reklama
reklama
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora

Paroubek: K současnému dění v ČSSD

Autor: Jiří Paroubek | Publikováno: 24.8.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Když jsem před dvěma týdny vystoupil v pořadu Otázky Václava Moravce, vyjádřil jsem se i k otázce budoucnosti ČSSD. Bohužel, původní termín pořadu byla neděle před hlasováním o důvěře vládě a to také mělo být hlavním tématem, tedy program Nečasovy pravicové vlády a jeho důsledky pro naši zemi. Tím, že se v důsledku ničivých povodní mé vystoupení přesunulo až po jednání Poslanecké sněmovny, dostalo se většího prostoru i otázce budoucnosti ČSSD.

Odmítám některé komentáře, zvláště „nejmenovaných zdrojů z vedení ČSSD“, že tzv. zemanovatím. Předně považuji politika, který se v názorech na moji osobu skrývá za anonymitou „nejmenovaného zdroje“, za nehodného zastávat post ve vedení ČSSD. Více jak pět let jsem vedl ČSSD, většinu lidí z vedení ČSSD znám od svého zvolení jejím předsedou a proto se nedomnívám, že by nemohli zvednout telefon a říci mi svůj názor, popřípadě se sejít a vyříkat si to. Okopávání kotníků skrze média způsobem, kdy mi to nejsou schopni říci osobně a ještě se skrývají za anonymitu „nejmenovaného zdroje“, to bylo typické pro lidi jako je Jaroslav Foldyna a další v době, kdy stranu vedl Vladimír Špidla a Stanislav Gross. Právě tento způsob nemužného a pokryteckého boje dovedl stranu k 10% preferencí.

Pokud jsem vyjádřil podiv nad tím, že se lidé z vedení ČSSD zabývjí více mojí osobou, než kritikou současné pravicové vlády a obhajobou lidí, kterých se její politika pravicového populismu dotkne, nespatřuji v tom nic, co by mělo ČSSD poškodit. Ba naopak, doufal jsem, že si to lidé ve vedení ČSSD konečně uvědomí a začnou dělat svoji práci. Že se tak nestalo a naopak se objevil další z kandidátů do vedení ČSSD, Jaroslav Foldyna, jehož primárním programem není vize ČSSD, ale „odparoubkování“, to považuji za velmi smutné. K výrazu "odparoubkování" -  proti gustu žádný dišputát, ale Jaroslav Foldyna by měl vědět, že se jedná jen o trapnou kopii výrazu "odbenešit", užívaného těmi nejubožejšími částmi české pravice v době tzv. druhé republiky. Svou zcela nevhodnou kandidaturu do vedení ČSSD vyhlásil tento dobrý muž se špatnou hlavou zřejmě mezi dvěma dávkami lexaurinu. Mimochodem, když jsem na jednom z prvních zasedání nového poslaneckého klubu ČSSD po volbách vyzval Jaroslava Foldynu, aby mi do očí řekl kritiku mojí osoby, se kterou se neustále svěřoval médiím, roztřásl se tento bývalý boxer jak na těle, tak v hlase a prakticky mi za odvedenou práci pro ČSSD poděkoval. Opravdu velmi mužné a zásadové jednání.

Co však považuji za naprosto nepřijatelné, je reakce některých členů vedení ČSSD, kterou vyprovokovala má úvaha o Davidu Rathovi, že by měl "někdy v budoucnu uvažovat o kandidatuře do vedení ČSSD". Vyloučil jsem jarní termín a pokud by se tedy jednalo o bystré politiky v připadě jeho kritiků, mohli celou věc ignorovat. Nicméně myslim si, že může být dobrým místopředsedou ČSSD a jeho případnou kandidaturu nechávám plně na členech. Důvody? Předně, úspěch ČSSD v krajských volbách v roce 2008 je do značné míry i úspěchem Davida Ratha. Ten od voleb v roce 2006 prováděl aktivní a intenzivní kritiku politiky Topolánkovy vlády v oblasti zdravotnictví, kterou právě v krajských volbách v roce 2008 lidé odmítli tím, že podpořili ČSSD. Potud bych čekal od jeho kolegů hejtmanů stále ještě jistou míru úcty a vděku. Není náhodou, že právě po tomto triumfu se na Davida Ratha zaměřila negativní kampaň představitelů Topolánkovy vlády, ale i jejích spojenců v byznysu, jejichž cílem bylo privatizovat české zdravotnictví. Cílem této antirathovské kampaně bylo využívat cíleně jeho slabin a učinit z něj hlavní terč. A také odstrašit od jeho případné obrany. Bohužel se jim to částečně i podařilo a je velkou chybou kolegů Davida Ratha z Asociace krajů ČR, z vedení ČSSD i volebního štábu, že to nechali zajít až tak daleko, kdy prakticky jediným, kdo jej hájil jak dovnitř strany, tak především veřejně, jsem byl já sám.

Když tato antikampaň vyvrcholila v červnu minulého roku jakýmsi pučem s cílem vyškrtnout jej z kandidátky, a to v době, kdy jsem byl mimo ČR, považoval jsem za nutné se proti tomu zásadně postavit. Výsledkem bylo, že se David Rath stáhl, minimalizoval svá veřejná vystoupení, nefiguroval ani ve volební kampani. Přesto dostal nejvyšší počet preferenčních hlasů z kandidátů ČSSD ve Středočeském kraji, což zpětně považuji za důkaz toho, že jsem měl pravdu já a nikoliv jeho kritici. V této souvislosti bych doporučoval pánům Urbanovi a Haškovi, aby si sáhli do paměti a vylovili tam vzpomínky, kdy uznale Davidu Rathovi klepali na rameno, když to za ně v Poslanecké sněmovně řekl tu na adresu Mirka Topolánka, tu Miroslava Kalouska či na adresu Ivana Langera. Právě Michal Hašek jako tehdejší předseda klubu vybudoval Davidu Rathovi pozici „Krakena“, kterou tehdy zhusta využíval a kterou nyní překvapivě kritizuje.

Ty malicherné hádky, kterých jsme nyní uvnitř ČSSD svědky, stranu poškozují a vracejí ji do let 2004-5. Tehdy také malost, pokrytectví a závist přivedla ČSSD na pokraj katastrofy. Není náhodou, že i tehdy u toho stála většina z těch, kteří se nyní tak zarputile hájí zájmy o ČSSD, kterou svými hádkami posílají obratem ke dnu. Já budu k budoucnosti ČSSD velmi rád mlčet, pokud už na svoji adresu nebudu nadále slyšet nesmyslné útoky lidí, jejichž jediným cílem je zbavit se své vlastní odpovědnosti za výsledek voleb. Politický soupeř, milí přátelé z vedení ČSSD, nejsem já. Tím je vládní koalice. Chovejte se podle toho!

Jiří Paroubek
poslanec ČSSD

reklama
3556 čtenářů | 45 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(jorkšír, 24.8.2010 7:20:55)
Odpovědět
Paroubku,ty pořád jenom pláčeš,nelze nevidět jak moc ti chybí tvoje nejmilejší hračka = premiérské křeslo.
A to nevidíš že sis tohle vše způsobil svým politickým buranstvím?
Já osobně si přeji a moc věřím v to,že takové kreatury jako jsi ty už do vysoké politiky nevstoupí.
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(Palin, 24.8.2010 8:11:13)
Odpovědět
Moc rád vyjadřuji naprostý souhlas s touto reakcí.Dá se dokonce říci,že stejné mohu prohlásit i za všechny své známé.
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(klm, 25.8.2010 11:12:50)
Odpovědět
Taky se musím připojit. Doufám, že lidi jeho typu zmizí s politiky.
Tebe znám ,nic jiného neděláš 24 hodin ,než se se montuješ do diskuzí tohoto typu.A skoro pokaždé v čele modrého hmyzu, který vylézá pod tebou.S takovými lidmi budeme zadlužení pořád protože neumí nic jiného než vyvolávat nenávist mezi lidma a jediné co vyprodukují je spocený h...o.Z čeho žiješ hnuse?Máš nějak moc volného času,hádám že naposled jsi pracoval ve škole s formelou.Styď se!
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(Jeeves, 24.8.2010 8:21:00)
Odpovědět
Paroubek by se měl při rozhlížení po svém nástupci podívat, zda nenajde v tom jejich spolku nějakého člověka, který není takový slavný darebák jako současní aspiranti. Ale pochybuji, že to umí rozlišit- podívejme na jeho kamarády...
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(QQ, 24.8.2010 8:58:49)
Odpovědět
Paroubek ztratil právo hledat svého nástupce tím, že přivedl Lidový dům cu grunt a ještě za sebou zbaběle práskl dveřmi. Protože nedokáže předvídat důsledky svých rozhodnutí, tak prohrál a úspěšná cesta zpět nevede. I Napoleon když táhl na Paříž a uspěl si myslel, že je to úspěch. Jenom to urychlilo jeho konec.
Nelze Paroubkovi upřít, že má i pravdu
(Brabec, 24.8.2010 8:47:23)
Odpovědět
Ale lituji, on je strůjcem "nevýhry" ČSSD. Je mu těžké to přiznat, ale on prokoučoval volby. Měl nechat Topolánka dovládnout a vítězství měl v kapse. To, že nepřistoupil na termín voleb, který dohodl - to mu zlomilo voliče !
Re: Nelze Paroubkovi upřít, že má i pravdu
(QQ, 24.8.2010 9:10:21)
Odpovědět
A jsem u toho kdyby. Štěstí totiž přeje připraveným a Paroubek a celý socialistický spolek není připravený nikdy. Kdyby Paroubek dokázal předvídat důsledky svých rozhodnutí, tak nikdy neodvolával Topolánkovu vládu. Tím odstartoval cestu k prohraným volbám. Jenomže panický strach Jiřího Paroubka a oranžové mafie z Ivana Langera a možnost provalení se všech pečlivě zametených trestních kauz odstartovalo samodestrukci ČSSD a předlužení Lidového domu. Se skutečným pádem vlády oranžová mafie vůbec nepočítala, jinak by jednoho poslance zapomněla na WC. jenomže Hovorka se zdržel hlasování a tím de fakto podtrhl oranžové mafii židli. proto se chovali jako vyděšení slepice a dodnes se z toho nevzpamatovali.
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(alfa27, 24.8.2010 9:04:25)
Odpovědět
ČSSD nefandím,takže by mi to mohlko být fuk.Nicméně,tato vláda musí udělat spoustu nepopulárních opatření,pokud je neudělá,dopadne to s námi zle.To ale znamená,že ČSSD v podstatě za 4 roky spadne vítězství do klína,všeho nepopulárního bude ušetřena.Jediné co by to mohlo zvrátit je její zesládkovštění, které právě Rath a Paroubek představují.Tedy ne že by pro mě Hašek a Sobotka byli za hvězdy.V podstatě jsou to servilní podržtašky,které Paroubkovi lezly...a lezly by intenzivně dál,kdyby ty volby dopadly lépe.
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(QQ, 24.8.2010 9:14:34)
Odpovědět
Žádné vítězství jí do klína nespadne, protože se do PS sněmovny dostane s odřenýma ušima a nebude mít na to, aby s komunisty sestavila vládu. Za 4 roky bude úplně jiná atmosféra nejen u nás, ale hlavně ve světě. Paroubek pracuje na zničení ČSSD stejně jako Zeman.
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(marko, 24.8.2010 9:26:11)
Odpovědět
QQ - výborně řečeno - také v to doufám.
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(ok, 24.8.2010 10:19:46)
Odpovědět
No, vidíte, pane Paroubku. Teď přivedete stranu k 10% vy. Každý podobný článek, kterým očerňujete všechny kolem sebe (tentokrát kromě Rátha, ale i na toho jednou dojde, jak vás znám), činí vás a rozhádanou stranu, nevolitelné. Vás už dlouho a také jste to na vlastní kůži poznal. A nyní, společně s panem Ráthem, usilovně pracujete na dokonání svého díla. Na rozdíl od Topolánka, od kterého nikdo neslyší ani slovo, je slyšet od vás neustále - já a nebo nikdo.
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(Jiří, 24.8.2010 11:02:47)
Odpovědět
Pane Paroubku,nezazářil jste po volbách jak ta nejjasnějšší hvězda,ukázalo se,že není pravdou,ža na vás nikdo nemá,jako volič ČSSD dávám za pravdu p.Komárkovi,že jste sebral straně 10% hlasů!Patřil jsem k mnohým,kteří volili protestně a to tak,aby jste konečně skončil a přestal svým populismem a paplášstvím odrazovat voliče a škodit vlastní straně!!!Dnes jste ten nejchytřejší,ale mělby jste pochopit,že jste nedocenil svržení Topánka a hlavně jste si "vyrobil"protivníky-nové strany,které vás poslaly do důchodu tím,že jste zrušil podzimní volby!!!!!Takže nejste takový genius jak se tváříte,přiznejte si,že slibovat hory doly každému v době krize,tak to stačilo Langerovi a pravicovému tisku k snadné volební agitaci proč nevolit ČSSD!!!NAmísto toho,že jste na každém sloupu sliboval co zajistíte,za koho bojujete jste měl občanům sdělovat,že nikoliv ČSD,ale ODS vytvořila rekordní schodky!!!!!Těšil jste se na fenomenální vítězství,ale to nepřišlo a i kdyby strana obdržela i o několik procent hlasů více,tak nemohla vládnout,protože jste promrhal svým papalášstvím,nespolehlivostí a řečmi,že ti chlapci přilezou atd.veškerý koaliční kapitál!!!!!Jednoznačně jste hlavní viníkem toho,jak volby dopadly a z toho se nevykecáte!!!
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(whaler, 24.8.2010 12:09:21)
Odpovědět
Ano, nedodržení dohody o předčasných vobách na podzim 2009 bylo jedním z hlavních důvodů porážky ČSSD. Vždyť kdo co v té době věděl o VV, kolik procent tehdy měla TOPka. Tehdy by ČSSD zvítězila drtivou většinou. Pane Paroubku, jste špatný stratég a ještě horší taktik. A házením špíny na své bývalé anální alpinisty image vaší strany určitě nezvýšíte.
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(Jakub l., 24.8.2010 18:03:03)
Odpovědět
Na Paroubka a CSSD budem vzpomínat v dobrém od nového roku a dále,až vyjdou v platnost zákony Nečasovy vláky.To se budem divit a budem říkat:Zlatý Paroubek ,Ráth a celé CSSD.
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(obcan, 24.8.2010 21:32:46)
Odpovědět
Uz zase lzete, pane Paroubku? :(
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(QQ, 24.8.2010 22:57:35)
Odpovědět
Ha,ha,ha. Na Paroubka nebude vzpomínat v dobrém nikdo, kdo má alespoň špetku zdravého rozumu a umí počítat alespoň do deseti.S čím dál větším odstupem si budou lidé uvědomovat, co současná ČSSD, vedená oranžovou mafií způsobila.
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(Hardy, 24.8.2010 21:18:26)
Odpovědět
Přesně řečeno, Paroubku už to zabal a politiku nech jiným šíbrům v ČSSD, už si svou šanci prokaučoval.
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(pipina, 24.8.2010 11:49:34)
Odpovědět
ferdo a Davidane!!!!!!!!!
Spíte?Bojujte za svého gurú.-
Také jste ho hodili do nevidím?
Zbabělci do toho.
Čekáme na vaše výplody.
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(Gerle, 25.8.2010 18:15:45)
Odpovědět
Jsou na dovolený.
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(ThujaGarden, 25.8.2010 22:10:23)
Odpovědět
Nejsou na dovolený, jsou na dialýze v Bohnicích, proplachují jim tam mozek.
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(dr., 24.8.2010 12:45:31)
Odpovědět
Pan Paroubek je dusevne velmi vazne nemocen. Diskutovat o jeho nazorech se da jen z hlediska progresse jeho choroby.
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(Sunny, 24.8.2010 13:06:26)
Odpovědět
Není mi úplně jasné, čeho chtěl pan Paroubek dosáhnout tímto svým článkem? Je to hnůj od začátku až do konce. Ale lhala bych, kdybych řekla, že jsem čekala víc.
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(dracula, 24.8.2010 13:50:45)
Odpovědět
Naši vepři boubelatí plány imperialistům zhatí, vite ?!
Vážení Paroubkobijci.
(děd, 24.8.2010 14:42:19)
Odpovědět
Paroubek tak jako jiní politici i předsedové vlád u nás si neuvědomují, že sláva neroste do nebe. I všem obhájcům Topolánka sklaplo. A všichni na své velikášství a neomylnost dojeli a svoji stranu poškodili. Snad ale nejste tak hloupí, abyste věřili, že ČSSD tím skončí ! To si opravdu myslíte, že se nenajdou takoví geniové jako Kalousek, Nečas a Knížespáč ?
Re: Vážení Paroubkobijci.
(mm, 24.8.2010 23:05:15)
Odpovědět
Mám za to, že Paroubek nezná lidové moudra jako: Žádný strom neroste do nebe a nebo Pýcha předchází pád. Jinak by nebyl tak nabubřelý. Ani jeho strom nenarostl do nebe a pýcha ho vyhodila ze sedla.
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(Stallker, 24.8.2010 16:14:31)
Odpovědět
O Paroubkovi už toho bylo napsáno docela dost, nestojí to za opakování. Jedno mě ale zaujalo. Docela otevřený útok na p. Foldynu.
Vážený pane Paroubku, byl byste tak laskav a mohl byste prosím zde přítomným spoludiskutujícím (nebo alespoň mně) vysvětlit, co se stalo po posledních krajských volbách v Ústeckém kraji? Pokud mě paměť neklame, v preferencích na místo hejtmana za ČSSD pan Foldyna zcela jednoznačně vyhrál, přesto se hejtmanem nestal. Proč?
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(ks, 24.8.2010 23:01:08)
Odpovědět
Paroubek přece na otázky neodpovídá. Musel by přiznat zákulisní pletichy a podvody.
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(ThujaGarden, 25.8.2010 22:24:12)
Odpovědět
To je velmi jednoduché. Vzpomínáte jak ČSSD uspořádala již za režie J.Paroubka "vnitrostranické referendum" o ideálním kandidátu ČSSD na prezidenta. A co čert nechtěl, referendum vyhrál Zeman, a protože je u Jyrky ve velké neoblibě, tak se socani výsledku referenda nadrželi. Takže na co to referendum bylo. Nanic, asi se jen doufalo, že to Zeman nevyhraje. A Foldyna je podobný případ, nepatří mezi Jyrkovy oblíbence, takže má smůlu a preference si může tak strčit akorát za klobouk.
Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(sepin, 24.8.2010 16:26:58)
Odpovědět
Pane Paroubku, jděte již do háje s celou famílií.
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(frantisek zajicek, 24.8.2010 17:36:43)
Odpovědět
Jyrka uz ma noveho favorita na predsedu CSSD.A nedalo to ani pry moc prace.A nasel ho celkem jednoduse.Stacilo se podivat do zrcadla,FZ
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(obcan, 24.8.2010 21:38:28)
Odpovědět
Pomer prispevku 21 protiparoubkovskych, 2 neutralni a 1 proparoubkovsky vystizne ilustruje postoj verejnosti k Paroubkovi: Drtiva vetsina obcanu mezinarodniho podvodnika odmita...
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(xx, 24.8.2010 23:08:20)
Odpovědět
To je hloupý příspěvek. O čem by měla být diskuse s Paroubkem? protože většina diskutujících nesouhlasí s jeho názory, tak distuse podle toho vypadá.
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(Peta, 25.8.2010 4:51:05)
Odpovědět
A o tom prave prispevek je. Kvantifikuje miru vseobecneho odmitani Paroubka. Ani to jste zrejme nepochopil.
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(Psycholog, 25.8.2010 10:56:03)
Odpovědět
Paroubek je nevyčerpatelná studnice témat pro blce a lidi zamindrákovaných,kteří si ulevují a mají do čeho kopnout.Ještě,že toho Paroubka máte vy ubozí.Jak vás lituji.Nedá se nic dělat,už se asi nevyléčíte.Nejvíc se mi líbí dr.jak pořád opakuje,že Paroubek je duševně nemocný a nevi chudák,že je to právě on.No zkrátka:blahoslavení chdí duchem......oni za nic nemohou.Dopřejme to to tady těm mrzáčkům,co si neví rady se svou psychykou a potřebují si ulevit.Kdyby nebylo Paroubka,bylo by jim hůř.......
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(žena 1, 25.8.2010 10:59:30)
Odpovědět
Psychologu,máte pravdu,takové hovadiny se mohou zrodit jen v hlavách duševně nemocných chytrý,normální člověk by nepsal tak stupidní příspěvky,které k ničemu nevedou.
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(paul, 25.8.2010 11:18:20)
Odpovědět
Pane psycholog, nepotřebujete taky radu od nějakého svého kolegy ? Nenapadá vás náhodou, že tady ta vlna antiparoubkovštiny není reakcí jednoho člověka ?? To, že lidi reagují na tohoto sebestředného burana tak, jak reagují, je jenom jeho zásluha !!!
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(Psycholog, 25.8.2010 14:43:20)
Odpovědět
paul,ono se to opravdu netýká jen jednoho člověka,ale to stádo těch blbců tady vidíte z těch řádků.Co tím chtějí dokázat?Takové ptákoviny psát.Haha a cha cha psát nepomůže.Někteří se v tom tady opravdu vyžívají a Paroubek je jim terčem.At si poslouží.Normálně myslící člověk to vidí tak jako já.Bojovat o něco se dá jinak ,než urážkami a lhaním.
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(MarieN, 25.8.2010 16:22:24)
Odpovědět
Krakena Ratha s jeho "lzi pouzivam kazdy den" vypoustel uz Paroubek. Normalni politik by jeho podvod zneuzivajici nepoliticke CLK ke stranickym cilum odmitnul - chorobne mocichtivy Paroubek ho ale pozval do vysoke politiky, zrejme aby vedle hulvata a lhare vypadal jako trochu prihlouply dobrosrdecny strejda z lidu...
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(MarieN, 25.8.2010 16:17:30)
Odpovědět
Presne tak. Ze Paroubek prohral CSSD volby, a ze zbabele prasknul do bot strachem z vysetrovani viniku dluhu, vi i kazde male dite. Jen pomatenec "se zvlastnim poslanim" jeste ne. :DDD
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(kritik, 25.8.2010 15:53:05)
Odpovědět
"Psychologu", mate hezky matouci nick. O psychologii jste ve skutecnosti neslysel ani 've zpravach z radia'.
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(Kveta, 25.8.2010 16:07:12)
Odpovědět
Bude to asi sam "Velky Jyrka se zvlastnim poslanim". Nejen, ze nezvlada ekonomii ani na urovni SES, ale ani bezny pravopis zaku ZS. Tim se prozradil. :DDD
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(xx, 25.8.2010 18:11:08)
Odpovědět
Tak, tak, usmevny je "Psychologuv" vyrok, ze "si neví rady se svou psychykou"... Holt, typicky oranzovy "yntelygent"... Lzi-psycholog je asi takovy psycholog, jako Jyrka ekonom. :)))))))
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(Wien, 25.8.2010 21:50:18)
Odpovědět
Paroubek ale blazen opravdu je. Jako obycejny poslanec odmitnul nabidku stat se velvyslancem ve Vidni. To za hranicemi zdraveho rozumu je. :)
Re: Paroubek: K současnému dění v ČSSD
(bob, 26.8.2010 15:51:17)
Odpovědět
http://socyberty.com/issues/analysis-why-the-hell-the-girls-squeal/