reklama
reklama

Odboráři v Česku stejní jako v Řecku

Autor: Rudolf Polanecký | Publikováno: 22.9.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

Tak nám odboráři podpořeni socialistickými politiky opět zabouřili. Znovu se ukazuje, že odbory jsou "pátou kolonou" našich levičáků.

Před pár týdny jsme mohli sledovat, jak se bouří řečtí odboráři proti snaze tamní vlády snížit státní deficit, aby se podařilo odvrátit bankrot státních financí. Jako by nedokázali pochopit, že v případě bankrotu přijdou všichni totálně zkrátka. Něco podobného jsme mohli sledovat dnes v Praze.

Na demonstraci dorazilo na 40000 nespokojenců, podpořených socialisty a komunisty. Nelíbí se jim, že stát právě aby se vyhnul problémům, které potkaly Řecko musí šetřit. A, bohužel, to lze pouze několika způsoby. Snížením výdajů a zvýšením příjmů. Jinými slovy, stát nesmí tak utrácet a k tomu musí zvednout daně.

Nespokojené státní zaměstnance chápu. Komu by se líbilo, kdyby za ním přišel zaměstnavatel a řekl mu, že dostane menší výplatu? Věřím tomu, že mnoho státních zaměstnanců pracuje poctivě a chce za svou práci poctivou odměnu. Na druhou stranu mají státní zaměstnanci jistotu, že svou výplatu dostanou a že o svou práci jen tak nepřijdou.

Co už chápu podstatně méně je snaha některých odborů na současné situaci ještě vydělat a vydírat stát, aby bylo některým profesím přidáno na úroveň platů v západních státech Evropy. Plánovaná nová pravidla mají přispět k tomu, aby ti, kteří odvádějí nadprůměrnou práci byli také nadprůměrně zaplaceni. Jenže to je zjevně oním kamenem úrazu. Oni by totiž ti, kteří pracují podprůměrně dostali méně než dnes a právě tito zaměstnanci bývají nejhlučnější.

Demonstraci podpořili čelní představitelé ČSSD Zaorálek, Sobotka a o comeback se snažící Paroubek. Již včera zaznívaly hlasy z řad ČSSD, že by se nemuselo vůbec škrtat, že by stačilo obrat bohaté a zvýšit daně podnikům a podnikatelům.

Inu, klasický socialistický postoj. Úspěch se musí potrestat, je-li úspěšný někdo mimo vlastní stranu. Odboráři by si měli uvědomit, že současné škrty jsou důsledkem právě socialistické rozhazovačné politiky. Světová krize jen urychlila nevyhnutelné.

Pokud by se pokračovalo ve stejných kolejích, tak by i za růstu HDP došlo k situaci, kdy by další utrácení bylo neúnosné. Šlo by jen o otázku času. Socialisté za svých vlád navýšili mandatorní výdaje na takovou úroveň, že každá další vláda je nucena stát dál zadlužovat bez ohledu na to, zda si to stát může nebo nemůže dovolit.

Lubomír Zaorálek na demonstraci prohlásil: "Význam tato demonstrace určitě má. Současná vláda si uvědomí, že lidé si to líbit nenechají." Hlavně že si lidé a státní zaměstnanci nechali líbit, když jejich platy a prebendy za socialistů rostly na úkor státního dluhu. Vždyť jen Bohuslav Sobotka zadlužil stát 423 miliardami korun.

Pokud bychom k tomu připočítali i finance, které do státního rozpočtu přitekly oproti roku předchozímu navíc a které rovněž padly ve výdajích, tak Bohuslav Sobotka udělal sekeru 667 miliard. Je nutné si uvědomit, že tyto dluhy vznikaly v době, kdy HDP rostlo až o 7% ročně.

Odbory jsou již delší dobu řízeny socialisty a tvoří nátlakovou skupinu ČSSD. Dokud si členové odborů neuvědomí, že nelze stále dokola používat paroubkovské heslo "dluhy se neplatí", pak budou stále dokola skákat na špek odborářským bossům, jejichž pravé koordinační centrum sídlí v Lidovém domě.

Za zamyšlení stojí i fakt, že odbory prezentují pouhých 10% zaměstnanců v České republice. A co všichni ti zaměstnanci v nestátní sféře nebo stojících mimo odbory (dobře vím, že obory mohou zastupovat i neodboráře)? Ti nemají nikoho, kdo by šel křičet na náměstí a nátlakem se domáhat dalšího žití na dluh.

Je před volbami, a tak si socialisté s komunisty přihřívají polívčičku a snaží se sebrat protestní hlasy. Státní zaměstnanci si nechtějí nechat sáhnout na peněženku. Je to pochopitelné, ale zároveň poněkud krátkozraké. Také se může snadno stát, že místo výplaty si půjdou pro dávky v nezaměstnanosti.

No a pokud se náhodou stane, že se za čtyři roky dostane k moci opět ČSSD, mohou se těšit na další hýření na dluh. Vždyť přeci soudruh a přítel Paroubek říkal 'dluhy se neplatí'. Ale to by se mohli dnešní demonstranti pozeptat v Řecku, zda tomu tak skutečně je.

Poznámka: Demonstrující policisté a hasiči se vlomili do budovy Ministerstva vnitra, poškodili bezpečnostní rám a nastrkali pod kola vozidel zaměstnanců rozbité lahve. Horší než fotbaloví výtržníci.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
3939 čtenářů | 77 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Čeští odbojáři maji slavnou tradici ....
(MUDr.Voleský, 22.9.2010 0:34:27)
Odpovědět
Tradice odbojářů v Čechách je revoluční a slavná.
Jistě si pamatujem na literální díla Marie Majerové a Marie Pujmanové.Snad nejvýznamnější je určitě Sirena.Naší otcové a matky byli pravými bojovníky za sociální spravedlnost.Dnes je to mnohem složitější,kdy kapitalistické metody vykořistování se neustále zdokonaluji
a jejich touha po ziscích je je žene "hlava nehlava".
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Kalous, 22.9.2010 7:29:30)
Odpovědět
Pane autor, na takové kecy už Vám málokdo skočí. Vydírá vláda a ne odboráři. Na své kapsičky si nechce sáhnout nikdo, ani ti naši nejbohatší kterým Topolánek výrazně pomohl. Každý se brání, i soudci s platy 60 tisíc a více měsíčně. V Praze se většinou bránili ti s 15-30 tisíci měsíčně, ta chudina zatím mlčí.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(QQ, 22.9.2010 9:15:10)
Odpovědět
Ha,ha,ha. To je vtip, ne? Pracovníci státní správy nevytváří žádný zisk a tím pádem jsou odkázáni na tom, kolik stát vybere na daních, protože žádné jiné peníze nemá. Když je krize, tak je pokles ekonomiky a tím i výnos z daní. Jednoduchá rovnice méně peněz, méně práce, méně pracovníků. Přímá úměra je sviňa, nedá se okecat. Že tomu demonstranti nechtějí rozumět? Jednoduchá pomoc. Zachovat platy na stejné výši pro polovinu lidí a zbytek propustit.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Kalous, 22.9.2010 11:06:31)
Odpovědět
QQ ha, ha, ha pracovníci státní správy sice nevytváří přímý zisk, ale umožňují hladký chod státu. Máte pravdu, že jsou odkázáni na to kolik se vybere daní. Ale ten výběr může fungovat různě (cituji řečníka z demonstrace - snížením zdanění nejbohatších jen na 15% (v Evropě nemá obdoby snad jen někde v Lotyšsku, často je díky progresivitě i dvojnásobné) za Topolánkovy vlády přišel stát na daních o 70 mld. Jen tak nahodím kam co jde - v r. 20001 škody na povodních 70 mld - některý policejní expert prohlásil, že asi tolik se u nás ročně rozkrade. Jen nyní našla cizinecká policie u obchodníků s naftou při podvodech a neplacení DPH asi 6 mld Kč. K čemu nám jsou takové zbytečné ústavy jako ÚDV s Hermanem (skoro 150 milionů ročně).. Z dob privatizace by se dalo ještě zabavit tunelářům a jejím příbuzným za desítky miliard. U státních zakázek byla korupce jak bejk - často až dvojnásobné předražení s malou domů. Takže peníze by byli - ti demonstrující bojují skoro za všechny! I za ty, co v soukromé sféře nedostanou zaplaceny přesčasy, víkendové příplatky a nesmí otevřít pusu ani malinko, jinak vyletí.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Lojza z paseky, 22.9.2010 11:30:32)
Odpovědět
Zdanění není 15%, nýbrž 22%.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Kalous, 23.9.2010 7:21:56)
Odpovědět
Dle řečníka na demonstraci je nad 150 tisíc už jen zdanění 15% - neověřoval jsem si to. Ale i kdyby bylo jen 22% - Německo má progresi 25% a část Skandinávie i 30%
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Stallker, 22.9.2010 14:54:11)
Odpovědět
Kalousi, je opravdu politováníhodné, že nejen posloucháte bludy, Vy je i dále šíříte. Citujete řečníka z demonstrace, který plácal naprosté nesmysly.
Co se týče Topolánkovy vlády a snížení daní, tento krok nepřipravil stát o 70 mld. NAOPAK, v roce 2008 bylo na přímých daních vybráno o několik desítek mld. více, než v r. 2006. To je statistika. Ten řečník říkal jen to, co čtyřicetitisícový dav chtěl slyšet. A lhal.
Dále cituji: „Nějaký policejní expert prohlásil“. Nezlobte se na mě, ale to je naprosto důvěryhodný zdroj informací, o kterém se nedá naprosto vůbec polemizovat :-))))…
Píšete, že tito demonstrující bojují skoro za všechny. Nezlobte se, ale já nestojím o to, aby za mě někdo tímto způsobem bojoval.
Čím dál více mě utvrzujete v tom, že posloucháte jen to, co chcete slyšet a skládáte si informace jen podle toho, co se Vám hodí. Chtělo by to občas nějakou zaručenou zprávu ověřit.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Davidan, 23.9.2010 0:29:12)
Odpovědět
Výborně ferdo, mám ale vážné obavy, že zdejší přiblblíci, tohle číst nechtějí.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Kalous, 23.9.2010 7:25:30)
Odpovědět
Přiblblý jste oba - ten přínos byl od všech - ale od těch nejbohatších se výrazně snížil právě o těch 70 mld. Jen Topolánek a jeho milenka si ročně polepšili na dani cca 250 tisíci korunami.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Kalous, 23.9.2010 7:27:46)
Odpovědět
Omlouvám se - to přiblblý nepatří ferdovi ani davidanovi ale jiným (spíše mně za lepší formulaci)
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Kalous, 23.9.2010 14:53:56)
Odpovědět
Stallkere, já to u Vás vidím stejně, vybíráte si jen co se Vám hodí.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Medea, 24.9.2010 9:23:22)
Odpovědět
Stallkere, díky -vyjádřil jste to naprosto přesně, alespoň někdo má v této diskuzi rozum.
JE TO ZA DVEŘMA A JE TO ČERNÉ,CO JE TO? -NAŠE RŮŽOVÁ BUDOUCNOST :-))
(ferda, 22.9.2010 13:01:11)
Odpovědět
Co stihly vládní garnitury za 20 let v ČSSR pak ČSFR a nakonec ČR

20 let je jedna generace člověka. I pro naši novodobou historii je toto období rozhodující. Protože letos uplyne 20 let od státního převratu uskutečněného v r.1989 pod názvem „sametová revoluce“, stojí se za to ohlédnout, co naši neschopní a všehoschopní stihli:

Rozprodat většinu strategických podniků jako jsou vodárny, rozvodny elektrické energie atd..

Rozprodat většinu největších výrobních kapacit (pivovary, sklárny, textilky, hutě, strojírny, automobilky, cukrovary atd.) do rukou převážně zahraničních „investorů“, kteří zpravidla po uplynutí daňových prázdnin výrobu zastavili jako nežádoucí konkurenci jejich zahraničních firem.

Část národního majetku pomohli rozkrást.

Nenávratně zlikvidovat textilní a elektronický průmysl zaplevelením trhu asijským zbožím bez celních bariér.

Zlikvidovat světoznámý sklářský průmysl, zlaté ruce českých sklářů poslat na pracovní úřady.

Zlikvidovat tradiční výrobu obuvi, motocyklů, sirek, cukru (nebo i znojemských okurek) a řadu dalších pro ČR tradičních oborů.

Zbourat nebo nechat zchátrat továrny.

Nekoncepční, nesmyslnou zemědělskou politikou nechat zdecimovat, stáda skotu, pěstování ovoce, zeleniny a tradičních lukrativních plodin, jako chmel a cukrovka a nahradit je řepkou pro výrobu bionafty.

Domácí produkty nahradit dovozem ze států, kde je výroba dotována. Tím zlikvidovat soběstačnost státu v zásobování obyvatel potravinami.

Rozkrást státní majetek, který byl staletí budován a shromažďován našimi předky.

Zanikly a zanikají různé firmy a banky, které měly ve světě staletou historii ( ČKD/ Kolben-Daněk, Poldi Kladno, Živnostenská banka, cukrovary, Vítkovice a další).

Neuvěřitelným způsobem se rozkradl náš zlatý poklad, který byl uložen ve státní bance.

Umělé vytvoření platební neschopnosti a prostředí pro tunelování (např. zrušen hospodářský zákoník a hlavně paragrafy, kterými byla stanovena povinnost zaplatit fakturu do čtrnáctí dní a to bezhotovostně!)

Záměrné zpožďování, nebo nevyplácení mezd zaměstnancům (Zrušeny paragrafy, kterými byla stanovena povinnost zaměstnavatele vyplatit zálohu na mzdu do čtrnáctí dní až tří týdnů v daném pracovním měsíci a do 14. následujícího měsíce vyplatit doplatek za odpracovaný měsíc. Na západ od nás se vyplácí mzda na konci každého odpracovaného týdne! Tak si banky a zaměstnavatelé mastí kapsy na úkor zaměstnanců.

Kvalitní ornou půdu likvidovat a na ní stavět sklady, montážní haly, nákupní centra.

Likvidovat lesy a dřevo vyvážet do zahraničí.

Důsledkem této vedoucí politiky (zčásti hloupé a zčásti promyšlené k vlastnímu prospěchu) byla vzata lidem práce a vytvořili více než půlmilionovou armádu nezaměstnaných, závislých jen na prázdné státní pokladně.

Dopustit i ztráty na životech bezvýchodně nezaměstnaných, zadlužených včetně vražd ze zoufalství.

Lidé, kteří nepracují a nevydělávají, nenakupují výrobky a vedou ke krachu další výrobce.

Umožnit aby se naše země stala smetištěm „rozvinutých krajin“ - dovoz odpadů, podřadných a znehodnocených potravin, zkaženého masa, zeleniny a ovoce.

Zamořit náš stát igelitem a různými plasty, místo bývalého skla a papírových pytlíků.

Vytunelovat velké množství bank, kampeliček a investičních fondů. Tyto ztráty v bankách sanovat ze státního rozpočtu ve výši okolo 600 miliard Kč.

Zadlužit stát na několik generací částkou 1,24 bilionů Kč, gigantickými daňovými úniky a nesmyslnými výdaji.

Dluh roste každou vteřinu o více než 6 000.- Kč.

Dopustit téměř bilionové zadlužení jednotlivých občanů lživými reklamami a nabídkami půjček.

Dojit státní pokladnu předraženými státními zakázkami firem, v jejichž vedení a dozorčích radách sedí bývalí i současní politici nebo jejich rodinní příslušníci.

Připravit tento stát k ekonomickému bankrotu.

Dopustit finanční oligarchii s diktátem bank, které odírají klienty formou lichvářských úroků zejména hypotéčních úvěrů, nízkými úroky vkladů a naopak zpoplatněním faktu, že jim klient svěřil své peníze pro jejich hospodaření.

Dále omezit státní suverenitu.

Vyměnit diktát RVHP za dokonalejší diktát EU, jejíž úředníci rozhodují o našich syrečcích, guláši, rumu, vinohradech, počtech skotu i tvaru okurek atd..

Z Ústavy státu udělat účelový pamflet.

Neskutečným množstvím záměrně zpackaných a neprůhledných zákonů, vyhlášek a jejich novel docílit legislativní džungle.

Dopustit nevymahatelnost práva. Soudy jsou zkorumpované, vedou desetitisíce sporů do ztracena, nebo podléhají politickým a jiným tlakům. Dosažení práva a rychlého soudu v této zemi je sci-fi (např. kauzy katarský princ, Kožený, Pitr, Krejčíř, Čuněk, vesecká, atd.)

Došlo k propojení soudců, advokátů, státních zástupců a exekutorů s politiky a kriminálním podsvětím včetně mafií. Politikové, soudci, policisté, proti kterým se objeví důvodné podezření ze spáchání trestných činů nebo ze střetu zájmů, nerezignují a nelze je odvolat; kauzy ustojí a brzy se na ně zapomene, neboť jsou překryté novými průšvihy. V poslední době viz kauza VŠ v Plzni, fakulta právní & VŠ pro mafii.

Nedořešit a zamést všechny velké kauzy např. Lehké topné oleje, Rumová aféra, konto ODS ve Švýcarsku, padáky a výškoměry v resortu ministerstva obrany, atd.

Z poslední doby špiclování a vydírání v ODS – případ Morava a další

V této státní džungli trvale rozšiřovat přebujelou administrativu, větší než má např. daleko větší Francie. Tato administrativa se stala soběstačnou a samobobtnající, nezávislá na potřebách obyvatel.

Permanentně hrát hru „Škatulata hejbejte se“, při které stále stejní lidé mění posty na různých ministerstvech, aniž by měli šanci alespoň pochopit problematiku resortu, který mají řídit.

Jediným cílem občany zvolených vyvolených je udržet se co nejdéle ve funkcích a rychle zbohatnout.

Zcela zvrátit morální hodnotovou stupnici člověka. Násilí, korupce, surovost, aroganci legalizovat jako normální stav demokracie (viz.Direktiva Allana Dullese.).

Osobním příkladem velké části politiků vytvořit obecné mínění, že práce je tou poslední možností, jak poctivě vydělat peníze.

Vytvořit vrstvu zbohatlíků, kteří bez práce žijí lépe, než tvrdě pracující špičkoví odborníci a specialisté. !!!

Dopustit vyhazování milionů korun a spolufinancovat přihlouplé a lživé volební kampaně, a nepřehledné-ho množství politických stran.

Dopustit, aby politické pidistrany rozhodovaly o důležitých resortech ve státě cestou svých ministrů, tlupou poradců a „lobistů“.

Vymýtit pocit odpovědnosti a oddanosti občana ke své zemi.

Omezovat, překrucovat a zlikvidovat znalosti o historii vlastního národa, o činnosti významných osobností našich dějin.

Za hrdiny prohlásit pochybné mediální hvězdy, vlastizrádce, kriminálníky, defraudanty a záškodníky.

Zlikvidovat armádu pro obranu země a zrušením záchranných praporů rezignovat na úlohu armády, která účinně pomáhala za krizových situací a hrála významnou roli v systému ochrany obyvatel.
Dnes je na řadě Policie ČR !!!

Ze společenství Varšavské smlouvy se rychle schovat pod křídla NATO, „bránit“ naši vlast v Afghánistánu a jiných pro ČR „důležitých“ zemích.

Zlikvidovat výkonné profesionální policejní složky a nahradit je z části zkorumpovanými lidmi, u kterých lze koupit téměř cokoliv, včetně svobody.

Dopravní policii zdegradovat na výběrčí pokut, pořádkovou policii na asistenci při rvačkách C.i.k.á.n.ů, fotbalových fanoušků a jiných nátlakových skupin.

Dosáhnout situace, kdy slušní lidé bydlí za zamřížovanými okny, balkony a trezorovými dveřmi svých bytů a domů, zatímco gauneři a zloději se okolo prohánějí v luxusních autech a za bílého dne a beztrestně páchají trestnou činnost. V lepším případě si užívají na vzdálených ostrovech.

Protěžovat nepřizpůsobivou menšinu – C.i.k.á..n.y – na úkor celé populace. Státní orgány tolerují jejich kriminalitu a jejich jejich rasistické útoky vůči většině přehlížejí. Každou reakci většiny okamžitě stíhají jako rasově motivované trestné činy.

V jejich prospěch probíhá tunelování státního rozpočtu různými dotacemi, sociálními dávkami a zvýhodňováním. Zapomíná se na to, že v této zemi žijí i jiné a početnější národnosti, se kterým nejsou žádné problémy a jejich příslušníci se plně integrovali do naší společnosti.

Snaha, aby se občan doma cítil jako cizinec.

Některé oblasti našeho státu jsou vykoupeny a zabydleny příslušníky jiných států a jinými národnostmi nebo problémovými etniky viz. Karlové Vary, některé vesnice v Krkonoších, části měst, obcí atd..

V mnoha podnicích a institucích je potlačována komunikace v českém jazyce. Na mnoha místech v nápisech i textech, ba i ve sdělovacích prostředcích je používána angličtina či jiný nečeský jazyk.

Spisovná čeština je potlačována, zesměšňována a hnána do ilegality. O tom, že by veřejné sdělovací prostředky a veřejně vystupující čeští občané, knihy, časopisy atd. měli používat spisovnou češtinu, si můžeme jenom zdát.

Zdraví lidí zdegradovat na byznys vysoce prosperujících farmaceutických firem s osobním podílem některých politiků.

Dopustit zneužívání lékařů pro růst zisku těchto firem.

Zlikvidovat preventivní dětskou lékařskou péči, zejména zubní.! návrh na platbu i tmavé plomby !!!!:-)

Zlikvidovat povinnost zaměstnavatele zabezpečit preventivní péči pro zaměstnance.

Zavřít řadu nemocnic a poliklinik. Z domovů důchodců, dětských ozdravoven, jeslí a podnikových rekreačních zařízení nechat vybudovat paláce vládních činitelů, ministerstev, bývalé šlechty a cizinců nebo je nechat zchátrat či spadnout.

Zdecimovat osobní železniční dopravu, zlikvidovat levnou a ekologickou vodní dopravu.

Silniční síť přeplnit drahou a přírodu devastující kamionovou dopravou.

Zásadně snížit dopravní obslužnost venkova.

Nesmyslným zdražováním jízdného bez ohledu na tržní mechanizmy nabídky a poptávky odradit cestující používat železnici a následně zrušit spoje i tratě.

V důchodovém systému ponechat „socialistický“ systém výběru daní - zejména zaměstnanců, kteří pak při výpočtu starobních důchodů jako střední třída doplácejí na nejchudší a nejbohatší spoluobčany.

Nezavedením důchodové reformy a nejasnými garancemi za stávající penzijní připojištění, znemožnit zavedení spolehlivého systému ukládání svých úspor na stáří.

A jedny z nejhorších věcí, které se staly:

- rozbití Československa, které tak pracně zakladatelé naší státnosti dávali dohromady,

- velké zadlužení státu přesto, že Československo před převratem r. 1998 byl stát bez dluhů a s majetkem, do roku 1993 se hospodařilo s přebytkovým rozpočtem, díky financím, které zbyly po komunistech !!!
poté se tiše vykrádal důchodový účet- Klausovi vlády!

- rozbití právního systému a zákonů, které napomohly k

- rozkradení státního majetku a ožebračení lidí,

- omluva tzv. Sudetským Němcům tj. bývalým fašistům a kolaborantům, jejichž cílem bylo náš národ zotročit a zlikvidovat ! (Viz. nástupní projev Reinharda Heidricha pro vedoucí žup).

Podle mého názoru je úplně nejhorší vstup ČR do EU a podpis Lisabonské smlouvy, kterou se vzdáváme samostatnosti. Dále vstup do NATO a řitní alpinismus prováděný našimi politiky fašistickým Spojeným státům. (editor)
Direktiva Allana Dullese, ředitele CIA a šéfa poltické rozvědky USA, takzvaná „Doktrína boje proti Rusku a jeho satelitům“, vypracovaná už po roce 1945.

„Vše se nějak uspořádá, ale my použijeme všechno co máme, veškeré zlato, celou materiální moc na obelhávání a ohlupování lidí. Lidský mozek, lidské vědomí jsou přizpůsobené změnám.

Pokud do něj zasejeme chaos, nepozorovaně lidem zaměníme jejich hodnoty za falešné a donutíme je těmto hodnotám věřit. Jak?

Najdeme stejně smýšlející lidi, spojence a pomocníky v samotném Rusku a jeho satelitům. Krok za krokem rozehrajeme svým rozsahem grandiózní tragédii záhuby nejvzpurnějšího národa na zemi. Definitivně a nezvratně uhasíme jeho sebevědomí.

V literatuře, divadle a ve filmu budeme zobrazovat a velebit ty nejnižší lidské pudy. Budeme všemocně podporovat všechny, kteří budou do lidského vědomí vštěpovat kult sexu, násilí, sadizmu a zrady, zkrátka veškerou mravní zpustlost.

Ve státní správě vyvoláme chaos a zmatek. Nenápadně, ale aktivně a ustavičně budeme podporovat panovačnost a aroganci úředníků, korupci a bezzásadovost.. Poctivost a smysl pro pořádek budou zesměšňovány a jakoby nikomu nepotřebné, prohlásí se za přežitek minulosti. Hrubost a drzost, lež a podvod, alkoholismus narkomanie, zrada, nacionalismus a vyvražďování národů – to všechno budeme pěstovat v lidském vědomí.

Jen málo, velmi málo lidí bude tušit, co se děje. Ale my je zesměšníme, najdeme způsob, jak je obelhat a prohlásit je za vyvrhele společnosti.

Budeme vytrhávat jejich duchovní kořeny, vulgarizovat a ničit zásady národní morálky. Takovým způsobem podlomíme jejich pokolení za pokolením. Zaměříme se na děti a mládež, kterou začneme demoralizovat, rozvracet a rozkládat. Takto budeme postupovat....

ps. JE ZAPOTŘEBÍ K TOMU COKOLI DODÁVAT????
Re: JE TO ZA DVEŘMA A JE TO ČERNÉ,CO JE TO? -NAŠE RŮŽOVÁ BUDOUCNOST :-))
(starosta, 22.9.2010 16:18:27)
Odpovědět
ferdo jako vždy píšeš věcně a pravdivě.Proč na to někdo neslyší?Asi jsou to ti,co jsou do toho zapleteni.Tady se člověk dočte něco co zase někdo hned vyvrátí a lítají tady miliardy vpravo vlevo.Komu věřit?Ty píšeš konkretně co jsme zažili a je to pravda.To by si měli všichni uvědomit.
Re: JE TO ZA DVEŘMA A JE TO ČERNÉ,CO JE TO? -NAŠE RŮŽOVÁ BUDOUCNOST :-))
(Kalous, 23.9.2010 7:30:22)
Odpovědět
Dobré ferdo.
Re: JE TO ZA DVEŘMA A JE TO ČERNÉ,CO JE TO? -NAŠE RŮŽOVÁ BUDOUCNOST :-))
(onďa, 23.9.2010 19:39:35)
Odpovědět
dobrý večer,Ferdo..
jako vždy,pravdivé a dobré...
Re: JE TO ZA DVEŘMA A JE TO ČERNÉ,CO JE TO? -NAŠE RŮŽOVÁ BUDOUCNOST :-))
(Stallker, 23.9.2010 23:24:50)
Odpovědět
Ehmmm... A všimli jste si přátelé, že ten článeček je asi rok starý a ferda konkrétně tuto slátaninu pouští do diskuze minimálně počtvrté?

To jen tak pro informaci...
Re: JE TO ZA DVEŘMA A JE TO ČERNÉ,CO JE TO? -NAŠE RŮŽOVÁ BUDOUCNOST :-))
(Fiter, 24.9.2010 20:08:26)
Odpovědět
Podívejte se vy socanský oblbováku,nejdříve se naučte zakladním počtům a pak sem můžete vkládat ty vaše veselé historky.Letos to je 21 let od sametu.
Re: JE TO ZA DVEŘMA A JE TO ČERNÉ,CO JE TO? -NAŠE RŮŽOVÁ BUDOUCNOST :-))
(ferda, 25.9.2010 15:56:45)
Odpovědět
O TO HŮŘ ! :-)
Re: JE TO ZA DVEŘMA A JE TO ČERNÉ,CO JE TO? -NAŠE RŮŽOVÁ BUDOUCNOST :-))
(Ornest, 25.9.2010 0:11:31)
Odpovědět
Autor ferda stručně a výstižně popsal "porevoluční" vývoj kterým se nezadržitelně suneme skutečně ke kolapsu státních financí díky zodpovědné a šetrné vládě.Je smutné,že novináři,kteří díky informacím by měli varovat a burcovat občany,tak servilně kolaborují s vládní koalici i když musí vidět,že její kroky jen zvyšují zadluženost a postrkují nás k propasti.Proto tolik zlostných plivnutí na odbory,státní zaměstnance a demonstraci,že nevěří slepě na dobré kroky a úmysly vlády a nechtějí je poslušně akceptovat.Neobhajují státní zaměstnance,myslím úředníky ministerstev a státní správy,je jich opravdu zbytečně moc,ale vytvořili se sami?Za všechno co se tady(převážně negativního) událo, jsou zodpovědné pravé i levé vlády a parlamentní strany.Jejich dílem je i úřednická přezaměstnanost a nezadržitelně rostoucí státní dluh. Občanský a legálně se dá bránit ze zákona jen přes odbory a proto jsou terčem politiků a bohužel i novinářů.To je ještě jediná nepříjemná překážka pro vládu a proto ta alergie a hysterie na odbory.Ukázalo se,že ne jen kováci,ale i ozbrojené složky se dovedou spojit s ostatními svazy a zorganizovat demonstraci a v budoucnu ...Po novém roce by měli společně vystoupit ne je odboráři,ale všichni občané!Ve Francii je také průměrná organizovanost v odborech 10%,ale když odbory vyhlási protest,tak jdou všichni,kdo chápou význam slova podpora,ne jen odboráři příslušného rezortu,ale občané a je tam i velká solidarita mezi svazy,ne rivalita jak se ještě projevuje u nás.Nyní se však již situace začíná měnit,neboť vláda postihuje současně všechny profese ve státní sféře a novým zákoníkem postihne zaměstnance i v podnikatelské,soukromé sféře a pak uvidí vládní koalice tu masovost v protestech.Otázkou je,co se dá ještě zachránit a čemu zabránit.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Emma, 22.9.2010 7:38:47)
Odpovědět
Kdyby se stále nepoužíval zastaralý systém tarifních tabulkových tříd, státní zaměstnanci by se nebouřili. Není divu, že se jim nelíbí
když hrozí, že budou muset zapomenout na pravidelné zvyšování platů při zvyšování věku,
což je nyní považováno za praxi. Ale pokud o větší části platu budou rozhodovat vysloužilí
pracující důchodci ve vedoucích funkcích (samozřejmě i nejvyšší platové třídě)přispěje
to k další nespokojenosti.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Kalous, 22.9.2010 7:48:13)
Odpovědět
Ono by to bylo ale ještě horší - základní nároková složka by byla asi poloviční a o mnohonásobně větším zbytku by zase rozhodovali stejní šéfové. Takže z bláta do louže.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Stallker, 22.9.2010 8:41:53)
Odpovědět
Kalousi, zjistěte si o tom něco...
Píšete trošku mimo.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Kalous, 22.9.2010 8:49:51)
Odpovědět
Zjišťoval jsem přímo u zdroje v Praze před tribunou demonstrantů. Nevím co je lepší zdroj než slyšet názory demonstrujících lidí kolem sebe. A moje manželka a její kolegové by tímto systémem přišli zhruba o 7 tisíc měsíčně. Počítali si to. Takže Stallkere, teoretizujte dál - já mám jiné zdroje.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Stallker, 22.9.2010 9:44:18)
Odpovědět
Nejsem si jist, je-li místo pod tribunou včerejší demonstrace ten nejlepší zdroj informací…
Myslím, že mnohem lepší zdroj informací by byl oficiální návrh vlády, který v základních číslech je možno zjistit na netu. Lidi totiž mají jednu nepříjemnou vlastnost. Často slyší jen to, co chtějí slyšet a ne to co by měli. A na pravdě většinou vůbec nezáleží. Bohatě stačí, že sami odboroví předáci si čísla, o kolik přijdou lidi peněz, ani nespočítali. Řeči, že zkušená zdravotní sestra přijde o deset tisíc měsíčně?!?
No jestli já umím počítat tak: Dejme tomu, že mám, jako státní zaměstnanec, tarifní plat 25000. Osobní, abych to nepřeháněl, 2000. K tomu další příplatky, rizikové, práce na směny, noční atd. 3000 (samozřejmě čísla pouze orientační). Dokopy dnes 30000. Podle „základního“ vládního návrhu mělo snížení činit: Základ: 25000 – 10% = 22500. Osobní, může být ale i nemusí. Pokud dělám svou práci dobře, dostanu. Ostatní příplatky: 3000. Podotýkám, že o snížení ostatních příplatků nikdy řeč nebyla. To si odboroví předáci vymysleli jen proto, aby „utáhli“ co nejvíc demonstrantů. Takže, suma po snížení? 27500. V tomto modelu to je to něco kolem 7,5%. V jedné z posledních tel. debat pan ministr Drábek řekl, že reálně to bude někde kolem 6,3%. Vysvětlete mi prosím, jakže to Vaše manželka počítala, možná se pletu… Pokud tedy nebere 90000…
Ale dovolil bych si připomenout ještě jednu věc. Donedávna světem koloval návrh na třinácté důchody. Mělo to být cca 2400 na hlavu. Dokopy cca 3,6 mld. Státních zaměstnanců máme asi poloviční počet, než důchodců. Pokud by každému snížili prům. 6000/měs. To je 72000 ročně. Při pouhém odhadu těchhle čísel by stát tímto způsobem na platech ušetřil zhruba dvanáctinásobek?!?
A to, řekl bych, je naprostá kravina.
Přijde mi, že máme kolem čtyřicetitisíc státních zaměstnanců, kteří neumí zrovna moc dobře počítat. Nebo jen tupě poslouchají pár odborových předáků, kteří neumějí počítat.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Kalous, 22.9.2010 11:15:54)
Odpovědět
Stallkere, běžte do háje - Vy věříte politikům? Nebo volebním slibům? Myslíte si že někdo se bude trmácet stovky kilometrů do Prahy kvůli nějaké chiméře? Skoro každý z těch demonstrujících má již své zkušenosti - Vaše úvahy je nezajímají. Demonstrující reálně cítili, že mohou být vyhozeni a nenajdou práci (kde asi v době hospodářské krize s 650 tisíci nezaměstnaných), ti starší že přijdou o 20-30% platu nebo to bude velmi nejisté závislé na libovůli někoho - nyní z větší části nárokové. Vaše výpočty jsou blbosti - ti lidé si to spočítali na vlastní míru, jinak by jich 45 tisíc neřvalo po Praze! Možná jde o 10% - ale mladí dostanou přidáno nějakou stovku a starší a před důchodem přijdou o spoustu tisíc!!! Nevíte vůbec o co jde!
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Stallker, 22.9.2010 11:23:10)
Odpovědět
Dobře vím, o co jde. Ale už je to jedno, už se dohodli...
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Kalous, 24.9.2010 8:36:45)
Odpovědět
Ani se domlouvat nemuseli - vládní návrh škrtů státních zaměstnanců byl legislativní paskvil odporující našim i evropským zákonům (viz právní rozbor legislativní rady vlády kopie na Britských listech)
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Realista2, 22.9.2010 20:17:53)
Odpovědět
Pracovníci ve státní sféře jsou potřeba. Ovšem reálně by jich stačila maximálně třetina. Jestliže státní správa neustále bobtná (někde jsem četl, že za posledních dvacet let je dvojnásobek státních zaměstnanců),je třeba tento trend obrátit. Nejpozději teď je ta správná doba. Chápu, že do propouštění uměle zaměstnaných se vládě nechce - rostlo by procento nezaměstnaných. Ale nezbyde nic jiného. Tento stav nelze ufinancovat zvýšeným okrádáním úspěšných.
Jestli si někdo myslí, že utéct s firmou do daňového ráje je tak těžké, velmi se mýlí.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Jeeves, 22.9.2010 7:41:26)
Odpovědět
Moc hezky pane doktore! Jen by bylo vhodné, než se smostatně pustíte do delšího projevu, vše si předem řádně promyslet. Abyste nebyl, jako tentokrát, tak daleko "mimo mísu".
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Kalous, 22.9.2010 7:44:47)
Odpovědět
Tak se to budování policejního státu (mašinfíra Standa, Íčko, snaživec ODSCSSD pecina - ani ten nestihl vytvořit nové oddíly těžkooděnců) nějak rozpadá. Policajtů je sice 2x tolik než za Husáka (nehledě na městské) ale místo aby rozháněli lidi pendreky a vodními děly (např. zasedání MMF v Praze) tak organizují demonstrace pro sebe i další odborové svazy. To je velmi sympatické - je třeba jít s lidem a na proti lidu.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Petr, 22.9.2010 7:50:07)
Odpovědět
Hlavně,aby byly odbory úspěšnější než v Řecku a tu sebranku,co si říká vláda smetly.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(grek, 22.9.2010 9:03:28)
Odpovědět
To,že vláda šetří je správné.A ty když nemáš peníze,tak si půjčí sám za sebe.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Stallker, 22.9.2010 9:45:18)
Odpovědět
:-)))...
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(čtenářka, 22.9.2010 10:00:28)
Odpovědět
A to by potom vládl kdo? Socani? Tak to bych Vám docela přála. Blbec si totiž musí narazit držku aby se mu rozsvítilo. I když myslím že mnohým to jednou nestačilo a pro velký "úspěch" si to chtějí zopakovat. Přemýšlel jste někdy odkud se berou peníze?
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Kalous, 22.9.2010 11:20:58)
Odpovědět
Čtenářko, socani, nesocani. Hlavně vláda, která by nedělala z lidí b.l.bce a byla pod veřejnou kontrolou. Ne aby lítaly miliardy kdoví kam a většina lidí se měla čím dále hůř. To nadávání na socany je trochu pravda (např. privatizační jednička Gross) ale většinou zástupná blbost jak zastřít skutečný stav věcí.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Stallker, 22.9.2010 14:36:42)
Odpovědět
No vidíte. Mně naopak tato vláda přijde jako první po dvaceti letech, která se s těmi rozlítanými miliardami snaží něco udělat.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Kalous, 23.9.2010 7:35:44)
Odpovědět
Snaží, ale zatím to vypadá chaoticky a aby to nepřineslo více škody než užitku. Lidé bez peněz nic nekupují a když není poptávka není ani výroba a dochází k útlumu a dalšímu růstu nezaměstnanosti.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Stallker, 23.9.2010 13:37:15)
Odpovědět
Nečekal jste doufám, že to někdo spraví ze dne na den?
užiteční idioti pod vlajkou modré straky :-)
(ferda, 23.9.2010 14:11:06)
Odpovědět
Stallkere, Stalkere, obávám se, že patříte do skupiny tzv. "užitečných idiotů"
Copak pan Saša Vondra je ten správný člověk na správném místě?
To on vyhotovil novou smlouvu, daleko nevýhodnější pro náš stát, a kvapně spěchal na dokončení tohoto obchodu, proč asi, že ?:-)
a to už nechávám stranou fakt, že se přiznal, že fungoval jako lobbista pro tu samou zahraniční společnost!.
ps. opravdu máte všech pět pohromadě, nebo máte nahromadě všech pět???? :-))
Re: užiteční idioti pod vlajkou modré straky :-)
(ferda, 23.9.2010 14:17:50)
Odpovědět
doplnuji : smlovu o nákupu obrněných trnsportérů značky "Pandur" :-))
najděte si, prosím, vážený čtenáři, jak nakupovaly ostatní země tyto Pandury a za kolik, a hlavně, za kolik jsme byly "my" ochotní tyto obrněnce nakoupit -))

myslím si, že saša už měl být dávno v teplákách a lepit obálky :-)))

a světe div se, tento "doktor" Smrt, dnes vykřikuje, že nám umí prodloužit život :-)))
no není to k smíchu? ....., bylo, by, pokud by nás všechny to nestálo tolik miliard !!!!

ps. když byly povodně a tyto obrněné vozy umí i plavat, ptám se ,kolik jich bylo nasazeno????

odpověd: ani jeden :-))) ani jeden :-

doporučuji, aby naše mezinárodní označení již nebyl ČR, ale ČRK- Česká Republika Kocourkov :-))
Re: užiteční idioti pod vlajkou modré straky :-)
(Stallker, 24.9.2010 8:36:06)
Odpovědět
:-) Pandury bych s dovolením nechal vyšetřovatelům. Přestože pomalu, už se na tom pracuje. A mohu-li si dovolit vlastní názor, modří nebo oranžoví, do tohohle byli zapleteni všichni. A co se týče pandurů u povodní. No, na vojně jsem byl a živě si umím představit obrněnec, byť plovoucí, uprostřed rozbouřené řeky... :-)))...
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Jirka, 22.9.2010 9:59:34)
Odpovědět
Rudlo,ve své zaslepenosti vám nějak unikl fakt,že jsme všichni dlužili po Paroubkovi 74000Kč a to bylo řevu,dnes už dlužíme každý 120000Kč a Paroubek nikde!!!Dle vašeho mdlého rozumuse budou platit jen ty socanské dluhy a ty vytvořené pravicí asi ne!!!Takže,když se naše zadlužení zvedlo za čtyři roky téměř dvojnásobněně,tak se nic neděje???Politici typu Kalouska,Nečase potřebují právě takové trouby ,jako vy!!!!'!!!!!
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(čtenářka, 22.9.2010 10:27:42)
Odpovědět
Pro Vás osobně polopaticky. Mandatorní výdaje jsou platby pro stát povinné. Když je socani ve své rozhazovačnosti nastavili vysoko i Topolánkova vláda je musela platit i když příjmy klesly. Že s tím nic neudělala je dáno volebním patem. A můžete si názorně představit po včerejší estrádě v Praze, co by se bylo dělo už tehdy. A ještě pro opravdu finančně negramotné. Když máte v rodinném rozpočtu povinné platby, jako třeba nájem, splátky půjček atd. a dost vyděláváte a naberete si další povinné výdaje další půjčkou, tak už v této chvíli Vám zbývá méně peněz na věci zbytné. A teď si představte, že Vám klesne plat(přijdete o zaměstnání) a výdaje zůstanou. To přesně se stalo při hosp. krizi. Socani se v době ekonomického růstu rozšoupli, místo aby mysleli na horší časy jak to dělá každý normálně uvažující člověk.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Šoumen, 22.9.2010 11:26:39)
Odpovědět
Ta estráda v Praze na které bylo 40 000 lidí, tak mohla mít daleko menší účast, možná tak kolem 10 000 lidí. Myslím, že voliči pravice z letošních voleb, tam neměli co dělat, přece je zvolili s tím, že museli počítat že přijdou o prachy. Ale oni počítali s tím, že přijdou o prachy jiní, né oni. Tak se té estrády v Praze také zúčastnili. Už se to kvůli volbám všechno odsouvá, protože pravice chce ještě nekompromisně obsadit senát. Ale po tom jejich extempore s platy, stavebním spořením apod. tyhle podzimní volby nemůže vyhrát. Začíná to odposlechy, kamerami a ostatním omezováním svobod nás občanů, takže to může skončit docela tragicky. Ale zaslepenci novinovými titulky MfDnes, ještě dnes asi netuší, kam to doopravdy vede. Pan kapitalista bude dle nového zákoníku práce najímat lidi jen na týden pokud bude práce a pak ho zase propustí. Lidé v tomhle prostředí nedostanou od bank ani úvěry, ani hypotéky, protože vznikne situace, kdy pracovník může být vyhozen z práce téměř okamžitě a pak také ani nebude mít na to splácet. Čili - ráj exekutorů. A nebojte se páni bývalí komanči a svazáci s komančských rodin si nenechají ty svoje "zprivatizované" majetky nikým ohrozit, zvláště ne nějakým chudým plebsem. Dokud tyhle komančské neokonzervativce nevymeteme, tak postupem času bude ještě hůř. Stačí se jen podívat na pana Kasala, dinosaura, už je kandidát za VV do senátu. A pokud se tam dostane, tak jim půjde za odměnu na ruku ve všem, co ta sranda vláda vymyslí. Takže všichni dojít hlavně k volbám a neležet na gauči. Ono se částečně bude rozhodovat teď, a pak dále za 3,5 roku, pokud tahle vláda nepadne sama dříve. Samé úspory, ale deficit 130 miliard, náhrady si poslanci také nezrušili. Platí kamarádm a dělí se s nimi třeba o náhradu za kancelář. Pan poslanec za VV nebude jezdit tramvají s nějakým upoceným plebsem, co se o něj otírá. Ale když by ukázal poslanecký průkaz, tak kolem něj bude metrový kruh prázdný, protože nikdo s takovým blbečkem nebude chtět nic mít a lidése od něj radši distancují.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Kalous, 22.9.2010 11:30:08)
Odpovědět
Ale čtenářko, je sice pravda že socani byli trochu rozhazovační. Ale finančně gramotný člověk si zpočítá, že z toho státního rozpočtu mizí spousty miliard, které by utáhly bez dalšího zvyšování i tu minulou "rozhazovačnost". Stačí utlumit zlodějny, nastavit daně pro nejbohatší jak je to skoro v celé Evropě, šlápnout na simulanty v kategorii nepřízpusobivých, zvýšit solidaritu (zkušený starší lékař nemusí mít zrovna 5x tolik než jeho začínající kolega s 12-15 tisíci - to se mu samozřejmě nelíbí - a pak křičí lékaři, soudci že mají málo) - a není probléma!!!
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(POLICISTA, 22.9.2010 10:58:39)
Odpovědět
Nejsou stejní, ti co demonstrovali v Praze tam šli s tím že 10% klidně dají ale ať to dají všichni tedy i politici v parlamentu!
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Stallker, 22.9.2010 11:27:25)
Odpovědět
Kéž byste měl pravdu.
Mně mnohem více zaráží informace o tom, co naši slavní demonstranti všechno cestou do, a v Praze prováděli. Z toho je mi hodně smutno...
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Kalous, 22.9.2010 11:36:07)
Odpovědět
Neprováděli nic, byli slušní. To že vylomili zábranu u ministerstva vnitra byla jen reakce na to že se John zbaběle skrýval - jednání s podřízenými by pro něho mělo být více než nějaké prn.dání na vládě nebo v parlamentu, tam se mohl vyřečnit jindy. Tak velká a slušná demonstrace snad ještě nebyla! Byl jste tam?
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Sunny, 22.9.2010 11:48:34)
Odpovědět
:-) Až vám někdo vykopne dveře od baráku, buďte k němu také tak shovívavý a nadále ho považujte za slušného, prosím.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Šoumen, 22.9.2010 12:40:00)
Odpovědět
Ministerstvo není Kalouse barák, nikdo tam nebydlí. A kalous je ve svým baráku určitě doma, pokud si něco domluví. Jen zbabělec John utekl radši pryč, protože se bál že dostane na budku.
Ale spíš se bojte ABL, aby vám nevykopla dveře, i když budete doma. To budou takové nové pravicové milice.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Stallker, 22.9.2010 14:39:20)
Odpovědět
Oni měli s ministrem domluvenu schůzku? A kdo Vám to řekl?
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Šoumen, 22.9.2010 20:09:10)
Odpovědět
Myslím že jste nepochopil, že jde o Kalouse, jednoho z diskutéru, nikoliv o Kalouska, to je ten malý pták. A i Sunny to asi pochopila také tak. Dodám, pan ministr John zbaběle utekl, a vymluvil se na zasedání vlády, kam až tolik nemusel, protože pro něj je lepší vše vysvětlovat přes obrazovku TV, než se postavit demonstrantům čelem, třeba i v hale svého ministerstva a vysvětlit jim to. Jak pan John už narostl, že? A takových tam máme celou srandavládu.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Stallker, 22.9.2010 22:17:03)
Odpovědět
No, možná se pletu... Pokud vím, demonstrace se měla shromáždit na letné, poté projít "kolem" MV, ne zastavit se, ne diskutovat s kymkoliv, a kolem kyvadla (nebo jak se to jmenuje) pokračovat po nábřeží "kolem" Strakovy akademie a opět, nezastavovat, nediskutovat, pokračovat přes most až na Palachovo nám. Návštěva žádného ministerstva zcela určitě v plánu nebyla.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Sunny, 22.9.2010 15:54:07)
Odpovědět
Pokud vím, Kalouskovo ministerstvo sídlí v jiné budově, než o které je řeč. Ale to je detail... Tvrdím, že způsob, jakým demonstranti chtěli "navštívit" ministra, je odsouzeníhodný. Bylo to sprosté výtržnictví, kterého se dopustili policisté, aby si vyřvali zachování svých platů, zatímco lidem, kteří je živí ze svých daní, příjmy už druhým rokem klesají. Jenže tito lidé prostě nemají na nějaké stupidní demonstrace čas, takže o nich ve zprávách nejspíš neuslyšíte. To však neznamená, že neexistují a že nejsou už taky pěkně naštvaní. Věřte mi, že jsou...
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Sunny, 22.9.2010 11:46:53)
Odpovědět
Já nevím, jestli si je trochu neidealizujete...Mně se třeba opravdu hodně příčí fakt, že na dodržování zákonů u nás dohlíží lidé, kteří se včera na MV dopustili jednoznačného výtržnictví a vandalismu. Myslím si, že takhle se dobrý policajt prostě nechová.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Šoumen, 22.9.2010 12:47:26)
Odpovědět
Zkuste třeba zapřemýšlet jestli to nebyla nějaká provokace, třeba Johnova agenta provokatéra, kterou třeba spískal sám John, aby je mohl obvinit, že se nechovali slušně.
A jestli vás dav natlačí na skleněné dveře, tak s tím asi moc neuděláte a klidně je vysklíte. Nebyl jsem tam, ale jednostranné pohledy mi dost vadí. Tak jsem vám podal i pohled z druhé strany. Jo a ty střepy pod koly aut? Rozvášnění demonstranti by jim ty kola klidně vypustili, a to ještě nejsem ve Francii, kde by jim je rovnou zapálili. Taková dobře hořící Audina, to by byla mňam, mňam podívaná.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Sunny, 22.9.2010 15:46:20)
Odpovědět
Já naprosto chápu, že s těmi "demonstranty" asi sympatizujete, ale není jednodušší přiznat, že se zkrátka zachovali jako hovada, byť z vašeho pohledu měli dobrý důvod, než zveřejňovat tu -promiňte- paranoidní bludy?
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Šoumen, 22.9.2010 20:19:33)
Odpovědět
Tak to jste špatně pochopila paní Sunny, já jsem jen chtěl podat jiný názor, jak to třeba mohlo být, protože vaše jednostranné názvy jako hovada a vaše jednoznačné názory že spáchali výtržnictví jsou někdy mimo mísu. A nepřekvapovalo by mě u této vlády, že by ráda vyprovokovala nějakou provokaci, aby mohli tu demonstraci zbagatelizovat. Ale až přijdou ty proklamované stávky, tak už nebude co bagatelizovat. Pokud se odborové svazy neposerou strachy.
A opravdu, někdy bych si přál, aby vás nějaký dav natlačil do výlohy, vy byste jí vysklila a všichni by vás nazvali hovadem. Asi byste se moc divila. A taky se vám může stát, že až budete potřebovat policii, nebo hasiče-záchranáře, tak třeba ty hovada výtržnický vůbec nepřijedou.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Stallker, 22.9.2010 22:25:40)
Odpovědět
Ehmmm... Asi se budu opakovat, ale...
Ten dav, co podle Vás někam někoho natlačil, na schodech jmenované budovy MV vůbec neměl co dělat!!! A ten dav, byli zase jen a pouze demonstranti. A já jen doufám, že pomoc lidí, kteří tvořili úderné jádro toho, co v Praze včera demonstrovalo, já NIKDY potřebovat nebudu...
A doufám, že to není reprezentativní vzorek našich bezpečnostních složek.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Sunny, 23.9.2010 12:00:07)
Odpovědět
:-) Vidíte, jak je to snadné zakopat se na pozicích a neposlouchat...Neřekla jsem, že jsou to hovada, ale že se tak zachovali. To je značný rozdíl. A navzdory tomu, že spolu často nesouhlasíme, bych vám nikdy nepřála, aby vás nějaký zdivočelý dav natlačil na výlohu. Musí to být nepříjemný zážitek.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(onďa, 23.9.2010 19:52:15)
Odpovědět
zdravím,Šoumene.
Myslím,že u takové velké demonstrace je tento incident velmi nepodstatný a věřím,že škodu odboráří zaplatí..
Nafukovat tuto hloupost je asi lepší,než argumenty... Máte ve všem pravdu a velice mne svými slovy překvapila p. Sunny/ nějak se mi ta hovada s ní nerýmují/ asi jen úlet...
Podzim je tady,ale poslední dny jsou krásné,mohly by ještě chvíli vydržet...
dobrý večer...
Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(dracula, 22.9.2010 12:10:40)
Odpovědět
Ať žije KSČ a se Sovětským svazem na věčné časy, že soudruzi z lidových milicí a jejich pohrobci ? Oni dělníci před nástupem "vítězného" února demolovali zařízení továren protože se také domáhali "svých" práv. S nástupem komunistů si to pak již nikdo netroufl.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Šoumen, 22.9.2010 12:52:33)
Odpovědět
Pane vy jste magor, pište raději o něčem co víte.
Oni rozbíjeli stroje, aby je pak mohli rozbité znárodnit. Zkuste někdy používat alespoň ten malý mozek, pokud velký nefunguje. Anebo je to tak - Velký mozek malý, malý mozek žádný.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(dracula, 22.9.2010 15:32:01)
Odpovědět
?????????????????????????????
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(sep, 23.9.2010 11:30:59)
Odpovědět
Já bych řekl pane, ze ve vasem případu máte malý mozek tam, kde vyměšujte, pane .
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(P, 22.9.2010 12:37:58)
Odpovědět
Těsně vedle můžeme číst, že do roku 2050 prostě nebude na důchody. Proto titíž červeno-oranžoví v EU začali dovážet přistěhovalce. Opět obrovský krok vedle. Oni nepracují a navíc dostávají sociální výpomoc. Vážím si učitelů, zdravotníků, hasičů a policistů v ulicích. Ale 50% všech úředníků je zbytečných. Vymýšlí si práci, buzerují ostatní, škodí. Podle hesla: Dej blbcovi funkci, vymyslí lejstro. Až je vyhodíme, bude dost penéz na všechno. Byli by produktivnější, kdyby zametali anebo sázeli dřeviny pro biopaliva !!!
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Sunny, 22.9.2010 15:57:33)
Odpovědět
Řešení by to bylo krásné, ovšem obávám se, že zůstane v říši snů. Dovede si představit tu hysterii, kdyby 50% neužitečných parazitů mělo přijít o svá dobře placená zbytečná místa? To by nejspíš byla rovnou občanská válka...
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Hop09, 22.9.2010 20:20:58)
Odpovědět
Mysli trochu. Vyhodíš je a budeš je platit přes pracák a přes sociální dávky. Co si tím pomůžeš? Uvědom si, že práce není a nebude, respektivě, bude jí stále méně, protože pro výrobu je potřeba stále méně lidí.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Stallker, 22.9.2010 22:31:08)
Odpovědět
Úředník na pracáku stojí mnohem míň, než úředník v úřadě...
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Stallker, 22.9.2010 22:31:50)
Odpovědět
A abych nezapomněl, nebuzeruje...
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Hop09, 23.9.2010 0:27:39)
Odpovědět
V tom případě bych ti přál, aby tě vyhodili z práce. Pak bys poznal rozdíl, mezi zaměstnaným a nezaměstnaným. Ono to je celé složitější, ale to jistě víš sám, i přes ty hloupé kecy.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Stallker, 23.9.2010 9:01:51)
Odpovědět
:-)... Já už bez práce byl. Jelikož ale nemám ruce do X, našel jsem si relativně brzy jinou. A řekl bych, že lepší. To vše přestože je v našem městě nezaměstnanost 11%. Možná jsem měl i trochu štěstí, ale hlavně, jsem si práci najít chtěl a taky pro to něco dělal.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Kalous, 23.9.2010 12:05:46)
Odpovědět
No to gratuluji. Ale nejste nic vyjímečné - z práce už byl vyhožen někdy skoro každý, někdo několikrát. Ale statisticky poměr např. že na 1 vypsané místo v řadě regionů je 30 zájemců - to ukazuje na hlubokou krizi systému. Ta většina na.s.raných si to nakonec asi nenechá líbit.
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Oš, 23.9.2010 15:17:01)
Odpovědět
Ten rám povalili reportéři, demonstrující policisté jej naopak pomáhali zvedat, takže si opravte informace :)video z "místa činu"
http://www.youtube.com/watch?v=H0E7hCfMv3g
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(mirek, 24.9.2010 12:39:06)
Odpovědět
jasně pravě tyto podnikove odbory nestojí za nic .Proč nejsou statní odbory a pravě takové jako ve Švedsku když jsme vzaly od nich tzv.Švedskou reformu měly jsme to od nich vzít i se zakony ,kde se tě i maleho dělníka zastane proti namyšlenému podnikately a ne aby tě vyhodil bez udaní důvodů .A pravě statní odbor by musel dodržovat stat.zakony a nedopadlo to tady tak jak to dopadlo, kde nemaš odvolaní ,jak za první republiky jen se klanět a mačkat v ruce čepici .Nam neseberou jen 10 procent nam seberou vše .Řeknou Ti musíte se uskrovnit je statní dluh ale nechaj lumpy zdražovat elektřinu ,najem a vše ostatní. Místo co je ekologicke aby zlevnily tak to ještě přidraží. Myslím že POLICIE A HASIČI ,ZDRAVOTNÍCI mají odbory kteří se snaží snima bojovat .Ale co ostatní lidi dělnická třída ta nema kdo by se nas zastal,at je kolem platu nebo vypověd od zaměstnavatele. Zachazej snami jak s dobytkem ani plat si nesmíš říct nebo přídeš o zaměstnaní.A ani soudcu se nic netýká to nejsou naši lidi oni o pět procent nepřídou je to proti ůstavě ,no co jsme to za blbce že si tohle nechame líbit
Re: Odboráři v Česku stejní jako v Řecku
(Surgus, 10.12.2010 10:13:25)
Odpovědět
Myslím, že autor článku by si měl uvědomit,že listopadová revoluce u nás už dávno skončila a zamyslet se,kam nás čistý tržní mechanismus zavedl.Já naopak naprosto souhlasím s odboráři, že protestují.Není přece možné krátit platy příjmově slabším zaměstnancům, jako jsou pomocný personál ve zdravotnictví či školství, zrušit státní sociální příplatek,který pro své děti pobírali nejen nezaměstnaní, ale i hodně zaměstnanců s nízkými příjmy, a přitom chránit bohaté,na které si vláda evidentně netroufne. Jak je jinak možné,že z úsporných opatření vyčlenila lékaře a nezavedla progresivní daň z příjmu, která i tak byla před svým zrušením u nás hluboko pod průměrem většiny vyspělých ekonomik, např. USA ? Je navíc evidentní, že řada našich multimilionářů a miliardářů přišla ke svému majetku ne zcela jasným způsobem. Je to ubohá, zbabělá a neschopná vláda. Je moc dobře, že proti takové špatné vládě lidé protestují. Já osobně vyzývám všechny rozumné lidi k akcím všeobecné občanské neposlušnosti.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama