reklama
reklama

Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití

Autor: Odjinud | Publikováno: 19.8.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

http://www.parlamentnilisty.cz/vlada/172979.aspx

Europoslanec, člen grémia a neformální mluvčí ODS pro zahraniční politiku Jan Zahradil se ostře ohradil proti šéfovi Sudetoněmeckého landsmanšaftu Berndtu Posseltovi, který vyzval vládu Petra Nečase, aby podpořila vyšetřování poválečných zločinů během odsouvání Němců.

http://www.parlamentnilisty.cz/vlada/172979.aspx

reklama
3162 čtenářů | 26 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Davidan, 19.8.2010 19:26:44)
Odpovědět
Ač Zahradila, ani ODS nemusí, má naprostou pravdu. Co se hrbíme, před válečnými zločinci a nacistickými vrahy a jejich potomky? Berndt Posselt, tlustý vepř neustále provokuje a někdo, kdo na tom má zájem i na české straně, to vždy rozmázne. Nemáme se za co omlouvat, nemáme se proč cítit vinni.Válku začli Němci a zasloužili si to, co dostali. Kolik německých zločinců, bylo stíháno a potrestáno, za zločiny a vraždy v celé Evropě?
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Kalous, 19.8.2010 21:33:13)
Odpovědět
No hrbit se nemusíme, ale znát pravdu můžeme. Proč studovat jen politické procesy 50. let, když vrazi se našli i mezi hrdinnými vlastenci po skončení války. Ti zlikvidovali desetkrát více nevinných lidí než zločinní komunisty v politických procesech 50. let a to bez soudu ranou lopaty, krumpáče nebo střelou zblízka.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Davidan, 20.8.2010 12:13:55)
Odpovědět
A kolikpak jich zničili, tvoji kamaráci z nacistického Německa, za války? A kolik jich bylo vyšetřeno a potrestáno?
Kolikpak českých lidí umlátili v koncentrácích, kolik jich umlátilo a postřílelo gestapo?
To se nepočítá, že, zločiny páchali jen Češi, páchali je na nevinných německých fašistech, protože se to nějakým sudeťákům a hlupákům, jako jsi ty Kalousi hodí. Vy jste ti správní napravovatelé dějin II. SV.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Kalous, 20.8.2010 13:11:20)
Odpovědět
Davidane ty jsi b.bec. Z čeho usuzuješ že mám kamarády v nacistickém Německu? Předpokládám že ti umlácení němečtí sedláci neměli s Hitlerem nic společné - možná se mýlím, ale proč tedy někdo nenapíše ověřené zjištění že to byli aktivní podporovatelé nacismu a způsobili něčí smrt. Jinak je to stejná vražda jak vraždili Hitlerovci. A také se mi nelíbí, že Německo dlouho dobu nacistické vrahy krylo a byli dokonce ve vysokých funkcích v soudnictví, politice a zejména v armádě a tajných službách.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Kalous, 20.8.2010 13:21:24)
Odpovědět
Jinak o těch "poválečných revolucionářích" po konci války mám spoustu informací od pamětníků - události kolem Brněnského pochodu smrti, zmlácení slušných Němců, kteří za války nikomu neublížili a spíše pomáhali tlupou opilců a zlodějů skoro k smrti, označení příbuzného který pomáhal za války partyzánům (dodával jim jídlo do úkrytů) a přes nutné kontakty s Němci, kdy zachránil několik lidí před trestem smrti za vykrádání vagonů při nočním zatemnění za vlastizrádce (dokonce i zlodějem, kterému zachránil život a odseděl si jen několik měsíců) - musel se očistit u soudu a odejít jinam.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Libor, 20.8.2010 13:27:29)
Odpovědět
Jo, nejhorší jsou vždycky ti kteří jsou v době nebezpečí zalezlí nebo kolaborujou s nepřítelem a pak v okamžiku jeho porážky vylezou z děr, najednou se snaží dohnat co zmeškali, aby si také mohli připsat "zásluhy".
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(pavjan, 20.8.2010 19:41:21)
Odpovědět
Kalousi, nech už toho
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Libor, 20.8.2010 13:24:20)
Odpovědět
Pánové hádáte se tu a ještě ani není známo kdo tam byl skutečně zvaražděn.
Zda to byli pokojní sedláci nebo aktivní vojáci SS z obce Bergersdorf (dnes Kamenná), bývalé vzorné obce SS jediné svého druhu na světě.
Tak s těmi soudy počkejte, až identifikují ostatky.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Kalous, 20.8.2010 15:49:16)
Odpovědět
Souhlas - ale to by neměl být pro historiky či kriminalisty problém zjistit. Zatím to spíše vypadá na obyčejné sedláky, jejichž rody žily v okolí po několik století.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Davidan, 21.8.2010 12:40:47)
Odpovědět
Ubozí, mlácení sedláci, ze vzorné nacistické obce, jediné v protektorátu, všichni členové NSDAP, nech se vyšetřit, sovo.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Kalous, 21.8.2010 12:52:59)
Odpovědět
Bl.be, ti umlácení pocházeli z několika vesnic, čti noviny.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Libor, 19.8.2010 22:05:02)
Odpovědět
Soudím, že si Zahradil pustil hubu na špacír pouze před českým novinářem. Pochybuju, že by se postavil a veřejně toto řekl Posseltovi do očí. Na to nemá koule.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Brabec, 19.8.2010 22:11:58)
Odpovědět
Celé to "odhalení- je nahrané. Hned se toho chytla ČT a německé noviny: iDnes a Lidovky. J to fakt na zvracení. Proto volme Bobošíkovou !
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(vizír, 20.8.2010 3:54:45)
Odpovědět
ten "novinář" je evidentně placený z německa, jen potřebovali aby to vypadalo že to je iniciativa nějakého "čecha"
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Alberto Kvěch, 20.8.2010 9:20:33)
Odpovědět
Brabče podporuji, ale Bobo ne.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Alberto Kvěcha, 20.8.2010 9:17:22)
Odpovědět
Zahradil není můj oblíbený politik, ale konečně se někdo z politiků k věci postavil správně jak má.Co si to vůbec ten Posselt dovoluje.Ten, kdyby překročil práh mé kanecláře,slyšel by jen jedno slovo." V E N " Nedělejme ze sebe pitomce a nenechme se drzím Posseltem manipulovat.Nebavme se s ním a vyražme ho ze dveří.Nekolaborujme.To není spolupráce se sousedy, ale drzost všech drzostí co si dovoluje.Češi válku nechtěli,nezačali.Ať drží (ústa).Slušně řečeno.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Alberto Kvěch, 20.8.2010 9:18:44)
Odpovědět
(drzým)
raději něco užitečného v Bruselu dělal,válí se tam za velké peníze.A jaký ranec stálo jeho zvolení,ví to ještě někdo?
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(bohumir.fort, 20.8.2010 9:51:59)
Odpovědět
Zahradile schoval jsi se do Bruselu a ted děláš chytrého.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Davidan, 20.8.2010 12:53:20)
Odpovědět
Vřele doporučuji:
http://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost-podivny-kriz-u-dobronina-dvr-/p_spolecnost.asp?c=A100818_214011_p_spolecnost_wag
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Jan Novák, 20.8.2010 15:25:11)
Odpovědět
Historie jen a jen o faktech. To, zda se mi ta fakta líbí či nikov, je jen a jen můj problém. Různých výkladů jsme si tady za minulého režimu užili dost. To ale nebyla historie, nýbž politika. Jak vidno, mnohým to chybí.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Kalous, 20.8.2010 18:54:42)
Odpovědět
To je velmi rozumné ale bohužel nerespektované.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(pavjan, 20.8.2010 19:51:14)
Odpovědět
Němci potřebujou přesvědčit svět, že jsme ublížili my jim a ne oni nám.
Kdo ohýbá hřbet před sudeťáky?
(Brabec, 20.8.2010 20:55:29)
Odpovědět
Je mi špatně z ČT, která zcela tendenčně informuje ! To je na pováženou, to je hnus. Vyzývým Radu pro vysílání, aby se tím zabývala a toho komunistu Janečka vykopala.
Re: Kdo ohýbá hřbet před sudeťáky?
(nojo, 21.8.2010 11:41:03)
Odpovědět
ale tady rada nesídlí, že?
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(mirek, 16.9.2010 12:36:45)
Odpovědět
no konečně s panem Kvěchem souhlasím .Ale už nejde o valečné zločiny ale jde o současnost jak se knam chova namyšlený sudetak a bydlím v pohraničí a jak se chovaj drzí němečtí policajti k nam čechum .Jen to udělat jim tak to budou vědět v Bruselu. Je to jenom tím že jsme vedený aby jsme jim lezly do pulek,kde uklizečka v lazních v TP se musí v 50 učit německy .Mluvil na někoho z vas v německu česky? To těžko.Pracoval jsem tam a jsou to fakt nemehla a uměj prd ani jako řidiči nestojí zanic ,to naše ženy jezdí líp.A naco jsou tak pišní,ještě nedavno jezdily se dívat knam na banany do zeleniny,celoživotní fronta na auto ŠKODA ,ještě v roce 2000 tlačily do suchejjjch hajzlu. Ale tady je už vedeny DRŽ HUBU A KROK a skakat šipku cizincum do trenek. A musíme si přiznat že češi takoví jsou podlezat ,udavat ,pomlouvat ,krast a rozkradat když oni tak ja víc a hlavně žadnou hrdost v sobě nemame .Sami víte komu dřív jsme lezly do zadku a komu ted a nejhorší že ted nevíme komu dřív.Všude ve světě jak se jim nelíbí něco malo jdou ven stavkovat.Češi drží hubu protože jsou spokojený ?nebo se bojí a jsou zbabělci.ALE JE POZDĚ TODLE VŠECHNO JSME MĚLY ŘEŠIT V 89 ne po 20letech ,nadavat na bolševiky ,myslím že už to je v tehle době malé zlo. A že ohýbame hřbet před sudetaky je mi taky na blití
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama