reklama
reklama

Zneužitý Paroubek

Autor: Odjinud | Publikováno: 18.8.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

V minulých dnech se objevilo hned několik spekulací na téma Paroubek prezidentem. Rozumím tomu, že jde o atraktivní, hororové téma, nicméně, přece jenom  na hony vzdálené realitě.

Z téhle příšernosti, si mohli a měli , nejenom bojácní lidé, plným právem, dělat hlavu ještě před červnovými volbami, dnes už však jde jen o hloupé strašení, parazitování na osvědčené značce.

Jinak je ovšem hezké, že ani po těch třech měsících, kdy se z pana předsedy stal řadový poslanec, je Paroubek pořád v kurzu, jeho jméno se nepřestává objevovat v tučných  titulcích.

Zřejmě mu to vyhovuje, neboť evidentně neopomene jedinou příležitost dát o sobě vědět, přiložit pod kotel. Hodně v tomto směru také  pomohla i ta televizní Výměna manželek. Ten starý typ - neatraktivní, zjevně nesebevědomá ženská jen otrocky přikyvující, pořád k sobě bojácně tisknoucí kabelku, k tomu světákovi fakticky  nepasovala.To paní Petra je jiný kafe - doslova požehnání pro bulvár!

Navzdory osudu, Jiří Paroubek pořád zůstává zářivou mediální hvězdou první velikosti, o řád přečuhující své stranické kolegy -  tak trochu droga. Nezhořkl, snad jen poněkud změnil žánr - z obávaného politika, se postupem času stal neodolatelný bavič.

Oč zábavnější, je číst  třeba ty jeho aktuální komické stížnosti - že o něj na českých vysokých školách nikdo nestojí, že se tudíž udělá na nějaké té zahraniční univerzitě, nebo zase ta nová poutavá líčení paní Petry, jak pan Jiří seče trávu v noci, při baterce…

Buďme vděční za takový pozitivní posun a přestaňme už konečně Paroubkem strašit, zneužívat jeho jméno v divokých politických spekulacích!

Josef Havránek
Publikováno s laskavým svolením autora.
Zveřejněno na serveru josefhavranek.blog.idnes.cz.

reklama
3589 čtenářů | 74 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Zneužitý Paroubek
(dhimmi, 18.8.2010 1:13:51)
Odpovědět
Tlusťoch tady bude ještě nějakou dobu smrdět,ale jeho "sláva" už je minulostí.On to už pochopil,jeho kumpáni taky,ale jeho drahá polovička se s tím pořád nějak nemůže smířit.Ono lehat si pod takovou horu sádla není žádná sranda,zvlášť když je vidina první dámy v čudu.Kdo to mohl ale tušit,vždyť přece i všichni ti geniální politologové od Peheho až po Dvořákovou měli jasno-Jyrka to měl vyhrát na celé čáře...
Re: Zneužitý Paroubek
(Kalous, 18.8.2010 9:57:00)
Odpovědět
To jsou ale primitivní pindy, hora sdla ap. Paroubek je nejschopnější politik v ČSSD, měl se včas zbavit Tvrdíků a Sobotků, a dopadlo by to jinak.
Re: Zneužitý Paroubek
(xXx, 18.8.2010 10:31:36)
Odpovědět
Ha-ha-ha! Sam si roztomile odporujete. Nejlepsi politik by v premierske funkci nespachal soukromy mezinarodni podvod za par hloupych milionu, nezval do sveho okoli zlocince jako Rath, ani neschopne hlupaky jako Tvrdik apod. Takze jste sam dokazal, ze dusevne vazene nemocnby Paroubek zadnym schopnym politikem nebyl... ;)))))
Re: Zneužitý Paroubek
(Kalous, 18.8.2010 14:45:30)
Odpovědět
Paroubek žádný mezinárodní zločin nespáchal (jestli myslíte Pandury, byla to věc jiných). Rath není zločinec, naopak odkrýval zločince kolem předchozího hejtmana Bendla (podvodné privatizace, tunely, obrovské odměny v zadlužených nemocnicích)..
Re: Zneužitý Paroubek
(obcan1, 18.8.2010 15:59:37)
Odpovědět
Jestli nespachal prece nemuze vedet nikdo jiny, nez Paroubek. Tak proc lzete? Skutecnost je Bohuzel tragicka: Paroubek ve funkci premiera CR vylakal na zahranicnim podnikateli penize pod lzivou zaminkou, takze se dopustil nejmene podvodu, v tomto pripade mezinarodniho. Informovala o tom jak ceska, tak zahranicni media.
Re: Zneužitý Paroubek
(Kalous, 18.8.2010 17:28:34)
Odpovědět
To je teda pro mne novina, že Paroubek připravil o peníze nějakého zahraničního podnikatele. Že jsem o tom nikde neslyšel a nečet.
Re: Zneužitý Paroubek
(obcan1, 19.8.2010 1:03:46)
Odpovědět
Bohuzel. Nikoho netesi premier - mezinarodni podvodnik. :(((
Re: Zneužitý Paroubek
(xxx, 25.8.2010 14:55:34)
Odpovědět
Ale u VK pres absolventa Harwardu to je jiste!
Re: Zneužitý Paroubek
(dna, 19.8.2010 9:49:17)
Odpovědět
občan 1.jste obyčejný lhář a podvodník,pro vás je ta demokracie jak dělaná,mužete zde lhát a urážet lidi /Paroubka/beztrestně.To byste za komunistů nemoh.Aspon jste si ulevil.Nikdo o tom neví a vy to víte,tak to zažalujte.Lháři !
Re: Zneužitý Paroubek
(obcan1, 19.8.2010 14:27:13)
Odpovědět
Je to neuveritelne, ale Paroubek soukromy mezinarodni podvod ve funkci premiera CR Bohuzel opravdu spachal. Na zahranicnim podnikateli vylakal penize pod lzivou zaminkou charity sve manzelky, ale zadna charita neexistovala. Podvedeny podnikatel rekl v interview "myslel jsem, ze kdyz to domlouva sam premier CR, tak to nemuze byt nic trestuhodneho". Bohuzel to trestuhodne bylo, protoze to byl podvod. A podruhe nelzete jako vas vudce-mafian! :(((
Re: Zneužitý Paroubek
(odjinud, 18.8.2010 16:19:21)
Odpovědět
Proc by mela CSSD tunelare Ratha "exkomunikovat"

Pan Rath by CSSD zcela eliminovan byt mel, avsak nikoli proto, ze "odrazuje volice", ale proto, ze se dopousti neprijatelneho, az kriminalniho chovani, ktere tezce poskozuje zajmy zeme a cele spolecnosti vcetne CSSD, jako napr.
- Organizoval korupci z ministerstva (narod videl v TV)
- Tuneloval CLK (konstatoval soud)
- Atestaci ziskal podvodem (sam priznal)
- Licenci ziskal podvodem (sam priznal)
- Hochstaplersky neni nazory (prikladu je mnoho)
- Lzi pouziva kazdy den (sam priznal v TV, prikladu mnoho)
- Pravdepodobne stal za kradezi ucetnictvi CLK
- Zije v bigamii (sam priznal),
- Moralne poskozuje mladez (svym pornografickym brakem)
- Devastuje politickou kulturu (za pomluvy byl dokonce odsouzen)
- Defrauduje verejne penize (jeho pocinani odmitla dokonce i EK)
- Tezce poskodil mezinarodni povest CR (kritikou jeho "hospodareni" ze strany EK)
- Tezce poskodil ceske zdravotnictvi (mnoho prikladu)
- Rozdava penize danovych poplatniku svym kumpanum (mnoho prikladu)
- Vydiral zadatele o krajske dotace (mnoho prikladu)
- Zneuziva verejne penize na osobni reklamu (prikladu je mnoho)
- Dosadil do funkce namestka zlodeje, ktery obcany okradl o 300 mil. Kc (kolik byl Rathuv "vejvar"?)
- atd. atd.......

Slovo "Rath" se stalo narodnim synonymem pro "lhar" a jeho osoba vykazujici cetne symptomy psychickych poruch se stala symbolem vsech hochstaplerskych lumparen, z nichz lze neco "vytriskat" ze statniho.

CSSD by tohoto bezprikladneho darebaka mela odmitnout nejmene z vyse uvedenych duvodu, ci proste proto, ze skodi nasi vlasti, ne proto, ze skodi korytum papalasu a pokladne CSSD...

Svym oduvodnenim odmitaveho postoje k tunelari Rathovi (ze odrazuje volice) se CSSD dostava "na jednu lod" s timto zcela vyjimecnym gaunerem a nemuze se divit, ze jiz ztratila statisice svych byvalych priznivcu...
Re: Zneužitý Paroubek
(Kalous, 18.8.2010 17:35:31)
Odpovědět
Prosím Vás, většinu těch Rathových hříchů lze připnout polovině politiků. Spousta jich dělala VŠ třeba po telefonu, korupce je všude kolem, tunelářství je u nás běžné dosud a větších měřítcích, milenku má skoro každý vyšší politik včetně expremierů a ex a presidentů, zdravotnictví naopak provětral, morální problémy má skoro každý úspěšný politik (s morálkou se moc daleko nedojde), těch zlodějů náměstků je .... BĚŽTE DO HÁJE!
Re: Zneužitý Paroubek
(xx, 18.8.2010 18:07:17)
Odpovědět
No jo, jenze problem je v tom, ze zatimco ostatni politici se dopusti tak 1 nebo 2 lumparen z uvedeneho seznamu, tunelar a bigamista Rath jich pacha vsech 20, ci kolik jich tam je. A navic ne jenom jednou, jako ulet, ale opakovane, nektere dokonce trvale. Je fakt, ze je to daleko nejvetsi gauner ze vsech politiku.
Re: Zneužitý Paroubek
(berg, 18.8.2010 19:33:06)
Odpovědět
tak ho kalousovi nechte, jemu se zamlouvá, tak at je jeho :-)
Re: Zneužitý Paroubek
(xxx, 25.8.2010 14:57:31)
Odpovědět
Hned po dedu vsevedovi a sove usate!
Re: Zneužitý Paroubek
(poi, 19.8.2010 9:59:57)
Odpovědět
Ráth odhalil některé kauzy P.Bendla,je to hnůj.Stačí se podívat na Bendlovu pevnost a majetek,který si nahrabal a není o čem mluvit.Je z něho šlechtic na koni.Kde na to vzal?
Re: Zneužitý Paroubek
(nestranik, 19.8.2010 14:04:49)
Odpovědět
Presne Rathovu zvracenost vystihuje prispevek o neco vys: "...zatimco ostatni politici se dopusti tak 1 nebo 2 lumparen z uvedeneho seznamu, tunelar a bigamista Rath jich pacha vsech 20, ci kolik jich tam je. A navic ne jenom jednou, jako ulet, ale opakovane, nektere dokonce trvale. Je fakt, ze je to daleko nejvetsi gauner ze vsech politiku."
Re: Zneužitý Paroubek
(Lijza, 19.8.2010 9:53:15)
Odpovědět
Odjinut,ty bláboly jste vzal kde?Tady se jenom lže a manipuluje.Kdyby to byly kriminální činy a prokazatelné,pravdivé,byl by odsouzen.Ty vaše lži a pomluvy na Paroubka a Rátha už nikdo nebere vážně.
Re: Zneužitý Paroubek
(Šoumen, 19.8.2010 11:57:44)
Odpovědět
Nespamuj!!!!!!
Re: Zneužitý Paroubek
(Vladka, 19.8.2010 9:44:25)
Odpovědět
Kalous máte pravdu.Jsem ráda,že aspon někdo má na tomto portálu rozum Díky.
Re: Zneužitý Paroubek
(xxx, 25.8.2010 14:53:45)
Odpovědět
Zato diky prostackum typu dhimmi je nejpopularnejsim politikem CR sova usata!
Po viziru cista do bela!
Re: Zneužitý Paroubek
(Davidan, 18.8.2010 1:49:08)
Odpovědět
Je to jen pokračování mediální kampaně novinářských stvůr, které při své službě napomáhají rozbíjet tuhle republiku bandě kriminálníků, tvořících vládu a Parlament ČR.
Novinářští prostituti dobře vědí, že připomínáním a zeměšňováním Paroubka, mimochodem naprosto neoprávněným, poškozují a dehonestují zároveň ČSSD, což je jejich hlavním úkolem a cílem.
Přitom jediná ČSSD přišla s programem, který měl hlavu a patu. Všechny kecy vládní koalice a jejich mediálních ubožáků, bylo jen matení veřejnosti, která už snad musí tušit, jaká svinstva se na ní chystají a budou jim ztrpčovat a prodražovat život .
Re: Zneužitý Paroubek
(Fiter, 18.8.2010 6:15:26)
Odpovědět
Jistě to pro vás nebude problém když děláte ČSSD advokáta,že byste nám lehce ten jejich program který měl hlavu a patu nastínil.
Re: Zneužitý Paroubek
(QQ, 18.8.2010 6:56:42)
Odpovědět
Ha,ha,ha. Kde byla hlava a pata volebního programu ČSSD, když ji voliči nenašli?
Re: Zneužitý Paroubek
(Kalous, 18.8.2010 9:58:30)
Odpovědět
Vždyť ČSSD byla vítězná strana, tak co žv.aníte? Získala nejvíce hlasů.
Re: Zneužitý Paroubek
(xXx, 18.8.2010 10:24:59)
Odpovědět
Ha-ha-ha! Jen proto, ze se jeji cast politickeho spektra nerozdelila, jako u pravicovych stran. Ztratila bez nahrady statisice priznivcu... ;)))))
Re: Zneužitý Paroubek
(Kalous, 18.8.2010 14:48:10)
Odpovědět
A ODS ztratila ještě více příznivců než ČSSD, nebýt Kalouskovců, byla by v háji.
Re: Zneužitý Paroubek
(obcan1, 18.8.2010 16:02:08)
Odpovědět
ODS ztratila tolik volicu zejmena tom, ze se pravicova scena rozdelila na 3 casti. Bud jste opravdu tak neuveritelne primitivni, nebo neumite lhat. ;)))
Re: Zneužitý Paroubek
(Kalous, 18.8.2010 17:39:25)
Odpovědět
Promitiv jste vy, Věci veřejné jsou něco nedefinovatelného a tak vítězství pravice tak docela ještě vítězstvím nemusí být. VV volilo i spousta levičáků, kteří naletěli a nyní toho litují.
Re: Zneužitý Paroubek
(xx, 18.8.2010 18:14:07)
Odpovědět
Takove blaboly jste si prave cycucal z palce. VV definuje jejich program a lide, kteri se u voleb spletli, ma kazda strana. Takze jen dalsi oranzovy blabol chudaka, ktery se nedokaze smirit s tim, ze oranzova mafie propadla a rozpada se. A to jeste ani nezacalo vysetrovani jejich dluhu. Paroubek vedel, proc prasknul do bot. Jen pockejte!
Re: Zneužitý Paroubek
(yyy, 25.8.2010 15:02:04)
Odpovědět
Ti levicaci si nevsimli modre barvy v logu firmy?
Re: Zneužitý Paroubek
(Davidan, 18.8.2010 12:07:08)
Odpovědět
Vy dva idioti nade mnou, když nejste schopni si najít informace, tak o nich nežvaňte.
Re: Zneužitý Paroubek
(nestranik, 19.8.2010 14:32:28)
Odpovědět
O nenalezenych informacich se da "zvanit" jen dost tezko, nemyslite? ;)))))
Re: Zneužitý Paroubek
(lkj, 19.8.2010 9:57:19)
Odpovědět
QQ,ono vás to ha ha ha přejde,až od ledna nastoupí zákony nynější vlády.To teprv poznáte co jste zvolili.Ted děláte hrdiny.leda,že jste v balíku,tak vám to neublíží,ale nás je většina co v balíku nejsme.
Re: Zneužitý Paroubek
(yyy, 25.8.2010 15:00:27)
Odpovědět
Mate na mysli volice sovy usate. Tam/ s vyjimkou Gazdika, a tomu se moc divim/ neni mozne hledat ani rozum.
Re: Zneužitý Paroubek
(xXx, 18.8.2010 8:11:49)
Odpovědět
Hezky blabol... Zadne hruzy se na narod nechystaji, jen obycejna snaha zit tak, jak kapsa staci. Zadluzovani statu oranzovymi zlocinci, kterym nejde o nic jineho, nez o vlastni prospech stylem "po nas potopa", a oranzove lzi "dluhy se splacet nemuseji" skodi kazdemu obcanovi i jeho detem a vnukum, dokonce i tem jeste nenarozenym. Proto oranzove zlocince odmita kazdy normalne uvazujici clovek.
Re: Zneužitý Paroubek
(xxx, 25.8.2010 15:05:39)
Odpovědět
Otazka zni ktera kapsa a na co? Pokud budou setrit na Praglu, predrazenych zakazkach
na silnice,hledat rezervy v boji proti korupci a hazardu tak ano. Ale podle pristupu zejmena k hazardu a korupci se zda, ze opak je pravdou!
Re: Zneužitý Paroubek
(klm, 18.8.2010 8:45:20)
Odpovědět
Davidan, tvý oranžový bláboly jsou pouze k smíchu. A už ani to né. Myslím, že dostaneš prostor pro svoje žvásty v Paroubkových novinách ! Tam tvoje výblitky padnou na úrodnou půdu...
Re: Zneužitý Paroubek
(obcan1, 18.8.2010 9:05:34)
Odpovědět
Pokud ovsem protikorupcni policie nezjisti, ze jsou financovany ze zlocinnych oranzovych zdroju (uplatky typu Pandur, Grippen, privatizace, zmanipulovane tendry apod.) a nezavre je spolu s vydavatelem... ;)))
Re: Zneužitý Paroubek
(Kalous, 18.8.2010 10:00:35)
Odpovědět
Nejste náhodou schizofrenik? Za privatizace se ČSSD teprve rozjížděla, ty zlodějny byly dílo ODS a spol. Jen nepatrně se pozdě omočil privatizér Gross.
Re: Zneužitý Paroubek
(xXx, 18.8.2010 10:26:40)
Odpovědět
Ha-ha-ha! Zrejme jste poslednich 10 let strail nekde v PL, ze nevite, co se delo! ;)))))
Re: Zneužitý Paroubek
(dr., 18.8.2010 13:39:30)
Odpovědět
Nepouzivejte cizich slov, jejichz vyznam vam zustal utajen!
Re: Zneužitý Paroubek
(berg, 18.8.2010 19:38:40)
Odpovědět
no i takoví kalousi, věřící na pohádky asi existují
Re: Zneužitý Paroubek
(Davidan, 18.8.2010 12:08:33)
Odpovědět
Myslím, že budeš asi jednička, co?
Re: Zneužitý Paroubek
(archivar, 18.8.2010 8:04:06)
Odpovědět
Historie bezpecne odhali, zda nekdo byl politicka zruda nebo ne. Vzpomenme na dopis Ratha Paroubkovi z r.2006, ktery predchazel Paroubkove vytazeni mafiana Ratha do vrcholove politiky. Paroubek, nejen, ze neodmitnul Rathovo zneuzivani statutarne nepoliticke odborne organizace lekaru (CLK), ale Rathovy podrazy dokonce uvital a zahrnul je do sve politiky.

"Vážený pane ministerský předsedo, pokusil jsem se shrnout komplikovanou a nepřehlednou problematiku zdravotnictví a navrhnout několik dílčích kroků, které mají reálnou šanci zajistit Vaší vládě pozitivní ohlas významné části veřejnosti. Tyto kroky si nepochybně najdou své kritiky z řad opozice, zdravotních pojišťoven, ale možná i některých menších lékařských organizací.

Je to pochopitelné, neboť tyto skupiny si přejí Vaši prohru a nástup Modré šance. Pokud tyto kroky nebudou realizovány, jsem přesvědčen, že se nepodaří veřejnost přesvědčit o dobrých úmyslech a prospěšnosti vlády. Díky nečinnosti a nerozhodnosti ministerstva zdravotnictví se i já osobně dostávám pod sílící tlak mé organizace, kde prudce stoupají kritické hlasy na adresu doc. M. Emmerové.

Nevím, jak ještě dlouho budu schopen tento tlak udržet ve snesitelných mezích tak, aby nezačal ohrožovat i mě osobně. Dnes není situace vážná jen z pohledu finanční rovnováhy systému, ale roste její význam jako politikum před blížícími se volbami. I z tohoto důvodu Vás žádám o pomoc a osobní schůzku na toto téma." (podepsan Rath)

Paroubkuv mafiansky zpusob politiky Bohuzel stale hrozi, nebot stale se najdou darebaci, kteri jsou ochotni na jeho zrudne metody pristoupit...
Re: Zneužitý Paroubek
(Kveta, 18.8.2010 10:35:07)
Odpovědět
To je odporne!
Re: Zneužitý Paroubek
(jorkšír, 18.8.2010 8:37:14)
Odpovědět
Proč tolik slov na toho výtečníka. Nestal se premiérem,nestane se z něj nikdy president. Jeho mediální přítomnost je však přeci jen trochu nutná,to aby lidé nezapoměli co za výtečník tady mohl vládnout,a aby v každých následujících volbách zůstali ostražití.
Re: Zneužitý Paroubek
(uve, 18.8.2010 8:56:16)
Odpovědět
Jorkšír, před několika dny dávali na Primě rodinku páně Paroubka, jak pěstuje kytičky,jak seká v noci trávu, a jak na něho v němém úžasu kouká jeho Petra. Který s politiků se tak vehementně se svou rodinou cpe aby byl viděn jako ,,obyčejný člověk " ?? Neznám nikoho. A to už taky vypovídá o tom, že jenom tak nezmizí s politické scény. Jedině kdyby titána chtěli někde v cizině , kde hodlá přednášet a předávat svoje moudra....
Re: Zneužitý Paroubek
(obcan1, 18.8.2010 9:10:13)
Odpovědět
Paroubek uz dnes hluboce lituje, ze podlehnul sve zbabelosti a praskl do bot pored odpovednosti za miliardove dluhy, do kterych CSSD stahnul. Nikdo se ale po vinikovi nepidi, tak uz lituje. Samozrejme se do politiky cpat bude, jinak mu jeho chorobna mocichtivost, ani jeho sexualni zlatokopka nedovoli... ;))
Nezneužitý Paroubek, ale lid
(děd, 18.8.2010 11:59:27)
Odpovědět
Vždyť o Paroubka Vám až tak nejde. A co se ČSSD týká, každému co mu patří : Jak je vidět asi jen někdo si pamatuje, nebo nechce pamatovat zlatou horečku počátku 90.let s "bohužel málo Koženými", kdy začalo to co rozeštvalo lidi. Od roku 1992 vládla ODS - až v letech 1998-2002 poprvé ČSSD spolu s ODS (smlouva) a 2002-2006 ČSSD vládla sama. Tedy ČSSD vládla a sama tuto zemi plenila "pouze" 4 roky !! Čest mamonu !
Ještě, že nás zachrání nová vláda včele se starou "dobrou"ODS.
Re: Nezneužitý Paroubek, ale lid
(ferda, 18.8.2010 14:16:28)
Odpovědět
děde, dobře napsáno ! :-)))
Palec nahoru ! :-)

ps.jenže těm dnes modrým soudruhům,tady i tam, to nemůže docvaknout, protože oni vidí jen to,kde se co dá rozkrást, ukrást, koho pomluvit a kde je prostor pro to jejich neustálé lhaní a podvádění ! :-))

darmo mluvit, co po nich člověk může chtít, když mají ve svém znaku ptáka: STRAKU ZLODĚJKU :-)))))
Re: Nezneužitý Paroubek, ale lid
(Alberto Kvěch, 18.8.2010 14:50:04)
Odpovědět
Dědo,Ferdo.Do jisté míry souhlasím.Ten bordel tady zavedli ODS v čele s Klausem.To byla pouze likvidační skupina a bohužel i toho dobrého co zbylo po komunistech.Promarnili naší šanci být v Evropě lepšími z poměrně dobrého odrazového můstku.Oni rozhodovali a zapomněli stanovit pro demokratický vývoj priority,čeho se vyvarovat,propagovat a no co si dát přímo velkého bacha.Vrhli stát minimálně 40 let zpět.Na příliš dlouhou dobu zhasli, příliš dlouho neplatily a vědomně neuplatňovali zákony.Všichni ti politici měli dávno odstoupit,nebo být vyhozeni né-li zavřeni.Na scénu nastoupil Zeman a ten definitivně ten nastolený bordel potvrdil a nechal rozjet na max. obrátky podpisem "OPOZIČNÍ SMLOUVY". To byl největší podvod na stát a občany, po osobní dohodě Klause a Zemana.V té době se ještě mohlo vše špatně nastartované zastavit ,ale bohužel nestalo se.Socani pak v tom bordelu pokračovali.
Re: Nezneužitý Paroubek, ale lid
(Alberto Kvěch, 18.8.2010 15:03:05)
Odpovědět
Doplňuji.A ještě jsou tací hlupáci kteří,ty likvidátory Zemana,Klause, ale i Topolánka a Paroubka podporují a obdivují.Neuvěřitelné.
Re: Nezneužitý Paroubek, ale lid
(obcan1, 18.8.2010 16:06:17)
Odpovědět
Usmevna ozdoba diskusi "kvech" si jeste nestacil vsimnout, ze pan Topolanek jiz znacnou dobu neni v politice. Inu, levicovy "titan mozku"... ;)))
Re: Nezneužitý Paroubek, ale lid
(Alberto Kvěch, 18.8.2010 18:51:37)
Odpovědět
Ale stačil ty chytráku.Musíš číst a neplácat,myslím však ,že stejně nepochopíš.
Re: Nezneužitý Paroubek, ale lid
(xx, 19.8.2010 0:58:45)
Odpovědět
...a nepsal jste snad o "hlupácich kteří, ... Topolánka podporují"? ;)))))
Re: Nezneužitý Paroubek, ale lid
(obcan1, 19.8.2010 16:34:02)
Odpovědět
Ale vzdyt Kvech je prece jen usmevna ozdoba diskusi.. ;)))))))
Re: Nezneužitý Paroubek, ale lid
(zločpriv, 18.8.2010 16:17:20)
Odpovědět
Souhlas p.Kvěchu.Pro doplnění,zrušení 80 zákonů před tzv.privatizaci(otec Klaus v čele ODS),byla posvěcená nevratná krádež za bílého dne,bez pozdějších možných trestů.Nevidím žádnou reálnou cestu naši zem vyhrabat z bahna,do kterého se dále a hlouběji propadá.Současná vláda starých a nových kalousků jen doprivatizuje zbytek ,založí soukromé zlodějské penzijní fondy a občany vyždímá,aby si zvykli na horší časy.Vše začal Klaus se svojí pravou klikou ODS a socani pokračovali v nastoupené cestě,při které odhazovali drobky poddaným,aby budili zdáni sociálna.Nebýt trestuhodné,naivní důvěřivosti,tak již žádný ze starých politických viníků neměl se objevit v parlamentu,natož vládě a nejen to...Paroubek přebíral štafetu po jiných borcích a tudíž jeho "zásluhovost" je menší,ale ne bezvýznamná.
Re: Nezneužitý Paroubek, ale lid
(obcan1, 18.8.2010 16:24:54)
Odpovědět
Zrejme jen nedopatrenim jste zapomnel uvest, ze privatizacnich kradezi se dopustili hlavne levicacti hochstapleri z byvale rude mafie, kteri urychlene prevlekli kabaty a ukryli se zejmena do CSSD. Dodnes je jich tam udajne 66%. ;((( Ruda mafie je take zavcas informovala, ze bude mozne si za par korun koupit byly a potom vyjimku zrusila... Jooo levicaci, to jsou gauneri k pohledani! ;)))
Re: Nezneužitý Paroubek, ale lid
(děd, 18.8.2010 15:04:27)
Odpovědět
Myslím, že jim (strakám) to docvaklo, ale nenažranost a pud sebezáchovy je vedou k tomu, aby kalili vody a kolem sebe kopali a kopali. A vždy se najdou ochotní soukmenovci jako je novodobá NF. Ale asi to tak má být, dokud lidi neopustí bezradná lhostejnost jako byla za totáče v kolonii SSSR.
Re: Nezneužitý Paroubek, ale lid
(xxx, 25.8.2010 15:14:15)
Odpovědět
To neni ptak, to je chobotnice. Vzdyt jeji tvurce
studoval v Neapoli. A do Palerma jezdil za totace se rekreovat!A ucit se, jak se cisti spinave penize. Proto je neumel rozlisit.
Re: Nezneužitý Paroubek, ale lid
(berg, 18.8.2010 19:57:41)
Odpovědět
dědku, ty to máš teda poplantané :-) a hned tě ferdyš chválí, asi stejná hlava dutá :-) ods nevládla sama, ale v koalici, potom 96 - 97 s požehnáním zemana a potom zase naopak, ani špidla nevládl sám, v podstatě jen puchejř si s komančama dělal 14 měsíců svou geniální politiku sám a dokázal se skvěle znemožnit, ale proč to vám, dutolebcům vůbec připomínat, vy jste ustrnuli u puchejřova plagátu s nápisem "nemyslíš, zaplatíš" tož si to hezky čtěte
Re: Nezneužitý Paroubek, ale lid
(děd, 19.8.2010 10:04:07)
Odpovědět
Nikdy nevládla žádná strana sama, ale vždy vítěz voleb s premiérem za způsob vládnutí zodpovídá (tedy ODS 12 let a 4 roky spoluzodpovídala). Ovšem podle Vás za vlády ČSSD i (puchejře) tomu bylo jinak. A komančové nikdy ve vládě nebyli! Tedy znovu : každému co mu patří ! Jinak - „nemyslí, tak platí“ cca 3/4 občanů, kteří se necháme zlodějskou menšinou (nebo i Vámi?) okrádat a oblbovat. Víme, hlavo zcela otevřená ?
Re: Nezneužitý Paroubek, ale lid
(xxx, 25.8.2010 15:09:50)
Odpovědět
A jejimi odnozemi ODS B-TOP 09 a ODS C -VV!
Re: Zneužitý Paroubek
(pipina, 18.8.2010 15:25:04)
Odpovědět
A já myslel že ferda a aDavidán již zdochli.
Sláva oni ještě žijí.
Tá moudra bych nenešel bez nich.
Kluci,blbouni jen do toho váš debilní slovník by chyběl.
Ať žije ferda a Davidán.Čest jejich hlavám.
Re: Zneužitý Paroubek
(ferda, 18.8.2010 15:54:04)
Odpovědět
....hle, pravicový volič-pipina :-)

ta úroveň, ten sloh ! :-))

ne, již se nedivím, že náš stát je v takových s.r.a.č.k.á.ch..když má pravice takové mentální giganty :-)))
Re: Zneužitý Paroubek
(klm, 19.8.2010 8:39:32)
Odpovědět
Davidan a ferda, ještě že je máme. Jinak by byla na diskuzi nuda. Takhle máme srandy pytel....
Re: Zneužitý Paroubek
(pipina, 18.8.2010 20:17:47)
Odpovědět
Ahoj ferda ty mentální gigante!!!!!!
Běž do hospody na jedno.
Bylo by strašné kdybys nebyl.
Re: Zneužitý Paroubek
(jája, 18.8.2010 20:21:32)
Odpovědět
Pipina má pravdu!
Podle čeho by se měřila blbost kdybys nám odešel?
Re: Zneužitý Paroubek
(Hardy, 18.8.2010 22:48:31)
Odpovědět
V celém východním bloku bývalého "socialistického tábora" se kradlo, není to jen české specifikum. A rozkradla se v některých zemích až čtvrtina majetku, bohužel jsme neměli možnost pozvolných a pomalých privatizací typu Thatcherová a Reagan, tam to mělo velký úspěch, protože bylo relativně dost času vybrat nejvhodnějšího vlastníka. U nás se privatizovalo velmi rychle a uhlídat poctivost všech zúčastněných stran bylo asi nemožné, proto ty ztráty na majetku, což už nyní zrovna moc nejde, už je na to moc vidět.
Re: Zneužitý Paroubek
(A, 19.8.2010 9:53:37)
Odpovědět
i dnes platí -Ryba smrdí odhlavy
Re: Zneužitý Paroubek
(obcan1, 19.8.2010 16:39:49)
Odpovědět
Pripomenul bych jeste dalsi moment. Prakticky neexistovali domaci zajemci, keri by byli financne dost silni, aby podniky mohli koupit a banky se nebyly ochotny poctive angazovat. Zatimco v NDR odvazlivcum, kteri byli ochotni zdevastovane podniky prevzit, jeste platili, u nas odvazlivce kriminalizovali. Chyb se stalo mnoho, ale to vime az ted, "po bitve"...
Re: Zneužitý Paroubek
(xxx, 25.8.2010 15:22:05)
Odpovědět
Hezka vymluva. Ale zapominas na Svejnara, ktery nebyl proti rychle privatizaci, ale pro rychlou
privatizaci v zakonnem ramci. To je podstatny rozdil. Bez zakonneho vymezeni je to obycejna zlodejna,prevazne obcanu. Ti i po zhasnuti vedeli, kde co lezi. Doufam, ze nejsi mezi nimi. Jinak !
Re: Zneužitý Paroubek
(xxx, 25.8.2010 15:17:13)
Odpovědět
Pipinou a jajou!
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama