reklama
reklama

Havel zase zasmradil

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 6.10.2010 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

 

Svým neopakovatelně záludným a potměšilým způsobem nám sděluje, koho prý nebude volit. Když už se zdá, že je od něj pokoj, vždy vypustí aspoň nějaký marastický pšouk.

„Nevolím tunely a tuneláře, mafiány a šejdíře, kasina a nevěstince!“ nechal vyvěsit na billboardu Václav Havel. Až na ty tunely – ty reálné - by mohl rozumný člověk sice souhlasit, ale od něj to brát nelze. Nelze přistoupit na jeho hru neadresného okopávání kotníků a hraběcích rad. Už jen proto, že jako čtyřnásobný prezident a hlavní činitel porevolučního vývoje je zodpovědný za veškerý marast, v němž se nadšení a očekávání lidí utopilo.

Kdo se to od počátku opíral o komunistické prominenty a agenty StB, jako byli Čalfa, Tošovský a Junek? Kdo pomohl neskutečně zbohatnou soudem uznanému bytovému „gaunerovi“ Bakalovi (Becherovka, Patria, OKD)? Na privatizaci Becherovky se podílel i jeho kumpán Schwarzenberg, taktéž na miliardových šlechtických restitucích, které Havel podporoval. Pamatoval i sám na sebe privatizací Lucerny a Barrandovských teras, kdy tak poprvé byla prolomena restituční hranice a zvráceny ve vší tichosti Benešovy dekrety. Neustále nám reinkarnuje známého spekulanta Kocába, který zbohatl na účet prodeje správy fondu Trend podvodníkovi.

Když se Havel vymezuje proti tunelování, je to trapné i kvůli jeho předchozí podpoře zelených. Neznám větší tunel než Bursíkovu fotovoltaiku a Liškovy tanečky kolem státních maturit. Když k tomu připočteme bionaftu, větší tunel na kapsu českého občana si není možné ani představit. Dobrý je k tomu jakýkoliv alarmismus, vč. zpátečnictví ve věci jaderné energetiky. Když nezapomeneme na tunel, vedoucí z Československých zbrojovek přímo ke konkurenci v zahraničí, měl by tento člověk aspoň kajícně mlčet.

Ostatně by mě zajímalo, kdo ten billboard Havlovi zaplatil. Dám krk za to, že jeho peníze – vládne-li jimi vůbec - by mu manželka Dagmar utrácet zbůhdarma nedovolila. Dělá se to tak, jak předvedl Janeček: Vezmou se cizí peníze a exprezidentovi se koupí hračka. Aby doma nezlobil. Že pak otravuje okolí, je jen zákonitý důsledek...

Napsáno http://www.blog.idnes.cz

reklama
6415 čtenářů | 38 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Havel zase zasmradil
(jira22, 6.10.2010 7:13:25)
Odpovědět
Pane Streite, Vaše chyba je že reagujete zcela zbytečně na záměrně hozenou návnadu. S Havlem je to stejné, jako když ten pomatený kněz chtěl pálit korán. Honem mu nahráli senzacechtiví novináři, bez kterých by po něm ani pes neštěk. Je to jen bublina, nad kterou někdo dlouho přemýšlel, ale která zase rychle splaskne a žádný rachot nevyvolá. Pro nové dravce v politice je Havel smetí před prahem a už ho dávno nepotřebují.
Re: Havel zase zasmradil
(Jeeves, 6.10.2010 10:13:24)
Odpovědět
Máte recht. Pro pitomé novináře, pro které je ohromnou událostí i přejetá slepice na silnici, musí být tahle Havlova upoutávka úplně šokující senzací. Nám ostatním je to naprosto lhostejné, a nijak by to Venca nevylepšil, ani kdyby oznámil, koho volit bude.
Re: Havel zase zasmradil
(Čtenář 1, 6.10.2010 7:57:42)
Odpovědět
Havel jednou za čas, Streit neustále a hradní sešlost neustále.......
Re: Havel zase zasmradil
(Miris, 6.10.2010 8:27:55)
Odpovědět
pane Streit, jenom pro pořádek a upřesnění, myslíte tím článkem tu politickou mrtvolu starýho Veěkrnu? Ten by měl zůstat zalezlý a držet hubu, ještě pořád se nezapomělo na jeho prasárny jako amnestie, kdy vypustil na nepřipravený národ vrahy, lupiče a násilníky, jistě jednou někdo spočítá kolik bylo následkem toho vražd, loupeží a jiných kriminálních činů, no a konverze zbrojního průmyslu pod jeho taktovkou, kdy se zničila zejména na Slovensku výroba zbraní, zapříčinil ztrátu trhů, které promptně obsadili jiní. No a o jeho významu svědčí to, že když tady Medvěděv a Obama podepisovali smlouvu tak jej, kašpara starého ani nepozvali, nejspíš proto, že Medvěděm nebyl na jeho slabomyslné slinty zvědavý, o Obamovi to bylo jedno, kdoví jestli vůbec věděl, že nějaký starý Veškrna vůbec existuje, nakonec , nejspíš panovala obava aby se na závěrečné recepci neudělalo při pohledu na něj někomu špatně od žaludku.
Re: Havel zase zasmradil
(Dan, 6.10.2010 8:44:11)
Odpovědět
Naprosty souhlas.
Re: Havel zase zasmradil
(Kalous, 6.10.2010 10:24:22)
Odpovědět
Obamovi byl pan Havel úplně fuk, zato Clinton by ho hned objal. Vždyť ho podpořil v aféře, když v presidentské parcovně strkal doutníky stážistce Lewinské někam. AŤ si z kritiků nic nedělá, že u nás je to třeba úplně normální. A přesvědčil Clintonovou ať mu odpustí.
Re: Havel zase zasmradil
(whaler, 6.10.2010 10:36:53)
Odpovědět
Když mu parťák z disentu Petr Cibulka veřejně řekl, ještě jako prezidentovi, cituji: "Vašku, jsi prase!", málokdo tehdy tušil, jakou měl pravdu.
Re: Havel zase zasmradil
(frantisek zajicek, 6.10.2010 15:08:42)
Odpovědět
Vaclav Havel udelil 2 letou vseobecnou amnestii.To znamena,ze odsouzeni,kterym zbyval tres odneti svobody do dvou let,byli propusteni okamzite a tem ostatnim byla ona 2 leta odpocitana z celkoveho trestu.Neznam vraha,ktery by dostal za vrazdu 2 a mene let!!!Pokud se amnestie na nejakeho toho vraha vztahovala,tak na toho,ktery mel odsezeno 10 let a vice.Takze ty lidi by byli propusteni z vykonu trestu odneti svobody drive,ci pozdeji.Dle Vas by jini mohli argumentovat tim,ze heparinovy vrah Zelenka byl propusten za Vaclava Klauna....Priste,nez vypustite takovy vyblitek,zkuste si dohledat nejake infos,neni to slozite a nebudete tu za hnupa,s uctou,FZ
Re: Havel zase zasmradil
(Kalous, 6.10.2010 18:39:14)
Odpovědět
No vypustit naráz z vězení 1600 zločinců nejrůznějšího kalibru - to může vskutku jen b.lb. Zajíčku, to je neobhajitelné, takový nápor nemohla resocializační služba zvládnout.
Re: Havel zase zasmradil
(strejda, 6.10.2010 10:32:55)
Odpovědět
Streit zase zasmradil
Re: Havel zase zasmradil
(whaler, 6.10.2010 10:39:10)
Odpovědět
Co tam Streit uvedl lživého, co si vymyslel? Argumenty, strejdo, argumenty!
Re: Havel zase zasmradil
(leit, 6.10.2010 11:20:14)
Odpovědět
Tak myslím, že se Sreit trefil přesně. Na Veškrnu to sedí...
Re: Havel zase zasmradil
(xxx, 6.10.2010 12:45:03)
Odpovědět
vk a vh -jeden za 18 druhy bez dvou za 20.
Re: Havel zase zasmradil
(ertzuiop, 6.10.2010 15:27:03)
Odpovědět
Ne že bych s některýma věcma nesouhlasil ve spoustě věcí byl Havel mimo, ale třeba restituce prostě navracely ukradený majetek komunisty zpět. Nebo vy snad souhlasíte aby se krádeže neobjasňovaly a kradené věci nevracely?
Re: Havel zase zasmradil
(Miris, 6.10.2010 15:59:31)
Odpovědět
to by souhlasilo, kdo ovšem vyšetří a odsoudí krádeže po roce 1989, kuponovou privatizací pod patronátem dědka Tunela počínaje, Koženého privatizační fondy, Kocábův TREND, Kalouskovy padáky, zašantročení MIG 29 do Polska, Gripeny, Pandury a stovky dalších. To je asi podle Vás v pořádku, nbot tohlr bylo rozkradeno demókratiícky.
Re: Havel zase zasmradil
(Monika, 6.10.2010 19:56:53)
Odpovědět
ertzuiope, jseš také v tomto případě mimo.
Havlovi komunisté nic neukradli. Jeho - neboli strýcovy majetky byly zabaveny za vlastizradu benešovými dekrety. Tzn. přeloženo do češtiny, nejméně do r. 1948 nelze hovořit o totalitním státě, ale demokratickém.
Musíš si nejprve podrobně zmapovat, kdo to vlastně VH je, a pak budou i skutky jeho vlády logické
Re: Havel zase zasmradil
(Hartwig, 6.10.2010 13:31:21)
Odpovědět
Havel už neříká, koho bude volit, protože to jeho favorité ve volbách pokaždé zaručeně prohráli. Exhibovat ale musí.
Re: Havel zase zasmradil
(Jan Pražan, 6.10.2010 17:29:44)
Odpovědět
Dušane,rád bych věděl,čím jsi se živil za totáče,
vypadá to, že jsi byl pěkným papalášem a nyní si
vylejváš vztek na těch úspěšnějších, ale stále
platí, že každý jen chvilku tahá pilku.
Re: Havel zase zasmradil
(Dušan Streit, 6.10.2010 17:36:31)
Odpovědět
Byl jsem špičkovým odborníkem na výpočetní techniku, který byl natolik žádaný, že nemusel ani zavadit o KSČ.
I dnes byste těžko hledal ve svém okolí úspěšnější lidi :)
Píšu z čistého altruismu. Kvůli skutečné pravdě a lásce.
Re: Havel zase zasmradil
(Hardy, 6.10.2010 19:44:46)
Odpovědět
Super článek, děkuji.
Re: Havel zase zasmradil
(Monika, 6.10.2010 20:08:32)
Odpovědět
Pane Streit, nenechejte se otrávit negativismem.
Stejně z větší části jsou to jen provokatéři a nohsledi, kteří narušují běžné fóra. Většinou tihle lidé ani nic jiného neumí, a o politice vědí jen to, co jim nakuká "lampa blbých", (tzn. TV - pro neznalé) a jejich chlebodárce. Pokud by psali ze svých zkušeností, nebo přesvědčení, pak je mi jich o to více líto.
Re: Havel zase zasmradil
(Miris, 7.10.2010 9:27:26)
Odpovědět
Vážený pane Streit, nenechte se otrávit, některými příspěvky, Vaše články vždycky čtu se zájmem, možná jsou trošku ostřejší, nicméně vždycky k věci a objektivní. Víte oni nynější mocní a jejich přitroublí přicmrndávači tohle neodpouštějí, i když většinou papouškují v diskusi pouze to, co si přečetli v Modrých kravských rozhledech. No a k tomu Havlovi, mám kamaráda , dobrého, který se dopustil mimo jiné urážky Gustava Husáka a seděl ve vězení s panem Havlem, přál bych všem jeho obhájcům si jej poslechnout, aby věděli co je starej Veškrna zač, rozhodně nic dobrého v něm není.
Tedy závěrem, kašlete na Ty, kteří Vás napadají a pište takhle dál, vězte, že kromě nich je také velká skupina těch , kteří Vaše články čtou a jsou opravdu rádi, že v čase nynějšího marasmu a mediálních bezpáteřních
slouhů je moc dobře, že existuje někdo, kdo má rovnou páteř a nebojí se nazývat veřejně věcí pravým jménem, jistě počítáte s tím, že nebudete prorežimními připosránky chválen.
Pokud mi zde odpovíte, budu rád, když ne, nic se neděje.
Srdečně zdraví Mirek
Re: Havel zase zasmradil
(klára, 7.10.2010 12:45:09)
Odpovědět
Mirisi, že by článek byl ostřejší?
Co je na tom, pokud se vyřkne pravda, ostřejšího?
Snad podle prezidentského hesla "PRAVDA VYDĚSÍ"
Re: Havel zase zasmradil
(Miris, 7.10.2010 12:54:29)
Odpovědět
asi jsem použil zavádějící výraz- slovo ostřejší, jinak je článek zcela pravdivý, přál bych Vám poslechnout si mého kamaráda, který se starým Veškrnou seděl, to by jste teprve koukala, co je to za bezcharkterního darebáka. Znám Hanese nějakých 30 let a nemám důvod o jeho slovech pochybovat, on to konec konců vyjádřil pan Cibula výstižně slovy: Vašku, jsi prase a to si myslím, že prase hrubě urazil, neboť svině je ještě proti Veškrnovi charakter.
Re: Havel zase zasmradil
(Dušan Streit, 8.10.2010 8:38:46)
Odpovědět
Vážený Mirku, děkuji. Kvůli lidem jako Vy píšu. A snad i nějakou dobrou duši společně přesvědčíme :)
Re: Havel zase zasmradil
(juj, 6.10.2010 20:43:00)
Odpovědět
Havl na hrad ....
Re: Havel zase zasmradil
(fuj, 15.10.2010 6:03:41)
Odpovědět
jo, na Mírov
a ty mu můžeš dělat poradce, jeden oplzlý, druhý koktavý a třetí bude analfabet.
Předpoklad na to máš, napíšeš dvě slova a jednu slabiku a stačíš udělat dvě chyby
Re: Havel zase zasmradil
(Ludmila Hloušková, 6.10.2010 21:47:01)
Odpovědět
Vážený pane Streite,
jestliže Váš článek má být projevem Vašeho altruismu,jak jste se vyjádřil v odpovědi na jeden z diskusních příspěvků, pak Vám doporučuji přestat psát a vrátit se raději k výpočetní technice.
Pokud tu něco zapáchá, pak to jsou Vaše nenávistné a v lecčems lživé výlevy, kterými jenom podněcujete v lidech další zlobu vůči jednomu člověku, který Vám, jak se zdá, leží v žaludku.
Pokud by měl být odpovědný za všechno, z čeho ho obviňujete, musel by být asi naklonován, aby to zvládl. Jaksi zapomínáte, že na rozhodných místech tu byla spousta dalších lidí přímo odpovědných za činy, které přisuzujete V. Havlovi a kteří jsou na rozdíl od V. Havla stále v politice činní na vysokých místech.
Re: Havel zase zasmradil
(Robert Frank, 6.10.2010 22:39:15)
Odpovědět
Můžete prosím označit texty v tomto článku, které považujete za lživé.
Snad by se dalo autorovi vytknout, že výčet expresidentových "zásluh" byl neúplný.
Uvedené fakta by mohla být trochu více rozvedena do souvislostí, včetně následků, aby si čtenář udělal ten správný obraz o pravdě a lásce. O všech spoluzúčastněných, kteří společnými silami dovedli republiku do dnešního stavu.
Naznačte alespoň několik pozitiv, které by mohly vyvážit devastaci republiky. O devastaci hovořím proto, že se někam vypařily hodnoty, zhruba necelé 3biliony korun z privatizace a následně prozatím 1,3bil Kč dluhu. Za tyto hodnoty jsme úspěšně zrušili podstatnou část průmyslu, nebo jej přenechali cizincům, v okolí aglomerací se nacházejí trosky zlikvidovaných podniků a na nejúrodnějších půdách v Polabské nížině a na Hané se vynacházejí fotovoltaické elektrárny dotované z kapes daňových poplatníků.
Půlmilionová armáda nezaměstnaných se utěšeně rozrůstá, zatímco jsme ze soběstačné republiky učinili doslova dovozovou ekonomiku zvislou ve všem na zahraničí.
Jakou další zlobu ještě chcete rozvíjet? - tohle snad nestačí?
Na lékařské ošetření abychom si šetřili na platby v hotovosti při současném placení pojistného. Totéž s důchody. Na důchod si má každý našetřit individuálně za současných plateb sociálního pojištění.
Co ještě chcete obhajovat?
Re: Havel zase zasmradil
(Čtenář 1, 7.10.2010 13:11:21)
Odpovědět
Ta dáma, které odpovídáte, má pravdu v tom, že kdyby si p. Streit jednou měsíčně nekopl vulgárním způsobem do Havla, nebylo by jeho ego uspokojeno. Navíc mi z Vašeho příspěvku celkově vyšlo, že nebýt Havla, tak republika je jeden květ a žijeme v ráji.(Hlavně pamatuji na výrok: Jen víc takových podnikatelů jako je Kožený...) Ach jo...Jinak na této diskuzi se mnozí vulgaritou snaží trumfnout p. Streita, zřejmě si myslí, že čím sprostší tím lepší. P. Streit možná byl špičkový odborník,ale když se rozdávala slušnost a tolerance k názoru druhých docela určitě chyběl. Argumentovat se dá bez vulgarit. Ale nenávist je u tohoto pána zřejmě silnější.
Re: Havel zase zasmradil
(čtenář 2, 7.10.2010 14:58:10)
Odpovědět
Ačkoliv jsem nebyl osloven, dovolím si reagovat.
Ta dáma, nemá pravdu vůbec v ničem. Vytvořila si ve své mysli idol, bohužel, ale tomu co napsala, věří dnes snad již jen ona sama + ještě několik málo neinformovaných.
Pokud p. Streit. použil hrubší výrazivo - ve vztahu k situaci o které je řeč, předpokládám, že se musel hodně přemáhat, aby nenapsal bez obalu to, co si opravdu myslí a jak by k dané situaci slušelo. Ale na druhou stranu, pokud by povolil hranice autocenzury a psal naplno, zase by to cenzor nepustil, nebo rovnou smazal.
A jinak k V.Havlovi - osobně bych měl obavu si o něj opřít kolo!
Výrok o Koženém - je mi líto, takových výroků vyprodukovala naše media nespočet, např. o nerozeznávání špinavých peněz.
Jsou to úryvky vytržené z kontextů a nesčetněkrát opakované donekonečna, a nesoucí opačný význam, než jaký byl původně vyřčen.
Re: Havel zase zasmradil
(jindra, 7.10.2010 9:22:58)
Odpovědět
Pane Streite,kdyby nenávist měla kola,vy byste musel brzdit do kopce ! Vám musí Havel ležet hodně v žaludku...
Re: Havel zase zasmradil
(nobody, 7.10.2010 9:44:12)
Odpovědět
Hlavní kostra článku je správně a líbí se mně, že se autor i ozval. Láska a pravda zvítězí nad lží a nenávistí , ale stává se, že události semelou toho, kdo s takovými slovy nenakládá správně. Havel žádný program neměl, jenom bořit komunismus, a to bylo málo.
Re: Havel zase zasmradil
(Ludmila Hloušková, 9.10.2010 13:58:21)
Odpovědět
Pane Franku a další podobně smýšlející,

jako lživé považuji především tvrzení, že V. Havel je odpovědný za veškerý marasmus v této republice. Ona amnestie, kterou mu lidé tolik vyčítají, se týkala vězňů, kteří by do dvou let byli tak jako tak propuštěni. A tunelování má na svědomí především řada kontroverzních podnikatelů jako Kožený, Dienstl a mnoho dalších, s nimiž se rozhodně Václav Havel nepřátelil, ani je na Hrad nebo jinam k sobě nezval a nedoporučoval je jako mladé nadějné manažery.

Mimochodem toto pondělí byl vysílán velmi zajímavý pořad Reportéři, kde připomínali aktivity právě oněch "mladých a nadějných" manažerů a bankéřů z Motoinvestu (např. Dienstla), jejich vlídné přijetí tehdejším ministrem financí a pozdějším panem premiérem a k tomu uvedli článek V. Klause o tom, že je zapotřebí více takových "štik v našich stojatých vodách". Takže z důsledků divoké privatizace a celkové hospodářské devastace obviňujte někoho jiného. Fotovoltaické elektrárny byly, pokud vím, zavedeny za vlády ODS a velmi se o tuto oblast zajímali podnikatelé úzce spojení jak s ODS, tak s ČSSD. A V. Havel nebyl nikdy členem ani ODS ani ČSSD.

Pokud vytýkáte V. Havlovi špatný program, proč to řešíte až teď po 20 letech ? Je divné, že jste se do politiky nezapojili sami aktivně již v roce 1989 a 1990.

Kdyby se V. Havel tolik opíral o komunisty a agenty Stb, jak p. Streit uvádí, těžko by si ho vážilo tolik světových osobností a státníků, kteří mají jistě velmi dobré informace.
Re: Havel zase zasmradil
(Robert, 10.10.2010 20:21:20)
Odpovědět
Takže k jednotlivým bodům:
Amnestie - není pravdou, že do dvou let by byli všichni propuštěni, a těm kterým by trest vypršel, by se do společnosti vstřebávali postupně.
Tunelování - zajisté uznáte, že i za konkrétními skutky musíme hledat nejprve příčiny a jejich souvislosti. Pravděpodobně to budete mít o to těžší, protože budete muset překonat antipatie k současnému prezidentovi, na kterého byste nejraději všechno svalila. ( to jen v případě, že budete chtít docílit nezávislého a nezaujatého výsledku).
Je také třeba se oprostit od mediálních manipulací, a když už, tak si trochu pamatovat jak opravdu postupovaly události a spíše se opírat o autentické - nesestříhané a upravené zprávy. Nejlépe sledovat přímé přenosy a přímé rozhovory.
Na tomto základě můžu tvrdit, že zrovna Vámi osočovaný V. Klaus měl k privatizaci připomínky, když chtěl začátek odložit, jako nepřipravený projekt a nejprve jej ošetřit právně.
Privatizace, jako tako takový projekt sem byl importován ze států a jeho garantem byl T. Ježek. Právě pro důvody předešlé věty si s nynějším prezidentem dodnes nenašli společnou cestu. Ježek kde může, tam mu dodnes podkopává nohy.
(Jen pozn. - Ježek ihned po provatizaci odešel z republiky - pročpak asi žije v exilu?
Ježek a další soukmenovci té doby, většinou pocházeli z ODA, z Charty77 a podobných. Všechno prodloužená ruka hlavního dramatika. Tady také hledejme příčiny a důvody "Sarajevského atentátu" - včetně výroku : Pozor na Klause, on se vrátí - vstane jako Phénix. Kdo tyto intriky zinscenoval je zbytečné rozebírat. Záhadně zmizelo třičtvrtě miliardy korun při privatizaci, a spolehliví taxikáři rozváželi po Praze margarinové krabice plné peněz - z těchto pravděpodobně byli financování i Lájoš Báči a Shingha.
Klaus v tu dobu byl na vysokých postech, ale bez možností cokoliv ovlivnit, každý zásadní krok by znamenal rozpad koalice a ztrátu vlády a také moci.
K privatizaci - za osnovami a přípravami privatizace stojí nějaký pan Švejnar - taktéž Havlův kamarádíček, mimo jiné i za dnešním tunelem fotovoltajek jej naleznete, když budete pozorná. Také není bez zajímavosti že právě jeho syn přijel ze států v tomto artiklu zde podnikat a v tomto není žádným troškařem.
A proč je pan dramatik tolik oblíbený za hranicemi, ale již méně doma?
Kam se přesunulo vlastnictví firem?
Kdo ovládl nepřipravený trh?
Kdo umožnil likvidaci klíčových oborů, které nezanikly na základě tržních podmínek, ale politicky?
Pak se divíte, že jej Bush i pohladil po zrzavé hlavičce?
Proč jsem se nezapojil do politiky?
Znám osobně několik politiků, kteří jsou charakterní a hlavně rovní - museli odejít. Obrázek z dnešní doby: ministr Bárta.
Věřím, že tento člověk to myslí upřímně, narozdíl od Standy Koloťuka a sledujte jaké má problémy se svou existencí. Ta mafie jej mezi sebou ukouše, kdyby měl na hlavě svatozář. A lidé, kteří věří jen mediální masáži budou houfně skandovat "Ukřižuj!", aniž by jeho vina byla skutečná, nikoliv vykonstruovaná.
A jaký je V.Klaus?
To můžete vidět dnes, když ssebou nevláčí kolektiv se kterým musí souhlasit i přes své přesvědčení. A přesto můžete sledovat, jak je trnem v oku jak dramatikovi, tak Trautenberkovi, zeleným a dalším chapadlům havlovy hydry.
A o pravdě jsem doteď popsal kus textu, o lásce jsme měli snad být přesvědčeni, když nad symbolem české státnosti zazářilo neonové srdce, jak nad nějakým bordelem.
Neútočím na Vás, ale prosím oprostěte se od emocí a začněte vnímat fakta. Ne je přijímat, jak nám je hostitel naservíruje, ale takové jaké jsou.
Re: Havel zase zasmradil
(fgh, 10.10.2010 22:48:42)
Odpovědět
zapomněl jste říci, že fotovoltaiky mají největší výkon v noci, kdy je proud levnější, dá se pořidit pod 5Kč/kwh a zpět dostanou od státu 12 Kč nezdaněných!!!
to se to podniká, když někdo umí a hlavně ví!!!
Re: Havel zase zasmradil
(Ludmila Hloušková, 12.10.2010 22:30:17)
Odpovědět
Vážený pane Franku,

v tom je právě ten rozdíl, že já nesvaluji všechnu vinu pouze na jednoho člověka. Nechci osočovat V. Klause (s některými jeho názory souhlasím a naopak s některými názory V. Havla nikoli), ale nemám ráda, pokud je jeden označován téměř za zloducha a je „odpovědný“ prakticky za všechno špatné za 20 let, zatímco druhý je „neomylný“. Poukázala jsem právě proto na ověřenou reportáž, kde si nemohou dovolit uvádět vymyšlené nebo lživé informace (třeba jen kvůli případným soudním dohrám). Mediální manipulace hledejte spíše v bulváru. (Do této oblasti bych asi zařadila informace o záhadných taxikářích rozvážejících tři čtvrtiny miliardy Kč v krabicích.) Pamatuji si poměrně dobře a navíc existuje novinový archiv článků z let minulých i nedávných ohledně různých podivných privatizací - a proti jejich autorům nebyly vedeny soudní žaloby pro pomluvy.

Pochybuji, že by si právě V. Klaus jako ministr financí nechal nařídit V. Havlem privatizaci „proti své vůli“.

Fakta vnímám a tady nějaká uvádím (je možno je jistě ověřit):
Tomáš Ježek, kterého označujete za jednoho z tehdejších „soukmenovců většinou pocházejících z ODA, z Charty 77, nebo z podobných“ - pracoval v letech 1986 až 1989 v Prognostickém ústavu ČSAV, nebyl členem Charty 77, založil stranu ODA, ze které však v roce 1994 přestoupil do ODS. Byl poradcem tehdejšího ministra financí V. Klause, nikoli tehdejšího prezidenta V. Havla. Vyučoval na VŠE a byl před 5 lety jmenován soudním znalcem v oboru veřejných financí a bankovnictví, tedy dávno po privatizaci a dovolím si pochybovat, že by jmenovali exulanta. Jestli žije nyní v cizině, nevím.

„Havlův kamarádíček“ Švejnar nesouhlasil s privatizací prováděnou před ošetřením legislativou (z tohoto důvodu se nemají s V. Klausem moc rádi).
Re: Havel zase zasmradil
(Robert, 14.10.2010 19:35:36)
Odpovědět
Pravděpodobně se již dále nebudu s vámi přít. Ale to neznamená, že bych couvl se svých názorů nebo přesvědčení, ale z důvodu, že jsme již offtopic a také pro nemožnost některé starší věci dokázat.
Dokázat můžu že T. Ježek žije ve Švýcarsku.
Zákulisní havlovy intriky - to si můžete i dnes ještě dohledat, nakonec sama musíte vědět, kdo za čím a za kým stojí, pokud alespoň trochu sledujete dění.
Začnu velmi známými událostmi, které nemusím nijak dokazovat.
Při poslední volbě presidenta Havla, museli prohavlisté zavřít Sládka do vazby na dva dny, aby byl zvolen, poté se ukázalo že vazba byla neopodstatněná.
Konec Havlova prezidentování a začátek Klausova, byl opět zamlžen tajemnem. Pohádka z médií: Už byl V. Klaus zvolen presidentem, když Havel za ČR podepsal souhlas s humanitárním bombardováním Jugosdlávie. Věřím, že Klaus by to nepodepsal.
Nechci se rozepisovat o prasárnách s radioaktivní municí, kterou tam JúeSeJ používala - taktéž v Iráku, ale jde o moment, kdy veřejně a legálně uznali stát narkomafii. Nakonec jsme se z médií dozvěděli, že ještě jeden den po zvolení druhého prezidenta, má předchůdce stále ještě pravomoc prezidenta.
Zdá se Vám tahle odpověď nezmanipulovaná?

Vzpomeňme problémy s lidskými právy, kdy česká republika na tomto základě přišla o velký obsah zakázek v řádech desítek miliard, ať to byly verbální útoky na Čínu, Rusko, arabský svět i nakonec bývalou Jugoslávii. Myslíte si, že ten humanitární hlas od nás (čr) má nějaké opodstatnění? Když daleko větší země si podobné problémy nepřipouští a rychle v prvé řadě obsazují trhy.
Ty propojené nitky také snad nemusím dokazovat, od Šwarcenberga přes zelené až k Havlovi.
Co se tímto někdo snaží docílit? je to snad záměrná snaha poškodit českou ekonomiku a export?
Máte jiné rozumné vysvětlení?
Experiment v Gruzii - jediný kdo byl schopen říci že "čísař je nahý" byl V. Klaus, ale naopak Švarcenberg okamžitě poslal Saakašvilimu dar z ministerstva zahraničí 150milionů. Přitom se vyloženě jednalo o barbatský masakr zrežírovaný Saakašvilim. Naproti tomu tentýž Šwarcenberg poslal 5milionů do Ruska jako pomoc při letošních požárech.
Zdá se Vám tenhle postup korektní?

Klaus osamocen bojoval proti podvodu s globálním oteplováním, dnes se již dostaly na veřejnost některé fakta a důkazy že to opravdu byl velkolepý podvod - kdopak dělal před hradem divadlo? kdo nynějšího prezidnta zhazoval kde to jen šlo?
Na čípak stranu se přikloníte v tomto sporu Vy? když už jsou důkazy na veřejnosti? Omluvil se snad někdo z protagonistů hradního divadla prezidentovi? ne, přelezli z krachující strany do TOP09.

Nechci se ani zmiňovat o šaškárnách které pravděpodobně velmi brzy zaplní média, a to z resortu obrany, financí a zahraničí ad. Opět nitky společenství vedou k dramatikovi.

Oběktivnost médií??? Celá Evropa se momentálně zmítá v nepokojích obzvláště Francie, že by naši novináři neviděli dále než na chodník z vlastní kanceláře? nebo je to záměrně zastřeno tajemstvím? Jakým způsobem se chová naše humanitární organizace v zemích kam údajně jdou pomáhat? Jak je možné že se z této organizace ztrácejí finanční hodnoty v sedmimístných číslech a pokud je Fin. úřad z Prahy 2 odhalí, politicky se to zahladí - tohle jsou normální postupy? - to není bulvár, kampak vedou nitky z této orgamizace? Není to těžké uhodnout, natož vystopovat.

Zde jsem nastínil zlomek dnešní špinavé politiky, mohl bych pokračovat dále, je to celkem nechutné, a to si některé věci nechávám pod pokličkou a zmínil jsem pouze asi 5 politiků. Ta škála je širší a krásně propojena, až se člověk nestačí divit. Vzpomeňte na nedávný cirkus kolem radaru v Brdech - kdepak jsou tehdejší prohlášení politiků s dnešní realitou, když už pravda vyplavala na povrch?
Copak vůbec dělají novináři? že některé věci nevidí jako by ani neexistovaly. Ani ten pověstný bulvár, který by si mohl více dovolit do něčeho vrtnout.

Dnešní reformy??? na jedné straně se škrtá na platech, aby se ušetřilo cca 1,5miliardy a na druhé straně se vyhodí rovnou 5miliard za starý šrot z JúeSeJ - nakoupíme staré olétané transportní letouny 4ks a možná se nám podaří z těchto opravit a zprovoznit 2ks, přitom transportní Antonovy které vlastníme mají životnost do r. 2015 - a klid po pěšině, ačkoliv tato zpráva není snad až tak neveřejná, že by se o ní nedalo informovat.
atd...
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama