reklama
reklama
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora

Ubohost bigamisty Ratha

Autor: Petr Paulczynski  | Publikováno: 17.8.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

Tak jsem chtěl dát blog až v pondělí a ještě k tomu na jiné téma, ale tohle se nedá přejít. Masochistické sledování přímého přenosu parlamentu jsem ukončil ještě před vystoupením pana doktora Ratha. Ovšem mediální dopad tohoto vystoupení včetně blogu samotného aktéra svědčí o tom, že tento narcis si myslí, že sežral všechnu vtipnost světa. O panu ministrovi Bártovi si můžeme myslet co chceme. Tak například jeho podpis sám o sobě je hoden grafologického rozboru.

Avšak Rathův výrok typu "mužný smích pana Bárty", jímž se posmívá jistému handicapu v tónině hlasu kolegy poslance je od lékaře ubohostí nejhoršího zrna. Každý čtenář mých blogů ví, že takový pan Paroubek není mým šálkem kávy. Ovšem projev pana Paroubka, jakkoliv s ním nesouhlasím, byl veden na úrovni opozičního politika cupujícího vládní prohlášení co se do něj vešlo. A i když pan Paroubek umí také zarýpat, takové ubohosti jako se dopustil pan Rath si však odpustil.

Obdivuji pana Bártu, že se povznesl nad tuto ubohost parlamentního kašpárka Ratha. Zdá se, že pan Rath už zapomněl na výchovný lepanec doktora Macka. Myslím, že by zase jeden zasloužil.

reklama
5800 čtenářů | 126 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Hop09, 17.8.2010 1:47:46)
Odpovědět
Vy duševní ubožáku, přestaňte nás už častovat svými tupými výblitky. Vaše výplody jsou urážkou myslících lidí.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(pavouk, 17.8.2010 6:18:35)
Odpovědět
Což se vás podle projevu zjevně netýká. Vy až dostanete rozum, to si pohovíte.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(D), 20.8.2010 23:44:46)
Odpovědět
Ne,ten CVOK BIGAMISTA ho samou radostí ztratí!Ještě,že má peníze,jinak by ty dvě cácory od něj určitě vzaly do zaječích.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Fiter, 17.8.2010 6:32:06)
Odpovědět
Á pán je levicový mamlas.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(mysak, 17.8.2010 11:52:15)
Odpovědět
ty ses ale primitiv ubohej.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(ferda, 17.8.2010 13:32:24)
Odpovědět
pro:Petr Paulczynski ,

víš, ono je to asi tak, v dnešní opravdu "našponované" době, je zapotřebí, aby fungoval tu a tam nějaký ten kašpar....., snad MUDr Rath někdy tak zafunguje v PS ČR, ale zato ty,nafouklej, polskej přivandrovalče, plný žluči a zvratků, ty tady funguješ jako generální ředitel všech šašků z celé planety :-))

a tak si říkám, že ten Rath to asi nedělá vůbec špatně, když takovým a podobným, jako jsi ty,polská naplavenina,leží v žaludku :-)))

Takže přeji Váženému panu MUDr Davidovi Rathovi, ať nad jeho spravedlivým hněvem nikdy nezapadne slunce :-)))
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 17.8.2010 18:24:49)
Odpovědět
Zdravím pane ferdo. Že by teď před podzimními volbami začal tisk provádět mediální dehonestaci Ratha, když se mu to podařilo u Paroubka? Skoro to tak vypadá. Když ti modráci kvůli němu dělají takové zle, tak to asi dělá dobře. Hlavně že do titulku použil slovo bigamista, není to taky urážka? Že by Paulczinský byl kandidát na lepana od Ratha.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(hahaha, 18.8.2010 0:35:01)
Odpovědět
Ferda je znamy levicovy pomatenec, ktery ani neumi pouzivat diskuse. Prispevek adresuje nakomu, ale vlozi ho jako odpoved nekomu jinemu. Zkratka - levicovy idiot. Ale pro zasmani ok... ;)))))
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(ferda, 18.8.2010 15:23:20)
Odpovědět
Zdravím tě "ha ha ha" alias "stando 01" :-)
ve tvém případě je opravdu těžké, být kokotem, když máte u vás modrohnojů tak velkou konkurenci :-)))

ps. tak makej, makej, ať zbytečně nepobíráš peníze od tvého živitele - eportálu :-)))
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(xx, 19.8.2010 10:08:46)
Odpovědět
Ferda perfektne potvrdil vas prispevek, ze? :)))
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Hop09, 17.8.2010 14:42:10)
Odpovědět
Ty mně také, Fitere.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Hop09, 17.8.2010 11:34:21)
Odpovědět
Právě jsem se pokálel a tak se nedivte mé zuřivé reakci na článek urážející jednoho z největších hrdinů bojujících za práva našeho lidu:Davida Ratha.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Hop09, 17.8.2010 14:41:09)
Odpovědět
Nějaký vtipálek si vypůjčil můj nick. Pomohl sis ty ubožáku? Doufám, že se pokálel pořádně a že ti máma naplácá.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(lysak, 17.8.2010 11:51:10)
Odpovědět
ty debile vymatlanej,az budes tak vzdelanej jako rath,tak si vyskakuj,zatim na to nemas chudaku,jdi se nechat vysetrit a neurazej vzdelane lidi,nemas na to.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(epert, 17.8.2010 12:29:30)
Odpovědět
Rath je jen zvanil a packal. Kam prisel, vsechno zpackal. Jen o tom nevis. Uz davno mel byt za mrizemi... ;)
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 17.8.2010 18:34:51)
Odpovědět
Milý pane jezdím přes středočeský kraj dost často, vidím třeba oproti vysočině podstatně opravenější silnice. Zkuste se podívat někam do jiného kraje. Uvidíte většinu tankodromů. Například pan Bendl z ODS si nechal udělat pro sebe obchvat, aby byl ze svého bydliště v Panenských Břežanech dříve v Praze, ale silnice pro ostatní ho moc nezajímaly. Možná i vy nevíte dost věcí, ale protože média, MfDnes, útočí na Ratha, tak jste podlehl třeba i vy, protože přece co je psáno, tak to je dáno. A člověk, který se nedívá okolo sebe a nepřemýšlí, tak tomu to, co čte v médiích stačí.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(QQ, 17.8.2010 20:54:22)
Odpovědět
Ha,ha,ha. Lež jako věž. Vůbec nevíš, kde středočeský kraj leží.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Maršálek, 18.8.2010 9:10:56)
Odpovědět
Samozřejmě, vzdělanci jsou jen a pouze v Praze a středočeském kraji. Podle toho to v ČR vypadá.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 18.8.2010 10:06:17)
Odpovědět
Ty jsi ale vypatlanec, nech se léčit.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(xXx, 18.8.2010 10:40:38)
Odpovědět
Neni vam stydno nize kazat o etice?
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 18.8.2010 18:59:44)
Odpovědět
Není, na vás modráky to platí na všechny.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Alena S., 19.8.2010 10:09:18)
Odpovědět
QQ.Šauman to napsal po pravdě.Bendl je daleko horší než Ráth.Ten si nahrabal pro sebe/viz.jeho sídlo a majetek/,Ráth to dělá pro lidi.Na Mudr.Rátha nedám dopustit,je to vzdělaný a spravedlivý člověk.Přijdte se podívat na silnice na MOravu,na ty vedlejší.Kazíme si auta a platíme za to velké daně.Kdyby tady byl hejtmanem Ráth,bylo by lépe.Jeho pohled na zdravotnictví nemá chybu.Jen to prosadit přes ty demagogy,kterým to vyhovuje a mají z toho bor..lu co tady ve zdr.je.Julínek to zařídil,Nečas pokračuje.Co chcete od ODS?????????
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Beroun, 18.8.2010 0:41:46)
Odpovědět
Jak priznavate, pres nas kraj jenom jezdite. Zrejme po dalnici, protoze o nem nevite zhola nic. Ze je pan Rath darebak k pohledani, ktery nasemu kraji jen skodi ve prospech svych kamaradicku a sve kapsy, je smutny fakt, na kterem nezmeni nic ani vase neznale chvalozpevy, ci mozna zamerne manipulace.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 18.8.2010 10:11:52)
Odpovědět
Po dálnici nejezdím.Je to tankodrom a nemám čas na to pořád čekat v kolonách. Středočeský kraj jsem projel skoro křížem krážem, ale nevím proč pořád nadáváte na silnice. Zkuste se podívat do jiných krajů na tankodromy.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(xXx, 18.8.2010 10:45:31)
Odpovědět
Ze tunelar CLK rozkradl penize danovych poplatniku na uplatky svych volicu a svou osobni reklamu, ktere mu chybeji v jinych oblastech vcetne udrby komunikaci, a proto ted knoura a snazi se svalit vinu na jine, je fakt, na kterem nic nezmen ani vas lzi. S mezinarodni ostudou na neprijatelne chovani "oranzovych zlocincu prevlecenych za hejtmany" poukazala i EK.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Jan S., 19.8.2010 10:15:37)
Odpovědět
Beroune,s těmy silnicemi je to asi tak,že minulá vláda dávala peníze na megalomanské stavby silnic a dálnic a na malé silnice nedala ani na údržbu,natož obnovu,což urgentně potřebují.Není to věc hejtmanů,ale ministerstva,co dají hejtmanům za finance na opravu silnic.Na Rátha tady kydáte o kamarádičkách atd.Ale nic konkrétního.Těch kamarádíčku má ODS podstatně víc a je jich hodně za hranicemi s miliardami,které jim topol.vláda přihrála,tak co chcete kydat ? ? ?
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(zzz, 19.8.2010 7:52:20)
Odpovědět
V Panenských Břežanech je tak akorát konzum, zrušená hospoda a její jakási náhražka. Ale že by obchvat? Jediný se buduje u Líbeznice, ten ale s P. B. nemá nic společného. Nejspíš sis popletl středočeské vísky:))
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(poi, 19.8.2010 10:18:15)
Odpovědět
zzz,ten obchvat je jen pro Bendla,kolem jeho sídla za státní peníze.Pro lidi ne.Špatně jste to pochopil.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(QQ, 17.8.2010 20:52:11)
Odpovědět
Rath není vzdělaný. Vzdělání člověka kultivuje. Rath pouze vystudoval medicínu, jinak je z něj pouze hulvát s diplomem doktora medicíny.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 18.8.2010 10:15:17)
Odpovědět
Znám spoustu nekultivovaných vzdělanců. Jenom příkladem Pan ing. vysoké školy chemicko - technologické, současně nejlepší ekonom světa, pan Kalousek a jeho předvolební kokoti.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(xXx, 18.8.2010 10:47:40)
Odpovědět
Tunelare CLK, hulvata 1. tridy, multipodvodnika, zlodeje a bigamistu Ratha v CR nemuze prekonat nikdo. Ani cenzor Sladek - a to uz je co rict! ;))
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 18.8.2010 19:05:18)
Odpovědět
Já vím, nemáte ho rád, to je z vašeho příspěvku vidět. Je to prostě skoro až zášť. Ale mě nevadí, můj hejtman to není. Sami jste si ho středočeši zvolili, tak máte co jste chtěli. Tak proč pořád vrčíte a štěkáte? Tak ho nechte odvolat, vždyť je "přece podle vás demokracie".
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 18.8.2010 19:08:00)
Odpovědět
Když to nejde přes tunely, tak ho zažalujte za bigamii, ale to on přece není že. Pouze má milenku, a to vy nemáte, tak mu alespoň závidíte. Jak typické pro modré ptáky.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Hardy, 18.8.2010 22:55:29)
Odpovědět
To není o modrých a oranžových, Rath je hulvát a v samotné straně ČSSD má mizivou podporu ohledně vyššího postu, třeba předsedu strany. Dnes spousta socialistů je přesvědčena, že jim Ráth škodí svým politickým projevem a stylem.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(nevzdělanec, 20.8.2010 20:43:41)
Odpovědět
Rat je možná vzdělanec socialistického zdravotnictví,ale to nic nemění na skutečnost že inteligence a zdravý selský rozum mu nejsou vlastní. Vážený, pochlebujte dál svému idolu.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 17.8.2010 7:17:50)
Odpovědět
Myslíte pane autore jeden ze zbabělých lepanců zezadu, když to ten dotyčný vůbec nečeká? On když by Rath Mackovi hned po té jednu pořádnou natáhl pěstí, tak bychom asi měli Macka na dva kusy. A pro pana Fitera upozorňuji předem, že nejsem levicový mamlas. Jenom asi chápu, co znamená podraznictví člena ODS.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Milano, 17.8.2010 11:24:06)
Odpovědět
Když tu mluvíš o podraznictví tak si vzpomeň(jsi-li toho schopen) za co Rath facku dostal. Urazil Mackovu ženu a to slušný a aspoň průměrně vychovaný člověk nedělá, a udělal to v situaci kdy se ona nemohla bránit. Proto dostal Rath facku a plně si ji zasloužil. Začínal totiž trpět pocitem že se mu nemůže nic stát...
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Beroun, 17.8.2010 12:31:47)
Odpovědět
Samozrejme. Navic to nebyla zadna facka, ale symbolicky vychovny pohlavek, jako nahrada toho, co zeejme v jeho vychove rodina zanedbala... ;))
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(pametnik, 18.8.2010 6:56:55)
Odpovědět
Rathuv tatik byl rudy lump a estebacky donasec. Co asi jineho mohlo vyrust ze synka, nez zruda?
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 18.8.2010 10:17:34)
Odpovědět
Nemáte pravdu jako vždy. Tatík Mašín - velký odbojář, ale synci sprostí vrahové, co se jen chtěli dostat za kopečky.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(pametnik, 18.8.2010 18:21:22)
Odpovědět
Temer zadne pravidlo nepleti na 100%, ale v pripade darebaka Ratha to sedi: Rathuv tatik rudy lump a estebacky donasec, synek bezcharakterni zruda. Kde se asi mel slusnosti naucit?
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Olina, 19.8.2010 10:24:31)
Odpovědět
pamětníku,za rodiče děti nemohou,jestli je to vůbec pravda a měl by sis zamést před vl.prahem.Co dělal tvůj otec?Možná bychom se divili.Otec Rátha očividně dobře vychoval,je vystudovaný Mudr.to se každému nepovede,má sociální cítění a bojuje za lidi normální,ne za ty miliardáře jako ODS.Jeho chování toleruji,protože na hrubý pytel hrubá záplata.Tak jak se k němu někteří chovají se Ráth ještě hodně ovládá.Pamětníku,kdybys měl jeho kvality a nezáviděl mu a nevyhrabával jeho otce bylo by to slušnější.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 17.8.2010 18:19:19)
Odpovědět
Tak nevím, že je urážkou když někdo řekne, že si tu ženu vzal kvůli penězům, když prodrbal knižní velkoobchod? Myslím asi že ne. Jo kdyby řekl že má malý kozy, ale toto?
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(QQ, 17.8.2010 20:57:27)
Odpovědět
Ve slušné společnosti si něco takového nemůže slušný člověk dovolit, protože mu v tom brání slušné vychování. No a Rath o slušném vychování neví vůbec nic a ani vzdělání ho nezkultivovalo. Co ho doma naučili, to nám předvádí.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 18.8.2010 10:08:21)
Odpovědět
Však on Macek taky ne.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Beroun, 18.8.2010 11:55:44)
Odpovědět
Podporovat zlo, Soumene, je temer stejne, jako ho pachat. To se ani trosku nestydite?
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 18.8.2010 19:10:23)
Odpovědět
Podporovat Mašíny a Paumera je také podporování zla. To se ani nestydíte pane Beroune?
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(poi, 19.8.2010 10:32:29)
Odpovědět
QQ,ve slušné společnosti se lidé fackují na veřejnosti?Jak to honotíš?Macek si chtěl udržet kurtizánu/už několikátou/ a Ráth to odnesl.Byla TO OSTUDA pro Macka,copak toto se dělá?Jen takoví debilové jako jsi ty,to schvalují.Kultivovanost je znak vyspělé společnosti.Macek si udělal ostudu na kterou se jen tak nezapomene.Rátha obdivuji.Je to bojovník a nedá se odradit takovými debily jako .........
Re: Ubohost lží
(Eda, 18.8.2010 10:11:40)
Odpovědět
Pane, pokud trousíte lži tohoto typu neúmyslně, máte možnost pustit si vysvětlení k chování p. Macka přímo od dotyčné bývalé manželky paní Blochové. Doporučuji, stojí to zato. Video viz http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/210522161200011-mamba-show/
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(jorkšír, 17.8.2010 7:55:45)
Odpovědět
Otázkou je,zdali by se dr Rath uplatnil jako lékař,resp. jako dobrý lékař.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 17.8.2010 10:49:25)
Odpovědět
Myslíte, že by se Macek uplatnil jako lékař - dobrý lékař? Pokud by fackoval pacienty, tak by měl hned po klientele. Ale on už nic neumí stejně jako Rath a všichni ti lékaři v senátu a parlamentu. Oni totiž neuměli nic předtím, tak šli do politiky. Viz případ pana Julínka. Na jeho špatné praxi anesteziologa docela vzpomíná dost lidí. A určitě ne z láskou a potěšením.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(lysak, 17.8.2010 11:53:55)
Odpovědět
macek je hovado.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Beroun, 18.8.2010 0:44:34)
Odpovědět
Hulvatsky tunelar CLK Rath si pohlavek zaslouzil. Za sve lzi a pomluvy byl dokonce jiz i pravoplatne odsouzen.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Beroun, 17.8.2010 12:32:44)
Odpovědět
Zrejme nikoli, kdyz i k atestaci si musel pomoci podvodem...
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Beroun, 17.8.2010 12:33:38)
Odpovědět
Coz samozrejme mluvim o tunelari Rathovi.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 17.8.2010 18:16:15)
Odpovědět
Tak zkuste taky mluvit o panu anesteziologovi Julínkovi. To je taky dáreček.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Beroun, 18.8.2010 0:49:13)
Odpovědět
Julinkova reforma s regulacnimi poplatky byla duvodna. Poplatky prosazoval i Rath jeste v dobe, kdy mel zdravotnictvi na starosti. Zreejme tedy i on veril, ze jsou rozumne a dokonce se vyjadril, ze bez nich zdravotnictvi fungovat nemuze. Svuj nazor vsak otocil o 180 stupnu, kdyz se dostal do opozice. Je to typicka ukazka, jak se snazi skodit nasi vlasti jen pro svuj vlastni prospech.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 18.8.2010 10:23:33)
Odpovědět
Neokecávejte s poplatky. Já jen že vám komouši vadí, ale Julínek - bývalý komouš sice později zmodralý, vám asi nevadí, protože již dnes má jinou barvu. A pak jenom pro to, že nic neuměl. Můžete se zeptat lidí co prošli jeho anesteziologickým procesem a jaké pak měli dlouhodobé problémy.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Beroun, 18.8.2010 12:43:55)
Odpovědět
To od vas neni hezke, SOumene. Chtel jste. abych mluvil o Julinkovi, tak jsem si vsimnul tematu, ktery souvisi i s Rathem, o nemz je diskuse. Ze se Rath projevil jako darebak, ktery kdyz byl za zdravotnictvi zodpovedny, poplatky prosazoval, ale kdyz mu obcane zodpovednost vzali, proti poplatkum bojuje, prestoze hlasal, ze "bez poplatku zdravotnictvi nemuze fungovat". To implikuje, ze Rath nechce, aby zdravotnictvi fungovalo. Neni to sabotaz?
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 18.8.2010 19:16:07)
Odpovědět
Jak jsem již výše napsal pan Rath mi nevadí, není můj hejtman, zvolili si ho sami středočeši a tak mají co chtěli. Můžou ho pomlouvat a nenávidět, ale to je asi tak všechno, co proti tomu můžou udělat. Nebo ať ho zkusí odvolat, vždyť to přece taky jde né? Vždyť prý máme demokracii.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(xx, 17.8.2010 21:07:24)
Odpovědět
Se svým charakterem a nafoukaností určitě ne, je příliš nafoukaný a ani trochu pokorný. Všimněte si špičkových odborní ve všech oborech, že jsou slušní, skromní a pokorní. protože mu tyto vlastnosti chybí, odešel od medicíny, protože by se nedostal dál, než na řadového lékaře. Rath je všeho schopný a vůbec mu nevadilo, že při druhou atestaci lhal a udělil si ji sám, i když nesplňoval předepsanou délku praxe. Rath bude vždycky podvodník, který raději laťku podleze, že by ji přeskočil. Rath se už nikdy nevrátí k medicíně, protože mu ujel vlak a nebude se svými vědomostmi stačit. Rathovi v medicíně už ujel vlak.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Beroun, 18.8.2010 0:53:18)
Odpovědět
Tunelari CLK Rathovi ujel vlak nejen v medicine, ale i vlak vsech slusnych lidi. Obcane ho hodnoti jako zdaleka nejhorsiho hejtmana ze vsech.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(chytrák z hospodyII, 17.8.2010 8:06:48)
Odpovědět
já si nevšiml ničeho nenormálního.To jste přehnal,nebo hledal jakékoli téma. Jakapak urážka? A jinak s části souhlasím- ale zbytečně se navážíte do Ratha.Mužný mích je holt mužný smích.Trochu nádhledu,p.P.
jinak klasická diskuze
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 17.8.2010 10:54:21)
Odpovědět
Ono když by se vám někdo smál do očí při vašem projevu, tak byste se ho také snažil utřít. Ale Rath to jen komentoval "mužným smíchem". Na tom nevidím nic špatného, je to určitě lepší, než kdyby odcházel od pultíku a dal mu facku přes celou hubu. Ale to umí jen podrazák Macek.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(paul, 17.8.2010 11:22:29)
Odpovědět
U duševního chudáka Ratha nemůže už nic překvapit.- To jenom Paroubek by ho rath viděl v čele Čssd. No pokud chce zánik této strany, tak toto je nejlepší recept. A určitě by neškodilo,aby tento sebestředný a arogantní hejtmánek dostal opět pár za ucho ....
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Beroun, 17.8.2010 12:36:48)
Odpovědět
Pokud nekdo trpi zdravotni poruchou, delat si z toho legraci dokaze jen gauner a hulvat nade vsechny meze. Na to se svym odporne zvracenym chovanim 'pasoval' tunelar Rath.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 17.8.2010 18:41:00)
Odpovědět
Když je tunelář a máte asi o tom důkazy, tak proč jste na něj už dávno nepodal trestní oznámení.
Takže zase okecáváte, což pěkně umíte, urážíte, ale skutek utek. Tak alespoň napište co vytuneloval. Jestli to fakt bude o to horší, než to, co vytunelovali za ta léta straníci ODS.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(muž s koženou brašnou, 18.8.2010 0:40:24)
Odpovědět
když máte důkazy na "straníky ods" tak podejte trestní oznámení, blbé co šoumene, blbé jak ty tvoje kecy, ty tvoje příspěvky odshora dolů, to je na psychouše, asi máš těžký problém vybalancovat, že nevládnou tvoji milí sockomouši, máš už ale útrum, ty časy budování rozvinuté prvobytněpospolné společnosti jsou naštěstí nenávratně pryč
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 18.8.2010 10:33:50)
Odpovědět
Vážený pane, použil jsem jen výrazové prostředky, které zde velice často používali modři koně - o trestních oznámeních apod., je vidět, že i vy jste se na to chytil. Takže pane nepásli jsme spolu krávy, tak bych byl rád kdybyste mi vykal, ale to je asi právě ta slušnost všech modrásků. Chovat se arogantně a přezíravě tykat všem.
Takže pane, sbalte si svou koženou brašnu, stejně to je jen napodobenina kůže, a pokuste se trochu vzdělat v etické výchově. A pokud to již nepůjde, tak se zastavte za nejbližším psychiatrem.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(xXx, 18.8.2010 10:39:07)
Odpovědět
Podle "zlodej krici, chytte zlodeje", vidte? ;)))
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 18.8.2010 10:52:09)
Odpovědět
Jo jasně, tak jak to křičíte i vy.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Beroun, 18.8.2010 11:56:44)
Odpovědět
Proc lzete?
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 18.8.2010 19:22:46)
Odpovědět
Když myslíte? Třeba proto, že se mi chce. Nebo proto,že už těch lží tady na tom portále je dost, tak mi to ani nepřijde. Zvláště potom, co mi nějaký ignorant napíše takovou blbost, že ani nevím kde středočeský kraj je. Ten chlap je opravdu zralý na léčení. Tak se pak nedivte.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Beroun, 18.8.2010 0:58:45)
Odpovědět
Za tunelare CLK jsem Ratha neoznacil ja, ale soud. Stezujete si na spatne adrese. Nebo si myslite, ze organivat uplatky od zdravotnickch firem, schovavat smlouvy a ucetnictvi pred kontrolami a tunelaovat penize z CLK pronajimanim sam sobe a "veldlejsakem" za 100.000 mesicne neni tunelovani?
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 18.8.2010 10:36:49)
Odpovědět
Asi mi uniklo, že byl odsouzen. Tak sorry pane Beroune.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Beroun, 18.8.2010 12:16:28)
Odpovědět
Jak dopadl proces s tunelarem Rathem nevim a nikdy jsem proto netvrdil, ze byl za tunelovani odsouzen. Avsak soud ho po prostudovani dukazniho materialu nazval "tunelarem CLK" a chovani, kdy organizoval uplatky od zdravotnickych firem (nechvalne zname "schuzkovne") a pote je tuneloval z CLK za sve 100-tisicove "vedlejsaky" a sve tunelovani kryl dalsimi lumparnami, jsou zcela neprijatelne.

Levice s oblibou kritizuje pripady, kdy nekteri jedinci zneuzili transformacni legislativni nekonzistence a nemravne se obohatili. To je vsak stejne, co spachal Rath! Jak to tedy, ze neodmitate i jeho? Jeho komunisticko-estebacka rodina mu nedala zadne mravni zaklady a podle toho se take chova - jako darebak.

Reknu vam, Soumene, ze take ja jsem se pocatkem 90. let dostal do situace, kdy mi nabizeli, abych se zucatnil "obchodu" s LTO, ze to neni trestne. Rekl jsem vsak, ze pro mne neni dulezite, ze to neni trestne, ale ze to je podvod a "obchod" jsem odmitnul. Nemuzeme ocekavat, pane Soumene, ze prostredi, v nemz zijeme, bude slusne a prijemne, jestlize gaunerstvi budeme kryt nebo k nemu mlcet. To sam dodrzuji a ocekavam a vyzaduji to take od sveho okoli. Proste, protoze je to mravne, ci, chte-li, v zajmu kazdeho z nas. Rekl bych ze byste se mel chovat stejne, protoze predpoklady k tomu mate.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 18.8.2010 20:06:23)
Odpovědět
Víte pane Beroune vy žijete životem, kdo do tebe kamenem atd., ale doba je jiná grázlové jsou skoro všude, hlavně v mocenských pozicích podporováni svými věrnými nohsledy.
Myslíte, že je lepší se nechat zkopat na ulici nějakým grázlem, nebo se mu postavit a bránit se. Snažil jsem se vždy žít tak, jak jsem byl vychován a nebylo to špatně. Jen dnešní doba mě donutila odpovídat grázlům v úplně stejné notě. A to si myslím, že jsem ještě dost slušný. Myslím ale, že sám víte, že za dalších dvacet let bude v tomto státě velká většina arogantních a agresivních lidí hájících jenom svoje zájmy, a my, my se budeme bát chodit ven. Já jsem jen rád, že už se toho asi nedožiji. Možná jak píšete předpoklady mám. Nikdy jsem nic neukradl, profesně jsem se vypracoval sám bez komančů a snažil jsem se žít "tak trochu" čestně. Ale bohužel. Doba ve které teď žiji, není pro nás "trochu čestnější" lidi tím pravým ořechovým. Zvláště pak, když heslo doby je postarej se sám o sebe, ale když vidím zkrachovalé politiky jak jim kamarádi shánějí místa na ministerstvech a v dozorčích radách, tak mě napadá že to heslo je jen pro někoho. Asi pro plebs. Pokud po zbytek života se nestaneme agresivní, všehoschopní a arogantní tak moc dlouho nepřežijeme. Mocní tohoto státu ani nechtějí vidět jak žijí normální lidé za 10 000 čistého. Oni jsou již za vodou a z jejich penězi je nezajímá že některé ceny máme mnohem větší jak na západ od nás, ale platy máme po třech utahováních opasků mizerné, několikrát menší než v ostatní Evropě. A to je právě o tom, že sytý hladovému nevěří. A tam, kde by mohli ušetřit, tam se o to vůbec nesnaží, protože šetřit na sobě a na úřednickém aparátu, který tu za 20 let vytvořili to není jejich hobby. To radši zaštiťujíc se zákonem vyplácejí ve statisících odchodné zkrachovalým politikům a ještě jim shánějí odpovídající místa ve státní správě. A to ani nemluvím o manažerech, třeba Českých drah, kteří mají dlouhá léta jen nastavenou dlaň - státe dej dotace, ale nikdo z nich není za ty peníze za nic zodpovědný. A proto je tu Kocourkov. Pokud se někomu prokáže trestný čin, tak mu zabavit majetek i ten přepsaný na rodinu, zavřít ho, nechat rodině jen roční průměrný plat do začátku, aby nebyli bezdomovci. A pokud by policie nebyla tlačena zamést to pod koberec, tak to by měl státní rozpočet dost peněz a nemusel by odírat maminy s dětmi, zdravotně postižené, nemocné, důchodce a také i zaměstnance. Oni ti mocní sami na sobě šetřit nebudou. Na to mají totiž ten plebs.
Myslím, že jsem se zbytečně rozohnil, tak budu už radši končit. Zdravím pane Beroune.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 18.8.2010 19:26:05)
Odpovědět
Proboha, kde to žijete, vždyť to dělá každý lékař, jezdí za sponzoringu zdravotních firem na zahraniční dovolené do destinací o kterých si můžeme jen nechat zdát. Ale vadí vám to jen na Rathovi.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(student, 18.8.2010 7:12:49)
Odpovědět
O grazlovi Rathovi jiz toho bylo napsano mnoho. Zkus mrknout treba na nasrath.kvalitne.cz
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 17.8.2010 18:48:28)
Odpovědět
Myslím že lidé trpící zdravotní poruchou, jsou pro srandu hlavně ODS, protože zrovna na nich se nyní snaží šetřit. Takže ODS má asi odporné zvrácené chování a jsou to gauneři a hulváti, jak jste napsal.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(onďa, 17.8.2010 19:37:18)
Odpovědět
Dobrý večer,pane Šoumene a Ferdo.
Jen Vás chci pozdravit.Byla pár dnů na nostalgickém výletě v Olomouci a dnes si čtu různé příspěvky a docela se bavím. Zatím bez komentářů. Doufám,že Vás nepostihlo krupobití a záplavy a že jste v pohodě.....
Tak hezký večer Vám i ostatním...
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 18.8.2010 10:51:05)
Odpovědět
Zdravím paní onďo. Povodně se našemu kraji vyhýbaly, takže v pohodě. Ale už skoro léto končí a čeká nás zase jen zima. Já se taky docela bavím nad těmi příspěvky. Nejlepší je, že pro modré ptáky, jsem hned levičák, přítel ČSSD, nebo její placený provokatér, nebo bývalý, nebo současný komunista, nebo něco jiného. Jsem magor, co by se měl léčit a podobné jiné žvásty. Ale nejlepší na tom je, že ti modří ptáci si nenechají na své bohy sáhnout, ale všechno ostatní jim vadí a kritizují to. To je ta demokracie "PO MODRÉ". Pro některé by možná bylo lepší, kdyby ústava zakotvila vládu jedné strany a to té jejich modré bývalokomunistické. Ale to nás ještě čeká, zatím je na to brzy. Loučím se s vámi a přeji na zahradě velkou úrodu.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(ferda, 18.8.2010 14:02:58)
Odpovědět
Také zdravím p.Šoumena a Onďu :-)))
Obdivuji, velmi obdivuji p.Šoumena,jak dovede s klidem a inteligencí jemu vlastní,diskutovat s tím pravicově smýšlejícím hnojíkem :-))

držím palce a přeji pevné zdraví.... :-))
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(onďa, 18.8.2010 14:40:27)
Odpovědět
to jsou takové žvásty.Žádné argumenty,jenom mlžení a nadávky kolem každého,kdo má jiný názor. Ono to není nijak důležité,jsou tady i jiní,chytří a fajn..
S tou úrodou díky- ale rajčata podlehla. Teda plísni.Jenom ve skleníku v pořádku. Ale chodili jsme na houby kolem Uničova a Úsova- plno hřibů.. Včera z ranní sbírky smaženice a pár sklínek. Tak se vyberte do nejbližšího lesa a třeba jenom si provětrat hlavu. Je to fajn... hezký den Vám i Ferdovi .....
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 18.8.2010 20:14:17)
Odpovědět
Díky. Chystám se na houby také pokud mi na to vyjde trocha času. Teď jsem naposledy dělal lečo jen z paprik a rajčat, jen tak do mrazáku asi 25 litrů. Jen tak na vaření, třeba do Maďarského guláše a tak, nebo dochutit na pravé lečo s klobásou a vejci, a pak baštit. Zdravím paní onďo a pane ferdo. Zas někdy příště.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 18.8.2010 20:16:02)
Odpovědět
Díky pane ferdo, dnes tu asi perlím jen já a sbor modroptáčníků. Zatím zdravím.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Sunny, 17.8.2010 11:25:29)
Odpovědět
Nemějte strach, pane Paulczynski, Rath dostane, co si zaslouží:-)
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Beroun, 17.8.2010 12:39:23)
Odpovědět
Lidska spolecnost se od 'odpadu' cistit musi. Obcane Ratha jiz ocenili jako daleko nejhorsiho hejtmana a verim, ze priste se mu narod jiz obelhat nepodari...
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 17.8.2010 18:59:49)
Odpovědět
Že jste se neočistili od Kalouska, ale jak píše paní sunny, i ten dostane co si zaslouží.
Ale myslím že pan Beroun je mluvčím národa, když říká že občané ho ocenili jako nejhoršího hejtmana. Ano jsou to hlavně lidé co čtou MfDnes, protože tam to píšou. Tak co bych se nad tím zamýšlel, že? Myslím že to byl jenom internetový průzkum, který celkem nic neříká. Ale prezentuje se to tak, jako kdyby se k tomu vyjádřili všichni občané středočeského kraje. Ale vyjádřilo se pouhopouhých 1 500 lidí. No to je opravdu silný vzorek občanů. A na tom je vidět jak média masově ovlivňují občany. Pokud chcete někoho dehonestovat, tak média tohle moc dobře umí. Už to několikrát předvedla.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Beroun, 18.8.2010 1:05:42)
Odpovědět
O SC kraji nevite nic, jak jste jinde priznal. Je tedy prekvapive, ze si dovolujete opevobat hejtmana na zaklade pohledu z jedouciho auta. ;)) Mylite se i v tom, ze tunelare CLK Ratha lide neodmitaji. To nejlepe ukazaly volby, kde jeho a Parubkovou vinou CSSD prisla o statisice priznivcu a propadla se do hlubokych dluhu. To neulzete. ;))
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(statistik, 18.8.2010 6:03:20)
Odpovědět
Vase argumentace pripomina silnou manipulaci. 1500 lidi je bezny rozsah vzorku, na nemz se delaji pruzkumy verejneho mineni. Jestlize nejlepsi hejtman ziska 64 body a predposleni 40, je prumerna vzdalenost mezi hejtmany asi 1,8 bodu. Posledni hejtman Rath ale oproti ocekavani za predposlednim ziskal pouhopouhych 27 bodu. Propadl se tedy vice, nez 7x hloubeji (!!!), nez by odpovidalo normalu.

Na druhe strane je pravda, ze lide, kteri nemaji pristupk k Internetu, do vzorku nemohli byt zarazeni, a ze pristup k internetu ma v CR drtiva vetsina vzdelanych a pracujicich obcanu. Je vsak otazkou, nakolik nazory "pricmoudlych zlodeju a podobneho socialniho odpadu" maji v hodnoceni politika hrat roli.

Vysledky pruzkumu je tedy treba interpretovat tak, ze pan Rath nejhure obcany hodnocenym hejtmanem nezpochyby je, a navic, ze u kvalitnejsi socialni skupiny populace pan Rath mnohonasobne prohrava.

Pokud o necem nemate ani nejzakladnejsi prehled, radeji se do analyz nepoustejte... Ale mozna jste svoje moudra myslel v intencich sveho nicku jen jako "šou", neco jako malou diskusni Paroubkovu kocovnou estradu, coz by se vam celkem podarilo.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 18.8.2010 10:59:36)
Odpovědět
Děkuji pane, závěr vašeho příspěku potvrzuje, že vy jediný jste můj příspěvek pochopil. Podle ostatních bych se měl jít léčit, ti ostatní nic nepochopili a velice snadno se nechají vyprovokovat k nepředloženostem.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(archivar, 18.8.2010 7:20:32)
Odpovědět
Jen aby to netrvalo prilis dlouho. Jeho lumparen uz mame vsichni dost. Vzpomenme, jak v r.2006 zneuzil statutarne nepolitickou CLK ke svym hochstaplerskym podrazum a podlezani Paroubkovi:

"Vážený pane ministerský předsedo, pokusil jsem se shrnout komplikovanou a nepřehlednou problematiku zdravotnictví a navrhnout několik dílčích kroků, které mají reálnou šanci zajistit Vaší vládě pozitivní ohlas významné části veřejnosti. Tyto kroky si nepochybně najdou své kritiky z řad opozice, zdravotních pojišťoven, ale možná i některých menších lékařských organizací.

Je to pochopitelné, neboť tyto skupiny si přejí Vaši prohru a nástup Modré šance. Pokud tyto kroky nebudou realizovány, jsem přesvědčen, že se nepodaří veřejnost přesvědčit o dobrých úmyslech a prospěšnosti vlády. Díky nečinnosti a nerozhodnosti ministerstva zdravotnictví se i já osobně dostávám pod sílící tlak mé organizace, kde prudce stoupají kritické hlasy na adresu doc. M. Emmerové.

Nevím, jak ještě dlouho budu schopen tento tlak udržet ve snesitelných mezích tak, aby nezačal ohrožovat i mě osobně. Dnes není situace vážná jen z pohledu finanční rovnováhy systému, ale roste její význam jako politikum před blížícími se volbami. I z tohoto důvodu Vás žádám o pomoc a osobní schůzku na toto téma." (Podepsan Rath)
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Kveta, 18.8.2010 10:37:05)
Odpovědět
To snad ani neni pravda, jaci to jsou oba darebaci! :(
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(pavjan, 17.8.2010 12:28:30)
Odpovědět
Tady to bude tak 1:1, protože spousta lidí takové týpky jako je Rath obdivuje. Ty jeho drzosti a sprosťárny jim očividně dělaj dobře na duši. Fandí mu, je to jejich kůň.Podívejte se do novodobé historie: podstatné části národa se vždy zamlouvala sprostota a zhovadilost politiků gottwaldovského typu.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Historik, 17.8.2010 12:42:42)
Odpovědět
U Gottwalda to bylo neco ponekud jineho. Historicky kontext mu dal sanci, kterou by normalne nikdy nebyl dostal. Je ale pravda, ze nacisticky socialista Hitler lidi obelhal primo ukazkove, podobne jako Rath, ktery priznal, ze ho studuje, protoze pry "na tom neco musi byt", kdyz nacismus zaujal tolik lidi.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(PAC, 17.8.2010 13:15:14)
Odpovědět
Dost ubohý článek autora, který nesnáší Ratha.
Všechnu vtipnost světa sežral pan Bárta, když se snažil nenechat Ratha domluvit.
Když si vzpomenu na nejrůznější výroky politiků, tak výrok "mužný smích pana Bárty" mi přijde docela normální, i když autor článku by dal radši přednost fackování.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Beroun, 18.8.2010 1:14:13)
Odpovědět
Ze vy levicaci musite stale jen lhat! Oznaceni "muzny smich" by nebylo zavadne, kdyby neslo o zdravotni poruchu. Jestli se lekar vysmiva cloveku se zdravotnim problemem, je to nejvetsi zrudnost, jakou si lze predstavit. Je to porusenim Hippokratovy prisahy i lekarske etiky a tak sprosty darebak by mel prijit o lekarsky diplom. Nebo si myslite, ze az pujdete k lekari, ze by se vam mel pred lidmi na verejnosti vysmivat za vase zdravotni postizeni? Co vy levicaci jste za lidsky odpad?
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(PAC, 18.8.2010 13:27:02)
Odpovědět
1. Nejsem fanda Ratha ani jeho stylu politiky
2. Zejména strana VV měla před volbami plno keců o stylu a slušnosti politiků. Pan Bárta se opravdu úkazal jak si představuje svůj styl.
3. Nevím podle čeho mě označujete za levičáka.
( Asi podle toho, že mám jiný názor, než Vy )
4. Vaše přirovnání levičáka jako lidský odpad ukazuje, že jste fašista, nebo k nim máte velmi blízko.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(ferda, 18.8.2010 18:42:01)
Odpovědět
to bychom pak ale nemohli ani jednomu ze zde pravicově smýšlejících dopisovatelů říci, že je debil, protože u vás každého, je to minimálně dědičná choroba :-)))
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(RZ, 17.8.2010 13:52:35)
Odpovědět
myslím,že autor by s měl nad sebou zamyslet- Dr. Ráth regurelně vystudoval medicínu ,na rozdíl od mnoha protagonistů ODS ( někdy i ČSSD)Spíše bychom se měli zabývat sprostˇáky co nás okradli a okrádají ( Bakala,Chrenek,Krejčíř opod ...
Mimochodem dle hlasu bych také soudil že Bárta je potentní jen finančně- a co ten kolosální střet zájmů se svou ženou- to vám pane nevadí- Tak tedy více přemýšlejte, než něco napíšete- je to škoda takto diskreditujete pravici!!!
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(flér, 17.8.2010 17:14:29)
Odpovědět
RZ, tady nejde o to, jestli Rath vystudoval, nebo né. Ale podstata problému spočívá v jeho hnusné nátuře. Je to arogantní ubožák, kterému se splnilo , že se stal hejtmanem. Může buzerovat lidi a rozkazovat. To takovému převlečkabátovi, který si jako Paroubek hraje na lidumila naprosto stačí ke spokojenosti...
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Beroun, 18.8.2010 11:53:09)
Odpovědět
Neznam jineho lekare, nez Ratha, ktery by ziskal atestaci a lekarskou licenci pomoci podvodu a zneuzitim sve funkce. A to jeste, prosim, mel jako predstavitel CLK dbat o etiku lekarskeho stavu! To je vysmech, ci, chcete-li plivnuti lidem do tvare!
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(98765, 17.8.2010 16:10:18)
Odpovědět
Přesné. Děkuji.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(98765, 17.8.2010 16:10:21)
Odpovědět
Přesné. Děkuji.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Frigo, 17.8.2010 17:47:32)
Odpovědět
Rátha nemusím,ale když Bárta se přizná,že jeho vzorem je Napoleon(viz i částečná podoba),buduje si malou soukromou armádu a přes hendicap v tonině jde do politiky,tak musí s reakci bulváru,nebo např Rátha počítat.Mohl z nedostatku udělat přednost a založit např.sbor,kde by zpíval ženské party jako kdysi eunuchové.Kdo ví proč se tak rychle po získáni ministerského postu ženil,nezakrývá víc než hlasový defekt? A proč chtěl dopravu,proč si nechal Slamečku na ministerstvu a proč nejdřív nevyhodil Žaludu,který za dluhy a stav na železnici byl plně zodpovědný,neměl odborář Dušek pravdu o nadstandartních vztazích až po ministerstvo? Nepokračuje globální oteplování na drahách?Co vy na to suchaři!
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(pipina, 17.8.2010 18:15:06)
Odpovědět
To je uroveň!!!!!!!!!!!!!!!
Kůn je kůn a volové jsou volové.Uroveň diskuze je v pr..li.
Ať žijí blbové.
Re: Normální žena o Ratha nezakopne
(Eva, 17.8.2010 23:56:00)
Odpovědět
Vždyť už jen ten jeho vzhled je pro ženy dočista odpudivý! Možná malým dětem připomíná něco jako čerta, vypadá hrozně. Pakliže žije jako bigamista, zřejmě jde daným dámám vysloveně o peníze. Vždyť pokud žena muže opravdu miluje - nedělí se s jinou. Prostě chtějí jeho prachy, a navíc mu dělají stěnu, jen aby vapadal, jak už je v ČSSD běžné - že "na to má". Jsou tam ti chlapi fakt ubozí, jak malí omezení hoši, s dočista zdeformovanou morálkou.
Re: Normální žena o Ratha nezakopne
(Beroun, 18.8.2010 1:18:44)
Odpovědět
Presne tak.
Re: Normální žena o Ratha nezakopne
(takeeva, 18.8.2010 8:57:58)
Odpovědět
jsem normální,rel.mladá a p.Rath je fešák-na tom jsme se shodly i s kolegyněma.Navíc jen chytrý,vtipný a se smyslem pro humor.
Bigamista není,je to trestné.Jenom má milenku,Když to manželka schvaluje,jejich věc. Kolik z Vás,moralistů tady ,má milenky nebo více milenek. Třeba na to kdokoli nemá, tak jen závidíte. A k Vám ,jmenovkyně,by asi patřilo přísloví: dělati z nouze ctnost.... to víte,každá na to nemá.
Re: Normální žena o Ratha nezakopne
(Šoumen, 18.8.2010 11:04:41)
Odpovědět
Přesně tak.
Re: Normální žena o Ratha nezakopne
(Kveta, 18.8.2010 11:15:25)
Odpovědět
Pro zenu s normalni urovni moralky je bigamista Rath neprijatelny darebak. S obema zenami ma deti a zije s obema zenami "na stridacku", takze bigamista je. Co asi z techto deti vyroste, je nejlepe videt na samotnem gaunerovi Rathovi, jehoz otec pro karieru lizal paty rude mafii a donasel estebakum, proto Ratyh nema zadne moralni zabrany. Pro coury a "sexualni zlatokopky" je to ovsem "stramak". Nerikam, ze se nevera stat nemuze, povysit ji ale na zivotni styl, ktery moralne a mentalne poskozuje deti, muze jen ten nejhorsi lidsky odpad.
Re: Normální žena o Ratha nezakopne
(takeeva, 18.8.2010 14:52:40)
Odpovědět
p.Květo,po jeho způsobu života je mně,Vám i ostatním pendrek. A navíc,je to jen šuškanda. Jak to víte ? Zase jedna paní povídala,že ? No,můj manžel má z prvního manželství dceru,společně máme 2 děti a dokonce jezdíme na společné výlety. I jeho bejvalka dostane kávu,když dovede holčinu. Pohoda,klídek a slušnost.. Vaše závistivé ,hloupé a zlobné řeči zavánějí středověkem.Vám by se asi líbilo,kdyby Vás- resp.nás,ženy,muž tahal za vlasy do jeskyně a i kdybychom se nenáviděli na smrt- především : co bůh spojil... atd..
a stejně je to fešák a můj muž/ hetero/ to říká také ...
Re: Normální žena o Ratha nezakopne
(Kveta, 18.8.2010 19:31:53)
Odpovědět
Jak videt, nejste schopna pochopit ani ty nejjednodussi souvislosti. Neni vubec pravda, ze do soukromeho zivota politiku verejnosti nic neni. Prave naopak. Politik je vzorem chovani zejmena pro lidi, kteri svuj vlastni nazor nemaji a podili se tak na vytvareni socialnich norem. Lidska spolecnost dosud nezna lepsi zpusob vychovy deto, nez je rodina. Rodina neuplne nebo neusporadana zpusobuje detem problemy v mnoha smerech a neni proto divu, ze mladi delikventi pochazeji hlavne z takovychto rodin. Rathovo nemravne chovani, o nemz vim m.j. i z jeho vlastnich slov a od prizne v Hostivicich, tedy vytvari nezadouci vzor a tim poskozuje zajmy cele spolecnosti. Vase predstava o jakesi zavisti je smesna a hloupa. Darebakovi Rathovi zavidet co neni, protoze z jeho deti s narusenou vychovou vyrostou zase jen dusevni mrzaci nebo darebaci, jako je on sam (take vinou jeho vychovy v rodine). Vase blouzneni o jakychsi muzich tahajicich zeny za vlasy do jeskyni uz temer vola po navsteve psychiatra. ;))) Moralni odpad, pro nez je darebak Rath "stramakem" musim diky vam ponekud rozsirit, takze: Pro coury, "sexualni zlatokopky" a primitivy je to "stramak", slusni lide jim jen opovrhuji... ;)))
Re: Normální žena o Ratha nezakopne
(Šoumen, 18.8.2010 20:28:23)
Odpovědět
Vy jste si z toho soukromého života politiků vzala za své, že váš názor je jen ten správný. Ale to je dost málo. Nebo jen nenávidíte Ratha, protože čtete MfDnes a co je tam psáno to je dáno a pan manžel také nenávidí Ratha, protože obdivuje toho Hitlera. A je škoda, že ho nenávidí celý národ, tak s tím prosím paní Květo něco udělejte. Pište, mejlujte o té svojí nenávisti a o svém jedině správném názoru pokud možno všem, na které seženete e-mail. Třeba vám budou lidé vděčni, nebo si taky řeknou: proboha co nám to posílá ta kráva za spamy.
Re: Normální žena o Ratha nezakopne
(Šoumen, 18.8.2010 20:37:34)
Odpovědět
Teda vy jste bomba paní Květo. Vy znáte někoho, kdo nemá vlastní názor. Tak buďto jste zaměstnaná někde, kde se starají o mentálně postižené. Anebo druhý názor je, že jste sama chovancem.
Ale přebírat názory politiků, tak to jste asi vedle. Na naše politiky má už názor i tříleté dítě. Takže vy jste si z médií utvořila názor na pana Ratha a jste z toho blahem pos....
Zkuste psát radši o něčem, čemu rozumíte a nepište prosím o bigamii, ale pouze o milence. On by vás pan Rath mohl zažalovat.
Re: Normální žena o Ratha nezakopne
(takeeva, 19.8.2010 8:43:30)
Odpovědět
no,já si myslím,že málokdo si bere za vzor politika nebo kohokoli- nevím,ve kterém jste se zhlídla Vy.
Snad si každý žije podle svých představ.
A už tady bylo někdy řečeno: nesahejme si na děti a rodiny ve zlém. Už dopředu dělat z děti kohokoli darebáky je sprosté a ubohé. Ale to Vy nepochopíte.
Nemám lidí jako Vy ráda,falešné,nepřející a pomlouvačné.
Tak si žijte ten svůj maličký živůtek a dejte pokoj jiným- hlavně dětem
Re: Normální žena o Ratha nezakopne
(Hardy, 18.8.2010 23:09:39)
Odpovědět
Rath je možná fešák, ale určitě je tento narcis velký kariérista a bezpáteřný bezskrupulozní politik, socanům škodí. Nechci být škodolibý, ale téměř jim ho přeji.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(odjinud, 18.8.2010 1:26:19)
Odpovědět
Proc by mela CSSD tunelare Ratha "exkomunikovat":

Pan Rath by CSSD zcela eliminovan byt mel, avsak nikoli proto, ze "odrazuje volice", ale proto, ze se dopousti neprijatelneho, az kriminalniho chovani, ktere tezce poskozuje zajmy zeme a cele spolecnosti i CSSD, jako napr.
- Organizoval korupci z ministerstva (narod videl v TV)
- Tuneloval CLK (konstatoval soud)
- Atestaci ziskal podvodem (sam priznal)
- Licenci ziskal podvodem (sam priznal)
- Hochstaplersky neni nazory (prikladu je mnoho)
- Lzi pouziva kazdy den (sam priznal v TV, prikladu mnoho)
- Pravdepodobne stal za kradezi ucetnictvi CLK
- Zije v bigamii (sam priznal),
- Moralne poskozuje mladez (svym pornografickym brakem)
- Devastuje politickou kulturu (za pomluvy byl dokonce odsouzen)
- Defrauduje verejne penize (jeho pocinani odmitla dokonce i EK)
- Tezce poskodil mezinarodni povest CR (kritikou jeho "hospodareni" ze strany EK)
- Tezce poskodil ceske zdravotnictvi (mnoho prikladu)
- Rozdava penize danovych poplatniku svym kumpanum (mnoho prikladu)
- Vydiral zadatele o krajske dotace (mnoho prikladu)
- Zneuziva verejne penize na osobni reklamu (prikladu je mnoho)
- Dosadil do funkce namestka zlodeje, ktery obcany okradl o 300 mil. Kc (kolik byl Rathuv "vejvar"?)
- atd. atd.......

Slovo "Rath" se stalo narodnim synonymem pro "lhar" a jeho osoba vykazujici cetne symptomy psychickych poruch se stala symbolem vsech hochstaplerskych lumparen, z nichz lze neco "vytriskat" ze statniho.

CSSD by tohoto bezprikladneho darebaka mela odmitnout nejmene z vyse uvedenych duvodu, ci proste proto, ze skodi nasi vlasti, ne proto, ze skodi korytum papalasu a pokladne CSSD...

Svym oduvodnenim odmitaveho postoje k tunelari Rathovi se CSSD dostava "na jednu lod" s timto zcela vyjimecnym gaunerem a nemuze se divit, ze jiz ztratila statisice svych byvalych priznivcu...
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 18.8.2010 11:07:03)
Odpovědět
Jako pipina:

To je uroveň!!!!!!!!!!!!!!!
Kůň je kůň a volové jsou volové.Úroveň diskuze je v pr..li.
Ať žijí blbové.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Kveta, 18.8.2010 11:17:02)
Odpovědět
Je to spis otresne! Vam se takove chovani snad libi?
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(takeeva, 18.8.2010 14:57:09)
Odpovědět
Vaše coury a sexuální zlatokopky nejsou o nic lepší- ale,bohužel,ne každému je dáno a pokud na Vás stvořitel/nebo někdo( šetřil,za to p.Rath nemůže..
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Kveta, 18.8.2010 19:44:42)
Odpovědět
Tesi me, ze shledavate, ze "coury a sexuální zlatokopky nejsou o nic lepší", nez vyse uvedene chovani darebala Ratha (jak vyplyva z kontextu), i kdyz osobne si spis myslim, ze Rathovo chovani skodlivejsi, nez chovani nejakych cour a "sexualnich zlatokopek" je - dokonce podstatne, protoze ma celonadodni skodlive dusledky.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(Šoumen, 18.8.2010 20:41:32)
Odpovědět
Na vás tedy ano, má.
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(xx, 19.8.2010 6:44:01)
Odpovědět
Lump Rath skodi i vam, jen o tom jeste nevite. ;)
Re: Ubohost bigamisty Ratha
(statnik, 19.8.2010 10:58:57)
Odpovědět
Rozum zůstává stát nad obsahovou hodnotou komentářů některých autorů.Ti to neobyčejně hrdinní a plamenní zástanci pana poslance Ratha nedělají nic jiného,než že skrytí za svoji anonymitu autora blogu častují výroky kokot,debil, kálet,polský přivadrovalec.Opravdu hodné jejich čecháčkovské povahy.Přitom autor jen po pravdě napsal co jejich oblíbený hrdina prostě dělá.Pan poslanec který se velmi rád ohání svým vzděláním je totiž normální hlupák.Ve své hlouposti totiž nedošel ještě k tomu, že inteligence není se vzděláním v přímé úměře. Vzpomínám jak před lety na obrazovkách české televize, tehdy ještě velmi silně pravicově naladěný pan doktor,hájil velmi razantně zájmy lékařů.Jeho slovy jsou lékaři doslovně elitou národa.A jinými slovy,ti co neutrpěli vzdělání na lékařské fakultě jsou jaksi méněcení a prostě blci.A jestli se nějaký s těch odvážně píšících nešťastníků domnívá,že je jejich pan poslanec nějaký filantrop,který nedělá nic jiného než že hájí jejich zájmy,pak je mi jich opravdu líto.Ačkoliv vzhledem k jejich zanícení a potřebě urážet druhé si možná takového "Guru" zaslouží.