2010 12:01:06)
Odpovědět
A ten opravář, zejména počítače je dělník? Prakticky vždy to je živnostník.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(kafka, 14.10.2010 18:39:59)
Odpovědět
čemu se podle vás rovná živnostník ?
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Kalous, 15.10.2010 6:46:16)
Odpovědět
Je to podnikatel třeba ve službách.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Stallker, 16.10.2010 16:39:10)
Odpovědět
... který v životě odbory nepotřeboval a nechtěl...
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(jorkšír, 14.10.2010 10:00:17)
Odpovědět
Kalous,neblbni prosím tě. Já se živil poctivou prací devětadvacet let,než mě vyřadili pro NP,o odborech vím své. Neříkám že vše je špatně,ale čím vyšší funkce v odborech,tím je to větší výtečník.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Kalous, 14.10.2010 12:05:45)
Odpovědět
To Tě ctí, že jsi se živil poctivou prací. A myslíš že žádný úředník se poctivou prací neživí? Také se živí většinou poctivou prací (vyjímky jsou skoro jak jinde). Učitelé se třeba živí nepoctivě? Nebo finanční úředník (moc lidí ho nemá rádo ale někdo daně vybrat musí)?
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(pavjan, 15.10.2010 10:53:44)
Odpovědět
Nikde na světě nenajdete tolik nedoceněných, neuznaných, ublížených a špatně ohodnocených jako v ČR. Včera jsem koukal na "Máte slovo" a byl jsem hotovej. Prosím vás kam jsme to dopracovali, když si musíme předplatit nezávislost soudce. U soudce je nezávislost základním kvalifikačním předpokladem a ne úlitbou za dobrý plat. TO je jako by strojvůdce řekl, že když nedostane dost peněz, tak si není jist, zda bude respektovat signalizaci na trati.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Sunny, 14.10.2010 9:48:10)
Odpovědět
Naprosto s vámi souhlasím. Odbory ve státní správě považuji za nesmysl.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(ferda, 14.10.2010 17:28:37)
Odpovědět
Milá Sunny, můžete jistě mít svůj názor, že odbory jsou nesmysl, stejně jako já si ponechám ten svůj, že Sunny je nesmysl zde....:-)))
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Davidan, 14.10.2010 9:48:49)
Odpovědět
Ty jsi jak Rudé právo. Jací flákači, v jakých luxusních kancelářích, za jaké dělnické peníze?
Paulczynski je odjakživa modrý štváč, , který má své štvaní v popisu práce, stejně, jako Polanecký. Klidně zcela pomine fakt, že jeho strana, spolu s napojenými strakami, vytunelovali tuhle republiku až na dřeň a snaží se odvést pozornost na odbory, které jen brání životní úroveň svých členů, kterou se jim a všem oststním občanům, snaží ta samá zlodjská strana tvrdě snížit a to tak, že své zlodějiny a zadlužení, která způsobily, převádí rychlým tempem na bedra těchto lidí, kteří z toho zmíněného kradení, neměli ani suché z nosu.
Nebýt odborů, vážení, tak dneska děláme 16 hodin denně, za pozdravpánbůh, bez nemocenské, důchodů a bydlíme, kromě vybryných individuí, ve slumech.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Negativ, 14.10.2010 13:37:06)
Odpovědět
Hlupacku... Copak ostatni obory v soukrome sfere, ktere nemaji sve odbory a nemohou tedy vydirat sve chlebodarce, pripadne vsechny spoluobcany, copak delaji 16 hodin zadarmo? Ne, a to jeste museji vydelat penize na tu neustale bujici a praci pro praci tvorici bandu darmozroutu. Pokud jsi to nepochopil, urednik nevytvari vubec zadne hodnoty. Na jeho plat musime vydelat MY, zamestnanci v soukromem sektoru. Pokud se jim to v teplem mistecku na urade nelibi, at tahnou. A nedojimejte stale hasici a uciteli. To je jen zlomek st. zamestnancu.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Davidan, 14.10.2010 14:24:08)
Odpovědět
Přečti si pořádně, co jsem napsal. Že nebýt odborů, už kdysi dávno, tak bys pracoval 16 hodin denně atd... Jak se zdá, jsi mladé ucho, které žvaní a neví o čem.
Podívej se do své modly, USA, tam se bez odborů nehne ani stéblo trávy, to ti nevadí?
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Stallker, 16.10.2010 16:42:39)
Odpovědět
Opět špatně Davidane, v Americe už v dnešní době mají odbory POUZE v několika největších automobilkách a loděnicích. Dohromady cca 4-5% všech ekonomicky aktivních lidí!!!
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Negativ, 14.10.2010 13:37:15)
Odpovědět
Hlupacku... Copak ostatni obory v soukrome sfere, ktere nemaji sve odbory a nemohou tedy vydirat sve chlebodarce, pripadne vsechny spoluobcany, copak delaji 16 hodin zadarmo? Ne, a to jeste museji vydelat penize na tu neustale bujici a praci pro praci tvorici bandu darmozroutu. Pokud jsi to nepochopil, urednik nevytvari vubec zadne hodnoty. Na jeho plat musime vydelat MY, zamestnanci v soukromem sektoru. Pokud se jim to v teplem mistecku na urade nelibi, at tahnou. A nedojimejte stale hasici a uciteli. To je jen zlomek st. zamestnancu.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(p, 15.10.2010 10:58:32)
Odpovědět
Když někdo přehání, tak těžko posílí své argumenty, špíš vypadá jako pitomec.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Miro, 14.10.2010 9:10:38)
Odpovědět
něco tak blbého jsem už dlouho nečetl, pane autore, kdyby hloupost nadnášela, tak by Vás museli nejméně čtyři asistenti držet aby jste neodletěl, i když podle toho mozkového průjmu, který jste předvedl by to nebyla žádná škoda.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(koc man, 14.10.2010 13:13:32)
Odpovědět
Je to složitější, nech odbory klidně existují,ale mají hájit zájmy skutečných zaměstnanců,kteří jsou přínosem. Co udělaly odbory pro to, aby se ve státem vlastněných firmách nekradlo, aby tyto firmy nesponzorovaly politické strany.Co udělaly odbory pro to,aby se nevytvářela zbytečná,nefunkční byrokracie a tiskopisy pro evidenci tiskopisů, co udělaly odbory pro to, aby byl využitý fond pracovní doby ekonomicky,co udělali pro to aby si vrchnost ve státních firmách nepřidělovala milionové odměny a přestala jezdit ve zbytečně drahých limuzínách? Co udělala vrchnost odborová pro zaměstnance ? Přiznám se že žádného odboráře nepotřebuji. Spíše by se tito bossové měli místo kalení vody starat o to,aby manažeři nekradli,nezadávali předražené zakázky atd.. a hájili své odboráře před lichváři, zbytečnou byrokracií a před zvůlí pozitivní diskriminace.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Davidan, 14.10.2010 14:33:15)
Odpovědět
Proč by měly odbory suplovat státní správu a politická rozhodnutí? Odbory jsou od toho, aby se zastávaly svých členů, případně i nečlenů. Že nepotřebuješ odbory, tvrdíš teď, až tě budou vyhazovat z práce, nebo ti prudce zhorší pracovní podmínky, případně nebudeš dostávat mzdu, tak o nějakém zastání budeš uvažovat, ale pozdě.
Kruci, že ti nevadí, že odbory mají třeba lékaři?
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(grek, 14.10.2010 18:53:01)
Odpovědět
Davidane kdo tě vodí za ručku do školky?
Re: Co je to za hnůj ...
(ferda, 14.10.2010 19:14:30)
Odpovědět
greku, a kdo tebe na WC ????
nebo to už děláš do pemprsek :-))))
Re: Co je to za hnůj ...
(grek, 14.10.2010 20:30:04)
Odpovědět
ferdo ,ty máš popletený pořadí nejen wc a pampers.
Re: Co je to za hnůj ...
(ferda, 14.10.2010 20:43:00)
Odpovědět
hon to své 5cm velké "ego"doma před mamkou, možná ti uvěří, že ten tvůj mí 2O cm......:-)))
Re: Co je to za hnůj ...
(ThujaGarden, 15.10.2010 20:19:10)
Odpovědět
Ferdo..., ty hnuse..., už tě pustili z lapáku za to braní úplatků, nebo máš vycházku...,?
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(koc man, 14.10.2010 23:44:48)
Odpovědět
Jsem svéprávný,pokud tolik potřebná státní správa je funkční,tak se v případě potřeby obrátím na ni a nepotřebuji aby ji suplovaly odbory. Jelikož je však státní správa přebujelá,je potřeba aby se pročistila a odbory by měly hlídat,aby se nezadávaly předražené zakázky a rozdělovaly odměny dle výkonu a nenechávali si je státní manageři pro sebe. Dále se domnívám,že internet umožňuje každému si přečíst zákony,je dostupný i v malých obcích a každý si může poradit sám.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(darchnan, 14.10.2010 13:21:21)
Odpovědět
Autor tohoto nenávistného pamfletu by se měl nechat vyšetřit na neurologii. Asi to nemá v hlavě vpořádku.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(va, 14.10.2010 13:50:20)
Odpovědět
Souhlasím s tím co napsal autor.Odborářští funkcionáři jsou obyčejní štváči, kterým jde pouze o udržení vlivu a víc než bohaté příjmy.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Šoumen, 15.10.2010 9:16:08)
Odpovědět
Pane, je to spíš na psychiatrii, on asi s nervy nemá žádné potíže, tak na neurologii nemusí.
Jedině, že by mu snad stres z budoucí prohry ODS v komunálních volbách pocuchal nervy.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(darchnan, 14.10.2010 13:23:15)
Odpovědět
Autor tohoto nenávistného pamfletu by se měl nechat vyšetřit na neurologii. Asi to nemá v hlavě vpořádku.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(děd, 14.10.2010 13:50:24)
Odpovědět
A čí prebendy hájíte vy těmi svými blivanci ?
Pisálku. Copak jste tak omezený, hluchý a slepý, že nevidíte, že pravice to dopracovala tak daleko, že již nejde jen o státní zaměstnance? Že se ozývají zatím jen organizovaní zaměstnanci je proto, že mohou. Zeptejte se zaměstnanců v soukromém sektoru a jiných zatím nestávkujících, jak jsou na tom oni a proč se neozvou. Běžte si se vým modrým zákalem k lékaři (jestli nebude stávkovat) a se svými výblitky do p.....
Mě je to fuk
(meda, 14.10.2010 14:27:33)
Odpovědět
Dělám za sebe a na sebe a když nedělám tak nemám. Tak dělám abych měl a dělám tak, abych uživil jen svou rodinu a nikoho jiného, protože když jsem potřeboval, mohl jsem se spolehnout zase a pouze na své vlastí ruce a snahu, od nikoho jsem nic nedostal a za vše tvrdě bojoval. Každý strůjcem svého štěstí, kdo nepracuje, ať nejí.
Re: Mě je to fuk
(ferda, 14.10.2010 19:18:16)
Odpovědět
pro "meda" píšete: Dělám za sebe a na sebe a ....

víme, víme, hlavně už i pod sebe.....:-)
Re: Mě je to fuk
(marko, 15.10.2010 9:21:13)
Odpovědět
Ferdo, opět genitální příspěvek, jinak dobrý ??
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(modřín, 14.10.2010 14:30:47)
Odpovědět
ČMKOS již měl být dávno postaven mimo zákon, neboť je to "béčko" bývalé KSČ. Je to parta dobře placených darmožroutů, sabotérů a rozesíračů.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Hrom, 14.10.2010 14:36:12)
Odpovědět
Politici a ti, co jsou za nimi už ti delší dobu kálejí na hlavu, ale tys to ve své hlouposti ještě neráčil zaregistrovat. Odboráři už to vidí delší dobu a bijí oprávněně na poplach. Možná i za takového hlupáka, jako jsi.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(modřín, 14.10.2010 18:13:13)
Odpovědět
Potřebuje-li někdo, aby za něj kdokoliv bil na poplach, tak přestává existovat jako jedinec. Já si to nepřeji,aby mě někdo bil na poplach, zvláště ne ta zbolševizovaná svoloč.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Davidan, 15.10.2010 2:46:49)
Odpovědět
Pak jsi vůl. V Americe jsou odboráři také zbolševizovaná lůza? Lékařské odbory jsou zbolševizovaná lůza?
Nebo jsi jen takový zpitomnělý propagandou médií?
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(modřín, 15.10.2010 8:07:45)
Odpovědět
Americké odbory jsou rovněž podporované Kremlem Vy vole !
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(děd, 14.10.2010 15:04:43)
Odpovědět
Každý vidí své zastánce jinde. Někdo u odborů, jiný u prodejných politiků, podvodníků a zlodějů. No, svůj k svému.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Jan Novák, 14.10.2010 15:30:34)
Odpovědět
Paulczinski je zapšklý bývalý náměstek brněnského primátora. Letos jej spolustraníci nedali na kandidátku a tak se potřebuje zviditelňovat. Neříkám tak, ani tak na obsah článku, neboť pravda bude někde uprostřed. Ale ten tón mi připomíná soudruha Kojzara.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Šoumen, 14.10.2010 17:53:47)
Odpovědět
Autor je opravdu pitomec, když po tolika letech neví, že "obrněnou pěstí" KSČ byly milice. Je to zkrátka ještě o tom, že u nás jsou odbory stále vyměklé, to v takové Francii, nebo i Británii, by už dávno byla většina lidí v ulicích, zapalovala vládní limuzíny a stávkovalo by se natvrdo, dokud vláda nepovolí. Ale bohužel tahle, jak říká autor, obrněná pěst ČSSD, má bobky z toho, aby vedla neomezenou stávku všech, co se k ní přidají. Zatím jenom hrozí stávkovou pohotovostí, neomezenou, která může trvat celé volební období politiků.
A pro Hlupáčka Negativa bez odboů se v USA opravdu nehne ani stéblo trávy, jak mu naznačil Davidan. A obory v současné soukromé sféře také dělají třeba 12 hodin a nesmí mít třeba odbory, protože si to pan zaměstnavatel nepřeje. A hlavně nevyděláváte, jak sám myslíte na ty parazity, ale na svého chlebodárce, který si za vaše prachy koupí co tři roky nové fáro, jede do teplých krajin 3x v roce na dovču a pokud mu to svou prací umožníte, tak si za pár let koupí tryskáč. A pokud chcete moralizovat, tak se svému chlebodárci postavte. A budete hned na pracáku. Hlupáčku.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(ferda, 14.10.2010 19:05:27)
Odpovědět
Soumene, ani nevíte jak rád Vás čtu, máte uctihodný přehled, jste inteligentní,nechybí Vám leckdy břitký sarkasmus, umíte argumentovat, víte o čem je život...., prostě máte vše, co těm pravicovým ananasům chybí již několik generací :-)
mějte se moc hezky, na tváři vždy úsměv a slunce na obloze ! :-))
ferda :-))
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Šoumen, 15.10.2010 9:36:57)
Odpovědět
Děkuji pane ferdo za pochvalu, ale myslím si, že mi do toho co píšete asi ještě dost chybí. Ale je to asi věkem, získanými zkušenostmi a pamětí na to, co ti pseudopravičáci nalžou národu každý rok a u voleb se potom podbízí, jen aby dostali hlasy, a pak skutek utek. Jsme tam, takže můžeme krást a lhát dál. Ale bohužel to ti jejich příznivci zatím nepochopili, snad jedině, až budou rýt držkou v zemi, jak to zpíval K. Kryl. Já totiž nepochopím důvod, proč věří bývalým komunistům a aktivním svazákům z komunistických rodin, kteří popřeli svou ideologii ze dne na den, přestalo jim vadit soukromé vlastnictví a jsou z nich najednou velcí pravicoví liberálové.
Ale jsou v tom prachy, zlegalizovat v 89 svůj nakradený majetek, a pod rouškou sametové revoluce ke svému majetku přikrádat dál formou zpackané privatizace a pokud už není z čeho, tak alespoň odírat lidi pod taktovkou vlády rozpočtové odpovědnosti, a vytvořit i přes úspory naprosto stejný rozpočet s dluhem 140 miliard. A o tom to zatím je. Ale přijde doba, kdy to i jejich příznivci poznají. Viz příklad referenda do EU. I ti, co hlasovali "pro" už by dnes nejradši vystoupili. Takže stačí si jen počkat. Pokud se toho ještě dožiji.
Takže ještě jednou ten vtípek:

Slepý zajíc skáče po lese a stoupne na hada.
Zajíc:"Promiňte neviděl jsem Vás, jsem slepý"
Had: "I Vy promiňte, také jsem slepý a neuhnul jsem.
A co jste za zvíře?"
Zajíc: "Nevím, nikdy jsem se neviděl.
Osahejte mne a povězte jaký jsem."
Had se obtočí okolo zajíce a povídá:
"Máte jemný kožich, velké uši a malý čumák. Vy jste zajíc."
Zajíc se zaraduje. Pak osahá hada tlapkami a povídá :
"Jste tvrdý, všelijak klikatý, studený, slizký a nemáte kule ani páteř.
Vy musíte být Kalousek."
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(ThujaGarden, 15.10.2010 20:37:26)
Odpovědět
šOUMENE..., tys šoumen z nějakýho ruskýho "cirku",ne...? Doufám, že se tím neživíš..., řeknu ti lepší o zvířátkách...,

Medvěd si chce zahrát s liškou a zajícem poker a když jim rozdává karty, tak je upozorňuje:
"a pokud bude někdo fixlovat, tak mu osobně tu jeho rezavou držku rozbiju"


nebo..., Zvířátka rukují na vojnu a jen zajícovi se podařilo odvodu uniknout...,
Medvěd se ptá...?
Zajíčku, jak jsi to dokázal?
Ale medvěde, bylo to jednoduché, ale bolestivé. Vzal jsem dva velké kameny a mezi ně své přirození a přimáčkl, a když mě uviděli takto poraněného u odvodu, tak jsem dostal "modrou"...,

Medvěd tedy učiní nápodobně, co mu zajíček poradil a celý zakrvácený se belhá k odvodní komisi, ale ti už zdálky na medvěda volají:
"medvědy nebereme, ti mají ploché nohy."
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Šoumen, 16.10.2010 8:06:00)
Odpovědět
No vidíte, Kalouska tam nemáte, toho co spoří na lidech, aby mohl udělat na příští rok druhý nejvyšší rozpočet v historii, aby nám pak mohl poslat složenky, že jsme to prožrali. Ale ono by stačilo pro ty parazity v parlamentu jen omezit jejich cestování, třeba do Peru za indiány, kdy stát z toho nemá nic a všichni se zaplacenou stravou - plnou penzí, ještě dostanou diety A takové dětské fórky se dnes už nenosí. Zkuste je vyprávět ve školkách. A opakujete se když píšete o tom ruským cirku, už to tu jednou bylo, pokud to nepsal /a/ jiná Thuja garden z vašeho ve službách pracujícího kolektivu.Ale prej když tůji pochčije pes, tak chcípne. No ale nic, to je jen ta hrubá záplata. A co váš zaměstnavatel? Už vám zatrhl ten internet v práci? Když se tedy musíme opakovat.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(ThujaGarden, 16.10.2010 10:57:48)
Odpovědět
Šoumene...,nebuď takový suchar...,sranda být musí...,aspoň občas...,a neber to osobně...
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Šoumen, 18.10.2010 17:39:01)
Odpovědět
Já jsem se neurazil, ale ty vaše vtipy si vykládají děti ve školkách. Jo a šoumeni jsou v amerických cirkusech, nebo TV. V ruských, anebo našich českých jsou prosím jenom klauni. Tak si neplést významy. Jinak jsem pro, že sranda je kořením života.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(byvzam, 14.10.2010 18:17:52)
Odpovědět
Další z pisálků,kteří místo rozkrývání tunelů z privatizace a u státních zakázek,propojování podnikatelů s politiky atd.,hledá vnitřního nepřítele,odbory.Odpovím příkladem z Vítkovic,když na velké opravy přišli pomáhat zaměstnanci z menších,soukromých firem,tak po týdnu chtěli přejít do stavu kmenových,vítkovických zaměstnanců.Záviděli nám platy,prémie,pracovní pomůcky,nářadí,stravenky,růst platu a další výhody,které odbory v kolektivkách vyjednali.Zaměstnavatel-Světlík nezbankrotoval ani v krizi,dokonce má i na investice a zaměstnanci měli a mají slušné pracovní i sociální podmínky.Sám je však nenabízel.Na druhé straně vidím jak na stavbách všude kolem dělají lidé od nevidím do nevidím v dešti,mrazu,sněžení a drží ústa.Jejich zaměstnavatelé dávají úplatky 30-40% z ceny stavby a jejich zaměstnanci vydělají pár korun a brzy budou mít zničené zdraví.Odbory nemají a úřady práce dodržování ZP nezajímá.Vydrží takto pracovat jak za raného kapitalismu do 65,nebo výhledově plánovaných 70 let?Pane Pulče,když víte o reálném životě h...o,tak pište o květinách,nebo zvířátkách.A závěrem poznámka,státní zaměstnanci nejsou jen kancelářské krysy a vařiči kávy.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Šoumen, 14.10.2010 18:28:18)
Odpovědět
Ano, máte ve všem pravdu. Vůbec se nedivím, že se chtěli dostat mezi kmenové zaměstnance. Protože tam to vyjednali odbory v kolektivní smlouvě a taky dbají na to, aby se dodržovala bezpečnost a zákoník práce. To samozřejmě ti soukromí nemají a máte pravdu v tom, že jim to jejich zaměstnavatel sám nenabízí, a proč taky, nezbylo by mu na nové fáro, když by jim dával pracovní pomůcky.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Stallker, 18.10.2010 18:17:11)
Odpovědět
Vážený byvzame, pokud budou odbory dělat to, co u Vás, pak je vše v naprostém pořádku. Zeptal bych se ale, co uděláte, pokud Vám zaměstnavatel oznámí, že je nutno šetřit, tudíž bude nutno snížit platy. Půjdou odbory jednat, nebo jen tak preventivně půjdete demonstrovat před jeho kancelář?

Půjdete jednat, protože pokud byste okamžitě bez vyzvání začali demonstrovat, tak s Vámi zamete, že jste to ještě neviděli. Bohužel, naši státní zaměstnanci zvolili druhou možnost. A s tím nejen já nikdy nebudu souhlasit...
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(pipina, 14.10.2010 18:30:44)
Odpovědět
ferda a Davidan jste hovadá.
Co máte v hlavě-hnůj?
Jste starý oplzláci.
Vás by měli na diskuzích zakázat.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Šoumen, 14.10.2010 19:06:49)
Odpovědět
Milá/ý/ pipino. Ta diskuze je o demokracii a svobodě jednotlivce, proto diskutují. Promiňte, ale chováte se jako předlistopadoví komunisté, ti také všechno zakazovali a diskuze jim vadily.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(ferda, 14.10.2010 19:46:38)
Odpovědět
pipina je bývalý bachař z Jáchymových dolů a tak to má pořád nějak "pod kůží".....

jo, a je to transvestit jak víno, to,že je to tak, se stačí podívat na jeho nick...... :-))

ti modří tetřevíci, to je ale stoka nehezká....
zloděj sedí na zloději a odráží se zlodějem :-))))
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Davidan, 15.10.2010 0:14:01)
Odpovědět
I ty mrzáčku duševní, ulevilo se ti po téhle onanii?
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Nemon, 15.10.2010 5:59:39)
Odpovědět
Jediní sprostí grázlové,o kterých autor píše, jsou klausovští rozkradači majetku ve velkém.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Krištov, 15.10.2010 9:43:59)
Odpovědět
Pane Paulczynski což takhle vzhůru do Polska, blábolení za dvacet let zde bylo dost.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(pavjan, 15.10.2010 11:08:32)
Odpovědět
Autore,čtu si tu diskusi a koukám, že jste píchl do vosího hnízda.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Blabla, 15.10.2010 11:33:28)
Odpovědět
Jestli ten pán P. byl vůbec v Řecku, nebo jen čerpá bláboly z EU a jí podobných institucí. A co protestující odbory v jiných částech Evropy, (kde je snad ekonomika na úrovni?), na ty si netroufne ukázat?
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Vašek, 15.10.2010 11:50:14)
Odpovědět
utor docílil toho co chtěl,lidi se vztekají a on se směje,já se směju taky,jeho hlouposti i vychcanosti zároveń.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Vašek, 15.10.2010 11:51:35)
Odpovědět
Samozřejmě autor,omlouvám se.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Kdo je stádo?, 15.10.2010 12:01:00)
Odpovědět
Tak nevím jestli ten pán zná historii odborů a jejich funkce. Ale obávám se, že bezhlavé stádo jsme teď my všichni, když si s námi osvícení páni politici dělají co chtějí a my ani nezaprotestujeme a teď nemám na mysli vůbec platy státních zaměstnanců.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(jaké stádo ?, 15.10.2010 13:55:31)
Odpovědět
Problém je v tom,že státních zaměstnanců je o 40% víc než je potřeba ,není je z čeho platit a hlavně ve státních podnicích by mohly odbory hlídat,aby jejich šéfové nekradli formou předražených zakázek... pak by se sice muselo šetřit ale o něco míň. Tím že odboráři brání reformám, podporují předražování zakázek a udržování umělé zaměstnanosti ve státní sféře.Co jste udělali - každý ve své firmě aby se tam nekradlo,doržovala se stanovená pracovní doba a vyplňovala se prací,nelelkovalo se, nepředražovali se zakázky a zejména ,aby bossové státních firem a úřadů meměli statisícové nebo milionové odměny na úkor zaměstnanců? Na to si předáci odborů odpovězte. Pokud nevyřešíte výše uvedené problémy,jste zbyteční a jen zatínáte pod rouškou ochrany pracujících do státní pokladny větí sekeru.Je to celkem jednoduché stát může konzumovat jen to co vydělá stejně jako rodiny. Možná by Vám prospělo,aby jste se pokusili pár roků podnikat - bez využívání známostí a snad by ste se na věc dívali jinak. Nejlépe je vyzkoušet si pohled z obou stran. Vy se na něj díváte jen z pozice měkoučkých křesel ,vytopených kanceláří a spoléháte na co největší vyždímání státu,ale ten nelze ždímat do nekonečna. Čest. To bude zase řevu.
Re: Co je to za hnůj aneb vzhůru do Řecka
(Kudrna, 15.10.2010 15:06:39)
Odpovědět
Ale dámy a pánové!V diskusi převažuje negativní pohled na odbory.Skutečnost je taková,že odbory by pravicové vlády nejraději zničily,ale že by je nechtěli dělníci,nebo úředníc-i atd.,to snad neé!To jsou žabí skřeky.Ještě dodám,že soukromé firmy také nemají zájem,odbory jim jsou na obtíž.Ale víme co,co je tripartita-jednání,dohody s kompromisy-toje motor ekonomického rozvoje a také klidu.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama