reklama
reklama

Lidé ovce jsou, pane Paroubku!

Autor: Rudolf Polanecký | Publikováno: 29.9.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

Sám to víte moc dobře a využíváte toho, ba až zneužíváte ve všech předvolebních kampaních.

Politická zombie Jiří Paroubek se opět včera připomněla na odborářské demonstraci. Expremiér a exšéf socialistů neopomněl o své podpoře se socialisty spolupracujících a socialisty řízených odborů informovat na svém blogu v emočním článečku.

Prý se ukázala síla organizací zaměstnanců, jakými odbory jsou. Jak vidno oněch zhruba 40000 demonstrantů nikde nechybělo a jediné co se narušilo byla městská doprava ať už veřejná či individuální. Kromě toho došlo k narušení pořádku a škodě na majetku (u demonstrujících policistů to zní jako špatný vtip), kdy se demonstranti vlomili do budovy Ministerstva vnitra.

Bývalý šéf z Hybernské se dále zmiňuje o tom, jak se bavil se dvěma policisty a jeden prý ve volbách volil správně a druhý špatně. Možná že ten druhý nedal volební lístek do obálky, a tak byl jeho hlas neplatný. Jinak nelze v souvislosti s volbami mluvit o správnosti či špatnosti volby.

Podle Jiřího Paroubka prý demonstrantům nešlo jen o jejich mzdy, ale o celkové pojetí státu. A o co jiného, proboha, demonstrantům šlo, když ne o platy? Demonstrovalo se proti snížení mezd, které za socialistů rostly na úkor zadlužení státu. Je zajímavé, že každý chápe nutnost šetření, aby se náš stát nedostal do pozice Řecka, ale nikdo nechce pochopit, proč se musí šetřit právě u něj a ne jen u jiných.
 

Čtěte rovněž článek
Vzpomněl jsem si na Masaryka a šel demonstrovat, píše Paroubek
na zprávy.idnes.cz


Jen letošní rok bude náš stát platit na úrocích ze zadlužení 60 miliard korun. Na této částce má nadpoloviční podíl strana sídlící v Lidovém domě. ČSSD za dobu svých vlád zadlužila stát více než 600 miliardami korun, které doslova protekly mezi prsty a nebyl z nich téměř žádný užitek.

Stejně jako nemůže ČSSD za povodně, zrovna tak nemůže ODS za světovou krizi. Co se však nedá přehlédnout a odpustit je fakt, že při sedmiprocentním růstu HDP a o 60 miliard vyšším příjmu státní kasy oproti roku předchozímu dokázal finanční amatér Sobotka probendit dalších 100 miliard.

Lidé prý nejsou ovce, říká Jiří Paroubek. Jsou a vy to, pane poslanče, moc dobře víte. Sám toho před volbami využíváte a zneužíváte. Zrovna tak přímo ve vašem včerejším článku. Prezident republiky prý zlehčil přístup odborů. Václav Klaus jen prohlásil, že nynější škrty jsou důsledkem rozhazovačné politiky.

Podle pana Paroubka předseda Senátu Přemysl Sobotka zpochybnil mentální úroveň demonstrantů. Ten ale přitom reagoval na vniknutí demonstrantů do budovy Ministerstva vnitra: "Pokud je pravda, že tito demonstranti jsou z řad policie a hasičů, jde o šokující zprávu. Respektuji právo vyjádřit demonstrací svůj postoj a názor, ale naprosto odmítám, aby se demokratický institut demonstrace změnil v příležitost ničit. To jsou již kriminální delikty, které nemohou být tolerovány. Obrazy rabujících policistů a hasičů jejich zájmům nepomohou a obrátí se proti nim."

Kdo tedy koho považuje za tupé ovce, pane Paroubku? Nejste to náhodou právě vy, doufajíc, že právě vaši voliči budou věřit každému blábolu, který z vás vypadne a nezjistí si skutečnost? Nejsou snad ovcemi ti pedagogové, kteří se bouří proti snížení svých platů, ač jejich platy jako jediným vzrostou?

Právě socialisté spoléhají na své ovce, které s klidem odkývají všechno a věří socialistickým fantasmagoriím o tom, že stačí využít pár miliard ze zisku ČEZ a vybrat necelých pět miliard progresívním zdaněním bohatších a bude skvěle. Ano, tito lidé jsou ovcemi, protože si pořád myslí, že se stát musí nutně starat za ně a že stát je tu od toho, aby odíral úspěšné a finančně podporoval neschopné.

Vy jste svůj boj prohrál, pane poslanče. Váš čas skončil už s rokem 1989, akorát jste to nezaregistroval. Zneužíváte právě toho, že voliči levice jsou z valné části těmi závistivými ovcemi. Je to sotva pár dní, kdy jste začal přesvědčovat právě ony nemyslící voliče, že vy s komunisty nepečete, že to měl být jen klacek na Kalouska. Přitom na restauraci komunistů a jejich znovu vynesení k moci pracujete už několik let, vlastně od svého nečekaného přístupu k moci.

Je to zhruba tři měsíce, co jste složil funkci v Lidovém domě. Bude-li to pokračovat takovým tempem dál, dozvíme se před Vánoci, že jste byl celý život antikomunistou a možná i disidentem, i když jste za minulého režimu s komunisty velice dobře spolupracoval a dostal se na post, kam se nekomunista prakticky dostat nemohl.

Sám tvrdíte, že je šetřit zapotřebí, ale přitom chcete dál rozhazovat plnými hrstmi ať už nesmyslným rozhazováním krajských financí nebo akcemi typu třináctý důchod či pastelkovným. Co byste si ale při své inteligenci uvědomit měl je fakt, že nebýt socialistického velkolepého rozhazování v letech tučných, nemuselo by být škrtání v dobách tenkých tak důrazné.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
5034 čtenářů | 93 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Kalous, 29.9.2010 3:35:25)
Odpovědět
To se uvidí, zda jsou lidé ovce, až při generální stávce.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Emilio, 29.9.2010 6:03:45)
Odpovědět
Vo-vo-vo-vo tom to je,soudruhu!
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(logo, 3.10.2010 0:45:24)
Odpovědět
Ono to totiz vre na vsech frontach.Vsichni bez rozdilu jsme ohrozovani uspornymi balicky.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Fiter, 29.9.2010 6:08:48)
Odpovědět
A co vyřeší generální stávka ty ubohý socanský bezmozku? Vynikající a reálný článek.Nikomu a nikde ti paraziti nechyběli,jenom způsobili kolaps v dopravě a poničili státní majetek.Jenom tupci a závistivci mohou věřit tomu poživačnému chrapounovi.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Kalous, 29.9.2010 11:53:23)
Odpovědět
Pi.tomče - tam nešli jen soudruzi (těch bylo třeba jen 10%) ale všichni které chce tato vláda ožebračit. A bylo to řízeno policejními odbory - tak to už je co říci, když se bouřila i hlavní opora státu, bezmozku.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(grek, 29.9.2010 12:05:07)
Odpovědět
Kalousi,pracoval jste nebo pracujete ve státní spravě,že mluvíte o ožebračování?
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Kalous, 29.9.2010 16:16:07)
Odpovědět
Ne - pracují tam mí příbuzní. Má sestra by přišla o 5 tisíc a manželka o 7 tisíc. Ne o žádných 10% - ale o 30% (postiženi zejména ti před důchodem). Ale pro objektivitu - je rozdíl sloužit třeba jako finanční úředník a vymáhat daně ze stovek subjektů, nechat na sebe řvát - nebo být posudkovým lékařem na sociálce, kterému trvá více než půl roku než rozhodne o nemohoucnosti či nepohyblivosti člověka v pokročilém stadiu Alzheimera či po zlomenině obou krčků - ve věku 85 a 88 let - a to musí být spousta urgencí, vyhrůžek - doklady od odborných lékařů jsou všechny, ale ještě to musí schvalovat za posudkového lékaře lékař smluvní. Rozum to nechápe, myslím že člověk bez vzdělaání by to měl rozhodlé za 5 minut a za týden by to mělo být schváleno v komisi.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(mm, 29.9.2010 17:47:08)
Odpovědět
Vláda nesnižuje platy, ale objem finančních prostředku. Je to jen dialog hluchých, který zneužili odboráři. To jenom neschopní manažéři jako John budou snižovat platy o 10%. Vláda přece říká, že se mají snížit provozní náklady o 10%, ale neříká, že platy se mají snížit ao deset procent. Když vaší ženě se sníží plat o 10% a dělá to 7 000 Kč tak to má plat 70 000 Kč?
Co je to za krávovina? Když bere 70 000 Kč měsíčně, tak to má tolik jako poslanci. Víte vůbec kolik důchodců má důchod 7 000 Kč a musí z toho vyjít?
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Kalous, 29.9.2010 18:54:13)
Odpovědět
mm - Vy jste totálně mimo. Nešlo jen o snížení platů ale o zrušení platných tabulek pro zařazování do tříd a prakticky vyloučení ohodnocení praxe (po nátlaku demonstrantů od toho bylo zatím upuštěno). Nárokový základ by se dále snížil o polovinu z dnešního stavu - úředník by byl v platu extremně závislý na sympatiích nadřízeného. Nejste náhodou ústavní soudce? Nežvaňte o čem nic nevíte. Každý si to spočítal - a šlo mu o sebe a ne o pofiderních 10%! O to jde zhruba až nyní po demonstraci - že by se podělili prakticky všichni - a ne většina o 30% a někdo vůbec.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Negativ - pobíječ odborářů, 1.10.2010 14:01:42)
Odpovědět
Co to jsou ty tabulky? To znamena ze i ten nejneschopnejsi blb bere po 20ti letech zevlovani na urade vysoky plat? Ze by bez tabulek byl urednik vystaven na milost a nemilost svemu nadrizenemu? A jak mysis, ze je to v soukromem sektoru, ty troubo?
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Kalous, 2.10.2010 6:31:04)
Odpovědět
Negativní tele - ten kdo práci nezvládá tak nemůže být v úřadě roky. Je spousta testů způsobilosti, kterými musí projít. Zevluješ zřejmě sám, ten úředník má okruh, který musí zvládat a nikdo to nedělá ze něj. Bl.b může dělat dlaždiče jak ty a ne úředníka, ale i ten dlaždič dláždí lépe, když má praxi. Když se ti nelíbí tvůj šéf a jeho libovůle, běž také do státní správy.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Kalous, 29.9.2010 18:57:43)
Odpovědět
Ty ignorante - ti demonstrující nebrali 70 tisíc měsíčně ale téměř všichni v rozmezí 15 -30 tis. hrubého za měsíc! A podle instrukcí pro nový systém odměňování si to spočítal každý - a většině ta ztráta dělala měsíčně 2-7 tisíc Kč.!!!
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(mm, 30.9.2010 7:17:03)
Odpovědět
Tak mně vysvětlete, jak může být 7 000 Kč z 18 000 Kč 10 %? Nebi je to jinak a státní zaměstnanci neumí počítat? Takže Paroubku jsou nebo nejsou ovce.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Kalous, 30.9.2010 8:35:13)
Odpovědět
mm - každému by bylo kráceno jinak! Bylo by zrušeno zvyšování platů dle délky praxe. Čím delší praxe, tím větší ztráta. S Váma je zbytečná debata, běžte radit Kalouskovi.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Dat, 1.10.2010 19:49:14)
Odpovědět
Kalousi,krácení platů je třeba, obzvláště státním zaměstnancům (nesouhlasím pouze u hasičů a učitelů). Když se navyšují daně podnikatelům, živnostníci jsou systematicky likvidováni, tak není kde brát!! Stát sobě už přerozdělovat nemůže. Logicky to dopadá na všechny, KONEČNĚ. Až si náš státní přebujelý aparát uvědomí, kdo koho živí a až bude více spravedlivý, nebudou už se muset st. zaměstnanci veřejně ztrapnovat.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Kalous, 2.10.2010 6:40:42)
Odpovědět
Date, oni si většinou to co ty uvědomují. Ale také to, že kráceno nebudou mít stejně všichni (např. soudci to sami za sebe odmítli, nastupující učitel má mít brzy více než jeho učitel na vysoké škole a řada dalších vyjímek) nebo bude kráceno různě - někde až 30% tam již jde o velmi vážný zásah do rodinných financí. Také si uvědomují, jak stát plýtval, kolik desítek miliard až stovek bylo zbytečně rozkradeno a rozházeno (pokračuje - např. fotovoltaika ) - nebýt oho, nebyl by tento problém. Také to že to nejvíce odnese střední třída a ti ještě chudší - u bohatých není progrese daní tak jak ve většině Evropy, ti se mohou chechtat. Řekněme že někde je státní aparát přebujelý - ale bujel roky a také to nelze hned vyřešit - přibudou desítky tisíc nezaměstnaných na podpoře. Policistů je třeba 2x tolik než za komunistů, lze jich polovinu propustit? Každý se snaží bránit.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(zzz, 1.10.2010 6:15:20)
Odpovědět
Jednoduse. Jednomu zadne kraceni, druhemu 14, tretimu tricet. Podobne, jako kdyz nekdo sezere 4 kurata a 3 se na nej budou divat, tak v prumeru kazdy sezral 1 kure. Nepochopi jen modry mozek. Nedostatek "privatizacniho" kysliku!
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Obcanx, 30.9.2010 7:31:54)
Odpovědět
Cista lez. Objektivne nemuzete vedet, jaky ma kdo plat, natoz spocitat prumerny prijem ucastniku demonstrace. ;)
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Kalous, 30.9.2010 8:36:34)
Odpovědět
Ale jo, mám to zjištěno naprosto přesně - zjistila mi to bezpečnostní agentura ABL!!!
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(p, 2.10.2010 14:38:52)
Odpovědět
Blbý kecy.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(grek, 29.9.2010 23:01:58)
Odpovědět
Děkuji,ale sám jste si odpověděl.že v pořádku to tam není.A aby měli menší plat ti co méně pracují to generální stávka nevyřeší.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(ferda, 29.9.2010 11:53:27)
Odpovědět
A TAK JE TO S TOU "PRAVICÍ" ,KTERÁ NÁS NEJEN ZDE, ALE I NA JINÝCH PORTÁLECH "ZARUČENĚ INFORMUJE .....:-))
SNAD BYLO JIŽ NA STOVKY PŘÍSPĚVKŮ,OD PRAVIČÁKŮ, JAK JE MUDr.RATH ROZMAŘILÝ,KDYŽ SI POŘÍDIL PRACOVNU ZA ČTYŘI MILIONY.....
UDĚLAL TO NEJLÉPE JAK MOHL, KDYŽ POŘÁDAL DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ NA SVÉM ÚŘADĚ:-)
MNOHÝM Z NÁS, A VCELKU ÚSPĚŠNĚ ROSTE ZÁSTUP LIDÍ, KTEŘÍ POZORUJÍ, JAK PRAVICOVĚ ORIENTOVANÍ VOLIČI-DOPISOVATELÉ,DOKÁŽÍ LHÁT A RUKU V RUCE S MYŠLENKOU, ŽE 100X OPAKOVANÁ LEŽ, SE STÁVÁ PRAVDOU,NÁS ZARUČENĚ PO PRAVDĚ INFORMUJÍ !!!:-))

zDE SE NAPROSTO JASNĚ OPĚT UKÁZALO, ŽE ONI, PRAVIČÁCI, DOKÁŽÍ SKVĚLE JEN TŘI VĚCI :
1.LHÁT
2.PODVÁDĚT
3.KRÁST
A ZÁVĚREM : SNAD SI TI, KTERÝM JAKÁKOLI LEŽ NENÍ CIZÍ, MYSLÍ, ŽE ČÍM VÍCE BUDOU PODVÁDĚT, LHÁT A MANIPULOVAT,TÍM MÉNĚ PŮJDE VIDĚT, JAK ONI SAMOTNÍ JSOU TĚMI PODVODNÍKY, ZLODĚJI A LHÁŘI.......

takže "drazí" pravicově orientovaní, pokud přestanete lhát a krást, je velká šance, že se nám všem, v tomto státě začne lépe dýchat :-))))
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(pipina, 29.9.2010 14:21:13)
Odpovědět
ferdo zase kecáš
Nech přiblblé reči do hospody a nechod na diskusi.
Re: Lidé ovce jsou, POKUD VOLÍ MODROMÁTOHY :-)))
(ferda, 29.9.2010 16:46:04)
Odpovědět
A ZASE KECÁM ???? :-)))

PROČ SE SERVILNĚ MLČELO, KDYŽ LANGER, ZVANÝ "íČKO" UTRATIL ZA ZAŘÍZENÍ SVÉ KANCELÁŘE 10 MEGA???? NEVÍM, K ČEMU, TAM TEN ONANISTA MĚL TŘEBA I VÍŘIVKU.....
AHA, ASI PRO STYK SE STEJNÝMA KURVAMA ,JAKO BYL ON......
KDE BYL V TU DOBU NŠ NESTRANNÝ TISK?????
AHA, ASI V TÉ VÍŘIVCE :-)))) MUUUUÁÁÁÁHA,HA,HA, :-)

A TAK JE TO S TOU "PRAVICÍ" NEUSTÁLE ,KTERÁ NÁS NEJEN ZDE, ALE I NA JINÝCH PORTÁLECH "ZARUČENĚ INFORMUJE .....:-))
SNAD BYLO JIŽ NA STOVKY PŘÍSPĚVKŮ,OD PRAVIČÁKŮ, JAK JE MUDr.RATH ROZMAŘILÝ,KDYŽ SI POŘÍDIL PRACOVNU ZA ČTYŘI MILIONY.....
UDĚLAL TO NEJLÉPE JAK MOHL, KDYŽ POŘÁDAL DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ NA SVÉM ÚŘADĚ:-)
MNOHÝM Z NÁS, A VCELKU ÚSPĚŠNĚ ROSTE ZÁSTUP LIDÍ, KTEŘÍ POZORUJÍ, JAK PRAVICOVĚ ORIENTOVANÍ VOLIČI-DOPISOVATELÉ,DOKÁŽÍ LHÁT A RUKU V RUCE S MYŠLENKOU, ŽE 100X OPAKOVANÁ LEŽ, SE STÁVÁ PRAVDOU,NÁS ZARUČENĚ PO PRAVDĚ INFORMUJÍ !!!:-))

zDE SE NAPROSTO JASNĚ OPĚT UKÁZALO, ŽE ONI, PRAVIČÁCI, DOKÁŽÍ SKVĚLE JEN TŘI VĚCI :
1.LHÁT
2.PODVÁDĚT
3.KRÁST
A ZÁVĚREM : SNAD SI TI, KTERÝM JAKÁKOLI LEŽ NENÍ CIZÍ, MYSLÍ, ŽE ČÍM VÍCE BUDOU PODVÁDĚT, LHÁT A MANIPULOVAT,TÍM MÉNĚ PŮJDE VIDĚT, JAK ONI SAMOTNÍ JSOU TĚMI PODVODNÍKY, ZLODĚJI A LHÁŘI.......
Re: Lidé ovce jsou, POKUD VOLÍ MODROMÁTOHY :-)))
(p, 2.10.2010 14:41:35)
Odpovědět
Ferdo, ty blbe, zalez do nory.
Re: Lidé ovce jsou, POKUD VOLÍ MODROMÁTOHY :-)))
(Jose, 2.10.2010 23:56:19)
Odpovědět
Naprosta pravda Ferdo.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(merr, 29.9.2010 16:28:27)
Odpovědět
Á jé. pozor...dorazil oranžový blb ferda...A teď bude sypat s rukávu rady a urážky až do zblbnutí. Socanskej trotl !!!
UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE
(Zorro, 30.9.2010 6:59:31)
Odpovědět
Kriminalnik a uplatkarsky parazit ferda zde v diskusi priznal, ze kryl zlociny sve rodiny, ktera brala uplatky "snad ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty. Kriminalnik ferda o zlocinech vedel, ale nezabranil jim a kryl je, protoze penize z uplatku mu byly milejsi, nez cest, slusnost, moralka a zakon. Pro levicaka je typicke, ze takovy lidsky odpad chce lidem kazat o moralce! Pred takovym gaunerem si odplivnout, je malo!
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE
(Zorro, 30.9.2010 7:03:32)
Odpovědět
Puvodne se mi zdalo neuveritelne, ze by byl ferda opravdu az takovy neuveritelny takovy gauner, jak zde nekdo odhalil. Presvedcil me az Google, kde je mozne ferdovo priznani zlocinu najit, kdyz zadate i s uvozovkami "(ferda, 29.8.2010 11:10:21)"
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE
(alice, 30.9.2010 11:49:45)
Odpovědět
článek jsem si vyhledala, ale nic takového tam, co vy tvrdíte, jsem nečetla, pan Ferda žádný úplatek nevzal,nevím, proč si vymýšlíte.
motivační provize brala jeho žena a ta je pravicovou voličkou. nevím, o co vám jde...
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE
(obcan1, 30.9.2010 17:01:11)
Odpovědět
Ze uplatky nebyly uplatky, ale "provize" tvrdi uplatkarsky parazit ferda. Vy uplatkum pro zmenu rikate jinak, ale na tom, ze slo o uplatky to nic nemeni. Poskytovani uplatku totiz nemelo jiny cil, nez zvysit zisk uplatkare. Lekar vsak se vsak nesmi ridit zajmy uplatkare, ale pacienta; na to prisahal. Proto take uplatky nove post-rathovske vedeni ministerstva i CLK vymytilo, prave v zajmu pacientu a etiky lekarskeo stavu. Ferda o zlocinech vedel, ale kryl je, presne jak je vyse uvedeno. Na tom nic nezmeni ani vase manipulace.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(yyy, 1.10.2010 6:19:06)
Odpovědět
U vypoctu co umi ceska "pravice" prehodte poradi: 1. misto: krast! Nezlodeji se k ceske
"pravici" nehlasi.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(plk, 29.9.2010 16:36:37)
Odpovědět
No tento chrapoun dorazil mezi ,,obyčejné lidi ", aby nám sdělil, že demostrujícím nešlo o jejich mzdy, ale o celkové pojetí státu, protože u koryta nejsou socani. Tato situace mu velice nahrává do karet, tak spustil svou osvědčenou tyrádu keců a planých plků, jak on by tuto zapeklitou situaci řešil. Běžte spisovat ty vaše hovadiny, a dejte už konečně pokoj, protože stejně vám jde pouze o získání moci...
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(PolaX@seznam.cz, 1.10.2010 10:17:38)
Odpovědět
Co vyřeší generální stávka ? Třeba to, co v listopadu 1989 - změnu vlády !!
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(DOKL, 3.10.2010 0:29:23)
Odpovědět
Milostivy , tohle byla jen jednodenni demonstrace a zpusobila dost zavazne trhliny nasemu hospodarstvi coz vase primitivnost nemuze pochopit .
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Marie Pláteníková,hrdá volička KSČM, 29.9.2010 11:15:47)
Odpovědět
Soudruhu Kalousi,mluvíte mi z duše,naši pracující už mají dost modré krutovlády,voliči KSČM a ČSSD trpí hladem a nemocemi z něho vyplívajícími jako je např. obezita,patologická závist,lenost,alkoholismus...
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Kalous, 29.9.2010 11:54:58)
Odpovědět
Spíše než Marie Pláteníková b.lbá k.r/áva bez informací.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Zorro, 30.9.2010 7:05:44)
Odpovědět
Marxisticky rudy hochstapler Kalous ma evidentne spatne informace. StB uz nefunguje, tak se nema ceho chytit... ;)))
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Kalous, 30.9.2010 8:39:36)
Odpovědět
Pi-tom.če mám přesné informace od bezpečnostní agentury ABL. Od kdy Zorro bojuje za lupiče?
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(obcan1, 30.9.2010 17:24:14)
Odpovědět
Chcete snad naznacit, ze vasi rudi kumpani z StB presli do sluzeb bezpecnostnich agentur a pro rudou mafii "pracuji" dal? ;))
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Kalous, 30.9.2010 21:45:38)
Odpovědět
Schizofreniku, kde pořád vidíš agenty STB? STB byla rozpuštěna KGB aby splnila přání CIA, z nepřátelských tajných služeb se staly bratrské. Společně svrhly socialismus, nyní třeba společně bojují proti muslimskému extremismu.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Marek, 29.9.2010 6:40:45)
Odpovědět
Výborný článek,souhlasím s Vámi.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(jorkšír, 29.9.2010 7:20:09)
Odpovědět
Myslím že takovým vulgárním primitivním Paroubkem se v současné době netřeba zabývat. Vše již bylo řečeno.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(HB, 29.9.2010 9:20:59)
Odpovědět
Aby ovčané uvěřili idei šetření, tak by v šetření měli jít osobně příkladem ti, co ho ordinují.
Např. v parlamentu :
Náklady na dopravu cca 33000Kč neto na dopravu by měli být jednou ročně, ne měsíčně. Za tuto částku je k mání "lítačka ČD" v první tříde + lítačka MHD po Praze. Objektivnost nákladů na dopravu v tomto rozsahu je vylhaná a zjevná každému rozumně uvažujícímu.

Když se nahlas mlaská, tak to slušné občany kterým "kručí" v břiše nas..e, a budou demonstrace a destrukce(nepřeji si to). Pak nebude žadné stádo ale smečka. Je to asi sociální zákonitost empiricky potvrzená.

Ať si vemou manažeri setření osobní příklad z TGM !!!
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(mm, 29.9.2010 17:55:00)
Odpovědět
Asi vám ušlo, že že se budou poslancům danit poslanecké náhrady. To znamená, že když dne danili dejme tomu 50 000 Kč, od teď budou danit 83 000 Kč a to už je citelný pokles příjmů, když doposud si z poslaneckých náhrad šetřili na luxusní byt jako Bohuslav Sobotka, nebo Ambrozek na luxusní dům.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku uličný!
(ROH, 29.9.2010 9:22:08)
Odpovědět
On už tatíček Masaryk říkal, že mu ulice nebude diktovat. A odboráři by si měli koupit podniky a ukázat, jak to umí a dali si bacha, aby jim tam nevznikly odbory!
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(senior, 29.9.2010 9:24:50)
Odpovědět
Souhlasím s článkem.Opravdu, většina chce šetřit u druhých,nejlépe na státních zakázkách.Vzpomeňte ten řev,když pan Bárta ohlásil zastavení staveb.Docela mu to vyšlo a ušetřil.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Alois Golka, 29.9.2010 9:44:53)
Odpovědět
Je třeba šetřit. Zrušit senát a nejméně polovinu redaktorů medii, zbytečným, neužitečným tiskem je zaplavený stát. Nač plno TV stanic, reklamy jsou plné kontejnery, proč ještě otravovat doma lidi. A ovci vidím i ve Vás pane redaktore.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Jeeves, 29.9.2010 10:10:53)
Odpovědět
To se Vám povedlo. Vy jistě nejste ovce, Vy jste jen trochu mimo. Přibližně o dvacet let.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(děd, 29.9.2010 10:18:15)
Odpovědět
Vždyť o Paroubka Vám až tak nejde. A co se ČSSD týká, každému co mu patří : Jak je vidět asi jen někdo si pamatuje, nebo nechce pamatovat zlatou horečku počátku 90.let s "bohužel málo Koženými", kdy začalo to co rozeštvalo lidi. Od roku 1992 vládla ODS - až v letech 1998-2002 poprvé ČSSD spolu s ODS (smlouva) a 2002-2006 ČSSD vládla sama. Tedy ČSSD vládla a sama tuto zemi plenila "pouze" 4 roky !! Čest mamonu !
Ještě, že nás zachrání nová vláda NF včele se starou "dobrou"ODS.
A pokud si myslíte pane pisálku, že se Vám daří
pošpinit ideu sociálního státu, jste k smíchu.
Re: Lidé ovce jsou, ale jen do určité míry....
(Waldforster, 29.9.2010 10:46:58)
Odpovědět
Pravda je jen jedna, a to ta, že ani jedna z vlád od nástupu polistopadového režimu neřešila
přímou zodpovědnost za svá chybná rozhodnutí a dluhy vzniklé svým chybným rozhodováním vymáhala a vymáhá tam, kde cítí nejmenší odpor, tj. právě u těch obyčejných pracujících a matek s dětmi. nejde o to, zda to činila činí levice nebo pravice, ale jde o princip. A právě proto jsou lidé nasr..í, právem se cítí podvedení a bude ještě hůř, včetně rozpolcení společnosti, porušení sociálního smíru a následovné násilné nepokoje.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Guess, 29.9.2010 12:16:08)
Odpovědět
Jak kdo Rudolfe. Ty jsi prokázal nejen to, že jsi ovce, ale ještě to, že jsi mimořádně blbá ovce. Protože jen ta, může donekonečna vychvalovat a bránit bandu zlodějů a grázlů.
To, že napadáš Paroubka, kde můžeš, jen potvrzuje to, co jsem napsal výše.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Sunny, 29.9.2010 14:52:43)
Odpovědět
Pane Polanecký, napsal jste to dobře, ale jen málokomu se to taky hezky čte. Bohužel. (Můj děda měl pro tyhle situace pořekadlo..."brečíš dobře, ale na špatným hrobě".) Pravda je, že většina lidí jsou skutečně ovce - nebo spíš ovčani (jak už tady někdo vtipně napsal). To jsou všichni ti, kteří pořád čekají, až se o ně někdo (stát) postará. Je fakt vtipné, že všichni chceme maximum osobní svobody, mít furt právo do všeho kafrat a na všechno mít "vlastní" názor (nejlíp ten většinový), ale jen nepatrné minimum lidí je taky ochotné vyvážit tato privilegia osobní odpovědností. Dokud se ten poměr nezmění, resp. zcela neobrátí, nelze očekávat změnu společenského klimatu. Já jsem optimistka, ale tohle je vážně běh na dlouhou trať.
Re: Lidé ovce jsou, POKUD VOLÍ MODROMÁTOHY :-)))
(ferda, 29.9.2010 16:40:50)
Odpovědět
ALE TO JSEM SE NASMÁL.... MŮŮŮŮŮHA,HA,HA, HE,HE,HE, HI,HI,HI,HI :-)))
TO SE VÁŽNĚ POVEDLO, TO PROSTĚ NEMÁ CHYBU HÁÁÁÁÁÁHAHAHA, :-)))

ODS BUDE MÍT SVÉ CENTRÁLNÍ SÍDLO NA PANKRÁCI :-)))
NO, TO ASI ABY TO NEMĚLI KE SVÝM NĚKTERÝM KOLEGŮM TAK DALEKO A MOHLI SVOLÁVAT OPERATIVNĚ GRÉMIA I V KRIMINÁLE :-)))

HÓÓÓÓDNĚ DOBRÝÝÝÝÝ !!!! :-))))
UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Zorro, 30.9.2010 7:09:25)
Odpovědět
Kriminalnik a uplatkarsky parazit ferda zde v diskusi priznal, ze kryl zlociny sve rodiny, ktera brala uplatky "snad ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty. Kriminalnik ferda o zlocinech vedel, ale nezabranil jim a kryl je, protoze penize z uplatku mu byly milejsi, nez cest, slusnost, moralka a zakon. Pro levicaka je typicke, ze takovy lidsky odpad chce lidem kazat o moralce! Pred takovym gaunerem si odplivnout, je malo!
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(alice, 30.9.2010 11:50:42)
Odpovědět
článek jsem si vyhledala, ale nic takového tam, co vy tvrdíte, jsem nečetla, pan ferda žádný úplatek nevzal,nevím, proč si vymýšlíte.
motivační provize brala jeho žena a ta je pravicovou voličkou. nevím, o co vám jde...
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(obcan1, 30.9.2010 17:04:20)
Odpovědět
Ze uplatky nebyly uplatky, ale "provize" tvrdi uplatkarsky parazit ferda. Vy uplatkum pro zmenu rikate jinak, ale na tom, ze slo o uplatky to nic nemeni. Poskytovani uplatku totiz nemelo jiny cil, nez zvysit zisk uplatkare. Lekar se vsak nesmi ridit zajmy uplatkare, ale pacienta; na to prisahal. Proto take uplatky nove post-rathovske vedeni ministerstva i CLK vymytilo, prave v zajmu pacientu a etiky lekarskeo stavu. Ferda o zlocinech vedel, ale kryl je, protoze na uplatcich parazitoval - presne jak je vyse uvedeno. Na tom nic nezmeni ani vase manipulace.
LEVICOVY ZLOCINEC A PARAZIT FERDA SE ZBLAZNIL
(obcan1, 30.9.2010 7:29:56)
Odpovědět
Mluvi dokonce uz uplne z cesty! :)))))
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Sote, 3.10.2010 0:36:51)
Odpovědět
Ty vole kdyz si budeme vsichni hrat na svem pisecku tak umreme hlady.Vsichni.A nebo se navzajem pozabijeme.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Jirka, 29.9.2010 16:18:23)
Odpovědět
Rudla Polanecký opět přesně spočítal dluhy po Paroubkovi,ale dál mu to už jeho modrou propagandou pomatený mozek nebere!Takže po Paroubkovi 700 milard,to znamenalo v přepočtu na každého 74000Kč,Paroubek je pryč a za pouhé čtyři roky někdo nadělaldalších 500 milard ,ptám se Rudlo kdo?Použij chvíli svůj mozek,anebo si myslíš že dluh na každého za pouhé čtyři roky zvýšený o 50 tisíc není nic hrozného?Podle tvé blbé palice se budou platit zřejmě jen ty socanské dluhy,že?Modré nebudeme nazývat zadlužováním,ale tak nějak přijatelněji schodky!!!!!!BLBE!!!!!!!
Re: Lidé ovce jsou, pokud věří modrohnojům.....
(ferda, 29.9.2010 16:32:42)
Odpovědět
SPRAVEDLNOST PODLÉ MODRÉHO HNOJE- UPLATKÁŘ Z ODS JE ODSUNUT NA II. POZICI KANDIDÁTKY!!!!! :-)))

MUÁÁÁÁÁHA,HA,HA, HI,HI,HI, CHE,CHE, ÚÚÚÚHA,HA,HA, TO JSTE VY MODRÁ PODSVINČÁTKA :-))DRZÉ ČELO A HLAVNĚ STÁLE KRÁST, KRÁST, KRÁST :-))
VÁS JE ŠKODA NAHÁZET I DO VLTAVY,POCHCÍPALY BY TOTIŽ VŠECHNY RYBY :-))))


Místostarosta a dvojka na kandidátce ODS do komunálních voleb Roman Pekárek si podle dnešní Mladé fronty Dnes (MfD) údajně řekl o milion korun jednateli stavební firmy za výhodný odprodej městských pozemků. Vyplývá to z nahrávky jednání, kterou má MfD k dispozici.

Peníze nechtěl místostarosta nejednou, ale postupně po menších sumách.

Existence nahrávky Pekárka ale nepřekvapila. Před dvěma měsíci ji totiž dostal do rukou i starosta města Jiří Buřič, také člen ODS. "Trestní oznámení jsem nepodal, ještě to analyzuji," řekl novinám.

Nahrávku prý Buřič pustil i celém místnímu sněmu ODS. A strana Pekárka potrestala tím, že jej zvolila "jen" na druhé místo kandidátky.

muáááááha,ha,ha, :-))a tak je to se vším, čím nás obšťastnuje modrá "mord parta" :-)))
Re: Lidé ovce jsou, pokud věří modrohnojům.....
(leit, 29.9.2010 16:39:00)
Odpovědět
Ferdo, ty ubožáku !!!
Re: Lidé ovce jsou, pokud věří modrohnojům.....
(ferda, 29.9.2010 16:57:38)
Odpovědět
jen si to vy modrohnoji pěkně přečtěte, a nejlépe několikrát za sebou......,možná vám dojde, že stojíte na straně zla a zhouby pro tento národ :-)))

a k tomu se naučte mantru, kterou si budete odříkávat každé ráno, když otevřete oči :

Jsem darebák, lhář a zloděj, jsem volič ODS a pravice, a mám radost, když můžu škodit, podvádět a krást :-)
nemám nikdy nakradeno dost, zvláště pak, když můžu mít nakradeno ještě více :-)))
mám radost ze svinstva a proto jej podporuji volbou pravice ! :-))
UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Zorro, 30.9.2010 7:10:46)
Odpovědět
Kriminalnik a uplatkarsky parazit ferda zde v diskusi priznal, ze kryl zlociny sve rodiny, ktera brala uplatky "snad ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty. Kriminalnik ferda o zlocinech vedel, ale nezabranil jim a kryl je, protoze penize z uplatku mu byly milejsi, nez cest, slusnost, moralka a zakon. Pro levicaka je typicke, ze takovy lidsky odpad chce lidem kazat o moralce! Pred takovym gaunerem si odplivnout, je malo!
Re: LEVICOVY UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Zorro, 30.9.2010 7:21:25)
Odpovědět
Puvodne se mi zdalo neuveritelne, ze by byl ferda opravdu az takovy neuveritelny takovy gauner, jak zde nekdo odhalil. Presvedcil me az Google, kde je mozne ferdovo priznani zlocinu najit, kdyz zadate i s uvozovkami "(ferda, 29.8.2010 11:10:21)"
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(alice, 30.9.2010 11:51:51)
Odpovědět
článek jsem si vyhledala, ale nic takového tam, co vy tvrdíte, jsem nečetla, pan ferda žádný úplatek nevzal,nevím, proč si vymýšlíte.
motivační provize brala jeho žena a ta je pravicovou voličkou. nevím, o co vám jde.
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(obcan1, 30.9.2010 17:08:01)
Odpovědět
Ze uplatky nebyly uplatky, ale "provize" tvrdi uplatkarsky parazit ferda. Vy uplatkum pro zmenu rikate jinak, ale na faktu, ze slo o uplatky to nic nemeni. Poskytovani uplatku totiz nemelo jiny cil, nez zvysit zisk uplatkare. Lekar se vsak nesmi ridit zajmy uplatkare, ale pacienta; na to prisahal. Proto take uplatky nove post-rathovske vedeni ministerstva i CLK vymytilo, prave v zajmu pacientu, etiky lekarskeo stavu, moralky spolecnosti, ekonomiky zdravotnictvi atd. Ferda o zlocinech vedel, ale kryl je, protoze na uplatcich parazitoval - presne jak je vyse uvedeno. Na tom nic nezmeni ani vase manipulace.
Re: UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(obcan1, 30.9.2010 17:17:14)
Odpovědět
Mila onďo, vase "ferda žádný úplatek nevzal, nevím, proč si vymýšlíte" je cista lez. Nikde na diskusi nenajdete tvrzeni, ze ferda sam bral uplatky, ale ze o nich vedel a nezabranil jim, ze uplatky kryl a parazitoval na nich.
Re: Lidé ovce jsou, pokud věří modrohnojům.....
(grál, 29.9.2010 16:46:55)
Odpovědět
A kdepak máme oranžové kauzy ,,ferdo "? Doležel pět na stole, Péťa Lysice, Dvořák-hoteliér 26 mil.odpuštěný dluh daně,Gross ,a můžeme pokračovat do nekonečna...tak sklapni tu špinavou oranžovou držku, a dej si pohov !!
Re: Lidé ovce jsou, pokud věří modrohnojům.....
(ferda, 29.9.2010 17:04:07)
Odpovědět
pro "grál" :-))

pokud si myslíš, ty vykastrovanej havrane, že se budu zastávat i těchto mršin, tak jsi na omylu !
Tito lidé vstoupili do čssd jen proto, že už u toho pravicového žlabu zalehli pravicová prasátka a nebylo tam už místa, víme ???? :-))

To, že pravice ve zlodějnách a podvodech vede asi tak 80:20 je neodiskutovatelný fakt :-))
jste banda zemských škůdců a takto by mělo být s vámi zacházeno .....
jste marnost a bída této země :-))
UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Zorro, 30.9.2010 7:15:11)
Odpovědět
Levicovy kriminalnik a uplatkarsky parazit ferda zde v diskusi priznal, ze kryl zlociny sve rodiny, ktera brala uplatky "snad ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty. Kriminalnik ferda o zlocinech vedel, ale nezabranil jim a kryl je, protoze penize z uplatku mu byly milejsi, nez cest, slusnost, moralka a zakon. Pro levicaka je typicke, ze takovy lidsky odpad chce lidem kazat o moralce! Pred takovym gaunerem si odplivnout, je malo!
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Stallker, 29.9.2010 18:57:25)
Odpovědět
Tak ještě jednou, konkrétně pro jirku a všechny, kteří stále ještě nechápou. Už jsem to sem jednou psal, nerad se opakuji, ale asi to jinak nejde.

Socialisté za osm let svých vlád naprosto nepřijatelně zvýšili mandatorní výdaje státu. Pro ty, co neví, co to je, jsou to ty výdaje, které stát z rozpočtu vyplatit musí, protože mu to přikazuje zákon. To bylo v době výrazného ekonomického růstu. Pro ty, co nevědí, pokud ekonomika výrazně roste (více, než je předpoklad v plán. rozpočtu na daný rok), je žádoucí dluhy snižovat, protože ne každý rok bude tak výrazně úspěšný. Je dobré trochu myslet na budoucnost. To ví každý ekonom, kromě Sobotky. Místo toho socani utráceli a ještě navíc státní dluh, za svých vlád, výrazně zvýšili!!! Topolánek s Kalouskem v r. 2008 nárůst státního dluhu výrazně zpomalili!!! A to i přesto, že za zády měli hromadu socanských zákonů, které je nutily vyplácet z rozpočtu mnohem víc, než je zdrávo a vzhledem k nedostatečné podpoře poslanců, neměli šanci to změnit. Pro ty, kteří nechápou, ty zákony až na výjimky platí stále, za Fišerovy vlády se nestalo nic převratného. Ale zpět, konec r. 2008, přišla krize. Přestože ferda tvrdí, že za to může Kalousek, tak to prosím není pravda, přišla z Améériky. Příjmy státní kasy se výrazně snížily, ale socialistické zákony stále platí, a výdaje se platit musí. Takže, pro ty, co stále nepochopili, ten obrovský dluh, který vznikl za poslední dva roky, je jen přímým důsledkem nezodpovědné, rozhazovačné, socialistické politiky Špidly, Grosse, Paroubka a Sobotky. Kalousek, i když byl ministr financí Topolánkovy vlády, nic moc s tím udělat nemohl. Teprve nyní se s tím snaží něco udělat. Teprve nyní má dostatečnou podporu sněmovny. Bohužel, to provází mnoho nepopulárních opatření, šetřit je potřeba všude. A pochopitelně, zdaleka ne každému se to líbí. Já jen doufám, že je v této zemi dostatek inteligentních, zodpovědných lidí, kteří to chápou správně a nepřekrucují fakta jako ferda.

Copak je tak naprosto jednoduchá věc opravdu tak těžce k pochopení?
Re: Lidé ovce jsou, pokud volí ODS
(ferda, 29.9.2010 19:05:46)
Odpovědět
Stallkere, zase lžeš, jsi ztracený případ, bezmála tři roky byl u kormidla Topol s tou svojí mord partou, za tu dobu mohl cokoli změnit, melčák a pohanka byli pěkně zmáčklí, věděli že při jakékoli změně končí, takže si vypláchni svá ústa, z těch lží ti páchně z úst jako z kanálu....mátoho :-)))
Re: Lidé ovce jsou, pokud volí ODS
(marko, 29.9.2010 19:40:38)
Odpovědět
Pane Stallkere, zbytečný, kdo chce, ten ví. Ale
těm oranžovým vepřovým hlavám to dojít nechce.
Budou lhát a lhát a otravovat vzduch. To je to,
co je zajímá. Pro tyto slaboduchy je škoda slov.
ferda JE TOTÁLNÍ NEŠTĚSTÍ EPORTÁLU
(Stallker, 29.9.2010 19:45:23)
Odpovědět
Ty lžeš. Naprosto bezostyšně si vymýšlíš a kopíruješ odjinud. Samozřejmě jen to, co se ti hodí. Vrať se o pár článků zpátky, zapomněl jsi odpovědět na pár poctivých argumentů. Nebo už ti opět došly lži, tak překrucuješ? Jak typické, když ti ty tvoje bludy někdo vyvrátí, utečeš jak malé rozmazlené děcko a začneš prudit jinde.
Končím, ty za to nestojíš.
Re: ferda JE TOTÁLNÍ NEŠTĚSTÍ EPORTÁLU
(ferda, 29.9.2010 21:17:32)
Odpovědět
no konečně.... směr-žumpa! pochodem vchod ! :-)

ps. nakonec se tam všichni pravičácký hnojíci sejdete :-)
UPLATKARSKY PARAZIT ferda OPET KAZE O MORALCE ?
(Zorro, 30.9.2010 7:16:34)
Odpovědět
Kriminalnik a uplatkarsky parazit ferda zde v diskusi priznal, ze kryl zlociny sve rodiny, ktera brala uplatky "snad ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty. Kriminalnik ferda o zlocinech vedel, ale nezabranil jim a kryl je, protoze penize z uplatku mu byly milejsi, nez cest, slusnost, moralka a zakon. Pro levicaka je typicke, ze takovy lidsky odpad chce lidem kazat o moralce! Pred takovym gaunerem si odplivnout, je malo!
Re: ferda JE TOTÁLNÍ NEŠTĚSTÍ EPORTÁLU
(obcan1, 30.9.2010 7:34:55)
Odpovědět
Jako obvykle. V argumentacni nouzi se uchylujes k primitivnim vulgarnostem a podlym utokum.
Re: ferda JE TOTÁLNÍ NEŠTĚSTÍ EPORTÁLU
(pavjan, 2.10.2010 14:58:10)
Odpovědět
Ferdo, jseš kapku blbej, ale zato výkonnej diskutér. Víš podle čeho se pozná socan? Že z jeho projevu vždy čiší zhovadilost a sprostota gottwaldovského typu.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Jajaj, 3.10.2010 0:21:33)
Odpovědět
Fuj!Tolik lzi cist v tak huste koncentraci muze vyplodit jen nekdo komu chybi obcanska disciplina a inteligence.Jeste jednou FUJ!!!
Re: Ferda je k.o.k.o.t s oranžovým dýmem v prázdné palici
(Hugo, 29.9.2010 21:36:43)
Odpovědět
Ferdo, ty debile, tebe musí to Paroprase šoustat už dlouho a zřejmě ti to dělá dobře.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(modřín, 29.9.2010 23:00:18)
Odpovědět
Už delší dobu nekomentuji nesmysly promovaného pingla. Nelze-li najít elementární shodu v principu pak je nesmysl handrkovat se o detailech. Každý státní zaměstnanec a k tomu státní odborář by měl vědět, že se chlebodárce do ruky nekouše. Nakonec má každý nespokojený státní zaměstnanec svobodu v odchodu do soukromé sféry a tam předvést své podceňované kvality. Já jsem například již v roce 1995 opustil státní školství a loni jsem byl vykořisťován za 470000,-Kč/rok brutto.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Back, 3.10.2010 0:14:32)
Odpovědět
Ale jdete!Do soukromeho sektoru pracovat? Mezi ty fusery line? Do prace si to chodi kdy chce , kontrola provedene prace zadna a podle toho jsou i jejich vysledky.Mezi soukromniky NIKDY.Na takove fusery line jen doplaceji dalsi zivnostnici kteri jsou na ne vazani a taky zakaznici.Soukromnikovi bych nedal opravit ani karu.
Studijni material
(obcan1, 30.9.2010 7:19:27)
Odpovědět
Nastesti uz pan Paroubek muze vystupovat pouze v roli studijniho materialu pro klinicke psychiatry. Usmevne blaboly jeho choreho mozku se uz nikdo vazne nezabyva, jsou jen pro zabavu... ;)))
http://www.euroekonom.cz/grafy-data.php?type=cesko-statnidluh-rok
Re: Pro Stallkera
(Stallker, 30.9.2010 19:08:05)
Odpovědět
Ano, to vcelku souhlasí. Vidíte nějaký rozpor mezi tím, co jsem napsal a tím co je uvedeno v tomto grafu?
Re: Pro Stallkera
(děd, 1.10.2010 12:30:40)
Odpovědět
No nějak mi z těch čísel nevychází, že by nárůst dluhu za Kalouska výrazně zpomalil.
Zrovna tak bych netvrdil, že za naše zadlužení může převážně ČSSD, která z 20 let vládla sama pouze v letech 2002-2006 ( 1998-2002 vládla vlastně společně s ODS na základě smlouvy).
To však není ani tak důležité. Absolutně s Vámi souhlasím, že dluhy se musí platit. V našem případě jde o to kdo a kolik.
Kolik na dluh přispějí ti, kteří díky privatizacím, podvodům (špatným podnikatelským záměrům), tunelováním... zbohatli, banky které v 90.letech dávaly nesmyslné úvěry za rozpadlé nemovitosti a stát je zachraňoval a pod. ?
Opravdu za vzniklý dluh můžeme všichni stejnou mírou? Neměli by více na dluh přispět ti, kteří se více „najedli“? Nechci se na stará kolena dožít sociálních nepokojů, ke kterým vše spěje.
Re: Pro Stallkera
(Stallker, 1.10.2010 13:40:00)
Odpovědět
Dovolil bych si poznamenat, že tento jediný graf není tak úplně přesným ukazatelem růstu státního dluhu. Přikládám odkaz, který zhruba shrnuje informace, ze kterých jsem vycházel já.
http://kram.blog.idnes.cz/c/132948/Jak-je-to-doopravdy-s-tim-dluhem-verejne-dostupna-fakta.html
Doporučuji přečíst opravdu až do konce…

Dále, co se týče státního dluhu, jeho největší část vznikla, bohužel, neuváženým rozdáváním peněz ze státního rozpočtu. Ne špatnou privatizací, ne podvody a tunelováním. Převážné části majetku se stát vzdal v malé privatizaci ve prospěch všech občanů tohoto státu. Dobrý nápad, který nepočítal s obyčejnou českou vyčůraností. Jak to mnohde dopadlo, všichni víme, ale to už je trochu jiné téma. Velká privatizace přinesla do státní kasy podle mého docela dost peněz. A souhlasím, v případě, že by byla provedena správně a do důsledků, určitě by přinesla o pár mld. více. Myslím si ale, že by určitě dohromady nepřinesla víc, než tenhle stát vyplatí ročně na důchodech.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Negativ - pobíječ odborářů, 1.10.2010 14:05:16)
Odpovědět
A proc vlastne ti pracoviti lide ze statni spravy, kdyz se jim to tam nelibi, nedaji vypoved a nejdou do sektoru soukromeho? Vzdyt na ne vsude cekaji :-DDD
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Dat, 1.10.2010 20:15:55)
Odpovědět
Souhlas! Mohli by vyplnit vzduchoprázdno po zlikvidovaných živnostnících. Potom by poznali, že musí vydělat nejen na sebe, ale i na obludnou partu zbytečných darmožroutů, kteří jsou přesvědčeni o své svrchovanosti.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(Laco, 3.10.2010 0:02:36)
Odpovědět
Ty to nemas v hlave srovnane.To preci neni reseni, proc by mel nekdo odchazet nekam jinam jenom proto ze se na nem dela krivda.Ba naopak museji zustat a donutit vrchnost aby pracovala s nasazenim veskere inteligence a pokud ji nema tak at vrchnost odstoupi.
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(j, 3.10.2010 9:20:26)
Odpovědět
Lidé ovce jsou, je to vidět z toho, koho si zvolili v posledních volbách.....
Re: Lidé ovce jsou, pane Paroubku!
(leit, 3.10.2010 9:24:57)
Odpovědět
Pane Paroubku, vám do dneška nedošlo, že vláda jednoho muže v Čssd skončila.A jak se to rýsuje, to nepochopíte ve své zabedněnosti nikdy !!!
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama