reklama
reklama
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora

Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 2.9.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

Za komunistů by byl bratislavský masakr těžko představitelný. Ale pozor, článek není nostalgickou obhajobou naštěstí zašlých časů, ale obžalobou novodobého global-bolševismu, v němž se snoubí pseudopravicová hesla s levičáckými utopismy všeho druhu, s pseudohumanismem a s totalitářskými nástroji.

Než jsem napsal tento článek, záměrně jsem nečetl žádné komentáře k těmto událostem, abych jimi nebyl ovlivněn. Zde je tedy můj pohled na klima, které vygenerovalo bratislavskou tragédii. Pokusím se jmenovat dvě hlavní příčiny:

1. Kult násilí

Valí se na nás z médií (kdy cizí neštěstí je jen bulvární senznací zvyšující sledovanost), z filmů (kdy nezranitelní superhrdinové kosí nepřátele jako mouchy), z počítačových her (které často bývají za hranicí vkusu), ale také z mezinárodní politiky založené na síle (kdy obětem se říká vedlejší škody).

Toto prostředí již celou jednu generaci působí na lidi, u nichž okorává jejich přirozený humanismus založený na individuální morálce (odlišme prosím od proklamativního účelového politického pseudohumanismu ohánějícího se pravdou a láskou nebo politickou korektností).

V této situaci se rekrutovala i skupina lidí, která se stala žoldáky nikoliv při obraně vlasti, ale v pochybných misích (Kosovo, Irák, Afghánistán). Velká část těchto lidí opravdu projde peklem a vrátí se jako psychické trosky se všemi syndromy válečných veteránů, jimiž infikuje a ve větší míře teprve bude infikovat společnost.

Začíná se uplatňovat právo silnějšího nejen ve vztahu občana a státu, ale i ve vztahu občana a firem. Jen si připomeňme komanda ČEZ. A za ministerskou loutkou Johnem se jako skutečný ministr vnitra skrývá šéf bezpečnostní agentury. Privatizaci bezpečnosti ostatně zahájil již Langer, zvaný Íčko.

Bárta zase prohlásil na adresu stavebních firem, jichž se v žádném případě nezastávám, ale jimž stát přestal platit, že první, kdo se proti takové zvůli státu bude bránit právními prostředky jako první, bude vyvrácen ze základů. To by si nedovolil říci svého času ani Husák, leda tak Stalin. I když jsou stavební zakázky státu předražené, po tomto prohlášení měl být vyvrácen ze základů samotný ministr, protože především stát musí dodržovat vlastní zákony a smlouvy, jinak inspiruje k chování z džungle i ostatní.

Teď si mnohé, co se mnou dosud souhlasili, popudím, ale celou atmosféru dokresluje i to, kolik lidí začalo glorifikovat vraždy Mašínů. Heslo „když se kácí les, létají třísky“ k pohledu humánní společnosti nepatří. Každá zbytečná civilní oběť je neomluvitelná.

2. „Rómská“ vládní politika

Ta vede – již celých dvacet let (jednu generaci) - k fixaci parazitismu především ve velké částí cikánského etnika. Zdrojem toho je „politická korektnost“ a „pozitivní diskriminace“ a snadný přístup k bezpracným příjmům. Navíc se jinak zachází s Cikány než s většinovou populací. Jsou jevy, které by skutečně „bílým" neprošly a u Cikánů se staly normou jejich života. Nelze se divit, že z toho vznikají zákonité konflikty.

Toto etnikum trpí právě tím, že se od narození setkává s bezzásluhovou existencí jejich rodičů. Vzniká tady předpoklad jakéhosi práva na bezpracný zahálčivý život parazita, nezřídka za hranicí práva.

Je to společensky nebezpečné a patologické. Pak se tyto komunity vydělují samy ze slušné společnosti, čímž proti sobě vyvolávají odpor. Ale nedejme se mýlit, rasismus je na obou stranách. To svědčí vždy o tom, že ve společnosti nejsou nastoleny normální vztahy.

Za komunistů musel každý mít aspoň zaměstnání. Dnes by bylo možné alespoň ukončit podporu těm, co nechtějí pracovat. Zároveň by měl stát organizovat veřejně prospěšné práce, aby padla výmluva na diskriminaci při hledání pracovního poměru. Měl by účinně vymáhat posílání dětí do škol, aby se negenerovali další paraziti bez normálních návyků.

Velmi by pomohlo, kdyby se na „rómském“ problému přestali přiživovat paraziti ještě větší, tedy všichni tiKocábové a další darmožrouti.

Závěr

Když padne blázen opájející se zbraněmi z první kategorie na parazita ze druhé kategorie, je možný konflikt jen otázkou času. Ten první pak má pocit, že vykoná spravedlnost nebo aspoň pomstu.

Samozřejmě, že v konkrétním případu hrály roli i další faktory, o nichž ani nemohu mít všechny informace. Je to složitý spletenec činitelů a vztahů – od kultu globalizace, multikulturality a třeba mýtu „global governance“ až po zaměření policie, v tomto případě slovenské.

Slovensko už je jen kousek od nás. Ještě nedávno jsme se na obdobné případy dívali jako na senzace někde z Ameriky. Nebylo by dobré, aby nám integrační šílenství zatemnilo rozum natolik, že nebudeme řešit vlastní problémy tím, že bychom se nedali varovat tragédií v zemi, s níž máme společný kus nedávné historie.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
6564 čtenářů | 41 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(Davidan, 2.9.2010 1:39:43)
Odpovědět
Všechno!
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(ferda, 2.9.2010 14:11:02)
Odpovědět
Dušane,Dušane,píšeš o spravedlnosti....,ono již i toto je v tvém případě drzost velká, ba větší, než reklamní balon od "Good Yearu" :-)))

příkladem uvádím z tvého příspěvku : "...V této situaci se rekrutovala i skupina lidí, která se stala žoldáky nikoliv při obraně vlasti, ale v pochybných misích....."

a proto se tě zeptám, v jakém žoldu jsi ty, psal na eportálu před volbama, články plné jedu a nenávisti jak k Paroubkovi a celé soc. dem party???? to už jsi nevzpomínáš???

inu, žoldák jako žoldák,Dušane, Dušane....
jsi také jedno ze soukolí tohoto marasmu, kerými jsme dnes svědky.....
tak drž chlebárnu a ptej se svědomí,jaký byl a je tvůj geld :-))
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(korektor, 2.9.2010 1:44:41)
Odpovědět
Mam 2 pripominky:
- Jak znamo, "Íčko" neni "Langer", ale "Íbl". - --- Vyrval 24 hodin denne 7 dni v tydnu po dobu 5 let dokaze udelat i z beranka vlka. Zkuste si to nekdy! :)
Jinak souhlas.
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(Kalous, 2.9.2010 9:03:27)
Odpovědět
Íčko byl nazýván konspiračně Ivan Langer v odposlouchávání telefonátů kolem zavražděného mafiána Mrázka. Takže zde nemáte úpravdu.
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(ferda, 2.9.2010 11:05:09)
Odpovědět
pro "Kokotrektor":-) tedy zase a opět podvodníka "standu01":-))známého to podvodníka , lháře a modrého nablblíka.

Označení "Ičko" je přezdívka pro mafiána Langera, sám to přiznal a odposlechy v kauze "Krakatice" to jen potvrzují...

tak stále kvokej, stále kvokej :-)))
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(Karkulka, 2.9.2010 6:31:36)
Odpovědět
Ha, rozumný článek. A zde ? Jak praví kolega Jaroslav Hašek :"... i mezi koukolem se najde občas pšenice !"
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(jira22, 2.9.2010 6:47:40)
Odpovědět
Bohužel není co dodat, je to naprosto výstižné. Snad jen, že ty staré časy nebyly až zas tak špatné jak se dnes nusí říkat.
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(Fiter, 2.9.2010 7:11:40)
Odpovědět
Komu si myslíte ,že můžeme poděkovat za to jak to tady vypadá?Komunisti přišli o politickou moc.Dneska už si nemohou dovolit dělat to,co před 89.,ale nezmizeli jsou všude se svým myšlením a škodí čím hůř tím líp a hlavně lžou.To jim vžydcky šlo velmi dobře.
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(jira22, 2.9.2010 8:37:51)
Odpovědět
Víte hloupý antikomunismus je jen odrazem dalšího pokrytectví, kterému nejvíc holdují právě ti co se báli za minulého režimu uprdnout. Dneska je to in, aby jsme nemuseli přiznat, že je něco špatně.
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(bývalý pomocník VB, 2.9.2010 16:25:23)
Odpovědět
Samozřejmě máš pravdu ,soudruhu.Je to banda sviní tihleti zbabělí antikomunisté.Však my jim ještě ukážeme!
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(jira22, 3.9.2010 9:03:54)
Odpovědět
Už mě ty řeči o komunistech jak za všechno můžou začínají unavovat, co takhle židi? Ále to už je taky projetý. Navrhuju eskymáky, chlapi se nechtějí učit německy a ani služba za supu jim nic neříká.
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(Ka, 2.9.2010 9:06:24)
Odpovědět
Myšlení řady dnešních antikomunistů se příliš neliší od úrovně myšlení nejsnaživějších bolševiků z 50. let.
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(poi, 2.9.2010 17:53:03)
Odpovědět
Fiter to je škoda,že komunisté nemohou zasáhnout.Podle toho to tady také vypadá.
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(snufina, 4.9.2010 10:58:44)
Odpovědět
Jste na omylu, poděkujte Havlovi a jemu podobných nemakačenků. Nechávali se živit Amerikou, západem, tak jim ty naše továrny,pole, prostě všechno dobrovolně necháváme. Naše republika????? NIC Z NÍ NENÍ!!!!
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(vondrackova.blazena@ seznam.cz, 2.9.2010 12:47:38)
Odpovědět
Komunisti byli proti dnešním mocipánům,šměšní břídilové.Já jsem vyrůstala v době ,kdy komunisti vládli tvrdou rukou,ale to co se děje dnes?Kde je ten co nám sliboval krásné zítřky?Je zalezlý a pobírá důchod ,který Husákovi nechtěl uznat.Nejsem komunistka ani nejsem pro žádnou stranu,ale dnešní vývoj nás žene do "pekel".vondrackova.blazena
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(snufina, 4.9.2010 11:00:39)
Odpovědět
Nemohu jinak, než s Vámi souhlasit. JO!!!!
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(koc, 2.9.2010 7:24:40)
Odpovědět
S názorem v článku až na drobnosti souhlasím, jen se domnívám,že stále více lidí si tímto způsobem bude sjednávat "spravedlnost" a budou se spolčovat. Proti komu? Proti neodsouzeným násilníkům,neodsouzeným prodejcům drog,proti nekterým pseudoexekutorům,proti některým podvodným pseudopodnikatelům,proti nepoctivým úředníkům atd....
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(jorkšír, 2.9.2010 7:57:08)
Odpovědět
Ale jo,dalo by se souhlasit Snad až na jednu výjimku.
Problém romské rádoby integrace jde na vrub komunistům. Byli to oni kdo v rámci budování socialismu chtěli mít vše alespoň naoko v pořádku. Všichni pracovali,kdo ne šel do basy za příživu. Romové nikdy nechtěli pracovat,jim stačilo aby mohli svobodně žít a kočovat,vandrovali od vesnice k vesnici,od města k městu,živili se převážně prodejem koní,k obživě jim stačilo ukrást někde drůbež či jiné domácí zvířectvo,přespali pár dní a zase táhli dál.
Komunisti se tohle pokusili změnit,v padesátých letech jim posbírali maringotky,dali jim na tehdejší poměry velmi slušné bydlení,donutili je najít si zaměstnání. A to byla chyba. Tenhle životní styl romové odmítli,byli pak postupem času vyeliminováni na okraj společnosti do ghet,hlavně na Slovensku. Znám samozřejmě i slušné pracující romy,ale je jich opravdu málo. A tak stále platí = nuceně usedlý rom,špatný rom. Stačí se podívat na Chánov,Matiční ulici atd atd.
Co se týká onoho masakru,zprávy si hodně protiřečí,ale nyní leze na veřejnost zpráva,že v Bratislavě už před pěti lety se tv Markíza věnovala vztahům v onom pověstném domě smrti,a ty vztahy mezi nájemníky nebyly dobré. Osobně bych romy jako sousedy nechtěl.
Co dodat. Takové spory se samozřejmě nemají řešit vraždami,ale především stát chybuje,včetně policie,neměří všem stejně.
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(Ka, 2.9.2010 9:30:39)
Odpovědět
Jo jorkšíre, nebyl jsi smazán za spisovné slovo sám. Jinak některé Tvé úvahy asi nejsou správné - Romové dnes nemohou






Romové by museli zanechat kočování i bez komunistů - jak by se dnes mohli statisíce Romů pohybovat s koňmi po dnešné krajině? Nebo by jezdili ve starých mercedesech a parkovali na specielních parkovištích? A některé práce měli Romové i rádi - např. výkopové práce - ty za ně dělají většinou levnější Ukrajinci. Polovina z dnešního množství sem nepřišla za komunistů (většinou osidlovat skoro prázdně pohraničí) ale až po r. 89 za lepšími sociálními dávkami než měli na Slovensku.
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(jorkšír, 2.9.2010 10:52:04)
Odpovědět
K Tvé úvaze jen tolik = dnešní počty o kterých hovoříš jsou samozřejmě pravdivé,je to však mimo jiné způsobeno i tím,že tohle etnikum se množí geometrickou řadou protože se má dobře. A je za svou porodnost dobře státem honorováno.
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(jorkšír, 2.9.2010 8:02:11)
Odpovědět
Ještě dodatek pro cenzora. Použil jsem výraz zigunen. Tento název je všude ve světě akceptován,jen u nás v rámci poblbané multikulturní politiky je na indexu. Kdyby nebyl,tak by mě cenzor pustil dál,a nemusel bych ta slova nahrazovat výrazem rom.
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(Jeeves, 2.9.2010 8:14:27)
Odpovědět
No já jsem si na to novodobé "očišťující" označení "Rom" již zvykl. Zoufalé lpění na tomto novotvaru mi přijde komické, zvláště když podstata zůstává stejná. :-)
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(Sunny, 2.9.2010 9:08:20)
Odpovědět
Je pochopitelné, že nějaký názor na to, co se v Bratislavě stalo, máme všichni. Je taky fakt, že nikdo z nás ve skutečnosti neví, jaké bylo pozadí celé té hrozné události, co toho člověka dohnalo až k tomu strašnému skutku. Podle jednotlivých informací, které se k případu objevily ( a kdo ví, zda jsou pravdivé?), to nevypadá, že by střelec byl nějaký magor, který si takto léčil svou frustraci. Spíš mám pocit, že jednal sice v zoufalé snaze o odplatu, ale poměrně promyšleně. Myslím, že přesně věděl, koho chce poslat do pekla. Jenže to bohužel bylo všechno špatně. Jsou věci, které se dějí pouze ve válce a tohle válka nebyla. Bohužel se obávám, že tato extrémní řešení jsou výsledkem brutálně chybné politiky státu vůči jisté minoritní skupině obyvatel. A to, že se podobná věc zatím nestala u nás, je jen dílem náhody a nijak to nesouvisí s počtem legálně držených zbraní mezi lidmi, jak se nám to snaží namluvit někteří politici, kteří si zase hledají další způsob, jak nás pod dobrou záminkou zbavit části naší svobody.
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(Stallker, 2.9.2010 14:20:59)
Odpovědět
Opět pravda, tentokrát bych možná přidal, bohužel. Někteří politici docela zapomněli, co je to zdravý selský rozum a v zoufalé snaze, něco (alespoň něco) vyřešit, nejlépe ihned, činí často nesmyslná direktivní, centralizovaná a hloupá rozhodnutí, která mnohdy nadělají více škody, než užitku. Skutečnou podstatou a příčinami problémů se nikdo nezabývá. Vše ve stylu: „Sotva jsem toho psa odnaučil žrát, tak si klidně chcípne…“
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(Alberto Kvěch, 2.9.2010 10:10:50)
Odpovědět
Pane Streite.když si odmyslím větu o integračním šílenství a větu k osobě pana Johna rád konstatuji, že je článek objektivní a dobře vystihuje současný stav.Když vypnete Váš euroskeptický kanál je to OK.Nevím, proč se tací lidé jako Vy dali na cestu podpory Klause, když je tak zřejmá naprostá osobní degradace charakteru a demagogie jen kvete.Tedy John.Pane Streite John není žádná ministerská loutka a díky bohu, že se stal ministrem člověk, který si vzal za své poměry pod působností ministra změnit.I Nečas se pokouší zprofanovat,znevěrohodnit nové tváře v politice slovy ,že nemají politiké zkušenosti.Pane Streite,díky bohu strana VV John nemá zkušenosti starých papalášů.Nic nerozkradli,nezdevastovali,nezničili stát, společnost,nezametávali zločiny pod kobereček atd.S politickými zkušenostmi by se staří papaláši včetně Nečase neměli chlubit.Ať jsou rádi, že je za své činy zatím(podtrhuji zatím) nikdo nezavírá.Přejme tedy Johnovi a podporujme ho v úsilí o návrat pořádku a v mezích možností o potrestání státních zločinců.Prosím podporujte nové mravy,Johna.Kéž by bylo takových změn v podobě Johna více a stále méně těch devastátorů socanů a ODS.Oni přivedli stát k bankrotu,stát zdevastovali a občany zbídačili.Na euroskeptika Klause zapomeňte,to odnese blízký čas.
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(poi, 2.9.2010 14:40:02)
Odpovědět
alberte souhlasím s vámi,jen si myslím,že john nezmůže nic proti přesile,která je před ním.oni ho utlučou čepicemi.bohužel.
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(Alberto Kvěch, 2.9.2010 21:32:20)
Odpovědět
No, uvidíme,není sám.Zatím vše co si vzal za své a co slíbil voličům postupně bezezbytku plní.Znám dobře jeho výroky ještě z dob komunismu.Nikdy nikomu nelezl do zadečku a nesouhlasné názory netajil.Mám stále větší obavy z Nečase, ale zatím ještě se závěry vyčkám.Nerad bych ublížil.
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(Petr, 2.9.2010 10:40:06)
Odpovědět
Komunisté nás přivedli na okraj propasti.Od té doby jsem udělali obrovský krok.
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(f-riti, 2.9.2010 10:55:36)
Odpovědět
...jo,krok do té propasti,pak bude následovat pád/dle hloubky/-ten se děje tedˇ,a potom dno...
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(f-riti, 2.9.2010 12:57:27)
Odpovědět
dodatek:...pod tenkou slupkou dna se většinou ilustrovalo Peklo.Takže žádná cesta vzhůru-"tygr východní Evropy"/podle Klause/,ale"cesta do pekel",dle památného topolova výroku.To je zajímavé a oba kdysi pocházeli z ODS.Jeden hlásal" světlé zítřky",a druhý strašil "silami pekelnými"...
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(Kalous, 2.9.2010 12:28:42)
Odpovědět
Rok 1989: státní dluh - nepatrně v plusu (nyní dluh 1,2 bilionu), zahraniční dluh - cizí státy nám dlužili asi 15 mld (jen Rusko v přepočtu dnešních skoro 100 mld - díky špatné taktice státu přes nedůvěryhodné firmy splaceno za Zemana asi 30 mld Kč), žádná nezaměstnanost, žádné bankroty, čtvrtinová zločinnost při polovičním počtu policajtů, pravidelný růst ND asi o 3%
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(Kalous, 2.9.2010 12:29:58)
Odpovědět
doplněk: 15 mld tehdejších dolarů
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(Alberto Kvěch, 2.9.2010 22:05:21)
Odpovědět
Petře.Po dvaceti letech zde dominují další nepřátelé v hábitu demokracie nebezpeční,zločinní,devastující.Jsme v hajzlu a bude dlouho trvat, než se ze srabu nastoleného pod vedením socanů a ODS stát vyhrabe.Pokud se průser nebude dále prohlubovat.Páni parlamentáři zničili vše.Dejme pozor na zaslepenost, nepřiznání a neuvědomění si chyb, kterých jsme se od roku 89 dopustili a už nemaskujme nedostaky odvoláváním se na komunisty(20 let nejsou u moci).Nedostatků je vela.Stát neprosperuje,zločin kvete,ve fondu národního majetku je nula, v důchodovém fondu téměř nula,zdravotnictví stále nemá žádný systém,stát nemá finance ani na řádné fungování ,nezaměstnanost,bez dálnic,rozpadající silnice, železnice,nemáme na armádu,nemáme na policii,školství, vědu.Mládež je méně vzdělaná,agresivnější, velká část bez vzdělání, nepracující, drogující, vážný nedostatek dělnických profesí,korupce ve státních zakázkách dosahuje řádově stovky miliard.Nezavedli jsme demokracii ale bordel. Za posledních 20 let se nemáme čím chlubit a sousedům jsou naši představitelé oprávněně k smíchu,jméno ve světě jsme dávno ztratili.Nezaložili jsme demokracii ale bordel.To vše díky arogantním neshopným proradným politikářům.
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(děd, 2.9.2010 12:31:58)
Odpovědět
Tentokrát s Vámi slouhlasím ve všem.
"Podělání" začalo beztrestným, podporovaným (zhasnutí)rozkrádáním a výprodejem majetku informovanými (komunista, nekomunista), následným podporováním těchto zbohatlíků a podvodníků státem. Následné rozeštvávání lidí (chudí x bohatí, staří x mladí, lékeř x pacient, ....), narušení solidarity, pospolitosti mezi lidmi a jednostranné utahování opasků přináší své "ovoce" (loupeže, vraždy, sebevraždy, odkládání kojenců, a pod.) v daleko větší míře než za éry komunistů !!!
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(ferda, 2.9.2010 13:51:51)
Odpovědět
....a nemůže to být ,to vše, co dnes zažíváme, snažení někoho "z venčí" ???? :-))))
viz. níže :

....Vše se nějak uspořádá, ale my použijeme všechno co máme, veškeré zlato, celou materiální moc na obelhávání a ohlupování lidí. Lidský mozek, lidské vědomí jsou přizpůsobené změnám.

Pokud do něj zasejeme chaos, nepozorovaně lidem zaměníme jejich hodnoty za falešné a donutíme je těmto hodnotám věřit. Jak?

Najdeme stejně smýšlející lidi, spojence a pomocníky v samotném Rusku a jejich satelitech.

Krok za krokem rozehrajeme svým rozsahem grandiózní tragédii záhuby nejvzpurnějšího národa na zemi. Definitivně a nezvratně uhasíme jeho sebevědomí.

V literatuře, divadle a ve filmu budeme zobrazovat a velebit ty nejnižší lidské pudy. Budeme všemocně podporovat všechny, kteří budou do lidského vědomí vštěpovat kult sexu, násilí, sadizmu a zrady, zkrátka veškerou mravní zpustlost.

Ve státní správě vyvoláme chaos a zmatek. Nenápadně, ale aktivně a ustavičně budeme podporovat panovačnost a aroganci úředníků, korupci a bezzásadovost.. Poctivost a smysl pro pořádek budou zesměšňovány a jakoby nikomu nepotřebné, prohlásí se za přežitek minulosti. Hrubost a drzost, lež a podvod, alkoholismus narkomanie, zrada, nacionalismus a vyvražďování národů – to všechno budeme pěstovat v lidském vědomí./milý čtenáři, udělej si obrázek sám, co se dnes vysílá v TV a z jaké produkce, kterého státu, to ve valné většině pochází! :-)))/

Jen málo, velmi málo lidí bude tušit, co se děje. Ale my je zesměšníme, najdeme způsob, jak je obelhat a prohlásit je za vyvrhele společnosti.....
Budeme vytrhávat jejich duchovní kořeny, vulgarizovat a ničit zásady národní morálky./EU :-)/

Takovým způsobem podlomíme jejich pokolení za pokolením. Zaměříme se na děti a mládež, kterou začneme demoralizovat, rozvracet a rozkládat. Takto budeme postupovat.

toto je Direktiva Allana Dullese, ředitele CIA a šéfa poltické rozvědky USA, takzvaná „Doktrína boje proti Rusku a jeho satelitům“, vypracovaná JIŽ po roce 1945....:-))

MILÝ ČTENÁŘI, SÁM POSUĎ ROZDÍL DEVASTACE SPOLEČENSKÝCH HODNOT ZA BOLŠEVIKA A NYNÍ ZA KAPITALISTY :-))) CO SE KOMU DAŘILO A CO SE KOMU DAŘÍ DNES :-))))
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(děd, 2.9.2010 14:30:09)
Odpovědět
No to je síla! Pak ale dnešní politici (nejen někteří) nechodili do VUMLů, jak jsou napadáni, ale do kursů CIA. Zatím se to amíkům i jejich pucflekům daří.
Snad už se začíná měnit směr větru...
(LV, 2.9.2010 17:34:32)
Odpovědět
Byl jsem "hnusným žoldákem" České republiky v roce 2003 v Irácké Basře, v rámci 7. polní nemocnice a na rozdíl od Vás si stále myslím, že se nemám za co stydět. Ale k podstatě věci:
1)naprosto s Vámi souhlasím, že jednou z hlavních příčin problému je to, že stát dlouhodobě umožňuje jisté menšině bezpracnou existenci.
2)jako druhou a důležitější příčinu bych však označil dlouhodobý, agresivní tlak tzv. "elit" (našich i EU) na multikulturalismus, vcítění, pochopení, vstřícnot, onen trvalý proud špíny, hanobící vše "normální", obvyklé, běžné, naše... a naopak adorující vše cizí JINÉ, odlišné a alternativní. Fuj... Ale něco optimističtějšího:
Možná se mýlím, ale začínám mít v poslední době pocit, že se vítr pomalu obrací. Že lidé dávají čím dál víc najevo, že už ten tlak snášet nechtějí. A že už se nebojí říkat to veřejně. Svědčí o tom i špatně skrývané zděšení z multikulti fronty: tolik jsme se snažili, a oni takhle... Francie, Itálie, USA, už se začíná zdvíhat odpor natolik silný, že politici začínají nastavovat prst a větří změnu směru.
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(Henry, 3.9.2010 12:39:17)
Odpovědět
S článkem souhlasím, kupodivu je levicově laděn, což je překvapující. Nesouhlasím se statí o kocábovštině. Kocáb jako jediný rozkryl, že tato společnost nemá zájem cikánský problém řešit, protože to plně vyhovuje podnikatelským záměrům mnoha lidí. Je to zlatý důl, jak se státní podpory pro Romy přisátými penězovody dostávají k takypodnikatelům (nájmy, půjčky atd.) Odporný byznys, všude jsou jen money, money, ale společnost je o něčen jiném.
Re: Bude toho více
(avek, 3.9.2010 15:07:14)
Odpovědět
Fakt je, že co se valí z médií, her na děcka které si teprve utváří názor je škodlivé, a proto to tak u nás začíná vypadat. Když si děcko zafixuje, že lze donekonečna mlátit a nic se "poškozenému" neděje, US detektiv rozbije kde co, kam vleze tak co čekáme? Kdyby chtěli učitelé mluvit..
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(Marie Trundová, 4.9.2010 22:10:24)
Odpovědět
Pane Streite, Vaše komentáře jsou výstižné, pravdivé, ale občas tak sugestivní, že někdy mám nutkání skoncovat se životem. Co byste navrhoval Vy, pro zlepšení soužití s cikány, to postrádám.
Nedávno se odvážil jakýsi Německý europoslanec
vyslovit názor, že německá populace hloupne díky Turkům, určitě to s ním nedopadne dobře, porozumnění se nedočkal, na jeho zdůvodnění ani
nikdo nebyl zvědav, neb se dopustil rasistického výroku.
Co bude za 50 let, díky porodnosti odpovědných
matek, které měly zážitky se zaměstnavateli kde
bezdětnost byla předností? Toto bude předáno jejim dětem a jak pak bude vypadat populace našeho státu. Já se toho obávám, řešení neznám, pokud Vy ano, napište jak na to !
Re: Co se od éry komunistů podělalo, že jsme dospěli až k masakru?
(mirek, 6.9.2010 20:50:39)
Odpovědět
Stejska se vam co.Ale štve mi že zapomínate jak to tady bylo a jak se moci pani bolševici s bandou STB KNAM CHOVALY.V 1989 si to bolševici přehodily z leva do prava aby se nemusely zodpovídat na schuzích kde a jak přišly k penězum .Víte dobře že KSČ zustalo ale bolševici se rozutekly do všech polit.stran a hlavně jste zapoměly na jejich namyšlené děti Ale hlavně vy tupci zato muže Havel vždyt jste si mohly taky odsedět za nic par let ,ted vedete keci nemakačenkove .Co jste dělaly VY v tu dobu.Jen zavist zloba že jste si taky nenakradly .Všiml jsem si jste tu všichni co jen rejpají a myslí si že vam to palí a imyslím že jste se taky nenechaly odbejt a zachranily jste co se dalo a ted rozumne keci.Nedopadly by jsme tak jak jsme dopadly kdyby jsme po 89 nekřičely NEBUDEM JAKO ONI pojdte mezi nas soudruzi nestydte se a oni se smíchem vas odstavily a vladnou ve všech pol.stranach a jejich parchanti si hrajou na pana podnikatele a pro vas mu je 15 000 kč až moc za tu fušeřinu.Podepsal jsem taky chartu vždyt jste jí mohly podepsat taky ale baly jste se.U voleb jsem taky nebyl nebylo koho volit ale jenom VY zastavate svou stranu nezapomente ani ODS ani ČSSD zanic nestojí ,jim nejde o Českou republiku jim jde o sebe ale VY si nadavate a uražíte proč měly by jste bejt při sobě a nenechat se .Ale je mezi vami plno lidí kteří s hrdostí zradí a udá TO JSME MI ČEŠI