reklama
reklama

Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!

Autor: Jiří Paroubek | Publikováno: 23.9.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Dnešní odborářská demonstrace naznačila sílu organizací zaměstnanců, jakými jsou odbory. Upřímně, není to ani tak zásluha odborářských vůdců, ale je to zásluha Kalouskovy a Nečasovy vlády. Ta svou sociální a hospodářskou politikou dostala na pražské Palachovo náměstí a okolní prostranství 40 až 50.000 protivládních demonstrantů. Bylo to nesmírně zajímavé poslouchat názory lidí, se kterými jsem se setkal. Zastavili mě kupř. dva policisté, zděšení politikou vlády. Po pěti minutách debaty jsem se jich zeptal, koho v květnových volbách volili. Ten jeden řekl, že volil správně a ten druhý se omlouval, že volil špatně.

Lidé na Palachově náměstí začali chápat, že nejde jen o jejich mzdy, jakkoliv jsou pro ně podstatné. Ale že jde o celkové pojetí státu. Zda to bude stát, který slouží lidem anebo to bude stát ke službě pouze těm nejbohatším.

Mzdy, celkové pojetí sociální politiky, školné, podpora či nepodpora stavebního spoření, ale také např. pojetí zákoníku práce, zvyšování spoluúčasti pacientů, to jsou další věci ve hře. Lidé – zatím především veřejní zaměstnanci – začali pociťovat, že věci tak, jak je prosazuje pravicová vláda, nejsou v jejich zájmu.

Přes obvyklé vymývání mozků, které zvolila česká provládní média (takže téměř všechna), přišli veřejní zaměstnanci na demonstraci plní sebevědomí a vědomí si toho, že jejich souboj s vládou teprve začíná.

Co mě bylo na demonstraci odborů nejnápadnější, to byla vysoká míra vzájemné solidarity všech profesních skupin. Zdravotníků, učitelů, vojáků, hasičů, úředníků, policistů a dalších. To je reálná síla, o kterou se odborářští předáci v jednání s vládou můžou opřít. Pokud vláda nepůjde cestou rozumného kompromisu s odboráři, musí počítat s galvanizací významné části české společnosti, s její radikalizací již před senátními a komunálními volbami.

Pokud odboráři nebudou ve svých akcích, ve svém tlaku na vládu úspěšní, bude to znamenat snížení jejich reálného vlivu ve společnosti. Odborům dnes tedy jde o jejich budoucí existenci jako organizace hájící zájmy zaměstnanců. Jejich oslabení jistě není v zájmu zaměstnanců, ani ve veřejném, ani v soukromém sektoru.

Zvláštní kapitolou jsou zlehčující vyjádření ze strany nejvyšších ústavních činitelů země – prezidenta republiky a předsedy senátu – na adresu demonstrujících odborářů. Prezident zlehčil jejich přístup, uplatnění jejich ústavního práva. A předseda senátu dokonce zpochybnil mentální úroveň demonstrantů…

Vždy si v této souvislosti vzpomenu na slova T. G. Masaryka: „S chudými vždycky, s dělníky pravidelně, …“ Proto jsem odboráře přišel podpořit.

Dnešní akcí odboráři získali potřebnou sebedůvěru a udrží-li si strategickou iniciativu, musí to moudrá vláda reflektovat. Pochybuji však, že je toho Kalouskova a Nečasova vláda schopna.

Jiří Paroubek
Publikováno na serveru paroubek.blog.idnes.cz 

reklama
3620 čtenářů | 80 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(plk, 23.9.2010 6:07:28)
Odpovědět
A na to jste přišel sám pane Paroubku, nebo vám někdo napovídal ???
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Rudolf 16., 23.9.2010 10:59:33)
Odpovědět
PAROUBEK MÁ P R A V D U ! ! ! ! ! Jen vy demagogové to neuznáváte.Utrpěla by vaše ješitnost.Vyjímáte se tady na E portálu pěkně,pořád jedni a ti samí,melete to stejné,ale skutečnost ve státě tomu neodpovídá.
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(leit, 23.9.2010 11:47:47)
Odpovědět
Rudolfe 16, že má Paroubek pravdu si myslíš ty. Tento populistický papaláš využívá této pro nás tíživé situace k tomu, aby rozeštvával lidi a hrál si na spasitele. S jeho huby i slovo,, dobrý den" zní falešně..
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Sumner, 23.9.2010 21:37:59)
Odpovědět
Samozřejmě, že má Paroubek pravdu. Ale vy, zfanatizovaní modří debilové mu jí nepřiznáte, ani kdyby vás varoval před pádem stromu, který by vám rozbíjel hlavy. Jste prostě idioti a nechápu, čím myslíte, když máte duté hlavy.
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Stallker, 23.9.2010 23:07:22)
Odpovědět
Ne, Paroubek nemá pravdu. Zneužívá těch nejnižších lidských pudů k osobnímu prospěchu. Bohužel, vypadá to tak, že i těch Vašich... Škoda.
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(petr, 24.9.2010 9:04:37)
Odpovědět
paroubek má pravdu ale tu svoji!!!
EXEMPLÁRNÍ POTRESTÁNÍ DLE KUCHAŘKY ODS :-))
(ferda, 23.9.2010 13:42:48)
Odpovědět
SPRAVEDLNOST PODLÉ MODRÉHO HNOJE- UPLATKÁŘ Z ODS JE ODSUNUT NA II. POZICI KANDIDÁTKY!!!!! :-)))

MUÁÁÁÁÁHA,HA,HA, HI,HI,HI, CHE,CHE, ÚÚÚÚHA,HA,HA, TO JSTE VY MODRÁ PODSVINČÁTKA :-))DRZÉ ČELO A HLAVNĚ STÁLE KRÁST, KRÁST, KRÁST :-))
VÁS JE ŠKODA NAHÁZET I DO VLTAVY,POCHCÍPALY BY TOTIŽ VŠECHNY RYBY :-))))


Místostarosta a dvojka na kandidátce ODS do komunálních voleb Roman Pekárek si podle dnešní Mladé fronty Dnes (MfD) údajně řekl o milion korun jednateli stavební firmy za výhodný odprodej městských pozemků. Vyplývá to z nahrávky jednání, kterou má MfD k dispozici.

Peníze nechtěl místostarosta nejednou, ale postupně po menších sumách.

Existence nahrávky Pekárka ale nepřekvapila. Před dvěma měsíci ji totiž dostal do rukou i starosta města Jiří Buřič, také člen ODS. "Trestní oznámení jsem nepodal, ještě to analyzuji," řekl novinám.

Nahrávku prý Buřič pustil i celém místnímu sněmu ODS. A strana Pekárka potrestala tím, že jej zvolila "jen" na druhé místo kandidátky.

muáááááha,ha,ha, :-))a tak je to se vším, čím nás obšťastnuje modrá "mord parta" :-)))
Re: EXEMPLÁRNÍ POTRESTÁNÍ DLE KUCHAŘKY ODS :-))
(ferda, 23.9.2010 13:50:02)
Odpovědět
TAK, A TDEĎ,UŽ ZASE MŮŽETE SPUSTIT TU SVOU LAVINU HNOJE, VY PRAVIČÁCKÉ MÁTOHY :-))
CO JSEM ZA UPLATKÁŘSKÝ DAREBÁK :-))

VŠEM ČTENÁŘŮM VŘELE DOPORUČUJI, SI ODKAZY PRAVICOVÝCH MIMOŇŮ PŘEČÍST, ABY BYLO JASNÉ, JAK ONI DOKÁŽÍ MANIPULOVAT, LHÁT A PODVÁDĚT :-))

I JÁ VÁS NABÁDÁM K TOMU, ABY JSTE SI TEN PŘÍSPĚVEK PŘEČETLI :-)))
PAK POZNÁTE TU FRENETICKOU HLOUPOST PRAVICOVÝCH NEINTELIGENTŮ, HNUPÍKŮ, A HNOJÍKŮ...
INU CO, ONI NEUMÍ BÝT JINÍ NEŽ ŽE SAMI OD HNOJE A JINÝM VYČÍTAJÍ NENALEŠTĚNOU OBUV :-)))
Re: EXEMPLÁRNÍ POTRESTÁNÍ DLE KUCHAŘKY ODS :-))
(ferda, 23.9.2010 13:57:22)
Odpovědět
protože mne rádi čtete, tak vám dám malý nášup:-)))

DOBROU CHUŤ !:-))

Policie obvinila místostarostu Prahy 3 Jana Šmída ODS ze zneužití pravomoci úřední osoby. Spolu s ním si obvinění vyslechl i vedoucí odboru výstavby Karel Urban /sympatizant ODS/ Oba prý brali úplatky a způsobili rozsáhlou škodu. ....

Ministr Bárta:
.....Já jsem vytvořil i seznam lidí, kteří mají zákaz vstupu na ministerstvo. V tuto chvíli tam jsou čtyři osoby. Kupříkladu je to Ivo Rittig, spojený s řadou dokumentů a otázek, které naznačují, že tam problém je,“ jmenoval Bárta prvního v pořadí blízkého přítele bývalého ministra dopravy Petra Bendla z ODS......ten co lhal národu, že Bušinu nezná, a nikdy s ním nikde nebyl, až pod tíhou video dokumentu ,přiznal, že s ním chlastal na zapíjení narození Bušinovy dcery:-)) i pan Schnaider byl u toho :-)))

ps. tak zase příště:-) páček shledáček :-)) ferda :-)
Re: EXEMPLÁRNÍ POTRESTÁNÍ DLE KUCHAŘKY ODS :-))
(ferda, 23.9.2010 19:20:57)
Odpovědět
Vidím, že vy pravicové krysy,jste hluboko zalezlí v kanálech a držíte své modré tlamičky :-))

a to je dobře, moc dobře, že vám dochází, že ve slušné společnosti pro vás nebude místa a jedinou vaši magistrálou, budou katkomby kanalizací hluboko pod zemí :-)))

co vy jste za pravicovou stoku....,kdyby jste se chovali alespon jako pravice na západ od našich hranic...
zatím co vy jste se chovali a chováte jak Attylovi nájezdnické hordy, hamba vám :-)) a vy smradi-modří hnoji, to moc dobře víte :-)))
Re: EXEMPLÁRNÍ POTRESTÁNÍ DLE KUCHAŘKY ODS :-))
(Stallker, 24.9.2010 8:21:30)
Odpovědět
Sám si pokládá otázky, sám si odpovídá...
Tak trochu schýza ne?
Re: EXEMPLÁRNÍ POTRESTÁNÍ DLE KUCHAŘKY ODS :-))
(Sunny, 24.9.2010 9:28:29)
Odpovědět
:-)) Co mu taky zbejvá, když tady nenarazí na diskutéra sobě rovného?
Re: EXEMPLÁRNÍ POTRESTÁNÍ DLE KUCHAŘKY ODS :-))
(Stallker, 24.9.2010 9:53:55)
Odpovědět
Alespoň už začali být oba trochu slušnější. ferda i ferda :-)))...
Re: EXEMPLÁRNÍ POTRESTÁNÍ DLE KUCHAŘKY ODS :-))
(ferda, 24.9.2010 9:55:35)
Odpovědět
A VIDA, DVĚ ODVÁŽNÉ, VYSTRČILY SVOJE ČUMÁČKY :-)) I KDYŽ MALIČKO A OPATRNĚ ALE JO, :-))

ZKUSTE ALE ARGUMENTOVAT, NA PSANÝ TEXT :-))
TO SE VÁM OČIVIDNĚ NECHCE ! :-))
KDY VÁM DOJDE, ŽE STOJÍTE NA STRANĚ DAREBÁKŮ A TÍM PÁDEM PODPORUJETE I TO ZLO KTERÉ JE TÉMĚŘ VŠUDE KOLEM NÁS??

NEBO PAK JE VYSVĚTLENÍ JEDNODUŠŠÍ : JSTE STEJNÍ A PROTO OBHAJUJETE TOTO ZLO :-))

PS. TAK UŽ VYLEZTE Z TĚCH KANÁLŮ, VY PRAVICOVÉ MÁTOHY A JAKO VŽDY, OPŘETE SE ZE VŠECH SIL DO MNĚ, S TĚMA VAŠEMA URÁŽKAMA, LHANÍM A MANIPULACEMI, UŽ JSEM TOMU PŘIVYKNUL :-))
A DOCELA MNĚ TO I BAVÍ :-)))
Re: EXEMPLÁRNÍ POTRESTÁNÍ DLE KUCHAŘKY ODS :-))
(Stallker, 24.9.2010 10:21:50)
Odpovědět
Takže argumenty? Dobře. Co kdyby se na kandidátce libovolné strany objevil třeba Viktor Kožený, volil byste ho? Asi není potřeba odpovídat. Jestli si někdo někde myslí, že postaví na druhé místo kandidátky člověka, který bere úplatky a přitom chce vyhrát volby, tak moc inteligence nepobral. A je jen na voličích, koho budou volit. Z mého pohledu je jen dobře, že už spousta lidí nejde s proudem, že začínají mít odvahu na prasárny upozornit. Jedno jestli modré nebo oranžové. Jsem optimista, beru to jako odraz zlepšující se politické a společenské kultury v zemi. Jen víc takových…
Kriminalni uplatkarsky parazit ferda
(Kveta, 25.9.2010 1:50:42)
Odpovědět
Kriminalni uplatkarsky parazit ferda opet jen zoufale klickuje a snazi se odvadet poozornost od sveho gaunerstvi. Ze ale priznal, ze kryl uplatky, okradani pojistoven a ohrozovani pacientu, ze mu byly milejsi penize z uplatku, na kterych parazitoval, nez cest, slusnost, poctivost, moralka a zakon, to mu nikdo z cela nesmyje. Zustane oznaceny cejchem zlocince, ktery se nestiti kryt zlociny a parazitovat na nich pro vlastni hochstaplerstvi a zvrhlost. Marne klickuje, marne meni nicky, marne nadava, marne kolem sebe pliva sve jedovate sliny, prska, knuci a knoura, levicovym zlocincem a parazitem vyloucenym ze spolecnosti slusnych lidi zustane. Ubohy hlupak si mysli, ze vyhrava, netusi vsak, ze prohrava vlastni osobnost i vlastni zivot. Je primo odporny! Brrrr! :(((
Re: EXEMPLÁRNÍ POTRESTÁNÍ DLE KUCHAŘKY ODS :-))
(Kveta, 25.9.2010 2:07:33)
Odpovědět
Ale ty "UPLATKÁŘSKÝ DAREBÁK" opravdu jsi, O tom nemuze byt nejmensiho sporu. :)))
Re: EXEMPLÁRNÍ POTRESTÁNÍ DLE KUCHAŘKY ODS :-))
(ferda, 25.9.2010 10:12:24)
Odpovědět
Místostarosta a dvojka na kandidátce ODS do komunálních voleb Roman Pekárek si podle Mladé fronty Dnes (MfD) údajně řekl o milion korun jednateli stavební firmy za výhodný odprodej městských pozemků. Vyplývá to z nahrávky jednání, kterou má MfD k dispozici.

Peníze nechtěl místostarosta za ! ODS !nejednou, ale postupně po menších sumách./proč asi, že? /:-))

Existence nahrávky Pekárka ale nepřekvapila. Před dvěma měsíci ji totiž dostal do rukou i starosta města Jiří Buřič, také člen ODS. "Trestní oznámení jsem nepodal, ještě to analyzuji," řekl novinám.

TAK CO ,TY KVĚTO, ŘEKNEŠ NA TOHLE??? ZAVŘÍT CELÉ JEJICH PRAVICOVÉ RODINY?????? :-)))

Nahrávku prý Buřič pustil i celém místnímu sněmu ODS. A strana Pekárka potrestala tím, že jej zvolila "jen" na druhé místo kandidátky.

muáááááha,ha,ha, :-))a tak je to se vším, čím nás obšťastnuje modrá "mord parta" :-)))

TAK, A TDEĎ,UŽ ZASE MŮŽETE SPUSTIT TU SVOU LAVINU HNOJE, VY PRAVIČÁCKÉ MÁTOHY :-))
CO JSEM ZA UPLATKÁŘSKÝ DAREBÁK :-))

VŠEM ČTENÁŘŮM VŘELE DOPORUČUJI, SI ODKAZ NA MŮJ PŘÍSPĚVEK, PRAVICOVÝCH MIMOŇŮ PŘEČÍST, ABY BYLO JASNÉ, JAK ONI DOKÁŽÍ MANIPULOVAT, LHÁT A PODVÁDĚT :-))

I JÁ VÁS NABÁDÁM K TOMU, ABY JSTE SI TEN PŘÍSPĚVEK PŘEČETLI :-)))
PAK POZNÁTE TU FRENETICKOU HLOUPOST PRAVICOVÝCH NEINTELIGENTŮ, HNUPÍKŮ, A HNOJÍKŮ...
INU CO, ONI NEUMÍ BÝT JINÍ NEŽ ŽE SAMI OD HNOJE A JINÝM VYČÍTAJÍ NENALEŠTĚNOU OBUV :-)))

kVĚTGO, kVĚTO, TY BUDEŠ DO KONCE SVÉHO ŽIVOTA JEDNODUCHÁ A HLOUPÁ.....
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(QQ, 23.9.2010 6:43:20)
Odpovědět
To Paroubek nepochopil, že lidé nejsou ovce a ti ho ve volbách přinutili utéct z Lihového domu a ještě stále nechápe, že lidé nejsou hloupí.
Demonstranti s vysokoškolským vzděláním ze sebe nechali udělat blbce, když se nechali podporovat od socialistů, kteří nejen sebe, ale celou ČR přivedli cu grunt.
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(plk, 23.9.2010 8:05:22)
Odpovědět
To on by rád masíroval veřejnost těmi svými spisovatelskými výplody,ale jak je vidět, pšenka nepadá na úrodnou půdu.
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(ferda, 23.9.2010 19:48:19)
Odpovědět
pro "QQ" NEJSTE VY, PRAVICOVÍ ŠTVÁČI, NIC NEŽ TRAPNÍ, JE ÚNAVNÉ ČÍST TY VAŠE STÁLE STEJNÉ VYBLITKY :-))
ALE CO DĚLAT, KDYŽ MÍSTO MOZKU, MÁTE POUZE MODROSLIZ A HUMUS....

JSTE UŽ DELŠÍ DOBU SRANDOVNÍ A CO HLAVNĚ, STUPIDNÍ :-))
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(QQ, 24.9.2010 16:45:24)
Odpovědět
Co tě unavuje? To že stále dokola opakujeme Paroubkovy "úspěchy"? Každému,co si zaslouží.
Tvoje naivita nebo hloupost tě vůbec nešlechtí.
nebo Lihový dům tak dobře platí?
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(ks, 24.9.2010 16:50:41)
Odpovědět
Jsi ubohoučký a blboučký. Proč se pouští do obhajování neobhájitelného? Kde máš nějaké relevantní argumenty? Jak chceš obhájit dluhy, které Paroubek naděla nejem nám, daňovým poplatníkům, ale vlastní stranu předlužil až k bankrotu? Jinak jsou to výkřiky zklamaného zoufalce, který není schopný si přiznat,že se nechal nachytat na líbivé lži?
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Jeeves, 23.9.2010 7:09:52)
Odpovědět
Všichni lidé nejsou ovce. Jenom ti, kteří volí ČSSD a komunisty. Lhář a demagog Paroubek jenom hecuje hloupé lidi, kteří si nevidí na špičku nosu a to jejich slavné "sociální cítění" si představují jako přísun vydlužených peněz do vlastní peněženky.
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Kalous, 23.9.2010 7:19:10)
Odpovědět
Těch 5O tisíc demonstrantů rozhodně ovce nebyly a šlo jim o v podstatě o to co říká Paroubek. Ostatně u dalších voleb se uvidí.
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(merr, 23.9.2010 7:43:08)
Odpovědět
Tato momentální situace nahrává takovým, jako je soudruh Paroubek. To se nám to s poza roha kritizuje a rozeštvává, že ? Marně se snažíte vlichotit do přízně ,,obyčejných lidí ", každý kdo není na hlavu ví, s kým má tu čest !!!
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(xx, 24.9.2010 16:53:22)
Odpovědět
Ale jsou. V momentě, jak oranžová mafie podpořila stávku, tak ti inteligentní měli z toho vycouvat. Jenomže i oni se zachovali jako ovce.
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Davidan, 23.9.2010 21:34:55)
Odpovědět
A jsou i blbci, jako Jeeves. Těmi spasiteli, myslíš třeba tohohle génia financí?
V roce 1997 stihl Kalousek sjednat a podepsat (za souhlasu Klausovy vlády) kupní smlouvu s developerskou firmou EPF, která koupila rozsáhlý areál kasáren u pražského Náměstí republiky. Kupní cena činila asi 900 milionů korun. Zajímavá cena. Nicméně smlouva byla uzavřena tak, že stát tyto peníze posléze firmě EPF nejen vrátil, ale přidal dalších asi 500 milionů jako odškodnění. Říkáte neuvěřitelné? Tak to neznáte smlouvy, které podepisoval pan Kalousek. Smlouva zaručila EPF plné odškodnění, nebudou-li budovy prázdné. V budovách sídlila tehdy Akademie věd. Na to pan Kalousek zapomněl, smlouvu podepsal a stát vyplatil na odškodném zhruba stejnou sumu jakou dostal jako kupní cenu. Dalších asi 500 milionů vyplatil stát jako náhradu za nepřímé škody, resp. za škody, které na firmě EPF vymohli její smluvní partneři jako náhradu za zpoždění projektu
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Stallker, 24.9.2010 8:24:21)
Odpovědět
Dneska jenom kasárna? Lidi přidejte, donedávna ještě mohl Kalousek i za padáky, tanky a štábní systém...
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Šoumen, 24.9.2010 18:30:21)
Odpovědět
Pane Stalkere, vy a paní Sunny si fakt ještě myslíte, že žijete ve standartní demokracii a svobodě? Zkuste si někdy sundat ty naivní brýle.
A nebo si zkuste přečíst tohle:
http://www.analyza.wz.cz/. Pak vám třeba dojde, že nebyla žádná sametovka, ale neokomunistický převrat. A proto to tady tak vypadá, jako v absurdistánu. To alespoň ti komančové před rokem 89, zaměstnávali na ministerstvech třeba ekonomy, stavební inženýry apod. Ale tahle sebranka zaměstnává pouze své kámoše a kámoše známých, kteří ničemu nerozumí, ale protože my blbci je pořád volíme a platíme jim ty omyly a pokusy a neustále si utahujeme opasky. Nevím jak dlouho to lidé vydrží. Asi to bude jak s tou kobylou. když už se naučila nežrat, tak ta potvora chcípla. Nebo to dojde tak daleko, že se tomu lidé postaví a nebude to už sametové, takže vysklená výloha na MV a poražený rám budou to nejmenší. Ale pak raději vy a sunny zůstaňte doma, abyste nedošli k nějakému bebíčku.
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Stallker, 24.9.2010 19:04:36)
Odpovědět
...to my všechno víme... Ale tím, že budeme poslouchat Paroubka se to nezlepší. Absurdistán tady je, přesto si myslím, že se to zlepšuje. Jednou mi jeden známy kdysi řekl, že ta naše demokracie je tak na úrovni Ameriky konce dvacátých let. Mafie, korupce, kriminalita,na lidi ohled nikdo nebere. Přesto všechno jsem optimista. Dostali se z toho oni, dostaneme se z toho i my. Jen doufám, že nám to nebude trvat tak dlouho.
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Fiter, 24.9.2010 19:28:31)
Odpovědět
Samozřejmě,že s vámi souhlasím,ale baví vás si vyměňovat názory s nějakým Šoumenem a nebo Ferdou?
Vždyť je naprosto jasné, že podle jejich slovníku to jsou socanští primitivové.Ale k věci.Když jsme u toho soudruha Paroubka,měl by všem lidem kteří jezdí s jakýmkoliv motorovým vozidlem vysvětlit,jak je to s těmi biosložkami,které se díky socialistům ve větším množství přimýchávají do benzinu a mot. nafty a tím pádem cena pohonných hmot stoupla.Vymlouvat se na EU je ubohé a lživé.
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Šoumen, 25.9.2010 10:28:41)
Odpovědět
Fitere, jak jsi přišel na to, že jsem socanský primitiv? Já jsem na rozdíl od tebe realista, nezblblý titulky MfDnes a pseudopravičáckou propagandou. Snad to znáš, optimista se učí anglicky, to jsi asi ty, pesimista se učí rusky, a realista se učí střílet.
A socanský primitiv, pro mě ani není nadávkou, protože na mě se to ani nevztahuje. Ale ty se radši běž už léčit s tím primitivním antikomunismem, protože vlastně teď ti převlečení komunisté, nebo jejich synci bývalí aktivní svazáci vládnou, a zakrývají se pravičáckými hesly aby zblbli takové jako jsi ty.
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(ferda, 25.9.2010 10:48:21)
Odpovědět
MÁŠ pravdu, Šoumene,tací jako Stallkerové, nebo Sunny a jim podobní, tak kurvili socialismus, a dnes kurví i kapitalismus....

prostě to jsou oni, ti vředáci, pravicové retardované mátohy, co budou překážet vždy a všude, bohužel....
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Sunny, 29.9.2010 14:12:51)
Odpovědět
Zdravím vás, Šoumene. Nejsem zas taková naivka, jak si myslíte. Souhlasím s vámi, že v 89. to byl komunistický převrat. A myslím, že to je právě hlavním důvodem dnešního průšvihu. Jenže zkrátka odmítám vidět svět jenom černě a beznadějně. Vždycky se snažím najít na všem něco pozitivního. (Někdy to jde fakt těžko...) Ale jinak to neumím a přiznám se, že jsem za to vděčná, protože díky vrozenému optimismu ještě žiju:-)
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(ferda, 24.9.2010 19:14:46)
Odpovědět
Stalkere, nedel ze sebe blba, já vím, moc práce ti to nedá, ale podívej se jak to s těma padákama bylo, budeš mát husí kůži, jak to mohlo vůbec takhle zosnované, ....

zakázku vyhrála firma, která neměla ještě státem potvrzené podnikání, , hmmm, zajímavé, že ? a co je pikoška jak z praku, tatáž společnost nikdy neměla žádné zkušenosti s takto velmi erudovanou výrobou žádnou praxi...., co ti mám více povědět :--))
jenže ty patříš k těm pravicovým hnojům a zemskému škůdci Kalouskovi, tak zase vše překroutíš a budeš lhát.... co čekat jiného :-))

pokud budeš frajer, tak si koupíš padák, který vyrobyla ona firma za velké podpory KALLOUSKA, a půjdeš si s ním aspon 3x seskočit :-))

už vidím, jak jsi se podělal, jen při této představě :-)))
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Stallker, 24.9.2010 21:43:47)
Odpovědět
Tak aby bylo jasno, doufám, že už naprosto všichni levicoví ubožáci, co se tak rádi naváží do Kalouska, si toto do posledního písmenka přečtou a už nikdy, nikdy!!! nebudou na diskuzích prudit s tím, že Kalousek podepsal padáky a nese vinu na smrti nevinných vojáků. Když jsem zadal patřičné heslo do vyhledávače na netu, našel jsem asi čtyřicet článků dle vzoru: http://www.toplidovci09.cz/kalousek-na-ministerstvu-obrany.html
Důležité je, že jádro těchto čtyřiceti odkazů, je doslovně STEJNÉ!!! Jeden magor to plácnul, všichni ostatní použili jenom "ctrl C". Bohapustí plagiátoři, kteří se ani nesnaží ptákoviny, které šíří, si ověřit. Pak jsem narazil na článeček: http://www.paraclub.cz/cze/start.php?id=clanky&article=115
Až si to přečtete inteligenti, ČEKÁM, kolik z Vás na tento můj příspěvek odpoví a jak. A až zase budete plivat na Kalouska, sedněte si na chvíli k netu. Najít se tam dá VŠECHNO, stačí chtít. Mně to trvalo 12 minut. Přestože před tím bylo přes čtyřicet zprofanovaně lživých článků. Tak co ferdo, kdo z nás dvou lže?
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(ferda, 24.9.2010 22:37:43)
Odpovědět
Kdo lže? doposud to byl jen Kalousek, nyní jsi se k němu přiřadil i ty...

KALOUSEK JE ZEMSKÝ ŠKŮDCE A MÁ NA SVÝCH RUKOU KREV NEVINNÝCH VOJÁKŮ, TO MU NIKDO NEODPÁŘE !!! :-))

PODIVNÁ JE KAUZA VRAŽDY SPOLUPODNIKATELE JEHO ŠVAGRA A PAK SEBEVRAŽDA VRAHA, A TĚCH PODEZŘELÝCH ZÁLEŽITOSTÍ JE VÍCE...

kALOUSEK JE MAFIÁN,ZLODĚJ, A VRAH... TO JE PROSTĚ FAKT.
A TY JSI STEJNÝ.....
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Stallker, 24.9.2010 22:56:21)
Odpovědět
Přečetl jsi si ty odkazy?
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Stallker, 24.9.2010 23:01:11)
Odpovědět
Sám nadhodíš otázku, když ti na ni někdo odpoví, kakáš na to. Najdeš jinou otázku a prudíš zase - TO JE SPROSTÁ UBOHOST. Odpověz na jedno a můžeme řešit další. Ale upozorňuji, na toto už mám také odkaz. Schválně, jestli ho najdeš trottle...

Stačilo CHTÍT!!!!!
Levicovy zlocinec a uplatkarsky parazit ferda...
(Kveta, 25.9.2010 1:54:01)
Odpovědět
Kriminalni uplatkarsky parazit ferda opet jen zoufale klickuje a snazi se odvadet poozornost od sveho gaunerstvi. Ze ale priznal, ze kryl uplatky, okradani pojistoven a ohrozovani pacientu, ze mu byly milejsi penize z uplatku, na kterych parazitoval, nez cest, slusnost, poctivost, moralka a zakon, to mu nikdo z cela nesmyje. Zustane oznaceny cejchem zlocince, ktery se nestiti kryt zlociny a parazitovat na nich pro vlastni hochstaplerstvi a zvrhlost. Marne klickuje, marne meni nicky, marne nadava, marne kolem sebe pliva sve jedovate sliny, prska, knuci a knoura, levicovym zlocincem a parazitem vyloucenym ze spolecnosti slusnych lidi zustane. Ubohy hlupak si mysli, ze vyhrava, netusi vsak, ze prohrava vlastni osobnost i vlastni zivot. Je primo odporny! Brrrr! :(((
Re:KALOUSEK JE ASI I VRAH...
(ferda, 25.9.2010 10:19:16)
Odpovědět
TU KALOUSKOVU KREV Z JEHO RUKOU, NIKDO, ANI ON SÁM SI NESMEJE.
JE TO NAVÍC MAFIAN,KTERÝ ODDĚLAL PRAVDĚPODOBNĚ I SVÉHO ŠVAGRA, ALKOHOLIK, ZLODĚJ, DAREBÁK A NEJVĚTŠÍ ZEMSKÝ ŠKŮDCE !
vAŠE LHANÍ NA TOM NIC NEZMĚNÍ....
LŽETE O MINULOSTI KALOUSKA, JSTE STEJNÍ.....
PATŘÍTE ZA MŘÍŽE, TO JE JASNÉ :-))
ČAS HRAJE PRO NÁS :-)) TIK, TAK, TIK, TAK, TIK, TAK.....
PS. TVOJE DĚTI SE ZA TEBE BUDOU HAMBIT !!!
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(ferda, 25.9.2010 10:54:08)
Odpovědět
už máš aspon jeden seskok na tech Kalouskových padácích za sebou ???? :-))
ty modromátoho :-))

ty budeš asi jeho asistent, který jej vždy, když se kallous ožere jako prase, a to je často, tak ho ty odvážíš do pelechu...., dobrá práce, akorát že jsi skoro pořád v permanenci, ha,ha, ha,
ale jinak, práce jako práce :-))

tak šup, šup, nejlépe při tom seskoku bude, když se s křestanem,lidovcem,komunistou,topákem Kalouskem budete držet za ruce :-))))
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Stallker, 25.9.2010 17:09:09)
Odpovědět
ferdo, je mi tě líto. Jako málý rozmazlený fracek, kterému vzali hračku. Vříská, kope mlátí kolem sebe... trapně ubohé.
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(koc man, 23.9.2010 8:00:18)
Odpovědět
Pane Paroubku, nedávno jsem zaslechl v jedné kanceláři státního úřadu větu" Na demonstraci pojedu, co kdyby mě po 20 letech na úřadu propustily? Vždytˇnic neumím. " Nic neumím,to je mimo jiné možná jeden z důvodů proč se tam desetitisíce odborářů sešlo . 40% z nich dělá zbytečnou práci a tím vlastně udržuje umělou zaměstnanost. Určitě ti co tyto místa vytvářeli nemysleli na umělé zajištění zaměstnanosti,ale vytvářeli prachsprostě místa pro své kamarádíčky a rodinné příslušníky. Kolik zbytečných míst pro pijavice vytvořila Špidlova,Grossova,ale i Vaše vláda?Kolik peněz uteklo tajně ze státní pokladny /formou předražených zakázek a následně sponzorských darů/ do pokladen stranických?Kolik z demonstrujících zdravotníků,ale i osob jiných profesí ve skutečnosti koupilo nějaké přístroje pro jednu nemocnici,za půl roku stejný přístroj prodali pomocí nastrčených rodinných příslušníků do jiné nemocnice za dvojnásobnou cenu a za transakci jim připadla provize?Kolik demonstrujících ,případně nahaněčů ovcí tam bylo z důvodu strachu,že se objeví jejich nekalé praktiky? / Výše popsané se dělo za všech vlád bez rozdílu zda byla u moci levice,nebo pravice/.Domnívám se že mzdové prostředky v resortech budou dostatečné i po desetiprocentním snížení. Jde o to, aby se státní sektor postupně zbavil zbytečných ,nic netvořících osob,které se na něj od r. 1989 nasály a vedoucí pracovníci rozdělovali odměny dle výkonu. Státní pracoviště by měli opustit důchodci a práci např u policie by měli přestat vykonávat ti,kteří čerpají výsluhy a tento sbor opustili jen z důvodů ,že již předem byli domluveni,že budou finance zde pobírat způsobem výsluhy a pak formou mzdy občanského zaměstnance.Nezpochybňuji,že 60% státních zaměstnanců je nezbytně nutných pro chod státu a těch 40% zbytečných musí být propuštěno průběžně. Za chybu pravice považuji že nedovedla vysvětlit to,že poctiví státní zaměstnanci se nemusí o práci a výši mezd bát. Je potřeba reformy udělat, propustit nepotřebné ,ale hlavně zloděje.Stanovit stropy mezd tak aby si manažeři polostátních firem a státních firem nemohli sami sobě dávat milionové odměny. To odboráři nevidí? Není chyba v tom,že mzdových prostředků je dost, ale jsou špatně rozděleny? Zasloužili si poslanci,senátoři své platy,když nechodili do zaměstnání? Kolikrát jste měli poloprázdnou sněmovnu? Doufám,že vznikne Nová sociální demokracie,která bude pracovat na prosperitě státu a nejenom se snažit dostat za každou cenu k lizu a ve spolupráci s odbory rozbíjet to co lze. Věřím, že Nová demokracie zajistí rovnost občanů a nebude nikoho zvýhodňovat,ani znevýhodňovat/ politiky menšiny a pod.../. Mimochodem,tím že soustavně zvýhodňujete menšiny si říkáte o pěkný průser,jelikož občané mají zvýhodňování menšin plné zuby což může vyústit v daleko horší nepokoje ,než ty kteřé si naplánovali savci financí ze státní kasy v tomto týdnu... Přeji hezký den a klid v rodině..
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(ozn, 23.9.2010 8:06:24)
Odpovědět
Svatá pravda !!!
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(mimi, 23.9.2010 16:49:16)
Odpovědět
Mohutná pravda. Co, ten slintal Paroubek ještě tady politicky onanuje. Málo kdo na to má.
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Kveta, 25.9.2010 2:05:37)
Odpovědět
VZdyt Paroubek take nic neumi. Jeho primy nadrizeny jeho "VS" kvality ohodnotil slovy "v odbornosti te i zenske z uctaren strcily do kapsy"! Proto o takoveho neumetela zadna VS nestala. Vzdyt by ji jen kazip povest! ;)))
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Stallker, 23.9.2010 8:41:05)
Odpovědět
1*...
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Kalous, 23.9.2010 8:52:44)
Odpovědět
No za 1 ne, spíše za 2 až 3. Mezi demonstrujícími byli i specialisté použitelní kdekoliv (ekonomové, počítačoví odborníci, techničtí a odborní specialisté, lidé znalí i řemesla ap.). Ani Paroubka bych moc nekritizoval - ale až jeho předchůdce z ČSSD - de.bilní reforma státní správy iniciovaná ČSSD a dotažená za Grosse stála kolem 200 miliard, neodpovídala ani kriteriím EU (aby kraje mohly dostat dotace EU, musí se dva sčítat dohromady jako jeden kraj) - hlavně aby bylo více hejtmanů. Nerespektovalo se často nic a obce a regiony byly vecpány tam kam nechtěly a nikdy v historii ani nepatřily, "Zemanovi" to bylo fuk.
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Koc man, 23.9.2010 14:38:54)
Odpovědět
Pochopitelně,že mezi demonstrujícími byli specialisté a odborníci/ale měli by si uvědomit a hledat skutečného viníka a ne se nechat strhávat davem/. Z hlediska mezd se domnívám,že je potřeba vyházet flákače, odbourat zbytečné papírování a bude dost peněz na to,aby se odměnili skuteční pracanti a odborníci. Ale pořádek by si měli odbory dělat s vedoucími pracovníky v podnicích,expoziturách atd...kde pracují, není možbé aby šéf měl statisíce až miliony a pracovníci,kteří tu práci ve skutečnosti dělají měli prd. Jde o to skutečně omezit neúměrné mzdy vyvoleným a vyčistit st. správu od plevele,který rozeseli opět šéfové zřizováním fcí pro své známé a rodiny.Čau.
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(mm, 23.9.2010 17:24:17)
Odpovědět
Pro schopné pracovníky a specialisty je špatná vizitka, že se zúčastnili demonstrace, kterou podpořili Paroubek, Sobotka a Zaorálek. První, co měli udělat bylo, že je měli poslat do p-d-le. Jinak se zařadili k těm stávkujících, kteří v kuklách demolovali ministerstvo, jejichž IQ je velikosti lískového ořechu.
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Kalous, 24.9.2010 8:30:11)
Odpovědět
Jistě mm - jejich IQ je velikosti lískového ořechu a nechají si z měsíčního platu dobrovolně strhnout až 30% (ti starší s dlouholetou praxí). Nejste náhodou soudce Ústavního soudu?
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(GWF, 23.9.2010 9:05:06)
Odpovědět
Máte naprostou pravdu, také to tak vidím, ale napsat bych to nedovedl...:-) A jenom k té "session" státních zaměstnanců - když jsem v tv viděl soudruha jyrku mezi svými, tak se jen divím, že ho někdo z těch účastníků nepřetáhl fanglí přes hřbet, vždyť tam vlastně byli i díky němu. A ještě jedna věc, všichni z té jeho partaje to přeci myslí s obyčejnými lidmi upřímně - mnoho nechybělo a v čele té maršparády mohli jít i Standa spolu s Honzou Kavanem, bábou Snopkovou, tátou Falbrem atd.
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Sunny, 23.9.2010 13:53:28)
Odpovědět
Pěkně řečeno:-)
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Drak, 23.9.2010 21:31:49)
Odpovědět
Co to je, Nová Demokracie? Myslíš tím tu bandu prasat, která se snaží věškeré služby státu, které si platíš zprivatizovat, abys je platil ještě jednou, ale nějaké vybrané firmičce? Probuď se člověče, chtějí tě okrást a ne uchránit stát od krachu.
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(uk, 23.9.2010 8:59:36)
Odpovědět
Parouku, vy píšete jak za komančů, vy "vysoká, vzájemná solidarito". Máme nejvíce relativně úředníkům a policistů v celé EU a kdyby každého čtvrtého propustili, tak to bude stále málo. A už přestaňte s těmi věčnými kecy, řadový poslanče.
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(jira22, 23.9.2010 11:36:58)
Odpovědět
Pane Paroubku, zkuste se zamyslet nad tím co jste Vy konkrétně udělal špatně, co udělala špatně ČSSD pod Vaším vedením. Je jednoduché se ptát, kdo koho volil. Masírování mozků bylo ze všech stran a vyhráli ti, kdo byli v této práci úspěšnější. Ale udělejte si rekapitulaci, kam se poděly finance za Vašeho vedení, kdo realizoval nevýhodné zakázky a kdo se paktoval napříč politickým spektrem jen aby byly provize bez ohledu na to ,jak je to výhodné pro daňové poplatníky.
Až se nad tím zamyslíte, tak se možná moc dlouho na veřejnosti neobjevíte.Pokud Vám ovšem trochu svědomí zbylo!
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(ozn, 23.9.2010 11:51:46)
Odpovědět
kdepak svědomí. To Paroubka zatím nedohonilo. ten je přesvědčený o své jedinečnosti, a co hůř, on ji skálopevně věří ..
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(modřín, 23.9.2010 13:17:50)
Odpovědět
...galvanizací významné části české společnosti...
Pane Paroubku, prosím Vás jak lze galvanizovat významnou část české společnosti ? Galvanizace je totiž elektrochemický proces pokovování (chromování, niklování, pomědění...)v elektrolitické lázni. Nejprve to vyzkoušejte na Vašem sexymozku.
EXEMPLÁRNÍ POTRESTÁNÍ DLE KUCHAŘKY ODS :-)))
(ferda, 23.9.2010 13:41:00)
Odpovědět
SPRAVEDLNOST PODLÉ MODRÉHO HNOJE- UPLATKÁŘ Z ODS JE ODSUNUT NA II. POZICI KANDIDÁTKY!!!!! :-)))

MUÁÁÁÁÁHA,HA,HA, HI,HI,HI, CHE,CHE, ÚÚÚÚHA,HA,HA, TO JSTE VY MODRÁ PODSVINČÁTKA :-))DRZÉ ČELO A HLAVNĚ STÁLE KRÁST, KRÁST, KRÁST :-))
VÁS JE ŠKODA NAHÁZET I DO VLTAVY,POCHCÍPALY BY TOTIŽ VŠECHNY RYBY :-))))


Místostarosta a dvojka na kandidátce ODS do komunálních voleb Roman Pekárek si podle dnešní Mladé fronty Dnes (MfD) údajně řekl o milion korun jednateli stavební firmy za výhodný odprodej městských pozemků. Vyplývá to z nahrávky jednání, kterou má MfD k dispozici.

Peníze nechtěl místostarosta nejednou, ale postupně po menších sumách.

Existence nahrávky Pekárka ale nepřekvapila. Před dvěma měsíci ji totiž dostal do rukou i starosta města Jiří Buřič, také člen ODS. "Trestní oznámení jsem nepodal, ještě to analyzuji," řekl novinám.

Nahrávku prý Buřič pustil i celém místnímu sněmu ODS. A strana Pekárka potrestala tím, že jej zvolila "jen" na druhé místo kandidátky.

muáááááha,ha,ha, :-))a tak je to se vším, čím nás obšťastnuje modrá "mord parta" :-)))
Re: EXEMPLÁRNÍ POTRESTÁNÍ DLE KUCHAŘKY ODS :-)))
(ferda, 23.9.2010 13:51:29)
Odpovědět
TAK, A TDEĎ,UŽ ZASE MŮŽETE SPUSTIT TU SVOU LAVINU HNOJE, VY PRAVIČÁCKÉ MÁTOHY :-))
CO JSEM ZA UPLATKÁŘSKÝ DAREBÁK :-))

VŠEM ČTENÁŘŮM VŘELE DOPORUČUJI, SI ODKAZY PRAVICOVÝCH MIMOŇŮ PŘEČÍST, ABY BYLO JASNÉ, JAK ONI DOKÁŽÍ MANIPULOVAT, LHÁT A PODVÁDĚT :-))

I JÁ VÁS NABÁDÁM K TOMU, ABY JSTE SI TEN PŘÍSPĚVEK PŘEČETLI :-)))
PAK POZNÁTE TU FRENETICKOU HLOUPOST PRAVICOVÝCH NEINTELIGENTŮ, HNUPÍKŮ, A HNOJÍKŮ...
INU CO, ONI NEUMÍ BÝT JINÍ NEŽ ŽE SAMI OD HNOJE A JINÝM VYČÍTAJÍ NENALEŠTĚNOU OBUV :-)))
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Sunny, 23.9.2010 13:51:34)
Odpovědět
Pane Paroubku, zápočet z demagogie máte za jedna:-) Děkuji Bohu, že nás dnes ohrožujete už jen svou grafománií a nikoliv svým vládnutím.
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Sunny, 23.9.2010 13:58:24)
Odpovědět
A ještě dodatek, autore: když už tedy hrozíte radikalizací odborů, počkejte si, až se zradikalizují ti, kteří všechen ten cirkus platí. To bude teprve tanec!
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(ferda, 23.9.2010 14:26:16)
Odpovědět
tak to se po pravici a jejich zlodějských kamarádech slehne zem ! :-))

už aby to začalo :-))
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(mirek, 23.9.2010 15:49:07)
Odpovědět
Ferda chytrej nikdy nebyl ,Ferdo jsi fakt vul.Víš dobře že se kradlo a krade za jekékoliv vladěat modrej nebo oranžovej ,dřív byly v jedne barvě v rude a ty taky .A lide ovce jsou aspon v ČZ furt jen mumlat doma nebo v hospodě a doufam ferdo že si nemyslýš že český člověk udělal převrat v 89 to jste si to přehodily z leva do prava aby se vas nemohl český člověk zeptat ,kde jste zebraly ty majetky ktere jste si zachranily jen pro sebe .Vtomhle statě všichni na hoře věděly kdo krade a kdo kradl a všichni držej hubu až ted .Kdy tadle vlada nemuže žít sdluhem ,kde s dluhem jsme po Švícarsku na 5 místě A ŘEKLA MUSÍTE SE USKROMNIT ,ale soudci nemusí toby bylo proti ůstavě a hlavně nemusí od ministru ale kdyby jim něco sebraly oni nic neucítí ani si toho nevšimnou.Hlavně se ještě do ted mluví o krizi která se nás netýkala a jestly ju tak jedině lidí kteří kševtujou z majetky a velko podnikatelé. Kde se stejně bude propouštět pro velkej nastup cizincu z víchodní evropy , kteří dělaj ani ne za mín ale hodně hodin. A hlavně Paroubka ani Nečase a jim podobní nezajíma český člověk ,zase nas sunou o těch 20 let zpátky .Kde jsou zas rozbite nadraží a čekarny že nic nejezdí ,kde končí malincí živnostníci ,kde tmaví český doktor špatnou češtinou Ti řekne že tě neošetří že maš jít někam jinam ,kde Tě namyšlený podnikatel vyhodí s prace že ses nemohl dostavit že Ti nejel spoj,a hned u dveří Ti kope do dveří EXEKUTOR že nesplácíš protože tě právě vyhodily . A jen nas nutěj někomu lezt do zadku ,nejdřív skopčakovipak rusovi a ted cele Eu a to nevíš komu skočit dřív do trenek. Stovky let nas ČECHY chtěly dostat a nedostaly ,kolik čechu zemřelo a padlo za českou zem a ted nas dostaly zadarmo za par LÍDLU A KAUFLANDŮ A BILL . Kdšekdo si tady muže dělat co chce jen čech NE .Paroubek by měl držet hubu i on ma nato všem svůj podíl
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(ferda, 23.9.2010 17:02:36)
Odpovědět
tak ty "chytrej" mirku, nebud tady za blba a podívej se, kdo chtěl třeba registrační pokladny, obecné referendum, přímou volbu prezidenta, přiznání majetku nad deset milionů atd,atd.
kdo sse toho bojí jak čert kříže, jsou to pravičáci ,jeden vedle druhého :-))
když se koukneme na sousedy, třeba Rakousko, tak tam tyhle věci fungují, tak nevím, proč to u nas po jednadvaceti letech nejde !!!!

I američtí experti nevěřili tomuto našemu kocourkovu, a řeba navrhují, aby soudci přiznali, z kama "nahospodařili své majetky :-))
to bychom se pak nestačili všichni divit, co ???
ale uvědom si, že tito lidé preferují zlodějskou pravici a všeho toho se bojí jako čert kříže !!!!

takže si laskavě uvědom, kdo je tou žabou na prameni :-))))
jednoznačně ten pravicovek ksindl,kterému tento tristní stav vyhovuje, protože můžou stále téměř beztrestně krást!
To nám musí už i Amerika radit,jak na to :-)))
Mirku, Mirku, probud se už a nebud tady za dementa :-))
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Adam, 23.9.2010 19:57:33)
Odpovědět
ferdo nebo jak se jmenuješ ty hnoje. Tento portál není jen pro tebe. Komentovat tvé názory nebudu. Ale Ty zmrde vyhledej Chocholouška. Ty musíš být zhrzenej bolševickej parchant.
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(pipina, 23.9.2010 20:37:33)
Odpovědět
ferdo!!!!!!!!!
Již jednou jsem napsal kam bůh vložil rozum.
Také jsem napsal,že si již zdechnul.
Nepřejí to tobě ale takové blbosti co tu prezentuješ jdou za hranici lidskosti pokud jsi člověk a né blb.
Přeci není možné aby se v jednom člověku nazbíralo tolik hovadin,výmyslů a kokotin.
Blbost je ale u tebe neomezená a do tvého skonu věčná.
Čau nahrážka lidské bytost.
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(ferda, 23.9.2010 21:42:34)
Odpovědět
Adam i pipina, toť výkladní skříň pravicových voličů :-))) bez intelektu, bez nápadu, bez argumentů.... halóóó,halóóó,je tam napravo aspon jeden průměrně rozumný člověk ????
cože? neslyšíííím! aha, ten je zrovna ve výkonu trestu, rozumím, děkuji :-))

ps. i když se tváříte, že mne nemáte vůbec rádi, já vím, že je tomu naopak,vy hnoji jedni nevonící :-)))
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Stallker, 23.9.2010 23:21:05)
Odpovědět
A tohle prosím, má volební právo... Smutná vizitka současnosti...
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Karel79, 24.9.2010 7:15:45)
Odpovědět
Prolhaný demagog a mocichtivý gauner Paroubek nemá pravdu.Pohybuje se cestami darebáka, neštítí se žádné lži, jen aby se dostal k moci. A to, že jeho partaj zadlužila stát, to ví všichni, i on. Takže: měl by chodit kanálama a pokud možno stále mlčet.
A teď jsem zvědav, co mi odpoví davidan
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Stallker, 24.9.2010 8:26:54)
Odpovědět
Co by odpověděl, vytáhne něco na Kalouska. Topolánek už mu odešel...
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(mirek, 24.9.2010 12:06:16)
Odpovědět
ne Ferdo víš mně se nelíbí to tvoje ty modrý ty za to mužou.Nejsem chytrej ale hlavně jsem nestraneja dřívější chartysta. Jsi dost starej abys věděl že za to mužou lidi kteří se tam derou a je jim jedno za jakou stranu ,jdou tam těžit a těmhle se říká bolševici vše ukrast co není jejich .Pak si říkaj zakonodarci oni a cigani mužou všechno mi jako český lidi nesmíme a nemame narok .A mužou bejt ODS nebo ČSSD-KSČ. Jsou to furt ty stejný lidi.Zažily jsme všechny vlady od komoušů po ODS a ČSSD nic nepředvedly spíš nas dostaly do dluhů a debilních zakonu kde si nesmíš branit svuj majetek aby tě zloděj nezažaloval že ho pokousal tvuj pes,je to tu samej zloděj ,lump a grazl a vrah a je to od zakonodarcu až po cigana kteremu nesmíš nic říct abys nebyl rasista.Obhajuješ jen lumpy proto jsem Ti řekl žes VUL
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(ferda, 24.9.2010 13:37:53)
Odpovědět
Mirku,možná tě mile překvapím, naprosto s tebou souhlasím. mně osobně je naprosto jedno, kdo je v jaké straně,pokud je dacan a zloděj, tak má prostě smůlu, já nejsem ani vpravo a mnohé překvapím, ani vlevo :-)
nepochybně jsou i oranžády někdy pěkní výlupci,ale je to marný, na body v lumpárnách u nás v ČR, vyhrává jednoznačně pravice a to opravdu mohutně .-)))
v důsledku je opravdu jedno, kdo ti tu stovku vytáhne z kapsy, jesli oranž,nebo blue, jsi hold o stovku ztrátný...:-)))
a na závěr, po revoluci komouši přenechali zemi bez dluhů, majetek se zprivatizoval za 1,4 bilionů korun, zlatý poklad po komoušech byl 116 tun zlata, dnes je toho našeho zlatého pokladu něco kolem 4,5 tun zlata, vzpomente si, prosím, kdo u toho byl, ....., pak si udělejte malou inventůru ve svých hlavičkách :-))
a to připomenu nesmrtelnou větu Tomáše Ježka za ODS,který na to měl celé dohlížet, když řekl : Je dobře, že podnikatelé jsou dva kroky před právnikáma...."
a jak vidíme, tuto ODS tato rétorika neopustila dodnes....., tak snad jen toto mé malé vysvětlení, na čí straně vlastně jsem :-))
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Kveta, 25.9.2010 2:02:17)
Odpovědět
Ty jsi bud totalni idiot nebo levicovy lhar a manipulator. Ruda mafie nechala zemi v dezolatnim stavu, utekla od zodpovednosti, protoze se hospodarstvi hroutilo. Astronomicke vnitrni zadluzeni, zruinovana infrastruktura, zdevatovane podniky se zastaralou technologii, mnohde starou 150 let (to neni preklep), s % VS obcanu na urovni kdysi zaostalych zemi, to byl obraz hruzy kdyz ruda mafie zavelela StB k transformaci, aby sve mafiany ochranila pred lucernami spravedliveho hnevu lidi... Tys v te dobe cuural do plinek a jen blabolis co sis precetl ve svych rudych nebo oranzovych priruckach nebo co ti nalhala tvoje kriminalni rodina...
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(ferda, 25.9.2010 10:35:23)
Odpovědět
kVĚTO, s tebou se má nakládat, jako s použitou vložkou.... scénář znáš :-))

nejsi nic jiného než obyčejná pakunda...
kde jsi žila??? viděl jsem spokojené občany na svých chatkách,na ulicích, v hospodách i jinde, v obchdech bylo dobré zboží, nebyl hlad, bezdomovectví, drogy, prostituce, gambling, hrací automaty... kolik jen ty rozvrátily manželství a fungujících vztahů.
Kolik je jen agrese mezi lidmi, a už jak mldí dovedou být ciničtí, to tu nebylo, také jsem neviděl jediný zamřížovaný balkon, dnes jsou i mříže někdy do třetího patra !!!

Komu se to má líbit??? jedině takovým pakundám, jako jsi ty a tobě podobným....
již se s tebou nebudu špinit, a nebudu dále reagovat, pouze v případě, když budeš jako ta pakunda, dávat za každý můj komentář, lži o tom, jaký jsem úplatkář:-))
ty víš, že to tak není, a přesto tady jako ta zmíněná pakunda prostituuješ s pravicovýma hnojíkama, zlodějema, a darebákama a pokračuješ, v jejich lživých manipulacích.... tak jak je libo :-))
ty jsi zalepená pravicová pitka, která přeed tímto zavírá oři a dělá že to bud není, nebo že je to normální, ne, není !
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(Olina, 25.9.2010 11:43:33)
Odpovědět
Paní Květo, máte naprostou pravdu, jen hlupáci a
omezenci to nevidí a co se týče ferdy - nemá cenu s ním diskutovat, ten je mezi blby král :-)
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(ferda, 25.9.2010 14:18:49)
Odpovědět
Oli, já možná král, ale Vy, Vy jste císařovna :-))
Re: Paroubek: Lidé nejsou ovce, pane Nečasi!
(pipina, 24.9.2010 17:16:36)
Odpovědět
Můj ferdo!!!!!!!!!
Přesto všechno co tu na těchto stránkách vyvádíš jseš Vůl!!!!!!!!!!!!!!
Blahoslavení chudím duchem jejich je království nebeské.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama