reklama
reklama
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora

Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům

Autor: Odjinud | Publikováno: 14.8.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

ParlamentníListy.cz se zeptaly historiků a politologů, kteří lidé podle nich považují protikomunistický odboj bratří Mašínů se zbraní v ruce za oprávněný a kteří lidé je naopak považují za vrahy a zdali to souvisí i s dělením na levici a pravici.

 

http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/172480.aspx

reklama
3375 čtenářů | 31 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(Jan Novák, 14.8.2010 15:17:01)
Odpovědět
Stále se hovoří jen o Mašínech a spol. Na ty bezejmené, kteří pro druhé riskovali a mnohdy zkončili na dlohá léta v kriminách, na ty si nikdo nevzpomene. Je mně z toho osobně smutno.
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(Šoumen, 14.8.2010 17:50:39)
Odpovědět
Máte pravdu. A bylo jich podstatně více.
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(lysak, 14.8.2010 23:41:35)
Odpovědět
ty ses ale debil.
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(Jan novák, 15.8.2010 17:01:23)
Odpovědět
Lysáku, Tvé duševní zvratky nemohou nikoho urazit. Ale na to Ti zřejmě nemůže dojít, inteligente.
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(Alberto Kvěch, 17.8.2010 20:15:18)
Odpovědět
Mašíny může obdivovat a vyznamenávat jen člověk nemyslící,nevyrovnaný,zakomplexovaný, člověk ujetý.
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(Šoumen, 16.8.2010 19:20:37)
Odpovědět
Na tebe bohužel nemám ty idiote.
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(Alberto Kvěch, 17.8.2010 20:05:22)
Odpovědět
Zapomínáte na slušné vychování.
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(Jeeves, 14.8.2010 18:31:48)
Odpovědět
Ano, je to obvyklé, osočovat v souvislosti s Mašíny tu druhou stranu z nějaké politické příchylnosti. Já si myslím, že to spíše souvisí s právním povědomím, charakterem a morálkou jednotlivých lidí. Pro mne, pravičáka,jsou Mašínové se svojí partou jenom lumpové.
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(chytrák z hospodyII, 14.8.2010 19:49:18)
Odpovědět
pro mne také a to jsem levičák. V určitých věcech se slušní lidé shodnou vždy.
Už by je mohli nechat - jednoho v pekle,kam určitě patří a ty zbylé - ti tam také míří.
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(lysak, 14.8.2010 23:42:42)
Odpovědět
blbci tupi,cloveku se chce blejt,cist zde ty vyblitiny o masinech,jsou to vra\zi a hyeny.
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(Fiter, 15.8.2010 7:43:12)
Odpovědět
A co by museli být ti,kteří povraždili tisíce nevinných lidí a dalším statisícům dokonale skažili život.Nemá cenu psát o tom,že ti co páchali genocidu na vlastním národě ve jménu třídního boje a zločinné bolševické ideologie byli ještě nenažraní zloději,ti samý co se dneska cpou za ČSSD do senátu.Jaká by to byla krásná země,kdyby tady pořád nebyl bohužel dost silně cítit ten komunistický smrad.
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(Jeeves, 15.8.2010 8:36:49)
Odpovědět
Ale Fitere, já přeci nehájím komunisty! Tady je řeč o Mašínech. To není žádný argument, říkat "Oni taky kradou...".
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(poi, 16.8.2010 16:34:20)
Odpovědět
Když je někdo komunista a je to slušný člověk,nemusí být vražděn.V dnešní době je tolik lidí ,kteří by si zasloužili nejen to nejhorší a nejsou to komunisti.Člověk je člověk a nemá nikdo právo mu brát život,at je ve straně ,nebo ne. To je každého věc.Jak se chová,podle toho se lidé hodnotí.Mašíni se chovali jako chladnokrevní vrazi a dobrodruzi.Kvůli jejich zvůli jít na Západ museli zemřít strašným způsobem nevinní lidé.To musí odsoudit každý normální člověk.Co si má člověk myslet o Topolovi,když je vyznamenával.To hovoří samo o sobě.
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(Kalous, 15.8.2010 20:25:13)
Odpovědět
Spíše by to byla krásná země bez de.bilů a omezenců typu Fitera.
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(Johanka, 16.8.2010 16:41:18)
Odpovědět
Fitere tisíce nevinných lidí povraždili Němci ve válce,to se už zapomnělo?Kolik komunistů bylo umučeno a zabito,to se nepočítá.Vzpomen na film o studentovi,který počmáral podobiznu SSáka a byl za to zavražděn.Fučíka odsuzujete,ale u mě je to také hrdina a co jich bylo bezejmených.To jsou lidi na vyznamenáni.Protože to byli komunisté,tak se na ně plive.Je to neuvěřitelné.Člověk se hodnotí za svoje činy a ne,v které je partaji.
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(Alberto Kvěch, 17.8.2010 20:11:28)
Odpovědět
Jsem potěšen ,že se dnes sešlo více rozumných příspěvků.Mašíni vraždili,nejsou žádní odbojáři.Odbojem to mohou nazývat jen naši zvrácení,neschopní politici.
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(Vlastimil, 17.8.2010 22:55:28)
Odpovědět
Máte zcela pravdu.Přečetl jsem spousty populistických frází,ale nikde jsem se nedočet nic o tom,že udělali pro republiku prospěšného.Byli to floutkové,kteří hřešili na svého otce.Ten se musí dodnes v hrobě obracet.Jediné co dokázali,zbabělé činy.V noci,podpálit stoh,nebo zavraždit pokladníka,aby měli peníze na další dobrodružství a svinstva.Proč ti jejich obdivovatelé nepopíší podrobně jejich celou životní dráhu od prvních zbabělých zlodějských vražd do dneška.Odboj to rozhodně není
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(Modrá pěst, 15.8.2010 8:20:05)
Odpovědět
Fitere, zajdi si na vyšetřeni do psychiatrické léčebny a tam požádej ať tě zavřou alespoň na pět let. Nejsi nic jiného než komunisté z padesátých let. Stejně, jako oni, řveš. Kdo nejde s nami, jde proti nám. Kdo nesouhlasí s Tebou, je ho třeba zlikvidovat. Mašinové byli ještě horší, než komunisté. Kradli a kdo byl svědkem jejích zločinu, toho podřezali. Kdyby těmito svědky byli Tvojí rodiče nebo dědove, tak bys tady neslintal. Zda se Ti, že sebevražedné útoky talibanců jsou správné? proti nevinnym lidem, proti režimu, který se jim nelibi? Steně tak vraždili Tvojí "hrdinové" Mašíní. Kdy už konečně budeš mit rozum jako dospělý člověk?
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(Fiter, 15.8.2010 9:46:18)
Odpovědět
Tak já se mám nechat vyšetřit jenom proto,že jsem se o vás o soudruzích pravdivě vyjádřil?Ještě žije dost svědků kteří by mohli vyprávět a někteří podávají svědectví i v televizi o tom co byli Gottwald a jeho parta za komunistické gaunery.Lež byla a je vaší normou.Kam komunista šlápl tam po něm zůstala jenom poušť.(nebo spoušť)?
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(Modrá pěst., 15.8.2010 10:41:29)
Odpovědět
Ano, protože jste stejný jako Gottvald a jeho sebranka. Vraždit, zavírat za vše, co je proti Vaší vůli a přesvědčeni. Neohanite se jen minulostí, ale už chcete zavírat i dnešní odpůrce. Proto potřebujete vyšetřeni. Neumite nic víc, než u jakehokoliv názoru jiných, mluvit o Vaších vzorech, jak se s kým vypořadat. Čest práci, soudruhu.
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(Kalous, 15.8.2010 10:55:37)
Odpovědět
Souhlas modrá pěsti. Dnešní primitivní antikomunisté jsou na stejné inteligenční úrovni jak někteří primitivní bolševici v 50. letech.
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(Alberto Kvěcha, 17.8.2010 20:01:21)
Odpovědět
Svatá pravda.
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(poi, 15.8.2010 17:04:20)
Odpovědět
Modrá pěst,BRAVOOOOOO !!!!!Souhlas.Fiter je demagog,nemá cenu s nim mluvit.
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(Viliams, 16.8.2010 16:28:05)
Odpovědět
Vraždit není žádné hrdinství za které se u nás vyznamenává/Vygumovaný Topolánek/ Vrah je a zůstane vrahem.Mašíni jsou ultra vrazi,postup a skutečnost jak a koho vraždili je neomluvitelný.
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(Alberto Kvěch, 17.8.2010 19:56:45)
Odpovědět
Topolánek dělal samé kraviny až ho to položilo.Nemohu zapomenout na jeho trapný proslov v době voleb prezidenta.Jak dnes ho slyším."Klaus se mi stal celoživotním vzorem".Tak se degradovat,tak se ponižovat a tak plácat-od politika ubohost,vlastně- žádným politikem nikdy nebyl.
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(Šoumen, 16.8.2010 19:29:22)
Odpovědět
Nedávno jsem četl jeden z příspěvků, který řešil jednu závažnou věc. Byli hrdinové 2 vojáci z pohraniční stráže, kteří na noční hlídce zastřelili kamaráda spolubojovníka ranou do zad, a zdrhli za kopečky? Asi jo. Protože zabili přisluhovače zločinného režimu, který vedl válku proti občanům, zvanou třídní boj.
Když by se to jmenovalo třídní selekce, tak by to asi ani nezavánělo válkou. Ale ten boj, to asi ty Mašíny dost ovlivnilo, a vzali to jako válku.
Ale ti 2 vojáci asi jenom zdrhli za kopečky a nevydávali to za boj proti komunismu. Takže se asi ani nezjišťovala jejich jména, a proto asi nebyli vyznamenáni.
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(Kalous, 16.8.2010 21:54:58)
Odpovědět
Však oni se ti 2 dezertéři brzy přihlásí a dostanou finanční odměnu a vyznamenání.
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(jira22, 17.8.2010 7:02:29)
Odpovědět
Válka je válka. Ale ne všichni vojáci jsou vrazi. Vždy se najdou úchylní jedinci, kteří nedokáží rozlišit co je ještě správné a co je sprostá úchylná vražda, která vyplývá z narušeného vnímání světa. A to je případ Mašínů a jejich kompliců. To že úchylné vrahy někdo hájí, aby odůvodnil svou nenávist ke komunismu je jen další úchylkou a nic na tom nezmění jeho postavení v současné společnosti.
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(Šoumen, 17.8.2010 7:09:01)
Odpovědět
Napsal jste to přesně. Souhlas.
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(Alberto Kvěch, 17.8.2010 19:49:36)
Odpovědět
Máte jedna s hvězdičkou.Mašíni nemohou nikdy do Čech. Většina občanů Čska je právem odsuzuje.Mašíni mají strach. Jejich svědomí není čisté.To nebyl žádný třetí odboj, ale uličnictví velkého kalibru a to říkám jako nekomunista, odpůrce komunismu.
Re: Esesáci a Major Zeman rozdělují Čechy ve vztahu k Mašínům
(Vlastimil, 17.8.2010 23:17:48)
Odpovědět
Nelíbilo se nám,že komunisté v padesátých letech překrucovali a upravovali výklad dějin.Co se ale děje dnes to překoná všechna největší falza komunistická.Jenom k Zločincům Mašínům.Oni se museli prostřílet na svobodu říkají Topolánkové a spol.Kolik odešlo našich občanů po 48 na západ?Vždyť jich bylo statisíce.A nepotřebovali cestou loupit a vraždit bezbrané.Jednoduše ta lůza,která se díky naivitě našich občanů dostala k moci,nemá pro tu spoušť co tady provádí argumenty tak nám nalhává vykonstruhované lži.Oni by zas nejraději vraždili důchodce.Když tě nemůžeme využít,tak chcípni.To je dnešní ideologie.