reklama
reklama

Copak je jméno Havel prokleté?

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 11.10.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

Nebo se stane synonymem pro přisluhovače cizích zájmů? Václav jako Jiří – možná by to chtělo nějakou genetickou studii. Tímto se omlouvám všem slušným nositelům tohoto příjmení a jsem si vědom, že titulek může být zavádějící.

O obou protagonistech – Václavu i Jiřím Havlovi – jsem už psal. O bývalém prezidentu naposled zde: „Havel zase zasmradil“.

Stejného titulku bych mohl použít i pro Jiřího Havla, který se zcela troufale, hloupě a nespravedlivě pustil do prezidenta Václava Klause. Protože je to přesně naopak. Tím, kdo škodí bytostným zájmům České republiky, byl zase Havel, v tomto případě Jiří.

On to má opravdu v genech. Nejde jen o to, že kdysi velebil Stalina, a proto by teď měl chodit kanály, ale on i tehdy vzýval cizí moc, kterou Stalin reprezentoval, jako náš vzor. Glorifikoval znásilňovatele naší suverenity – tehdy jako dnes. On vlastně těmi kanály chodí a ještě přitom drze vykřikuje na ty, co hájí národní zájmy.

A jestli si někdo myslí,že „národní zájmy“ jsou sprostá slova, tak ať se podívá na USA a v Evropě třeba na Francii. Že dosud dřímající národní zájmy Německa se po sjednocení probouzejí a v historickém kontextu i probudí, je nepochybné. Všechno ostatní je evropanská a globalizační pohádka pro naivisty a kolaboranty. Špinavá pěna ve slepém rameni této integrační a „politicky korektní“ stoky.

Zase je nám vbíjena nedemokraticky do hlavy jediná „pravda“. Není to pravda, ale jakási bolševickápravdoláska, která tyto vznešené pojmy znesvěcuje. Vede to jen k tomu, že v Evropě začínají slavit úspěchnacionální strany. Samozřejmě tento protitlak bude sílit adekvátně tomu, jak unijní chapadla budou omezovat přirozenou koexistenci a konkurenci států. Až ta nádoba přeteče, ani ta nacionalistická vyhlídka nebude nic žádoucího.

J. Havlovi vadilo, že prezident Klaus se vyslovil proti globální vládě a centrální regulaci. Vždyť je to celé nebezpečná utopie, která ohrožuje tradiční model demokracie ukotvené na fundamentu národních států. Občan, pokud by k této šílenosti došlo, by byl už tak daleko od moci, která by jej ovládala, že by přišel o svou nezadatelnou svrchovanost, od níž se - navzdory všem báchorkám o subsidiaritě a dělené suverenitě – každá demokratická vláda musí odvíjet.

Tady J. Havla doplňuje svou kritikou i Pehe, který je svou bývalou kariérou svorníkem s V. Havlem. Jde stále o totéž: zbavit českou republiku co největší části své suverenity pod záminkou, že si sami neumíme poradit nebo vládnout. Takto podle mě vypadá skutečný syndrom zaprděného čecháčka. Sebevědomý a hrdý Čech – aspoň pokud se týká mírové konkurence – věří ve schopnosti své i své vlasti.

J. Havel také zaútočil: "V oblasti finanční regulace je politika Václava Klause běžně uváděna jako příklad nezvládnutého institucionálního rámce transformace. Ten umožnil rozkradení rozsáhlých objemů veřejného majetku stejně jako soukromých privatizačních investic." Prý byl Klaus pro zahraniční investory personifikací katastrofy.

Jestli tady jde o kritiku kupónové privatizace, je třeba upozornit na dvě věci: Zaprvé, kupónová privatizace byla vlastně restitucí pro běžného občana. Jim byl „rozdáván“ majetek, který by jinak skončil v zahraničních rukou. A výnosy, jak jsme se přesvědčili, by byly už dávno promrhány. Šlo o unikátní nakročení ke kapitalismu bez kapitálu.

Zadruhé, často jsou Václavu Klausovi vyčítány investiční fondy, které zhusta svého postavení zneužily. Nikdo ovšem občany nenutil, aby na tuto vějičku naletěli. Ale hlavně, investiční fondy právě proti Klausovu názoru, který se obával, že státní banky budou jejich prostřednictvím privatizovat samy sebe, prosadili úplně jiní lidé, hlavně z ODA. Klausovi tak je neprávem místo občanského přístupu přičítána odpovědnost za prinatizační zlodějny.

A pokud se týká ony Havlovy glorifikace zahraničních investorů, tak vzpomeňme jen všech spekulantů, kteří zde přišli jako do země zaslíbené zbohatnout. Vzpomeňme Nomuru, různé arbitrážní spekulanty nebo osud Aera pod americkou správou. Nezapomeňme ani na podnikání firem jako Zepter, Readers Digest nebo Provident. Prý se musíme od nich učit podnikatelské etice. Pché! Co se někteří vykukové od nich naučili, byly právě různé klamavé triky a „offshory“, pouštějící státní kase žilou.

Takže ani Stalin, ani Barroso nás nespasí, pánové Havlové!

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
6012 čtenářů | 44 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(Kalous, 11.10.2010 6:08:51)
Odpovědět
"Kuponová privatizace byla vlastně restitucí pro běžného občana" - to už hovoří o tomto článku za vše. Ten běžný občan nakonec z těch 200 tisíc (možná i 500) majetku co na něho připadalo dostal většinou tak 5 tisíc, ti největší šťastlivci tak 20 tisíc. ALe asi 5O0 osob v republice rychle zbohatlo. Byla to pořádná zlodějna.
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(berg, 11.10.2010 14:31:48)
Odpovědět
ta věta je naprosto přesná, že to nechápeš je problém tvůj a s tebou dalších 2/3 účastníků kuponovky, kteří dobrovolně!!! nacpali svá práva do fondů, nebyli ochotni a asi ani schopni postarat se o sebe, prostě důsledek komančské výchovy, je tu ještě ta zbývající 1/3 a ta rozhodně nebyla odbyta 5 nebo 20 tisíci Kč. Je tu ještě jeden zajímavý fakt (když pořád melete o rozkradení majetku státu), kde asi stát ten majetek "získal" ? nebylo to náhodou tak, že prvně ukradl fabriky a následně krachem měny (eufemisticky výměna) všechny lidi státu o veškeré prostředky a majetky? a toho se týkala ta restituce obyčejných občanů, ale myslím že je to na tebe moc :-)
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(Kalous, 11.10.2010 14:43:34)
Odpovědět
Jistě bergu, lidé se tady 40 let flákali a nic nedělali.Proto stát neměl prakticky žádné dluhy (spíše malé plus, nyní má stát dluh 1,2 bilionu a občané jsou zadluženi dalším bilionem Kč) a ty zabavené febriky 40 let udržovali a dá se říci i zvelebovali aby po r. 1989 byli vytunelovány, rozkradeny a zlikvidovány - ve šťastnějším případš je koupil někdo ze Západu. Ale to je bergu nad Tvé chápání.
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(Stallker, 11.10.2010 16:00:34)
Odpovědět
Tady vůbec nejde o to, jestli se tady lidi 40 let flákali. Mimochodem těch, co se opravdu flákali, bylo víc než dost…
Ale dovolil bych si připomenout jednu podstatnou maličkost z kupónové (malé) privatizace. Každý z nás dostal šanci za tisícovku investovat do akcií. Taková malá rychlá škola burzovního obchodování přímo za pochodu. A stejně jako na skutečné burze můžete vydělat, i prodělat, bylo totéž možné i tady. Situace byla navíc bohužel o to horší, že spousta, řekl bych dokonce drtivá většina, bývalých socialistických podniků byla v takovém stavu, že nebyla schopna konkurovat v kvalitě ani produktivitě západu. Taková byla bohužel realita, neudržitelná situace a zcela určitě také jeden z podstatných důvodů, proč šli tehdejší komunisti dobrovolně od kormidla. 40 let devastace a úpadku, ne jak Vy tvrdíte, udržování a zvelebování.
A tak se mnohým stalo, že investovali špatně. Jedno jestli do fondů, které někdo vytuneloval, nebo jako např. mně, přímá investice do podniku, jehož ceny akcií v průběhu půl roku klesly na 4% z původní ceny. Huuups… A prachy byly fuč.
Přesto, já osobně netruchlím, v druhé vlně jsem byl podstatně opatrnější a ztráty víc než vyrovnal. Beru to spíš jako skvělou školu do života.
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(Kalous, 11.10.2010 16:51:02)
Odpovědět
Jo Stallkere, nejméně 90% lidí vůbec nemělo přehled o tom o co se v kuponové privatizaci jedná a jen tak plácli jak je napadlo. Naopak velmi úzká skupina lidí věděla o co přesně jde a uměla toho využít. Ta startovní čára nebyla pro všechny stejná.
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(Stallker, 11.10.2010 18:35:22)
Odpovědět
A jakpak byste chtěl nastavit startovní čáru pro lidi, kteří o obchodování s akciemi nic neví?
A jestli se nepletu, kupónová privatizace byla čistě dobrovolnou záležitostí. Pokud někdo měl pocit, že na to nemá, mohl raději tu tisícovku propít. Nikdo nikoho k ničemu nenutil.
Jediné, v čem s Vámi souhlasím, zákony, nejen v té době, ale i dnes, měly být nastaveny tak, aby nikoho ani nenapadla možnost, obohatit se na úkor někoho jiného. A i tak by se asi nedalo všem tunelům fondů zabránit.
V USA mají trestní sazby za podobné činy řádově až v desítkách let, přesto se s nimi potýkají také...
Neodsuzujte kupónovou privatizaci, podle mého názoru nebylo možné vymyslet systém, který by se zavděčil všem. Stejně jako ve všech ostatních lidských činnostech.
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(Sunny, 12.10.2010 11:50:45)
Odpovědět
Jako většina ostatních lidí jsem taky o akciích nic nevěděla. Ale s manželem jsme se o kupónovou privatizaci zajímali, v novinách vycházely přehledy o jednotlivých firmách a tak jsme se snažili z nich něco vyčíst. Zúčastnili jsme se obou vln kupónovky. Dohromady jsme do ní vrazili 4000,- Kč. Koupili jsme akcie Telecomu, Biocelu a pak ještě nějaké zemědělské firmy. Vydělali jsme něco kolem 200 000 Kč a nebýt toho, že jsme ten Telecom prodali moc brzy, protože jsme potřebovali peníze na podnikání, mohlo to být mnohem víc. Takže si myslím, že u kupónovky měli všichni stejné šance. Jen to chtělo- jako vždy- trochu osobní iniciativy, ochotu něco se naučit a hlavně do toho jít (třeba bez jistoty desetinásobku) :-)
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(Kalous, 12.10.2010 13:12:01)
Odpovědět
To gratuluji Sunny, to jste byla ale jedna tak z tisíci. Ale proč většina neměla dostat skoro nic, když teorteticky měli na majetku podíl všichni stejný?
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(Sunny, 12.10.2010 13:53:43)
Odpovědět
Já myslím, že to byla záležitost dobrého rozhodnutí (něco, co jsem mohla ovlivnit) a štěstí (to ovlivnit pochopitelně neumím). A jsem za to vděčná, protože nám to tehdy docela pomohlo. Ovšem fakt je, že v kupónovce jsme měli startovní čáru všichni stejnou (možná s výjimkou šéfů privatizovaných podniků, kteří věděli mnohem víc). A původně jsme opravdu měli podíl na privatizovaném majetku všichni stejný. Každého nás ta kupónová knížka stála stejnou tisícovku. Někdo ji mnohokrát zhodnotil a jiný bohužel ne.Já si myslím, že kupónová privatizace byla jedinečná a neopakovatelná příležitost.
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(Alberto Kvěch, 13.10.2010 9:25:03)
Odpovědět
Jsem rád ,že mohu po dlouhé době s vašim příspěvkem souhlasit.Když už byla kuponovka na stole, stačilo trochu přemýšlet jak s akciemi naložit.Občan nevěděl,obtížně nebo vůbec nebyl schopný se orientovat.Pro řadu lidí to bylo něco nového neznámého a nepochopili podstatu.Mnohem horší stav nastal po KP. Korupce,organizované rozkrádání,tunelování,zbytečná likvidace fabrik,prodej zahraničním firmám a hlavně neslušná nedemokratická politická kultura,diky politikům devastace společnosti ve všech oblastech.To nás přímo koplo zpět.Mnoho se zlepšilo, ale v mnohém jsme horší než za komančů.Já osobně,celá má rodina se má několikanásobně lépe než za komančů, ale to není měřítko současného stavu.Nevolme už nikdy socany,ale nezapomínejme ,že na devastaci se podíleli i ODS rukou nerozdílnou.
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(Papa, 15.10.2010 22:12:03)
Odpovědět
Já si na kuponovku také nestěžuji. V obou vlnách jsem vydělala cca 300 000. Také jsem to chtěla zkusit. Nechápala jsem lidi, kteří to nacpali do fondů a to včetně mého manžela. No jejich volba.
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(bzz, 13.10.2010 21:50:38)
Odpovědět
Hezka myslenka:
Rozkradenim ukradeneho se ukradene ocisti.
Proto ta averze VK k restitucim.
/ A blankytnych obecne jako celku!/
Kam se hrabou na tuto myslenku Suize ideou "nabyti v dobre vire"!
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(ferda, 11.10.2010 15:53:50)
Odpovědět
Václav, jiří...... ješte bych připojil jméno Dušan :-)))
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(bzz, 13.10.2010 21:46:10)
Odpovědět
Moc dlouhe. Stacila posledni veta!
A zasluha VK na ni nepopiratelna!!!!!
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(jira22, 11.10.2010 7:10:58)
Odpovědět
Pane Streit, pište proboha jen o tom co sežere bežný konzument piva a vynechte ekonomiku. On vlastně i běžný konzument piva dnes ví, co pan Klaus svou kuponovou privatizací spáchal. Proti tomu je likvidace zbrojního průmyslu Havlem naprosto neškodná dětská hrátka. O této akci budou v budoucnu někteří hovořit jako vizi amatéra, který nikdy prakticky nehospodařil, jiní zas o největším tunelu v novodobých dějinách tohoto státu.
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(Dušan Streit, 11.10.2010 8:41:08)
Odpovědět
Mám ekonomické vzdělání i profesi. O investicích něco vím. Ti z občanů, kteří byli ochotni si něco o investicích zjistit, mohli na kupónovce vydělat. Ti, kteří to nacpali fondům, byli závislí na poctivosti někoho jiného. Někteří DIKové se "prodávali" své knížky i za tisíc korun. Ti zasloužili, aby na nich ti prozíravější vydělali. Ale kdyby už nic jiného, byla to pro všechny investiční škola, akcionářem byl skoro každý.
Když dostanete majetek, vždy je to závazek naučit se o něj starat. Ten, kdo se to není schopen nebo ochoten naučit, o každý majetek nakonec přijde.
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(Kalous, 11.10.2010 9:09:18)
Odpovědět
Jo pane Streit? Koho napadne že i taková rakouská banka Credianstahlt je ruka podvodníků, že spousta privatizačních fondů je předem připravený tunel, že z nás Kožení, Kocábové ap. dělají jen b.lb.ce. To nbyl podvod když Kožený zprivatizoval naše zámořské loďstvo za 30 mld a všechno bylo fuč? A kdo prohlásil jen více takových Kožených?
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(Davidan, 11.10.2010 9:15:40)
Odpovědět
Jestliže máte ekonomické vzdělání a profesi, jak můžete napsat takovéhle nesmysly, týkající se privatizace?
Privatizace a byla největší loupež, jaká kdy byla v českých zemích spáchána, Nejen ta kuponová, ale i ty, kterým se říkalo malá a velká. Při nich a následně po nich, bylo zmizeno přibližně 4,5-5 bilionů korun. O tom, že si mohl každý sehnat informace a vydělat, může hovořit jen naprostý ignorant faktu, že na Diky, byla připravena past investičních fondů a na ty, kteří si knížky nechali, pak zákon o minoritních vlastnících akcií, kteří je byli nuceni prodat za cenu stanovenou.
Pan Havel má pravdu, když kritizuje Klause ekonoma a ministra financí. Klaus prezident pak zaslouží jen pochvalu. Vy jste nevím proč smotal všechno dohromady. Zalekl jste se své kritiky Havla Václava?
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(obcan1, 11.10.2010 10:09:16)
Odpovědět
Jen zapominate, ze privatizace byla konecnou fazi scenare rude mafie, kdyz pred tim byli mafiani uspesne zachraneni pred lucernami a pote jim byla uspesne ponechana moc. Ta posledni faze mela za hlavni cil jen rozmnozit jejich majetky. Ze se na ni prizivili 'kozeni', byl jen nepodstatny sum. :)
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(Davidan, 11.10.2010 10:26:36)
Odpovědět
Kecy pro naivní občany, občane1. Ono to má širší souvislosti, ale s komunisty to nemá nic moc společného, než to, že se přiživili.
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(Kalous, 11.10.2010 10:37:17)
Odpovědět
Jak by mohli jít v r. 1989 mafiáni na lucerny, když prakticky ještě žádní nebyli. To by tam šli někteří zelináři, řezníci případně malí veksláci? Toi si tak určitě mliony a miliardy nevydělali.
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(Alberto Kvěch, 12.10.2010 21:30:06)
Odpovědět
Steite.Právě jste prokázal Váš minimální ekonomický pohled asi takový jako má Klaus-žádný.Pokud někdo považuje Klause za ekonoma nemá cenu s ním diskutovat.Klaus je odborník v jedné oblasti.Dovede manipulovat s hloupostí lidí a dokáže si kolem sebe vytvořit skupinku lidí přisluhovačů bez osobností, vlezdoprdelků kteří mu dělají záda a on nedovede bez nich fungovat.V tom je jednička.Jinak nedovede nic.Současný stav po jeho dlouhé působnosti v politice,ekonomice ve financích je mi důkazem.
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(koc man, 11.10.2010 7:23:53)
Odpovědět
Co ti bránilo,aby jsi obchodoval s akciemi? Pochopitelně odvaha,vědomosti a zkušenosti. Peníze určitě ne, mohl sis vzít úvěr,zadlužit se a pak ho řádně splácet. Pokud ještě neobchoduješ na burze,tak začni,člověk se má učit stále, třeba i v důchodě. Jinak naprosto souhlasím s kritikou Havlů všeho druhu. Václava bych pomimul jelikož jak se bude blížit Smrt,tak začne být více pravdomluvný a určitě stejně jako ďříve Šalamoun pozná ma smrtelné posteli to,že peníze,moc ani jiné vymoženosti jako je např.imunita politiků je pomíjivá a řekne si, že vše je jen marnost a bída,že svět měl nechat být takým jaký byl.... a Havel Jiří - pijavice současné Evropské společnosti,mimoň škodící zájmu občanů. Škodí stejně jako feministky, stejně jako přestudovaní sociologové propagující pozitivní diskriminaci aniž se v reálném životě setkali s agresivními geny menšin, aniž by si uvědomili že geny pozitivní diskriminací nezmění. Tito blbci mohou způsobit pouze katastrofu typu,kdy většina občanů se naštve a vezme spravedlnost do svých rukou - myslím spravedlnost davu se vypořádat lynčem se všemi zvyhodňovanými - menšinami a vyvolenými vyžírkami politickými i profesními, nebo způsobé další katastrofu, ky se budou tyto pozitivně zvýhodňovaní množit jako sarančata a až se přemnoží vezmou si to co budou chtít násilím - majetky,ženy,děti a současná impotentní většina se nezmůže na odpor,jelikož se do konfliktu dostala maximálně při psaní nějakého blábolu na vysoké škole v úrovni psaného textu a jen při pohledu na krev většina z nich omdlí. Krásný příklad jak si vezmou tito jinogenoví co chtějí Mosambik - farmy bílých,New Orleans stadion - davy kriminálních černochů znásilňovali před očima rodičů nezletilé dívky, Haiti rabování,znásilňování ,ale příklad z Evropy - Albánci si vzali Kosovo jak to dopadne u nás za 50 let,kdy se společnost konzumu zmůže na jedno rozmazlené děcko a současná menšina má děcko vždy,kdy se ženská byť jen přiblíží trenýrkám v pračce? Posuďte sami já se domnívám, že oba Havlové jsou škůdci běžných občanů EÚ.
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(koc man, 11.10.2010 7:25:32)
Odpovědět
Můj příspěvek patří kalousovi a jírovi
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(jira22, 11.10.2010 8:32:33)
Odpovědět
Mě nic, s těmi ostatními, počítám tak 90 procenty co ani netušili co je bankovní účet, natož obchod s cennými papíry ten ohavný plán počítal. Je ho tvůrci v čele s Klausem moc dobře věděli, že možnost něco získat nemá víc než 10% účastníků toho podvodu, na to jejich inteligence stačila.
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(Kalous, 11.10.2010 9:16:11)
Odpovědět
Bohužel za mne obchodovali a půjčovali si peníze od bank Topolánci (úvěr 1. pražské nebo jaké ani nevrátil, bezcenné akcie zadlužené firmy které nesměl prodat klidně výhodně prodal) nebo Grossové (s pomocí privatizačních kamošů si přišel nadhodnocením akcií na 80 milionů). Všichni takhle obchodovat nemohli - především tímto stylem neměl obchodovat nikdo!!!
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(mm, 11.10.2010 10:36:11)
Odpovědět
Ha,ha,ha, První městská banka je je výsledkem schopností Jiřího Paroubka.Ten o svém geniálním tahu skromně mlčí. On byl ekonomický náměstek, který banku spravoval a geniálními investicemi ji přivedl k bankrotu. To byl jeho první "úspěch", pak vesele zadlužoval repupbika a v tichosti přivedl na buben a.s. Cíl a Lihový dům. kdo na to má Jiří Paroubku, aby nasekal tolik dluhů? Na to musí být člověk totální blbec a když se ještě holedbá ekonomickým vzdělání, tak pro to už není slov.
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(koc man, 11.10.2010 10:57:49)
Odpovědět
Klasika svalit vinu na někoho jiného,stokrát opakovaná lež se stává pravdou,ale jem u blbů,kteří nečtou a jako papoušci opakují lži.Dskutér předemou to popsal správně. Ovšem netvrdím,že by některá jiná strana v minulosti kradla výrazně méně než ČSSD,je dobře,že BIS nezveřejní jak to ve skutečnosti je,protože to by pak byla zřejmě nová revoluce i s ozdobou lamp a asi by nebyla sametová. Politici a politické strany by definitivně stratily důvěru občanů a nastal by chaos.
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(v.n., 11.10.2010 9:19:19)
Odpovědět
Kdo je Havel znají lidé i po 7 letech. Klause vidím tak na 7 týdnů.
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(v.n., 11.10.2010 9:46:22)
Odpovědět
Důvěru lidí v českou vládu zničil svými zasmraďujícími zparchantělostmi Klaus. Na Havla se vykašlete, vaše bábovičky vám pravidelně svým způsobem prezentace rozkopává Klaus, pane Streite. Někdo jiný by to možná byl schopen i ovlivnit, Klaus je ale výhra ve vašem slovníku eurohujerů.
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(koc man, 11.10.2010 10:50:37)
Odpovědět
Pokud je někdo eurohujer,tak to určitě není Klaus,ale páni Havlové a další .
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(v.n., 15.10.2010 23:49:54)
Odpovědět
Rozvitě - svým úžasným záporným potenciálem Klaus dělá pro lidi v euroskeptickém slovníku nálepkované jako eurohujeři nezaplatitelnou službu. Když se o Klausovi napíše že je některá jeho služba nezaplatitelná, je to opravdu velmi vyjímečný případ. Normálně to stojí nějakou židli nebo prostě prachy.
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(Nemon, 11.10.2010 10:59:38)
Odpovědět
Soudruhu Streite, na to, aby se mohlo jakkoliv podnikat a obchodovat, musí být zákony, právní rámec. Pokud nejsou, nebo pokud Klaus vyhlásil úprk před právníky , tak to byl všechno předem plánovaný podvod.
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(Kalous, 11.10.2010 13:13:55)
Odpovědět
No to je dobrý názor - útěk před právníky. Vždyť právě právníci vše tak často úmyslně zprasili (s některými politiky), aby se mohlo beztrestně tunelovat a krást. Vždyť řada zákonů byla pro tuneláře a zloděje ušita jak na míru (např. v případě lehkých topných olejů bez problémů zaměnitelných za normální naftu s velkým daňovým únikem, praxe nepostižitelných bílých koňů ap). I nyní ty zákony kolem solární energie - to sjou úmyslné tunely do kapes lidí s právním posvěcením.
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(bzz, 13.10.2010 22:03:40)
Odpovědět
Nebyl snad MF Kocarnik ministrem VK vlady.
A nebyl zakon o spotrebni dani- /zdaneni PHM
u vyrobcu...a spotrebitelu/ z jeho dilny?
A nepredal CP nekomu za pracovni flek , i se stanim bonusem? A nebyl take absolventem StB
VUMLu, nazvaneho PU? A nebyl sveho casu nejoblibenejsim ministrem vlad CSFR a dale CR
predseda ZO KSC tohoto VUMLu? A dalsim absolventem jeden "nekomunista ne antikomunista"?
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(koc man, 11.10.2010 14:14:02)
Odpovědět
Já bych řekl že je přezákonováno,přeprávníkováno přebyrokratizováno, přepolicistováno...zákony složité,že se v nich ani prase nevyzná natož pak občan nebo nedej bože ti co je schvalovali většinou na nátlak lobbistů,kterým odpadlo kapesné pro schvalovače a jejich nenažrané stranické sekretariáty,milenky,manželky a podobné pijavice.Takže jenom tupec může žgryndat,že zde je málo zákonů. Všechny jsou téměř v rosporu s ústavou a Základní listinou,jsou šikanující k udržení poslušnosti stáda.Ti co něco produkují jsou kriminalizováni a zlodějům,a dalším vyžírkám slouží výborně pozitivní diskriminace a nadnárodním firmám a globalizátorům zlobbované zákony. Zákony nezaručují spravedlnost ale šikanu slušných.
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(Milan Bürger, 13.10.2010 11:08:07)
Odpovědět
Vážený neznámý, jasně a zcela přesně jste vystihl současný stav naší společnosti řízené zákony, kterým nerozumí ani sami právníci a kteří se společnou a nerozdílnou rukou podílejí spolu se zákonodárci na chaosu a marasmu v této společnosti.
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(Lenka, 11.10.2010 13:41:07)
Odpovědět
Pane Streit nechte se vyšetřit od Chocholouška. Trpíte anti - Havlovstvím. Není článek aby jste na Havla nenaplul. Jste trapný.
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(Kalous, 11.10.2010 14:53:37)
Odpovědět
No von si za to ten V. Havel také může sám - dělat ze sebe morální autoritu s jeho minulostí je velmi riskantní. Dosáhl slávy a udělal by nejlépe, kdyby už mlčel. Takže jeho kritika je pak logická - spíše je psychiatricky přitažlivější zkoumat nebo léčit ty, co mu nadále pevně věří.
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(frantisek zajicek, 11.10.2010 18:32:43)
Odpovědět
Dusane,Dusane,mam dojem,ze jsi poradne narazil.Chtel jsi nahazet hnoje na Havla a nejak se Ti to vymklo z rukou.Tvoje modla Vaclav Alzheimer Klaun to tady projizdi na cele care.Kazdy,aspon trochu uvazujici,vi,ze privatizace v podani tohoto Marxistickeho prognostika byla nejvetsi prasarna v dejinach naseho naroda.A to netvrdime jenom my,prispivajici,ale i 2 nositele Nobelovych cen za ekonomii,Zelezna Lady a jine osobnosti.Priste nakydej hnoje na Paroubka nebo Kocaba,tam si prece jen vice doma a ja bych si dovolil i tvrdit,ze jsi se v kydani hnoje dopracoval k dokonalosti,s uctou FZ
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(Ruda, 11.10.2010 21:44:21)
Odpovědět
Privatizace byla cílená zlodějna,skrytá za kuponové knížky a občany,kterým kde se vzal tu se vzal,štědrý santa Klaus rozdával desetitisíce.Právní rámec účelově upravený pro zloděje,zrušením důležitých zákonů a promlčecí dobou.O tom jak byli občané informováni o možnostech investovat svůj podíl formou kuponové knížky jeden příklad z Ostravy.Po prvním kole před vánocemi byly přistaveny skříňové auta před Lasem(Priorem) a stovky lidí odprodávaly své knížky za 400Kč!Televize točila šot do zpráv a lidé hrdě hlásili,jak výhodně knížky odprodali,neboť na ruku dostali čtyři stovky(zdarma) a mohli nakoupit dárky.Ani televizní reportéři neupozornili,neboť sami nevěděli,občany, policii ani šibaly najaté na nelegální výkup knížek na protiprávnost jednání.Jak byly následně kontrolovány podnikatelské záměry,než byly poskytovány účelové půjčky,stamilionové a nevratné?Nijak,stačilo načrtnout formální cár papíru s námětem,ale především nechat 10-20% z částky v bance.Kolik miliard evidovala konsolidační agentura s předsedou dozorčí rady Tlustým,jako konsolidovanou ztrátu,kolik bank kleklo,kolik různých kampeliček bylo povoleno a o kolik úspor připraviliy občany atd.Co chcete obhajovat na organizované zlodějně v čele s geniálními prognostiky Klausem,Dlouhým...Ať genius Klaus nekecá do oteplování,ale radí jak zachránit před kolapsem vykradenou,rozprodanou a zadluženou zem jeho zásluhou,ne světovou krizi.Vývoj v uplynulých dvaceti létech by si mohl každý pamatovat.Ti co zbohatli,byli vyvolení,kteří si informace zaplatili,nebo měli známé na klíčových postech,žádná genialita.
Prokleté jméno Klaus
(M, 11.10.2010 21:53:05)
Odpovědět
Od počátku byl celý puč roku 1989 ve vleku 11.správy StB. Soudruhů pod různými pseudojmény, známý je Dušan Tříska, bylo dost. Agent Kožený je na Bahamách, jeho řídící důstojník plk.StB Boris Vostrý je v Belize (velikost asi jako Zlín - ten je roztahaný, kde není problém se doptat - osobní zkušenost).
Dopravit tyto osoby k soudu do republiky - není problém. Lovci zločinců nemají problém si nechat proplatit i tyto "prominenty" - brání tomu jen institut "presidentské" milosti páně "Lukoiloviče"

A to je ten zásadní problém na pravici.
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(Blboun?, 13.10.2010 17:41:39)
Odpovědět
A já jsem na KP nic nevydělal, ale aspoň nemám špatný pocit, že jsem se podílel na rozkradení státního (lidového) majetku. Naše zdárně oholené (zprivatizované) hospodářství teď nikoho neuživí a stojí nás to "všechny" teď daleko víc než kolik jste tenkrát vy šikovnější vydělali. Jsem přčesvědčen že ještě naši vnuci budou s láskou za privatizaci děkovat naší generaci.
Re: Copak je jméno Havel prokleté?
(P.Novak, 19.10.2010 7:58:27)
Odpovědět
Bláboly, bláboly, bláboly...
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama