reklama
reklama

Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek

Autor: Odjinud | Publikováno: 12.10.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/177937.aspx

Jak informoval Euobserver.com, Evropská komise chystá na příští rok celoplošný zákaz kouření na veřejných místech po celé Evropské unii. Mělo by to být závazné pro všechny členské státy unie. ParlamentníListy.cz požádaly o reakce obhájce občanských svobod různých politických směrů.

„Ať už jdou opravdu do hajzlu. To už by se měla Evropská unie opravdu rozpustit. Definitivně se zbláznili. Cigarety jsou ale jenom jedna věc. Oni už chtějí kontrolovat a zakazovat opravdu úplně všechno. Snad se aspoň někteří eurofilové nyní proberou. Příště udělají úspornou směrnici, že doma můžete mít maximálně 18 stupňů, aby se neplýtvalo energiemi a ekoeuropolicie bude lézt lidem do baráku a kontrolovat, jestli nevytápějí na více než 18 stupňů. No a zavedeme eurozářivky pěkně do semaforů. Ty pomalu nabíhají, tak pěkně zklidníme provoz. To bude doba, než naběhne zelená, oranžová a červená," řekl senátor ODS Jaroslav Kubera ParlamentnímListům.cz.

více zde:

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/177937.aspx

 

 

 

reklama
4576 čtenářů | 46 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Šoumen, 12.10.2010 17:16:08)
Odpovědět
Je to fakt, úsporné žárovky do semaforů, to je bomba. Zkusme to tady v Česku dříve, než na to přijde EU. Nebo na to požádejme od EU dotace. Byla by to sranda. Větší, než ta naše sranda vláda.
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Kalous, 12.10.2010 18:21:28)
Odpovědět
Nestačili by tam svíčky a někdo aby je zezadu zapaloval a shášel? Nemusely by se alespoň natahovat dráty.
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(lunochod, 12.10.2010 18:32:11)
Odpovědět
Nebuďme sto let za opicemi. Petrolejky jsou perfektní řešení
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Karkulka, 12.10.2010 21:16:45)
Odpovědět
Skvělý nápad! Ale bude dostatek biopetroleje?
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Kalous, 13.10.2010 5:56:55)
Odpovědět
Biopetrolej nahradí biolíh od Babišova Agrofertu a budeme mít krásně žlutá pole.
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Karkulka, 12.10.2010 21:18:50)
Odpovědět
A ještě - má vůbec EU normované petrolejky a smí se vůbec ještě ten název používat - viz aféra kolem pomazánkového másla?
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Radek, 13.10.2010 5:28:40)
Odpovědět
V semaforech žárovky úspěšně nahrazují LED diody
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Alberto Kvěch, 13.10.2010 12:32:39)
Odpovědět
Euroskeptik Kubera jako vždy vše přehání a komedialisuje.Požádejte si už o důchod.Nestiháte být senátorem a starostou velkého města v JEDNÉ PRACOVNÍ DOBĚ za dva státní platy.To prostě nejde pane Kubero, ale Vám taková maličkost, takový bordel jistě uniká, vyhovuje.To řeště ať se neděje a nenapadejte EU, věci kterým nerozumíte.
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Stallker, 12.10.2010 19:34:27)
Odpovědět
Vážení přátelé,

dovolil bych si navrhnout takovou malou, naprosto neškodnou soutěž o největší kravinu, kterou EU poslala do světa. Spousta věcí je ve všeobecném povědomí, protože se o tom mluví. Je ale také spoust věcí, o kterých ví málokdo.

Sem s nimi...
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(ferda, 12.10.2010 22:12:51)
Odpovědět
JEN TAK NA OKRAJ, STALLKER BYL V MINULOSTI FRENETICKÝ OBHÁJCE EU :-)))
DNES JE NA DRUHÉM BŘEHU:-)
DOUFEJME, ŽE SE TO BUDE OPAKOVAT I V JEHO POLITICKÉ PREFERENCI.....

STALKI, NENI OSTUDA UPADNOUT, ALE ZŮSTAT LEŽET, TAK VSTÁVEJ, VSTÁVEJ, JIŽ JE ČAS .-)))

PS. SOUDOBÝ MOR JE PREZENTOVÁN NAŠI RÁDOBY PRAVICÍ-TO ONA MŮŽE ZA DEVASTACI SPOLEČENSKÝCH HODNOT, MNOHÝM TO KONEČNĚ ZAČÍNÁNDOCHÁZET :-)))
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Alberto Kvěcha, 13.10.2010 12:24:44)
Odpovědět
Soutěž č.2 o největší kravinu, kterou prohlásil Klaus,soutěž č.3 čím nejvíce poškodil Česko.
Vážení, co se divíte ?
(Brabec, 12.10.2010 19:43:56)
Odpovědět
Kdopak z Vás dal své ANO vstupu do EU ? ! Pak se nedivte.
Re: Vážení, co se divíte ?
(Alberto Kvěch, 13.10.2010 12:35:16)
Odpovědět
Klaus Brabče,Klaus a ještě se tím chlubil a dělal si jméno a zásluhy,ale jako vždy vy nechápete a nikdy nepochopíte.Bohužel.
Re: Vážení, co se divíte ?
(Brabec, 14.10.2010 0:26:17)
Odpovědět
Kvěchu, Vaše nenávist ke Klausovi je směšná
Re: Vážení, co se divíte ?
(Alberto Kvěch, 14.10.2010 8:30:36)
Odpovědět
MLUVTE k VĚCI A JAKO VŽDY NEBLAFUJTE.Pane, necítím nenávist k nikomu a ke Klausovi už vůbec ne.Jen nejsem trouba, abych s ním souhlasil a papal jeho politiku.Není proč Klause chválit.Nic dobrého pro Česko neudělal.Ať odstoupí nebo je odvolán, nevystupuje za Česko většinou v rozporu s názorem obou komor a když se někdo Kvěcha zeptá kdo je Klaus rád řeknu nevím toho pána neznám.
Re: Vážení, co se divíte ?
(Alberto Kvěch, 14.10.2010 8:32:06)
Odpovědět
Směšný a beznázorový jste Vy Brabče.
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Daniel Makay, 12.10.2010 20:31:38)
Odpovědět
Souhlasím s panem senátorem. Ale já bych je poslal ještě někam dál než jen do .... Cestou nějakého brutálního zemětřesení s epicentrem v Bruseli k zemskému jádru do samotného pekla.
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Alberto Kvěch, 13.10.2010 12:40:50)
Odpovědět
A já věřil, že jste damgogii opustil.Polepšete se.
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Martin B., 12.10.2010 21:16:45)
Odpovědět
Zaplatil bych těm trotlům z Brusele výlet do Chile a jednoho po druhém posílal kapslí dolů do dolu. A tam ať si vybudují svoji Potěmkinovu vesnici. Hezky hodně hluboko a daleko od slušných lidí....
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Petr 2, 13.10.2010 7:49:28)
Odpovědět
To je krásná myšlenka ,ale kdo ty euroujery bude potom vyplácet,když mají nárok na ten eurodůchod.Představte si takovýho Pidlu,že by mu ten důchod vzali a on by musel chudák znovu do práce?To by ho zase zaměstnali v našem parlamentu?
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Blabla, 13.10.2010 9:47:03)
Odpovědět
Odejděme z toho spolku pravděpodobně již úplně zešílených a samolibých politiků. Kde je ta slibovaná a vychvalovaná "západní" demokracie, svoboda, občanská odpovědnost za vlastní život a zdraví...Vždyť z nás dělají stádo bez vlastních práv a svobod. Bez emocí se mi čím dál tím víc zdá, (prosím nekamenovat),že za tzv.socialismu mně nikdo tak nekontroloval, nereguloval a "nebuzeroval" jako současny tzv. demokratický režim a pokyny EU.
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(mirek, 13.10.2010 9:52:54)
Odpovědět
byl jsem hned proti vstupu do EU a je hodně lidí Ferdo který tomu věřily a pak prokoukly ipresident co snámi zamýšlej v EU a Kubera ma pravdu at si ve své zemi zaříděj podle svejch představ a ne nařídit ,dřív to byly pokyny z Ruska a ted s EU furt nam někdo něco přikazuje . 1989 JSEM MYSLEL ŽE BUDEM SAMOSTATNEJ STAT a Nejsme protože tu je hromada lidí kteří rádi podlejzaj a lezou někomu do trenek a za par grošů nas prodat a to jsou Ferdo lidi ze všech politických stran a ne jen ODS
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Alberto Kvěcha, 13.10.2010 12:50:13)
Odpovědět
Pane, Vaše názory jsou hodně popletené.
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Šoumen, 13.10.2010 18:05:01)
Odpovědět
Říkáte pane mirku - pokyny z Ruska? Vlastně RVHP, jako taková, ctila svobodu občanů, určitě nevymýšlela blbosti, jako zákazy kouření a vzhled krabiček na cigarety, jako EU, i když byla řízena z Moskvy. A to se říkalo, že tam nejsou demokrati.
Myslím že to mělo z demokracií víc společného než to, co předvádí EU. A proto radši rychle vystoupit. Ale to se nebude líbit všem těm politikům, kteří tam jsou jen kvůli prachům a ani se nesnaží něco ovlivnit.
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(zzz, 13.10.2010 21:39:43)
Odpovědět
Cela CR se vejde do 2/3 Sanghaje, ktera nas -CR na dusledek ideje "trhu bez privlastku" koupi za 1/10 konkursni podstaty toho, co z CR /po VK experimentu/zbylo.
Doporuceni:
Pri navsteve kosmetickeho salonu si nechte protahnout koutky oci a naucte se prvni vetu noveho zivotopisu v cinstine: Jiz v mladi jsem rad jedl ryzi!
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Sunny, 13.10.2010 12:01:47)
Odpovědět
Souhlasím. Řešením bude spakovat se pryč z EU. Co nejdřív...
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Alberto Kvěch, 13.10.2010 12:36:48)
Odpovědět
Sunny,Sunny ach jo.
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Sunny, 13.10.2010 13:09:41)
Odpovědět
Já vím, pane Kvěchu, že se vám to nelíbí, ale nemůžu si pomoct. Opravdu poctivě jsem se snažila najít si na té EU něco pozitivního, ale nevyšlo to. Je možné, že lidí v naší zemi, kterým členství v EU vyhovuje, je většina. Potom to musím respektovat, ikdyž se mi to nelíbí. Ale svůj názor snad ještě nahlas říct můžu...Nebo ne? :-)
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Stallker, 13.10.2010 13:46:17)
Odpovědět
Zdravím Sunny:-)))… Představte si jen tak hypoteticky. Až našemu současnému prezidentovi, panu Klausovi skončí jeho prezidentský úřad, že by se stal, dejme tomu, čestným předsedou SSO. Myslím, že to by byl v příštích volbách docela mazec... :-))))…
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Sunny, 14.10.2010 9:23:49)
Odpovědět
To by bylo skvělé:-) Jen mám trochu obavy, že se pan Klaus spíš pokusí o obrodu ODS. Voličský potenciál je tam přeci jen vyšší... Ale ta vaše hypotéza se mi líbí mnohem víc.
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Alberto Kvěch, 14.10.2010 11:53:23)
Odpovědět
To raději ODS rozpustit a odepsat.Klaus už v ODS působil a víme co dokázal.Dokázal ODS rozložit a proti sobě vzbouřit značnou část čelních představitelů ODS.Také nesmíme zapomenout na podvod století,na podvod na stát i občany "OPOZIČNÍ SMLOUVU".Je celá řada důvodu, proč Klausovi případný zájem o členství v ODS jednoznačně odmítnout.Doufám ,že ODS další chybu s Klausem neudělá.Myslím,že má větší šanci v SSO, tam je mnoho neuvažujících demagogických občanů, obdobně jako bylo při vzniku ODS.V SSO, ve vyhraněné euroskeptické straně by se jistě jako euroskeptik dočasně uplatnil.Raději bych přijal, aby po odchodu z hradu už nikdy do politiky nezasahoval.Dnes musí v politice působit jiní lidé než Klaus.
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Alberto Kvěch, 13.10.2010 14:35:01)
Odpovědět
Souhlas.To je Vaše právo.Máme sice špatnou demokracii, ale stále demokracii.
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Šoumen, 13.10.2010 18:10:33)
Odpovědět
Pane Kvěchu, to co prosím tady existuje, nemá s demokracií nic společného. A ani nelze říci, že je "špatná". Protože to utvrzuje spoustu neznalých lidí, zvláště mladých, v tom, že tu ta demokracie je. A to se pak líbí našim nedemokratickým politikům.
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(čarodějnice, 13.10.2010 12:23:17)
Odpovědět
Naši politici by už konečně měli dát jasně najevo celé té EU,že občané ČR nesouhlasí s jejich názory na EUROBUZERACI a měli by urychleně říci: "DĚKUJEME,ODCHÁYÍME".
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Alberto Kvěch, 13.10.2010 12:47:33)
Odpovědět
Štěstí,že takových euroskeptických čarodějnic moc není a těch pro EU je mnógo.Je vás asi deset, jestli nepřeháním, tak co chcete navrhovat.Směšné.Z Macha a Bobo jste ve volbách udělali propadáky a pořád reptáte.Vy jste tedy spolek zatrpklých nedoceněných podivínů.To i holubářů je více a s jejich názory jde souhlasit a podporovat je, Vás ne.
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Stallker, 13.10.2010 13:10:46)
Odpovědět
Ano pane Kvěchu, vas mnógo… ale ubývá a docela rychle. A to nejen u nás v Česku. Pokud se do příštích voleb EU nezmění dost podstatně k lepšímu, velmi pravděpodobně se stanu také voličem SSO. A zdaleka nebudu sám…
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Alberto Kvěch, 13.10.2010 14:40:37)
Odpovědět
Vypadáte jako slušný člověk.Věřím ,že SSO VOLIT NEBUDETE.I já si přeji, aby se EU zlepšila.Rozdíl mezi euroskeptiky a Kvěchem je ten ,že já EU přeji, aby se zlepšila a euroskeptici EU přejí to nejhorší,Proto je považuji za banderovce,sabotery a vlastizrádce včele s Klausem.
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Stallker, 13.10.2010 15:36:29)
Odpovědět
Nejsem euroskeptik, jen reálným pohledem jsem nucen akceptovat fakt, že nic nenasvědčuje jakémukoliv náznaku změny k lepšímu. Právě naopak, každým dalším návrhem, rozhodnutím, opatřením, EU sklouzává někam, kde ji já přijmout nemohu. Je mi líto....
A co se týče pana Klause, s jeho názory ani zdaleka ne vždy souhlasím. Co se týče jeho pohledu na EU, opět bohužel, jsem nucen uznat, že mívá obvykle pravdu téměř ve všem.
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Alberto Kvěch, 13.10.2010 22:04:30)
Odpovědět
Od Klause to jsou jen průhledné hrádky.
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(mirek, 13.10.2010 19:42:16)
Odpovědět
Kvěch to je jasný je pro Eu .Ale Šoumen cos to tady mlel o demokracii v RVHP - jo takhle pan je bejvalej KOMOUŠ jinak by nemohl takhle se zastavat RVHP JSEM BEJVALEJ CHARTISTA protože jsi seděl doma na půlkách tak víš prd co se tady dělo a co dělaly demokraticky STB a policajti a hlavně bolševičtí proletaři a kam zmizely že ju ,ted to řekni někomu tak tě zažaluje za pomluvu a nadavaš na EU to maj na svědomí právě děti bejvalejch bolševiků .Právě mi dobře víme jak to probíhalo v RVHP a jak nas okradaly naši okupanti jak RUS ,NĚMEC ,POLAK ,MADAR TAK JSME MĚLY DOST SKUŠENOSTÍ A TOBY NAS MĚLO ODRADIT LEZT ZASE NĚKOMU DO TRENEK.aLE NE MI MUSÍME DO EU a ty nam daly obchodní centra kde maj deset let danove prazdniny, mi jim davame prachy a oni ani dan nezaplatí ,žadnej českej podnik vše se prodalo a pak se diví že nejsou prachy ale jak ty malej nezaplatíš tak už ti kope do dveří Exekutor
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Šoumen, 14.10.2010 19:15:21)
Odpovědět
Promiňte pane Mirku, když vám jako chartistovi StB zabránila ve vzdělání, tak to dnes můžete klidně dohonit, pokud na to máte. Ale když nedokážete pochopit co je nadsázka, tak asi na to nemáte a v kotelně jste skončil jenom proto, že právě na to nemáte. No a pak jste asi podepsal chartu. Tak si s Havlem podejte ruce a uvažujte o tom, co jste tu vy chartisté zkurvili.
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(zzz, 13.10.2010 21:32:34)
Odpovědět
Kam se cela pos...a EU hrabe na poslance, senatory a ouredniky CR. Jsou 100 let za opicema.
Kdyby meli poslance, senatory, uredniky
/a vsechny predstavitele statni moci/ jako CR, slavna EU by se rozpadla za dva roky, jako CSFR za VK a VM! A jeji uredni siml proti tomu prazskemu je malicky poslusny ponicek!
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(vlasta borojevicova, 13.10.2010 23:19:51)
Odpovědět
ja myslim,ze takove vyrazy nepatri do ust cloveka v tak vysoke funkci.\svedci to o tom,ze tak vysoko se dostal jaksi omylem protoze pro to nema vzdelani ani vrozenou inteligenci.Sam dela velke chyby mezi nejvetsi patri uzavreni plovarny zamecka zahrada pro lidi v Teplicich.Je cas na vymenu pane Kubera !!!!!!
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(Venca Vejlupek, 14.10.2010 17:18:07)
Odpovědět
Kubera? To je tuším ten ,po Klausovi,největší euroskeptik.A kouřit umí o sto šest.Přece nebude chodit na tento zlozvyk někam!Pane Kubero,jen si zakuřte,ale nehaňte kvůli tomu EU,i když vám se to do škály kritiky samozřejmě náramně hodí.
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(mirek, 18.10.2010 9:57:57)
Odpovědět
Kvěch a Šoumen a valná hromada zde na portálu ,proč chcete aby to tu nešlo po česku ,proč chcete aby jsme někomu patřily aby si cizák tady dělal co chtěl aby nam poroučel co budem vyrábět a co jíst.Věřím vám jste zvyklí za doby bolševismu kdy jste mávaly knížkama KSČ a v průvodu křičely hesla svejch proletářů s ůsměvem na protáhlé hubě .Že se nestydíte chlapy ,vždyt za vás padlo tisíce čechů nejspíš padly zbytečně .A Šoumen napíše že charta z Havlem vše zavinila ale zapomněl jsi ty šOUMENE ŽE JSTE SI TO PŘEHODILY Z LEVA DO PRAVA SAMI a Havla jste si zvolily že byl měkej ,vas měly potrestat za vlezdoprdelismus a udavačství viz. Cibulkovo spisy -tam vas je a hlavně nehrajte si tu na chytráky kteří všemu rozuměj ,jen keci a jestly Kvěch chce aby to snámi v tom EU klapalo tak je naivní hnup .Vždycky si snámi chtěly vytřít půlky a nemohly až ted kdy jdem do EU s holou prdelí ,trochu číst historii od Českých králů až po dnešní dobu ,každej nas chtěl a neuspěl a víte dobře že mi češi jsme byly největší konkurencí ale ve všem -nema cenu říkat vy sami víte že jako malej stát jsme měly všechno a vše jsme uměly ,tak trochu přemejšlejte kdo měl velkej zájem aby jsme dopadly tak jak to dopadlo snámi a zas vtom byly lidi jako VY kteří jim v tom pomáhaly STYDTE SE
Re: Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera. Unie se konečně rozpadne, míní Hájek
(mirek, 19.10.2010 10:52:35)
Odpovědět
Šoumen tys obyčejnej komouš nic si nepochopyl tady přece nešlo o kotelnu hnupe a vůbec o mé vzdělání jseš obyčejnejčeskej závistivej blbínek a jsi zvyklej někomu lézt do trenek dřív o prvních májích si křičel SE SOVĚTSKÝM SVAZEM S RUKAMA AŽ NA ZEM rusové jsou v hajzlu a tobě se stejská ve vlezdoprdelizmu ,tak rychle lézt zas skopčákům do trenek a do EU a dělejte si tu co chcete ,že ju.A že charta z Havlem to tu zkurvila ,jak si říkal ,ne charta ale ty a typ těchle lidí to skurvila ,přehodily jste si to z leva do prava a sami si Havla zvolila na 10 let ,protože Havel byl na vás měkej ,bejt to jinej člověk tak Ksč by zrušil a komoušům a jejich dětem zákaz podnikání na 10 let a viděl bys jak naše zem vzkvétá ke vzteku celé EU , BUDTE ČEŠI A BUDTE HRDÍ NA TO A NE FURT NĚKOMU POKLONKOVAT RÁDOBY ČECHÁČKOVÉ
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama