reklama
reklama
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora

Falešné a pozdní Kalouskovo skřípění zubů nad Lisabonem

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 10.9.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

Proč by měl hergot suverénní stát ve svobodné Evropě zavádět vnitřní pravidla, která nepotřebuje a přímo nechce? Odpověď je dvojí: (1) Nejsme suverénní stát. (2) Nejsme ve svobodné Evropě, nýbrž v EU.

Kdo nás do této fatální situace přivedl? Nebyl mezi těmi vlastizrádci náhodou také tehdy lidovecký Kalousek?

Nyní Miroslav Kalousek, prý „za skřípění zubů“, souhlasil se zřízením evropského finančního dohledu, tedy tří institucí, které budou dohlížet v členských zemích na banky, pojišťovny a burzy bez ohledu na jejich duplicitní a redundantní charakter. Prý si tak chystá prostor pro příští důležitější NE.

Jenže naše NE si už můžeme strčit po “Lisabonu“ za klobouk, najde-li se příslušná většina pro ANO. A je třeba se znovu zeptat, kdo nás zbavil práva veta, které před „Lisabonem“ aspoň formálně platilo a jistilo naši suverenitu.

Kalousek ten oportunismus vysvětluje jako kompromis, ač prý vyjádřil výhrady. Mohl s nimi jít rovnou na lampárnu. Nechtěl prý držet ztracenou vartu. Ano, po „Lisabonu“ je naše svrchovanost ZTRACENA.

Podle Kalouska prý důležitější bude naše neústupnost v otázce bankovních daní a poplatků. Naše neústupnost, pokud k ní vůbec dojde, může být snadno převálcována, i když to našim občanům ještě zdraží bankovní služby. O další administrativě, kterou si taky zaplatíme, nemluvě. Kdo nás uvrtal do nedávno ještě nemyslitelné situace, že nám zvenčí bude někdo dekretovat daně?

A to ještě není všechno. V září má být na stole nehorázný návrh nové eurodaně, která by měla „evropské občany“ zatěžovat už pro rozpočtová léta 2014-20. Evropská komise chce získat právo nejen diktovat evropské zákonodárství, ale také stanovovat a přímo vybírat daně od občanů členských zemí. Tím by bylo dovršeno budování evropského superstátu.

Prý dělená suverenita. Pche! Houby s octem! Jde jen o plíživou anexi salámovou metodou. A začíná se mi zdát, že ten salám se krájí nad očekávání rychle. A proč by ne? Hejly nachytali na „Lisabon“.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
3486 čtenářů | 29 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Falešné a pozdní Kalouskovo skřípění zubů nad Lisabonem
(Maftík, 14.9.2010 9:05:45)
Odpovědět
http://www.vymenilijsmepolitiky.cz/
Re: Falešné a pozdní Kalouskovo skřípění zubů nad Lisabonem
(Alois V., 10.9.2010 15:43:24)
Odpovědět
Sunny a Stallkere!Nejste sami,ja jsem byl taky takovy vul,ze jsem si myslel ze se tady konecne udela poradek a on je tady vetsi bordel nez driv.Dnes mne to hlasovani silne s..e!!!!Tim vas nechci nazyvat ze jste volove.To si myslim o sobe.To uz mne je 65 a jsem tak blbej!!Ahoj Alois
Re: Falešné a pozdní Kalouskovo skřípění zubů nad Lisabonem
(Stallker, 10.9.2010 16:00:49)
Odpovědět
Nezoufejte pane, žádná unie nestojí za to, aby si člověk dělal zbytečné vrásky. I když nás to s..e!!!
Re: Falešné a pozdní Kalouskovo skřípění zubů nad Lisabonem
(Blabla, 10.9.2010 13:54:52)
Odpovědět
Tak jak se zdá, do EU jsme vlastně nechtěli, to nás tam asi přihlásili Marťani. LS jsme taky moc nechtěli, no ale když už jsme byly v EU, tak co se vzpírat. A jedno upřesnění, my si neutahujeme opasky, nám naši politici utahují pomalu ale jistě všechny pásky na těle. Vždyť státní majetek (naše zlatá vajíčka) rozprodali cizincům (např. Škodovku, Telecom, ap.) a do státní kasy přestalo přitékat. Tak k naplnění kasy obereme na daních, poplatcích i pokutách občana, ten to jistě snese a ještě mu vysvětlíme že moc papá a utrácí.
Re: Falešné a pozdní Kalouskovo skřípění zubů nad Lisabonem
(mirek, 10.9.2010 12:35:38)
Odpovědět
Všichni najednou prokoukly ale fakt moc pozdě.Je tu plno vlezprdelkove a vlastizradci kterým se tadle situace v ktere jsme líbí ,víte o koho tady jde jsou všude na každem portalu .Klause nemaj radi že je proti EU nemohly ho vystat žeby najednou prokoukly a takový chytrý lidi ,že jim to trvalo.Ale ted co stím .Mame krizi musíme si utahovat opasky a soudců se to netýka je to proti ustavě. A že nas okradaj že živoříme není proti ustavě ?Europoslanci maj pulmilionove platy a vlastně za nic nic neprokazují vem te si Špidla neumí žadnou řeč možna rusky kčemu tam je a takovejch je tam víc ,zanas se tam maj dohadovat a ne jen tam dřepět a v EU TO VĚDÍ PROTO SI SNÁMI VYTÍRAJ PULKY
Re: Falešné a pozdní Kalouskovo skřípění zubů nad Lisabonem
(Davidan, 10.9.2010 12:19:30)
Odpovědět
Kalousek vždy dělá ramena. Tady mu to žereme, nechápu proč, v Bruselu si s ním vytřeli záď. To bychom měli dělat i my, protože poslouchat rozumy debila a zlodějského grázla, který umí za rok udělat schodek, který nemá v historii republiky obdoby, svědčí o tom, že jsme snad slabomyslní.
Re: Falešné a pozdní Kalouskovo skřípění zubů nad Lisabonem
(TřiKřížky, 10.9.2010 12:28:50)
Odpovědět
jo, co jsme si tam zvolili to tam máme ...
Re: Falešné a pozdní Kalouskovo skřípění zubů nad Lisabonem
(Sunny, 10.9.2010 10:45:23)
Odpovědět
Nuže, pánové, zbytečně se teď rozčilujeme. Domnívám se, že je nejvyšší čas, abychom se pokusili o sjednocení v této věci a vypadli z toho neperspektivního spolku zvaného EU co nejdříve. Zdá se mi, že ničeho výrazně pozitivního jsme se nedočkali a naopak buzerace je veliká.
Re: Falešné a pozdní Kalouskovo skřípění zubů nad Lisabonem
(Beroun, 11.9.2010 2:40:06)
Odpovědět
Dluzno rici, ze pri referendu o vstupu do EU obcane hlasovali o jine EU, nez se z ni vyvinula. Byl to kolosalni hostoricky podvod. Nekdy se vsak lez maskuje tak dokonale, ze neuverit ji by bylo posetile.

Osobne doufam, ze obcanska iniciativa za vystoupeni z "hitlerovkse" EU skutecne vznikne, a ze se tam vsichni setkame. :)
Re: Falešné a pozdní Kalouskovo skřípění zubů nad Lisabonem
(Stallker, 10.9.2010 11:05:07)
Odpovědět
Zdravím Sunny! Nechci si tady připadat jako černá ofce, ale já fakt naivně hlasoval pro vstup do EU. Si o mně možná někteří budou myslet, že jsem spadl z jahody, ale já si kdysi opravdu myslel, že když se to vezme za správný konec, tak to může fungovat. Jenže to, co předvádí Brusel posledních pár let, je synonymum všeho možného, jen ne slova „fungovat“.
A navíc, už nám i lžou a to mi bytostně vadí…
Nevíte, jak to udělali v Grónsku, že se jim podařilo vystoupit? Jen tak pro zajímavost…
Re: Falešné a pozdní Kalouskovo skřípění zubů nad Lisabonem
(Sunny, 10.9.2010 12:41:40)
Odpovědět
S tím Grónskem nemám tušení...Možná by se něčeho podobného dalo dosáhnout referendem. Pokud by u nás platil ústavní zákon o referendu, což myslím neplatí. Ale nevím, možná mám jen neaktuální informace.
Re: Falešné a pozdní Kalouskovo skřípění zubů nad Lisabonem
(TřiKřížky, 10.9.2010 12:34:17)
Odpovědět
Pokud tady budete černou ovcí, tak rozhodně ne sám.
Také jsem vítal vstup do EU a stále si myslím, že původní základní myšlenky a spolupráce mezi členskými státy by přinesla naší zemi další možnosti.
To že si nyní Brusel uzurpuje stále větší práva, vymýšlí blbosti, to je druhá věc. Nakonec jsou tam - vedle samozvaných mocipánů - europoslanci, které si zvolili občané jednotlivých zemí. Tak pokud s těmito našimi volenými zástupci a jejich prací nejsme spokojeni, tak najděme mechanismus, jak je odtamtud vykopnout a dát tam takové, kteří budou pracovat ve prospěch všech občanů EU a ne jen pro ten svůj a honit si ego. A to neplatí jen pro ČR, ale pro všechny země.
Re: Falešné a pozdní Kalouskovo skřípění zubů nad Lisabonem
(Stallker, 10.9.2010 15:20:33)
Odpovědět
Souhlas, ale jak to udělat?
Re: Falešné a pozdní Kalouskovo skřípění zubů nad Lisabonem
(Sunny, 10.9.2010 12:14:55)
Odpovědět
Jsme na tom stejně:-) Doma jsme tehdy málem měli kvůli tomu tichou domácnost. Manžel byl zásadně proti, zatímco já jsem stupidně argumentovala tím, že děti budou moct studovat v Anglii. Dodnes mě to rozhodnutí mrzí. Kdybych se chtěla ospravedlnit, musela bych říkat všechny ty nesmysly o tom, že jsem neměla dost informací, že mou hlavní starostí byla tehdy péče o děti atd. bla bla... Faktem je, že jsem věděla kulový a tudíž jsem měla radši sedět doma. To by naše rodinné skóre ve věci vstupu do EU bylo jeden proti. Takhle jsme se naprosto nesmyslně vypárovali. Možná by stálo za to, kdyby právo volit bylo podmíněno povinností znát, vědět a pochopit. Myslím, že rozhodnutí vzniklá za takových okolností, by byla kvalitnější.
Re: Falešné a pozdní Kalouskovo skřípění zubů nad Lisabonem
(Stallker, 10.9.2010 13:45:03)
Odpovědět
Díky za povzbuzující slova, svědčí hlavně o tom, že člověk je tvor omylný. Chtělo by to víc takových, kteří jsou schopni se poučit a víckrát stejnou chybu nedělat. A občas také třeba přiznat omylnost. Ne jako bruslanci (pozn. bruselští poslanci), vymyslí blbost, když se na to přijde, neuznají to, naopak, vymyslí větší blbost. A tak to na sebe kupí do zblbnutí.
Co se týče práva volit, nedávno jsem někde četl docela zajímavý názor. Síla volebního hlasu by mohla být přímo úměrná společenskému a ekonomickému přínosu každého jednotlivce celku. To by bylo zajímavé.
Re: Falešné a pozdní Kalouskovo skřípění zubů nad Lisabonem
(Brabec, 10.9.2010 7:31:14)
Odpovědět
Nehlasoval jsem pro vstup do EU - tam to totiž , pane Streite, začalo ! Od té doby to pouze pokračuje. Takže, většina chtěla do EU a co Vy, pane, chtěl jste tam také ?
Re: Falešné a pozdní Kalouskovo skřípění zubů nad Lisabonem
(frantisek zajicek, 10.9.2010 18:42:12)
Odpovědět
Ani tvoje modla Bobosikova do EU nechtela.Chtela do Ciny,ma tam fabriku,ale kdyz ji davali mesicne 300 000 KC za hovn@,byla ji EU velice,ale opravdu velice dobra,FZ
Re: Falešné a pozdní Kalouskovo skřípění zubů nad Lisabonem
(Ragga, 12.9.2010 21:41:14)
Odpovědět
Odpoj se Zajíčku, Tvé komentáře hraničí s psych. poruchou, měl bys vyhledat odbornou pomoc a dostudovat základní školu.
Re: Falešné a pozdní Kalouskovo skřípění zubů nad Lisabonem
(Dušan Streit, 10.9.2010 8:36:00)
Odpovědět
Ta otázka je pro mě téměř urážlivá. Nejenže jsem hlasoval proti, ale snažil jsem se, co jsem mohl, aby občané tu past prohlédli.
Re: Falešné a pozdní Kalouskovo skřípění zubů nad Lisabonem
(frantisek zajicek, 10.9.2010 18:49:56)
Odpovědět
Prave ze nesnazil,Dusane,sahni si na srdce.To,ze do nebe vychvalujes Klauna,ktery ratifikoval LS,nechapu jako boj proti EU,to se na mne nezlob,to potom lide dost tezko prohlednou,FZ
Pane Zajíčku,
(len, 11.9.2010 17:29:39)
Odpovědět
v odpovědi panu Streitovi jste se dopustil tak hrubé podpásovky,že to je až neuvěřitelné. Obviňovat pana presidenta Klause(jehož Vy výsměšně nazýváte klaunem,ač mu nesaháte ani po ty pověstně podpatky u bot),že ratifikací LS zbavil ČR suverenity,je sprostota nejvyššího řádu.Patrně jste v době,kdy na presidenta K. byly pořádány mediální štvanice a dokonce prokazatelně existovala skupina lékařů,kteří ho chtěli prohlásit za nesvéprávného a zbavit ho úřadu právě pro nesouhlas s LS,žil asi na jiné planetě.Nevím,jak jste hlasoval Vy,ale já jsem hlasoval proti vstupu do tehdejší EU,poněvadž jsem zažil slasti tzv."mírového tábora socialismu a VS a RVHP" a moji rodiče zažili dobu tzv.protektorátu Č a M. I tehdy se našlo mnoho "germanohujerů",kteří dokazovali,že Češi, Moravané a Slezané mohou žít (ale spíše dočasně přežívat)jen a pouze jako integrální součást Německé a později Velkoněmecké říše.A po roce 1948 se mnoho z bývalých "germanohujerů" překabátilo na "sovětohujery" a situace byla stejná.Ale to byste musel mít alespoň základní historické vědomosti o vývoji Evropy od konce první světové války.Místo toho tady plácáte nejen nesmysly ale především sprostoty.Na presidenta K. a jeho oprávněné výhrady proti LS si ještě mnoho lidí vzpomene. A panu Streitovi byste se měl omluvit - ovšem to bych chtěl od hulváta Vašeho kalibru mnoho.
Bez veškeré úcty prof. Pavel P. Lener,historik.
Re: Pane Zajíčku,
(frantisek zajicek, 11.9.2010 21:03:54)
Odpovědět
Pane Lener,kdybyste nebyl clenem SSO,Vas clanek by me donutil k zamysleni,takto to chapu jako agitaci a snahu nekoho urazit,coz se u gaunera typu F.Zajicek naprosto miji ucinkem.Pane Lener,jako dejepravec by Vam prisluselo vyjadrovat se k tematum,kterym zajiste rozumite,motat dohromady prvni republiku,protektorat,ratifikaci LS,nevim,co tim sledujete,ale budiz.Politiku a urazeni lidi nechte stranou.Nezapomente na jednu zasadni vec,ze i hulvat ma pravo volebniho hlasu.S uctou,FZ
Re: Pane Zajíčku,
(frantisek zajicek, 11.9.2010 21:15:17)
Odpovědět
Dodatek:Co se tyce omluvy p.Streitovi,ja se mu omlouvat nebudu,ani neverim tomu,ze by stal o omluvu nejakeho p.Zajicka.Mozna to tak nevypada,ale pozor,ja si p.Streita vazim a to,ze s nim mnohdy nesouhlasim,nepovazuji za nejakou podpasovku,FZ
Re: Pane Zajíčku,
(len, 11.9.2010 22:23:58)
Odpovědět
že Vám to ale trvalo,než jste vypotil odpověď, která bohužel nemá valného smyslu.Velice se omlouvám,ale musím konstatovat,že jste s největší pravděpodobností nepochopil smysl mé repliky,zejména postoje p.presidenta k LS. Nemám bohužel tolik času,abych Vám smysl své repliky polopaticky vyložil tak,abyste jej pochopil.Rovněž musím konstatovat,že máte povážlivé nevědomosti z oblasti nedávné historie evropského kontinentu.I historikové, jejichž politické smýšlení je spíše pravicové(např. Alan Bullock,ze starších pak V.H.Prescott a jiní)nepopírají,že v historickém sledu událostí je logika - nejdříve příčina poté následek.Tuto informaci Vám poskytuji nezištně,tj.zdarma,ovšem mohl bych Vám nabídnout doučovací hodiny z historie,abyste byl "in".Dále bych Vám doporučil,abyste se podíval do některé z učebnic jazyka českého, poněvadž v oslovení neodůvodněně používáte germanismu (nic ovšem proti jazyku německému ani jiným).Dále bych Vás chtěl upozornit,že i nejběžněji užívaný textový editor má zabudovanou českou diakritiku. No a poslední Váš argument je vskutku úsměvný - volební právo mají i hulváti. Bohužel - proto to tak v ČR i v jiných zemích vypadá a proto jsou diskuse zde na internetu plné vulgarismů. Pokud nevymyslíte něco převratného, neobtěžujte se odpovídat.
Přeji klidnou noc - Lener.
Re: Pane Zajíčku,
(frantisek zajicek, 12.9.2010 8:11:05)
Odpovědět
Pane Lenere,nevymyslim nic prevratneho,ale presto odpovidam.K historii jsem se nevyjadroval,ale Vy jste usoudil,ze ji nerozumim,mate na to pravo,je to Vas nazor.Ratifikaci LS presidentem mi tu obsirne obhajoval p.Jan Zeman v podobnem smyslu Vaseho nazoru pry musel(spousta uvedenych komentaru-nerozebiram).Pokud Vy jste presvedcen,ze musel,dodejte,ze jde o Vas osobni nazor.Ovsem mne ho nenutte,stare moudro rika,ze musim pouze zemrit.Asi mu slo o krk.Klaus neni takovy hrdina,jakym si ho chcete vsugerovat.Diakritiku nepouzivam neb se pohybuji pracovne prevazne v zahranici,tc.Nizozemi,technicke vykresy,se kterymi pracuji,jsou vetsinou v Anglictine a mam za to,ze i bez diakritiky jsou me (pseudo)komentare dostatecne srozumitelne.Odpovidam pozdeji z duvodu pracovniho vytizeni,nejake Vasi prednasce,ci doucovani dejepravy bych se nebranil,s uctou,FZ
Re: Pane Zajíčku,
(Ida, 12.9.2010 21:49:24)
Odpovědět
Lene, Zajíčka berte jako maskota a ozdobu všech diskuzí. K jeho primitivismu se už vyjádřili mnozí. Pořád mu to ale nedochází a ani nemůže.
děkuji za Vaši reakci a plně s Vámi souhlasím. Jak jste si mohla zajisté všimnout,velice se snažím,aby moje diskusní vstupy byly prosty vulgarit a zjevných nesmyslů.Moje "pium desiderium" čili zbožné přání je,aby na internetu byly vedeny diskuse slušně a alespoň se základními znalostmi problematiky,k níž se diskutující vyjadřuje.Opak má bohužel stále navrch - jak jsem napsal v jednom ze svých předchozích vstupů: Internet se stal diskusní žumpou hospody poslední cenové skupiny.
Přeji hezký den.
Re: Falešné a pozdní Kalouskovo skřípění zubů nad Lisabonem
(Kalous, 10.9.2010 7:16:07)
Odpovědět
To bude dobré - místo jednoho českého (moravského, slezského) úředníka budou dva - další z EU na něho bude dohlížet a kontrolovat ho za 5x větší plat. A Nejvyšší kontrolní úřad (s Dohnalem a jeho průšvihy) bude kontrolován Nej nejvyšším kontrolním úřadem, v Bruseli bude Ne nej nej vyšší kontrolní úřad..
Re: Falešné a pozdní Kalouskovo skřípění zubů nad Lisabonem
(jira22, 10.9.2010 6:49:57)
Odpovědět
Chyba, Kalousek se ve skutečnosti směje a je spokojen, v rámci rozkrádání státu je to v podstatě jedno jestli jsme nebo nejsme suverenní. Navíc s dohledem EU je ještě větší nepořádek a chaos, než by se to řešilo jen u nás. To kalouskům dokonale vyhovuje a naoko skřípou zuby jen kvůli voličům, jiný důvod to nemá.