reklama
reklama

Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 1.10.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

Rozhřešení ve sporu Klause se Schwarzenbergem přijde. Schwarzenberg se nevyhne odpovědnosti, pokud neprosadí, že česká výjimka z Lisabonské smlouvy bude uvedena v život.

Pokud ji nebude hájit do roztrhání těla, nejen dá za pravdu prezidentu Klausovi, ale de facto spáchá vlastizradu. Zároveň by porušil loajalitu a subordinaci, protože hlavou státu a jeho exekutivních orgánů je prezident. Chcete-li, porušil by i šlechtickou čest, i když já ty rodové konsekvence nemám rád a považuji je již od první republiky za nezákonné.

Není náhodou, že s blížícím se přístupem Chorvatska do Evropské unie se začíná vést kampaň zpochybňující českou výjimku, která je jen jakousi méně podařenou obdobou té irské. Jenže Irové to mají zajištěné smluvně, my jen  formou příslibu.

Také EU teď bude muset odkrýt karty, jak je ochotna plnit své dohody vůči malým členům. Někteří právníci již zahájili torpédování této formy řešení. Signifikantní je, že před podpisem „Lisabonu“, který by prezident Klaus bez výjimky prostě nepodepsal, mlčeli. Nejhorší je, že pátá kolona existuje i uvnvitř České republiky, která bude vytvářet atmosféru proti výjimce. Nedivil bych se, kdyby se rekrutovala z havloidních kruhů.

Prezident Klaus nevěří, že se může spolehnout na svého ministra zahraničí. To je vážné, ale realita to prostě buď potvrdí, nebo nebo vyvrátí. Pak obrana Schwarzenberga, že prezident je pod vlivem komunistického předsudku vůči šlechtě, je irelevantní. Hin sa hukáže.

Já bych za ministra zahraničí, který urychloval uznání Kosova a paktoval se s válečným zločincem, mafiánem a narkobaronem Thacim, také nedal ani zlámanou grešli.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
7029 čtenářů | 38 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(zzz, 1.10.2010 6:07:42)
Odpovědět
Pokud o vyjimku VK stal, proc nestal v cele delegace, ktera schvalovala a podpisovala
Lisabonskou smlouvu? Nas pravni rad to umoznuje.
Prvne neco zaskli nebo umyslne neudela a potom
dela estrady. Jako pri privatizaci, s "neumim
rozeznat spinave penize" a " utekem pred pravniky". Nebo i s podpisem "sqeez outu" po Cesku.Je to podvodnik, kteremu prostacci a jemu
podobni zobou z ruky.
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(Ka, 1.10.2010 7:28:18)
Odpovědět
Pořád je mezi slepými králem.
nesmysl s těmi špinavými penězi
(ekonom, 2.10.2010 18:38:51)
Odpovědět
Pořád se to omílá dokola, i když to dostatečně vysvětlil. Nejde rozlišit špinavé peníze od čistých, nic takového totiž neexistuje. Peníze jsou peníze a není na nich vidět, kudy protekly. Takhle to myslel a takhle to je.
Druhá věc je, že někdo peníze ukradne, nechá se jimi zkorumpovat, získá je z vydírání či prodeje drog. To ale nesouvisí s těmi penězi, zloděje je třeba chytit při krádeži, korupčníka při korupci apod. S penězi nemá neschopnost odhalovat zločiny nic společného.
Z vaší ideologie pak vyplývají podobné nesmysly, jako že se zakážou hotovostní transakce pod 100 000 Kč. Obyčejný občan pak má někdy problém s nesmyslnými regulacemi, zatímco zločinec si miliony z drog rozdělí na dostatečné množství částek po 99 900 Kč a regulaci obejde. Žádné zákony proti praní peněz z nelegální činnosti nefungují, to je celá pravda. Jen jen to vějička na voliče, že se "něco" dělá.
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(Andel, 3.10.2010 11:16:00)
Odpovědět
Já tedy taky neumím rozeznat špinavé a čisté peníze. Evidentně jsou jen peníze jedny.

Máme instituce soudů, pokud se nám něco nezdá. To je jediná možná cesta nápravy. To chtěl pan prezident říci. Lidi vůbec nečtou a jenom překrucují, zvláště, pokud jsou jim nesmysly stále podsouvány.
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(ks, 1.10.2010 8:54:54)
Odpovědět
Hloupý autor a ještě hloupější komentář. Nejste náhodou Paroubkův Marťan?
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(evča, 1.10.2010 10:12:24)
Odpovědět
p.Klaus mi k srdci nepřirostl- hlavně po roce 89,kdy byl jedním z rozbiječů republiky,fanda Koženého a jedním z hlavních viníků zubožení této země. Ale přesto musím s jeho opravdu jen některýma myšlenkama a postojí souhlasit- jde o Kosovo,mešity,postoj k Mašinům, některé výhrady k EU atd,.. postoj k Rusku je rozumný a také souhlas.
Kníže je kníže a měl sedět na Orlíku nebo v Rakousích a klidně podřimovat,pokud nechce hájit zájmy republiky.No,uvidíme
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(Ka, 1.10.2010 10:37:24)
Odpovědět
Evčo, dobré. On ten kníže ale musí hájit i zájmy své a Bilderbergských patronů.
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(evča, 1.10.2010 11:32:42)
Odpovědět
no,to opravdu musí. Má toho,chudák moc.Třeba se už jednou neprobudí..?taková malinká naděje tu je
jenže to nesedí
(ekonom, 2.10.2010 18:30:30)
Odpovědět
ČSFR Klaus určitě nerozbil, žádný český politik rozpad nechtěl, podobně jako většina českých občanů. Jenže na manželství musejí být dva. Slováci si většinově přáli buď samostatný stát, nebo hodně rozvolněnou konfederaci. Oni si zvolili reprezentaci, která toto hlásala. Takže s takovým nastavením nemůžete "nerozbíjet", prostě byla jen volba pomalého bolestného rozpadu nebo rychlého korektního přátelského rozvodu. Tohle Klaus (se slovenskou manželkou) pochopil a proto nebránil tomu druhému (i když trochu to přece jen zdržoval oproti jiným stranám ve vládě jako ODA, které to pochopily tenkrát taky).
S tím Koženým - tenkrát, když se o něm vyjádřil příznivě, nevěděl ještě vůbec nikdo, co provede za pár let, takže tenhle argument je docela podpásovka. Neslyšel jsem, že by ho bránil poté, co něco nekalého provedl svým akcionářům.
Re: jenže to nesedí
(Blondýnal, 5.10.2010 9:18:33)
Odpovědět
fedaraci nerozbili Slováci, ani Češi. Záměr byl od mocných Evropy a světa. Stejný scénař nahodili a podporovali při rozbití Jugoslavie, Snad i věřili , že ve střední Evropě dojde ke konfliktu, ze kterého budou finančně profitovat, Nepodařilo se jim to! Díky ELEGANTNÍMU přístupum hlavně Klause se jim to vymklo z ruk. Nepotařilo se, musí toho Klause hodně nenávidět!! Klaus je jediný, kdo se jim staví! Dokonce usilovali, aby ho naši jidášové prohlásila za duševně nezpůsbobilého. Bojím se o našeho prezidenta. Pane prezidente, dávejte na sebe pozor, letadla stále padají...

loního§Děkujme zas našeho prezident
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(AA00, 2.10.2010 23:08:09)
Odpovědět
Jo, jo...Sedět by měl. Snad se toho dožiju, než odejde na pravdu Boží.
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(Brabec, 1.10.2010 11:07:39)
Odpovědět
Nebude-li vyjímka není i podpis. Pak jej Klaus odvolá - právně neexistuje
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(Libor, 1.10.2010 16:17:37)
Odpovědět
Nic neodvolá, to už pravděpodobně nebude prezidentem.
A Schlaffenbergovi o ČR nejde ani omylem, nedělejme si iluze.
A zodpovídat se? Super fór. Kdo z našich politiků se kdy zodpovídal za své činy? Nikdy nikdo. Tak proč by to najednou chtěl někdo měnit?
Jo, donutit politiky stejně jako všechny pracovníky státního aparátu k zodpovědnosti za jejich slova a činy - to by teprve vznikla demokracie.
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(Brabec, 2.10.2010 1:49:55)
Odpovědět
Ale to není nutní, aby byl presidentem. Podpis byl vázán na vyjímku.
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(koloděj, 5.10.2010 9:24:53)
Odpovědět
Právě proto se okolo vyjímky jen dělají takové tanečky, protože dokut je Klaus prezidentem ,mohl by podpis zpochybnits tím, že nebyla spněná podmíka podpisu. Hrají na čas, až nebude Klaus prezidentem,??!!
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(Daniel Makay, 1.10.2010 18:45:23)
Odpovědět
Mylím si, že Schwarzenberg je pro ČR velmi nebezpečný člověk. Nemyslím si, že to s touto zemí myslí dobře,naopak věřím, že tento národ přímo nenávidí a dělá skrytě vše proto, aby nám uškodil. Jeho politické motivy jsou zvrácené, jednak je to vlastní pýcha a ekonomický prospěch a jednak nás chce tvrdě dostat do područí šelmy. Vždy, když ho vidím jak se vyjadřuje tou svojí příšernou lámavou češtinou tak vidím gestapáka, jak ubohého čecha zeměšňuje a decimuje. Nechápu voliče jak někomu takovému vůbec, kdy mohl dát svůj hlas. Tenhle antičech je podle mne propojen s nejfanatičtějšími eurofili jak ideologicky tak ekonomicky. Já žasnu jak jsou voliči najivní a volí vlastního kata.
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(Alberto Kvěch, 1.10.2010 19:47:00)
Odpovědět
Ta slova patří Klausovi? Asi jste si popletl jména.Tak příště.To nic.
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(Daniel Makay, 1.10.2010 22:16:42)
Odpovědět
No já nevím, ale zkrat máte asi vy. Já vím docela přesně o čem píši. No já nevím, že by se pan Prezident posčuchal s eourofili a tak ?
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(Alberto Kvěch, 2.10.2010 9:53:48)
Odpovědět
Jestli Česku někdo trvale škodí, pak je to Klaus a ne kníže.Klaus v průběhu dvaceti let pohnojil vše na co šáhnul a hnojí dál.On se svou partičkou euroskeptiků je tou hlavní a nebezpečnou škodnou státu.Klaus žárlí na každého, kdo je váženější než on sám.Proto on a jeho příznivci tolik nevhodných slov na adresu Havla,knížete a dalších.
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(kapej, 2.10.2010 19:38:05)
Odpovědět
Víte pane Kvěchu, už jen diskuse čtu, na těchto stránkách většinou nemá smysl plýtvat svými názory, a to především kvůli takovým zaslepencům a vlastizrádcům, jako jste Vy. Jste nekonečný tupec a v každém dalším Vašem příspěvku se o tom přesvědčuji nejen já... Zalezte už někam a hrajte si s maňáskem. Nebo si vemte svoje saky paky a mažte za " svými " šláfenberky do EU, nikdo Vás nedrží. A nám, prosím Vás, už dejte pokoj.
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(Andel, 3.10.2010 11:21:07)
Odpovědět
Pane Kvěchu,
nevím, zda mám plakat nebo se smát. Je mi Vás líto.
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(AA00, 2.10.2010 23:11:20)
Odpovědět
Neumíte číst ? Havlovci se paktovali s nacisty a synáček plus jeho kamarádčoft to holt pochytili.
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(Blondýna, 5.10.2010 9:38:20)
Odpovědět
Jestlipak kníže, když chodil před volbami na pivo se studenty diskutoval otázky, které se týkají suverenity, české zájmy a jak je bude prosazovat a své kamarádství s Bildebergy a nebo jen tak s pozice šlechtického erbu s lidem jak hodný král ječmínek poklábosil a zaplatil jim pivo.Ti mladí nemají klasické vzdělání, ve škole jim to nikdo neřekne, zeptejte se jich na význam státního svátku 28. září. Budou mluvit o legenďě sv Václava, bez významu a ODKAZU! Co bychom chtěli, když veřejné medium televize za komunisme i dnes tento svátek degradoval na lidový foloklor, jarmarky a poutě. To není neuměltelství, to je zájem těch, kteří sledují úplně jiné zájmy než české|!!
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(M.Paul, 1.10.2010 23:07:01)
Odpovědět
Klaus je rusofil, tím pádem srbofil. Rusofil je proto, že má závazek. Komouši moc dobře věděli, koho volí presidentem již podruhé.
Zaplať pánbůh, že nemáme presidentský systém. U nás je to naopak: president musí respektovat vládní rozhodnutí - byť se snaží kroutit podle svého.
Proruské klice se samozřejmě von Schwarzenberg na pozici ministra zahraničí zajídá. Klaus má zjevně na paměti odpor české šlechty vůči Benešovu rozhodnutí přijmout Mnichov.
A Klausovi nohsledi samozřejmě udělají vše pro pomlouvání vlastního ministra zahraničí, který prostě nežere Klausovu ruskou zrádnou linii.
Klaus je srbofil jen proto, že má srbské předky. Rusofil určitě není, je amerikanofil. Jen vidí, že omezování svobody momentálně hrozí víc z Bruselu než z Moskvy, což pak logicky vede ke kritice EU. Taky chápe (a kdo tohle ještě nechápe, asi je úplně slepý a hluchý), že EU tak, jak je, směřuje jen do pekel a není životaschopná. Kéž by to tak nebylo a měli jsme skvělou silnou fungující EU... Ale je to tak. EU je jako auto, které chce jet rychleji a jeho posádka mu přitom háže pod kola neustále nové klacky v podobě nesmyslných regulací.
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(kapej, 2.10.2010 19:44:15)
Odpovědět
... tak nevim, nevim, tady je někdo blbofil...
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(kuklakni, 2.10.2010 16:29:29)
Odpovědět
Oba dva jsou škůdci republiky.Klaus zlodějskou privatizaci z nás udělal žebráky a námezdní pracovní sílu zahraničních podnikatelů-kapitalistů,sluhy ve vlastní zemi.Za provize odprodal nejdřív ziskové firmy,které mohly pomáhat řešit státní příjmové deficity,např.lázně,pivovary,lihovary,tabákový průmysl,vodohospodářství atd.,zůstalo jen kousek ČEZu.Šláftruňg díky Havlovi posbíral hrady,zámky,pole,lesy rybníky po loupeživé šlechtě,po předcích i zadcích.S dvoumiliardovým majetkem a neznalosti českého prostředí a jazyka se nejdříve nechal živit jako Havlův kancléř,pak senátor a teď jako "český" ministr zahraničí.Paktuje se ze sudeťáky,chce za provize odprodávat pod cenou historické objekty,např.zámek Štiřín,Lobkovický palác a další.Rovněž pracuje na oslabení exportu,rušením ambasád mimo EU.Vypráskat celou TOPku s přestárlým rakušákem a superpytlákem Kalouskem.
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(Daniel Makay, 2.10.2010 17:55:30)
Odpovědět
Díky Bohu nemáte pravdu. Privatizace proběhla právě proto, aby kapitál zůstal doma. Zvažovaly se totiž dvě varianty. první-privatizace bez zahraničních subjektů, druhá varianta s účastí zahraničních subjektů.Prezident od začátku prosazoval tu první variantu, protože si byl vědom síly zahraničního kapitálu a chtěl aby zprivatizované firmy zůstali v českých rukou. Tuhle informaci nemám od prezidenta, ale od jeho odpůrce V.Žáka poradce prezidenta Havla, pozdějšího předsedy pro rozhlasové a tel. vysílání. Opravdu plivete na V.Klause v duchu bolševické lžipropagandy zákeřně a neprávem. Uvědomte si, že v té době nebylo lehké rozhodnout se co dál. V. Klaus určitě nechtěl rozdat majetek podvodníkům, nebyl blázen spíše podlehl tehdejšímu nadšení a vložil příliš důvěry do lidí, jež majetek získali. Věřil, že jsou patrioti jako on a dobří hospodáři, což se bohužel u mnoha nepotvrdilo.
Re: Klausova privatizace
(M.Paul, 2.10.2010 20:49:09)
Odpovědět
Tzv. Česká cesta byl výmysl 11.správy StB. Duchovní otec Dušan Tříska. Nastartoval to plukovník StB Boris Vostrý se svým kmenovým agentem Viktorem Koženým.
Za plné asistence komunistických ministrů (bývalý komunista je totéž, co bývalý černoch) Dyby a Dlouhého s požehnáním dalšího vykuka: Ježka. Pod bedlivým okem tehdejšího ministra financí Klause Václava.
Nepřipuštění zahraničního kapitálu se projevilo ztrátou Konsolidační banky. Pokud statistiky neklamou neb manipulovalo se jak se dalo, tak ztráta je 2,8 bilionu korun (2800 miliard).
A tohle přímá Klausova odpovědnost. V normálním státě by dávno na doživotí bručel, v žádném případě by nebyl president.
Re: Klausova privatizace
(M.Paul, 2.10.2010 20:49:26)
Odpovědět
Tzv. Česká cesta byl výmysl 11.správy StB. Duchovní otec Dušan Tříska. Nastartoval to plukovník StB Boris Vostrý se svým kmenovým agentem Viktorem Koženým.
Za plné asistence komunistických ministrů (bývalý komunista je totéž, co bývalý černoch) Dyby a Dlouhého s požehnáním dalšího vykuka: Ježka. Pod bedlivým okem tehdejšího ministra financí Klause Václava.
Nepřipuštění zahraničního kapitálu se projevilo ztrátou Konsolidační banky. Pokud statistiky neklamou neb manipulovalo se jak se dalo, tak ztráta je 2,8 bilionu korun (2800 miliard).
A tohle přímá Klausova odpovědnost. V normálním státě by dávno na doživotí bručel, v žádném případě by nebyl president.
Re: Klausova privatizace
(Daniel Makay, 2.10.2010 21:41:25)
Odpovědět
Je možné, že tak bylo, ale ze strany V. Klause to nechápu jako úmysl spíše jako jeho nezkušenost a najivitu. Je mi jasné, že STBáci měli být nekompromisně odřezáni od polického života a naházeni do vazby nejméně na dobu než privatizace proběhne. Legislativně to prostě nebylo vůbec připravené, moc živelné a neprůhledné. S tim souhlasím, jen ten problém nevidím Klausovi, ale v lidech kolem něj. Ale to bylo to Havlovo paranoidní nebuďme jako oni. Úpně převrátil smysl práva.
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(Andel, 3.10.2010 11:24:49)
Odpovědět
Danelovi M:
Děkuji, že jste to napsal. Naprosto souhlasím.
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(Blabla, 3.10.2010 11:48:46)
Odpovědět
Lidi zlatí, celá tato trapná diskuze, bez faktů se zvrhla na špinění vlastního presidenta, který, jak se zdá, poučen historií, nechce opakovat chyby předválečné politiky. Jezdím dost po světě a už se nedivím, že nás vnímají nejčestěji jako hurvínky. Žádná národní hrdost jen jedovaté kecy.
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(jára, 3.10.2010 19:12:50)
Odpovědět
nejhloupější národ,jsou češi,nechaj si vše líbit.
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(Sunny, 4.10.2010 10:04:01)
Odpovědět
Řekla bych, že národní hrdost nám nechybí. Jen je to u nás poněkud v rovnováze: zhruba polovina z nás jsou vlastenci a druhá polovina kolaboranti. Jeden z nemnoha případů, kdy rovnováha není právě ideální stav...
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(JUDr.H.Gaertner, 4.10.2010 10:38:32)
Odpovědět
Co ten autor píš o tom, že prezident určuje politiku státu je nesmysl, protože nejvyšším resp. nejdůležitějším orgánem výkonné moc je vláda resp. předseda vlády. Stojí t v ústavě ČR. HG.
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(Svoboda, 16.10.2010 12:38:04)
Odpovědět
Konečně si někdo všiml a okomentoval ten naprosto pomýlený výklad rozložení moci ve státě. Tvrdit, že je ministr zahraničí subordinován prezidentovi je totální nesmysl, opomíjí realitu dělby moci i prostou skutečnost, že subordinace má jako institut uplatnění ve vztazích mezi správními úřady vykonávajícími ať přímý nebo nepřímý výkon státní správy. Vztahy mezi ústavními institucemi vymezuje primárně ústava, a to na principu vzájemných brzd a rovnovah, ústavně zakotvených vztahů, ale jistě ne na principu nadřízenost-podřízenost.
Re: Klaus ví, že Schwarzenbergův soudný den nastane
(M., 6.11.2010 15:04:41)
Odpovědět
To je ten prispevek, o kterem jsem mluvila...
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama