reklama
reklama

Co ví Vesecká?

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 13.10.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

Není to přece normální. Ten nekonečný příběh bezvýsledného odvolávání musí mít přece své pozadí.

Kredit vlády tím velmi trpí, protože padla tak tvrdá slova (John, Pospíšil), že je nelze vzít zpět. A přitom skutek utek.

Nejvíce by se blamovaly Věci veřejné spolu se svým předsedou, ale Pospíšil je také pro srandu králíkům. Už za Topolánka bylo zřejmé, že mu jde Vesecká proti srsti, ale tehdy se nezachoval jako chlap a svému předsedovi se nepostavil. Nyní už to má rozměr frašky.

Státní zastupitelství tím musí být ochromeno, když pod její šéfkou se tak dlouho houpe židle. Čili nejde už jen o kredit vlády, ale i kredit orgánu činného v trestním řízení, což je vzhledem k proklamovaným ambicím vlády, jež si dala do štítu boj proti korupci, neakceptovatelné.

Rubikon byl překročen a Vesecká MUSÍ být odvolána. Důvodů je několik:

1) Je nepochybné, že za minulé vlády se nechovala jako nezávislé rameno státu, ale jako poskok vlády. Její kroky uvnitř státního zastupitelství v kauze Čunek ji měly stát hlavu, a to bez ohledu na to, jestli se definitivně prokáže, zda se jednalo o „justiční mafii“. A nesmíme zapomenout, že po Topolánkovi šla na ruku i Pecinovi.

2) Vesecká ztratila kredit navenek. Z objektivních důvodů nemůže dobře vykonávat svou funkci, když se otevřeně hovoří, že stejně bude do konce roku odvolána. Ale proč proboha ten odklad? Situace už je neúnosná bez ohledu na to, zda Vesecká odvolání zaslouží, či ne. Přece každého šéfa by v takové situaci neúměrně zatěžovala osobní situace na úkor té profesionální.

3) Vesecká ztratila autoritu a respekt svých podřízených na státním zastupitelství. Nejde už jen o hradeckou petici, kterou podepsala více než stovka státních zástupců, ale i o kritiku ze strany Unie státních zástupců. Kritizována je zejména její personální politika. Situace Vesecké jako nejvyšší státní zástupkyně je prostě neudržitelná.

A tak se ptám: Tohle vláda nevidí? Uvědomuje si to pan „slušný“ Nečas? O jaké čachry tady zase jde?

Velice mě zneklidnilo, když jsem se dočetl, že Veseckou prý mají držet lidé jako Bendl, Šnajdr a Tluchoř. Samotná jména leccos naznačují, pokud se týká másla na hlavě. Pokud ale tato klika opravdu má takovou moc, že blokuje odvolání Vesecké, tak jak je to ve skutečnosti s tou protikmotrovskou očistou ODS?

A situace může být ještě horší. Vesecká může ze svého působení mít pár politiků, kteří kolegiálně a recipročně vždy zametají vlastní kauzy pod koberec, v hrsti.

reklama
8176 čtenářů | 49 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Co ví Vesecká?
(Kalous, 13.10.2010 5:52:19)
Odpovědět
Co ta kauza Čunek vlastně je? Po 5 letech si nějaká ba.ba ve Vsetíně vzpomene, že ji jako sekretářku obtěžoval šéf a že se pochlubil že dostal půl mega (neví se za co, původní posudek že Vsetínské byty byly prodány pod cenou byl nyní klasifikován jako úmyslně zfalšovaný, prodej byl naoipak regulerní a pro město nezátový). Údajně se chtěla pomstít za to že nedostala koupit výhodně městskou hájenku pro svého partnera či co. A najednou se kauzy ktrerá ani kauzou není chopí 2 bývalí ministři v praze ("Judr" Kalvoda, Judr. Novák) a vymýšlí se ptákoviny které by šly vymyslet na polovinu politiků. Že měl čas 2 občanky (asi byly falešné a co na ně ukrad?), že jeho manžalka brala na mateřské půl roku 200 Kč nějaký sociální příplatek ap). Čunek není neviňátko - ale bylo a je stokrát více stokrát důležitějších případů a více zapletených politiků a nic se nedělo a neděje. Údajně Čunek ví kdo za vším stojí a proč - ale proč to nevyklopí? Možná pomsta za Romy od obhájců lidských práv?
Re: Co ví Vesecká?
(pavjan, 13.10.2010 9:34:14)
Odpovědět
Taky se mi to tak jeví.
Re: Co ví Vesecká?
(Alberto Kvěch, 13.10.2010 12:04:37)
Odpovědět
Jsem volič pravice, ale ODS každý den říká, řve z plných plic, pane Kvěchu nebuďte blázen a nevěřte nám.Volil jsem VV.Jsem rád, že máme středopravicovou koalici, ale nezapomínejme ,že i ODS má memalý podíl na kocourkově.Pan Nečas je dlouho politikem a ve starých vládách, sněmovnách mohl věci ovlivňovat.Nedělo se a teď je osvícený-tomu nevěřme.Není.
Justiční mafie:Němec,Vesecká a Kučera
(JUDr.Jaroslav M., 15.10.2010 0:36:24)
Odpovědět
Moc se mi líbí jak chce ODS kvalifikovat zneužívání sociálních dávek jako trestný čin. Škoda, že to chce až nyní. Dokud měla ve vládě Čunka na, kterého kromě jiného prasklo, že pobíral sociální dávky, ačkoli nebyl v té době v žádném ohledu chudý, toto stanovisko neměla, (v té době měl značné prostředky uloženy v bance a jeden den před jejím krachem si je náhodou vybral). Dokonce se ani nepostavila proti k jeho obhajobě, když se hájil tím, že přeci to všichni dělali, když to šlo. Také se vláda chlubila, že jejich úředníci už chytili celkem 5 rodin, které pobírali sociální dávky a jejich děti nechodili do školy. Úspěch to nevídaný v 10 mil. národě. Co tím chci říci. Karta zneužívání sociálních dávek je zcela, ale zcela marginální problém, který je velmi chytře a záludně podsouván jako problém zásadní. Našemu státu by opravdu zásadně prospělo, kdyby vláda a politici něměli jen tak jimi tak obdivovanou a zdůrazňovanou politickou odpovědnost a byla tato odpovědnost nahrazena odpovědností trestní. Potom by bylo dobře.
Re: Co ví Vesecká?
(xxx, 13.10.2010 21:16:51)
Odpovědět
To je nas vice!
Re: Co ví Vesecká?
(Alberto Kvěcha, 13.10.2010 11:49:18)
Odpovědět
Pane Streite.Po dlouhé době s Vašim článkem souhlasím a myslím ,že mluvíte z duše mnoha občanů.Stav kolem Vesecké a přístup Pospíšila a Nečase k věci jsem ve svém příspěvku už popisoval.Je to šlendriján.Pokud je podezření ,že Vesecká nevykonávala funkci v souladu s povinostmi a je i podezření, že díky ní nebylo řešeno více přestupků né-li trestních činů-různých rozkrádaček, měla být odvolána okamžitě,obviněna,vyšetřována a případně potrestána.Pokud by se vše prokázalo, měl by jí být udělen zákaz činnosti ve státní zprávě a ve státních podnicích, ale oni jí hledaj další hezké hřejivé dobře placené místečko.Dobře, že se ostatní státní zástupci zbouřili.To není protest jen proti Vesecké, ale proti divně fungující vládě.Neuvěřitelné, jak se ODS chová..Pokud by šli páni vládní směrem který navrhuji občan by věřil, že se jím jedná o skutečné reformy, nápravu k lepšímu.Zatím ale nic jiného ten koaliční tým nevymyslel než sebrat lidem peníze a skuteční rozkradači se jen usmívají.Pokud okamžitě nezmění přístup k řešení věcí, reforma nebude dostatečně působivá.Asi má ODS strach Veseckou odvolat a asi ví proč.Pokud uvažuji správně, pak si ODS opět dělá z národa jen srandu a občan jím to opět ve volbách odečte.Jsem rád, že mohu s Vámi jednou souhlasit.Nejsem Váš zapřísáhlý oponent a snažím se Vaše články chápat.Mnohé z nich jsou účelově euroskeptické.Pokud budete vidět i v ostaním věci správně můj hlas máte.
Re: Co ví Vesecká?
(Kalendová, 14.10.2010 10:14:53)
Odpovědět
Pane Kvěchu,předběhl jste mě a opět mám stejný názor jako vy.To samé jsem chtěla psát.Zdravím vás....
Re: Co ví Vesecká?
(Alberto Kvěch, 14.10.2010 22:00:04)
Odpovědět
Děkuji.
Re: Co ví Vesecká?
(SAm Opal, 13.10.2010 21:44:36)
Odpovědět
Tak nějak bych to i já napsal.
Dodám - jenom mě celou tu dobu zaráží proč mlátili Čunkovi o hlavu ty dvě občanky?
Jaký podvod se dá (teoreticky) udělat se dvěma stejnýma občankami?
S tím si lámu hlavu už několik let.
Neví někdo?
Re: Co ví Vesecká?
(ferda, 14.10.2010 17:58:38)
Odpovědět
to je jednoduché, na jedné ti to může více slušet !!!!! :-))))))
Re: Co ví Vesecká?
(Sam Opal, 15.10.2010 10:26:49)
Odpovědět
Mě by to slušelo na obou!!! )))lol)))
Re: Co ví Vesecká?
(jira22, 13.10.2010 6:45:09)
Odpovědět
Na celý článek a v něm uveřejněná fakta lze položit jen jednu otázku. A sice, co lze v demokratickém státě jako je "česko" s takovou věcí udělat? Odpověd je jednoduchá, naprosto nic! Někomu se tento způsob demokracie může zdát podivný, ale to je tak vše.
Re: Co ví Vesecká?
(xxx, 13.10.2010 21:21:05)
Odpovědět
Demokracie rozkveta, lec s kosmetickou vadou.
Ti, co tu kradli po leta ted jeste vice kradou.
PS.: A beztrestnost za to i dalsi jinde trestne ciny si sami sobe odhlasovali v parlamente jako prvni zakon!!!
Re: Co ví Vesecká?
(ferda, 14.10.2010 17:59:51)
Odpovědět
OBČANSKÁ NEPOSLUŠNOST????????? ............
Re: Co ví Vesecká?
(Brabec, 13.10.2010 7:36:13)
Odpovědět
ně se zdá podivné, že drby a pomluvy od té báby Benešové se povyšují za cosi dané. A s tím Čunkem je to podobné. Vůbec : "JUDr" Kalvoda stál za Čunkem, stál za Melčákem (dědek co si stěžoval, že by sněmovna skončila dřív), který chtěl své poslanecké prachy a proto se předčasné volby zrušily. Jo,jo - to vypadá jako justiční mafie, že ?
Re: Co ví Vesecká?
(Lukáš D., 14.10.2010 10:23:37)
Odpovědět
Brabec,co do toho pleteš Čunka,Melčáka,Kalvodu?Ted se řeší Vesecká a TO JE VÁŽNÁ VĚC A PRŮHLEDNÁ,ŽE TO NENÍ V POŘÁDKU,JEN VÁM SE JEŠTĚ NEROZSVÍTILO?VEMTE TO SELSKÝM ROZUMEM.MOŽNÁ PRAVDA VYJDE NAJEVO/MĚLA BY/potom se budete divit a pochopíte,vždyt všichni kolem vás to vidí,tak se probudte a nenadávejte vážené paní Judr.Benešové do bab.Kvůli tomu,že je starší a není zmalovaná jak kunkubína Renátka.Má rozhodně větší cenu.Benešové si vážím nejen já.
Re: Co ví Vesecká?
(Kalous, 14.10.2010 12:12:13)
Odpovědět
Vesecká s největší pravděpodobností byla pro tento stát mnohem prospěšnější než Benešová. Co se zázračného stalo za dob Benešové? Akorát pořád kritizuje Katarského prince (tím že byl vyhoštěn do Kuvajtu jsme jen ušetřili milion za další soudy a věznění, ty mladé . k.u.r.y za ním chodili dobrovolně za peníze a ještě je tam rodiče posílaliú) a mafie, které pocházejí z její doby.
Re: Co ví Vesecká?
(erth, 14.10.2010 11:10:58)
Odpovědět
samozřejmě to nemůže být náhoda. jen to něco vypovídá o politice a používání lidí s vazbami pro ovlivňování státu
Re: Co ví Vesecká?HODNĚ!!!!!MIMO TO ,ŽE JE HLAVA MAFIE :-))Cappo di Tutti
(ferda, 14.10.2010 18:05:26)
Odpovědět
brabčem bud jsi kauzu čunek zaspal, nebo o ni nevíš téměř nic,jinak by jsi nemohl mít takový názor...... aha, jedině že jsi zloděj, nebo patříš do té pravicové bandy plné zemských škůdců, kteří doslova vykošťují naši nebohou zemičku..... ach, Čechy krásnééééé, Čechy mééééé.....:-)))
jsi blb, to se pozná po první větě :-))
Re: Co ví Vesecká?
(Krištov, 13.10.2010 8:43:23)
Odpovědět
Žádám ve jménu právního státu Banán-Česko neodvolávat váženou paní Veseckou, poněvadž pokud by promluvila o právním státě, bude se ptactvo kroutit a vymlouvat na vše možné.
Re: Co ví Vesecká?
(Alberto Kvěch, 13.10.2010 11:55:13)
Odpovědět
Také si myslím,že plnila požadavky politiků a právě proto by se mělo vše vyřešit ať to stojí co to stojí.Jen ať promluví.Aby nepromluvila tak jí opět nacpou dobře placenou funkcičku a jsou k ní velmi, velmi opatrní.Občané, jak dlouho ještě si necháme od politikářů kakat na hlavu a jak dlouho budeme přihlížet drancování a nefunkčnosti státu ve prospěch politiků politikářů.
Re: Co ví Vesecká?
(ferda, 14.10.2010 18:15:27)
Odpovědět
Já bych zase naopak poprosil Cappo di Tutti Veseckou, aby ty naše perutnatce vystrašila !:-))

oni se totiž začali páářit hlava nehlava mezi sebou a je v tom pěknej bordel....., straka šuká havrana, páv holuba, vrabec sojku..... to je už moc, dělejme s tím něco, jinak toto modré ptactvo zdegeneruje na věky věků.....:-)))
Re: Co ví Vesecká?
(Sigůl, 15.10.2010 7:21:25)
Odpovědět
Už jsem se vrátil z lesa a souhlasím s vámi,neodvolávat, nežádat vydání Krejčíře, Koženého,Pitra atd protože tito lidé pokud by pravdivě promluvili tak noviny by měli sto stran a televize a radio program na tisíc let.
Za pár let budou možná jinak posuzováni.
Re: Co ví Vesecká?
(p, 13.10.2010 9:37:50)
Odpovědět
Mnoho psů = zajícova smrt.
Re: Co ví Vesecká?
(frantisek zajicek, 13.10.2010 19:59:26)
Odpovědět
Dekuji,jeste,ze jsem zajicek,FZ
Re: Co ví Vesecká?
(mořín, 13.10.2010 12:32:07)
Odpovědět
Co ví Vesecká nevím, ale vím že mají všichni exkrement na podrážce a křičí : "Co to tu smrdí"?
Re: Co ví Vesecká?
(Milda, 13.10.2010 14:50:26)
Odpovědět
Já si myslím, že je nechutné někomu pořád předhazovat, že ho ke konci roku odvolají. Mě se Vesecká zdá velmi chytrá a vzdělaná ženská, které Benešová nesahá ani po paty. Je schopná všechny argumenty proti ní vyvrátit.Tady se nakydá na člověka hodně špíny a nakonec se nic nedokáže. Kolik lidí už pár novinářů neprávem potopilo. Já jsem si všimla, jak ti naši zpravodajové pracují. Někdo jen tak něco prohodí v debatě a už je to na titulních stránkách jako tutovka. Hrozná práce. Nejsou si schopni nic pořádně ověřit .Jen dělají senzace.
Re: Co ví Vesecká?
(zzz, 13.10.2010 21:25:03)
Odpovědět
Nejvetsim nestestim CR nejsou neschopni, ale vseho schopni!
A uplne nejvetsim nestestim je vira Cechu na pohadky.
Zejmena na tu o dlouhem, sirokem a bystrozrakem dedu vsevedovi!
Re: Co ví Vesecká?
(Alberto Kvěch, 14.10.2010 8:17:40)
Odpovědět
A proč myslíte ,že celá řada rozkrádaček nebyla řešena,zametena pod koberec,odložena.Kdo myslíte ,že je odpovědný za řešení neřešení ???
Re: Co ví Vesecká?
(Jakub student práv., 14.10.2010 10:28:48)
Odpovědět
Další zamilovaný,povrchní Milda,který vidí jen zmalovanou Renátku,je mladší a vychytralejší,než Benenešová,ale Benešové si vážím víc,je starší,má víc zkušeností a nikdy by se nesnížila k takovým mafiím jako RV.Toho je potřeba si vážit.
Re: Co ví Vesecká?inu to co my jen tušíme :-)))
(ferda, 14.10.2010 18:26:12)
Odpovědět
Zajisté myslíte Milado minulé parlamentní volby, že???
/teda pokud vůbec myslíte :-)))/
kde jste byla když tady byl doslova pořádaný pogrom na Paroubka????? soudě podle vašeho slovosledu, vy jste si také přidala své polínko pod pomyslnou plápolající hranici kde se Jiřík pálil pro dobro této ,dnes stejně jako jindy,těžce zkoušené země plné pravicovejch zlodějů a podvodníčků :-)))
Re: Co ví Vesecká?
(Nemon, 13.10.2010 14:52:29)
Odpovědět
Soudruhu Streite, pokud vím, nikdo nepredlozil zadny dukaz, ze by Cunek neco provedl. Ta jeho sekretarka lhala (podle jakychsi soudnich podvodniku neumyslne). Ti by meli odstoupis. S pozdravem pro Vasi bolsevickou naturu, praci cest.
Re: Co ví Vesecká?
(ann48, 13.10.2010 21:18:04)
Odpovědět
Tentokrát s obsahem článku nemohu souhlasit. Rozhodně p. Marie Benešová se chovala jako fanatická sociální demokratka ve funkci nejvyšší státní zástupkyně a nevzpomínám si, že by byla pod takovým tlakem médií, jak se to děje paní Vesecké. A otevřený dopis pro její odvolání z vlastních řad připomíná časy neslavné. A věta, že by měla být odvolána i když se ničeho nedopustila, jen proto, že se kolem pořád děje dusno, je přece špatná. Potom klidně se může odstřelit kdokoliv, na koho ukáže něčí silný prst a to je přece špatně. Pan Čunek už je evergreen, ale ne poctivý. Konečně se našel člověk, který měl odvahu řešit romský problém a ukázal cestu, jak. Musím říci, že s majoritou by se takto nikdo nezaobíral. Každý dostal střechu nad hlavou a myslím, že lepší než tu, kterou zdevastoval, ale zase se ozvali ti ochránci lidských práv, kteří si z tohoto udělali dobrou živnost. Přeji si, aby u nás už konečně začal fungovat právní stát a zákony platili pro všechny. To je jediná cesta ke společenskému smíru. Pomáhat ano, ale i oni se musí snažit plnit si své povinnosti.
Re: Co ví Vesecká?
(Alberto Kvěch, 13.10.2010 21:54:02)
Odpovědět
To beru.
Re: Co ví Vesecká?
(Alberto Kvěch, 14.10.2010 8:20:35)
Odpovědět
K Vesecké.JAK VÍTE,ŽE SE NIČEHO NEDOPUSTILA ???
Re: Co ví Vesecká?
(Milda, 14.10.2010 8:54:40)
Odpovědět
Odpovídala na otázky u pana Moravce. Uměla vysvětlit každou nepříjemnou otázku ohledně p. Čunka a okolností kolem něho. Všechno dovedla věcně vysvětlit. Z jejích odpovědí jsem usoudila, že je proti ní vedená cílená kampaň.Ale tak to u nás chodí. Kdo trochu víc přečnívá, tak je nepohodlný a musí se nahradit kývači. Pak jsou všichni spokojeni. Proč si nesednou vedle ní její odpůrci a nenechají si to vysvětlit. U nás umí každý jenom kritizovat.
Re: Co ví Vesecká?
(Alberto Kvěch, 14.10.2010 9:37:53)
Odpovědět
Prosím. Reagujte na můj příspěvek v 8.17 hod.Děkuji
Re: Co ví Vesecká?
(Alberto Kvěch, 14.10.2010 9:40:12)
Odpovědět
A Vám se nezdá,že právě ona byla ta kývačka ?
Re: Co ví Vesecká?
(Kalous, 14.10.2010 4:09:14)
Odpovědět
Jo ann. A ti Romové (část) , které nechal Čunek vystěhovat ze zdevastovaných domů do jiných nyní žádají znovu od města Vsetín odškodné za porušení jejich lidských práv a každý chce 100 tisíc korun, Vrchní soud v Olomouci při odvolání stál nyní na jejich straně, prý na doporučení ombudsmana.
Re: Co ví Vesecká?
(Helena, 14.10.2010 10:35:21)
Odpovědět
Pane Kal.vidíte jak se nám lhář Čunek vyplácí a my na něho doplácíme.Jak dlouho?Sekretářka chtěla rozkrýt jeho jednání a u některých lidí/lidovců,nábož.fanatiků/ je nejhorší.To je ta demokracie?Můžete říct pravdu?Bojí se každý,víc než před sametkou.Vládne nám mafie,rozkvetla za Topola a je pořád.ODS vypráskat do jednoho,jinak pokoj nebude.Voliči rozmyslete si,komu dáte hlas.
Re: Co ví Vesecká?
(Kalous, 14.10.2010 12:19:18)
Odpovědět
Vždyť Vy to Heleno vidíte skoro obráceně. Malý "mafián" Čunek se rychle dostal do Prahy mezi velké "mafiány" a ti ho mezi sebou nechtěli (nebo on nechtěl mezi ně). Tak ho vykonstruovanou obrovskou mediální kampaní trvající měsíce zlikvidovali. Podle Vás ti Romové co je Čunek vystěhoval ze zničeného činžáku u náměstí, které hyzdil - do jiných bytů a domů, na které ani možná nárok neměli (když někdo něco zdevastuje, obvykle nedostane příležitost místo toho dostat něco lepšího) - mají ještě nárok na 100 tisíc, že byla porušena jejich lidská práva, že si nemohli vybrat podle svého přání? Nakopat jim do r..ti! a ne odškodné
Re: Co ví Vesecká?
(MrDalík, 13.10.2010 22:03:24)
Odpovědět
Pane Streit, já zírám. Co se s Vámi stalo?
Re: Co ví Vesecká?
(Sunny, 14.10.2010 9:40:34)
Odpovědět
Domnívám se, že pan Čunek se stal obětí politické štvanice. Jeho bývalou sekretářku paní Urbanovou považuji za excelentní lhářku a celý ten umělý případ za geniální komplot. Skutečnost je taková, že na Čunka neměli zhola nic. To, jak se v případu objevil pan Vaškůj ( a je snad jasné, jak na tohoto člověka reaguje veřejnost), byl jen další jedovatý bonbónek podstrčený panu Čunkovi. Čunkův advokát odvedl mizernou práci. Čunek sám si svými projevy dost uškodil - je poměrně přímočarý a neuměl v tom dost dobře chodit. Vesecká velmi dobře vycítila tu štvanici a zarazila ji nestandardním způsobem. Jedna pseudokauza a spousta příšerných chyb...Jen proto, že někdo velmi urputně usiloval o odstřelení lidoveckého předsedy. Nakonec se to přeci jen povedlo. Holt, špíně se u nás zatraceně daří.
Re: Co ví Vesecká?
(Alex, 14.10.2010 10:38:27)
Odpovědět
Sunny tu pohádku vyprávějte v mateřské škole.Pěkně jste si to sesumírovala.Chodíte se modlit s Čunkem,aby to neprasklo?
Re: Co ví Vesecká?
(Sunny, 14.10.2010 12:39:59)
Odpovědět
Buďte klidný, já se opravdu nemodlím:-) Ale možná bych měla. Třeba za to, aby mi Bůh, ve kterého oficiálně nevěřím, nadělil trochu pokory. Ta mi zatraceně chybí. Osobně pana Čunka neznám, takže by mi jeho osud mohl být ukradený. Ale není. Myslím si totiž, že byl obviněn a vláčen v médiích nespravedlivě. A nespravedlnost mi vadí. To je vše.
Re: Co ví Vesecká?
(Kalous, 14.10.2010 12:22:10)
Odpovědět
Sunny, přesný a skoro objektivní komentář. Výborné.
Re: Co ví Vesecká?
(Loukota, 14.10.2010 11:36:25)
Odpovědět
Vesecká toho ví asi málo!Je to vlastně loutka,nastrčená lobisty,kteří umně využívají její loajality.Je jasné,že Vesecká nemůže z podivných ,objektivních důvodů okamžitě odejít.A proč taky? Vyhrála pravice a v té ,především ODS a TOP 09,ji potřebují.Ne snad proto,že je schopná,ale hlavně proto,že je sobecky,totálně neschopná.Kdy už to ona sama pochopí?
Re: Co ví Vesecká?
(plk, 14.10.2010 14:39:24)
Odpovědět
To, že jsou ve věci Vesecká tak liknaví, tak to samo o sobě nabízí otázku, co na koho ví . Nato, že má být odejita se chová velice suverénně !!!
Re: Co ví Vesecká?
(Stanislav Zapletal, 15.10.2010 8:28:34)
Odpovědět
Pan Streit hodí balón a potom hurá za balónem! Že zločinná privatizace přivedla do země korupci, lži, přetvářku v nebývalé míře, usilujíc prý o demokratickou společnost, není pochyb. Házet všechno na paní Veseckou, která, jak to vidím, jedná jen tak, jak ji ve škole minulý režim naučil, že totiž soudní výsledek odpovídá t.zv. vnějším tlakům ze strany mocných, ji nemožno vyčítat. Hoši co spolu mluvili, tedy prognostici z totalitního prognostického ústavu, hlavní to vědecké opory Kůlu v plotě pracovali jak byli vychováni a prodloužili totalitu posttotalitou, tedy totalitními móresy v nových podmínkách. Obávám se, že výměna paní Vesecké nemusí mnoho znamenat. To by se muselo začít od pana presidenta. A povolat osvědčené české emigranty (Švejnar, Zelený atd.). Ale to by zase nechtěl náš lid, posttotalitou prosycený. Takže můžeme se těšit na zajímavý, leč těžko čestný konec nejen v kauze paní Vesecké.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama