reklama
reklama

Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi

Autor: Odjinud | Publikováno: 30.9.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

http://www.parlamentnilisty.cz/vlada/176834.aspx

Šéfka Suverenity Jana Bobošíková se pustila do ministra zahraničí Karla Schwarzenberga kvůli české výjimce z Lisabonské smlouvy, která by, pokud ji budou ratifikovat členské země EU, měla zajistit, aby v ČR neplatila Listina práv EU, která by mohla potenciálně ohrozit majetkoprávní vztahy v Česku vzniklé po druhé světové válce.

http://www.parlamentnilisty.cz/vlada/176834.aspx

reklama
6103 čtenářů | 58 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Jan Novák, 30.9.2010 13:53:54)
Odpovědět
Jó hold členka ÚV SSM se nezapře.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(ferda, 30.9.2010 14:45:39)
Odpovědět
NEZAPOMÍNEJTE TAKÉ NA SVAZÁKA NEČASE !!!!! :-)))
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(AntiTOP, 6.10.2010 16:50:11)
Odpovědět
Von ten Schwarzenberg je taky pěknej prevít!
Bobošíková,raději mlč a "ústa"otevři až při čištění zubů ...
(Horáková Z.,náměstkyně XWT, 7.10.2010 1:07:46)
Odpovědět
Tyhle bláboly už se nedaji od Bobošíkové poslouchat.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(jira22, 30.9.2010 13:58:10)
Odpovědět
Máte pravdu paní Bobošíková, je to nesporně lump. Ale na Goebbelse ještě zdaleka nemá. Vychytralý ve svůj prospěch, ale jen ve svůj a to z něj dělá přes způsobené škody trpaslíka.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Alberto Kvěch, 30.9.2010 14:04:08)
Odpovědět
A opět podpora Klause.Paní Bobošíková.Kdyby Klaus knížete chválil, co by jste tvrdila Vy, paní euroskeptičko.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(myrek, 30.9.2010 14:48:08)
Odpovědět
A sama se tím přirovnala k ženě jdoucí s kýmkoliv za vidinou zisku... jak se jim jen říká spisovně...
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Kalous, 2.10.2010 5:55:19)
Odpovědět
Myrku - dobře jste to spisovně řek - jde za vidinou zisku. A na čem je celý kapitalismus založen? Na tvorbě co největšího zisku, takže je to náš člověk, ne?
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Alberto Kvěch, 30.9.2010 15:41:46)
Odpovědět
A nosíte Klausovi kytičky jako Husákovi paní Bobošíková.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(BoBo, 2.10.2010 5:28:37)
Odpovědět
Jo Kvěchu - kytičky a bl.bé Kvěchy se šípkovou omáčkou.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Alberto Kvěch, 2.10.2010 9:41:54)
Odpovědět
Tak jen tak dál.Hezký den.Vy jste kouzelná(ný).
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Brabec, 30.9.2010 16:08:17)
Odpovědět
Nenávist diskutujících vůči Bobo je směšná. Ta paní má pravdu a dostane ve volbách můj hlas !!!
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(strejda, 30.9.2010 16:35:27)
Odpovědět
Ta se tedy má a ještě hudlana!
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Stallker, 30.9.2010 19:11:49)
Odpovědět
Škoda...
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Alberto Kvěch, 30.9.2010 20:38:22)
Odpovědět
Brabec jako vždy svůj hlas zahodí a ještě zapomněl konstatovat,že souhlasí s Klausem.Brabče.To není nenávist, to je stav ke kterému se Bobo dopracovala.Vy jste volič Macha,nebo máte dva hlasy.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(M.Paul, 30.9.2010 20:33:51)
Odpovědět
Tahle populistka je schopná udělat cokoliv. Její názory, to je přímo skvost na zvracení. Jedno mají s Klausem společné: kdykoliv se dokáží paktovat s komouši - hlavně když jde o moc (kandidátka na presidenta za komouše významně přispěla k tomu, aby byl Klaus zvolen komouši zase za presidenta).
A ještě něco k této dámě: kdyby zítra měli přijít Číňané, tak už dnes večer má šikmé oči.
Bobo je vzor české politické dekadence - a její voličstvo je ta nejhorší spodina společnosti na stejné úrovni, jako voliči KSČSSD.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Kalous, 30.9.2010 21:38:38)
Odpovědět
A Vy jste vrchol inteligence a pokroku M. Paule.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(M.Paul, 30.9.2010 21:55:12)
Odpovědět
Když dojdou argumenty, tak skutečně Vaše glosa říká vše.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Kalous, 1.10.2010 7:31:30)
Odpovědět
Nevím jaké argumenty jsou ty vaše zvracení a dekadence. Neřekl jste kromě kra.vin také nic.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(luďa, 1.10.2010 13:04:23)
Odpovědět
Kalousi, už mlč, ať nejsi ještě větší hlupák. M.Paul má pravdu. Bobošice už neví, kde by se uchytila, udělá cokoliv, kdykoliv, jen když z toho něco kápne. Nedopadla televize, nedopadl prezident, v Bruselu se pakuje asi málo, tak to musí zkoušet znovu a znovu. Každý normální člověk si o ní už dávno udělal obrázek. Je to taková tasemnice - no, zrovna výstižné to není, ale tasemnici bych se taky radši obloukem vyhnul!
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Kalous, 2.10.2010 5:52:34)
Odpovědět
Ty chytrý Luďo - proč leze většina lidí do politiky? Aby se roztrhali skoro zadarmo ve prospěch národa? Nejsi bl.bý sám? Vždyť kariera, moc a peníze jsou vlastně legitimní smysl našeho snažení - pokud chceme něco dokázat. Jde o to zda čistými nebo nečistými prostředky - v politice to jde lépe a rychleji nečistými - viz rčení politika je svinstvo. Z tohoto hlediska na tom zase paní Bo zase tak špatně není, umí alespoň řečnit, nekoktá, nic nevytunelovala jak jiní politici, ani nebyla v žádných aférách jak řada čelních politiků - jen nechtějí mít další konkurenci s ostrým jazykem.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(evča, 1.10.2010 14:08:28)
Odpovědět
tak s Váma-pane Kalousi,souhlasím vždy.

Ale i když proti paní Bobošíkové nic nemám- je jí všude příliš moc. Ale nevím,třeba ta její taktika vyjde.
Mně připadá jako kariéristka,ale ráda bych se pletla.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Kalous, 2.10.2010 5:36:31)
Odpovědět
Takových karieristů je mezi politiky - vo co v té politice asi jde? Někteří ani nic jiného kromě politikaření hned od školy nedělali (M.Benda, B. Sobotka .. řada tam straší 15 let) Těch co to berou skutečně jako službu vlasti je moc málo. Bobošíková alespoň trochu víc rozviřuje politické vody.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Čtenář 1, 7.10.2010 13:19:51)
Odpovědět
Klid pane Paule, Bobošíková se už objednala na operaci očí, neboť manžel výrobu už do Číny přestěhoval.....to jsou ty národní zájmy paní Bobošíkové.....a ti méně inteligentní tleskají a chodí jí předávat zdravice.Je sice možné, že Schwarzenberg nemá srdce v Česku (dle této dámy),ale jak je vidět ani ona ne.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Jirka, 30.9.2010 22:38:04)
Odpovědět
Je legrační, jak se Ti eurohujeři rozčilují. My žádnou cestu do Nové Evropy nechceme. Už jsme si ji za nacistů i komoušů užili dost A proto budeme volit B!
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Alberto Kvěch, 30.9.2010 23:04:57)
Odpovědět
Myslíš ty a Brabec-to Bobo vytrhne.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Katsanson, 30.9.2010 23:09:44)
Odpovědět
Ona se tato zlatokopka namlsala jako poslankyně v EU a nyní bude dělat vše proto aby chytla nějaký lukrativní flek popřípadě i pro svého manžela. Inu podle hesla "Účel světí prostředky" a "Peníze nesmrdí" bude hlásat cokoli hlavně aby to sypalo. Na to, že má vysokoškolské vzdělání se divím, že se nestydí.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(v.n., 1.10.2010 0:45:12)
Odpovědět
Mě by zajímalo jestli v Číně nosí ten rudý kostýmek.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Jiří, 1.10.2010 7:17:47)
Odpovědět
Je zajímavé sledovat, jak se proti B vztekle ozývají hlasy sudetoněmecké páté kolony, rekrutované z protičeských havloidních kruhů.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Čtenář 1, 1.10.2010 7:49:27)
Odpovědět
Zřejmě Vám chybí vzdělání, to komunistické za vzdělání nepovažuji, to má p. Bobošíková také. Já bych paní Bobošíkovou přirovnal k Hitlerovi, ten taky dovedl zblbnout davy a co z toho bylo ví každý. Ta "dáma" na cestě ke korytu se zkrátka neštítí ničeho.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Jiří, 1.10.2010 10:04:58)
Odpovědět
Jestli srovnáváte p. Bobošíkovou s Hitlerem, tak buď to nemyslíte vážně, nebo jste prosťáček. Tedy nedostatek vzdělání. V horším případě trpíte havlovským intelektuálním levičáctvím, nebo, a to je ta úplně nejhorší varianta, jste zasažen bacilem bruselského neomarxisty.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(pavjan, 1.10.2010 21:43:04)
Odpovědět
Jiří, máte pravdu.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Alberto Kvěch, 3.10.2010 9:14:43)
Odpovědět
Je zajímavé, že srovnání knížete s Goebbelsem Vám nevadí.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Čtenář 1, 7.10.2010 13:25:49)
Odpovědět
Děkuji, přesně o to mi šlo. Inu, každému není dáno......
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(AA00, 2.10.2010 23:02:59)
Odpovědět
A neseděl spíše malý pan sv.Václav Havel K.H.Frankovi na klíně ? Tam bych spíše viděl návaznost na Říši.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Kalous, 2.10.2010 5:45:27)
Odpovědět
Čtenáři, vy máte asi nový typ nejvyššího vzdělání jak páni Havel a Schwarzenberk (1 až 2 začaté nedokončwné VŠ pro nedostatek talentu a píle) nebo elitní 3měsíční studium na právnické fakultě v Plzni. Asi jak páni Ruml, Řápková, doktorandi M. Benda a Standa Gross. Asi jste vzdělanostní polistopadová jednička.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Čtenář 1, 7.10.2010 13:30:22)
Odpovědět
Chtělo by to argument, jinak to jsou bezcenné kecy. Hlavně nenechte vztek cloumat Vaším majestátem, přišli bychom o kvalitní diskuzní příspěvky.....
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Free, 1.10.2010 10:20:48)
Odpovědět
Bobošíková je neuvěřitelná k...a, toužící po funkcích již od doby, kdy s kyticí rudých karafiátů vítala na staroměstské radnici soudruha Gustáva Husáka, a to tedy musela být pořádně prověřená soudružka. Škoda, že ten zprávařský šot v České televizi neviděli všichni její voliči
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(aleš, 1.10.2010 11:29:26)
Odpovědět
Co máte proti Husákovi?Kolik za něho stála 1 KW elektr. asi 0,80 Kč,voda skoro zadarmo,plyn levný a plno jiných výhod.Musel sice skákat jak Rusko pískalo,ale byl pro lidi a ne jak tady tito panovníci.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Jiří, 1.10.2010 13:15:30)
Odpovědět
Zřejmě patříte k těm, komu nikdy nevadilo, že komunisté obehnali celou republiku dvojitým plotem, že pohraničníci stříleli proti těm, kdo nemohl a chtěl ven, zřejmě patříte k těm, komu nevadila nesvoboda, nevadíly procesy, pronásledování. Hlavně, že jste měl plné bricho, že? Fuj tajbl!
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Kalous, 2.10.2010 6:14:59)
Odpovědět
Třeba vadilo, třeba mu vadili i ty procesy které probíhali jak na východě tak na západě(tam i bez procesů), jo je lepší mít plné břicho a být za drátem než být třeba dlouhodobě nezaměstnaný a hladový. Správně to kdysi řekl ten náš lidumil Kocáb - svoboda jsou koncentrované peníze. Von ty dráty ten Husák nenatahoval - kdyby nebyla studená válka a bylo rozumné celosvětové devizové hospodářství, žádné dráty by nebyly. Ani tu studenou válku Gusta nezačal.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(standa, 4.10.2010 18:24:18)
Odpovědět
Máte pravdu.....Svoboda demokracie mi je k ničemu, když nemám práci. To jen tlachání lží a nesmyslů. Dlouhý, Ježek, Čalgf, Havel...ti si svobody užívají.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(mimi, 1.10.2010 17:19:51)
Odpovědět
Čoveče Vy jste ale b l b .
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Kalous, 2.10.2010 6:08:17)
Odpovědět
To je lidí co vítali presidenty jako děti s kytičkami. Někteří i Husáka, někteří mu nyní nosí kytičky i na hrob do bratislavské Dúbravky. Slováci mu mám dojem dali i titul zaslúžilý občan Slovenskej republiky. Proč ne, když V. Havel posílal hrát hradní kapelu někdy i na hrob E. Háchy a řada Slováků obdivuje Tisa jako národního hrdinu? Extremně na to reagují jen hyst.erici.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Alberto Kvěch, 3.10.2010 9:51:20)
Odpovědět
Tomu nevěřte Kalousi, každý se nedostal do blízkosti komunistických pohlavárů.Do těsné blízkosti, do osobního styku s Husákem se však dostali jen děti privilegovaných aktivních komunistických prokádrovaných rodičů a v té těsné blízkosti právě Bobošíková byla.To nebylo žádnou náhodou.U Bobošíkové není nic náhodou.Ostatní děti ani neměli možnost Husáka spatřit.Stačí si vzpomenout jak tisíce dětí bylo nahnáno s třepetalkami do ulic, aby spatřili Husáka při ohlášeném průjezdu městem.Prdlajs nikoho děti neviděli,seč chtěli, protože projel devadesátkou a na děti se ani nevykašlal, načež, aby těm někdy několik hodin čekajícím mrznoucím dětem jako císař pán pokynul.Nenamlouvejme si,že je Bobo svatá. Euroskeptikům stačí, že Bobo blahořečí Klausovi.Bobošíkovou jako euroskeptičku je nutné zavrhovat.Má za sebou tolik kotrmelců,že je až drzostí její opakovaný zájem o jakoukoliv politickou funkci,za každou cenu.Takových politiků je tam dost a nemůžeme se jich zbavit.Přeji hezký nedělní den.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(miriel, 1.10.2010 17:17:57)
Odpovědět
Tahle teta mi připomíná Anežku Hodinovou Spurnou.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(VULFEN, 1.10.2010 18:15:04)
Odpovědět
Bobo má káču chlupatou !!!! Jó, páni, kdybyste věděli, my taxikáři ji vcelku máme rádi, zvláště s pepou jsme ji vojeli, když kandidovala do prlomentu. Takovoého huňáče jsme ještě neviděli, hustý, černý klín.... k tomu perička, no paráda. BOBO JE DO NICH!!!
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(honza, 22.11.2010 16:47:27)
Odpovědět
Nahou Bobo s tou její chlupaticí jsem viděl na fotce. Opravdu je to paráda, takový drn se hned tak nevidí! Našel jsem ji jen tak náhodou na zahraničním webu.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(ALFRÉDO, 1.10.2010 18:18:47)
Odpovědět
To je pizd.aa husička hloupoučká, tváří se jak , možná dobře píchá.. ale co z toho...hlupaňa s cypem na hradle. šuká s ním tak co...václav a janča v pozici 69. vopičárna. bere evropský prachy a pak rkitizuje, páni to jsem nezažil, bobšo fuj.......
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Kalous, 2.10.2010 6:22:18)
Odpovědět
Vy dva kr.teni Wulfene a Alfredo běžte on.anovat někam jinam, ať není zrušen tento portál volné sem tam trochu inteligentní diskuse - jak v jiných případech.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(ferda, 3.10.2010 11:36:53)
Odpovědět
MOŽNÁ ŽE TO PAN KALOUS PŘEHLÉDNUL, ALE JÁ NEE :-))
A TO, ŽE ALFRÉDO I VULFEN JSOU JEDEN A TÝŽ ČLOVĚK :-))

PROFIL TOHOTO PISATELE,KTERÝ SE VYDAVÁ ZA DVA RŮZNÉ NICKY JE POMĚRNĚ SNADNÝ: ZATRPKLÝ, V ŽIVOTĚ NEUZNALÝ, BAŽÍCÍ PO SVÉM MÍSTĚ NA SLUNCI,KTERÉMU SE DÍKY JEHO FALEŠNÉ ARCHITEKTŮŘE SPOLEČENSKÝCH HODNOT TOTO NRDAŘÍ, A TAK JEN ŠKODÍ, UBLIŽUJE, MANIPULUJE,ČASTO ONANUJE, A MÁ RADOST V SITUACÍCH, KDYŽ JEHO AKTIVITOU JE SKRYTĚ KOMUKOLI UBLIŽOVÁNO.

JE TO ZAKOMPLEXOVANÁ OSOBNOST UTOČÍCÍ JEDINĚ A POUZE ZE ZÁLOHY, V MLÁDÍ MOHL BÝT VYSTAVEN POMĚRNĚ SILNÉMUU STRESSU/SNAD POHLAVNÍ ZNEUŽÍVÁNÍ???/
ZÁVĚREM: JEDNÁ SE O LABILNÍ, NEVYROVNANOU OSOBNOST SE SKLONY K HYPERPROJEKCI ADOLESCENTNÍHO OBDOBÍ VÝVOJE JEHO OSOBNOSTI,KDE FATÁLNĚ SELHÁVALY KOMPARATIVNÍ POZITIVNÍ PODNĚTY./NEJEDNÁ SE V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ , JAK BY SE MOHLO NABÍZET POUŽÍVÁNÍM NĚKOLIKA NICKŮ ,O ROZDVOJENOU OSOBNOST
RE: NEDOPORUČUJI JAKKOLI REAGOVAT NA TOTO DVOJJEDINNÉ IDIVIDUM :-))
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(pavjan, 2.10.2010 14:28:21)
Odpovědět
Já myslím, že by byla v senátu potřebná. Alespoň by to trochu rozvířilo ty zatuchlé stojaté vody. Mimochodem, ta diskuse tady, to je teda úroveň.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Alberto Kvěch, 3.10.2010 9:28:46)
Odpovědět
Souhlas.Máte pravdu.Jak jsem vleze Brabec a podobní, okamžitě je po diskusi.Ubohost,bez citu pro realitu, spravedlnost a euroskeptická ubohost nezná mezí.
Jsme ale na euroskeptickém portálu, tak se nedá nic rozumného očekávat.Sami sebe nezruší.Jsou vděční za těch pár demagogů.Bez nich by portál neexistoval.Je založen na demagogii a proklamací kravin a oblbování občanů.Každého kdo propaguje Klause,vyzdvihují do nebe, ať je sebebl...bější. a sprostější.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(alfa27, 3.10.2010 10:06:08)
Odpovědět
No jo.Pamatuju si jak horovala za zrušení senátu.Tak teď by ho mohla rozvrátit zevnitř.Jinak když ucítí, že jí to přinese body,klidně se zastane Bin Ládina.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Jakub Braun, 3.10.2010 1:04:31)
Odpovědět
Karlík, to je pátá kolona. Však na něj dojde a nebude to dlouho trvat.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(JIŘÍ KUDRNA, 3.10.2010 16:57:03)
Odpovědět
P.BOBOŠÍKOVÁ JE V SOUČASNÉ DOBĚ V SITUACI HEREČKY,KTERÁ HRAJE SVOU ROLI DLE NALINKOVANÉHO SCÉNÁŘE.JENŽE ONA TU ROLI NEZVLÁDÁ A TAK SE ZOUFALE SNAŽÍ,ABY SE ZVIDITELNILA,ABY KONEČNĚ PRORAZILA.JENŽE SÓLOVĚ TO NEJDE,PRO SPOLUPRÁCI NIKOHO NEMÁ.A O LÉTÁNÍ Z LEVA DO PRAVA NEMÁ NIKDO ZÁJEM.POPRAVDĚ ŘEČENO,P. BOBOŠÍKOVÁ, JE MI VÁS LÍTO.
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Jirka, 4.10.2010 18:19:33)
Odpovědět
Má 100% pravdu. Minimálně. Konečně to někdo řekl nahlas. To opravdu našemu národu nevadí, že je ministr zahraničí Rakušák a navíc není schopný dát dohromady jednu jedinou větu?
A navíc si tenhle vysloveně nesympatický člověk říká kníže. To je směšné. Ve 21 století!!!
Re: Bobošíková přirovnala Schwarzenberga ke Goebbelsovi
(Čtenář 1, 7.10.2010 13:36:41)
Odpovědět
To opakujete to, na čem se "sekl" p. Klaus. Ministr není Rakušák, nýbrž ....račte si to dohledat, chce to chladnou hlavu........
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama