reklama
reklama
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora

Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat

Autor: Petr Nečas | Publikováno: 13.8.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Vláda dostala důvěru a může začít plnit to, co si předsevzala. Týž den renomovaná ratingová agentura Standard & Poor’s změnila výhled hlavního státního ratingu České republiky na pozitivní. Podobně se nedávno vyjádřila agentura Fitch, která již dříve „poslala ke dnu“ Řecko.

I dalším evropským zemím přitom hrozí snížení ratingu, a tudíž zásadní ekonomické problémy. To je jeden z důkazů, že se český kabinet ubírá správným směrem, nehledě na bojovnou rétoriku socialistické opozice, jejíž program by vedl naši ekonomiku přesně opačným směrem. Koaliční projekt je ambiciózní a vyplývá z vůle občanů, kteří nám dali silný mandát provádět odpovědnou rozpočtovou politiku a nezbytné reformy. Teď jde jen o „maličkost“: tento mandát nepromrhat a proměnit v úspěch.

Podstatné je, aby vláda fungovala úspěšně jako celek a prosadila co nejvíce prospěšných věcí pro naše občany. Tři subjekty tvořící koalici prosazují nikoli vlastní, ale koaliční program. Proto je vládní program tak podrobný, aby bylo zřejmé, že tato vůle provádět zásadní reformní změny je vůlí všech tří účastníků tohoto projektu. Nyní ji musí prokázat konkrétními činy. Každý má přitom svoji odpovědnost. Předseda vlády, jako garant a koordinátor reforem, i jednotliví ministři, přičemž každý z resortů lze v daných souvislostech označit za reformní.

Vycházeli jsme z toho, že občané v posledních volbách odmítli nezodpovědnou politiku zadlužování a zvyšování výdajů. Ostatně situace je obdobná všude v Evropě. Všechny státy jsou nuceny šetřit včetně těch několika zbývajících, kde vládnou socialistické vlády. Nelze ideologicky lpět na přežitých sociálních modelech státu, které generují obrovské schodky státního rozpočtu, což se projevuje především v době krize. Předstírat, že lze donekonečna žít po staru, že žádných bolestivých zákroků není zapotřebí, znamená klamat občany. A to není náš styl. Nechceme překládat břemeno vlastní rozhazovačnosti na bedra našich dětí.

V první fázi musíme provést rozpočtové škrty, více letos nestihneme. Jde sice někdy o nepopulární, ale z hlediska stabilizace veřejných rozpočtů nezbytná opatření. Naše ekonomika naštěstí není v tak složité situaci jako v některých jiných evropských zemích, proto nebudou tyto kroky v tomto kontextu tak drakonické.

Nemusíme zmrazovat, nebo dokonce snižovat důchody jako v zemích, kde hrozil státní bankrot. Nemusíme výrazně plošně snižovat většinu sociálních dávek a stejně dramaticky zvyšovat spoluúčast pacientů ve zdravotnictví. Rozpočet na příští rok musí nést pečeť směru, kterým se budeme ubírat, tedy postupného snižování rozpočtových schodků. Nechceme se dostat do dluhové pasti jako Řecko, jehož problémy komplikují život celé eurozóny.

Za samozřejmé přitom považujeme, že šetřit – a to razantně – se musí „odshora“, tedy na úrovni vlády, parlamentu a veřejné správy. Za férové vůči veřejnosti považujeme omezení „výsad“ politiků a úředníků, a to včetně snížení jejich platů.

Za mnohem zásadnější než škrty však považuji skutečné reformy na výdajové straně rozpočtu. Reformy důchodů, zdravotnictví, sociálního a daňového systému jsou nevyhnutelné, abychom v blízké budoucnosti neupadli do chudoby. Škrty totiž ještě nejsou reformy.

Jsme připraveni o těchto změnách jednat a trpělivě je vysvětlovat. Možná budou trochu bolet, ale bez reforem to bude v budoucnosti bolet více.

Chtěl bych závěrem zdůraznit, že by bylo velmi pošetilé, kdyby se ve výše uvedených souvislostech proměnily nadcházející podzimní volby ve výrazně konfrontační bratrovražedný boj koaličních partnerů. Jsme konkurenti, nikoli protivníci. Naším společným hlavním soupeřem zůstávají odpůrci reforem a stoupenci masivního zvyšování daní a zadlužování státu, tedy socialistická levice, což se může projevit hlavně v Senátu. Volby nesmějí narušit koaliční spolupráci. Naopak tam, kde to bude možné, se mohou stát východiskem pro spolupráci i na komunální úrovni.

Petr Nečas

Autor je předseda vlády a předseda ODS.
Publikováno v deníku Mladá fronta DNES.

reklama
1732 čtenářů | 55 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(david, 13.8.2010 8:39:12)
Odpovědět
Od tohoto člověka to opravdu sedí. V mládí se podbízel komunistům, coby v roli svazáka - čekatele. Nyní žije tak, že jeho žena není k ničemu a je doma s jejich dětmi. Jaká to urážka všem pracujícím ženám. Jak ona se chová zodpovědně vůči důchodu ?
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(Jana, 14.8.2010 13:23:38)
Odpovědět
Davide, co Vás na tom vzrušuje? Vždyť jsou to kecy a zase kecy,nic podstatného.O tom, jak sai naši vyvolení "snižují" už přece víme,ty počty rádců a podrádců a komisí už nikdo nespočítá a všichni s velkými platy.A že si sníží základní plat 64tisíc o pět procent/cca 3tisíce/ a to jestli- astejně jim to dohromady dělá kolem 200tisíc, tak o čem je řeč.Každý z nich by mohl na povodně dávat měsíčně 5tisíc a při počtu těch vyžírků a výši jejich platů by nemuseli unavovat nás ostatní stovkou.O Nečasově žene a dětech píšu níže, situaci znám,žádný bluf.
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(čtenářka, 13.8.2010 8:54:53)
Odpovědět
Pane Nečasi. I když jsem ODS nevolila, držím palce Vaší vládě aby dosáhla všeho, co si dala za úkol. A nenechte se odradit výkřiky levičáků ať už ve sněmovně nebo tady v diskuzích. Čím víc budou řvát, plivat hnus a házet hnůj, tím víc si buďte jist, že děláte dobře. Nakonec, dnes máme volný pohyb osob, tak mohou jít, když se jim tady nelíbí a mají pocit, že je jim křivděno. Smetanová.
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(Hrom, 13.8.2010 9:44:04)
Odpovědět
Paní Smetanová, velice lituji, ale vůbec jste nepochopila, co se v tomto státu děje. Možná to bude tím, že jste se nechala obalamutit médii a politickými prohlášeními této vládní koalice.
Tato vláda totiž jen pokračuje v nastolené demontáži státu, jeho privatizaci a přesunuje dluhy, které vlády a politici nadělali na bedra občanů, tedy i vás. Jsou to přitom titíž lidé, kteří rozhodovali o rozpočtech a dluhy dopustili.
Zjednodušeně, vlci pasou ovce, vážená paní.
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(jura, 13.8.2010 11:43:10)
Odpovědět
Plně souhlasím s Vámi jsme pouze loutky ,kterými si hrají, všichni jsou tam zalezli již dvacet a nosí si židle jak potřebují vláda, parlament senát a další dobré funkce, opravu jim nejde po žádného občana.
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(čtenářka, 13.8.2010 16:37:33)
Odpovědět
Vážený. Na pochopení nepotřebuji média. Stačí selský rozum. A máte pocit, že za měsíc vládnutí se stalo vše, co zde popisujete. Rozhazovaly především levicové vlády a svým přebujelým sociálnem nastavily mandatorní výdaje do neúměrné výše. Opravdu je třeba začít hospodařit s rozumem. A to myslím tato vládamá v úmyslu. Nakolik se jí to podaří, ukáže čas. Nechme je pracovat. Pak uvidíme. S.
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(Maršálek, 13.8.2010 10:21:42)
Odpovědět
Nechápu Čechy. Jak snadno se nechají obalamutit a vzdají se téměř všech sociálních jistot. I vy madam můžete velice rychle onemocnět, ochrnout a jednou budete stará. Fráze typu "volný pohyb a můžou jít" jsou již značně otřepané a trapné, pokuste se vymyslet nějaký jiný argument.
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(čtenářka, 13.8.2010 16:49:09)
Odpovědět
Opravdu mě nenapadá jiný argument. Když nejste spokojený třeba v obhodě s nabízeným sortimentem nebo cenou, jdete jinam. Dnes máte tu možnost, to dřív přece nebylo. A každý pracovitý člověk se dnes nemá špatně. Stát by měl pomáhat tam, kde si člověk nepomůže sám třeba proto, že je starý, nemocný nebo invalidní. Nevidí jediný důvod platit nějaké porodné, nebo všelijaké soc. dávky zdravým lidem. Každý ať má tolik dětí, koli jich uživí. S.
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(Stallker, 13.8.2010 11:13:16)
Odpovědět
Paní Smetanová,
Nenechte se znechutit názory některých dopisovatelů. Jsme na tom podobně, také jsem ODS nevolil, ale fandím jim. Zdá se, že to pan Nečas skutečně vzal za správný konec…
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(MYSAK, 13.8.2010 23:15:14)
Odpovědět
DEBILE VYGUMOVANEJ.
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(Stallker, 14.8.2010 8:46:09)
Odpovědět
Od Vás je to kompliment...
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(unkas, 14.8.2010 14:22:08)
Odpovědět
Ještě neudělali vůbec nic,zatím jsou to jen proklamace.Do půlroku se část pravičáků začne divit,do roka větší část.
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(Sunny, 13.8.2010 12:06:15)
Odpovědět
Paní Smetanová, díky za Váš názor. Nevolila jsem žádnou z vládních ani parlamentních stran, ale zatím mám dobrý pocit, že si nová vláda počíná docela rozumně a že to bude ku prospěchu nám všem i naší zemi. V některých oblastech bych si dokázala představit i jiné postoje (např. ve vztahu k EU se chováme poněkud lokajsky), ale nic není dokonalé a já věřím, že se postupně budou věci vyvíjet stále lépe.
NEČAS JE SLIZSKÝ PROLHANÝ KALOUSŮV POSKOK
(pozorovatel, 13.8.2010 10:14:58)
Odpovědět
ale nebude to dlouho trvat a topáci schramstnou neschopnou odesku i s chlupama .A kalous si bude hladit svoje nenávistné ego.A ti neschopní véčkaři padnou jak shnilá hruška.
Ještě pro pasní Smetanovou- Madam, máte pravdu dnes můžete odjedt kamkoliv, tak na co v tom podle vás svrabu čekáte ?
Re: NEČAS JE SLIZSKÝ PROLHANÝ KALOUSŮV POSKOK
(čtenářka, 13.8.2010 16:41:50)
Odpovědět
Já nikam nehodlám odcházet, já jsem spokojená. Nikdy jsem se neměla tak dobře jako teď. A to jsem zaměstnanec s cca desetitisícovým příjmem. Zkrátka to, co potřebuji na to mám a na co nemám to nepotřebuji. Nikomu nic nezávidím a užívám si života.
Re: NEČAS JE SLIZSKÝ PROLHANÝ KALOUSŮV POSKOK
(Ivana, 13.8.2010 17:53:12)
Odpovědět
To si snad děláte ze spoludiskutujících legraci.Moc by mě zajímalo, kdo Vám dává další peníze. Nebo bydlíte pod mostem?
Re: NEČAS JE SLIZSKÝ PROLHANÝ KALOUSŮV POSKOK
(čtenářka, 14.8.2010 9:13:32)
Odpovědět
Atomám ještě německého ovčáka a 2 až 6 koček. Mívala jsem i menší plat,přesto jsem dokázala našetřit,žekdyž mi město odprodávalobyt, tak jsem na něj hotovost měla. Dnes bydlím ve svém, topím levným dřevem, peru na noční proud a jsem skromná, co se oblečení i jídla týká. Psala jsem to už níž, že co potřebuji, na to mám a na co nemám,to nepotřebuji. Řídím se heslem, že bohatý je ten, kdo utratí méně než vydělá. Někdy to zkuste, potlačte závist, že soused má víc a lepší a uvidíte jakse Vám bude dobře žít. Na běžný provoz domácnosti stačí 50 až 70 Kč na den. Možná, že neuvěříte, ale k tomu všemu spořím 3000 Kč na přilepšení k důchodu, který se kvapem blíží.
Re: NEČAS JE SLIZSKÝ PROLHANÝ KALOUSŮV POSKOK
(Bonk, 13.8.2010 22:51:06)
Odpovědět
Kolik a kdo vám, za tyhle dementní kecy platí? Žvaníte tady takové nesmysly, které jakoby říkaly, že jste nikdy za desítku nežila, ani to nezkusila, jen tak tady melete blbosti, vy Smetanová káčo. No a Sunny se Stallkerem, ti budou provokovat i když jim ti jejich sympaťáci, budou kakat na hlavu. Možná je to stejná líheň, že máča?
Re: NEČAS JE SLIZSKÝ PROLHANÝ KALOUSŮV POSKOK
(čtenářka, 14.8.2010 9:20:35)
Odpovědět
Můžu Vás uklidnit, nikdo mě neplatí a nejsou to kecy. Byla jsem vychována ke skromnosti a k tomu, nikomu nic nezávidět, žít z toho,co mám a nebýt na obtíž druhým. Jsem spokojený a vyrovnaný člověk, velmi pravicově zaměřený. Proto vítám vládu která vznikla a očekávám od ní, že se země změní k lepšímmu. Možná se potom změní názory a myšlení lidí, jako jste Vy. I vulgarity doufám ubude. Přeji hezký den.
Re: NEČAS JE SLIZSKÝ PROLHANÝ KALOUSŮV POSKOK
(Davidan, 14.8.2010 13:23:19)
Odpovědět
Velmi pravicově zaměřený člověk s desetitisícovým platem, psem, kočkami a spořenám ve výši 3.000 kč? Paní, nepletete si pravou a levou? To, co jste napsala, to je naprosto nezvěřitelné. Vypadá to, že jste opravdu, jak už někdo psal nehorázná provokatérka, nebo možná případ pro psychistrickou léčebnu.
Tohle, nemůže napsat nikdo, kdo má rozum v hlavě, paní.
Znamená to snad, že pravicově souhlasíte, že bohatší budou ještě bohatší a takovým, jako jste vy, by se mělo ještě ubrat, když si tak pravicově vyskakují?
Myslím, že by vás pan Nečas přivítal s otevřenou náručí a dával by vás za příklad, jako vzorného občana, lépe řečeno ovčana, k ostříhání dohola.
Re: NEČAS JE SLIZSKÝ PROLHANÝ KALOUSŮV POSKOK
(čtenářka, 14.8.2010 13:53:19)
Odpovědět
Nehodlám Vás přesvědčovat, že opravdu tak žiji. Akorát by mě zajímalo, jak by mi mohla tatovláda ublížit, Když budou bohatí i ti chudí se budou mít lépe. Apropo, copak Vám brání být taky bohatý? Já jsem se stavem věcí spokojená a v tuto vládu vkládám naději, že až půjdu do důchodu, tak nějaký důchod od státu dostanu i třeba za dvacet let. Prožrat vše a žít na dluh, mít nataženou ruku a být nespokojený, to opravdu není žádné umění.
Re: NEČAS JE SLIZSKÝ PROLHANÝ KALOUSŮV POSKOK
(Jana, 14.8.2010 12:15:11)
Odpovědět
Bonku, máte pravdu.taky mám vlastní byt,ale netopím a nemám v něm zvěřinec,a přesto zaň platím 5ticíc,takže taky nechápu jak to tahle skromná paní dělá.A že je Nečas prolhaný přece všichni dávno víme,nejen Nečas, celá tahle sebranka napříč koalicí samí gauneři.Pan Slušný a spravedlivý přece už 5 let s rodinou bydlí v Praze a přesto celou dobu bral 32tisíc měsíčně na dopravné do Rožnova.kde má svůj původní byt.Že jeho manželka sedí doma s dětmi? No za ty prachy proč by dělala a ty děti jsou vysokoškolští studenti. A jak to bylo s toui jeho sekretářkou, do které valil tolik peněz-nějaké ty miliony? A pak ji předalmin. obrany a teď z bartáka, místo aby ho poslal do krimu,. udělá zrušeného ministra pro Evropu- no nic jiného už asi nezbylo.Jsou to lotři od prního do posledního a horší sebranku jsme ještě ve vední státu neměli a není pravda, že jim musíme dát čas.Myslím, že naní na co čekat, jenže co my s tím?
Re: NEČAS JE SLIZSKÝ PROLHANÝ KALOUSŮV POSKOK
(čtenářka, 14.8.2010 13:02:38)
Odpovědět
Koukám, že bych mohla otevřítnšjaký vzdělávací kurz, jak vyjít s desetitisíci a ještě ušetřit. Copak platíte těmi 5000 když máte vlastní byt? Já Platím 600 el.100 vodu,135 TV, 150 plyn, 500 fond oprav. Pravidelně mi z energií vrací. Naučte se hospodařit a pak se můžete divit, ale těm, co si neví rady i když vydělávají třikrát víc než vy.
Re: NEČAS JE SLIZSKÝ PROLHANÝ KALOUSŮV POSKOK
(Davidan, 14.8.2010 13:32:24)
Odpovědět
100 Kč vodu? Za měsíc? To je 80 litrů denně, včetně psa, koček, WC, vaření, úklidu. Internet máte od pánaboha, no hlavně, že jste pravicová.
Vážená paní, pohádky vyprávějte těm vašim kočičkám.
Re: NEČAS JE SLIZSKÝ PROLHANÝ KALOUSŮV POSKOK
(čtenářka, 14.8.2010 14:01:03)
Odpovědět
Dva kubíky za měsíc je dostatečné množství pro jednoho člověka. Nesmíte plýtvat a vejdete se také a doufám, že nechcete abych Vám tady korunu po koruně vypočítávala za co utratím a co ušetřím. Jestlipak umíte uvařit oběd za 50 Kč, Já ano a mám ho na dva dny a kolikrát i na večeři. Všechno pramení z osobní spokojenost nebo nespokojenosti. Vy nebudete spokojený nikdy a s ničím.
Interne 475 Kč/měsíc. Pořád mi zbývá kolem 2500 na spokojený život
Re: NEČAS JE SLIZSKÝ PROLHANÝ KALOUSŮV POSKOK
(unkas, 14.8.2010 14:18:54)
Odpovědět
Vzhledem k tomu,že váše vyjadřování je celkem bezchybné,nemůžete mít tu makovici tak dočista vylízanou!Proto vás vás za sprostou provokatérku a lhářku.Vaše sumy za bydlení jsou vylhané a ostatní výdaje též.Dělejte si laskavě p.del z modelíny a ne z nás.A pokud je to alespoň z poloviny pravda,čím nás tady krmíte a vy jste nadmíru spokojená,dám vám radu,jak v životě zažít opravdovou rozkoš:vypíchněte si oko a usekněte třeba ruku před Nečasovo portrétem v životní velikosti!To poznáte možná nefalšovaný orgasmus!Pokud už nejste živá mrtvola.....
Re: NEČAS JE SLIZSKÝ PROLHANÝ KALOUSŮV POSKOK
(čtenářka, 14.8.2010 14:24:26)
Odpovědět
Vás já znám z diskuzí. Toto je poslední moje reakce. Pane jste ubožák. Nic o mě nevíte,co jsem ochotna sdělit, tomu nevěříte, tak co s Vami.
Re: NEČAS JE SLIZSKÝ PROLHANÝ KALOUSŮV POSKOK
(unkas, 14.8.2010 14:46:38)
Odpovědět
A zase lžete!Diskuzí se zúčastňuji velmi zřídka a to pouze v případě,že už se ty lži nedají ignorovat!V tomto případě vaše!
Re: NEČAS JE SLIZSKÝ PROLHANÝ KALOUSŮV POSKOK
(čtenářka, 14.8.2010 14:11:17)
Odpovědět
Ještěk té pravicocosti. To vy levičáci nedokážete pochopit. Pravicový člověk se dokáže o sebe postarat, a když má málo, hledá možnosti jak více pracovat aby si přilepšil. Lavičák je nespokojený i s 50ti tisícovým platem, neustále vidí ty druhé, co mají víc než on a považuje to za křivdu, ale nehne prstem aby měl víc, jen závidí, že má někdo víc. To je jeden druh levicově smýšlejícího člověka. Druhý má stejné vlastnosti, jen plat nižžší popř. žádný a je na všemožných dávkách, závist s leností ruku v ruce. Za všechno můžou ti druzí a jemu život nepřeje. Ať se postarají, ti, co mají. Nebo mi snad chcete říct, že jeto jinak?
Re: NEČAS JE SLIZSKÝ PROLHANÝ KALOUSŮV POSKOK
(Bonk, 14.8.2010 13:36:50)
Odpovědět
Děkuji pěkně, tenhle pravicový návrat do středověku nemusím, ač je to asi pravicový sen.
Re: NEČAS JE SLIZSKÝ PROLHANÝ KALOUSŮV POSKOK
(Bonk, 14.8.2010 13:37:18)
Odpovědět
Děkuji pěkně, tenhle pravicový návrat do středověku nemusím, ač je to asi pravicový sen.
Re: NEČAS JE SLIZSKÝ PROLHANÝ KALOUSŮV POSKOK
(Bonk, 14.8.2010 13:44:19)
Odpovědět
Naprostý souhlas, paní Jano.
Re: NEČAS JE SLIZSKÝ PROLHANÝ KALOUSŮV POSKOK
(Stallker, 14.8.2010 8:45:05)
Odpovědět
Paní čtenářko, hezky řečeno. Já mám sice příjem poněkud vyšší, ale jinak podobný názor, jako Vy. Možná by si někteří spoludiskutující někdy mohli někde něco přečíst o slovíčku "skromnost".
Re: NEČAS JE SLIZSKÝ PROLHANÝ KALOUSŮV POSKOK
(unkas, 14.8.2010 14:49:08)
Odpovědět
Taková drobnost:Bohatý levičák je rozmar,chudý pravičák je debil!A to je asi tak vše.
Re: NEČAS JE SLIZSKÝ PROLHANÝ KALOUSŮV POSKOK
(samuraj, 15.8.2010 11:44:22)
Odpovědět
asi fakt si děláte srandu nebo máte v makovici guláš:-)budete mít pěkný důchod:-))ale podle voleb jak dopadají a jak se tomu stale divíme tak vy nebudete sama:-(( možná v tom důchodu dostanete rozum ale to už zase nebudete mít na internet:-))))
NEČAS JE SLIZSKÝ PROLHANÝ KALOUSŮV POSKOK
(pozorovatel, 13.8.2010 10:15:55)
Odpovědět
ale nebude to dlouho trvat a topáci schramstnou neschopnou odesku i s chlupama .A kalous si bude hladit svoje nenávistné ego.A ti neschopní véčkaři padnou jak shnilá hruška.
Ještě pro pasní Smetanovou- Madam, máte pravdu dnes můžete odjedt kamkoliv, tak na co v tom podle vás svrabu čekáte ?
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(ok, 13.8.2010 11:11:33)
Odpovědět
Máme z pekla štěstí, že volby dopadly tak, jak dopadly a země se nedostane do podobných potíží, jako mají Řekové. Každý stát si může dovolit pouze to, na co si jeho občané vydělají. A chudá země s líným a zlodějským obyvatelstvem, ekonomicky zdevastovaná komunisty si může dovolit méně, než skandinávské země. Je to, myslím, logické.
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(Stallker, 13.8.2010 11:17:05)
Odpovědět
Hezky řečeno… :-).
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(Ob., 13.8.2010 17:55:25)
Odpovědět
ok.komunisté nenechali lidi lenošit.Každý musel pracovat.A co je ted?Kolik lenochů pobírá dávky a válí se doma?Kdo je připravil o práci a nechává je se válet?Pravice,nikoliv komunisti a co zdevastovali?Nenechte se vysmát,máte to v hlavě posunuté a nevíte o čem píšete.Levice neprivatizovala,nezavírala továrny a neplenila pracovní místa.Náš textilní průmysl je na nule díky otevřeným hranicím a textilu z Asie.Kdo to zařídil?Ještě řekněte,že komunisté a soc.dem.Tak je to se vším,průmysl,jsme montovna,utíkají daně státu,zemědělství v pr+eli,škoda mluvit
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(frantisek zajicek, 13.8.2010 18:51:17)
Odpovědět
Za komunistu ze se muselo pracovat?Snad dochazet do zamestnani.Kdejaky loajalni lempl a hnup tim,ze vlezl do KSC mel lepsi praci a tim i mzdu.Mlade nic nemotivovalo protoze i kdyby se posra..nikdy nemohli mit tolik,jako nekdo,kdo uz byl v te fabrice 30 let a pri tom nic!nedelal.A co smecka dalsich nefachcenek v ruznych zavodnich vyborech,odborech,Lidovych milicich?Mate to,urcite duchodce,hodne popletene.To,ze ekonomika je tam,kde je,muze prave nejvic doba 40 lete devastace a hrebik do rakve tomu zatloukl predem komunisty nachystany batuska Klaun.Ale mate moznost se odstehovat na Kubu nebo do Lybie,maucta,FZ
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(Jakub Braun, 13.8.2010 22:53:31)
Odpovědět
No Zajíčku, tím se nechlub, že jsi byl lempl!
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(Jana, 14.8.2010 12:43:12)
Odpovědět
Pane Zajíčku,nevím, jak jste stary, zda jste minulou dobu prožil nebo ji znáte jen z vyprávění.Pracovat se muselo, kdo nepracoval,skončil v kriminálu.Že pracovní morálka byla všelijaká, to už je vždy na lidech, podstatné ale bylo, že museli dostat mzdu.To, že by ji někomu nevyplatili se nikdy nestalo a o podporách jsme slyšeli jen ze štvavých novin ve zprávách o Západu.Že byli různí nemakačenkové ve fukcích, to je pravda, ale bylo jich stonásobně míň než nyní.Teď už nejsou ve fabrikách, aleve státní zprávě.Fabriky už nemáme, ty po revoluci Klausova vláda za levný peníz prodala nebo přímo rozdala svým kamarádům ,cizincům,anebo je přivedla ke krachu.Proto je dnes taková nezaměstnanost-kde ti lidé mohou být zaměstnáni?A přesto komunisti postavili celá města-Havířov, Poruba a jiná--co se postavilo od revoluce? Současné garnitury je nedokázaly ani udržovat.A běžte se na ty "kralikárny"jak říkal Havel, podívet nyní, když si je koupili nájemníci.Nebýt minulého režimu, bydleli bychom popd mostem všichni.Současný ministr práce umí tak akorát poradit nezaměstnaným, aby začali podnikat- nio do kamene tesat jeho slova.Takže co čekáme od tohjoto spolku dobrodruhů, kde všichni na vládní úrovni šéfují nečemu , o čem nemají páru.Charakterizují to slova kandidáta ODS a primátora v Praze zpěváka Kalouska,najděte si je-mluví za všechno.
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(Jana, 14.8.2010 13:10:26)
Odpovědět
Už jsou u koryt, takže nechápu ,proč stále ještě melou o Řecku. A lidé, kteří nikde nebyli a nis si nepřečtou,jim věří a dokonce se nechali zastrašit. Copak u nás bere nějaká holička l200 Euro/kdybychom ho měli/ nebo důchodce 1800 Euro? A 13 důchod a plat?A vněkterých sférách i platy 14? A úředníků tolik, že pro ně není ani dostatek židlí,takže sedí doma a berou plat,protože zaměstnavatel jim neumožňuje pracovat? A odměnu za včasné příchdy do práce? To je řecká cesta.Copak my,kteří jsme vždy byli zvyklí řádně pracovat za přiměřenou mzdu si zasloužíme být přirovnáváni k Řekům? Snad jen naši představitelé ´je dohnali, ale ti je i předeženou zatím co nás ožebračí úplně.Pan Nečas by měl být radši zticha,18 let se podílí na dnešním stavua při vědomí této zodpovědnosti,jen aby se dorval knejvyššímu postu,znovu svěřil finance Kalouskovi,o kterém on sám i my všichni víme své. Tak co teď???
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(Davidan, 14.8.2010 13:40:05)
Odpovědět
Hezky ok. Tahle zdevastovaná země, si klidně může dovolit nechat zmizet 3 biliony korun, po těch líných komunistech, ale jsou takoví frájové, že si toho neráčili všimnout. ok?
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(unkas, 14.8.2010 14:59:09)
Odpovědět
Ale dostane,a do ještě větších potíží a velmi brzy,poznáte sami,moji milí "pravičáci"A že část Čechů jsou zloději je prostý fakt, jakože Česko je bezprávní "Zkurvystán",za což komunisté opravdu už dnes nemohou...
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(š, 13.8.2010 11:35:22)
Odpovědět
Souhlasím s Petrem Nečasem,
náš státní dluh je 1.3 bilionu a každým dnem narůstá o šílené peníze.Za chvíli nám hrozí dvou bilionová hranice.Je třeba šetřit,jen škoda že naši vyvolení na to přišli tak pozdě.Nejdřív v divoké privatizaci díky absenci právních norem se promrhalo úsilí dvou až tří generací.Šibalové v modrých,oranžových,černých i rudých trikotech ovládli ekonomiku a zatáhli nás do dluhové pasti.My ne to oni se stalo heslem dne.No a co,my jsme za vodou a ovčané to zaplatí.
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(Stallker, 13.8.2010 12:22:03)
Odpovědět
Copak se děje? Většina „sociálněji“ smýšlejících přispivatelů si na tomto webu často stěžuje, jak moc se tady komentuje Paroubek a ČSSD celkově. Teď tady máme krásný článeček pana Nečase, nádherná možnost vyjádřit se a kde nic, tu nic, pouhých 12 příspěvků. Kdepak jste, draci, snad jste nám nevymřeli?
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(Sunny, 13.8.2010 12:42:41)
Odpovědět
On totiž ten článek vyznívá docela rozumně, takže to asi socialistům vzalo trochu vítr z plachet:-) Ale nezoufejme, brzy se vzpamatují a začne se to tady hemžit urážkami, napadáním a osobními invektivami. Něčeho věcného se nejspíš opět nedočkáme:-)
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(Stallker, 13.8.2010 13:35:51)
Odpovědět
:-)… Pravda, pravda. Tak trochu jsem čekal, že se do mě pustí hned, co doklepnu poslední otazník. A zatím: „Stále kvoká, stále kvoká…“
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(Sunny, 13.8.2010 15:56:31)
Odpovědět
:-))) Jak tak koukám s odstupem těch pár hodin, s kariérou vědmy se můžu rozloučit. Soudruzi příjemně překvapili...
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(Stallker, 13.8.2010 16:22:04)
Odpovědět
:-)))...
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(p, 13.8.2010 17:08:25)
Odpovědět
nejhloupější národ je českéj,nechá si všechno líbit.
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(děd, 14.8.2010 9:57:25)
Odpovědět
"Nechceme překládat břemeno vlastní rozhazovačnosti na bedra našich dětí."
Pane Nečasi, nepřekládejte ! Nahraďte škody, které jste všichni politici za 20 let svými nekomepetentními i úmyslnými rozhodnutími zavinili a prosoudili. Zajistěte navrácení rozkradeného majetku úmyslně špatnou "privatizací" za vaší asistence a rozprodaných výdělečných podniků. VY jste tento stát zadlužili, neboť všichni ti nemakančenkové a některé nesmyslné sociální dávky jsou proti škodám zaviněným vašemi vládámi nicotné. Většina lidí pracujících 20 let za 1/2 průměrného platu zavinila zadlužení tohoto státu ? Tomu snad něvěříte ani Vy !!
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(Šoumen, 14.8.2010 17:46:58)
Odpovědět
Utahování opasků, již třetí, Kalousek opět ministr financí, úsporné škrty všude a 135 miliard deficitu pro příští rok. Pro ten přespříští to bude už 200 miliard. Tak počítejte, alespoň se dozvíme kdo dělá větší dluhy, abychom se po 4 letech před volbami zde nemuseli dohadovat.
Jó a připočtěte i dluhy předchozí vlády, ty stím též souvisí.
Re: Nečas: Nechceme nic nalhávat a nechceme rozhazovat
(Krištov, 15.8.2010 6:25:18)
Odpovědět
Hm, hm náš Velký privatizátor po Velkém sametu pravil více Kožených a milionářů, čím více tím lépe, když bude hodně milionářů bude bohatý stát a všichni se budou mít lépe.