reklama
reklama

Začíná doba občanské neposlušnosti?

Autor: Jiří Paroubek | Publikováno: 21.9.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Tomu, kdo zejména z voličů Věcí veřejných, ale i ODS měl představu o tom, že se vláda pravice nebude pouštět do experimentů, musí mu být jasné, že se zmýlil. Nominálně Nečasova, reálně však Kalouskova vláda jistě šetřit na zájmových skupinách, které vytvořily podmínky pro její vznik, nebude. A tak si privátní penzijní fondy samy na tělo ušily „důchodovou reformu“. Taková druhá země na světě není, kde by se občané z médií dozvěděli, že navýšením DPH, přesněji růstem cen potravin, léků a dalších základních druhů zboží a služeb, se vytvoří 60 mld. Kč příjmů státního rozpočtu navíc, potřebných k prosazení pětiprocentního opt-outu. A penzijní fondy budou mít byznys. To je podstata této důchodové reformy.

Nikdo z nynější koalice nezpochybnil, že církevní restituce neproběhnou podle zákona připraveného již Topolánkovou vládou. To bude znamenat 4,5 miliardy každoročních výdajů státního rozpočtu po příštích 60let! Je tady celá řada firem, které mají tisíce nápadů, co s takto odblokovaným majetkem církve učiní.

Je zajímavé, že ministerstvo zdravotnictví (ani obvyklé iniciativní ministerstvo financí) se nezmíní, že rozvine aukční systém nákupů léků pro veřejné nemocnice. To by ve zdravotnictví vedlo k úsporám v řádech až desítek miliard. Proč ale šetřit na farmaceutických firmách, že?

A co již neslavně proslulý ekontendr? Odvolala jej snad vláda panské koalice? Ne. Tedy chápu, již to nebude 115 miliard, ale jen (např.) 80 miliard zakázek. No, ale i tak bude pro skupinu zainteresovaných firem (a politiků) vývar velmi krásný. Reálné náklady na odstranění ekologických škod jsou totiž někde mezi 40 až 50 miliardami.

Uvedl jsem hlavní zájmové skupiny (interest groups), které stály za vznikem pravicové vládní koalice (snad jsem zapomněl jen na pana Bakalu a jeho zájem dokončit obchodně případ 45 tisíc bytů OKD ve svůj prospěch). A tak není vůbec divné, že se musí šetřit i kdyby to znamenalo ztlumení, či dokonce zadušení hospodářského růstu.

Pokud se obecně utlumí veřejná spotřeba a spotřeba obyvatelstva, HDP nijak zvlášť neporoste a to pochopitelně nepříznivě ovlivní přírůstky příjmů státního rozpočtu.

Vláda pod Kalouskovým (nejen ideovým) vedením zcela podlehla škrtmánii. Vidí kolonky a v nich čísla státního rozpočtu a vůbec za nimi nevidí lidi. Pro stromy nevidí les. Tenhle účetní pohled je pro vládu asi velmi osvobozující. A tak veřejní zaměstnanci – jedná se o cca 650 tisíc lidí – snížením svých mezd zaplatí za rozmařilosti vládní koalice, které jsem výše uvedl. A samozřejmě ještě za mnohé další.

Vláda přistupuje ke zkrácení stavebního spoření, které představuje zásah do důvodného očekávání občanů. A tak se určité části středních vrstev nedostanou k efektivní akumulaci financí na pořízení svého bydlení. Zavedení školného na vysokých školách nutně povede k tomu, že část talentovaných mladých lidí nebude ani studovat a tedy ani pracovat pro svou zemi s uplatněním všech stránek svého nadání. Zato však všichni zaměstnanci již určitě zaznamenali, že v příštím roce zaplatí 1200 Kč na vytvoření rezervy na povodňové škody. Pozoruhodné rovnostářství, proč se jen vláda jak čert kříži vyhýbá progresivnímu zdanění bohatých? V tomto případě by to přitom ani nebylo příliš v rozporu s filozofií této vlády (řešení škod po povodních). Firmy budou platit nemocenskou do 21. dne nemoci. Nepochybuji vůbec o tom – a to je přirozená zákonitost kapitalismu – že firmy toto své nové riziko přenesou na zaměstnance.

A k tomu všemu ještě připravované rozbití ochranného štítu zaměstnanců, kterým dosud je Zákoník práce. Cílem je úplné poasijštění vztahů zaměstnance a zaměstnavatele. Z velké části pracujících se tak mohou stát nádeníci, každý měsíc nově najímaní či propouštění podle libosti zaměstnavatele. Je tady mnoho důvodů k tomu, aby se v úterý v ulicích Prahy objevily desetitisíce protestujících lidí. Vláda, zaslepená svou zdánlivě neotřesitelnou pozicí ve sněmovně, se chová, jako by se jí nemohlo nic stát. Tahle zaslepenost a arogance vlády je příležitostí pro odbory (ty vlastně bojují o svou holou budoucí existenci jako relevantní společenské síly) i opoziční parlamentní politické strany. Pokud vláda nepřistoupí na rozumný kompromis s odbory v otázce mezd veřejných zaměstnanců, donutí je ke společenskému pohybu až za hranicí občanské neposlušnosti. A to právě v termínu senátních a komunálních voleb. Pokud vláda nechá věci dojít takto daleko a odbory zůstanou ve svém stanovisku pevné, nemusí se o politice země napříště rozhodovat jen ve vládě a ve sněmovně. A senát s převahou levice pravicové vládě nutně silně zkomplikuje život! Vliv těchto akcí na říjnové volby může být totiž značný.

Fluidum strašení Řeckem, zneužití krize přestalo na lidi evidentně působit. Ostatně jakou kompetenci k řešení rozpočtových problémů státu má vláda, která je jen určitou obměnou Topolánkovy vlády, jež v letech 2007 až 2009 vytvořila rozpočtové deficity v souhrnu 279 miliard a dokázala projíst dalších 146 miliard rozpočtových rezerv vytvořených v závěru vlády sociální demokracie. Takže pouhopouhé tři roky pravicové předchůdkyně současné vlády – se společnými hlavními protagonisty Kalouskem a Nečasem – znamenaly negativní vliv v zadlužení země přes 420 miliard (!).


Jiří Paroubek
Zveřejněno na blog.aktualne.centrum.cz.

reklama
4805 čtenářů | 56 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(občan, 21.9.2010 6:21:18)
Odpovědět
Paroubek už může tak akorát oblbovat tu svoji blondýnu co má doma. Neříkám, že vše co se teď děje je košer, ale za vládnutí s páně Paroubkem jsme se zadlužili díky populistickým slibům ČSSD až až.
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(GWF, 21.9.2010 9:17:57)
Odpovědět
Soudě podle tohoto článku, tak mu zase asi nedala... Chvíli jsem přemýšlel, že bych tenhle výplod "ohodnotil" jednou směšnou hvězdičkou, ale tohle za to skutečně nestojí.
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Kalous, 21.9.2010 21:43:16)
Odpovědět
nekecej občane, republiku zadlužovaly všechny dosavadní vlády včetěně Topolánkovy. Zpočátku to zadlužování po r. 89 nebylo tak markantní, neboť se prodrbávaly výnosy z privatizace.
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Fanda, 22.9.2010 17:59:03)
Odpovědět
občane s tím zadlužením píše každý něco jiného.Komu věřit?Myslím,že za Topola se kradlo a prohospodařilo,zadlužilo víc.Tak jsme to cítili všichni,kolik průserů už se objasnilo na ODS.Paroubek je beránek podle nich.
MODRÉ MÁTOHY
(ferda, 23.9.2010 19:55:32)
Odpovědět
za socialistů byl dluh na hlavu 72 000 tis.kč.
za topola a nečase je dluh 140 tis.kč :-))

VAROVÁNÍ !!! : TUHLE ZPRÁVU MODRÉ MÁTOHY DÍKY DEFICITU INTELEKTU NEPOBEROU A MŮŽE SE STÁT NOČNÍ MŮROU :-))

HNOJÍCI NEČTĚTE :-))
Re: MODRÉ MÁTOHY
(Stallker, 24.9.2010 9:12:05)
Odpovědět
Tak ještě jednou, pro ty úplně nechápavé.

Socialisté za osm let svých vlád naprosto nepřijatelně zvýšili mandatorní výdaje státu. Pro ty, co neví, co to je, jsou to ty výdaje, které stát zaplatit musí, protože mu to přikazuje zákon. To bylo v době výrazného ekonomického růstu. Pro ty, co nevědí, pokud ekonomika výrazně roste (více, než je předpoklad v plán. rozpočtu na daný rok), je žádoucí dluhy snižovat, protože ne každý rok bude tak výrazně úspěšný. Je dobré trochu myslet na budoucnost. To ví každý ekonom, kromě Sobotky. Místo toho socani utráceli a ještě navíc státní dluh výrazně zvýšili!!! Topolánek s Kalouskem v r. 2008 nárůst státního dluhu výrazně zpomalili !!! A to i přesto, že za zády měli hromadu socanských zákonů, které je nutily vyplácet z rozpočtu mnohem víc, než je zdrávo a vzhledem k nedostatečné podpoře poslanců, neměli šanci to změnit. Pro ty, kteří nechápou, ty zákony až na výjimky platí stále, za Fišera se nestalo nic převratného. Ale zpět, konec r. 2008, přišla krize. Přestože ferda tvrdí, že za to může Kalousek, tak to prosím není pravda, přišla z Améériky. Příjmy státní kasy se výrazně snížily, ale socialistické zákony stále platí, a výdaje se platit musí. Takže, pro ty, co stále nepochopili, ten obrovský dluh, který vznikl za poslední dva roky, je jen přímým důsledkem nezodpovědné, rozhazovačné, socialistické politiky Špidly, Grosse, Paroubka a Sobotky. Kalousek, i když byl ministr financí Topolánkovy vlády, nic moc s tím udělat nemohl. Teprve nyní se s tím snaží něco udělat. Teprve nyní má dostatečnou podporu sněmovny. Bohužel, to provází mnoho nepopulárních opatření, šetřit je potřeba všude. A pochopitelně, zdaleka ne každému se to líbí. Já jen doufám, že je v této zemi dostatek inteligentních, zodpovědných lidí, kteří to chápou správně a nepřekrucují fakta jako ferda.

Copak je tak naprosto jednoduchá věc opravdu tak těžce k pochopení?
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(whaler, 21.9.2010 8:18:39)
Odpovědět
Pozor, promluvil Centrální Mozek Lidstva!
My nic, to všechno oni. Ježíšikriste, co je tohle za člověka!
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(MYSAK, 23.9.2010 21:20:29)
Odpovědět
TY DEBILE VYLIZANEJ
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Stallker, 21.9.2010 9:26:25)
Odpovědět
A opět, článek složený převážně ze lží, polopravd nebo úplných nesmyslů, velmi profesionálně podán v přesném kontextu autorova názorového proudu a osobního prospěchu. To vše doplněno a podloženo překroucenými fakty z medií, povětšinou podkreslenými touhou po senzaci malých českých novinářů, kteří nemají o čem psát, tak otisknou každou neověřenou kravinu. A to s co nejsensačnějším titulkem, hlavně aby se prodalo.
Před pár dny se ještě psalo, že státní zaměstnanci přijdou o desetitisíce na výplatách každý měsíc. Hrůza, bída, demonstrace, stávky, Řecko… Už několikrát to minimálně tři ministři vyvrátili, nikdy nic takového navrhováno nebylo, všechno je jinak. Nikdo je neposlouchá. A jejich čísla jsem v novinách neviděl. Pro novináře nejsou tak zajímavá. Ani se snižováním tarifních platů odbory nesouhlasí. Přitom já sám mám pohyblivou složku platu v soukromém sektoru 40% a to si pište, že dělám všechno proto, abych ji dostal. Státním zaměstnancům 25 – 30% taky neuškodí.
Další věc, důchodová reforma. Na té pracuje velká část těch nejlepších ekonomických hlav v této zemi. Ať si Paroubek kecá co chce, myslím, že tihle lidi tomu rozumí daleko víc, než já, Vy nebo on. Ono ho totiž s.e.r.e, že s tím přišel někdo jiný a pokud to vyjde, slízne taky smetanu. On zůstane navěky mimo a připomínat si ho budou lidi jenom jako arogantního papaláše, který megalomansky probendil dvoje volby a spolu se Sobotkou katastrofálně zadlužil tuto zemi v době největšího ekonomického růstu. Ani zdaleka není pravda to, co píše v posledním odstavci on. Čísla si vycucal z paty. Měl by se nechat vyšetřit na patologii…
Že se z českého pracujícího stane obyčejná námezní síla? Ale pro boha, to už tady dávno je. A začalo to hromadným socanským budováním nadnárodních montoven. Vždyť lidi už před pěti lety v těchto fabrikách pracovali jako zaměstnanci personálních agentur a firma si jen pár dnů dopředu vybírala, kolik cizích lidí bude potřebovat. Pokud někdo opravdu dělal dobře, po pár měsících obvykle byl přijat do kmenového stavu. A co lidi, co dnes pracují za „jakože“ minimální mzdu a zbytek dostávají načerno bokem. Myslíte, že nějakou změnou zákoníku práce to může být ještě horší než to je? Prdlajs. V USA nikdo zákoník práce neřeší a kromě současné krize lidi (ti pracovití) nikdy se zaměstnáním problémy neměli. Jenom to každého nutí umět se o sebe postarat sám. Vím ze svého okolí, že podnikavci, kteří se chovají ke svým zaměstnancům dlouhodobě hnusně, zanedlouho mají velké problémy nějaké zaměstnance vůbec sehnat.
Progresivní zdanění. Zase ta hra na malou českou závist. Je prokázáno, že progresivní zdanění by přineslo do rozpočtu naprosto minimální prostředky. Zase tak moc bohatých nemáme. Leda že by se „zvýšené“ progresivní zdanění týkalo už i střední vrstvy obyvatel. Takže pane Paroubku, jestli správně chápu, vyždímat z lidí další prachy, jenom aby se nemuselo šáhnout na platy úředníkům a vyžírkům? Pěkně děkuju…
Stavební spoření, jediné, co snad vláda podle mého mohla nechat. Striktně ale podmínit použitím výhradně pro účely získání bydlení. Sám jsem stavební spoření využil a jsem za to rád.
Placené školství, opět mediální bublina, kdy nikdo neposlouchá názory těch, kteří se to snaží prosadit. Momentálně naše školství stojí za prd. Takové socialistické, fůra studentů, výsledky minimální. V zahraničí kromě Karlovy university naše vysokoškoláky nikdo neuznává. Proč asi. Pokud bude studium placené, zcela určitě bude také určitá forma stipendií pro nejlepší studenty. Takže, opět bohapustá lež, že bude vzdělání odepřeno chytrým studentům ze sociálně slabšího prostředí. Máš na to buňky, dostaneš stipendium. Chudej nebo bohatej. Nemáš buňky, ale máš prachy, zaplať. Nemáš buňky, ani prachy, můžeš si vzít studentskou půjčku… Podle mě, jedno z nejférovějších možných řešení.
Prostě, Paroubka už nikdy, nikdy, nikdy….
A dRatha taky ne…
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Šoumen, 21.9.2010 11:14:19)
Odpovědět
Třeba na to pane Stalkere přijdete až po dalších 20 letech, že měl ten Paroubek ve většině pravdu.
Ono vám to taky trvalo více jak 10 let, než jste si přiznal že jste blbec, že jste volil v referendu vstup do EU. Ale on čas vše spraví, ale abyste potom nebyl moc překvapený až se ta pravičácká pravda projeví naplno. Ona se opravdu vláda chová velice arogantně, když má v parlamentu většinu.
Víte, mě jenom vadí, že věříte bývalým komoušům a svazákům, kteří se zaštiťují pravicovými hesly jenom pro to, aby si mohli z peněz nás všech žít rozmařile, protože 4% z platů politiků je pro vládu "rozpočtové odpovědnosti" jako plivnutí do moře. Ona nás nakonec tato vláda dovede do situace Řecka, kterým tolika vyhrožovala. Zajímalo by mě potom, kolik zbytečných lidí propustila na svých ministerstvech jak před volbami slibovali.
Ale tam je spousta kamarádů a kamarádíčků a příbuzných kamarádů a kamarádíčků, že tam se propouštět asi nebude. A udělají se jim nové, lepší platové tabulky a my jim to opět zaplatíme. Jsem jenom zvědav, jaký bude deficit státního rozpočtu příští a přespříští rok. Aby to nebylo nakonec víc, než co stačili prožrat Topolánek s Kalouskem.
A na závěr jeden malý vtípek:

Slepý zajíc skáče po lese a stoupne na hada.
Zajíc:"Promiňte neviděl jsem Vás, jsem slepý"
Had: "I Vy promiňte, také jsem slepý a neuhnul jsem.
A co jste za zvíře?"
Zajíc: "Nevím, nikdy jsem se neviděl.
Osahejte mne a povězte jaký jsem."
Had se obtočí okolo zajíce a povídá:
"Máte jemný kožich, velké uši a malý čumák. Vy jste zajíc."
Zajíc se zaraduje. Pak osahá hada a povídá :
"Jste tvrdý, studený, slizký a nemáte kule ani páteř.
Vy musíte být Kalousek."
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Stallker, 21.9.2010 11:39:25)
Odpovědět
Možná, že jsem volil špatně v referendu pro vstup do EU, ale alespoň mám tolik soudnosti, že si tu chybu umím přiznat. Mnohem důležitější je, z vlastních chyb se poučit a pokud možno už nikdy stejné nedělat.
A nebojím se, že bych někdy spadl z tak vysokého stromu, abych „přišel“ na to, že měl Paroubek pravdu.
Když už jsme u těch svazáků a, jak říkáte, bývalých komoušů, Vám přijde, že by si pan premiér Nečas žije nad poměry a užívá si rozmařile života? Člověk, který do práce chodí pěšky, odmítl ochranku, protože ji prostě nepotřebuje, když už musí cestovat, jede i do Berlína Superbem, ne bavorákem nebo audinou. První, co jeho vláda prosadila bylo snížení počtu ministerstev, parlamentních výborů a v současnosti připravuje návrh na zdanění poslaneckých náhrad a snížení příspěvků politickým stranám za volební hlas? Pane Šoumene!!! Tento člověk má pro tuto zemi daleko větší cenu, než celá současná ČSSD…

A mimochodem, ten vtip je dobrý :-))…
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Hop09, 21.9.2010 13:14:48)
Odpovědět
Koukám, že ti stačí málo. Pár gest a jsi z toho unesený. Jestli za tím nebude tvá přílišná rozumová jednoduchost.
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Stallker, 21.9.2010 13:33:12)
Odpovědět
No jestli tomuto říkáte „pár gest“, tak to se nedá nic dělat. Ale pořád je to přesně o těch „pár gest“ víc, než co předvedl kdokoliv jiný předtím, včetně Paroubka. A na to i můj „jednoduchý“ rozum stačí. Bylo by hezké, kdyby to pobral i ten Váš…
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(ferda, 23.9.2010 20:17:16)
Odpovědět
nEČAS TĚSNĚ PO VOLBÁCH :

JOHN MINISTREM VNITRA, TO NE, NENECHÁM SE VYDÍRAT./ PO KRÁTKÉM ČASE jOHN MINISTREM VNITRA :-))

bÁRTA MINISTREM DOPRAVY? TO V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ,ZVLÁŠTĚ NE S JEHO ABL NE! NE! NE!
PO KRÁTKÉM ČASE, BÁRTA MINISTREM DOPRAVY :-))

JAKO BÝVALÝ ČLEN SSM SI PONECHAL SVŮJ PEVNÝ POSTOJ KE SVÝM NÁZORŮM :-))
A TO SE MI OSOBNĚ NA PANU POČASOVI VELMI LÍBÍ :-))
PS. OSTATNĚ POJMENOVÁNÍ NEČAS, TO JE VLASTNĚ ŠKAREDÉ, NEVLÍDNÉ, POKAŽENÉ POČASÍ, ŽE ??? :-))
MYSLÍM SI, ŽE TO JEHO PŘÍJMENÍ DOCELA VYSTIHUJE TO, ČEHO JSME DNES SVĚDCI:-))

A ZÁVĚREM, TENTO NEČAS, NENÍ ŽÁDNÝM NOVÁČKEM, BYL U TOHO VŽDY A NA RŮZNÝCH FUNKCÍCH, NE NEVÝZNAMNÝCH, TAKŽE O TÉ ZLODĚJNĚ ODS MUSEL VĚDĚT, AT TO BYLI lÁJOŠ ČI PAN BACSI A JEJICH ULITÉ PRACHY NA TAJNÝCH KONTECH ZA KLAUSE, ČI JINÉ PRASÁRNY, O KTERÝCH NEMÁ CENU SE ROZEPISOVAT :-))

TAKŽE PAN NEČAS NENÍ V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ "PAN čISTÝ" :-)) ALE UŠPINĚNÝ POLITICKÝM MOUREM PO DEVATENÁCTI LÉTECH V POLITICE VÍCE NAŽ KOMINÍK V DŮCHODOVÉM VĚKU !!! :-))
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Stallker, 23.9.2010 23:38:57)
Odpovědět
ferda zase lže. Nečas nikdy nic takového neřekl. Pouze novináři to o něm napsali. Navíc úplně jinak. A to je ROZDÍL!!! Všechno se dá najít na netu. Stačí chtít...
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(ferda, 24.9.2010 17:37:30)
Odpovědět
Stallkere, Stallkere,komu tím prospěješ ??!!!:-)
že stále co svá ústa otevřeš, tak lžeš,lžeš, lžeš,a kroutíš ty své polopravdy jak ulisný had zatáčku :-))
platí ti aspon dobře? asi ano, protože máš čas plkat ty své mátožné slintíky, bez chuti, zápachu, bez inteligence,...,ty jsi ta modrá pěst,dělná a hybná síla pravice :-))
myslím si, že se za takové a tobě podobné, vaše děti budou docela i stydět....., ale co, říkat vám, že jste bloudi, je stejné jako mluvit s vepřem o sobotě, když jde v pátek na porážku :-)))
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Stallker, 24.9.2010 19:50:29)
Odpovědět
ferdo, já nelžu. Občas se možná stane, že něco přehlédnu nebo spletu. Holt, nikdo nejsme dokonalý. Ale nikomu nesloužím a vyjadřuji striktně svůj názor, ovlivněný necelými čtyřiceti lety mého života. To, že mám pravicové názory ani zdaleka neznamená, že přemýšlím modře, fialově nebo oranžově. Dovolil bych si tvrdit, že politická strana, kterou bych já mohl obhajovat, u nás není. Nejvíce se tomu přibližuje kompromis mezi TOP09 a SSO. Pozor! nemluvím o představitelích těchto stran, ale o programech a myšlenkách. A jak už to tak bývá, v politice najdeme lidi, kterým bych ruku nepodal a nejdeme lidi, s kterými by bylo příjemné posedět a popovídat. A to se týká i ČSSD. Do které kategorie řadím Paroubka, si asi domyslíte. Ale i v ČSSD jsou lidé, kterých bych si mohl vážit, přestože máme jiné názory. Třeba pan Foldyna nebo pan Onderka z Brna. A určitě by se našli i další. Přestože na podvody, tunely, rozkrádání a kamarádšoft asi skutečně vedou o prsa pravicoví politici nad levicovými, nic to nemění na tom, že správná cesta, dle mého, je vpravo. Pravda, nadělat na hlavu bychom si nechat neměli od nikoho...

To je ale bohužel asi tak jediné, v čem kdy spolu budeme souhlasit.
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(ferda, 24.9.2010 23:08:55)
Odpovědět
Stallkere, tobě už dočista hrabe :-)), píšeš ,že u Kalouska za to můžou novinaři, u Nečase za to můžou novináři....., jestli ty by jsi se neměl jít léčit na psychiatrii,jevíš všechny znaky stihomamu.....

Ta modrá pastelka ti ale dopletla tu tvoji hlavičku,hmmmm.....
pochop to, stojíš na straně zla a úpadku lidských hodnot, když se zastáváš té u nás rádoby pravice !!!!

ps. ještě je čas, Stallkere.....
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Sunny, 24.9.2010 10:05:44)
Odpovědět
Člověk, který se nebojí přiznat chybu, je u mě frajer. A od vás to hodnotím jako podpásovku. Jinak ten vtip se vám docela povedl.
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(ferda, 24.9.2010 17:59:03)
Odpovědět
..vy pravičáci jste jedna velká podpásovka :-)))
tak co kvičíš ???
okřikuj ty svoje vypatlance,pravicové kamarády, co tady blijou ty svoje vyblitky a urážky ale to ty nee, to jen koukáš co letí z leva :-) i ty jedna spravedlivá :-))
!, ale to se ti asi libí, ty budeš totiž ze stejného těsta :-))
Sunny, i když je tvůj nick poměrně hodně hezký, myslím si, že se za ním bude skrývat v lidské podobě pravý opak....

dokonce i tvůj slovník doznává rapidních změn..., to když jsi ve svém vzteku nazývala příslušníky PČR "hovadama" atd.atd.
ne, ty nemůžeš být hezká... ostatně kdyby jsi byla, tak tady neztrácíš čas a upíjíš svého života plnými doušky.... budeš stará babizna, která si večer u televize hraje s vlastními výkaly a pak něco naklepe tady na eportál, pak si vymáčkne vřed na ksichtě, utře zašpiněné zrcadlo, a týden nemytá zaleze do své nevětrané zatuchlé nory...
tak nějak lidsky /to je tak, co vy zatvrzelí pravičáci nikdy nebudete znát/ je mi tě líto....
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Stallker, 24.9.2010 19:56:37)
Odpovědět
Mě za mých mladých let učili chovat se k dámě naprosto vždy slušně. Vám společenská výchova chybí, že?
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Sunny, 29.9.2010 14:01:00)
Odpovědět
Zdravím Stallkere:-) a děkuji za zastání. Bránila bych se sama, ale na ferdu pokud možno nereaguji. Ovšem je fakt zajímavé, jak daleko dokáže zajít ve své chorobné fantazii - dost jsem se pobavila:-))
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Alberto Kvěch, 21.9.2010 12:44:52)
Odpovědět
Hodnotím jedna s hvězdičkou,máte recht.
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(frantisek zajicek, 21.9.2010 20:09:43)
Odpovědět
Slusne,objektivni,FZ
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Sunny, 24.9.2010 10:00:35)
Odpovědět
Zdravím, Stallkere:-) Napsal jste to naprosto přesně. Jen si myslím, že jsou-li vaši oponenti ideologicky zakopáni vlevo, mrháte svou energií, protože jakkoliv jsou vaše argumenty neprůstřelné, nemáte šanci je přesvědčit. Nicméně je fakt, že vzdávat to nesmíme a musíme se aspoň pokusit:-)
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Stallker, 24.9.2010 10:32:24)
Odpovědět
:-)))... Ďk,
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(ferda, 24.9.2010 17:17:58)
Odpovědět
já vím, já vím, už jste to mnozí četli, ale když si pan Stallker dovoluje dokola psát své, tak si také dovolím já to své :-))

...Co stihly vládní garnitury za 21 let v ČSSR pak ČSFR a nakonec ČR a pak v tom našem Kocourkově :-))

21 let je jedna generace člověka. I pro naši novodobou historii je toto období rozhodující. Protože letos uplyne 20 let od státního převratu uskutečněného v r.1989 pod názvem „sametová revoluce“, stojí se za to ohlédnout, co naši neschopní a všehoschopní stihli:

Rozprodat většinu strategických podniků jako jsou vodárny, rozvodny elektrické energie atd..

Rozprodat většinu největších výrobních kapacit (pivovary, sklárny, textilky, hutě, strojírny, automobilky, cukrovary atd.) do rukou převážně zahraničních „investorů“, kteří zpravidla po uplynutí daňových prázdnin výrobu zastavili jako nežádoucí konkurenci jejich zahraničních firem.

Část národního majetku pomohli rozkrást.

Nenávratně zlikvidovat textilní a elektronický průmysl zaplevelením trhu asijským zbožím bez celních bariér.

Zlikvidovat světoznámý sklářský průmysl, zlaté ruce českých sklářů poslat na pracovní úřady.

Zlikvidovat tradiční výrobu obuvi, motocyklů, sirek, cukru (nebo i znojemských okurek) a řadu dalších pro ČR tradičních oborů.

Zbourat nebo nechat zchátrat továrny.

Nekoncepční, nesmyslnou zemědělskou politikou nechat zdecimovat, stáda skotu, pěstování ovoce, zeleniny a tradičních lukrativních plodin, jako chmel a cukrovka a nahradit je řepkou pro výrobu bionafty.

Domácí produkty nahradit dovozem ze států, kde je výroba dotována. Tím zlikvidovat soběstačnost státu v zásobování obyvatel potravinami.

Rozkrást státní majetek, který byl staletí budován a shromažďován našimi předky.

Zanikly a zanikají různé firmy a banky, které měly ve světě staletou historii ( ČKD/ Kolben-Daněk, Poldi Kladno, Živnostenská banka, cukrovary, Vítkovice a další).

Neuvěřitelným způsobem se rozkradl náš zlatý poklad, který byl uložen ve státní bance.bylo ho 116 tun zlata, co tu komanči po sobě zanechali, dnes je pouze něco kolem, 4,5 tuny zlata :-))) jo, jo, kde se podělo ? Ptejme se pana Tošovského a strýčka skrblíka Klause :-)))

Umělé vytvoření platební neschopnosti a prostředí pro tunelování (např. zrušen hospodářský zákoník a hlavně paragrafy, kterými byla stanovena povinnost zaplatit fakturu do čtrnáctí dní a to bezhotovostně!)

Záměrné zpožďování, nebo nevyplácení mezd zaměstnancům (Zrušeny paragrafy, kterými byla stanovena povinnost zaměstnavatele vyplatit zálohu na mzdu do čtrnáctí dní až tří týdnů v daném pracovním měsíci a do 14. následujícího měsíce vyplatit doplatek za odpracovaný měsíc. Na západ od nás se vyplácí mzda na konci každého odpracovaného týdne! Tak si banky a zaměstnavatelé mastí kapsy na úkor zaměstnanců.

Kvalitní ornou půdu likvidovat a na ní stavět sklady, montážní haly, nákupní centra.

Likvidovat lesy a dřevo vyvážet do zahraničí.

Důsledkem této vedoucí politiky (zčásti hloupé a zčásti promyšlené k vlastnímu prospěchu) byla vzata lidem práce a vytvořili více než půlmilionovou armádu nezaměstnaných, závislých jen na prázdné státní pokladně.

Dopustit i ztráty na životech bezvýchodně nezaměstnaných, zadlužených včetně vražd ze zoufalství.

Lidé, kteří nepracují a nevydělávají, nenakupují výrobky a vedou ke krachu další výrobce.

Umožnit aby se naše země stala smetištěm „rozvinutých krajin“ - dovoz odpadů, podřadných a znehodnocených potravin, zkaženého masa, zeleniny a ovoce.

Zamořit náš stát igelitem a různými plasty, místo bývalého skla a papírových pytlíků.

Vytunelovat velké množství bank, kampeliček a investičních fondů. Tyto ztráty v bankách sanovat ze státního rozpočtu ve výši okolo 600 miliard Kč.

Zadlužit stát na několik generací částkou 1,54 bilionů Kč, gigantickými daňovými úniky a nesmyslnými výdaji.

Dluh roste každou vteřinu o více než 6 000.- Kč.

Dopustit téměř bilion a půl zadlužení jednotlivých občanů lživými reklamami a nabídkami půjček.

Dojit státní pokladnu předraženými státními zakázkami firem, v jejichž vedení a dozorčích radách sedí bývalí i současní politici nebo jejich rodinní příslušníci.

Připravit tento stát k ekonomickému bankrotu.

Dopustit finanční oligarchii s diktátem bank, které odírají klienty formou lichvářských úroků zejména hypotéčních úvěrů, nízkými úroky vkladů a naopak zpoplatněním faktu, že jim klient svěřil své peníze pro jejich hospodaření.

Dále omezit státní suverenitu.

Vyměnit diktát RVHP za dokonalejší diktát EU, jejíž úředníci rozhodují o našich syrečcích, guláši, rumu, vinohradech, počtech skotu i tvaru okurek atd..

Z Ústavy státu udělat účelový pamflet.

Neskutečným množstvím záměrně zpackaných a neprůhledných zákonů, vyhlášek a jejich novel docílit legislativní džungle.

Dopustit nevymahatelnost práva. Soudy jsou zkorumpované, vedou desetitisíce sporů do ztracena, nebo podléhají politickým a jiným tlakům. Dosažení práva a rychlého soudu v této zemi je sci-fi (např. kauzy katarský princ, Kožený, Pitr, Krejčíř, Karta Pražáka, tunel Blanka,stěhování Pražského magistrátu-ztráta 3,5 miliardy korun !!!! viník, zloprcek Bém atd.)

Došlo k propojení soudců, advokátů, státních zástupců a exekutorů s politiky a kriminálním podsvětím včetně mafií. Politikové, soudci, policisté, proti kterým se objeví důvodné podezření ze spáchání trestných činů nebo ze střetu zájmů, nerezignují a nelze je odvolat; kauzy ustojí a brzy se na ně zapomene, neboť jsou překryté novými průšvihy. V poslední době viz kauza VŠ v Plzni, fakulta právní & VŠ pro mafii.

Nedořešit a zamést všechny velké kauzy např. Lehké topné oleje, Rumová aféra, konto ODS ve Švýcarsku, padáky a výškoměry v resortu ministerstva obrany, jejich-kalouskuv prodej kasáren :-))) atd.

Z poslední doby špiclování a vydírání v ODS – případ Morava a další příkladem "Náhubkový zákon" navrhovatel Marek Benda za ODS :-))

V této státní džungli trvale rozšiřovat přebujelou administrativu, větší než má např. daleko větší Francie. Tato administrativa se stala soběstačnou a samobobtnající, nezávislá na potřebách obyvatel.

Permanentně hrát hru „Škatulata hejbejte se“, při které stále stejní lidé mění posty na různých ministerstvech, aniž by měli šanci alespoň pochopit problematiku resortu, který mají řídit.

Jediným cílem občany zvolených vyvolených je udržet se co nejdéle ve funkcích a rychle zbohatnout.

Zcela zvrátit morální hodnotovou stupnici člověka. Násilí, korupce, surovost, aroganci legalizovat jako normální stav demokracie (viz.Direktiva Allana Dullese.).

Osobním příkladem velké části politiků vytvořit obecné mínění, že práce je tou poslední možností, jak poctivě vydělat peníze.

Vytvořit vrstvu zbohatlíků, kteří bez práce žijí lépe, než tvrdě pracující špičkoví odborníci a specialisté. !!!

Dopustit vyhazování milionů korun a spolufinancovat přihlouplé a lživé volební kampaně, a nepřehledné-ho množství politických stran.

Dopustit, aby politické pidistrany rozhodovaly o důležitých resortech ve státě cestou svých ministrů, tlupou poradců a „lobistů“.
příkladem Saša Vondra a jeho "Panduři" figuroval jako lobista !!! a dnes je tím, kdo to má spoluvyšetřovat...:-)) úsměvné :-))
Vymýtit pocit odpovědnosti a oddanosti občana ke své zemi.

Omezovat, překrucovat a zlikvidovat znalosti o historii vlastního národa, o činnosti významných osobností našich dějin.

Za hrdiny prohlásit pochybné mediální hvězdy, vlastizrádce, kriminálníky, defraudanty a záškodníky.

Zlikvidovat armádu pro obranu země a zrušením záchranných praporů rezignovat na úlohu armády, která účinně pomáhala za krizových situací a hrála významnou roli v systému ochrany obyvatel.

Ze společenství Varšavské smlouvy se rychle schovat pod křídla NATO, „bránit“ naši vlast v Afghánistánu a jiných pro ČR „důležitých“ zemích.

Zlikvidovat výkonné profesionální policejní složky a nahradit je z části zkorumpovanými lidmi, u kterých lze koupit téměř cokoliv, včetně svobody.

Dopravní policii zdegradovat na výběrčí pokut, pořádkovou policii na asistenci při rvačkách Cigi, fotbalových fanoušků a jiných nátlakových skupin.

Dosáhnout situace, kdy slušní lidé bydlí za zamřížovanými okny, balkony a trezorovými dveřmi svých bytů a domů, zatímco gauneři a zloději se okolo prohánějí v luxusních autech a za bílého dne a beztrestně páchají trestnou činnost. V lepším případě si užívají na vzdálených ostrovech.

Protěžovat nepřizpůsobivou menšinu – Cigi – na úkor celé populace. Státní orgány tolerují jejich kriminalitu a jejich jejich rasistické útoky vůči většině přehlížejí. Každou reakci většiny okamžitě stíhají jako rasově motivované trestné činy.

V jejich prospěch probíhá tunelování státního rozpočtu různými dotacemi, sociálními dávkami a zvýhodňováním. Zapomíná se na to, že v této zemi žijí i jiné a početnější národnosti, se kterým nejsou žádné problémy a jejich příslušníci se plně integrovali do naší společnosti.

Snaha, aby se občan doma cítil jako cizinec.

Některé oblasti našeho státu jsou vykoupeny a zabydleny příslušníky jiných států a jinými národnostmi nebo problémovými etniky viz. Karlové Vary, některé vesnice v Krkonoších, části měst, obcí atd..

V mnoha podnicích a institucích je potlačována komunikace v českém jazyce. Na mnoha místech v nápisech i textech, ba i ve sdělovacích prostředcích je používána angličtina či jiný nečeský jazyk.

Spisovná čeština je potlačována, zesměšňována a hnána do ilegality. O tom, že by veřejné sdělovací prostředky a veřejně vystupující čeští občané, knihy, časopisy atd. měli používat spisovnou češtinu, si můžeme jenom zdát.

Zdraví lidí zdegradovat na byznys vysoce prosperujících farmaceutických firem s osobním podílem některých politiků.

Dopustit zneužívání lékařů pro růst zisku těchto firem.

Zlikvidovat preventivní dětskou lékařskou péči, zejména zubní.

Zlikvidovat povinnost zaměstnavatele zabezpečit preventivní péči pro zaměstnance.

Zavřít řadu nemocnic a poliklinik. Z domovů důchodců, dětských ozdravoven, jeslí a podnikových rekreačních zařízení nechat vybudovat paláce vládních činitelů, ministerstev, bývalé šlechty a cizinců nebo je nechat zchátrat či spadnout.

Zdecimovat osobní železniční dopravu, zlikvidovat levnou a ekologickou vodní dopravu.

Silniční síť přeplnit drahou a přírodu devastující kamionovou dopravou.

Zásadně snížit dopravní obslužnost venkova.

Nesmyslným zdražováním jízdného bez ohledu na tržní mechanizmy nabídky a poptávky odradit cestující používat železnici a následně zrušit spoje i tratě.

V důchodovém systému ponechat „socialistický“ systém výběru daní - zejména zaměstnanců, kteří pak při výpočtu starobních důchodů jako střední třída doplácejí na nejchudší a nejbohatší spoluobčany.

Nezavedením důchodové reformy a nejasnými garancemi za stávající penzijní připojištění, znemožnit zavedení spolehlivého systému ukládání svých úspor na stáří.

A jedny z nejhorších věcí, které se staly:

- rozbití Československa, které tak pracně zakladatelé naší státnosti dávali dohromady,

- velké zadlužení státu přesto, že Československo před převratem r. 1998 byl stát bez dluhů a s majetkem,

- rozbití právního systému a zákonů, které napomohli k

- rozkradení státního majetku a ožebračení lidí,

- omluva tzv. Sudetským Němcům tj. bývalým fašistům a kolaborantům, jejichž cílem bylo náš národ zotročit a zlikvidovat ! Dle Konráda Henlaina hodnota majetku po češích, kteří ze Sudet utekli ze strachu o svůj život,byla vyčíslena na 3MILIARDY Kč !!!! o tom se cudně mlčí. (Viz. nástupní projev Reinharda Heidricha pro vedoucí žup)
Dnes, se hraje ta samá hra, dostat český národ na kolena ,jen osoby a obsazení je jiné, i taktika tohoto úsilí dostala jinou, líbivější tvář....

ps. bude znít otřele vzkaz již v minulosti vyřčen " Lidé bděte" ???? :-),:-),:-)
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Stallker, 24.9.2010 19:59:45)
Odpovědět
ferdo, stačí se neopakovat... A věřím, že po měsíci dostanete prémii od provozovatele eportálu za ušetřenou paměť...
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(p, 21.9.2010 10:42:11)
Odpovědět
Rozeštvávat lidi - to byla vždycky metoda levičáků.
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Šoumen, 21.9.2010 11:23:58)
Odpovědět
Ale pravičácké rozeštvávání Mádla a Issové před volbami vám asi nijak moc nevadilo že? Protože to přece bylo "pravicové". A pravičáci, ti přece nikdy nerozeštvávali.
Každý chce vidět jenom to, co chce. A o tom jsou všechny diskuze na tomto portále.
A demokracie - to spoustě lidí chybí.
Někdy nezkoušejte papouškovat co si někde přečtete, nebo slyšíte, ale zkuste se zamyslet nad tím že i ti druzí mají svou pravdu. Tedy pokud vám někdy myšlení jde.
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Stallker, 21.9.2010 13:59:31)
Odpovědět
Nezlobte se Šoumene, ale dovolil bych si opět oponovat. Klip Mádla a Issové nebyl ani zdaleka ideální, v tom máte pravdu. Já osobně bych ale celou věc chápal jako iniciativu jednotlivců, kteří nezvolili nejšťastnější řešení, takový nepříliš povedený vtip. Oproti tomu, naše levice například před volbami, použila rozeštvávaní přímo systémové. Vzpomeňte jen na oranžovými billboardy oblepenou republiku a za co všechno chtěl Paroubek bojovat. Proti komu bojovat? Nebylo dost hlasů, tak lidem vymyslíme třídního a ideového nepřítele. A šířit nenávist mezi lidmi, jen ať si tenhle závidí tamtomu, vždyť těch, co závidí je přece vždycky víc. A když jim slíbíme to, co chtějí slyšet, oni nás budou volit. Velmi podobné tomu, co tady předváděli komunisti čtyřicet let.
Ne, je dobře, že je pryč…
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(pepan, 21.9.2010 11:57:40)
Odpovědět
Počkejte Pamrdku,až si pro vás přijdou Jugoši.To bude kvikot.Samého ho stíhá jeden kosťa za druhým,ale né,on jde do protiútoku.Hroší kůže a to doslova.
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(J25, 21.9.2010 12:11:11)
Odpovědět
Aby byl pořádek,musí vládnout buďto tvrdá pravice,nebo tvrdá levice. Vše osttatní je pouze bordel. Platy se měly stanovit u státních a polostátních zaměstnancůstropem/vč odměn/ max 60 000,- Kč a pokud se to vedoucím pracovníkům nelíbí,tak nech se jdou živit na soukromo. Jinak bych platy u výše uvedených zmrazil na 5 let a snížil bych je formou zvýšené inflace ve výši 10 % ročně,čímž bych rovněž znehodnotil dluhy.Kombinace,která sníží platy , současně díky energii rozpoutá inflaci a neomezí mzdové náklady soudcům,exekutorům,politikům popř. dalším vyvoleným je smrtící.Nůžky příjmů se rozevřou, bude tlak na zvyšování daní pro Ty co něco tvoří,případně se starají sami o sebe . Zákonitě se část firem se přesune mimo naše´území,další část co nemá zatím dluhy podnikání ukončí,stát bude stále více zadlužován jelikož se nepodaří přetnou penězovody kterými unikají finance do pokladen různého typu od stranických až po pokladny nenažraných státem placených manažerů.... To že dojde k nepokojům je jisté a začne to nepokoji proti zvýhodňovaným menšinám, závistí úspěšným a nakonec se to přenese i lidi,kteří se domnívají ,že jsou nedotknutelní i se svými rodinami/pochopitelně se mýlí,jelikož je dav smete/... no prostě žádné dobré vyhlídky. Vše díky populistickým politikům ze všech politických stran od r. 1993.Pokud si vyvolení neuvědomí,že se mají chovat k druhým tak jak by si přáli,aby se chovali ostatní k nim čeká nás období bídy .
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Stallker, 21.9.2010 12:30:34)
Odpovědět
Naprostý souhlas...
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Drak, 21.9.2010 13:25:15)
Odpovědět
Vážení, Paroubek má ve svém článku tolik pravdy, kolik si nemůžete ve svých modrých a hloupých hlavách připustit. Museli by jste zároveň totiž připustit, že jste volbou koalice prokázali, jací jste idioti. To co Kalouskova vláda dělá, je přesně, i když krotce popsáno Paroubkem. Tahle podivná vláda se totiž chystá ukrást nemajetným a nízkomajetným lidem, mezi které většina z vás patří, i když si to nechce připustit, jejich majetky a převést je na skvěle organizovanou skupinu majetných. Doufám jen, že se jim to nepovede a lidem se otevřou včas oči. Třeba se otevřou i vám, modroTOPOVVým příznivcům.
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Stallker, 21.9.2010 13:43:20)
Odpovědět
Paroubek nemá ve svém článku pravdu téměř v ničem. A i těch několik myšlenek, které mají skutečný a reálný základ, dokonale překroutil a použil v souvislosti s něčím úplně jiným, tak aby to ideově přesně zapadlo.
A Vy píšete úplné blbosti. Vysvětlete mi prosím, jak se dá ukrást majetek nemajetnému člověku?
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(křehké ptáčátko :-), 21.9.2010 16:58:41)
Odpovědět
..blbe, třeba tím, že kdyby měl z čeho si naspořit,tak by si ten majetek mohl pomalu začít tvořit....

tak když bude jak se říká jen " z ruky do huby" bude vždycky prd !!!

ale to ti ty demente nemůže nikdy dojít, i tvůj děda byl mamlas!
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Stallker, 22.9.2010 8:56:31)
Odpovědět
No to jsem to dostal…
Nikdy by mě ani nenapadlo, že to někdy napíšu. Ale musím. Vy, vážené zvířátko, nesaháte nikomu z ostatních dopisovatelů na tomto portálu ani po kotníky. Ani ferdovi. Máte-li alespoň špetku slušnosti, dovolil bych si požádat Vás o laskavost. Neodpovídejte na mé komentáře. Já na oplátku nebudu odpovídat na ty Vaše.
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(koc man, 21.9.2010 13:46:14)
Odpovědět
Nevidím důvod proč někoho urážíte,každý má nárok na svůj názor. Pokud by vyhrála středo levice bylo by hůř.Nepokusila by se totiž snižovat platy vyžírkám ,pouze by neúměrně zvyšovala daně a plnila si ze státního stranickou pokladnu.Podporovala by multi romokulti a zakazovala by daleko více sdělovat názor na některé ožehavé otázky ,které trápí lidi.Dovolovala by nepracujícím stále více šikanovat pracující... Samotná levice - ČSSD si musí ujasnit co chce zda bojovat o voliče který je ukázněný,platí daně nebo podporovat různou verbež od té co vtrhla na ministerstvo vnitra až po tu,která v poledne okrádá spoluobčany na náměstích a v noci je ruší v odpočinku. Chce to řádnou reformu a té nejsou někteří politici schopni jelikož mají stále imunitu ,výhody a stali se z nich mimoni,kteří nechápou co po nich voliči chtějí. Doufám,že všichni,kteří neoprávněně vnikli na ministerstvo budou propuštěni ze služebních poměrů,vč.těch co se jim v tom nepokusili zabránit a těch,kteří hyzdí uniformy žlutými páskami. 1,6 násobek průměrného platu policistům musí stačit. Místo povyku na ulicích by si měli prošetřit jak jsou tyto prostředky rozdělovány uvnitř tělesa zvaného policie.To říkám jako býalý profi hasič.
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Stallker, 21.9.2010 14:02:25)
Odpovědět
Souhlas, naprostý...
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Princ Bajaja, 21.9.2010 20:06:50)
Odpovědět
Tobe,ty neumyty smradlavy ude nikdy nedojde,to,ze zadluzovanim te Jyrka Suplik okrade daleko vice.Vy levicove paka proste to vase Pyrhovo vitezstvi CSSD nemuzete rozchodit.A pockej az vylezou ty vase miliardove dlouzky z predvolebni megakampane.Ale vy to hodite na pravicove spiklence.Pravde se podivat do oci neumite,sasci.Pozdravuj vypatlaneho zlodeje Ferdu
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Jan Novák, 21.9.2010 13:53:39)
Odpovědět
Pánové, kteří i tady hrajete na "pravičáky". Nezlobte se, ale chováte se jako zuřiví zapřisáhlí bolševici.
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Stallker, 21.9.2010 14:01:30)
Odpovědět
Na základě čeho tak soudíte?
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Jan Novák, 21.9.2010 16:42:45)
Odpovědět
Vás jsem pane neměl v žádném případě na mysli. Váš příspevěk je korektním vyjádřením Vašich názorů. Měl jsem na mysli ty přispěvatele, z jejichž příspěvků čiší nenávist k jinému názoru. Měl jsem svého času možnost poznat budovatele "světlých zítřků", jejich postoje k sebeméně odlišnému názoru než měli oni, byly plny záště a nenávisti. Navíc měli možnost to druhému "osladit". Zažil jsem. Tak proto jsem napsal to, co jsem napsal.
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(frantisek zajicek, 21.9.2010 20:25:48)
Odpovědět
Pane Novak,kdyz vstoupite na tento,ci podobny portal,musite byt zakonite tak trochu nad veci.Ze maji ruzni lide ruzne nazory,je normalni jev.Ja se jenom smeji,kdyz se me tady nejaky ten anonymni nick,vykrikujici ze tmy,snazi vnucovat tu svoji jedinou a neomylnou pravdu a nema ani odvahu se pod ten svuj svetonazor podepsat.Cenim si lidi,kteri maji rovny a nepokriveny charakter a pod to,co napisi,se nestydi podepsat i kdyz ten nazor je rozdilny meho.A verte,moc nas tady neni.Ty ostatni zbabelce neberte vazne,ty si chcou dokazovat kdovico,takze doufam,ze nejaky ten nikdo Vas nevyvede z rovnovahy,s uctou,FZ
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(bimbo, 21.9.2010 23:08:41)
Odpovědět
tož dobře nabroušený srp a kladivo na dlouhé násadě, jedině toho se kapoši bojí
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(tom, 22.9.2010 0:34:25)
Odpovědět
p.Paroubka hlavně velmi mrzí že není u moci.A nebude dostávat peníze chlapec.Někde jsem čet že měl za ekologickou zakázku ,kdyby byl u moci ,dostat miliardu .
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Kalous, 22.9.2010 8:42:53)
Odpovědět
A já jsem tome zase četl, že za ekologickou zakázku už má Paroubek v bance ve Švýcarsku 10 mld a chystá se s Koženým, Pitrem, Krejčířem, Laudererem, Bakalou, Grossem a Topolánkem koupit celou naši republiku, sídlo vlády bude cirkulovat mezi Toskánskem, Johanessburgem, Bernem, Kourou a Floridou.
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Stallker, 22.9.2010 8:57:34)
Odpovědět
:-)... konečně bude pořádek...
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(nobody, 22.9.2010 11:20:29)
Odpovědět
Někdo tady zbytečně moc dlouho diskutuje. Napiš
příště,že jsi antiparoubkovec a to stačí. Nezajímá nás, kolik máš pohyblivé složky platu, ale jaký máš základ. Pokud je nad 100 000, tak si hrej na pravici, ale nezapomeň, že je potřeba myslet také na ty, co mají průměrný plat (nebo méně).
Škrty bez růstu nejsou nic jiného než Klausova spirála smrti.
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Kalous, 22.9.2010 11:46:22)
Odpovědět
Jo nobody. Všichni politici by si mohli ty své kecy a sliby nechat a měla by stačit jednoduchá rovnice pro volby :do 30 tisíc měsíčně volba levice, 30-100 tisíc všehochuť, nad 100 tisíc pravice. A blbečci s platy a důchody kolem 10 tisíc volící ODS a TOP si mohou hrát na světové a na to že nejsou žádná chudina ale součást IN občanů, zvedne jim to sebevědomí.
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Em, 22.9.2010 16:58:13)
Odpovědět
Ctu spravne, ze pan Paroubek uvadi pocet statnich zamestnancu 650.000?

Koukal jsem ted na narust obyvatelstva CR od roku 1989 az do letosniho roku. Rozdil je kolem 140.000 lidi

Nejsem si ted uz uplne jisty, ale pred nekolika lety jsem slysel slib jedne z vlad, ze se nebude zvysovat pocet statnich zamestancu z aktualnich cca 300.000

To vypada ze se nam v poslednich letech rodi pouze urednici a statni zamestnanci.

Takze tu mame narust obyvatel za poslednich 20 let o 140.000, pri narustu statnich zamestancu za uplynulych x let o cca 350.000

To jsem jediny komu to pripada divne?
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Em, 22.9.2010 17:12:38)
Odpovědět
V podstate kazdy 16ty obcan je zamestnanec statu - a to vcetne deti a duchodcu ..... O.O

No ty vole
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(EM, 22.9.2010 17:20:00)
Odpovědět
Jeste jedna vec, pane Paroubku, nechapu co si berete do te sve obezni tlamy Bakalu, kdyz ten zrovna hojne podporoval a lobboval u Mertlika http://cs.wikipedia.org/wiki/Pavel_Mertlík

Pro vsechny pritakavace levice - nejdriv byste si meli nastudovat dostatek informaci a pak se tu poustet do pravice.

Je to pravice a lidi s vysokymi prijmy, kdo tahne ekonomiku. Levice tahne maximalne tak zvyseni zadluzeni statu.
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(křehké ptáčátko :-), 22.9.2010 17:36:43)
Odpovědět
EM, jsi pitka nebo šulin, vyber si :-)
Re: Začíná doba občanské neposlušnosti?
(Kalous, 23.9.2010 12:09:34)
Odpovědět
Je to příslušník pravice s vysokým příjmem
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama